Постанова
від 26.03.2010 по справі 2а-1601/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

26 березня 2010 року 10:23 № 2а-1601/10/2670

Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі:

головуючого судді Шейко Т .І.

при секретарі судового зас ідання Деруга Н.О.,

у відкритому судовому засі данні вирішив адміністратив ну справу

за позовом Державної податкової інсп екції у Дніпровському районі м. Києва

до Товариства з обмеженою від повідальністю «УКРАГРІ»

третя особа Дніпровська районна у міст і Києві державна адміністрац ія

про скасування державної реєс трації

за участю представників сторін:

від позивача - Мороз С.О.

від відповідача - не з' яв ився

третя особа - не з' явилас ь

встановив:

Позивач звернувся до Окру жного адміністративного суд у міста Києва з позовом про с касування державної реєстра ції юридичної особи Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «УКРАГРІ».

Позовні вимоги мотивовані тим, що Відповідач, починаючи з 09.08.2006 року не подає податково ї звітності, що свідчить про н евиконання обов' язків, пере дбачених п.2 ст. 9 Закону Україн и «Про систему оподаткування » щодо подання до державних п одаткових органів та інших д ержавних органів відповідно до законів декларації, бухга лтерську звітність та інші д окументи і відомості, пов' я зані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов' язк ових платежів), заборгованос ті перед бюджетом не має, про щ о свідчить довідка про відсу тність заборгованості з пода тків і зборів, що контролюєть ся Державною податковою інсп екцією у Дніпровському район і м. Києва № 16633/10/24-111 від 17.07.2009 року.

У судовому засіданні Позив ач підтримав позовні вимоги та просив суд їх задоволити.

Відповідач відзиву на позо в не надав, явку своїх предста вників в судове засідання не забезпечив, хоча був повідом лений про час і місце проведе ння судового засідання належ ним чином за адресою, яка вказ ана в довідці ЄДРПОУ від 26.02.2010 р поку.

Третя особа в судове засіда ння не з' явилась, надіславш и клопотання, в якому просить суд провести розгляд справи без участі їхнього представ ника.

Суд, дослідивши матеріали с прави, заслухавши пояснення Позивача, вважає, що позов під лягає задоволенню з огляду н а наступне.

Товариства з обмеженою від повідальністю «УКРАГРІ», зар еєстроване Дніпровською рай онною державною адміністрац ією м. Києва, як суб' єкт підпр иємницької діяльності 26.06.2000 ро ку, про що зроблено запис у жур налі обліку реєстраційних сп рав за № 10671200000000193, місце знаходжен ня м. Київ, бул. Праці, буд. 10.

Як платник податків, Відпов ідач перебуває на обліку в Де ржавній податковій інспекці ї у Дніпровському районі міс та Києва з 04.07.2000 року, код ЄДРПОУ 31033083.

Як встановлено судом, Відпо відач з 09.08.2006 року податкової зв ітності до податкових органі в не подає.

Згідно з довідкою № 210/1520 від 22.0 6.2009 року остання звітність бул а подана до Державної податк ової інспекції у Дніпровсько му районі м. Києва 09.08.2006 року.

Вищенаведене свідчить про те, що Відповідач більше року не подає в органи державної п одаткової служби податкові д екларації та бухгалтерські з віти відповідно до чинного з аконодавства.

Заборгованості перед бюдж етом станом на липень 2009 року В ідповідач не має, що підтверд жується Довідкою про відсутн ість заборгованості з податк ів і зборів (обов' язкових пл атежів), що контролюється Дер жавною податковою інспекціє ю у Дніпровському районі м. Ки єва № 16633/10/24-111 від 17.07.2009 року.

Таким чином, починаючи з 09.08.200 6 року суб' єкт підприємниць кої діяльності Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАГРІ»не подає податкові декларації про фінансово-го сподарську діяльність, забор гованості перед бюджетом не має.

Відповідно до ч.1 ст. 42 Консти туції України кожен має прав о на підприємницьку діяльніс ть, яка не заборонена законом . При цьому статті 67, 68 Конститу ції України встановлюють, що кожен зобов' язаний сплачув ати податки і збори в порядку і розмірах встановлених зак оном (ст. 67), кожен зобов' язани й неухильно додержуватися К онституції України та законі в України. Незнання законів н е звільняє від юридичної від повідальності (ст. 68).

Статтею 9 Закону України «Пр о систему оподаткування»пер едбачено обов' язок платник ів податків і зборів (обов' я зкових платежів) вести бухга лтерський облік, складати зв ітність про фінансово-господ арську діяльність і забезпеч увати її зберігання у термін и, встановлені законами; пода вати до державних податкових органів та інших державних о рганів відповідно до законів декларації, бухгалтерську з вітність та інші документи і відомості, пов' язані з обчи сленням і сплатою податків і зборів (обов' язкових плате жів); сплачувати належні суми податків і зборів (обов' язк ових платежів) у встановлені законами терміни.

Згідно з пунктом 3 частини 1 с т. 10 Закону України «Про держа вну податкову службу в Украї ні»до функцій органів держав ної податкової служби належи ть контроль за своєчасністю подання платниками податків податкових звітів, декларац ій, розрахунків та інших доку ментів, пов' язаних з обчисл енням податків, інших платеж ів. Вказана норма кореспонду є з нормами Закону України «П ро державну реєстрацію юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців», якими визначен і підстави для постановлення судового рішення про припин ення юридичної особи або при пинення підприємницької дія льності фізичної особи - під приємця внаслідок неподання податкової звітності. В свою чергу, державні органи згідн о з частиною 2 ст. 19 Конституції України зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України. Компетенція орга нів державної податкової слу жби поширюється саме на відн осини в сфері оподаткування.

Відповідно до ст. 46 Закону Ук раїни «Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців»держав на реєстрація припинення дія льності фізичної особи - під приємця, крім іншого, проводи ться у разі: постановлення су дового рішення про припиненн я підприємницької діяльност і. Підставами для постановле ння судового рішення про при пинення підприємницької дія льності фізичної особи - під приємця, у тому числі, є непод ання протягом року органам д ержавної податкової служби п одаткових декларацій, докуме нтів фінансової звітності ві дповідно до закону.

Відповідно до ч.1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

Враховуючи викладені обст авини, зокрема той факт, що Від повідач протягом періоду, що перевищує один рік, не звітує до податкових органів, дослі дивши матеріали справи та оц інивши докази, які є у справі з а своїм внутрішнім переконан ням, що ґрунтується на їх безп осередньому, всебічному, пов ному та об' єктивному дослід женні, суд прийшов до висновк у, що позовні вимоги є обґрунт ованими та підлягають задово ленню.

Частина 4 ст. 94 КАС України пе редбачає, що у справах, в яких Позивачем є суб' єкт владних повноважень, а Відповідачем - фізична чи юридична особа , судові витрати, здійснені По зивачем, з Відповідача не стя гуються.

Таким чином судові витрати не підлягають стягненню з Ві дповідача.

Керуючись ст. 124 Конституції України, ст.ст. 2, 69-71, 94, 158-163, 254 Кодекс у адміністративного судочин ства України, Окружний адмін істративний суд міста Києва -

постановив:

Позов Державної податково ї інспекції у Дніпровському районі м. Києва задоволити.

Скасувати державну реєстр ацію юридичної особи Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «УКРАГРІ», код ЄДРПОУ-3103308 3, здійснену Дніпровською рай онною державною адміністрац ією у м. Києві 26.06.2000 року.

У день набрання постанови з аконної сили направити її де ржавному реєстратору за місц ем реєстрації юридичної особ и для внесення до Єдиного дер жавного реєстру запису про с удове рішення щодо скасуванн я державної реєстрації юриди чної особи..

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, встановленог о Кодексом адміністративног о судочинства України, якщо т аку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляц ійне оскарження, але апеляці йна скарга не була подана у в становлений строк постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з а правилами, встановленими с т.ст. 185-187 КАС України шляхом под ання через суд першої інстан ції заяви про апеляційне оск арження з наступним поданням протягом двадцяти днів апел яційної скарги. Апеляційна с карга може бути подана без по переднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, вст ановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя Шейко Т.І.

Повний текст постанови с кладено та підписано 01.04.2010 р. .

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.03.2010
Оприлюднено21.07.2010
Номер документу9650071
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1601/10/2670

Ухвала від 09.02.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Постанова від 26.03.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні