Постанова
від 13.04.2021 по справі 904/4867/20
ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13.04.2021 Справа № 904/4867/20

м.Дніпро, пр.Дмитра Яворницького, 65

Центральний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді (доповідача) - Кузнецової І.Л.,

суддів - Кощеєва І.М., Широбокової Л.П.,

секретар судового засідання: Мацекос І.М.,

розглянувши апеляційну скаргу Приватного акціонерного товариства "Північний гірничо-збагачувальний комбінат" на рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 21.01.2021 у справі №904/4867/20 (суддя Ліпинський О.В., повне рішення складено 29.01.2021)

за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця", м. Дніпро

до Приватного акціонерного товариства "Північний гірничо-збагачувальний комбінат", м.Кривий Ріг

про стягнення плати за користування вагонами в сумі 297 105,12грн. та збір за зберігання вантажу в сумі 367 388,76грн.

ВСТАНОВИВ:

- рішенням Господарського суду Дніпропетровської області від 21.01.2021 у справі №904/4867/20 позов Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" задоволено, з Приватного акціонерного товариства "Північний гірничо-збагачувальний комбінат" (далі-ПрАТ "Північний ГЗК") на користь позивача стягнуто плату за користування вагонами в сумі 297105грн12коп. та збір за зберігання вантажу в сумі 367388грн76коп.;

- приймаючи рішення, господарський суд виходив з того, що позивачем доведено, що прийняті ним до перевезення спірні вагони були затримані на шляху прямування через скупчення на станції призначення вагонів вантажовласника і несвоєчасним вивільненням колій від вантажу, тобто з вини відповідача;

- не погодившись з прийнятим рішенням, ПрАТ"Північний гірничо-збагачувальний комбінат" подало апеляційну скаргу, в якій з посиланням на порушення судом норм матеріального і процесуального права, неповне з"ясування ним обставин, що мають значення для справи просить це рішення скасувати, прийняти нове рішення та в позові відмовити ;

- у поданій скарзі йдеться про те, що:

відомості плати за користування вагонами форми ГУ-46 та накопичувальні картки форми ФДУ-92, складені для нарахування плати за користування вагонами та збору за зберігання вантажу, підписані відповідачем із запереченнями про непогодження з нарахованими сумами, у зв"язку тим, що затримання вагонів на шляху прямування виникло з причин, які не залежали від ПрАТ"Північний ГЗК", по актах ГУ-23а №15 та №29 вагони прийняті до перевезення понад добову переробну здатність фронтів вивантаження, а також тим, що на станції примикання Терни були наявні вільні колії, а колія 8 закрита для руху потягів у зв"язку з ремонтними роботами ;

відповідач був готовий прийняти спірні вагони, які були затримані залізницею на підходах до станції Терни;

позивачем не надано належних доказів зайнятості колій, а також не доведено вину відповідача у такій зайнятості, що свідчить про те, що вагони затримувалися на підходах до станції Терни з причин, які не залежали від ПрАТ"Північний ГЗК";

акти загальної форми, які додані до позовної заяви, враховуючи періоди затримки спірних вагонів, не доводять, що колії станції Терни у зазначений період були зайняті з вини відповідача, тобто не доведено вину вантажовласника у неможливості прийняти ці вагони; під час видачі залізницею наказу №261 на станції Терни з вини відповідача не було забрано лише 52 вагони;

судом першої інстанції залишені поза увагою доводи ПрАТ"Північний ГЗК" у їх сукупності, що слугувало лише частковому аналізу складових даної справи;

- представник відповідача в судове засідання не з"явився, про час та місце розгляду справи відповідач повідомлений шляхом направлення на його електронну адресу копії ухвали Центрального апеляційного господарського суду про відкриття провадження у даній справі та призначення її до розгляду від 16.03.2021 та передачі телефонограми;

- 13.04.2021 на електронну адресу апеляційного суду відповідачем направлено клопотання про відкладення розгляду справи у зв"язку з неможливістю прибуття його представника в данне судове засідання;

- позивач відзив на апеляційну скаргу не надав, його представник в судовому засіданні вважає рішення господарського суду обґрунтованим, просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, посилаючись на безпідставність доводів скаржника.

Відповідно до ч.1 ст.269 Господарського процесуального кодексу України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, колегія суддів приходить до висновку про те, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню в силу наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, 14.12.2017 між Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" (залізницею) та ПрАТ"Північний ГЗК" (власником колії) укладено договір № ПР/М-17-2/14-744/НЮдч про експлуатацію залізничної під`їзної колії, відповідно до п.1 якого під`їзна колія, що належить власнику колії примикає до станції Терни - стрілками №№ 2, 4, 6 у парній горловині станції та до Рядова - стрілкою №8 до колії № VI станції Рядова. Під`їзна колія обслуговується локомотивом власника колії. Межею під`їзної колії є знаки "Межа під`їзної колії", які встановлено: по станції Терни біля маневрового світлофору М10, розташованого на відстані 61,5м від вістряка стрілки №2 станції Терни; маневрового світлофору М8, розташованого на відстані 86,2м від граничного стовпчика стрілки № 4станції Терни; маневрового світлофору М6, розташованого на відстані 147,2м від граничного стовпчика стрілки № 6 станції Терни; по станції Рядова біля вхідного світлофору Чк, розташованого на відстані 500м від вістряка стрілки №8 станції Рядова.

Згідно з п.5 договору здавання вагонів для під`їзної колії зі станцій Терни, Рядова здійснюється:

- порожні хопери - через інтервал часу 2,0 години;

- порожні напіввагони для навантаження концентрату залізорудного, обкотишів - через інтервал часу 2,5 години;

- вагони з небезпечними вантажами класу "1ВМ" - не пізніше, ніж через 2 години з моменту їх прибуття на станцію примикання;

- інші вагони - за повідомленнями, які передає прийомоздавальник вантажу та багажу станції, нарочним прийомоздавальнику власника колії не пізніше, ніж за 2 години до фактичного здавання вагонів, із реєстрацією у Книзі повідомлень, форми ГУ-2. У разі здавання вагонів залізницею власнику колії за його згодою раніше встановленого інтервалу передача вагонів здійснюється поза інтервалом.

Відповідно до п.6 договору вагони, що прибули на станцію Терни регіональної філії "Придніпровська залізниця" для ПрАТ "Північний гірничо-збагачувальний комбінат", подаються локомотивом залізниці на одну з колій №№ 1,2,3,4,5,6,7,8,13 станції Терни, за вказівкою чергового по залізничній станції, де здійснюються передавальні операції з вагонами у технічному та комерційному відношенні. Подальший рух вагонів здійснюється локомотивом власника колії. Вагони, що прибули на станцію Рядова Придніпровської залізниці для ПрАТ "Північний гірничо-збагачувальний комбінат", подаються локомотивом залізниці на одну з колій №№ 3А, 3Б, І, ІІ, 4, 5, VI, 7, 8, 9, 10 станції Рядова, за вказівкою чергового по залізничній станції, де здійснюються передавальні операції з вагонами у технічному та комерційному відношенні. Подальший рух вагонів здійснюється локомотивом власника колії.

П.8 договору передбачено, що про готовність вагонів до забирання власник колії повідомляє залізницю. Повідомлення передає начальник зміни цеху зовнішнього транспорту (диспетчер зміни, черговий по станції) або диспетчер виробничого відділу УЗТ по телефону відповідальному працівнику станції примикання залізниці не пізніше, ніж за 2 години до пред`явлення вагонів до здачі залізниці, з наступним наданням письмового повідомлення за формою, встановленою Правилами користування вагонами і контейнерами, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 25.02.1999 № 113.

Згідно з п.п.12, 13 договору для під`їзної колії встановлюється загальний термін перебування усіх вагонів - 15,0 год.. Відстань для нарахування збору за подачу, забирання вагонів встановлюється 0 км в обидва кінці.

Відповідно до п. 14 договору власник колії сплачує залізниці:

- за користування вагонами - згідно з Правилами користування вагонами і контейнерами за ставками, наведеними у розділі V Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов`язані з ним послуги (Тарифного керівництва №1);

- за зберігання вантажів у вагонах - у разі затримки їх з причин, залежних від власника колії, після закінчення терміну безоплатного зберігання, сплачується незалежно від місця затримки (на станції призначення та на підходах до неї) - згідно з правилами зберігання вантажів;

- інші збори і плати за додаткові роботи та послуги, які виконує залізниця для власника колії згідно з діючими нормативними документами.

Матеріали справи свідчать також і про те, що у березні 2020 за накладними №№46156725 (а.с.59-72) залізницею прийнято до перевезення на адресу ПрАТ"Північний ГЗК" вагони з вантажем "концентрат залізорудний" та порожні власні вагони.

На шляху прямування вагони були затримані на підставі наказів №231 від 03.03.2020 та №261 від 12.03.2020 у зв"язку з неприйняттям їх вантажовласником ПрАТ "Північний ГЗК" по причині скупчення вагонів на станції Терни Придніпровської залізниці , що прибули на адресу товариства і несвоєчасним вивільненням колій від вантажу.

За наказом №231 від 03.03.2020 о 14год.05хв. вагони №№ голова 61897815 хвіст 56557523 у кількості 52 вагона, індекс поїзда 4677-35-4573 з вантажем, що перевозилися у поїзді №2715 були затримані на станції Мусіївка Придніпровської залізниці.

Повідомлення №98 про затримку вагонів за наказом №231 від 03.03.2020 отримано відповідачем 03.03.2020 о 14год.40 хв..

Згідно з актами про затримку № 16 від 03.03.2020 та № 15 від 11.03.2020 вагони, що прибули поїздом 2715 о 13год.25хв. відправлені поїздом №2716 о 14год 05хв. 11.03.2020

За наказом №261 від 12.03.2020 о 05год. 20хв. вагони №№ голова 51897815 хвіст 56557523 у кількості 52 вагона, індекс поїзда 4677-35-4573 з вантажем, що перевозилися у поїзді №2716 затримані на станції Савро Придніпровської залізниці.

Повідомлення №105 про затримку вагонів за наказом №261 від 12.03.2020 отримано відповідачем 12.03.2020 о 08год.40 хв..

Згідно з актами про затримку № 28 від 12.03.2020 та № 29 від 12.03.2020 вагони, що прибули поїздом №2716 о 18год.25хв. 11.03.2020 відправлені поїздом №2715 о 14год 40хв. 12.03.2020.

Підставою для складання вказаних вище актів є затримка вагонів через неприйняття їх вантажовласником та відсутністю технічної можливості для накопичення вагонів на станції призначення.

Викладені обставини слугували визначальними для нарахування залізницею плати за користування вагонами в сумі 297105грн12коп. по відомостях плати форми ГУ-46: №№18039063, 15039061, 15039111, 16039112, 15039110 та збору за зберігання вантажу в сумі 367 388грн 76коп., нарахованого згідно з накопичувальною карткою за формою ФДУ-92 №19039044, які підписані представником відповідача із застереженнями про те, що з нарахованою сумою не згодні, вагони затримані на шляху прямування з незалежних від ПрАТ"Північний ГЗК" підстав, по актах ГУ-23а вагони прийняті до перевезення понад добову переробну здатність фронтів вивантаження, на станції примикання Терни були наявні вільні колії, а колія 8 закрита для руху потягів у зв"язку з ремонтними роботами .

Відповідно до положень ч.5 ст.307 Господарського кодексу України, які кореспондуються з положеннями ч.2 ст.908 та ст.920 Цивільного кодексу України умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб`єктів господарювання за цими перевезеннями визначаються транспортними кодексами, транспортними статутами та іншими нормативно-правовими актами. Сторони можуть передбачити в договорі також інші умови перевезення, що не суперечать законодавству та додаткову відповідальність за неналежне виконання договірних зобов`язань.

Згідно з ст.42 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1998р. N457 залізниця зобов`язана повідомити одержувача про вантажі, які прибули на його адресу в день прибуття вантажу або до 12-ої години наступного дня.

Відповідно до ст.46 Статуту одержувач зобов`язаний прийняти і вивезти зі станції вантаж, що надійшов на його адресу; терміни вивезення і порядок зберігання вантажів установлюються Правилами; вантажі, що прибули, зберігаються на станції безкоштовно протягом доби; цей термін обчислюється з 24-ої години дати вивантаження вантажу (контейнера) засобами залізниці або з 24-ої години дати подачі вагонів під вивантаження засобами одержувача; за зберігання вантажу на станції понад зазначений термін справляється плата, встановлена тарифом.

Ст.71 Статуту передбачено, що взаємовідносини залізниці з підприємством, порядок і умови експлуатації залізничних під`їзних колій визначаються договором. Порядок подачі і забирання вагонів і контейнерів на залізничній під`їзній колії встановлюється договором на експлуатацію залізничної колії (договором на подачу та забирання вагонів).

Згідно з ст.119 Статуту за користування вагонами і контейнерами залізниці вантажовідправниками, вантажоодержувачами, власниками під`їзних колій, портами, організаціями, установами, громадянами - суб`єктами підприємницької діяльності вноситься плата. Порядок визначення плати за користування вагонами (контейнерами) та звільнення вантажовідправника від зазначеної плати у разі затримки забирання вагонів (контейнерів), що виникла з вини залізниці, встановлюється Правилами.

Зазначена плата вноситься також за час затримки вагонів на станціях призначення і на підходах до них в очікуванні подання їх під вивантаження, перевантаження з причин, що залежать від вантажоодержувача, власника залізничної під`їзної колії, порту, підприємства. За час затримки на коліях залізниці вагонів, що належать підприємствам чи орендовані ними, стягується 50 відсотків зазначених розмірів плати.

Збір за зберігання вантажу розраховується згідно з п.8 Правил зберігання вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 року №644. Відповідно до вказаного пункту збір за зберігання вантажів у вагонах (контейнерах) у разі затримки їх з вини одержувача (відправника) після закінчення терміну безоплатного зберігання сплачується незалежно від місця затримки (на станції призначення та на підходах до неї, на прикордонних, припортових станціях тощо).

Відповідно до п.2.6 Правил розрахунків за перевезення вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000р. N644 усі належні залізниці платежі за додаткові послуги, штрафи, які не були включені в перевізні документи і у відомості плати за користування вагонами та контейнерами, включаються в накопичувальні картки, які складаються станціями в трьох примірниках із зазначенням у них відомостей про надані послуги і їх вартість. Ці відомості підтверджуються підписами працівника станції і вантажовласника. Один примірник накопичувальної картки, відомості плати за користування вагонами та контейнерами, за подавання, забирання вагонів та маневрову роботу надаються вантажовласнику.

Згідно з п.3 розділу ІІ Правил користування вагонами і контейнерами, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 25.02.1999 N113 облік часу користування вагонами і контейнерами та нарахування плати за користування ними провадиться на станціях відправлення та призначення за Відомістю плати за користування вагонами форми ГУ-46, Відомістю плати за користування контейнерами форми ГУ-46к, які складаються на підставі Пам`яток про подавання/забирання вагонів ф.ГУ-45, Актів про затримку вагонів ф.ГУ-23а, Актів загальної ф.ГУ-23.

П.4 розділу ІІ Правил передбачено, що відомості плати за користування вагонами (контейнерами) мають підписуватися працівником станції і вантажовласника щоденно або в періоди пред`явлення їх станцією до розрахункового підрозділу, що встановлюються начальником залізниці. У разі непогодження даних, зазначених у відомості, представник вантажовласника зобов`язаний підписати відомість із зауваженнями.

Відповідно до п.6 розділу ІІІ названих Правил усі завантажені вагони, а також порожні вагони, які належать підприємствам, організаціям, портам, установам і громадянам, та орендовані ними, що знаходяться на станціях і на підходах до них в очікуванні подавання під вантажні або інші операції з причин, які залежать від вантажовласника, є такими, що перебувають у користуванні вантажовласника.

За приписами п.8 розділу ІІІ Правил у разі затримки вагонів на станції з причин, які залежать від вантажовласника, складається акт загальної форми, який підписується представниками станції і вантажовласника. В акті вказується час (у годинах та хвилинах) початку та закінчення затримки вагонів і їх номери.

Згідно з п.9 розділу ІІІ Правил про затримку вагонів і контейнерів з вини вантажовласника на підходах до станції призначення залізниця видає наказ. Наказ підписується посадовою особою, визначеною начальником залізниці

Облік затриманих на підходах вагонів здійснюється станцією, на якій вони простоюють, на підставі акта про затримку вагонів, що складається станцією. Усі дані, вказані в цьому акті, передаються станцією у "Повідомленні про затримку вагонів" до інформаційно-обчислювального центру залізниці та на станцію призначення.

П.10 розділу ІІІ Правил встановлено, що акт про затримку вагонів складається у трьох екземплярах - один залишається на станції затримки і два додаються до перевізних документів. Станція призначення інформує вантажовласника про затримку вагонів з його вини, передаючи йому копію Повідомлення про затримку вагонів не пізніше двох годин після його отримання (телефонограмою, телеграфом, поштовим зв`язком, через посильних, факсом або іншим способом, установленим начальником станції за погодженням з вантажовласником).

Відповідно до п.12 розділу ІІІ Правил загальний час, за який вноситься вантажовласником плата залізниці за користування вагонами, включає час затримки вагонів з його вини та час перебування їх у безпосередньому розпорядженні вантажовласника; час до 30хв. не враховується, час 30 хв. і більше враховується як повна година.

П.3 Правил складання актів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 28.05.2002р. №334 передбачено, що акти загальної форми складаються для засвідчення обставин, що виникли в процесі перевезення вантажу і можуть бути підставою для матеріальної відповідальності: затримки вагонів на станції призначення в очікуванні подачі під вивантаження (перевантаження) з причин, що залежать від одержувача.

П.п.14.2.1 п.14.2 Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв`язків України від 30.08.2005 № 5076 визначено, що приймання поїздів на станцію має проводитись тільки на вільні колії, які призначенні для цього технічно розпорядчим актом станції.

Щодо досліджуваної справи, то з урахуванням положень наведених норм та вищезазначених фактичних обставин справи, а саме: своєчасного повідомлення відповідача про надходження спірних вагонів, які прибули на його адресу, зайнятості колій станції призначення Терни у зв"язку з неприйняттям вантажу одержувачем ПрАТ"Північний ГЗК" на свою під"їзну колію, що призвело до затримки останніх, ненадання відповідачем належних та допустимих доказів на підтвердження вжиття ним заходів до забирання вагонів зі станції призначення господарським судом зроблено правильний висновок про правомірність нарахування позивачем 297105грн12коп. плати за користування вагонами і 367388грн76коп. збору за зберігання вантажу та, у зв"язку з цим, про наявність підстав для задоволення позову.

З огляду на викладене рішення місцевого господарського суду слід залишити без змін.

Доводи скаржника про відсутність своєї вини у затримці спірних вагонів колегією суддів визнані необґрунтованими з наступних підстав.

Несвоєчасне забирання відповідачем з колій станції призначення вантажів, які прибули на його адресу є порушенням вимог п.33 Правил видачі вантажів та ст.ст.46, 47 Статуту залізниць України, якими визначено, що одержувач зобов`язаний прийняти і вивезти вантаж, що надійшов на його адресу, навіть поставка якого йому не передбачена планом, договором, контрактом, замовленням тощо.

Слід зазначити, що відповідно до ст.74, 77 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Доказів на підтвердження повідомлення залізниці щодо готовності забрати на свою під`їзну колію вагони та доказів на підтвердження прийняття заходів до залізниці з приводу порушення нею умов договору в частині дотримання строку здачі вагонів на під`їзну колію вантажовласника скаржник зі свого боку не надав.

При цьому наявність тимчасово вільних колій на станції - це звичайний виробничий процес роботи станції, передбачений нормами Статуту залізниць України.

Отже, на станції призначення, крім зайняття колій під технологічними операціями з вагонами, має бути забезпечено і наявність вільних колій для своєчасного приймання поїздів (також і поїздів відповідача).

Між тим, навіть за умов наявності вільних під`їзних колій, за обставин відсутності з боку відповідача доказів на підтвердження прийняття ним передбачених договором заходів до забирання вагонів зі станції призначення, що прибули на його адресу, не можна погодитися з відсутністю його вини у їх скупченні, а навпаки - це є свідченням саме його вини у такому скупченні внаслідок допущеної бездіяльності у забиранні вагонів зі станції призначення за наявності вільних під`їзних колій.

Водночас слід мати на увазі, що визначення можливості доставити на станцію призначення затримані вагони у певний інтервал часу відноситься до технології роботи залізниці, для чого необхідні спеціальні знання диспетчера з руху поїздів. Вантажоодержувач повинен надавати суду документально підтверджені відомості про те, з яких причин готові до передавання на під"їзну колію і оброблені порожні власні вагони на його адресу простоювали на станції призначення більше нормативного часу і не забиралися на під"їзну колію.

Посилання скаржника на те, що відомості плати і накопичувальні картки підписані скаржником з запереченнями про те, що вагони затримані на шляху прямування з незалежних від ПрАТ"Північний ГЗК" підстав, по актах ГУ-23а вагони прийняті до перевезення понад добову переробну здатність фронтів вивантаження, на станції примикання Терни були наявні вільні колії, а колія 8 закрита для руху потягів у зв"язку з ремонтними роботами не приймаються апеляційний судом до уваги, оскільки такі заперечення самі по собі, без підтвердження належними та допустимими доказами, не свідчать, про наявність викладених в них обставин.

Інші доводи апеляційної скарги не впливають на юридичну оцінку обставин справи, здійснену господарським судом у відповідності до норм чинного законодавства та не спростовують викладених вище висновків суду.

Клопотання скаржника про відкладення розгляду справи задоволенню не підлягає, оскільки в порядку ст.74 Господарського процесуального кодексу України докази в обґрунтування поважності причин неявки представника в судове засідання останнім не надані.

Крім того, відкладення розгляду справи є правом та прерогативою суду, основною умовою для якого є не відсутність у судовому засіданні представників сторін, а неможливість вирішення спору у відповідному судовому засіданні.

У даному випадку, така неможливість скаржником не доведена.

Керуючись ст.269, 275, 276, 282 - 284 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

- рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 21.01.2021 у справі №904/4867/20 залишити без змін, апеляційну скаргу без задоволення;

- постанова набирає законної сили з дня її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, встановлених ст.287 Господарського процесуального кодексу України;

- повна постанова складена 23.04.2021 у зв"язку з перебуванням у відпустці судді Кощеєва І.М. з 19.04.2021 по 22.04.2021

Головуючий суддя І.Л. Кузнецова

Суддя І.М.Кощеєв

Суддя Л.П.Широбокова

СудЦентральний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення13.04.2021
Оприлюднено26.04.2021
Номер документу96481842
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/4867/20

Судовий наказ від 28.04.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Постанова від 13.04.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Кузнецова Ірина Леонідівна

Ухвала від 13.04.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Кузнецова Ірина Леонідівна

Ухвала від 16.03.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Кузнецова Ірина Леонідівна

Ухвала від 01.03.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Кузнецова Ірина Леонідівна

Рішення від 21.01.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Ухвала від 17.12.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Ухвала від 11.12.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Ухвала від 17.11.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Ухвала від 22.10.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні