Постанова
від 15.04.2010 по справі 2а-993/10/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 квітня 2010 року < Тек ст > Спр ава № 2а-993/10/0870

Запорізький окружний адмі ністративний суд у складі:

головуючого судді Янюк О.С.,

при секретарі судового зас ідання Світлицькій О.О.,

за участі представників:

позивача - Ганашок Д.О. (довіреність в ід 25.03.2010 № 58/10);

відповідача - Міще нко О.В. (довіреність від 10.01.2010 № 1817/10/10-011);

Заболотнього О.А. (довірен ість від 21.07.2009 № 11203/10/10);

Верещаги Т.В. (довіреність від 29.10.2009 № 18040/10/10-11);

прокуратури - Рома нова Р.О. (посвідчення від 06.08. 2008 № 83)

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовною заявою Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «НВО «Нафтопром», м. Запоріжжя

до Державної податкової ін спекції у Ленінському районі м. Запоріжжя

про скасування податковог о повідомлення-рішення

за участю прокуратури Запо різької області

ВСТАНОВИВ:

У лютому 2010 року Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО «Нафтопром» (далі - ТОВ «НВО «Нафтопром», позивач) зв ернулось до Запорізького окр ужного адміністративного су ду (далі-суд) із адміністратив ним позовом до Державної под аткової інспекції у Ленінськ ому районі м. Запоріжжя (далі - ДПІ у Ленінському районі м. За поріжжя, відповідач), у якому п росить скасувати податкове п овідомлення-рішення від 25.12.2009 № 0000242300/0.

На підставі ст.ст.36-1, 37 Закону України «Про прокуратуру», с т.60 Кодексу адміністративног о судочинства України (далі-К АС України) 03.04.2010 у розгляд вказ аної справи в інтересах держ ави вступив прокурор Запоріз ької області (далі-прокурор).

У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги та надав поясне ння, аналогічні викладеним у позовній заяві. Зокрема зазн ачає, що відповідач: порушив ч .4 ст.111 Закону України «Про держ авну податкову службу в Укра їні»; всупереч встановленим вимогам самостійно призупин ив проведення перевірки; без підставно поновив проведенн я перевірки; не вручив позива чу наказ від 30.11.2009 №1106; під час роз гляду скарги ДПІ у Ленінсько му районі м. Запоріжжя відмов ив в прийнятті первинних док ументів та в рішенні про резу льтати розгляду первісної ск арги; помилково встановив ст рок для поновлення бухгалтер ських (податкових) документі в; під час перевірки відмовив ся в отримані частково відно влених документів; не встано влював обсяг валового доходу , проте зазначив, що начебто за вищенні валові витрати; визн ачив завищення податкового к редиту, не маючи змоги належн им чином перевірити розмір п одаткових зобов' язань; непр авомірне обчислення та донар ахування штрафних (фінансови х) санкцій; у податковому пові домленні-рішенні назва підпр иємства не відповідає назві, зазначеній в установчих док ументах підприємства.

У зв' язку з викладеним, вва жає, що спірне податкове пові домлення рішення винесено ві дповідачем безпідставно, з г рубим порушенням норм чинног о законодавства України в ча стині порядку проведення пер евірки та донарахування сум з податку на прибуток та підл ягає скасуванню.

Прокурор та представники в ідповідачів у судовому засід анні проти позову заперечили з підстав, наведених у надани х запереченнях від 17.03.2010 № 3966/10/10 та просили у його задоволені ві дмовити.

На підставі ст.160 КАС України в судовому засіданні прогол ошено вступну та резолютивну частини постанови.

Розглянувши подані докуме нти, заслухавши пояснення пр окурора, представників позив ача та відповідача, судом уст ановлені наступні обставини .

Посадовими особами ДПІ у Ле нінському районі м. Запоріжж я на підставі направлення ві д 02.11.2009 №1587 здійснено вихід на ви їзну планову документальну п еревірку ТОВ «НВО Нафтопром» з питань дотримання вимог по даткового, валютного та іншо го законодавства з 01.07.2006 по 30.06.2009 (т ермін проведення перевірки з 02-13.11.2009). Позивач поінформований про проведення планової виї зної перевірки письмово пові домленням від 22.10.2009 за №17716/10/23-212, яке направлено останньому 22.10.2009 ре комендованим листом з повідо мленням про вручення, яке отр имано уповноваженою особою 2 7.10.2009.

Листом від 06.11.2009 №68/11 до відпові дача звернувся позивач, у яко му повідомляє, що немає можли вості надати для перевірки п ервинні документи та уточнен у інформацію з 01.07.2006 по 31.12.2008 з наст упних підстав:

бухгалтерська програма 1 С-Б ухгалтерія не працює, а інфор мація, яка в ній міститься не п ідлягає відновленню;

зазначені документи викра дені, на підставі чого позива ч звернувся до правоохоронни х органів, проте у відкритті к римінальної справи йому було відмовлено.

У відповідь на зазначене зв ернення відповідач надіслав позивачу лист від 06.11.2009 №18488/10/23, в я кому зазначив, що згідно пп.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України «Про опо даткування прибутку підприє мств» бухгалтерські докумен ти за період з 01.07.2006 по 31.12.2008, які бу ли викрадені, повинні бути по новлені до закінчення IV кварт алу 2009 року, тобто до січня 2010 ро ку.

У зв' язку з цим, під час пер евірки позивачем не надані д о перевірки регістри бухгалт ерського обліку, що підтверд жують здійснення останнім фі нансово-господарської діяль ності за відповідний період, на підставі чого, відповідач ем складений акт від 06.11.2009 №10/23-2491356 7 «Про ненадання до перевірки регістрів бухгалтерського о бліку ТОВ НВО «Нафтопром» за період з 01.07.2006 по 31.12.2008 року». Оскі льки зазначені обставини не дають можливості розпочати т а провести перевірку, відпов ідачем складений акт від 06.11.2009 № 3734/23-24913567 «Про неможливість пров едення перевірки ТОВ НВО «На фтопром» з питань дотримання вимог податкового, валютног о та іншого законодавства з 01. 07.2006 по 30.06.2009 року», у якому зазнач ено, що перевірка позивача бу де розпочата після усунення причин, що призвели до неможл ивості її проведення.

09.11.2009 Хортицьким РВ ЗМУ ГУМВС України в Запорізькій облас ті винесено постанову про ві дмову в порушенні кримінальн ої справи за заявою гр. ОСОБ А_6 від 07.11.2009, в якій мова іде про те, що 25.02.2009 у період часу з 11.00 по 11 .30 невідомий у невстановлений спосіб проник в автомобіль, з відки тайно викрав сумку, в як ій знаходились документи ТОВ НВО «Нафтопром»: звітна доку ментація за 2005-2008, первинна доку ментація за 2005-2008, договори за 2005- 2008, листування за 2005-2008. У постано ві зазначено, що у міліцію гр. ОСОБА_6 звернувся з метою п оновлення документів. У зв' язку із тим, що дані документи не є матеріальною цінністю, т а матеріальної шкоди гр. ОС ОБА_6 не завдано, керуючись п .2 ст.6 Кримінально-процесуальн ого кодексу України у поруше нні кримінальної справи було відмовлено. До міліції раніш е гр. ОСОБА_6 не звертався.

З урахуванням викладеного , посадовими особами ДПІ у Лен інському районі м. Зап оріжжя на підставі направлен ь від 24.11.2009 №1665, 01.12.2009 проведена план ову виїзну перевірку фінансо во-господарської діяльності позивача з питань дотриманн я вимог податкового законода вства, валютного та іншого за конодавства за пері од з 01.07.2006 п о 30.06.2009. Термін проведення пере вірки з 24-30.11.2009, який наказом від 01.12.2009 №1106 «Про продовження термі ну проведення планової виїзн ої документальної перевірки » був продовжений на 5 робочих днів, починаючи з 01.12.2009 по 07.12.2009.

За результатами перевірки відповідачем складений акт від 11.12.2009 №4087/23/24913567 (далі - акт), яким в становлені порушення позива чем вимог пп.1.32 ст.1, п.5.1, пп.5.2.1, пп.5.2.5 , пп.5.2.7, пп.5.2.10 п.5.2, пп.5.3.9 п.5.3, пп.5.6.2 п.5.6, пп .5.7.1 п.5.7 ст.5 , пп.8.7.1 п.8.7 ст.8 Закону Укр аїни «Про оподаткування приб утку підприємств» від 28.12.1994 №334/94 -ВР (у редакції, чинній на час в иникнення спірних правовідн осин, далі - Закон №334/94-ВР) - заниж ення податку на прибуток на з агальну суму 3 436 717,00грн., в тому ч ислі по періодам: за 3 квартали 2006 року на 384 299,00грн., за ІІІ-ІV квар тали 2006 року на 495 825,00грн., за І ква ртал 2007 року на 81 470,00грн., за півр іччя 2007 року на 151 550,00грн., за 3 квар тали 2007 року на 217 183,00 грн., за 2007 рік на 665 319,00грн., за І квартал 2008 року на 1 270 104,00грн., за півріччя 2008 року на 1 365 086грн., за 3 квартали 2008 року на 1 431 261,00грн, за 2008 рік на 2 275 573,00грн .

На підставі висновків акта перевірки та виявлених пору шень, відповідачем прийняте податкове повідомлення-ріше ння від 25.12.2009 № 0000242300/0, яким позивач у визначено податкове зобов' язання з податку на прибуток усього у розмірі 5 716 413,50грн., у то му числі основний платіж - 3 052 418,00 грн. та штрафні (фінансові ) санкції - 2 663 995,50 грн.

За наслідками адміністрат ивного оскарження позивачем даного податкового повідомл ення-рішення, його скарга зал ишена без задоволення, а відп овідачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 11.02.20 10 №0000242300/1 з аналогічними нарахув аннями.

Вважаючи вказане рішення п ротиправним, а дії відповіда ча такими, що суперечать прип исам чинного законодавства У країни, а спірне податкове по відомлення-рішення протипра вним, позивач звернувся до су ду.

Ураховуючи викладене, всеб ічно і повно з'ясувавши факти чні обставини, на яких ґрунту ється позов, суд вважає позов ні вимоги такими, що не підляг ають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч.2 ст.19 Констит уції України передбачено, що органи державної влади та ор гани місцевого самоврядуван ня, їх посадові особи зобов'яз ані діяти лише на підставі, в м ежах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституціє ю та законами України.

Діяльність органів держав ної податкової служби та її п овноваження регламентуютьс я Законом України «Про держа вну податкову службу» від 04.12.19 90 №509-ХІІ (далі - Закон №509-ХІІ).

Так, відповідно до ч. 4 ст. 111 За кону №509-XII, право на проведення планової виїзної перевірки платника податків надається лише у тому випадку, коли йому не пізніше ніж за десять днів до дня проведення зазначено ї перевірки надіслано письмо ве повідомлення із зазначенн ям дати початку та закінченн я її проведення.

Із змісту зазначеної норми вбачається, що проведення пл анової повірки пов' язуєтьс я зі строком направлення пов ідомлення платнику податків , а не строком його отримання. Дати надіслання письмового п овідомлення та отримання йог о позивачем зазначені в акті на сторінці 2, на яку саме поси лається позивач у позові (над іслане - 22.10.2009 (початок перевірк и 02.11.2009), дата отримання уповнов аженою особою - 27.10.2009), та сторона ми не оскаржуються. Отже, зазн ачене письмове повідомлення надіслано позивачу з дотрим анням строків, визначених За коном №509-XII.

Відповідно до ч. 1 ст.112 Закону №509-ХІІ, посадові особи органу державної податкової служби вправі приступити до провед ення планової або позапланов ої виїзної перевірки, зокрем а, за умови надання платнику п одатків під розписку:

1) направлення на перевірку, в якому зазначаються дата йо го видачі, назва органу держа вної податкової служби, мета , вид, підстави, дата початку т а дата закінчення перевірки, посади, звання та прізвища по садових осіб органу державно ї податкової служби, які пров одитимуть перевірку;

2) копії наказу керівника по даткового органу про проведе ння позапланової виїзної пер евірки, в якому зазначаються підстави проведення позапла нової виїзної перевірки, дат а її початку та дата закінчен ня.

Із матеріалів справи вбача ється, що наказ про продовжен ня терміну проведення планов ої виїзної документальної пе ревірки позивача під №1106 дато ваний 01.12.2009, що також підтверджу ється копією виписки з реєст раційного журналу (книги) від повідача. Дата наказу 30.11.2009, що з азначена в направленні від 24.1 1.2009 №1665/1 є технічною опискою і не є перешкодою для проведення перевірки відповідачем. Фак т отримання позивачем зазнач еного наказу датованого 01.12.2009 з а №1106 останнім не спростовуєт ься.

Відповідно до пп.5.3.9 п.5.3 ст. 5 За кону №334/94-ВР, у разі втрати, знищ ення або зіпсуття зазначених документів, платник податку має право письмово заявити п ро це податковому органу та з дійснити заходи, необхідні д ля поновлення таких документ ів. Письмова заява має бути на діслана до/або разом з поданн ям розрахунку податкових зоб ов'язань звітного періоду. Як що платник податку не подаст ь у такий строк письмову заяв у та не поновить зазначених д окументів до закінчення пода ткового періоду, що настає за звітним, непідтверджені від повідними документами витра ти не визнаються валовими ви тратами і на суму недосплаче ного податку нараховується п еня у розмірі облікової став ки Національного банку Украї ни, збільшеної в 1,2 рази.

Якщо платник податків поно вить зазначені документи у н аступних періодах, підтвердж ені витрати (з урахуванням сп лаченої пені) включаються до валових витрат податкового періоду, на який припадає так е поновлення.

Із матеріалів справи вбача ється, що під час перевірки, як а почалась 02.11.2009, листом від 06.11.2009 № 68/11 позивач поінформував відп овідача, зокрема, про неможли вість надання первинної доку ментації, яка була викрадена з машини засновника ОСОБА_ 6 До початку перевірки (стан ом на 02.11.2009) позивач до податков их органів не звертався, пись мові заяви про втрату докуме нтів не подавав, на початку пе ревірки не надано будь яких д окументів, які б свідчили про здійснення заходів, необхід них для поновлення таких док ументів.

Відповідачем зазначений л ист був урахований як повідо млення про втрату документів , оскільки планову перевірку було призупинено та надано п озивачу строку для їх віднов лення до закінчення IV квартал у 2009 року, тобто до січня 2010 року .

Проте, згідно із постановою Хортицького РВ ЗМУ ГУМВС Укр аїни в Запорізькій області в ід 09.11.2009, гр.ОСОБА_6 звернувся із заявою про втрату докумен тів за 2005-2008 роки 07.11.2009, втрата яких відбулась 25.02.2009, про що податко ві органи позивачем поінформ овані не були. Тобто, інформац ія про втрату документів над ійшла до відповідача після в ручення листа про поновлення . Таким чином, зазначений стро к на поновлення документів в ідповідачем встановлено з ур ахуванням вимог діючого зако нодавства.

Суд погоджується із довода ми відповідача щодо понять « втрата» та «викрадення», оск ільки буквальне їх тлумаченн я ніяким чином не впливає на з астосування податкового зак онодавства, оскільки ним пер едбачено поняття «наявність документів або їх відсутніс ть», а не обставини, на підстав і яких вони відсутні.

Твердження позивача щодо н еобізнаності новопризначен ого директора про викрадення документи судом до уваги не п риймається, оскільки ці обст авини є внутрішніми питанням и підприємства, що в свою черг у, не стосується даного предм ету спору та не вирішуються в порядку адміністративного с удочинства.

Ураховуючи викладене, суд в важає, що дії відповідача щод о призупинення та поновлення перевірки є законними та не с уперечать нормам діючого зак онодавства.

Крім того із матеріалів спр ави вбачається, що висновки а кту перевірки та рішення пр о результати розгляду первин ної скарги від 11.02.2010 №1985/10/25-47 робил ись з урахуванням наданих по зивачем документів.

Відповідно до п.1.32 ст.1 Закону № 334/94-ВР, господарська діяльні сть - будь-яка діяльність особ и, направлена на отримання до ходу в грошовій, матеріальні й або нематеріальній формах, у разі коли безпосередня уча сть такої особи в організаці ї такої діяльності є регуляр ною, постійною та суттєвою.

Приписами п.5.1 ст.5 Закону № 334/94- ВР встановлено, що валові вит рати виробництва та обігу - су ма будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріал ьній або нематеріальній форм ах, здійснюваних як компенса ція вартості товарів (робіт, п ослуг), які придбаваються (виг отовляються) таким платником податку для їх подальшого ви користання у власній господа рській діяльності. До складу валових витрат включаються суми будь-яких витрат, сплаче них (нарахованих) протягом зв ітного періоду у зв'язку з під готовкою, організацією, веде нням виробництва, продажем п родукції (робіт, послуг) і охор оною праці, у тому числі витра ти з придбання електричної е нергії (включаючи реактивну) , з урахуванням обмежень, уста новлених пп. 5.3 - 5.7 цієї статті (п п. 5.2.1 п. 5.2 ст 5 цього Закону).

До складу валових витрат пл атника податку включаються о бов'язкові виплати, а також ко мпенсація вартості послуг, я кі надаються працівникам у в ипадках, передбачених законо давством, внески платника по датку на обов'язкове страхув ання життя або здоров'я праці вників у випадках, передбаче них законодавством (пп. 5.6.2 п. 5.6 с т. 5 Закону № 334/94-ВР.

Крім того, у відповідності д о приписів пп. 5.7.1 п. 5.7 ст. 5 Закону № 334/94-ВР, до складу валових витр ат платника податку відносят ься суми збору на обов'язкове державне пенсійне страхуван ня та внесків на загальнообо в'язкове державне соціальне страхування, нараховані на в иплати, зазначені в п.п 5.6.1 цієї статті, у розмірах і порядку, встановлених законом.

Також, до складу валових вит рат включаються суми витрат, пов'язаних з поліпшенням осн овних фондів у межах, встанов лених пп. 8.7.1 цього Закону, та су ми перевищення балансової ва ртості основних фондів та не матеріальних активів над вар тістю їх продажу, визначені у порядку, встановленому ст. 8 ц ього Закону (пп. 5.2.10 п. 5.2 ст.5).

Підпунктом 8.7.1 п. 8.7 ст.8 Закону № 334/94-ВР передбачено, що платник и податку мають право протяг ом звітного періоду віднести до валових витрат будь-які ви трати, пов'язані з поліпшення м основних фондів, що підляга ють амортизації, у тому числі витрати на поліпшення оренд ованих основних фондів, у сум і, що не перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартост і всіх груп основних фондів с таном на початок такого звіт ного періоду.

Відповідно до пп. 5.2.7 п. 5.2 ст. 5 За кону № 334/94-ВР, до складу валових витрат включаються суми вит рат, не враховані у минулих по даткових періодах у зв'язку з допущенням помилок та виявл ених у звітному податковому періоді у розрахунку податко вого зобов'язання.

Проте, як свідчать вимоги пп . 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону № 334/94-ВР, не нале жать до складу валових витра т будь-які витрати, не підтвер джені відповідними розрахун ковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких пе редбачена правилами ведення податкового обліку.

Позивачем, в порушення вище вказаних норм Закону № 334/94-ВР п ід час перевірки не надані пе ревіряючим особам первинні д окументи (договори, товарні н акладні, платіжні та касові д окументи тощо), бухгалтерськ і регістри, відомості податк ового обліку валових витрат, які б підтверджували правом ірність декларування показн иків з податку на прибуток у п еріоді, що перевірявся (07.07.2006 - 31.12.2008), а тому суд дійшов висновк у, що позивач правомірно визн ачене зобов' язання з податк у на прибуток у 3 052 418,00грн. (за осн овним платежем).

Відповідно до п.17.1 ст.17 Закону України "Про порядок погашен ня зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами" в ід 21.12.2000 №2181-III (у редакції, чинній н а час виникнення спірних пра вовідносин, далі - Закон №2181-ІІІ ) штрафні санкції за порушенн я податкового законодавства накладаються на платника по датків у розмірах, визначени х цією статтею.

Так, згідно із пп. 17.1.3 п. 17.1 ст. 17 За кону № 2181-III, пп.6.1.3 п.6.1 ст.6 Інструкці ї про порядок застосування ш трафних (фінансових) санкцій органами державної податков ої служби, затвердженої нака зом Державної податкової адм іністрації України від 17.03.2001 №11 0 (далі - Інструкція) у разі коли за даними документальних пе ревірок результати діяльно сті платника податків свідч ать про заниження суми його п одаткових зобов'язань, заяв лених у податкових деклараці ях, і контролюючий орган само стійно нараховує суму податк ового зобов' язання платник а податків, такий платник зоб ов' язаний сплатити штраф у розмірі десяти відсотків від суми недоплати за кожний под атковий періодів, установлен их для такого податку, збору (о бов' язкового платежу), почи наючи з податкового періоду, на який припадає така недопл ата, та закінчуючи податкови м періодом, на який припадає о тримання таким платником под атків податкового повідомле ння від контролюючого органу , але не більше п' ятдесяти ві дсотків такої суми та не менш е десяти неоподаткованих мін імумів доходів громадян суку пно за весь строк недоплати, н езалежно від кількості подат кових періодів, що минули.

Якщо за результатами перев ірки виявлено в окремих пода ткових періодах суми недопла т, то за кожний з таких податко вих періодів нараховуються штрафні (фінансові) санкції у порядку та в розмірах, визнач ених цим пунктом.

Для дотримання вимог щодо м аксимального (п'ятдесяти від сотків) та мінімального (деся ть неоподаткованих мінімумі в доходів громадян) розміру ш трафних (фінансових) санкцій :

1) визначається сукупно сума недоплат за кожною з деклара цій за всіма податковими пер іодами, в яких вони виявлені;

2) визначається сукупно сума штрафних (фінансових) санкці й за всіма податковими періо дами, у яких були виявлені сум и недоплат та за якими нарахо вані такі штрафні (фінансові ) санкції;

3) здійснюється обрахуванн я максимального та мінімаль ного розміру штрафних (фінан сових) санкцій від сукупної с уми недоплат та порівнюєтьс я із фактично нарахованою сумою штрафних (фінансових ) санкцій, визначеною сукупно за всі податкові періоди, в як их були виявлені суми недопл ат.

До сплати визначаються сум и штрафних (фінансових) санкц ій, що не перевищують максима льний розмір та не є нижчими від мінімального розміру, ви значених цих пунктом.

З метою практичного застос ування цього підпункту періо дом, на який припадає недопла та, слід уважати період, на як ий припадає граничний термі н подання податкової деклара ції.

При цьому, недоплата - заниж ення суми податкового зобов' язання за відповідні базові податкові (звітні) періоди (п. 2.8 Інструкції).

Крім того, пп.17.1.6 п.17.1 Закону №334/ 94-ВР встановлено, зокрема, що я кщо платник податків деклару є переоцінені або недооцінен і об'єкти оподаткування, що пр изводить до заниження податк ового зобов'язання у великих розмірах, такий платник пода тків додатково до штрафів, ви значених цим пунктом, за наяв ності підстав для їх накладе ння сплачує штраф у розмірі п 'ятдесяти відсотків від суми недоплати, але не менше ста не оподатковуваних мінімумів д оходів громадян сукупно за в есь строк недоплати, незалеж но від кількості податкових періодів, що минули.

На підставі викладеного, су д вважає, що відповідачем пра вомірно та у відповідності д о вимог Закону №2181-III до позивач а застосовано штрафні (фінан сові) санкції у розмірі 2 663 99550 гр н. (розрахунку сум фінансових санкцій по податку на прибут ок та ПДВ від 11.12.2009 №4087/23/24913567 з ураху ванням заперечень на акт пер евірки від 11.12.2009).

Відповідно до п.6.1 ст.6 Закону №2181-III, у разі коли сума податков ого зобов' язання розрахову ється контролюючим органом в ідповідно до ст.4 цього Закону , такий контролюючий орган на дсилає платнику податків под аткове повідомлення, в якому зазначаються підстава для т акого нарахування, посилання на норму податкового закону , відповідно до якої був зробл ений розрахунок або перераху нок податкових зобов'язань, с ума податку чи збору (обов'язк ового платежу), належного до с плати, та штрафних санкцій за їх наявності, граничні строк и їх погашення, а також попере дження про наслідки їх неспл ати в установлений строк та г раничні строки, передбачені законом для оскарження нарах ованого податкового зобов'яз ання (штрафних санкцій за їх н аявності).

Із матеріалів справи вбача ється, що відповідачем в оска ржуваному податковому повід омлені-рішенні невірно вказа на назва підприємства: зазна чено «Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково в иробниче об' єднання «Нафто пром», а відповідно до устано вчих документів назва підпри ємства є «ТОВ НВО «Нафтопром ». Із змісту спірного рішення вбачається, що воно містить в сі реквізити та оформлено ві дповідно до вимог п.6.1 ст.6 Закон у №2181-III. Крім того, рішення місти ть код ЄДРПОУ (24913567 ), який належи ть позивачу та дає можливіст ь ідентифікувати юридичну ос обу, що саме їм і не заперечуєт ься.

Тому суд вважає, що відповід ач допустив описку, яка жодни м чином не впливає на зміст ви явлених порушень та не може б ути підставою для скасування спірного рішення.

Частиною 1 ст. 11 КАС України в становлено, що розгляд і вирі шення справ в адміністративн их судах здійснюються на зас адах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду с воїх доказів і у доведенні пе ред судом їх переконливості.

Згідно ст.71 КАС України, кожн а сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтують ся її вимоги та заперечення.

Про протиправність рішень , дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову.

З огляду на вище викладене, суд вважає, що відповідач дія в на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України, отже заявлені позив ачем вимоги не підлягають за доволенню.

Керуючись ст. ст.161-163, 167 КАС Укр аїни, суд

П ОСТАНОВИВ:

У задоволені адміністрати вного позову відмовити повні стю.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони не були по дані у встановлені строки. У р азі подання апеляційної скар ги постанова, якщо її не скасо вано, набирає законної сили п ісля закінчення апеляційног о розгляду справи.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через Запорізький окружни й адміністративний суд.

Заява про апеляційне оскар ження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення в повному обсязі. Якщо постанову було п роголошено у відсутності осо би, яка бере участь у справі, т о строк подання заяви про апе ляційне оскарження обчислює ться з дня отримання нею копі ї постанови. Апеляційна скар га на постанову суду першої і нстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарж ення.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.

Постанова в повному обся зі у відповідності до вимог с т. 160 КАС України оформлена і пі дписана 25.05.2010

Суддя (підпис) О.С. Янюк

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.04.2010
Оприлюднено14.07.2010
Номер документу9644403
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-993/10/0870

Постанова від 15.04.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Янюк Олена Сергіївна

Постанова від 15.04.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Янюк Олена Сергіївна

Ухвала від 19.02.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Янюк Олена Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні