Рішення
від 24.03.2021 по справі 480/9384/20
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 березня 2021 року Справа № 480/9384/20

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Опімах Л.М.,

за участю секретаря судового засідання - Бондаренко Л.В.,

представника позивача - адвоката Шаповаленка Р.О.,

представника відповідача - Рудік А.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/9384/20 за позовом Приватного підприємства "Карпенко" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Сумській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.,-

В С Т А Н О В И В:

24.12.2020 позивач звернувся до суду з позовом, який його представник підтримав в судовому засіданні, мотивуючи вимоги тим, що рішенням Головного управління Державної податкової служби у Сумській області №2127266/33001472 від 11.11.2020 року відмовлено Приватному підприємству Карпенко у реєстрації податкової накладної №1 від 13.10.2020 року, а рішенням № 2127279/33001472 від 11.11.2020 року відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 16.10.2020 року. В обох рішеннях як підставу відмови у реєстрації ПН податковий орган відмітив хрестиком кілька пунктів передбачених формою рішення, а саме: ненаданя платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків, документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності) наявність яких передбачено договором та \або законодавством.

Позивач просить визнати протиправними рішення про відмову у реєстрації податкових накладних та скасувати їх, зазначаючи, що до податкового органу були надані усі первині документи які доводять факт реальності господарської операції, інформацію про наявність у позивача 779 га площ сільськогосподарських угідь, статистичні дані щодо реальності здійснення посіву зернових, інформацію про наявність 20 найманих працівників, про наявність 5 складських приміщень загальною площею 3728,56 кв.м., про наявність власної сільськогосподарської техніки, а саме шести колісних тракторів та одного гусеничного.

Крім того до податкового органу було надано договір купівлі продажу 13 жовтня 2020 року між ПП Карпенко та ТОВ ЮЛІС-АГРО №13/10/2020 С, видаткова накладна, рахунок-фактуру, товарно-транспортні накладні, платіжні документи.

Наданих документів цілком достатньо для встановлення факту реальності господарської операції, вони повністю відображують суть господарської операції, підтверджують походження товару, відповідають вимогам ЗУ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні щодо первинного документу, для ведення бухгалтерського та податкового обліку.

Оскільки, чинним законодавством покладено на Державну податкову службу України обов`язок щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач просить зобов`язати Державну податкову службу України здійснити реєстрацію податкових накладних №1 від 13.10.2020 та №3 від 16.10.2020 року.

Відповідачі подали відзиви на позов, аналогічні за своїм змістом, в яких проти задоволення позову заперечили, їх представник в судовому засіданні пояснив, що у зв`язку з зупиненням реєстрації направлених податкових накладних, позивачем були надані повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних № 1 від 13.10.2020 р., № 3 від 16.10.2020 р.

За результатами розгляду матеріалів, наданих ПП Карпенко шодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, Комісією ГУ ДПС у Сумській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийняті рішення № 2127266/33001472 від 11.11.2020 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 13.10.2020, № 2127279/33001472 від 11.11.2020 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 16.10.2020 .

Податковим органом зроблений висновок, про ненадання платником податку копій наступних документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством . Відсутні звіти за формою 4 сг, 37 сг щодо вирощування та збирання сої, відсутні документи щодо якості ТМЦ, платіжні доручення не завірені печаткою банківської установи, в ТТН на покупця не конкретизовані пункти навантаження - розвантаження.

Заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши письмові докази у справі, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що рішеннями Головного управління Державної податкової служби у Сумській області №2127266/33001472 від 11.11.2020 року відмовлено Приватному підприємству Карпенко у реєстрації податкової накладної №1 від 13.10.2020 року, а рішенням № 2127279/33001472 від 11.11.2020 року відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 16.10.2020 року ( а.с. 23,24), складених позивачем за результатом здійснення господарської операції - поставки сільськогосподарської продукції за договором з ТОВ ЮЛІС-АГРО .

Підставою для відмови в реєстрації податкової накладної ГУ ДПС у Сумській області зазначає ненадання платником податку копій наступних документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством . Відсутні звіти за формою 4 сг, 37 сг щодо вирощування та збирання сої, відсутні документи щодо якості ТМЦ, платіжні доручення не завірені печаткою банківської установи, в ТТН на покупця не конкретизовані пункти навантаження - розвантаження.

Ці рішення податкового органу суд вважає протиправними та такими, що підлягають скасуванню, з огляду на таке.

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 201.16. ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 3 вказаного Порядку податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації):

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень;

4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.

Відповідно до п. 5 Порядку платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до п. 1 Додатку 3 до Порядку Критерії ризиковості здійснення операцій відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Згідно з п. п. 10, 11 Порядку у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Відповідно до п. 1 цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. п. 2-4 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

- договори, зокрема, зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з п. 11 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Як вбачається із квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних, підставою для зупинення її реєстрації стало те, що коди УКТЗЕД/ДКІIIІ товару/послуг 1201, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ( а.с. 21, 22 на звороті)

Судом встановлено, що Приватне підприємство Карпенко є виробником товарної сільськогосподарської продукції, має в користуванні землі сільськогосподарського призначення на умовах оренди, основний вид діяльності - вирощування зернових культур, бобових культур і насіння олійних культур КВЕД (01.11).

13 жовтня 2020 року між ПП Карпенко та ТОВ ЮЛІС-АГРО було укладено Договір поставки сільськогосподарської продукції №13/10/2020 С. Згідно умов даного договору ПП Карпенко (Постачальник) зобов`язується передати у власність ТОВ ЮЛІС-АГРО (Покупця) сою врожаю 2020 року ( а.с.14-15) .

На виконання умов договору ПП Карпенко було відвантажено на користь ТОВ ЮЛІС-АГРО сою врожаю 2020 року, згідно накладної №72 від 16.10.2020 року 49 460 кг. на суму 642 979,80 грн. в т.ч. ПДВ 107 163,30 грн.( а.с.17)

На підставі рахунку фактури від 13.10.2020 №24 ( а.с.16) ТОВ ЮЛІС-АГРО було проведено оплату за сою, 13.10.2020 у розмірі 389 999,88 грн.. в т.ч. ПДВ 64 999,98 грн. та 16.10.2020 у розмірі 233 999,88 грн. в т.ч. ПДВ 38 999,99 грн. (а.с. 18,19).

Також на виконання умов вищевказаного Договору, ПП Карпенко складені податкова накладна №1 від 13.10.2020 року, на обсяг поставки сої 30 т., на суму 389 999,98 грн., в т.ч. ПДВ 65 000,00 грн., та податкова накладна №3 від 16.10.2020 року, на обсяг поставки сої 19 460 кг, на суму 252 979,82 грн., в т.ч. ПДВ 42 163,30 грн., ( а.с.21,22).

Зазначені податкові накладні подані на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, проте, податковим органом зупинено їх реєстрацію, про що направлено квитанції від 29.10.2020 року. В обох випадках вказується однакова підстава зупинення реєстрації: Коди УКТЗЕД/ДКІIIІ товару/послуг 1201, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник "D"=19.2443%, "Р"=0.

Позивачем були складені пояснення з доданими первинними документами до кожної окремо податкової накладної та подано до податкового органу таблицю даних платника податку на додану вартість. В даній таблиці було вказано види діяльності та коди згідно з УКТЗЕД/ Державним класифікатором продукції та послуг товарів/послуг (постач ання/надання). У відповідь Позивачем було отримано квитанцію від 06.11.2020 року №2, про прийняття до розгляду таблиці даних ( а.с. 25,26,27,28).

Таким чином, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення позивачем господарської діяльності та операцій між позивачем та контрагентом, та, враховуючи, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних. Вимога податкового органу, щодо обов`язкового надання додаткових документів, які не складались та з урахуванням конкретної господарської операції і не повинні були складатись є необгрунтованою та незаконною.

Крім того, суд вважає, що контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної на етапі зупинення реєстрації податкової накладної, в рішенні також не підкреслено документів яких не надано, лише в графі де зазначено про наявність додаткової інформації зазначено про те, що не надано певних документів які при цьому не мають відношення до господарської операції між ПП Карпенко та ТОВ ЮЛІС-АГРО . Не підкресливши (не визначивши), які конкретно документи не надані, відповідач поставив позивача у стан правової невизначеності.

За таких обставин суд вважає, що підстави для відмови у реєстрації податкових накладених у відповідача були відсутні, а рішення ГУ ДПС у Сумській області про відмову в реєстрації пордактвих накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не відповідають критеріям, визначеним ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, тому є протиправними і підлягають скасуванню.

Разом з тим, відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних адміністрування Єдиного реєстру податкових накладних відноситься до компетенції ДПС України, тому саме на ДПС України має бути покладений обов`язок здійснити реєстрацію податкових накладних.

Відповідно до ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України позивачу належить відшкодувати судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача у розмірі 8408,00 грн. (а.с.13).

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Приватного підприємства "Карпенко" ( код ЄДРПОУ 33001472, вул.Центральна,1, с.Юрьєве, Путивльський район, Сумська область. 41550) до Державної податкової служби України ( код ЄДРПОУ 43005393, Львівська площа,8, м.Київ, 04053), Головного управління ДПС у Сумській області ( код ЄДРПОУ ВП 43995469, вул.Іллінська,13, м.Суми, 40009) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправними і скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 11.11.2020 № 2127266/33001472 про відмову Приватному підприємству "Карпенко" у реєстрації податкової накладної №1 від 13.10.2020 та №2127279/33001472 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 16.10.2020, складених на покупця ТОВ "ЮЛІС-АГРО".

Зобов"язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Приватного підприємства "Карпенко" №1 від 13.10.2020 і №3 від 16.10.2020, складені на покупця ТОВ "ЮЛІС-АГРО".

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Сумській області на користь Приватного підприємства "Карпенко" 8408 ( вісім тисяч чотириста вісім) грн. 00 коп. в рахунок відшкодування судового збору.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення. Апеляційні скарги до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подаються через Сумський окружний адміністративний суд.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення складене 01 квітня 2021 року.

Суддя Л.М. Опімах

Дата ухвалення рішення24.03.2021
Оприлюднено26.04.2021
Номер документу96493192
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —480/9384/20

Постанова від 26.04.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Постанова від 26.04.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 21.04.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 16.03.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 16.03.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 27.10.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 12.07.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

Ухвала від 22.10.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 13.09.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 13.09.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні