ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
12 травня 2010 року 15:56 № 2а-4082/10/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Кишинського М.І. при секретарі судового засідання Попадин О.Б. у відкритому судовому засіданні вирішив адміністративну справу
за позовом
Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва
до
Третя особа
Асоціація інженерів енергоефективних технологій України
Шевченківська районна у м. Києві державна адміністрація
про
припинення юридичної особи
На підставі ч.3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 12.05.2010 р. проголошено вступну та резолютивну частину постанови.
Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом про припинення юридичної особи Асоціація інженерів енергоефективних технологій України (код ЄДРПОУ –25885413).
Позовні вимоги обґрунтовано відсутністю Асоціації інженерів енергоефективних технологій України за своїм місцезнаходженням і наявністю в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
Ухвала про відкриття провадження у справі та повістки про виклик направлялися відповідачу за зазначеною у позовній заяві адресою (04053, місто Київ, провулок Бехтерівський, 6), проте поштова кореспонденція суду повернулась до суду з відміткою пошти про відсутність адресата за зазначеною адресою. Адреса відповідача відповідає адресі, за якою Асоціація інженерів енергоефективних технологій України внесено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Відповідно до частини восьмої статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру.
Відповідач до суду не з’являвся, заперечень проти позову до суду не надавав.
Третя особа в судове засідання не прибула, однак, через відділ документального обігу та контролю подала клопотання про розгляд справи без участі її представника.
Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
встановив:
Асоціація інженерів енергоефективних технологій України зареєстроване Голосіївською районною у місті Києві державною адміністрацією 28.11.2000 р., що підтверджується Свідоцтвом серії А00 № 055749, код ЄДРПОУ 25885413.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців Асоціація інженерів енергоефективних технологій України відсутня за вказаним його місцезнаходженням (04053, місто Київ, провулок Бехтерівський, 6), про що державним реєстратором зроблено відповідний запис.
Відповідно до частини третьої статті 5 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства.
Згідно статті 58 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання підлягає державній реєстрації як юридична особа чи фізична особа - підприємець у порядку, визначеному законом. Відкриття суб'єктом господарювання філій (відділень), представництв без створення юридичної особи не потребує їх державної реєстрації. Відомості про відокремлені підрозділи суб'єктів господарювання залучаються до її реєстраційної справи та включаються до Єдиного державного реєстру в порядку, визначеному законом.
Частиною першою статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»встановлено, що у разі, якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами до установчих документів юридичної особи або не підлягає державній реєстрації, виконавчий орган юридичної особи або уповноважена ним особа зобов'язаний подати (надіслати рекомендованим листом) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі. У разі, якщо подається (надсилається) реєстраційна картка про внесення змін до відомостей про місцезнаходження юридичної особи, до неї додається свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи.
Таким чином на юридичну особу покладено обов’язок повідомляти державного реєстратора про зміну її місцезнаходження.
У відповідності до частини другої статті 38 названого Закону підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи, зокрема, є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
Відповідно до частин 1 та 6 статті 59 Господарського кодексу України припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його ліквідації за рішенням суду з підстав скасування державної реєстрації такого суб'єкта господарювання.
Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Згідно із частиною першою статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Відповідно до статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
Відповідачем не надано доказів направлення державному реєстратору Шевченківської районної у місті Києві державної адміністрації реєстраційної картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
Відсутність відповідача за адресою свого місцезнаходження унеможливлює здійснення контролю та нагляду за його діяльності з боку уповноважених органів, в тому числі, органів державної податкової служби.
Зважаючи на викладене, а також на наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням, враховуючи, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами і свідчать про обґрунтованість позовних вимог, суд вважає позовні вимоги обґрунтованим та такими, що підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись ст. 124 Конституції України, ст. ст. 69-71, 94, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Припинити державну реєстрацію юридичної особи Асоціація інженерів енергоефективних технологій України, код ЄДРПОУ 25885413, місцезнаходження 04053, м. Київ, провулок Бехтерівський, 6.
У день набрання постанови законної сили направити її державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації юридичної особи.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 КАС України шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Кишинський М.І.
Дата складання та підписання постанови в повному обсязі –17.05.2010 р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 12.05.2010 |
Оприлюднено | 19.07.2010 |
Номер документу | 9650270 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кишинський М.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні