Постанова
від 11.03.2010 по справі 2а-16805/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

11 березня 2010 року 10:15 № 2а-16805/09/2670

Окружний адміністрати вний суд міста Києва у складі головуючого судді Федорчук а А.Б. при секретарі судового з асідання Гальченко О.В. розг лянувши у відкритому судовом у засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інсп екції у Святошинському район і міста Києва

до

третя особа Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Кредо -тур"

Святошинської районної у м . Києві державної адміністра ції

про скасування державної реєс трації суб'єкта підприємниць кої діяльності

за участю представників ст орін:

від позивач: Мельник Р.В.

від відповідача: не з' яви вся

від третьої особи: не з' я вився

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Державна податкова інспек ція у Святошинському районі міста Києва звернулась до су ду з позовом про припинення (с касування) юридичної особи Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Кредо-тур»та зоб ов' язати банк закрити рахун ок відповідача.

Свої позовні вимоги позива ч обґрунтовує тим, що відпові дач встановленої звітності п ро фінансово-господарську ді яльність не подавав звіти з м оменту реєстрації, а саме з 2000 р оку.

Позивач зазначає про поруш ення відповідачем статті 9 За кону України „Про систему оп одаткування”, згідно якої пе редбачено обов' язки платни ків податків і зборів (обов' язкових платежів) вести бухг алтерський облік, складати з вітність про фінансово-госпо дарську діяльність і забезпе чувати її зберігання у термі ни, встановлені законами, под авати до державних податкови х органів та інших державних органів відповідно до закон ів декларації, бухгалтерськ у звітність та інші документ и і відомості, пов' язані з об численням і сплатою податків і зборів (обов' язкових плат ежів), сплачувати належні сум и податків і зборів (обов' яз кових платежів) у встановлен і законами терміни.

Пунктом 2 статті 46 Закону Укр аїни „Про державну реєстраці ю юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” передба чено, що неподання протягом р оку органам державної податк ової служби податкових декла рацій, документів фінансової звітності відповідно до зак ону є підставою для постанов лення судового рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи-п ідприємця.

В судовому засіданні позив ачем подано клопотання про у точнення позовних вимог з у рахуванням зазначеного, пози вач просить припинити підпри ємницьку діяльність відпові дача та скасувати його держа вну реєстрацію.

Ухвали про відкриття прова дження у справі та призначен ня її до судового розгляду, а т акож повістки - виклики напр авлялися відповідачу за наяв ною у матеріалах справи адре сою.

Відповідач до суду не з' яв лявся, хоча був належним чино м повідомлений про судовий р озгляд справи, відповідно до вимог статей 35, 37 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни. Заперечень проти позо ву до суду не надавав.

Розглянувши подані позива чем документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ника позивача, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, су д

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою ві дповідальністю «Кредо-тур»(к од ЄДРПОУ 30854526) зареєстрований Святошинською районною у мі сті Києві державною адмініст рацією 25.04.2000 р. Не подає до держа вної податкової інспекції до кументи податкової та фінанс ової звітності з моменту реє страції, а саме з 2000 року.

Відповідно до статті 9 Закон у України «Про систему опода ткування»платники податків і зборів (обов'язкових пл атежів) зобов'язані:

1) вести бухгалтерський облі к, складати звітність про фін ансово-господарську діяльні сть і забезпечувати її збері гання у терміни, встановлені законами;

2) подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов'язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов'язкових п латежів);

3) сплачувати належні суми п одатків і зборів (обов'язков их платежів) у встановлені за конами терміни;

4) допускати посадових осіб державних податкових орган ів до обстеження приміщень, щ о використовуються для одерж ання доходів чи пов'язані з у триманням об'єктів оподатку вання, а також для перевіро к з питань обчислення і сп лати податків і зборів (обов 'язкових платежів).

Пунктом 17 статті 11 Закону Укр аїни „Про державну податкову службу в Україні” встановле не право органів державної п одаткової служби звертатися у передбачених законом випа дках до суду з заявою (позовно ю заявою) про скасування держ авної реєстрації суб'єкта пі дприємницької діяльності.

Згідно із статтею 247 Господа рського кодексу України у ра зі здійснення суб'єктом госп одарювання діяльності, що су перечить закону чи установчи м документам, до нього може б ути застосовано адміністрат ивно-господарську санкцію у вигляді скасування державно ї реєстрації цього суб'єкта т а його ліквідації.

Відповідно до статті 38 Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців»р еєстрація припинення підпри ємницької діяльності фізичн ої особи - підприємця проводи ться, зокрема, у разі постанов лення судового рішення про п рипинення такої діяльності з підстав неподання протягом року органам державної подат кової служби податкових декл арацій, документів фінансово ї звітності відповідно до за кону.

Відтак, датою вчинення прав опорушення, за яке може бути з астосовано адміністративно -господарську санкцію у вигл яді скасування державної реє страції, слід вважати наступ ний день після спливу річног о терміну з моменту неподанн я відповідних податкових дек ларацій та іншої фінансової звітності.

Як свідчать матеріали спра ви, згідно довідки позивача в ідповідач не подає документи податкової та фінансової зв ітності з моменту реєстрації , а саме з 2000 року, заборгованос ті перед бюджетом не має.

Відповідно до частин 1 та 6 ст атті 59 Господарського кодекс у України припинення діяльно сті суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його лік відації за рішенням суду з пі дстав скасування державної р еєстрації такого суб'єкта го сподарювання.

Враховуючи, що відповідаче м більше року не подаються ор ганам державної податкової с лужби документи фінансової з вітності, а також право орган ів державної податкової служ би звертатися до суду з заяво ю (позовною заявою) про скасув ання державної реєстрації су б' єкта підприємницької дія льності, суд вважає позовні в имоги обґрунтованими та таки ми, що підлягають задоволенн ю.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов'язаних із залученням св ідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (су довий збір) стягненню з відпо відача не підлягають.

Керуючись статтями 69, 70, 71, 158-163 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1.Позов задовольнити.

2.Припинити юридичну особу Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Кредо-тур»(03134 м . Київ, вул. Симиренка, буд. 26, кв. 3 код ЄДРПОУ 30854526) та скасувати його державну реєстрацію.

3.Постанову надіслати держа вному реєстратору Святошинс ького району міста Києва для внесення до Єдиного державн ого реєстру запису про судов е рішення та для здійснення з аходів з припинення підприєм ницької діяльності юридично ї особи у встановленому зако ном порядку.

Керуючись вимогами ст. ст. 69-7 1, 94, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України, О кружний адміністративний су д міста Києва

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний п озов задовольнити повністю.

2.

Постанова відповідно до ви мог ч. 1 ст. 254 КАС України набира є законної сили після закінч ення строку подання заяви пр о апеляційне оскарження, вст ановленого цим Кодексом, якщ о таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції заяви про апеляці йне оскарження з наступним п оданням протягом двадцяти дн ів апеляційної скарги. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.03.2010
Оприлюднено21.07.2010
Номер документу9649254
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16805/09/2670

Постанова від 11.03.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні