Постанова
від 18.02.2021 по справі 280/5770/19
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

18 лютого 2021 року м. Дніпросправа № 280/5770/19

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Чабаненко С.В.,

суддів: Чумака С.Ю., Юрко І.В.,

за участю секретаря судового засідання Рубана А.В,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 04 березня 2020 року у справі №280/5770/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім "Екофуд" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправними та скасування рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Екофуд» звернулось до суду з адміністративним позовом до Головне управління ДПС у Запорізькій області та Державної податкової служби України, в якому просив:

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області. яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про внесення ТОВ ТД «ЕКОФУД» (код ЄДРПОУ 42662458) до переліку ризикових суб`єктів господарювання, оформлене протоколом від 03.10.2019 № 23;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області виключити ТОВ ТД «ЕКОФУД» з переліку ризикових суб`єктів господарювання;

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області. яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:

1) №1315332/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 17.09.2019;

2) №1315342/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №9 від 17.09.2019;

3) №1315338/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 10 від 17.09.2019;

4) №1315326/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 18.09.2019;

5) №1315334/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №13 від 19.09.2019;

6) №1315341/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №14 від 19.09.2019;

7) №1315345/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 19.09.2019;

8) №1315339/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №16 від 20.09.2019;

9) №1315340/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №17 від 23.09.2019;

10) №1315343/42662458 від 25.10.2019 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №18 від 24.09.2019;

11) №1315336/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №19 від 25.09.2019;

12) №1315347/42662458 від 25.10.2019 про відмов\ у реєстрації податкової накладної №20 від 25.09.2019;

13) №1315331/42662458 від 25.10.201V про відмову у реєстрації податкової накладної №21 від 25.09.2019;

14) №1315328/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №22 від 25.09.2019;

15) №1315325/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №23 від 26.09.2019;

16) №1315315/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №24 від 26.09.2019;

17) №1315327/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №25 від 26.09.2019;

18) №1315314/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №26 від 27.09.2019;

19) №1315313/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №27 від 27.09.2019;

20) №1315329/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №28 від 27.09.2019;

21) №1315330/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №29 від 27.09.2019;

22) №1315344/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №30 від 27.09.2019;

23) №1315333/42662458 від 25.10.201і) про відмову у реєстрації податкової накладної №31 від 30.09.2019;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕКОФУД» : №8 від 17.09.2019, №9 від 17.09.2019. №10 від 17 09.2019, №12 від 18.09.2019. №13 від 19.09.2019, №14 від 19.09.2019, №15 від 19.09.2019, №16 від 20.09.2019. №17 від 23.09.2019, №18 від 24.09.2019, №19 від 25.09.2019, №20 від 25.09.2019. №21 від 25.09.2019, №22 від 25.09.2019, №23 від 26.09.2019, №24 від 26.09.2019, №25 від 26.09.2019, №26 від 27.09.2019, №27 від 27.09.2019. №28 від 27.09.2019, №29 від 27.09.2019, №30 від 27.09.2019. №31 від 30.09.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 04 березня 2020 року позов задоволено. Визнано протиправними та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про внесення Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Екофуд» (код ЄДРПОУ 42662458) до переліку ризикових суб`єктів господарювання, оформлене протоколом від 03.10.2019 № 23. Зобов`язано Головне управління ДПС у Запорізькій області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Екофуд» з переліку ризикових суб`єктів господарювання. Визнано протиправними та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області. яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:

1) №1315332/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 17.09.2019;

2) №1315342/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №9 від 17.09.2019;

3) №1315338/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 10 від 17.09.2019;

4) №1315326/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 18.09.2019;

5) №1315334/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №13 від 19.09.2019;

6) №1315341/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №14 від 19.09.2019;

7) №1315345/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 19.09.2019;

8) №1315339/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №16 від 20.09.2019;

9) №1315340/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №17 від 23.09.2019;

10) №1315343/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №18 від 24.09.2019;

11) №1315336/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №19 від 25.09.2019;

12) №1315347/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №20 від 25.09.2019;

13) №1315331/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №21 від 25.09.2019;

14) №1315328/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №22 від 25.09.2019;

15) №1315325/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №23 від 26.09.2019;

16) №1315315/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №24 від 26.09.2019;

17) №1315327/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №25 від 26.09.2019;

18) №1315314/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №26 від 27.09.2019;

19) №1315313/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №27 від 27.09.2019;

20) №1315329/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №28 від 27.09.2019;

21) №1315330/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №29 від 27.09.2019;

22) №1315344/42662458 від 25.10.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №30 від 27.09.2019;

23) №1315333/42662458 від 25.10.2019) про відмову у реєстрації податкової накладної №31 від 30.09.2019.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Екофуд» : №8 від 17.09.2019, №9 від 17.09.2019, №10 від 17.09.2019, №12 від 18.09.2019, №13 від 19.09.2019, №14 від 19.09.2019, №15 від 19.09.2019, №16 від 20.09.2019, №17 від 23.09.2019, №18 від 24.09.2019, №19 від 25.09.2019, №20 від 25.09.2019, №21 від 25.09.2019, №22 від 25.09.2019, №23 від 26.09.2019, №24 від 26.09.2019, №25 від 26.09.2019, №26 від 27.09.2019, №27 від 27.09.2019, №28 від 27.09.2019, №29 від 27.09.2019, №30 від 27.09.2019, №31 від 30.09.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою їх фактичного подання.

Не погоджуючись з постановою суду першої інстанції, ГУ ДПС у Запорізькій області подало апеляційну скаргу, в якій просить оскаржуване рішення скасувати та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

В судовому засіданні представник ГУ ДПС у Запорізькій області підтримала доводи апеляційної скарги. Представник позивача підтримала доводи наведені в запереченнях на апеляційну скаргу.

ДПС України, повідомлена належним чином про дату, час та місце розгляду справи, в судове зсідання не прибуло, що відповідно до приписів ч.2 ст. 313 КАС України не перешкоджає розгляду справи.

Перевіривши підстави для апеляційного перегляду, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено письмовими доказами, наявними в матеріалах справи, ТОВ ТД «ЕКОФУД» 03.12.2018 зареєстровано як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, код ЄДРПОУ 42662458; зареєстроване як платник податків 03.12.2018, як платник ПДВ - 01.01.2019; основний вид економічної діяльності - оптова торгівля фруктами й овочами (код КВЕД 46.31);

09.01.2019 між ТОВ ТД «ЕКОФУД» (постачальник) та ТОВ «ВIЙСЬКСЕРВIС-ВОЛОНТЕР» (код ЄДРПОУ 40887542) (покупець) було укладено договір поставки №09/01-2, згідно умов якого, постачальник зобов`язався передати у власність покупця, а покупець зобов`язався прийняти та оплатити товар - продукти харчування в асортименті за номенклатурою, у кількості та за ціною, що визначається видатковою накладною за кожну окрему партію товару (далі - Договір №09/01-2 від 09.01.2019).

Відповідно до умов Договору №09/01-2 від 09.01.2019, ТОВ ТД «ЕКОФУД» на адресу ТОВ «ВIЙСЬКСЕРВIС-ВОЛОНТЕР» здійснило поставку товару:

1) 17.09.2019 овочі в асортименті, яблука на суму 131 452,79 грн (у тому числі ПДВ 21 908,80 грн), в зв`язку з чим 17.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000931, товарно-транспортну накладну № 0000000928 та оформлено податкову накладну № 8;

2) 17.09.2019 овочі в асортименті, яблука, кавуни, шампіньйони, лимони на суму 6965,57 грн (у тому числі ПДВ 1 160,93 грн), в зв`язку з чим 17.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000932, товарно-транспортну накладну № 0000000929 та оформлено податкову накладну № 9;

3) 17.09.2019 овочі в асортименті на суму 1510,21 грн (у тому числі ПДВ 251,70 грн), в зв`язку з чим 17.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000933, товарно-транспортну накладну № 0000000930 та оформлено податкову накладну № 10;

4) 18.09.2019 овочі в асортименті на суму 14 291,35 грн (у тому числі ПДВ 2381,89 грн), в зв`язку з чим 18.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000934, товарно-транспортну накладну № 0000000931 та оформлено податкову накладну № 12;

5) 19.09.2019 овочі в асортименті на суму 47680,80 грн (у тому числі ПДВ 7 946,80 грн), в зв`язку з чим 19.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000937, товарно-транспортну накладну № 0000000933 та оформлено податкову накладну № 13;

6) 19.09.2019 картоплю на суму 20 073,60 грн (у тому числі ПДВ 3 345,60 грн), в зв`язку з чим 19.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000942, товарно-транспортну накладну № 0000000938 та оформлено податкову накладну № 14;

7) 19.09.2019 овочі в асортименті на суму 10 227,48 грн (у тому числі ПДВ 1 704,58 грн), в зв`язку з чим 19.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000935, товарно-транспортну накладну № 0000000932 та оформлено податкову накладну № 15;

8) 20.09.2019 овочі в асортименті на суму 7 957,09 грн (у тому числі ПДВ 1 326,18 грн), в зв`язку з чим 20.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000938, товарно-транспортну накладну № 0000000934 та оформлено податкову накладну № 16;

9) 23.09.2019 овочі в асортименті на суму 2 095,68 грн (у тому числі ПДВ 349,28 грн), в зв`язку з чим 23.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000939, товарно-транспортну накладну № 0000000935 та оформлено податкову накладну № 17;

10) 24.09.2019 овочі в асортименті на суму 13 997,46 грн (у тому числі ПДВ 2 332,91 грн), в зв`язку з чим 24.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000940, товарно-транспортну накладну № 0000000936 та оформлено податкову накладну № 18;

11) 25.09.2019 овочі: капусту, картоплю на суму 45 608,40 грн (у тому числі ПДВ 7 601,40 грн), в зв`язку з чим 25.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000943, товарно-транспортну накладну № 0000000942 та оформлено податкову накладну № 19;

12) 25.09.2019 овочі в асортименті, яблука, груши, банани, шампіньйони на суму 5 378,38 грн (у тому числі ПДВ 896,40 грн), в зв`язку з чим 25.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000944, товарно-транспортну накладну № 0000000939 та оформлено податкову накладну № 20;

13) 25.09.2019 картоплю на суму 14 700,00 грн (у тому числі ПДВ 2 450,00 грн), в зв`язку з чим 25.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000955, товарно-транспортну накладну № 0000000953 та оформлено податкову накладну № 21;

14) 25.09.2019 овочі в асортименті, яблука, кавуни на суму 42 277,58 грн (у тому числі ПДВ 7 046,26 грн), в зв`язку з чим 25.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000941, товарно-транспортну накладну № 0000000937 та оформлено податкову накладну № 22;

15) 26.09.2019 овочі в асортименті, яблука, груши, лимони на суму 34 673,45 грн (у тому числі ПДВ 5778,91 грн), в зв`язку з чим 26.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000946, товарно-транспортну накладну № 0000000941 та оформлено податкову накладну № 23;

16) 26.09.2019 овочі в асортименті, яблука на суму 88 207,68 грн (у тому числі ПДВ 14 701,28 грн), в зв`язку з чим 26.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000947, товарно-транспортні накладні № 0000000943, № 0000000944 та оформлено податкову накладну № 24;

17) 26.09.2019 овочі та фрукти в асортименті на суму 146 455,54 грн (у тому числі ПДВ 24 409,26 грн), в зв`язку з чим 26.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000945, товарно-транспортну накладну № 0000000940 та оформлено податкову накладну № 25;

18) 27.09.2019 овочі в асортименті на суму 6 495,13 грн (у тому числі ПДВ 1 082,52 грн), в зв`язку з чим 27.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000949, товарно-транспортну накладну № 0000000946 та оформлено податкову накладну № 26;

19) 27.09.2019 овочі в асортименті на суму 5 761,32 грн (у тому числі ПДВ 960,22 грн), в зв`язку з чим 27.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000950, товарно-транспортну накладну № 0000000947 та оформлено податкову накладну № 27;

20) 27.09.2019 овочі в асортименті на суму 1 562,58 грн (у тому числі ПДВ 260,43 грн), в зв`язку з чим 27.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000951, товарно-транспортну накладну № 0000000948 та оформлено податкову накладну № 28;

21) 27.09.2019 овочі в асортименті на суму 4 046,42 грн (у тому числі ПДВ 674,40 грн), в зв`язку з чим 27.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000948, товарно-транспортну накладну № 0000000945 та оформлено податкову накладну № 29;

22) 27.09.2019 овочі в асортименті на суму 7 512,67 грн (у тому числі ПДВ 1 252,11 грн), в зв`язку з чим 27.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000952, товарно-транспортну накладну № 0000000949 та оформлено податкову накладну № 30;

23) 30.09.2019 кріп на суму 1 143,95 грн (у тому числі ПДВ 190,99 грн), в зв`язку з чим 30.09.2019 було складено видаткову накладну № РН-0000954, товарно-транспортну накладну № 0000000951 та оформлено податкову накладну № 31.

09.10.2019 податкові накладні: №8 від 17.09.2019, №9 від 17.09.2019, №10 від 17.09.2019, №12 від 18.09.2019, №13 від 19.09.2019, №14 від 19.09.2019, №15 від 19.09.2019, №16 від 20.09.2019, №17 від 23.09.2019, №18 від 24.09.2019, №19 від 25.09.2019, №20 від 25.09.2019, №21 від 25.09.2019, №22 від 25.09.2019, №23 від 26.09.2019, №24 від 26.09.2019, №25 від 26.09.2019, №26 від 27.09.2019, №27 від 27.09.2019, №28 від 27.09.2019, №29 від 27.09.2019, №30 від 27.09.2019, №31 від 30.09.2019, подані для проведення реєстрації до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН), вони доставлені в електронному вигляді через Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» до Державної податкової служби України.

10.10.2019 Державною податковою службою України через Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» Товариству направлено Квитанції з інформацією, що документи прийняті, але відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкових накладних:

- №8 від 17.09.2019, №9 від 17.09.2019, №10 від 17.09.2019, №12 від 18.09.2019, №15 від 19.09.2019, №16 від 20.09.2019, №17 від 23.09.2019, №18 від 24.09.2019, №20 від 25.09.2019, №22 від 25.09.2019, №23 від 26.09.2019, №24 від 26.09.2019, №25 від 26.09.2019, №26 від 27.09.2019, №27 від 27.09.2019, №28 від 27.09.2019, №29 від 27.09.2019, №30 від 27.09.2019, №31 від 30.09.2019 в ЄРПН зупинена, оскільки обсяг постачання/послуги перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п.2 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій» . ПН/РК відповідає вимогам пп 1.6 п.1 «Критеріїв ризиковості платника податків» ;

- №13 від 19.09.2019, №14 від 19.09.2019, №19 від 25.09.2019, №21 від 25.09.2019 в ЄРПН зупинена та зазначено, що ПН/РК відповідає вимогам пп 1.6 п.1 «Критеріїв ризиковості платника податків» ;

В Квитанціях запропоновано Товариству надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

17.10.2019, на виконання таких вимог, позивач, повідомленнями щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК, реєстрація, згідно з якими була зупинена, були надані пояснення та первинні бухгалтерські документи, які підтверджують реальність здійснення господарської операції по кожній зупиненій податковій накладній, а саме:

1) по ПН №8 від 17.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000931 від 17.09.2019, копію ТТН №0000000928 від 17.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/0409-110 від 04.09.2019 з ТТН № 301/0409-110 від 04.09.2019, видаткової накладної № 301/1209-4 від 12.09.2019 з ТТН № 301/1209-4 від 12.09.2019, видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару від ТОВ «ТРЕЙДМАР» ) №1137/09 від 13.09.2019 та № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копію договору з ФОП ОСОБА_1 (постачальник) №100119 від 10.01.2019 з копіями видаткової накладної № 000409 від 04.09.2019 та ТТН №0000000409 від 04.09.2019;

- копії видаткової накладної ТОВ «Високогірне» (постачальник) №РН-0000312 від 17.09.2019 та ТТН №312-5 від 17.09.2019.

2) по ПН №9 від 17.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000932 від 17.09.2019, копію ТТН №0000000929 від 17.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019.

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/0409-110 від 04.09.2019 з ТТН № 301/0409-110 від 04.09.2019, видаткової накладної № 301/1209-4 від 12.09.2019 з ТТН № 301/1209-4 від 12.09.2019, видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) №1137/09 від 13.09.2019 та № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копію договору з ФОП ОСОБА_1 (постачальник) №100119 від 10.01.2019 з копіями видаткової накладної № 000409 від 04.09.2019 та ТТН №0000000409 від 04.09.2019;

- копії видаткових накладних ТОВ «Голден Фрукт» (постачальник) №РН-27 від 12.09.2019, №29 від 17.09.2019, копії ТТН №0000000012 від 12.09.2019, №0000000014 від 17.09.2019, копії платіжних доручень №533 від 16.09.2019, №553 від 02.10.2019 про оплату товару;

3) по ПН №10 від 17.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000933 від 17.09.2019, копію ТТН №0000000930 від 17.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/0409-110 від 04.09.2019 з ТТН № 301/0409-110 від 04.09.2019, видаткової накладної № 301/1209-4 від 12.09.2019 з ТТН № 301/1209-4 від 12.09.2019, видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) №1137/09 від 13.09.2019 та № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копію договору з ФОП ОСОБА_1 (постачальник) №100119 від 10.01.2019 з копіями видаткової накладної № 000409 від 04.09.2019 та ТТН №0000000409 від 04.09.2019;

4) по ПН №12 від 18.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000934 від 18.09.2019, копію ТТН №0000000931 від 18.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1209-4 від 12.09.2019 з ТТН № 301/1209-4 від 12.09.2019, видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) №1137/09 від 13.09.2019 та № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копію договору з ФОП ОСОБА_1 (постачальник) №100119 від 10.01.2019 з копіями видаткової накладної № 000409 від 04.09.2019 та ТТН №0000000409 від 04.09.2019;

5) по ПН №13 від 19.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000937 від 19.09.2019, копію ТТН №0000000933 від 19.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1209-4 від 12.09.2019 з ТТН № 301/1209-4 від 12.09.2019, видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) №1137/09 від 13.09.2019 та № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копії видаткової накладної ФГВК «Агроленд» (постачальник) №РН-0000090 від 17.09.2019 з ТТН №000000077 від 17.09.2019, копію платіжного доручення №566 від 08.10.2019 про оплату товару;

6) по ПН №14 від 19.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000942 від 19.09.2019, копію ТТН №0000000938 від 19.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копії видаткової накладної ФГВК «Агроленд» (постачальник) №РН-0000090 від 17.09.2019 з ТТН №000000077 від 17.09.2019, копію платіжного доручення №566 від 08.10.2019 про оплату товару.

7) по ПН №15 від 19.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000935 від 19.09.2019, копію ТТН №0000000932 від 19.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/0409-110 від 04.09.2019 з ТТН № 301/0409-110 від 04.09.2019, видаткової накладної № 301/1209-4 від 12.09.2019 з ТТН № 301/1209-4 від 12.09.2019, видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) №1137/09 від 13.09.2019 та № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копії видаткової накладної ФГВК «Агроленд» (постачальник) №РН-0000084 від 03.09.2019 з ТТН №000000076 від 03.09.2019, видаткової накладної №РН-0000090 від 17.09.2019 з ТТН №000000077 від 17.09.2019, копію платіжного доручення №566 від 08.10.2019 про оплату товару;

8) по ПН №16 від 20.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000938 від 20.09.2019, копію ТТН №0000000934 від 20.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1209-4 від 12.09.2019 з ТТН № 301/1209-4 від 12.09.2019, видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) №1137/09 від 13.09.2019 та № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копії видаткової накладної ФГВК «Агроленд» (постачальник) №РН-0000090 від 17.09.2019 з ТТН №000000077 від 17.09.2019, копію платіжного доручення №566 від 08.10.2019 про оплату товару;

9) по ПН №17 від 23.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000939 від 23.09.2019, копію ТТН №0000000935 від 23.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копії видаткової накладної ФГВК «Агроленд» (постачальник) №РН-0000090 від 17.09.2019 з ТТН №000000077 від 17.09.2019, копію платіжного доручення №566 від 08.10.2019 про оплату товару;

10) по ПН №18 від 24.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000940 від 24.09.2019, копію ТТН №0000000936 від 24.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копію договору з ФОП ОСОБА_1 (постачальник) №100119 від 10.01.2019 з копіями видаткової накладної № 000409 від 04.09.2019 та ТТН №0000000409 від 04.09.2019;

11) по ПН №19 від 25.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000943 від 25.09.2019, копію ТТН №0000000942 від 25.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ФОП ОСОБА_2 (перевізник) №0401/19 від 04.01.2019, акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000095 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №544 від 26.09.2019 про оплату послуг перевізника;

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг.

12) по ПН №20 від 25.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000944 від 25.09.2019, копію ТТН №0000000939 від 25.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/0409-110 від 04.09.2019 з ТТН № 301/0409-110 від 04.09.2019, видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) №1137/09 від 13.09.2019 та № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копію договору з ФОП ОСОБА_1 (постачальник) №100119 від 10.01.2019 з копіями видаткової накладної № 000409 від 04.09.2019 з ТТН №0000000409 від 04.09.2019, видаткової накладної №001909 від 19.09.2019 з ТТН №0000001909 від 19.09.2019,

- копії видаткових накладних ТОВ «Голден Фрукт» (постачальник) №РН-27 від 12.09.2019 з ТТН №0000000012 від 12.09.2019, копії платіжних доручень №533 від 16.09.2019 про оплату товару;

13) по ПН №21 від 25.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000955 від 25.09.2019, копію ТТН №0000000953 від 25.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ФОП ОСОБА_2 (перевізник) №0401/19 від 04.01.2019, акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000095 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №544 від 26.09.2019 про оплату послуг перевізника;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копії видаткової накладної ФГВК «Агроленд» (постачальник) №РН-0000090 від 17.09.2019 з ТТН №000000077 від 17.09.2019, копію платіжного доручення №566 від 08.10.2019 про оплату товару;

14) по ПН №22 від 25.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000941 від 25.09.2019, копію ТТН №0000000937 від 25.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/0409-110 від 04.09.2019 з ТТН № 301/0409-110 від 04.09.2019, видаткової накладної № 301/1209-4 від 12.09.2019 з ТТН № 301/1209-4 від 12.09.2019, видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) №1137/09 від 13.09.2019 та № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копію договору з ФОП ОСОБА_1 (постачальник) №100119 від 10.01.2019 з копіями видаткової накладної №001909 від 19.09.2019 з ТТН № 0000001909 від 19.09.2019,

- копії видаткової накладної ФГВК «Агроленд» (постачальник) №РН-0000090 від 17.09.2019 з ТТН №000000077 від 17.09.2019, копію платіжного доручення №566 від 08.10.2019 про оплату товару;

15) по ПН №23 від 26.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000946 від 26.09.2019, копію ТТН №0000000941 від 26.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ФОП ОСОБА_2 (перевізник) №0401/19 від 04.01.2019, акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000097 від 26.09.2019, копію платіжного доручення №544 від 26.09.2019 про оплату послуг перевізника;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019;

- копію договору з ФОП ОСОБА_1 (постачальник) №100119 від 10.01.2019 з копіями видаткової накладної №001909 від 19.09.2019 з ТТН № 0000001909 від 19.09.2019;

- копії видаткових накладних ТОВ «Голден Фрукт» (постачальник) №29 від 17.09.2019 з ТТН №0000000014 від 17.09.2019, №36 від 25.09.2019 з ТТН №0000000016 від 25.09.2019, копія платіжного доручення №553 від 02.10.2019 про оплату товару;

16) по ПН №24 від 26.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000947 від 26.09.2019, копії ТТН №0000000943, ТТН №0000000944 від 26.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ФОП ОСОБА_2 (перевізник) №0401/19 від 04.01.2019, акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000096 від 26.09.2019, копію платіжного доручення №544 від 26.09.2019 про оплату послуг перевізника;

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019;

- копії видаткової накладної ТОВ «Високогірне» (постачальник) №РН-0000315 від 26.09.2019 та ТТН №315-5 від 26.09.2019;

17) по ПН №25 від 26.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000945 від 26.09.2019, копію ТТН №0000000940 від 26.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ФОП ОСОБА_2 (перевізник) №0401/19 від 04.01.2019, акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000097 від 26.09.2019, копію платіжного доручення №544 від 26.09.2019 про оплату послуг перевізника;

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/0409-110 від 04.09.2019 з ТТН № 301/0409-110 від 04.09.2019, видаткової накладної № 301/1209-4 від 12.09.2019 з ТТН № 301/1209-4 від 12.09.2019, видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) №1137/09 від 13.09.2019 та № 1189/09 від 25.09.2019, копію платіжного доручення №548 від 30.09.2019 про оплату послуг;

- копію договору з ФОП ОСОБА_1 (постачальник) №100119 від 10.01.2019 з копіями видаткової накладної №001909 від 19.09.2019 з ТТН № 0000001909 від 19.09.2019;

- копії видаткових накладних ТОВ «Голден Фрукт» (постачальник) №22 від 04.09.2019 з ТТН №0000000010 від 04.09.2019, №27 від 12.09.2019 з ТТН №0000000012 від 12.09.2019, №29 від 17.09.2019 з ТТН №0000000014 від 17.09.2019, №36 від 25.09.2019 з ТТН №0000000016 від 25.09.2019, копії платіжного доручення №523 від 12.09.2019, №533 від 16.09.2019, №553 від 02.10.2019 про оплату товару;

- копію видаткової накладної ФОП Сироватка №2609/1 від 26.09.2019;

18) по ПН №26 від 27.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000949 від 27.09.2019, копію ТТН №0000000946 від 27.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019;

19) по ПН №27 від 27.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000950 від 27.09.2019, копію ТТН №0000000947 від 27.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019;

- копії видаткової накладної ФГВК «Агроленд» (постачальник) №РН-0000090 від 17.09.2019 з ТТН №000000077 від 17.09.2019, копію платіжного доручення №566 від 08.10.2019 про оплату товару;

20) по ПН №28 від 27.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000951 від 27.09.2019, копію ТТН №0000000948 від 27.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019;

21) по ПН №29 від 27.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000948 від 27.09.2019, копію ТТН №0000000945 від 27.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1609-73 від 16.09.2019 з ТТН № 301/1609-73 від 16.09.2019, видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019;

22) по ПН №30 від 27.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000952 від 27.09.2019, копію ТТН №0000000949 від 27.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019;

- копії видаткової накладної ФГВК «Агроленд» (постачальник) №РН-0000090 від 17.09.2019 з ТТН №000000077 від 17.09.2019, копію платіжного доручення №566 від 08.10.2019 про оплату товару;

23) по ПН №31 від 30.09.2019:

- копію Договору №09/01-2 від 09.01.2019, копію видаткової накладної № РН-0000954 від 30.09.2019, копію ТТН №0000000951 від 30.09.2019 з відомостями про вантаж,

- копію договору з ТОВ «Юг-Агрос» (перевізник товару від ТОВ ТД «ЕКОФУД» ) про надання послуг перевезення вантажу №ТР-040119 від 04.01.2019 з копією акту здачі-прийняття робіт № ОУ-0000064 від 30.09.2019;

На підтвердження факту наявності товару у позивача також надані:

- копію договору з ТОВ «ТРЕЙДМАР» (постачальник) про поставку товару № 2019/0104-1 від 24.04.2019, копії видаткової накладної № 301/1909-31 від 19.09.2019 з ТТН № 301/1909-31 від 19.09.2019;

- копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) ТОВ «Експрес Тайм» (перевізник товару) № 1189/09 від 25.09.2019.

25.10.2019 року за результатами розгляду документів, поданих позивачем, Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації були прийняті рішення:

1) №1315332/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 17.09.2019,

2) №1315342/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №9 від 17.09.2019,

3) №1315338/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 17.09.2019,

4) №1315326/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 18.09.2019,

5) №1315334/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №13 від 19.09.2019,

6) №1315341/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №14 від 19.09.2019,

7) №1315345/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №15 від 19.09.2019,

8) №1315339/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №16 від 20.09.2019,

9) №1315340/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №17 від 23.09.2019,

10) №1315343/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №18 від 24.09.2019,

11) №1315336/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №19 від 25.09.2019,

12) №1315347/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №20 від 25.09.2019,

13) №1315331/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №21 від 25.09.2019,

14) №1315328/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №22 від 25.09.2019,

15) №1315325/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №23 від 26.09.2019,

16) №1315315/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №24 від 26.09.2019,

17) №1315327/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №25 від 26.09.2019,

18) №1315314/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №26 від 27.09.2019,

19) №1315313/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №27 від 27.09.2019,

20) №1315329/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №28 від 27.09.2019,

21) №1315330/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №29 від 27.09.2019,

22) №1315344/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №30 від 27.09.2019,

23) №1315333/42662458 про відмову у реєстрації податкової накладної №31 від 30.09.2019.

Відповідно до вказаних Рішень підставою для відмови в реєстрації податкових накладних є: - ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо придбання/постачання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Також, ГУ ДПС у Запорізькій області листом від 12.11.2019 за №13774/10/08-01-06-03-17 надано відповідь про те, що рішенням Комісії ГУ ДПС у Запорізькій області відповідно до пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку, ТОВ ТД «ЕКОФУД» віднесено до переліку ризикових платників податку у зв`язку із наявністю ознак ризиковості та підставою зазначено, що в органах ДФС наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/розрахунку коригування.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції дійшов висновку, що оскаржувані рішення контролюючого органу про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними, оскільки платником податків надано відповідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких відмовлено. Крім того, суд першої інстанції дійшов висновку, що Протокольне рішення ГУ ДПС у Запорізькій області від 03.10.2019 №23, яким ТОВ ТД ЕКОФУД внесено до переліку ризикових платників податків, не відповідає вимогам щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції, з огляду на наступне.

Так, спірні правовідносини регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України).

В абз.1 п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України зазначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб`єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.

Згідно з абз.1-2 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Як зазначено у п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Листами ДФС України № №4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018, № 959/99-99-07-18 від 21.03.2018, № 1962/99-99-29-01-01 від 07.08.2019 визначено критерії ризиковості платника податку, зокрема, п.1.6 передбачає, що платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях, який не має відкритих рахунків у банківських устанвах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);- платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); в органах ДФС наявна податкова інформація, яка стада відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/розрахунку коригування.

В той же час оскаржувані Рішення ГУ ДПС у Запорізькій області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних належної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018/пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018/ пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України07.08.2019 року №1962/99-99-29-01-01 не містять.

У п.18-п.21 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» , затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117, передбачено: « 18. Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. 19. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). 20. Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. 21. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства» .

Відповідно до п.21 «Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації» , затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі - «Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації» ), комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

При цьому ГУ ДФС у Запорізькій області надано до суду доказів додержання вимог п.21 «Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації» , результатів проведених звірок/перевірок інформаційних джерел та наданих позивачем документів.

У п.17 «Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації» , зокрема, зазначено: «… Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови комісії, секретарем комісії та членами комісії, які брали участь у засіданні. Забезпечення обліку матеріалів роботи комісії контролюючого органу покладається на секретаря такої комісії. …»

Відповідачем також не надано до суду копій протоколів засідання Комісії під час прийняття оскаржуваних Рішень про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, матеріалів роботи комісії, тощо.

Відтак, ГУ ДФС у Запорізькій області документально не доведено додержання процедури розгляду матеріалів.

Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.

Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 02.04.2019 по справі №822/1878/18.

Відповідно до частини п`ятої статті 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином, колегія суддів вважає необґрунтованим посилання контролюючого органу на підпункт 1.6. пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку як на підставу зупинення реєстрації податкових накладних з огляду на те, що листи ДФС України №4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018, №959/99-99-07-18 від 21.03.2018, №1962/99-99-29-01-01 від 07.08.2019 року, якими оприлюднено дані критерії, не є нормативно-правовими актами.

Отже, відповідачами не доведено, а судом не встановлено наявність підстав для зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних від №8 від 17.09.2019, №9 від 17.09.2019, №10 від 17.09.2019, №12 від 18.09.2019, №13 від 19.09.2019, №14 від 19.09.2019, №15 від 19.09.2019, №16 від 20.09.2019, №17 від 23.09.2019, №18 від 24.09.2019, №19 від 25.09.2019, №20 від 25.09.2019, №21 від 25.09.2019, №22 від 25.09.2019, №23 від 26.09.2019, №24 від 26.09.2019, №25 від 26.09.2019, №26 від 27.09.2019, №27 від 27.09.2019, №28 від 27.09.2019, №29 від 27.09.2019, №30 від 27.09.2019, №31 від 30.09.2019.

В той же час, позивач, одержавши квитанції про зупинення реєстрації вищевказаних податкових накладних, у межах строку, встановленого законодавством, направив до контролюючого органу пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення операції щодо наданих послуг, зазначених у податкових накладних, реєстрація яких зупинена.

Проте, комісія регіонального рівня - Комісія ГУ ДПС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, розглянувши ці документи, прийняла рішення про відмову у реєстрації зазначених накладних.

Відповідно до пункту 21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування є:

1) ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

2) ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

3) надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Як вбачається зі змісту оскаржуваного рішення, останнє не містить конкретних підстав для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкової накладної, тобто в рішенні е зазначено які саме документи не надав позивач на вимогу, податкового органу, що унеможливило реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.

В свою чергу позивачем надано докази направлення до контролюючого органу первинних документів для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень не відповідає критерію обґрунтованості, оскільки відповідачами не наведено жодних обставин, які б свідчили про невідповідність господарських операцій цілям та завданням статутної діяльності позивача та його контрагентів, збитковості здійснених операцій, або інших обставин, які б окремо або в сукупності могли б свідчити про не пов`язаність операцій з господарською діяльністю учасників зазначених операцій, фіктивність вчинених операцій, а також про те, що вчинення зазначених операцій не було обумовлено розумними економічними причинами (цілями ділового характеру), а дії учасників операцій були спрямовані на отримання необґрунтованої податкової вигоди.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

В суді апеляційної інстанції відповідачем не наведено інших підстав для прийняття оскаржуваного рішення, отже належними доводами не спростовано висновків суду першої інстанції.

Таким чином, з урахуванням положень пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, суд дійшов законного і обґрунтованого висновку про задоволення позову в частині зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від №8 від 17.09.2019, №9 від 17.09.2019, №10 від 17.09.2019, №12 від 18.09.2019, №13 від 19.09.2019, №14 від 19.09.2019, №15 від 19.09.2019, №16 від 20.09.2019, №17 від 23.09.2019, №18 від 24.09.2019, №19 від 25.09.2019, №20 від 25.09.2019, №21 від 25.09.2019, №22 від 25.09.2019, №23 від 26.09.2019, №24 від 26.09.2019, №25 від 26.09.2019, №26 від 27.09.2019, №27 від 27.09.2019, №28 від 27.09.2019, №29 від 27.09.2019, №30 від 27.09.2019, №31 від 30.09.2019.

Стосовно прийняття відповідачем рішення від 03.10.2019 року № 23 щодо включення позивача до переліку ризикових суб`єктів господарювання, суд зазначає наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, ГУ ДПС у Запорізькій області внесено ТОВ ТД «ЕКОФУД» 03.10.2019 до переліку ризикових платників податку відповідно до п. 1.6 Критеріїв ризиковості платника податку з ознакою «наявна податкова інформація…, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/ розрахунку коригування» .

Водночас, відповідно до пункту 8 Порядку № 523 до протоколу засідання комісій регіонального рівня обов`язково додаються матеріали, на підставі яких платника податку внесено до переліку ризикових платників податків та інша інформація, що розглядається комісіями регіонального рівня.

В свою чергу податковим органом до протоколу не надано документів, які визначені п. 4 вказаного Порядку.

Крім того, в оскаржуваному рішенні контролюючим органом також не наведена та у належний спосіб не обґрунтована інформація, яка б свідчила про проведення ризикових операцій ТОВ ТД «ЕКОФУД» .

Верховний Суд у постанові від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 вказав, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт шостий Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Отже, доводи апеляційної скарги не спростовують правового обґрунтування, покладеного в основу судового рішення, тому не можуть бути підставою для скасування рішення суду першої інстанції.

Згідно ч. 4 ст. 317 КАС України, зміна судового рішення може полягати в доповненні або зміні його мотивувальної та (або) резолютивної частини

Керуючись ст.ст. 243, 315, 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області - залишити без задоволення.

Змінити мотивувальну частину рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 04 березня 2020 року у справі №280/5770/19, виклавши її в редакції цієї постанови.

В іншій частині рішення суду першої інстанції залишити без змін

Постанова Третього апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту її проголошення та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків передбачених ст.ст. 328 - 329 КАС України.

Головуючий - суддя С.В. Чабаненко

суддя С.Ю. Чумак

суддя І.В. Юрко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.02.2021
Оприлюднено29.04.2021
Номер документу96538019
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/5770/19

Ухвала від 07.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 12.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 06.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 19.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 24.09.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 06.09.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 13.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 22.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 18.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні