ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
21 квітня 2021 року Справа № 280/9366/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сацького Р.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Нива
до - Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області
про визнання протиправними та скасування індивідуальних актів-приписів,-
ВСТАНОВИВ:
21 грудня 2020 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла заява Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Нива (далі - позивач) до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області в особі державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель Держгеокадастру у Запорізькій області Хруща Андрія Олександровича та ОСОБА_1 (далі - відповідач), в якому позивач просить суд:
- визнати протиправними та скасувати приписи відповідача від 02.12.2020 №1030-ДК/0219Пр/03/01/-20, №1032-ДК/0217/Пр/03-01/-20, №1033-ДК/0218Пр/03/01/-20, №1035-ДК/0230Пр/03/01/-20, №1036-ДК/0220Пр/03/01/-20.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 02.12.2020 державний інспектор у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель Держгеокадастру у Запорізькій області Хрущ Андрій Олександрович вручив (надіслав засобами поштового зв`язку) позивачу приписи щодо використання земельних ділянок державної власності, які розміщені на території Вербівської сільської ради Пологівського району Запорізької області: № 1032-ДК/0217Пр/03/01/-20 кадастровий номер 2324281200:03:001:0010; № 1033-ДК/0218Пр/03/01/-20 кадастровий номер 2324281200:02:005:0010; № 1035-ДК/0230Пр/03/01/-20 кадастровий номер 2324281200:02:001:0020. 02.12.2020, державний інспектор Гаспарян Самвел Львович вручив (надіслав засобами поштового зв`язку) ТОВ Агрофірма Нива приписи щодо використання земельних ділянок: № 1030-ДК/0219Пр/03/01/-20 кадастровий номер 2324281200:03:003:0020; № 1036-ДК/0220Пр/03/01/-20 кадастровий номер 2324281200:02:001:0010. Позивач вважає, що видані 02.12.2020 відповідачем приписи є протиправними, оскільки в них не вказано у чому полягає відхилення від проектів землеустрою, не вказано які положення проектів землеустрою порушені. Більш того, у приписах немає даних які саме проекти землеустрою порушені позивачем. Позивач зазначає, що використання позивачем земельних ділянок на дату складення приписів регулювалося не проектами землеустрою, як вказано в оскаржуваних приписах, а Технічною документацією із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельні ділянки. Таким чином позивач вважає, що посилання відповідача на пункт і ст. 211 Земельного Кодексу України є хибним, оскільки диспозиція зазначеної норми права передбачає відповідальність за відхилення від затверджених в установленому порядку саме проектів землеустрою, а не будь-якої іншої землевпорядної документації. Відтак, приписи, які не містять конкретних дій, обов`язкових до виконання для усунення порушень, виконати неможливо. Крім того позивач зазначає, що відповідач не надав копій актів обстеження земельних ділянок та актів перевірок дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельних ділянок ні в день проведення перевірок ні на момент подачі позову не надіслав їх поштою. Ненадання копій актів позивачу свідчить про те, що перевірки не проводились і акти не складались. З наведених підстав просить суд позов задовольнити.
Ухвалою суду від 23.12.2020 позовну заяву залишено без руху та надано строк на усунення недоліків.
У встановлений ухвалою суду строк, позивачем усунуто недоліки.
18 січня 2021 року ухвалою суду відкрито провадження у справі за правилами спрощенного позовного провадження. Судове засідання призначено на 17.02.2021 об 09 год. 00 хв.
16.02.2021 представником відповідача до суду поданий відзив (вх. №9507), в якому відповідач проти задоволення позову заперечує та зазначає, що 16.11.2020 було виявлено факти правопорушення. Під час візуального обстеження земельних ділянок з кадастровими номерами 2324281200:03:001:0010, 2324281200:02:005:0010, 2324281200:02:001:0020, 2324281200:03:003:0020; 2324281200:02:001:0010 (які є сіножатями) було встановлено, що земельні ділянки розорені. Зазначене свідчить про використання позивачем земельних ділянок з відхиленням від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою. З наведених підстав просить суд у задоволенні позову відмовити.
Ухвалою суду від 17.02.2021 зупинено провадження по справі для примирення сторін до 02.03.2021 до 16 гол. 00 хв.
Ухвалою суду від 17.02.2021 замінено первинного відповідача Головне управління Держгеокадастру у Запорізькій області в особі державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель Держгеокадастру у Запорізькій області Хруща Андрія Олександровича та Гаспаряна Самвела Львовича на належного відповідача - Головне управління Держгеокадастру у Запорізькій області (вул. Українська, 50, м. Запоріжжя, 69095, код ЄДРПОУ 39820689). 25.02.2021 від представника позивача через канцелярію суду (вх. №11232) подана відповідь на відзив.
22.02.2021 від представника відповідача надійшла заява про розгляд справи без участі представника відповідача.
Ухвалою суду від 15.03.2021 продовжено зупинення провадження по справі для примирення сторін до 30.03.2021 до 12 год. 00 хв.
Ухвалою суду від 30.03.2021 поновлено провадження по справі та призначено судове засідання на 30.03.2021 о/об 12 год. 00 хв.
Представник позивача до суду не з`явився, про дату, час та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
Актом перевірки від 16.11.2020 № 1033-ДКУ893/АП/09/01/-20 встановлено наступне: Відповідно до Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 26.10.2020 № НВ- 2308183622020, земельна ділянка сільськогосподарського призначення з кадастровим номером 2324281200:02:005:0010, державної форми власності, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 100,3898 га, вид угідь: сіножаті - 78,7998 га, рілля-21,6 га, земельна ділянка знаходиться в оренді у СТОВ АГРОФІРМА НИВА , строк дії речового права до 01 листопада 2049 р., дата державної реєстрації права 11.02.2019.
Під час візуального обстеження земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:02:005:0010 було встановлено, що земельна ділянка розорена.
Враховуючи вищезазначене в діях ТОВ АГРОФІРМА НИВА в особі директора ОСОБА_2 вбачається використання земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:02:005:0010, яка розташована на території Вербівської сільської ради Пологівського району, загальною площею 100,3898 га з відхиленням від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою, що є порушенням відповідальність за яке передбачена пунктом і ст. 211 Земельного Кодексу України та ст. 55 КУпАП .
Актом перевірки від 16.11.2020 № 1032-ДК/894/АП/09/01/-20 встановлено наступне, цитую: Відповідно до Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 26.10.2020 № НВ- 2308183722020, земельна ділянка сільськогосподарського призначення з кадастровим номером 2324281200:03:001:0010, державної форми власності, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 141,3326 га, вид угідь - сіножаті, земельна ділянка знаходиться в оренді у СТОВ АГРОФІРМА НИВА , строк дії речового права до 01 листопада 2049 р., дата державної реєстрації права 11.02.2019.
Під час візуального обстеження земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:03:001:0010 було встановлено, що земельна ділянка розорена, присутні залишки соняшника.
Враховуючи вищезазначене в діях ТОВ АГРОФІРМА НИВА в особі директора ОСОБА_2 вбачається використання земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:03:001:0010, яка розташована на території Вербівської сільської ради Пологівського району, загальною площею 141,3326 га з відхиленням від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою, що є порушенням відповідальність за яке передбачена пунктом і ст. 211 Земельного Кодексу України та ст. 55 КУпАП.
Актом перевірки від 16.11.2020 № 1035-ДК/896/АП/09/01/-20 встановлено наступне, цитую: Відповідно до Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 26.10.2020 № НВ - 2308183482020, земельна ділянка сільськогосподарського призначення з кадастровим номером 2324281200:02:001:0020, державної форми власності, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 44,3311 га, вид угідь - сіножаті, земельна ділянка знаходиться в оренді у СТОВ АГРОФІРМА НИВА , строк дії речового права до 01 листопада 2049 р., дата державної реєстрації права 11.02.2019.
Під час візуального обстеження земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:02:001:0020 було встановлено, що земельна ділянка розорена.
Враховуючи вищезазначене в діях ТОВ АГРОФІРМА НИВА в особі директора ОСОБА_2 вбачається використання земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:02:001:0020, яка розташована на території Вербівської сільської ради Пологівського району, загальною площею 44,3311 га з відхиленням від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою, що є порушенням відповідальність за яке передбачена пунктом і ст.211 Земельного Кодексу України та ст. 55 КУпАП .
Актом перевірки від 16.11.2020 № 103 0-ДК/895/АП/09/01 /-20 встановлено наступне, цитую: Відповідно до Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 26.10.2020 № НВ - 2308183582020, земельна ділянка сільськогосподарського призначення з кадастровим номером 2324281200:03:003:0020, державної форми власності, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 94,7867 га, вид угідь - сіножаті, земельна ділянка знаходиться в оренді у СТОВ АГРОФІРМА НИВА , строк дії речового права до 01 листопада 2049 р., дата державної реєстрації права 11.02.2019.
Під час візуального обстеження земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:03:003:0020 було встановлено, що земельна ділянка розорена.
Враховуючи вищезазначене в діях ТОВ АГРОФІРМА НИВА в особі директора ОСОБА_2 вбачається використання земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:02:001:0020, яка розташована на території Вербівської сільської ради Пологівського району, загальною площею 39,5717 га з відхиленням від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою, що є порушенням відповідальність за яке передбачена пунктом і ст. 211 Земельного Кодексу України та ст. 55 КУпАП .
Виявивши під час перевірок факти адміністративних порушень, що знайшли своє відображення у численних актах перевірок, державним інспектором у відповідності до вимог Земельного кодексу України було видано приписи про усунення виявлених порушень, а саме припис від 02.12.2020 №1035-ДК/0230Пр/03/01/-20, від 02.12.2020 №1033-ДК/0281Пр/03/01/-20, від 02.12.2020 №1030-ДК/0219Пр/03/01/-20, від 02.12.2020 №1036-ДК/0220Пр/03/01/-20, від 02.12.2020 №1032-ДК/0217Пр/03/01/-20.
Вказаними Приписами встановлено, що земельні ділянки з кадастровими номерами 2324281200:02:005:0010, 2324281200:03:001:0010, 2324281200:02:001:0020, 2324281200:03:003:0020 2324281200:02:001:0010 державної власності, які розташовані на території Вербівської сільської ради Пологівського району, використовується ТОВ Агрофірма Нива в особі директора ОСОБА_2 з відхиленням від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою, що є порушенням відповідальність за яке передбачена пунктом і ст. 211 Земельного кодексу України та статі 55 КУпАП. Враховуючи зазначене та керуючись статтею 144 Земельного кодексу України, статтями 5, 6 і 10 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель", статтями 18-1 та 19 Закону України "Про охорону земель", підпунктом 25-1 пункту 4, пунктами 5-1 та 7 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року №15, приписано: у тридцяти денний термін усунути виявлене правопорушення .
Не погоджуючись із такими діями відповідача, позивач звернувся до суду з позовом.
При вирішенні спору по суті суд виходить з викладеного наступного.
Згідно з ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Правове регулювання земельних відносин регулюється Конституцією України, нормами Земельного кодексу України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами. Земельні відносини, що виникають при використанні надр, лісів, вод, а також рослинного і тваринного світу, атмосферного повітря, регулюються цим Кодексом, нормативно-правовими актами про надра, ліси, води, рослинний і тваринний світ, атмосферне повітря, якщо вони не суперечать цьому Кодексу (стаття 3 Земельного кодексу України).
Так, частинами 1, 2, пункту а частини 3 статті 22 Земельного кодексу України визначено, що землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.
До земель сільськогосподарського призначення належать: сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги); несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо). Землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.
Частиною 1 статті 93 Земельного кодексу України зазначено, що право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.
Договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства (ст.13 Закону України Про оренду землі ).
Відповідно до п. і ст. 211 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до законодавства за такі порушення: відхилення від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою; використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без затверджених у випадках, визначених законом, проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь.
Як встановлено судом, використання позивачем земельних ділянок регулюється не проектами землеустрою, як вказано в приписах, а Технічною документацією із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельні ділянки виготовленою розробником документації Пологівський районний відділ Запорізька регіональна філія ДП Центр державного земельного кадастру .
Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України Про землеустрій документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту, або технічної документації.
З правового аналізу зазначеної норми права вбачається, що проект землеустрою та технічна документація є різними видами документації із землеустрою.
Доказів, що підтверджують наявність будь-якого проекту землеустрою на який здійснено посилання в приписах відповідачем не надано.
Отже, посилання відповідача на пункт і ст.211 Земельного Кодексу України є безпідставним, оскільки диспозиція зазначеної норми права передбачає відповідальність за відхилення від затверджених в установленому порядку саме проектів землеустрою, а не будь-якої іншої землевпорядної документації.
Більш того відповідачем не вказано у чому полягає відхилення від проектів землеустрою, не вказано які положення та яких проектів землеустрою порушені.
В свою чергу, у Технічній документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельні ділянки відсутня заборона розорювання земельних ділянок.
Відповідачем не надано до суду переконливих доказів використання позивачем земельних ділянок з відхиленням від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою. Тобто, відповідачем фактично не доведено порушення позивачем вимог норм права.
За таких обставин суд приходить до висновку, що позивачем не було вчинено порушення передбачене пунктом і ст.211 Земельного Кодексу України, а отже і винесення оскаржуваних приписів і посилання відповідача на ст. 144 Земельного кодексу України, як на правовий алгоритм своїх дій у разі виявлення правопорушення є безпідставним.
Крім того, відповідно до ст.10 ЗУ Про державний контроль за використанням та охороною земель до повноважень державного інспектора віднесено, зокрема, надання обов`язкових для виконання вказівок (приписів) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом.
Згідно з п.19 ч.1 ст.4 КАС України індивідуальний акт - це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Відтак, припис - це обов`язкова для виконання письмова вимога уповноваженого органу щодо усунення порушень вимог законодавства. Заходи в приписі, спрямовані на усунення порушень вимог закону, а відтак, мають бути чітко сформульовані та конкретизовані.
Разом з тим, спірні приписи містять висновки про виявлені під час проведення перевірки порушення вимог законодавства, однак, не містять визначення конкретних дій, обов`язкових до виконання для усунення виявлених порушень.
З огляду на правову природу припису, такий породжує правові наслідки (зокрема обов`язки) для свого адресата, а відтак, наділений рисами правового акта індивідуальної дії (з урахуванням її змістовної складової, незалежно від форми документу, в якому вона міститься) і як такий акт може бути предметом судового контролю в порядку адміністративного судочинства у разі звернення із відповідним позовом. При цьому "законність" припису передбачає його обґрунтованість.
У даній справі зміст спірних приписів, які є індивідуально-правовими актами, а відтак породжують права і обов`язки для адресата, полягає в тому, щоб "у тридцяти денний термін усунути порушення вимог земельного законодавства", встановлені уповноваженою особою. Додатково про обов`язковий характер даних приписів свідчить застереження в них про те, що їх невиконання є підставою для притягнення до адміністративної відповідальності.
Зазначивши у приписах про необхідність у тридцяти денний термін усунути порушення вимог земельного законодавства відповідач не вказав, які саме дії, та на підставі яких положень закону повинен здійснити позивач для усунення встановлених перевіркою порушення вимог законодавства. Відтак, приписи, які не містять конкретних дій, обов`язкових до виконання для усунення порушень, виконати неможливо.
З аналізу змісту оскаржуваних приписів Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, як актів індивідуальної дії видно, що такі винесено з порушенням вимог законодавства щодо їх змісту, оскільки є неконкретизованим.
Аналогічного висновку дійшов Верховний суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у своїй постанові від 17 вересня 2019 року по справі № 806/1723/18 (п. 34).
Крім того, наказом Держгеокадастру від 07.02.2020 року № 39 Про бланки Держгеокадастру затверджено форму бланку Акт обстеження земельної ділянки (Додаток 11) та форму бланку Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки (Додаток 13).
З правового аналізу затверджених форм бланків вказаних актів вбачається, що обстеження земельної ділянки та проведення перевірки має здійснюватися за участю осіб, що залучені до перевірки, у присутності особи, що перевіряється, свідків, які підписують відповідні акти, а також передбачено вручення копій актів та ознайомлення з актами в день проведення перевірки під підпис керівнику чи уповноваженій ним особі, а в разі відмови керівника чи уповноваженої ним особи отримати копії актів, передбачено відправлення їх поштою.
При цьому, судом прийнято до уваги, що у досліджених Актах перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту земельної ділянки та Актах обстеження земельної ділянки не зазначено про: участь особи, що перевіряється, інших учасників та свідків; ознайомлення представника позивача з даними Актами та отримання ним копій цих Актів.
Вказані акти складено державними інспекторами відповідача ОСОБА_1 та Хрущ А.О., які є заінтересованими особами.
За таких обставин суд приходить до висновку, що Акти перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту земельної ділянки та Акти обстеження земельної ділянки не можуть бути належними та допустимими доказами. А отже посилання відповідача у відзиві на вказані акти є безпідставним .
З матеріалів справи вбачається, що відповідачем оскаржувані Приписи прийняті без урахування права позивача на участь у процесі їх прийняття.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Як зазначено у ч.1 ст.9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
При зверненні до суду позивачем було сплачено судовий збір у загальному розмірі 10510,00 грн, що підтверджено платіжними дорученнями №2281 від 17.12.2020, №24 від 14.01.2021.
Керуючись статтями 2, 6, 8-10, 14, 90, 139, 143, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Нива (70633, Запорізька область, Пологівський район, с. Вербове, вул. Миру, буд. 163, код ЄДРПОУ 30630150) до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (вул. Українська, 50, м. Запоріжжя, 69095, код ЄДРПОУ 39820689) - задовольнити у повному обсязі.
Визнати протиправними та скасувати приписи Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (69095, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Українська, буд.50; код ЄДРПОУ 39820689) від 02.12.2020 за № 1032-ДК/0217Пр/03/01/-20 (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:03:001:0010), від 02.12.2020 за № 1033-ДК/0218Пр/03/01/-20 (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:02:005:0010), від 02.12.2020 за № 1035-ДК/0230Пр/03/01/-20 (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:02:001:0020), від 02.12.2020 за № 1030-ДК/0219Пр/03/01/-20 (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:03:003:0020), від 02.12.2020 за № 1036-ДК/0220Пр/03/01/-20 (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 2324281200:02:001:0010) прийняті відносно Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Нива (70633, Запорізька область, Пологівський район, с. Вербове, вул. Миру, буд. 163, код ЄДРПОУ 30630150).
Стягнути на користь Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Нива (70633, Запорізька область, Пологівський район, с. Вербове, вул. Миру, буд. 163, код ЄДРПОУ 30630150) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (69095, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Українська, буд. 50; код ЄДРПОУ 39820689) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 10510 (десять тисяч п`ятсот десять) грн 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення у повному обсязі складено та підписане суддею 21.04.2021.
Суддя Сацький Р.В.
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.04.2021 |
Оприлюднено | 23.04.2021 |
Номер документу | 96408260 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні