Постанова
від 17.07.2020 по справі 760/14793/20
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/14793/20

Провадження №3/760/6733/20

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 липня 2020 року м. Київ

Суддя Солом`янського районного суду м. Києва Козленко Г.О., за участю секретаря Хліменкової А.Л., представника Київської митниці Держмитслужби, захисника (адвоката) особи, яка притягується до адміністративної відповідальності Сперкача С. В., розглянувши матеріали, що надійшли від Київської митниці Держмитслужби про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , директор ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС (код ЄДРПОУ 38390280, м. Київ, бульв. Дружби Народів, 5, оф. 211), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт серії НОМЕР_1 , виданий 26.05.2001 Дарницьким РУ ГУМВС України в м. Києві, ідентифікаційний код: НОМЕР_2 , у зв`язку з порушенням митних правил, передбачених ч.1 ст.483 МК України,-

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до протоколу № 0940/10000/20 від 30.04.2020 про порушення митних правил, вбачається, що 21.04.2017 на митну територію України з Польщі через п/п Рава-Руська-Хребенне м/п Рава-Руська Львівської митниці ДФС у вантажному автомобілі НОМЕР_3 / НОМЕР_4 на адресу ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС (код ЄДРПОУ 38390280, м. Київ, бульвар Дружби Народів, 5 оф.211) ввезено товари взуття загальною вагою брутто - 1858,73 кг, кількість місць - 262.

Підставою для переміщення вказаних товарів через митний кордон України були: попередня митна декларація одержувачаТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС від20.04.2017 № UA100000/2017/824671, а також товаросупровідні документи: СMR від 20.04.2017 № 008358, книжка МДП № XC.77586818, інвойс від 19.04.2017 № Е004 з зазначенням вартості товарів -7300,60 доларів США.

Після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари для вільного обігу на митній території України були заявлені декларантом ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС гр. ОСОБА_1 на митному посту Західний за МД від 24.04.2017 № UA100010/2017/262292.

Разом із вказаною митною декларацією до митниці були надані такі документи: контракт від25.06.2015 № 1-25-06/15, укладений між компанією ANP HOLDINGS LTD (WTC 1M 10 FLOOR, 3 HARDMAN STREET, SPINNINGFIELDS, MANCHESTER, ENGLAND, M3 3HF, Великобританія) та ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС в особі ОСОБА_1 , СMR від 20.04.2017 № 008358, книжка МДП № XC.77586818, інвойс від 19.04.2017 № Е004та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.

10.05.2018 було направлено запит до митних органів Республіки Польща (вих. № 8137/5/99-99-20-02-01-16) з метою перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

03.08.2018 до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь від митних органів Республіки Польща (лист Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС від 26.07.2018 № 22938/7/99-99-20-02-01-17) на запит стосовно перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

Митні органи Республіки Польща надали копію витягу з митної системи транзиту NCTS № TIR XC77586818, в якому є посилання на експортну декларацію № 17ES00174110263467, на підставі якої (разом з іншими деклараціями) оформлено книжку МДП № XC.77586818.

04.10.2018 було направлено запит до митних органів Королівства Іспанія (вих. № 18558/5/99-99-20-02-01-16) з метою перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

27.02.2019 до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь від митних органів Королівства Іспанія (лист Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС від 20.02.2019 № 5640/7/99-99-20-02-01-17) на запит стосовно перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

У вказаній відповіді митних органів Королівства Іспанія серед іншого зазначено про неможливість надати експортну декларацію № 17ES00174110263467.

27.05.2019 було направлено додатковий запит до митних органів Королівства Іспанія (вих. № 10455/5/99-99-20-02-01-16) з метою перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

19.03.2020 до Київської митниці Держмитслужби надійшла відповідь від митних органів Королівства Іспанія (лист Департаменту запобігання та протидії контрабанді та порушенням митних правил від 19.03.2020 № 20-01/20-02-01/7.8/578) на запит стосовно перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

Митні органи Королівства Іспанія надали копії експортної декларації від 07.03.2017 № 17ES00174110263467, інвойсу від 01.03.2017 № 17042.

Згідно з експортною декларацією від 07.03.2017 № 17ES00174110263467 та інвойсом від 01.03.2017 № 17042 експортовано товари взуття компанією MEIVA SHOES SA (C/JUAN DE LA CIERVA 64/2, 03203 ELCHE ALICANTE, ESPANA) на адресу одержувача FELINI LTD. (VOSKRESENSKOE P. 26/OFFICE 7, RU 142791 MOSCU, RUSSIAN FEDERATION).

Під час співставлення відомостей, зазначених в документах, надісланих митними органами Королівства Іспанія, з даними, які містяться у матеріалах митного оформлення за МД № UA100010/2017/262292, встановлено наступне. Товари взуття (артикули: 911-56-03, 911-57-01, 911-57-03, 911-69-01, 911-69-02) №№ 2, 3 за МД № UA100010/2017/262292 ідентифіковані з відповідними товарами, зазначеними в інвойсі від 01.03.2017 № 17042. При цьому, вартість товарів взуття (артикули: 911-56-03, 911-57-01, 911-57-03, 911-69-01, 911-69-02) №№ 2, 3 за МД № UA100010/2017/262292 становить 200,50 доларів США, але відповідно до інвойсу від 01.03.2017 № 17042 вартість цих же товарів - 1074 євро.

Отже, відомості щодо вартості зазначених товарів в документах, отриманих від митних органів Королівства Іспанія, не відповідають даним, вказаним у документах, поданих ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС при митному оформленні в Україні.

Таким чином, частину товарів із загальної кількості переміщених через митний кордон України на підставі книжки МДП XC.77586818 таінвойсу від 19.04.2017 № Е004, митне оформлення якої здійснено за митною декларацією № UA100010/2017/262292, а саме: товари №№ 2, 3 загальною вартістю 1074євро, що згідно з курсом НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (21.04.2017) складає - 30 877,62 грн., було переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.

Відповідно до листа Головного управління регіональної статистики від 11.01.2019 № 12.2-22/294 на момент переміщення (21.04.2017) вказаних товарів через митний кордон України ОСОБА_1 був керівником ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

Таким чином, дії директора ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС ОСОБА_1 призвели до переміщення товарів загальною вартістю 30877,62 грн. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.

Відповідно до інформації, наявної в реєстрі порушників митних правил бази даних ЄАІС Держмитслужби та АСМО Інспектор , гр. ОСОБА_1 протягом 2019-2020 років не притягувався до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 483 або ст. 482 Митного кодексу України.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Безпосередні предмети порушення митних правил не вилучалися та були випущений у вільний обіг, вартість предметів становить 30 877,62 грн.

Представник Київської митниці в судовому засіданні вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0490/10000/20 від 30.04.2020 доведеними та просив притягнути гр. України ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ст.483 МК України, застосувавши до нього стягнення у виді накладення штрафу в розмірі 100% вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а в разі неможливості конфіскації, просив вирішити питання про стягнення вартості безпосередніх предметів порушення митних правил, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності в судове засідання не з`явилась, забезпечивши явку в судове засідання свого представника адвоката Сперкач С.В., який просив закрити провадження у справі про притягнення гр. України ОСОБА_1 , до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.483 МК України за відсутністю складу адміністративного правопорушення, надавши письмові заперечення, які містяться в матеріалах справи. Зокрема заперечення ґрунтуються на відсутності будь-яких відносин між ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС та компанією MEIVA SHOES SA . Всі митні оформлення відбувалися на підставі контракту контракт від 25.06.2015 № 1-25-06/15, укладений між компанією ANP HOLDINGS LTD (WTC 1M 10 FLOOR, 3 HARDMAN STREET, SPINNINGFIELDS, MANCHESTER, ENGLAND, M3 3HF, Великобританія) та ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС в особі ОСОБА_1 .

Заслухавши пояснення та доводи сторін по справі про адміністративне правопорушення, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що справа про адміністративне правопорушення підлягає закриттю у зв`язку з відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення виходячи з наступного.

Відповідно до положень ст.486 МК України та ст.245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративне правопорушення є зокрема: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом.

Згідно з приписами ст.489 МК України та ст.289 КУпАП, при розгляді справи підлягають з`ясуванню: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують її відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.1 ст.458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно п.5 ч.1 ст.495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них) та інформацією, у тому числі тими, що перебувають в електронному вигляді.

Стаття 483 МК України передбачає відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Таким чином, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності: - недійсні документи, тобто документи, що втратили юридичну силу.

Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Судовим розглядом встановлено, що 30.04.2020 стосовно ОСОБА_1 складено протокол про порушення митних правил № 0940/10000/20 за ч.1 ст.483 МК України за переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, шляхом надання митному органу, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.

Протокол про порушення митних правил № 0940/10000/20 складено відносно ОСОБА_1 , як керівника ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

Відповідно до складеного протоколу про порушення митних правил було встановлено, що 21.04.2017 на митну територію України з Польщі через п/п Рава-Руська-Хребенне м/п Рава-Руська Львівської митниці ДФС у вантажному автомобілі НОМЕР_3 / НОМЕР_4 на адресу ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС (код ЄДРПОУ 38390280, м. Київ, бульвар Дружби Народів, 5 оф.211) ввезено товари взуття загальною вагою брутто - 1858,73 кг, кількість місць - 262, за митною декларацією одержувача ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС від20.04.2017 № UA100000/2017/824671, які було випущено у вільний обіг.

Судом встановлено, що заявлена митна вартість в розмірі 7300,60 доларів СШАвідповідає інвойсу від 19.04.2017 № Е004з зазначенням вартості товарів - 7300,60 доларів США, виписаному компанією компанією ANP HOLDINGS LTD на ім`я покупця ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

Крім того матеріали справи містять контракт від 25.06.2015 № 1-25-06/15, укладений між компанією ANP HOLDINGS LTD (WTC 1M 10 FLOOR, 3 HARDMAN STREET, SPINNINGFIELDS, MANCHESTER, ENGLAND, M3 3HF, Великобританія) та ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС в особі ОСОБА_1 .

Згідно з положеннями п.1 вищевказаного контракту передбачено, що предметами купівлі-продажу є товари шкіряної промисловості (взуття і інше), в кількості і асортименті вказаних в Інвойсах, що є невід`ємною частиною цього контракту. Термін дії контракту, згідно додатку №3 визначений до 30.12.2017.

Зазначені обставини не заперечуються Київською міською митницею ДФС.

Із протоколу про порушення митних правил від 30.04.2020 № 0940/10000/20 вбачається, що висновок Київської міської митниці ДФС про вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення ґрунтується лише на документах, які надійшли на запити митного органу з Польщі та Королівства Іспанія.

Митні органи Республіки Польща надали копію витягу з митної системи транзиту NCTS № TIR XC77586818, в якому є посилання на експортну декларацію

№ 17ES00174110263467, на підставі якої (разом з іншими деклараціями) оформлено книжку МДП № XC.77586818.

Митні органи Королівства Іспанія надали копії експортної декларації від 07.03.2017 № 17ES00174110263467, інвойсу від 01.03.2017 № 17042.

Згідно з експортною декларацією від 07.03.2017 № 17ES00174110263467 та інвойсом від 01.03.2017 № 17042 експортовано товари взуття компанією MEIVA SHOES SA (C/JUAN DE LA CIERVA 64/2, 03203 ELCHE ALICANTE, ESPANA) на адресу одержувача FELINI LTD. (VOSKRESENSKOE P. 26/OFFICE 7, RU 142791 MOSCU, RUSSIAN FEDERATION).

Під час співставлення відомостей, зазначених в документах, надісланих митними органами Королівства Іспанія, з даними, які містяться у матеріалах митного оформлення за МД № UA100010/2017/262292, встановлено наступне. Товари взуття (артикули: 911-56-03, 911-57-01, 911-57-03, 911-69-01, 911-69-02) №№ 2, 3 за МД № UA100010/2017/262292 ідентифіковані з відповідними товарами, зазначеними в інвойсі від 01.03.2017 № 17042. При цьому, вартість товарів взуття (артикули: 911-56-03, 911-57-01, 911-57-03, 911-69-01, 911-69-02) №№ 2, 3 за МД № UA100010/2017/262292 становить 200,50 доларів США, але відповідно до інвойсу від 01.03.2017 № 17042 вартість цих же товарів - 1074 євро.

В протоколі про порушення митних правих зроблений висновок, що товари переміщувались на підставі книжки МДП XC.77586818 таінвойсу від 19.04.2017 № Е004, митне оформлення якої здійснено за митною декларацією № UA100010/2017/262292, а саме: товари №№ 2, 3 загальною вартістю 1074євро, що згідно з курсом НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (21.04.2017) складає - 30 877,62 грн.

З цього приводу слід зазначити наступне, приєднані митним органом до матеріалів справи документи представлені у вигляді вибіркових копій без належного перекладу. Крім того, матеріали справи містяться декларації та інвойси від різних компаній-поставщиків товару, надані декларації стосуються різних суб`єктів господарювання, тобто були направлені різними компаніями-відправниками.

В судовому засіданні митним органом не доведено, що ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС , керівником якого є ОСОБА_1 , має взаємовідносини з іспанською компанією MEIVA SHOES SA . При цьому встановлено, що ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС купувало товар, який підлягав розмитненню у компанії ANP HOLDINGS LTD (WTC 1M 10 FLOOR, 3 HARDMAN STREET, SPINNINGFIELDS, MANCHESTER, ENGLAND, M3 3HF, Великобританія) на підставі укладеного контракту від 25.06.2015 № 1-25-06/15.

Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях неодноразово зазначав, що допустимість доказів є прерогативою національного права і, за загальним правилом, саме національні суди повноважні оцінювати надані їм докази (параграф 34 рішення у справі Тейксейра де Кастро проти Португалії від 09.06.1998, параграф 54 рішення у справі Шабельника проти України від 19.02.2009), а порядок збирання доказів, передбачений національним правом, має відповідати основним правам, визнаним Конвенцією, а саме: на свободу, особисту недоторканність, на повагу до приватного і сімейного життя, таємницю кореспонденції, на недоторканність житла (статті 5, 8 Конвенції) тощо.

Таким чином, суд приходить до висновку, що протокол про порушення митних правил від 30.04.2020 № 0940/10000/20 ґрунтуються на припущеннях та не підтверджений жодними належними та допустимими доказами.

Відповідно до абз.4 п.6 Постанови Пленуму ВС України від 03.06.2005 за N 8 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил : документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Виходячи з викладеного, суд прийшов до висновку, що в матеріалах справи відсутні та не надавались у судовому засіданні будь-які дані чи належні докази на підтвердження того, що ОСОБА_1 вчинив протиправні дії. Обставини викладені у протоколі № 0940/10000/20 від 30.04.2020, а саме щодо вчинення дій директором ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС ОСОБА_1 , які призвели до переміщення товарів загальною вартістю 30 877,62 грнчерез митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів, які б утворювали об`єктивну та суб`єктивну сторони правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України, не знайшли свого підтвердження в суді та спростовується наданими до суду доказами.

Відповідно до ст.62 Конституції України всі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

За таких обставин, відсутності доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії ОСОБА_1 спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю та подання ним органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, виходячи з норми ч.3 ст.62 Конституції України, в діях останнього відсутні ознаки порушення митних правил передбачених ч.1 ст.483 МК України.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Враховуючи викладене вище, провадження в справі підлягає закриттю.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.1, 8, 245, 247, 251-252, 265, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.ст.3, 458, 465, 467, 483,487-488, 491, 495, 522, 527 Митного кодексу України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Провадження у справі про адміністративне правопорушення щодо гр. України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , директор ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС (код ЄДРПОУ 38390280, м. Київ, бульв. Дружби Народів, 5, оф. 211), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт серії НОМЕР_1 , виданий 26.05.2001 Дарницьким РУ ГУМВС України в м. Києві, ідентифікаційний код: НОМЕР_2 - закрити.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через районний суд, шляхом подання скарги протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя - Г.О. Козленко

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення17.07.2020
Оприлюднено21.04.2021
Номер документу96393585
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/14793/20

Постанова від 11.05.2021

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Семенцов Юрій Вадимович

Постанова від 17.07.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

Постанова від 17.07.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

Постанова від 17.07.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

Постанова від 17.07.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні