Ухвала
від 22.04.2021 по справі 22б/5014/1591/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, тел./факс (057)702-10-79, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

22 квітня 2021 року м.Харків Справа № 22б/5014/1591/2012

Господарський суд Луганської області у складі судді М.Ю. Ковалінас, секретар судового засідання І.І. Буцька, розглянувши матеріали

за заявою кредитора - Сорокинського об`єднаного управління Пенсійного

фонду України Луганської області

до боржника - Комунального підприємства "Житлово - експлуатаційна

контора №12 м. Краснодону",

м. Сорокине (м. Краснодон) Луганської області

Про банкрутство

У засіданні брали участь:

від кредиторів - не прибули;

від банкрута - не прибули.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ: банкрутство, ліквідаційна процедура за нормами КУзПБ; заява ГУ ДПС у Луганської області від 10.03.2021 №1895/5/12-32-20-04-29 про заміну кредитора у справі №22б/5014/1591/2012 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону", відповідно до ст. 52 ГПК України.

Розглянувши матеріали справи та додатково надані, суд

в с т а н о в и в :

Постановою Господарського суду Луганської області від 20.12.2012 у справі №22б/5014/1591/2012 боржника - Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону", ідентифікаційний код 32363423, Мікроцентр, 4, м. Сорокине (м. Краснодон) Луганської області , визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, до 20.12.2013, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Чугунову В.О. (ліцензія серії АВ №499149 від 19.01.2010), що мешкає за адресою: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний № НОМЕР_1 ), на яку покладено обов`язки та повноваження по проведенню ліквідаційної процедури встановлені Законом №4212.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 21.01.2014 у справі №22б/5014/1591/2012 продовжено строк ліквідаційної процедури та повноваження арбітражного керуючого Чугунової В.О. в якості ліквідатора - до 21.06.2014.

Розпорядженням Вищого господарського суд України від 02.04.2015 №18-р відповідно до ч.1 ст.3 Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв`язку з проведенням антитерористичної операції", Указу Президента України від 12.11.2014 №868/2014 "Про внесення змін до мережі господарських судів України" та на підставі подання Державної судової адміністрації України від 27.03.2015 № 8-5754/15 про можливість відновлення роботи Господарського суду Луганської області, керуючись ст.34 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" відновлено роботу Господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Леніна, 5.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 05.07.2016 відновлено справу №22б/5014/1591/2012 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону", в частині ухвал Господарського суду Луганської області за переліком, а також в частині постанови Господарського суду Луганської області від 20.12.2012.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 24.03.2020 відсторонено Чугунову В.О. від виконання повноважень ліквідатора №22б/5014/1591/2012 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону".

На адресу суду від ГУ ДПС у Луганській області надійшла заява від 11.11.2020 б/н у якій кредитор пропонує кандидатуру арбітражного керуючого Шалашного Л.О. (свідоцтво від 12.07.2013 №1457) для призначення його ліквідатором КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону" у справі №22б/5014/1591/2012, при цьому до вищезазначеної заяви кредитором не додано заяви арбітражного керуючого Шалашного Л.О. про згоду на участь у справі №22б/5014/1591/2012 в якості ліквідатора КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону".

Також, від ТОВ "Луганське енергетичне об`єднання" надійшов лист від 18.11.2020 №01-19/2/422 згідно якого кредитор погоджує кандидатуру арбітражного керуючого Шалашного Л.О. (свідоцтво від 12.07.2013 №1457) для призначення його ліквідатором КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону" у справі №22б/5014/1591/2012.

Ухвалами Господарського суду Луганської області від 19.11.2020 та від 11.03.2021 суд пропонував арбітражного керуючого Шалашному Л.О. надати заяву про бажання взяти участь у справі №22б/5014/1591/2012 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м.Краснодону" в якості ліквідатора банкрута або письмово повідомити про відмову від участі у справі.

Станом на 22.04.2021 арбітражний керуючий Шалашний Л.О. не надав згоди на участь у справі №22б/5014/1591/2012 в якості ліквідатора КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону".

У дане судове засідання представники кредиторів та банкрута не прибули, вимог ухвал суду від 26.05.2020, від 28.07.2020, від 24.09.2020, від 19.11.2020 та від 11.03.2021 щодо рішення комітету кредиторів (належним чином оформлені протоколи зборів кредиторів, засідань комітету кредиторів) з пропозицією щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону" у справі №22б/5014/1591/2012 не надали.

Відповідно до приписів ч.1 ст.28 КУзПБ кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією визначається судом шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, за принципом випадкового вибору.

Відповідно до приписів ч.8 ст.48 КУзПБ до компетенції комітету кредиторів належить у т.ч. звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого.

З огляду на вищевикладене, враховуючи відсутність клопотання комітету кредиторів або окремих кредиторів щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення керуючого реалізацією майна КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону" та приписи ч.1 ст.28 КУзПБ, суд звернувся із запитом до Автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство для визначення кандидатури арбітражного керуючого з метою призначення ліквідатора КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону" у справі №22б/5014/1591/2012, у відповідь на який до суду надійшла Довідка, згідно якої запропоновано кандидатуру арбітражного керуючого Чупруна Є.В. (свідоцтво від 06.03.2013 №424), якого суд зобов`язує надати заяву про згоду (чи відмову) від призначення ліквідатором КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону" у справі №22б/5014/1591/2012, відповідно до приписів ч.2 ст.28 КУзПБ.

Також, на адресу суду від ГУ ДПС у Луганської області надійшла заява від 10.03.2021 №1895/5/12-32-20-04-29 про заміну кредитора у справі №22б/5014/1591/2012 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону", кредитора ГУ ДПС у Луганській області, на його правонаступника - ГУ ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області), в порядку ст. 52 ГПК України, з метою реалізації вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби", враховуючи наказ ДПС України від 30.09.2020 №529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби України", яким утворено як відокремлені підрозділи ДПС територіальні органи згідно переліку, у т.ч. Головне управління ДПС у Луганській області та наказ ДПС України від 12.11.2020 №643 "Про затвердження положень про територіальні органи ДПС" яким затверджено "Положення про Головне управління ДПС у Луганській області", відповідно до п.1 цього положення, Головне управління ДПС у Луганській області (далі - ГУ ДПС) є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (далі - ДПС) та є правонаступником майна, прав та обов`язків відповідного територіального органу ДПС, що ліквідується.

З метою з`ясування всіх обставин за заявою ГУ ДПС у Луганської області від 10.03.2021 №1895/5/12-32-20-04-29, її було призначено до розгляду у судовому засіданні (ухвала від 17.03.2021).

На адресу суду від ГУ ДПС у Луганської області надійшли письмові пояснення від 02.04.2021 №687/9/12-32-05-04-29, з яких вбачається, що згідно із положеннями ч.ч.2,3 ст. 21-1 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" територіальні органи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, визначені частиною першою цієї статті, утворюються без статусу юридичної особи та є органами державної влади, можуть мати окремий баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк зі своїм найменуванням та із зображенням Державного Герба України. Положення про такий територіальний орган затверджуються керівником відповідного центрального органу виконавчої влади за погодженням з міністром, який спрямовує та координує діяльність відповідного центрального органу виконавчої влади.

За приписами ч.ч.1, 2 ст. 52 ГПК України у разі припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку він замінив.

Правонаступництво у сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.

Відповідно до п.п. 41.1.1 п. 41 ст. 41 Податкового кодексу України (далі - ПК України) контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених п.п 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

У свою чергу повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України. Розмежування повноважень і функціональних обов`язків контролюючих органів визначається законодавством України (п. 41.5 ст. 41 ПК України).

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" (далі - Постанова № 893) ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком.

Поряд із цим установлено, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій (п. 2 Постанови № 893).

Права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи (п. 3 Постанови № 893).

Наказом Державної податкової служби України від 30.09.2020 № 529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" (далі - Наказ № 529) було утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком. Можливість з 01.01.2021 забезпечення здійснення новоствореними територіальними органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються, була передбачена відповідним наказом від 24.12.2020 № 755.

Крім цього регламентовано, що кожен територіальний орган ДПС, утворений як її відокремлений підрозділ, є правонаступником майна, прав та обов`язків відповідного територіального органу ДПС, що ліквідується (наказ від 12.11.2020 №643 "Про затвердження положень про територіальні органи ДПС").

У частині самопредставництва визначено, що територіальний орган ДПС з метою організації своєї діяльності забезпечує самопредставництво ДПС та ГУ ДПС у судах через начальника ГУ ДПС, а також без окремого доручення Голови ДПС та начальника ГУ ДПС через їхніх заступників, державних службовців підрозділів до функціональних повноважень яких належить представництво в судах інтересів ГУ ДПС відповідно до положень про такі підрозділи, які забезпечують самопредставництво інтересів ДПС та ГУ ДПС в судах без окремого доручення Голови ДПС та начальника ГУ ДПС.

Згідно з ч.1 ст. 56 ГПК України сторона, третя особа, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в Інтересах іншої особи, може брати участь в судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника.

Держава бере участь у справі через відповідний орган державної влади відповідно до його компетенції, від імені якого діє його керівник, інша уповноважена особа відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво органу державної влади) або через представника (ч. 4 ст.56 ГПК України).

Отже, з 01.01.2021 відбулося фактичне (компетенційне) процесуальне правонаступництво, за яким здійснено передання компетенції від ліквідованого територіального органу ДПС як юридичної особи публічного права до територіального органу ДПС як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, що також підтверджено Положенням про Головне управління ДПС України у Луганській області, затверджене наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 №643 ( п.п. 14, 15 Положення).

В обґрунтування до заяви додано копії документів, які підтверджують факт правонаступництва.

Наявних у справі матеріалів та доданих до заяви Головного управління ДПС у Луганській області від 10.03.2021 №1895/5/12-32-20-04-29, достатньо для прийняття рішення по суті цієї заяви.

Відповідно до приписів ст. 43 КУзПБ та ст. 52 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.

Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

З огляду на вищевикладене, суд задовольняє заяву Головного управління ДПС у Луганській від 10.03.2021 №1895/5/12-32-20-04-29 та заміняє у справі №22б/5014/1591/2012 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону", кредитора Головне управління ДПС у Луганській області, на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області), у т.ч. у реєстрі вимог кредиторів.

За таких обставин, розгляд справи слід призначити у іншому засіданні суду.

Керуючись ст.ст.1, 2, 6, 28, 43, 48, 58-67, 68-89, п.п.1, 2, 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 52, 233-235 Господарського процесуального кодексу України, суд

у х в а л и в:

1. Задовольнити заяву ГУ ДПС у Луганській області від 10.03.2021 №1895/5/12-32-20-04-29.

2. Замінити у справі №22б/5014/1591/2012 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону", кредитора Головне управління ДПС у Луганській області, на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області).

3.Призначити розгляд справи у засіданні суду на 29.06.2021, на 12 годин 00 хвилин , яке відбудеться у приміщенні господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Науки, б.5, зал судового засідання № 204.

4. Арбітражному керуючому Чупруну Є.В. (свідоцтво від 06.03.2013 №424), -надати до господарського суду в строк до 25.06.2021, відповідно до ч.2 ст.28 КУзПБ, заяви про згоду на виконання повноважень ліквідатором КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону" у справі №22б/5014/1591/2012 або письмову відмову від участі у цій справі.

5.Зобов`язати комітет кредиторів у справі №22б/5014/1591/2012 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону" - в строк до 25.06.2021 надати до господарського суду рішення (у вигляді протоколу зборів (засідання) комітету кредиторів, клопотань кредиторів) відповідно до приписів ч.8 ст.48 КУзПБ з пропозицією щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення його ліквідатором КП "Житлово-експлуатаційна контора №12 м. Краснодону" у справі №22б/5014/1591/2012

6. Дану ухвалу надіслати: банкруту; кредиторам у справі; арбітражному керуючому Чупруну Є.В. (вул. Троїцька, 21, м.Суми); Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції.

Інформація про час і місце судового засідання додатково розміщена на сторінці суду (у розділі "Новини та події суду") офіційного веб-порталу "Судова влада в Україні" в мережі Інтернет (www.court.gov.ua/sudy/).

Ухвала набирає законної сили з дня її підписання 27.04.2021, її може бути оскаржено до апеляційної інстанції в порядку та у строк, визначені ст.ст. 255-257 ГПК України, з урахуванням особливостей, визначених ст. 9 КУзПБ.

Суддя М.Ю. Ковалінас

Надр. 14 прим.:

1 - до справи;

2 - банкруту - Сільськогосподарському товариству з обмеженою відповідальністю імені Артема, ( с. Михайлівка Кремінського району Луганської області, вул. Леніна, буд. 1);

3-12 - кредиторам у справі:

-ГУ ДПС у Луганській області ( вул. Енергетиків, 72, м. Сєвєродонецьк Луганської області, 93400)

- ТОВ "Лотуре", (02002, м. Київ, вул. М. Раскової, 4а);

- Кремінському РЦЗ, (м. Кремінна Луганської області, пл. Червона, 6);

- Державному агенству резерву України, (01601, м. Київ, вул. Пушкінська, 28);

- Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області в особі Кремінського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області ( проспект Дружби, буд.1, м. Кремінна Луганської області);

- УПФУв Кремінському районі Луганської області, (м. Кремінна Луганської області, пл. Червона, 2);

- ДП "Агентство з реструктуризації заборгованості підприємств агропромислового комплексу", (01033, м. Київ, вул. Саксаганського, 1);

- ПАТ "Укркоммунбанк", (04070, вул. Петра Сагайдачного, 17 м. Київ);

- Рубіжанському ОУПФУ Луганської області (вул. Володимирська, буд. 4, м. Рубіжне Луганської області, 93010);

- ТОВ "Луганська фірма з агрохімічного обслуговування сільського господарства "Агрохім", (92600, Луганська обл., Сватівський район, м. Сватове, вул. НОВО-СТАРОБІЛЬСЬКА, будинок 28А);

13 Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (вул. Ярослава Мудрого, 16, м. Харків)

14-арбітражному керуючому Чупруну Є.В. (вул. Троїцька, 21, м. Суми)

- ТОВ "Енерджі Ойл", - не направляється у зв`язку з припиненням юридичної особи;

- ВАТ "Луганськмлин", м. Луганськ, не направляється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р, враховуючи інформацію за листом УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.2015р. № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду;

Вих. №

12 прим.

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення22.04.2021
Оприлюднено26.04.2021
Номер документу96500443
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —22б/5014/1591/2012

Ухвала від 19.11.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 17.09.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 01.08.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 28.05.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 17.02.2022

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 14.12.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 07.10.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 03.08.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 29.06.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 22.04.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні