КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИРОК

Справа № 369/8740/20

Провадження № 1-кп/369/1021/21

В И Р О К

іменем України

15.03.21 року м. Київ

Києво-Святошинський районний суд Київської області в складі:

головуючої судді Омельченко М.М.

за участю секретаря Смолянюк Т.А.

прокурора Мокрицької І.А.

представника потерпілого - адвоката Попадюка І.В.

обвинувачених ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві кримінальне провадження № 12020110200000043 від 05.01.2020 року за обвинуваченням

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця міста Києва, громадянина України, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , який зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимий,

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженця м. Корюківка Чернігівської області, громадянина України, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ; проживає за адресою: АДРЕСА_3 , раніше не судимий,

у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 191 КК України, -

встановив:

Відповідно до Наказу № 90 товариства з обмеженою відповідальністю ПАРИТЕТ-СМІК (код ЄДРПОУ 32530742) від 01.11.2018 року ОСОБА_1 призначений заступником керуючого магазину дитячого універмагу СМІК в ТЦ Променада-Парк .

Згідно з посадовими обов`язками, затвердженими наказом №27/05/16-1 від 27.05.2016 року (додаток А), на ОСОБА_1 , як заступника керуючого магазину, покладено наступні обов`язки:

1.Продаж:

1.1забезпечує коректний рівень стоку (залишків) товару;

1.2організовує мерчандайзинг якомога швидше, після прийому товарів;

1.3стимулює зростання обороту, використовуючи сезонні акції;

1.4аналізує продажу і передбачає тренди продажів (використовуючи дані ротації, рівня залишків реалізації планів і запланованої маржі);

1.5співпрацює з відділом закупівель для коригування асортименту, обсягу закупівель, оптимального рівня стоку на складі;

1.6аналізує конкурентів, знайомий з рівнем локальної конкуренції, готує звіти за поточними цінами та акціями конкурентів.

2.Товар:

2.1контролює прийом товару, його збереження, відповідно до прийнятих норм документації;

2.2контролює рівень залишків;

2.3вживає заходів щодо мінімізації втрат;

2.4пояснює поточні невідповідності залишків товару на складі;

2.5проводить інвентаризацію, як наказано Компанією, і відповідає за причини невідповідності кількості товару.

4.Керівництво персоналом:

4.1ефективне використання робочого часу, беручи до уваги що тижневі, щомісячні та річні перепади продажів, а також підтримання високого рівня стандартів обслуговування клієнтів;

4.2підготовка щоденних розкладів для персоналу та їх корегування в залежності від потреби;

4.3досягнення стандартів зовнішнього вигляду і поведінки персоналу;

4.4гарантує відповідну форму комунікації між персоналом і керівництвом;

4.5подає замовлення на уніформу для персоналу і вимагає відповідального ставлення до неї;

4.6мотивує персонал до осягнення найвищих стандартів роботи і професійного розвитку;

4.7проводить і координує тренінги для персоналу у співпраці з департаментом;

4.8проводить періодичні атестації персоналу;

4.9ініціює акції, спрямовані на мотивацію персоналу і побудова команди (тім-білдінг);

4.10контролює нинішній стан відносин з персоналом (відпустки, лікарняні, особиста справа співробітників і т.д.);

4.11інформує співробітників про зміни в компанії шляхом ознайомлення з інструкціями, наказами, процедурами та іншими розпорядчими документами;

4.12виконує всі процедури та інструкції, накази що стосуються роботи підприємства, а також вказівки керівництва.

5.Контроль і поточна адміністративна робота:

5.1Щодня контролює рівень сервісу зовнішніх компаній (охорона, прибирання, інкасація, і ін.);

5.2Затверджує документи, які стосуються витрати, адміністративні витрати, інші)

5.3Щодня перевіряє звіт по касі за поточний і попередній день - звіт касира;

5.4Щодня перевіряє суму розміну, звіт за кредитними картками та іншу документацію за поточний і попередній день;

5.5Щодня перевіряє правильність заповнення та ведення книги Книги обліку розрахункових операцій;

5.6Виконує всі процедури та інструкції, накази, що стосуються роботи підприємства, а також вказівки безпосереднього керівництва та адміністрації підприємства;

5.7Готує відправляє в офіс необхідні звіти за поточний день - в кінці робочого дня, за поточний місяць - першого числа наступного місяця;

5.8Готує (і перевіряє) графік роботи персоналу;

5.9Щодня перевіряє готовність магазину до відкриття, отримує звіт асистента (список відвідуваності, список завдань, поточні пріоритети, рівень поповнення по залишках, заплановані постачання, звіти касирів, коректність та естетичний вигляд презентацій, чистота, технічний стан);

5.10Готує магазин до закриття - звіт асистента (список відвідуваності, список виконаних завдань, результати продажів, прийом товару) звіт асистентів про виконану роботу;

5.11Відповідає за схоронність товарів, запобігає крадіжці і втрати;

5.12Виконує всі процедури та інструкції, накази що стосуються роботи підприємства, а також вказівки керівництва.

7.Загальне:

7.1 несе відповідальність за майно і ресурси використані під час роботи;

7.2 підтримує стандарти гігієни і безпеки, пожежні інструкції, протягом робочого дня носить уніформу;

7.3інформує співробітників про зміни в компанії, шляхом ознайомлення з інструкціями, наказами процедурами та іншими розпорядчими документами;

7.4не дозволяє дій, які шкодять інтересам компанії;

7.5зберігає конфіденційність інформації про Компанію;

7.6піклується про адекватне використання майна Компанії, в порядку, чистоті і естетичному оточенні на роботі;

7.7є суб`єктом періодичних атестацій та підвищень за умови позитивних результатів;

7.8підтримує інші проекти на прохання керівництва.

Відповідно до процедури OPS S3 Повернення та обмін придбаних товарів від 10.09.2012, передбачено наступне: 3. Опис процедури. Принципи проведення повернення і обміну в магазинах Смік: - повернення та обмін товарів здійснюється протягом 14 робочих днів від дати покупки. Підставою повернення/обміну є надання клієнтом фіскального чеку. У ситуації відсутності підтвердження покупки, повернення/обмін не можуть бути виконанні; - повернення можна здійснити тільки в магазинах Смік, де була здійсненна покупка. Будь-які повернення здійснює керівник магазину, його заступник.

Повноваження працівників магазину до виконання повернення і обмінів: до виконання повернень і обмінів призначений виключно член керівних кадрів магазину.

Перевірка керівником виконання клієнтом умов повернення/обміну: - в разі повернення/обміну повноцінного товару керівник перевіряє виконання клієнтом умов повернення, в першу чергу питає про привід і пропонує клієнтові обмін на інший товар з пропозиції магазину. Якщо клієнт не висловить бажання обміну на інший товар, керівник здійснює повернення. Здійснення повернення/обміну товару виконується в присутності представника охорони.

Порядок проведення повернень/обмінів: - керівник чи керівник зміни проводить повернення/обмін в присутності касира, клієнта та представника охорони; - після проведення повернення через касу, представник охорони підписує і забирає бланк повернення та зберігає в себе протягом дня, та фіксує в книзі працівника служби безпеки; - на початку зміни наступного дня представник охорони передає особисто в руки керівнику магазину всі бланки повернень за попередній день, в книзі працівника служби безпеки, де коментарі робить замітку: Здав: кількість повернень, дата, ПІБ охорони-підпис; Прийняв: кількість повернень, дата, ПІБ, керівника-підпис.

Контроль та перевірка повернень. Керівник зобов`язаний перевірити: - чи всі документи повернень підписані клієнтами, чи підписи не викликають сумнівів; - чи всі документи підписані керівником зміни та представником охорони, який був свідком повернень/обміну; - чи до всіх документів повернення є фіскальні чеки або їх копії з CSM Консоль (чи повернення не було виконане без чеку); - чи до кожного документу повернення додається підтвердження виконання повернення коштів;- чи вартість та кількість повернень з касових документів співпадає з вартістю і кількістю повернень в системі CSM Консоль;

Підписаний денний звіт повернень потрібно передати представнику охорони, який прикріплює його в книзі працівника служби безпеки;

- мінімум один раз на тиждень слід здійснити часткову інвентаризацію повернених товарів, з метою перевірки здійснених повернень і їх відповідності з фактичним станом в магазині інвентаризація підтверджується в контрольному протоколі, який становить Додаток OPS S3/02 до процедури. Заповненні протоколи слід пред`явити регіональному керівникові під час візиту FSVR. Заповненні бланки зберігаються в папці з бланками FSVR.

В разі відсутності керівника магазину в зв`язку з відпусткою, лікарняним або вихідним, представник охорони збирає всі бланки повернень за всі дні і передає особисто в руки під підпис за кожен день керівнику магазину.

Якщо представник охорони відсутній на робочому місці в зв`язку зз обідньою перерви та інших причин і проводиться повернення без його участі, керівник зобов`язаний надати відеозапис за цей проміжок часу.

До документів повернення відносяться: - оригінал чеку продажу, в разі повернення частини товарів з чеку, на оригіналові чеку слід викреслити товари, що повертаються і дописати повернення . Чек віддається клієнтові. Роздруковану копію чеку з CSM Консоль слід додати до документації; - роздрук з фіскального принтеру документу повернення;

Після закінчення встановленого періоду комплект документів слід відправити до бухгалтерії.

Перед відправленням керівник зобов`язаний розсортувати документацію повернень на окремі дні, місяці.

4. Відповідальність: Відповідальність за дотримання процедури на одній зміні несе керівник зміни. Відповідальність за дотриманням процедури у магазині несе керівник магазину.

Крім того, відповідно до договору про повну матеріальну відповідальність від 29.02.2016 року, укладеного між ТОВ "ПАРИТЕТ-СМІК" та ОСОБА_1 , останній, є матеріально відповідальною особою за довірені підприємством матеріальні цінності та грошові кошти.

Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді заступника керуючого магазину дитячого універмагу СМІК в ТЦ Променада-Парк , являвся особою, яка постійно обіймає посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто згідно з ч. 3 ст. 18 КК України являвся службовою особою.

22.11.2019 року, більш точного часу не встановлено, у заступника керуючого магазину дитячого універмагу СМІК в ТЦ Променада-Парк ОСОБА_1 виник умисел на протиправне привласнення грошей з каси вказаного магазину, належних ТОВ "ПАРИТЕТ-СМІК" (код ЄДРПОУ 32530742), шляхом зловживання своїм службовим становищем, а саме за допомогою повернення товарів, порушуючи процедуру OPS S3 Повернення та обмін придбаних товарів від 10.09.2012 року.

Так, 22.11.2019 року в період з 18.47 до 18.48, ОСОБА_1 , будучи службовою особою, перебуваючи біля касового апарату у приміщенні магазину дитячого універмагу СМІК в ТЦ Променада-Парк , що за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. В. Окружна, 4, ОСОБА_1 , реалізуючи свій злочинний умисел, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій та передбачаючи та бажаючи настання у зв`язку з цим суспільно-небезпечних наслідків, зловживаючи своїм службовим становищем, з метою привласнення грошей з каси вказаного магазину, належних ТОВ "ПАРИТЕТ-СМІК" (код ЄДРПОУ 32530742), шляхом повернення товарів, в порушення процедури OPS S3 Повернення та обмін придбаних товарів від 10.09.2012 року, провів через касу повернення товарів - черевиків (артикул товару 6449665) та куртки (артикул товару 6444693), загальною вартістю 2898 гривень, однак фактично вказаний товар на баланс магазину повернуто не було, а гроші у сумі 2898 грн. з каси магазину ОСОБА_1 привласнив.

В подальшому, в аналогічний спосіб ОСОБА_1 привласнив кошти з каси магазину за начебто повернутий товар, а саме:

23.11.2019 року о 21.06 2358,25 грн. за іграшку Baby Toy (артикул товару 6313934) та одяг (артикули товару 6409207, 6417819, 6409544, 6409539, 6442810, 6444629, 6446309);

29.11.2019 року о 21.06 3072,75 грн. за комбінезон (артикул товару 6433252), черевики (артикул товару 6449620) та плащ (артикул товару 6421424);

30.11.2019 року о 16.58 1462,50 грн. за набір одягу (артикул товару 6433991), куртка (артикул товару 6407481) та блузка (артикул товару 6422828) та о 20.30 1049,25 грн. за плащ (артикул товару 6421423).

Своїми протиправними діями ОСОБА_1 завдав ТОВ "ПАРИТЕТ-СМІК" майнової шкоди в розмірі 8329 грн.

Крім того, відповідно до наказу № 2 товариства з обмеженою відповідальністю ПАРИТЕТ-СМІК (код ЄДРПОУ 32530742) від 27.12.2017 року ОСОБА_2 призначений у порядку переведення директором магазину дитячого універмагу СМІК в ТЦ Променада-Парк .

Відповідно до Посадових обов`язків, затверджених наказом №27/05/16-1 від 27.05.2016 року (додаток А), на ОСОБА_2 , як директора магазину дитячого універмагу, покладено наступні обов`язки:

1. Продаж:

1.1 забезпечує коректний рівень стоку (залишків) товару;

1.2 організовує мерчандайзинг якомога швидше, після прийому товарів;

1.3 стимулює зростання обороту, використовуючи сезонні акції;

1.4 аналізує продажу і передбачає тренди продажів (використовуючи дані ротації, рівня залишків реалізації планів і запланованої маржі);

1.5 співпрацює з відділом закупівель для коригування асортименту, обсягу закупівель, оптимального рівня стоку на складі;

1.6 аналізує конкурентів, знайомий з рівнем локальної конкуренції, готує звіти за поточними цінами та акціями конкурентів.

2. Товар:

2.1 контролює прийом товару, його збереження, відповідно до прийнятих норм документації;

2.2 контролює рівень залишків;

2.3 вживає заходів щодо мінімізації втрат;

2.4 пояснює поточні невідповідності залишків товару на складі;

2.5 проводить інвентаризацію, як наказано Компанією, і відповідає за причини невідповідності кількості товару.

4. Керівництво персоналом:

4.1 ефективне використання робочого часу, беручи до уваги що тижневі, щомісячні та річні перепади продажів, а також підтримання високого рівня стандартів обслуговування клієнтів;

4.2 підготовка щоденних розкладів для персоналу та їх корегування в залежності від потреби;

4.3 досягнення стандартів зовнішнього вигляду і поведінки персоналу;

4.4 гарантує відповідну форму комунікації між персоналом і керівництвом;

4.5 подає замовлення на уніформу для персоналу і вимагає відповідального ставлення до неї;

4.6 мотивує персонал до осягнення найвищих стандартів роботи і професійного розвитку;

4.7 проводить і координує тренінги для персоналу у співпраці з департаментом;

4.8 проводить періодичні атестації персоналу;

4.9 ініціює акції, спрямовані на мотивацію персоналу і побудова команди (тім-білдінг);

4.10 контролює нинішній стан відносин з персоналом (відпустки, лікарняні, особиста справа співробітників і т.д.);

4.11 інформує співробітників про зміни в компанії шляхом ознайомлення з інструкціями, наказами, процедурами та іншими розпорядчими документами;

4.12 виконує всі процедури та інструкції, накази що стосуються роботи підприємства, а також вказівки керівництва.

5. Контроль і поточна адміністративна робота:

5.1 Щодня контролює рівень сервісу зовнішніх компаній (охорона, прибирання, інкасація, і ін.);

5.2 Затверджує документи, які стосуються витрати, адміністративні витрати, інші)

5.3 Щодня перевіряє звіт по касі за поточний і попередній день - звіт касира;

5.4 Щодня перевіряє суму розміну, звіт за кредитними картками та іншу документацію за поточний і попередній день;

5.5 Щодня перевіряє правильність заповнення та ведення книги Книги обліку розрахункових операцій;

5.6 Виконує всі процедури та інструкції, накази, що стосуються роботи підприємства, а також вказівки безпосереднього керівництва та адміністрації підприємства;

5.7 Готує відправляє в офіс необхідні звіти за поточний день - в кінці робочого дня, за поточний місяць - першого числа наступного місяця;

5.8 Готує (і перевіряє) графік роботи персоналу;

5.9 Щодня перевіряє готовність магазину до відкриття, отримує звіт асистента (список відвідуваності, список завдань, поточні пріоритети, рівень поповнення по залишках, заплановані постачання, звіти касирів, коректність та естетичний вигляд презентацій, чистота, технічний стан);

5.10 Готує магазин до закриття - звіт асистента (список відвідуваності, список виконаних завдань, результати продажів, прийом товару) звіт асистентів про виконану роботу;

5.11 Відповідає за схоронність товарів, запобігає крадіжці і втрати;

5.12 Виконує всі процедури та інструкції, накази що стосуються роботи підприємства, а також вказівки керівництва.

7. Загальне:

7.1 несе відповідальність за майно і ресурси використані під час роботи;

7.2 підтримує стандарти гігієни і безпеки, пожежні інструкції, протягом робочого дня носить уніформу;

7.3 інформує співробітників про зміни в компанії, шляхом ознайомлення з інструкціями, наказами процедурами та іншими розпорядчими документами;

7.4 не дозволяє дій, які шкодять інтересам компанії;

7.5 зберігає конфіденційність інформації про Компанію;

7.6 піклується про адекватне використання майна Компанії, в порядку, чистоті і естетичному оточенні на роботі;

7.7 є суб`єктом періодичних атестацій та підвищень за умови позитивних результатів;

7.8 підтримує інші проекти на прохання керівництва.

Відповідно до процедури OPS S3 Повернення та обмін придбаних товарів від 10.09.2012, передбачено наступне: 3. Опис процедури. Принципи проведення повернення і обміну в магазинах Смік: - повернення та обмін товарів здійснюється протягом 14 робочих днів від дати покупки. Підставою повернення/обміну є надання клієнтом фіскального чеку. У ситуації відсутності підтвердження покупки, повернення/обмін не можуть бути виконанні; - повернення можна здійснити тільки в магазинах Смік, де була здійсненна покупка. Будь-які повернення здійснює керівник магазину, його заступник.

Повноваження працівників магазину до виконання повернення і обмінів: до виконання повернень і обмінів призначений виключно член керівних кадрів магазину.

Перевірка керівником виконання клієнтом умов повернення/обміну: - в разі повернення/обміну повноцінного товару керівник перевіряє виконання клієнтом умов повернення, в першу чергу питає про привід і пропонує клієнтові обмін на інший товар з пропозиції магазину. Якщо клієнт не висловить бажання обміну на інший товар, керівник здійснює повернення. Здійснення повернення/обміну товару виконується в присутності представника охорони.

Порядок проведення повернень/обмінів: - керівник чи керівник зміни проводить повернення/обмін в присутності касира, клієнта та представника охорони; - після проведення повернення через касу, представник охорони підписує і забирає бланк повернення та зберігає в себе протягом дня, та фіксує в книзі працівника служби безпеки; - на початку зміни наступного дня представник охорони передає особисто в руки керівнику магазину всі бланки повернень за попередній день, в книзі працівника служби безпеки, де коментарі робить замітку: Здав: кількість повернень, дата, ПІБ охорони-підпис; Прийняв: кількість повернень, дата, ПІБ, керівника-підпис.

Контроль та перевірка повернень. Керівник зобов`язаний перевірити: - чи всі документи повернень підписані клієнтами, чи підписи не викликають сумнівів; - чи всі документи підписані керівником зміни та представником охорони, який був свідком повернень/обміну; - чи до всіх документів повернення є фіскальні чеки або їх копії з CSM Консоль (чи повернення не було виконане без чеку); - чи до кожного документу повернення додається підтвердження виконання повернення коштів;- чи вартість та кількість повернень з касових документів співпадає з вартістю і кількістю повернень в системі CSM Консоль;

Підписаний денний звіт повернень потрібно передати представнику охорони, який прикріплює його в книзі працівника служби безпеки;

- мінімум один раз на тиждень слід здійснити часткову інвентаризацію повернених товарів, з метою перевірки здійснених повернень і їх відповідності з фактичним станом в магазині інвентаризація підтверджується в контрольному протоколі, який становить Додаток OPS S3/02 до процедури. Заповненні протоколи слід пред`явити регіональному керівникові під час візиту FSVR. Заповненні бланки зберігаються в папці з бланками FSVR.

В разі відсутності керівника магазину в зв`язку з відпусткою, лікарняним або вихідним, представник охорони збирає всі бланки повернень за всі дні і передає особисто в руки під підпис за кожен день керівнику магазину.

Якщо представник охорони відсутній на робочому місці в зв`язку зз обідньою перерви та інших причин і проводиться повернення без його участі, керівник зобов`язаний надати відеозапис за цей проміжок часу.

До документів повернення відносяться: - оригінал чеку продажу, в разі повернення частини товарів з чеку, на оригіналові чеку слід викреслити товари, що повертаються і дописати повернення . Чек віддається клієнтові. Роздруковану копію чеку з CSM Консоль слід додати до документації; - роздрук з фіскального принтеру документу повернення;

Після закінчення встановленого періоду комплект документів слід відправити до бухгалтерії.

Перед відправленням керівник зобов`язаний розсортувати документацію повернень на окремі дні, місяці..

4. Відповідальність: Відповідальність за дотримання процедури на одній зміні несе керівник зміни. Відповідальність за дотриманням процедури у магазині несе керівник магазину.

Відповідно до договору про повну матеріальну відповідальність, який було підписано 02.06.2015 між товариством з обмеженою відповідальністю ПАРИТЕТ-СМІК (код ЄДРПОУ 32530742) та ОСОБА_2 , згідно якого ОСОБА_2 , є матеріально відповідальною особою за довірені підприємством матеріальні цінності та грошові кошти.

Таким чином, ОСОБА_2 , перебуваючи на посаді директора магазину дитячого універмагу СМІК в ТЦ Променада-Парк , являвся особою, яка постійно обіймає посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто згідно з ч. 3 ст. 18 КК України являвся службовою особою.

Проте, у директора магазину дитячого універмагу СМІК в ТЦ Променада-Парк ОСОБА_2 03.07.2019 року, більш точного часу не встановлено, виник умисел на протиправне привласнення грошей з каси вказаного магазину, належних ТОВ "ПАРИТЕТ-СМІК" (код ЄДРПОУ 32530742), шляхом зловживання своїм службовим становищем, а саме за допомогою повернення товарів, порушуючи процедуру OPS S3 Повернення та обмін придбаних товарів від 10.09.2012 року.

03.07.2019 року о 17.29 ОСОБА_2 , будучи службовою особою, перебуваючи біля касового апарату у приміщенні магазину дитячого універмагу СМІК в ТЦ Променада-Парк , що за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. В. Окружна, 4, реалізуючи свій злочинний умисел, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно-небезпечних наслідків та бажаючи їх настання, зловживаючи своїм службовим становищем, з метою привласнення грошей з каси вказаного магазину, належних ТОВ "ПАРИТЕТ-СМІК" (код ЄДРПОУ 32530742), шляхом повернення товарів, в порушення процедури OPS S3 Повернення та обмін придбаних товарів від 10.09.2012 року, провів через касу повернення товарів, а саме: капців (артикул товару 26390668), чотирьох футболок (артикули товару 6379352, 6330939, 6336155, 6357849) та двох шортів (артикули товару 6384717, 6384711), на загальну суму 2013,60 гривень, однак фактично вказаний товар на баланс магазину повернуто не було, після чого ОСОБА_2 привласнив гроші в сумі 2013,60 гривень, які знаходилися в касі магазину.

В подальшому, в аналогічний спосіб ОСОБА_2 привласнив кошти з каси магазину за начебто повернутий товар, а саме:

15.07.2019 року о 17.27 2300 грн. за три майки (артикул товару 6329446), три кофти (артикул товару 6319396, 6319641, 6337818), футболку (артикул товару 6330974), п`ятеро штанів (артикули товару 6331725, 6043967, 6357914, 6345852, 635979), підслідники (артикул товару 6364866), набір одягу (артикул товару 6359687), сорочку (артикул товару 6359598);

19.07.2019 року о 17.47 3064,10 грн. за босоніжки (артикул товару 6365495), п`ять футболок (артикули товару 6331733, 6334277, 6331725, 6366914, 6367403), кофту (артикул товару 6345083), двоє штанів (артикули товару 6357914, 6369941), дві сукні (артикули товару 6381219, 6384599);

22.07.2019 року о 17.22 3146 грн. за троє спортивних штанів (артикули товару 6345942, 6354204, 6357782), чотири футболки (артикули товару 6332076, 6332091, 6333604, 6330970), штани (артикул товару 6040402), три кофти (артикули товару 6319383, 6353971, 6354107), шапку (артикул товару 6347867), двоє напівповзунків (артикул товару 6349211), набір одягу (артикул товару 6348860), боді (артикул товару 6364959), спортивний костюм (артикул товару 6364931);

25.07.2019 року о 17.46 2195,65 грн. за чотири футболки (артикули товару 6344602, 6366821, 6366892, 6331737), штани (артикул товару 6405385), сорочку (артикул товару 6342720), плащ (артикул товару 6356026), набір для творчості (артикул товару 6477092);

26.07.2019 року о 17.43 4848,05 грн. за іграшковий конструктор (артикул товару 6029911) та ляльку (артикул товару 6354588);

29.07.2019 року з 16.04 до 20.39 3016,75 грн. за косметичний набір (артикул товару 6325887), сукню (артикул товару 6351105), сарафан (артикул товару 6405373), легінси (артикул товару 6404668), купальник (артикул товару 6385425), троє штанів (артикули товару 6357872, 6338334, 6357873);

30.07.2019 року о 17.32 1989,05 грн. за троє шортів (артикули товару 6382021, 6384717, 6381760), дві футболки (артикули товару 6405004, 6354900), колготи (артикул товару 6368298), кофту артикул товару 6219043), купальник (артикул товару 6385453), дві сукні (артикули товару 6384585, 6384592);

31.07.2019 року о 17.35 2502,15 грн. за штани (артикул товару 6405382), п`ять дівчачих трусиків (артикул товару 6361136), дві піжами (артикули товару 6359216, 6359213), напій (артикул товару 5790039), три футболки (артикули товару 6376769, 6365606, 6366935), шорти (артикул товару 6381775);

06.08.2019 року з 15.48 до 17.54 4710 грн. за сукню (артикул товару 6384600), десять футболок (артикули товару 6368518, 6365565, 6351142, 6384605, 6370346, 6357207, 6368856, 6379724, 6367365, 6368660), спідницю (артикул товару 6356440), двоє шортів (артикули товару 6369836, 6376189), сорочку (артикул товару 6359016), плавки (артикул товару 6383772), черевики (артикул товару 6355635), штани (артикул товару 6108301), дві кофти (артикули товару 6319396, 6354111), набір одягу (артикул товару 6357187), жакет (артикул товару 6358076), куртку (артикул товару 6346645);

09.08.2019 року о 17.43 3399,15 грн. за іграшковий конструктор (артикул товару 6268749);

10.08.2019 року з 17.08.до 18.10 4019 грн. за іграшковий пістолет (артикул товару 5922635) та ляльку (артикул товару 6007004);

11.08.2019 року з 15.30 до 18.35 6005,80 грн. за шорти (артикул товару 63778505), двоє плавок (артикули товару 6383714, 6385393), футболку (артикул товару 6357203), два халати (артикули товару 6326860, 63268599), іграшковий автомобіль (артикул товару 5887364), набір для дівчинки (артикул товару 3890283), светр (артикул товару 6411514), штани (артикул товару 6199563), жакет (артикул товару 6358081), дві сорочки (артикули товару 6412717, 6406851);

19.08.2019 року о 17.44 2895,35 грн. за чотири футболки (артикули товару 406229, 6406847, 6351035, 6405748), спортивні штани (артикул товару 6404930), три кофти (артикули товару 6409474, 6417904, 6416587);

20.08.2019 року о 17.43 1991,20 грн. за трусики (артикул товару 6360265) та троє штанів (артикули товару 6419826, 6343855, 6429890);

21.08.2019 року о 17.17 2023 грн. за іграшковий автомобіль (артикул товару 6345672), светр (артикул товару 6411529), спортивні штани (артикул товару 6403690), кофту (артикул товару 6403683);

28.08.2019 року о 17.47 2580,20 грн. за дві кофти (артикули товару 6412870, 6412867) та двоє штанів (артикули товару 6429905, 6429902);

29.08.2019 року о 21.05 2374 грн. за високотехнічну іграшку (артикул товару 6375826);

05.09.2019 року о 17.22 2783,50 грн. за легінси (артикул товару 6224609), жакет (артикул товару 6430545), дві сорочки (артикули товару 6412640, 6412884), светр (артикул товару 6412827), спідницю (артикул товару 6414026);

06.09.2019 року о 17.46 3007 грн. за сумку (артикул товару 642332), дві сорочки (артикули товару 6412954, 6413004), спідницю (артикул товару 6430562), футболку (артикул товару 6405063), блузку (артикул товару 6412945), штани (артикул товару 6419751);

09.09.2019 року о 17.16 2503,25 грн. за спортивні штани (артикул товару 6416465), дві кофти (артикули товару 6409461, 6416994), п`ять хлопчачих трусів (артикул товару 6360981), кросівки (артикул товару 6433712);

11.09.2019 року з 14.03. до 16.12 4563,90 грн. за кеди (артикул товару 6438156), чотири футболки (артикули товару 6410905, 6417105, 6417119, 6379261), двоє штанів (артикули товару 6358123, 6429886), куртку (артикул товару 6345440), кросівки (артикул товару 6441827), черевики (артикул товару 6437578);

13.09.2019 року о 17.21 3009,60 грн. за штани (артикул товару 6429906), дві сукні (артикули товару 6412996, 6411025), сорочку (артикул товару 6412989), кеди (артикул товару 6433674), капці (артикул товару 6437999);

16.09.2019 року о 17.47 3015,30 грн. за два светри (артикули товару 6411829, 6411522), блузку (артикул товару 6407312), три кофти (артикули товару 6404713, 6408738, 6425128);

18.09.2019 року о 17.42 3301,50 грн. за двоє спортивних штанів (артикул товару 6409633, 6416457), дві кофти (артикули товару 6403674, 6417884), шапку (артикул товару 6367209), куртку (артикул товару 6416294);

19.09.2019 року о 17.42 3193,20 грн. за дві сукні (артикул товару 6427553, 6419865), туніку (артикул товару 6412986), два бюстгальтери (артикул товару 6408474), два іграшкових конструктори (артикули товару 6397429, 6397431), капці (артикул товару 6438051), спідницю (артикул товару 6430566);

20.09.2019 року з 17.53 до 20.37 5040,80 грн. за три кофти (артикули товару 6415513, 6427321, 6417015), футболку (артикул товару 6415522), пасок (артикул товару 6344909), светр (артикул товару 6412822), сорочку (артикул товару 6132622), штани (артикул товару 6419767), костюм (артикул товару 6359051);

24.09.2019 року о 17.53 3999 грн. за іграшковий конструктор (артикул товару 6268749);

26.09.2019 року о 17.23 3612,75 грн. за піжаму (артикул товару 6414478), дві куртки (артикули товару 6433345, 6433352), бюстгальтер (артикул товару 6053895), легінси (артикул товару 6048616), кофту (артикул товару 6413054), три пари шкарпеток (артикул товару 6407817), дівчачі трусики (артикул товару 6326362);

29.09.2019 року 4203,40 грн. за напівчеревики (артикул товару 6433548), десять пар шкарпеток (артикул товару 6414938, 6410866, 6407401), четверо колготок (артикул товару 6411032, 6368277), рукавички (артикул товару 6437399), футболку (артикул товару 6427143), дві спідниці (артикули товару 6428362, 6430558), блузку (артикул товару 6414250), резинку для волосся (артикул товару 6398747), гетри (артикул товару 6407200), шапку (артикул товару 6418287);

01.10.2019 року о 17.28 2023,30 грн. за штани (артикул товару 6405312), п`ять пар шкарпеток (артикул товару 6411056), куртку (артикул товару 6421341);

02.10.2019 року о 20.59 3107,85 грн. за два боді (артикули товару 6442818, 6220561), двоє спортивних штанів (артикул товару 6407256, 6407263), штани на лямках (артикул товару 6413728), дві кофти (артикули товару 6406741), шапку (артикул товару 6419893), черевики (артикул товару 6355593);

17.10.2019 року з 17.26 до 17.27 4656,65 грн. за два плащі (артикули товару 6421458, 6421444), лижні штани (артикул товару 6421526), куртку (артикул товару 6421535);

18.10.2019 року о 17.45 3095,80 грн. за куртку (артикул товару 6421544), зимові чоботи (артикул товару 6449854), шапку (артикул товару 6437389);

20.10.2019 року о 19.11 5124,35 грн. за штани (артикул товару 6441305), четверо колготок (артикули товару 6411045, 6407580), троє спортивних штанів (артикули товару 6426764, 6435151, 6427330), три шапки (артикули товару 6437476, 6448548, 6437770), набір для освіти (артикул товару 6164112), футболку (артикул товару 6424424);

21.10.2019 року о 17.20 2849,05 грн. за м`яку іграшку;

24.10.2019 року о 17.35 2456,70 грн. за піжаму (артикул товару 6414877), туніку (артикул товару 6435354), сукню (артикул товару 6426927), штани (артикул товару 6437807);

26.10.2019 року з 19.05 до 19.17 1488,45 грн. за фігурку (артикул товару 5780694), три боді (артикули товару 6417658, 6426004, 6409210), капці (артикул товару 6409210), шапку (артикул товару 6437293), спортивні штани (артикул товару 6435098);

05.11.2019 року о 17.42 2061,70 грн. за іграшковий автомобіль (артикул товару 6331284), футболку (артикул товару 6415167), двоє спортивних штанів (артикули товару 6444056, 6427398), колготи (артикул товару 6441265);

07.11.2019 року о 17.58 3402,15 грн. за великий пластилін (артикул товару 4815128), куртку (артикул товару 6454518), черевики (артикул товару 6447764) та спортивні штани (артикул товару 6440765);

11.11.2019 року з 17.45 до 20.43 6095,20 грн. за великий пластилін (артикул товару 4815128), чотири кофти (артикули товару 6416993, 6427306, 6405230, 6416334),), гольф (артикул товару 6439270), зимовий комбінезон (артикул товару 6431068), спортивні штани (артикул товару 6473233), фігурку (артикул товару 6559768), четверо штанів (артикули товару 6344040, 6405499, 6354229, 6416362), три футболки (артикули товару 6414318, 6414156, 6415159), піжаму (артикул товару 6413201) та блузку (артикул товару 6417370);

18.11.2019 року о 17.18 3420,80 грн. за спортивні штани (артикул товару 6427337), шапку (артикул товару 6446193), лижні штани (артикул товару 6454533), колготки (артикул товару 6440971) та куртку (артикул товару 6421348);

29.11.2019 року о 18.13 3021,71 грн. за дві куртки (артикули товару 6407442, 6407441), два светри (артикули товару 6421263, 6421266), дві жилетки (артикули товару 6407952, 6407953) та спортивні штани (артикул товару 6431085).

Своїми протиправними діями ОСОБА_2 завдав ТОВ "ПАРИТЕТ-СМІК" (код ЄДРПОУ 32530742) майнової шкоди в розмірі збитків на суму 138602,61 грн.

В судовому засіданні обвинувачені ОСОБА_1 та ОСОБА_2 вину в інкримінованих їм діяннях визнали, вказали, що мали фінансову скруту, гроші, які забрали з каси, витратили на власні потреби, у вчиненому щиро розкаялись.

Представник потерпілого ТОВ Паритет-СІМК Попадюк Ігор Васильович суду повідомив, що дійсно була викрита така схема службового привласнення, у зв`язку з чим звернувся до суду з позовом, в якому просив стягнути з обвинувачених завдану їхніми діями шкоду: з ОСОБА_1 - 8329 грн., з ОСОБА_2 - 138602,61 грн., при призначенні покарання поклався на розсуд суду.

За таких обставин, враховуючи позицію обвинувачених, з`ясувавши, чи правильно розуміють учасники зміст фактичних обставин, роз`яснивши їм положення ст. 349 КПК України, суд визнав недоцільним дослідження доказів щодо фактичних обставин, які ніким не оспорюються, та судовий розгляд було проведено із застосуванням правил ч. 3 ст. 349 КПК України - з допитом обвинувачених, представника потерпілого та дослідженням матеріалів, які характеризують особу обвинувачених.

Тому, оцінюючи всі обставини у кримінальному провадженні, суд приходить до переконання, що вина кожного з обвинувачених доведена в обсязі висунутого їм обвинувачення, кваліфікує їхні дії за ч. 2 ст. 191 КК України як привласнення чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем та за ч. 3 ст. 191 КК України як привласнення чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене повторно.

Призначаючи покарання обвинуваченим ОСОБА_1 та ОСОБА_2 суд враховує, що кримінальне правопорушення за ч. 2 ст. 191 КК України відноситься до нетяжких злочинів, кримінальне правопорушення за ч. 3 ст. 191 КК України - до тяжких, обвинувачені мають постійне місце проживання, де характеризується посередньо, раніше не судимі, на обліку у лікарів нарколога та психіатра не перебувають.

Обставою, що відповідно до ст. 67 КК України пом`якшує покарання, суд визнає щире каяття, обставин, що відповідно до ст. 67 КК України обтяжують покарання, судом не встановлено.

Тому, на підставі викладеного, суд приходить до висновку, що кожному з обвинувачених за вчинені злочини за ч. 1 ст. 191, ч. 3 ст. 191 КК України доцільно призначити покарання у виді позбавлення волі з позбавленням права займати посади, пов`язані з матеріальною відповідальністю.

Остаточне покарання обвинуваченим суд призначає за принципами ст. 70 КК України шляхом поглинення менш суворого покарання більш суворим та вважає, що обвинувачених слід звільнити від призначеного остаточного основного покарання на підставі ст. 75 КК України з встановленням іспитового строку, оскільки виправлення та перевиховання ОСОБА_1 та ОСОБА_2 можливе без ізоляції від суспільства в умовах контролю їхньої поведінки уповноваженим органом з питань пробації.

Цивільний позов суд задовольняє повністю, оскільки позовні вимоги були доведені під час судового провадження, а тому стягує з ОСОБА_1 на користь потерпілої юридичної особи 8329 грн. завданої майнової шкоди, з ОСОБА_2 - 138602,61 грн.

Крім того на підставі ст. 124 КПК України з обвинувачених суд стягує на користь держави процесуальні витрати, пов`язані з оплатою проведених у справі експертиз.

Долю речових доказів суд не вирішує, оскільки речові докази суду не передавались.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 128, 129, 369, 373, 374, 376 КПК України, суд -

ухвалив:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винуватим у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 191 КК України, і призначити йому покарання:

за ч. 2 ст. 191 КК України у виді 3 (трьох) років позбавлення волі з позбавленням права займати посади, пов`язані з матеріальною відповідальністю, строком на 1 (один) рік;

за ч. 3 ст. 191 КК України у виді 4 (чотирьох) років позбавлення волі з позбавленням права займати посади, пов`язані з матеріальною відповідальністю, строком на 2 (два) роки.

На підставі ст. 70 КК України шляхом поглинення менш суворого покарання більш суворим остаточно призначити ОСОБА_1 покарання у виді 4 (чотирьох) років позбавлення волів з позбавленням права займати посади, пов`язані з матеріальною відповідальністю, строком на 2 (два) роки.

На підставі ст. 75 КК України звільнити обвинуваченого ОСОБА_1 від відбування призначеного основного покарання, якщо він протягом 2 (двох) років іспитового строку не вчинить нового кримінального правопорушення та виконає покладені на нього обов`язки, передбачені ч. 1 ст. 76 КК України: періодично з`являтися для реєстрації до уповноваженого органу з питань пробації, повідомляти уповноважений орган з питань пробації про зміну місця проживання, роботи або навчання.

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , визнати винуватим у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 191 КК України, і призначити йому покарання:

за ч. 2 ст. 191 КК України у виді 3 (трьох) років позбавлення волі з позбавленням права займати посади, пов`язані з матеріальною відповідальністю, строком на 1 (один) рік;

за ч. 3 ст. 191 КК України у виді 4 (чотирьох) років позбавлення волі з позбавленням права займати посади, пов`язані з матеріальною відповідальністю, строком на 2 (два) роки.

На підставі ст. 70 КК України шляхом поглинення менш суворого покарання більш суворим остаточно призначити ОСОБА_2 покарання у виді 4 (чотирьох) років позбавлення волі з позбавленням права займати посади, пов`язані з матеріальною відповідальністю, строком на 2 (два) роки.

На підставі ст. 75 КК України звільнити обвинуваченого ОСОБА_2 від відбування призначеного основного покарання, якщо він протягом 2 (двох) років іспитового строку не вчинить нового кримінального правопорушення та виконає покладені на нього обов`язки, передбачені ч. 1 ст. 76 КК України: періодично з`являтися для реєстрації до уповноваженого органу з питань пробації, повідомляти уповноважений орган з питань пробації про зміну місця проживання, роботи або навчання.

Цивільний позов задовольнити.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , який зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , на користь товариства з обмеженою відповідальністю ПАРИТЕТ-СМІК (код ЄДРПОУ 32530742, адреса реєстрації: вул. С. Петлюри, 28, м. Київ) 8329 (вісім тисяч триста двадцять дев`ять) грн. завданої майнової шкоди.

Стягнути з ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 та проживає за адресою: АДРЕСА_3 , на користь товариства з обмеженою відповідальністю ПАРИТЕТ-СМІК (код ЄДРПОУ 32530742, адреса реєстрації: вул. С. Петлюри, 28, м. Київ) 138602 (сто тридцять вісім тисяч шістсот дві) грн. 20 коп. завданої майнової шкоди.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , який зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , на користь держави 13843 (тринадцять тисяч вісімсот сорок три) грн. 25 коп. процесуальних витрат.

Стягнути з ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 та проживає за адресою: АДРЕСА_3 , на користь держави 13843 (тринадцять тисяч вісімсот сорок три) грн. 25 коп. процесуальних витрат.

Вирок може бути оскаржений до Київського апеляційного суду через Києво-Святошинський районний суд Київської області протягом 30 (тридцяти) діб з часу його проголошення виключно з підстав, передбачених ч. 2 ст. 394 КПК України, та набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя Омельченко М.М.

Дата ухвалення рішення 15.03.2021
Зареєстровано 22.04.2021
Оприлюднено 23.04.2021

Судовий реєстр по справі 369/8740/20

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Вирок від 15.03.2021 Києво-Святошинський районний суд Київської області Кримінальне
Ухвала від 26.11.2020 Києво-Святошинський районний суд Київської області Кримінальне
Ухвала від 16.07.2020 Києво-Святошинський районний суд Київської області Кримінальне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Відстежувати судові рішення та засідання

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм

Опендатабот для телефону