Херсонський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа №766/6471/21
н/п 1-кс/766/3878/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23.04.2021 року м. Херсон
Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря: ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання слідчого у кримінальному провадженні заступника начальника СВ відділу поліції № 2 ХРУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Херсонської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про надання дозволу на проведення обшуку,
в с т а н о в и в :
Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: надати дозвіл слідчому СВ відділу поліції № 2 ХРУП Головного управління Національної поліції в Херсонській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , заступнику начальника СВ відділу поліції № 2 ХРУП Головного управління Національної поліції в Херсонській області ОСОБА_3 та співробітникам о/у ВКЗЕ УСБУ в Херсонській області ВПК в Херсонській області на проведення обшуку приміщень та кімнат КЗ «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» Херсонської обласної ради (код ЄДРПОУ 03189682), які знаходяться за адресою: м. Херсон, смт. Комишани, провулок Робочий №12, що належить Херсонській обласній раді, з метою відшукання, виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, шляхом обшуку приміщень та вилучення речей, пов`язаних з обставинами, які досліджуються у даному кримінальному провадженні, а саме:
-вся наявна документація, щодо здійснених закупівель паливних брикетів (іншого твердого палива), дерев`яних виробів, послуг з ремонту та обслуговування системи опалення, продуктів харчування, миючих та засобів особистої гігієни, блокнотів (зошитів) та інших чорнових записів а також актів списання, виконання робіт, які можуть містити у своєму контексті інформацію щодо вказаних закупівель (в т.ч. носії електронної інформації - флеш накопичувачі, жорсткі диски з електронною документацією за вказаними закупівлями) з 2019 року по теперішній час;
-штатний розклад, табелі робочих графіків та документи бухгалтерської звітності (в т.ч. носії електронної інформації - флеш накопичувачі, жорсткі диски з електронною документацією) за найманих працівників з 2019 року по теперішній час;
-відомості щодо громадян, які перебувають на утриманні в КЗ «Херсонський обласний психоневрологічний будинок-інтернат», з можливими журналами обліку їх тимчасового перебування на утриманні за місцем мешкання в близьких родичів за період з 2019 по теперішній час;
-документи бухгалтерської звітності, внутрішні накази щодо нарахування заробітних плат, преміальних грошових коштів, (в т.ч. носії електронної інформації - флеш накопичувачі, жорсткі диски з електронною документацією) за період з 2019 по теперішній час;
-документації (плани-схеми) перебування на балансовому обліку всіх допоміжних та господарських приміщень, які перебувають на території інтернату (з можливим наданням стороні кримінального провадження здійснення фіксації відомостей щодо фактичної наявності таких приміщень на території інтернату);
-відеозаписів з камер зовнішнього спостереження (фотографій як в друкованому так і в електронному вигляді), які можуть містити відомості щодо фактів фактичного постачання товарів, робіт та послуг суб`єктами господарської діяльності за договорами та угодами, сплата за які здійснювалась коштами державного бюджету, що мають значення для повного, всебічного та неупередженого досудового розслідування для проведення подальших судово-економічних та почеркознавчих експертиз.
Вказане клопотання вмотивоване тим, що є достатні підстави для проведення обшуку у вказаному володінні особи, що підтверджується матеріалами клопотання.
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, просив його задовольнити.
Вивчивши матеріали клопотання, заслухавши пояснення слідчого, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з огляду на таке.
Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Слідчим суддею встановлено, що до СВ Корабельного ВП ХВП Головного управління Національної поліції в Херсонській області надійшли матеріали з Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області за фактом привласнення, розтрати бюджетних коштів посадовими особами КЗ «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» Херсонської обласної ради (код ЄДРПОУ 03189682) під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг спрямованих на забезпечення потреб комунального закладу, шляхом зловживання службовим становищем.
Даний факт 05.01.2021 року внесений до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021231010000002, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що відповідно до офіційних даних, посадовими особами комунального закладу «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» у період часу з 2018 по 2020 року здійснювались закупівлі за бюджетні кошти паливних брикетів на загальну суму 5 млн. гривень, що підтверджується відомостями, зазначеними на офіційному порталі www.edata.gov.ua.
В рамках вказаного кримінального провадження допитаний свідок ОСОБА_11 , який пояснив, що опалення приміщень комунального закладу «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» здійснюється за рахунок відходів з деревини, іншими словами з дерев`яного сміття. Самі ж брикети слугують лише для візуальної демонстрації при можливих перевірках.
Допитаний свідок ОСОБА_12 пояснив, що часто бачить, як родичі зустрічають працівників інтернату, які повертаючись додому завжди мають при собі повні клунки. Що саме знаходиться в пакетах йому не відомо, проте він може зробити висновок, що персонал закладу виносить майно, яке закуповується для утримання людей похилого віку.
Також в ході досудового розслідування оперативним шляхом отримано відеозапис з приміщення котельні комунального закладу, на якому автор відео відображає факти використання частин дерев`яних виробів для опалення.
За наявними документами, а саме Повідомлення про намір укласти договір на закупівлю UA-2020-08-17-005835-a встановлено предмет закупівлі «Паливні брикети з тирси» у кількості 655 тон для замовника «Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» у строк з 01 листопада 2020 до 31 грудня 2020 року на суму 2 586 595 гривень переможцем якого є ФОП ОСОБА_13 . Проте, 18 грудня 2020 року укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти з ФОП ОСОБА_14 на суму 2267280 гривень у кількості 603 тон паливних брикетів. Крім того, 01 грудня 2020 року також було укладено договір № 28-29/12 про закупівлю товарів на поставку 51,9 тон на суму 199815 гривень з тим самим ФОП ОСОБА_14 , до цього 30 жовтня 2020 у кількості 51 тон на суму 162180 гривень. Цього ж дня укладається ще з одним ФОП ОСОБА_15 договір № 3-20/10 від 30 жовтня 2020 року про поставку 52 тон відходів виробів з деревини на сум 36140 гривень.
Аналогічно 04 березня 2019 року укладено договір № 56 про закупівлю товарів за державні кошти між КЗ ХОР «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» з ФОП ОСОБА_13 про поставку у період з березня по грудень 2019 року 1431 тон паливних брикетів з тирси на суму 3905199 гривень.
Згідно відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, розташованому за адресою: АДРЕСА_1 інформація про право власності на яке відсутня, однак вказаний заклад є комунальним та розташований на території Херсонської обласної ради.
Враховуючи викладене встановлено підстави для проведення обшуку приміщень та кімнат КЗ «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» Херсонської обласної ради (код ЄДРПОУ 03189682), які розташовані у будинку № 12 по провулку Робочий, смт. Комишани, м. Херсон, що належить Херсонській обласній раді.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 234, 235, 369372, 395 КПК України, слідчий суддя
у х в а л и в :
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл на проведення обшуку приміщень та кімнат КЗ «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» Херсонської обласної ради (код ЄДРПОУ 03189682), які знаходяться за адресою: м. Херсон, смт. Комишани, провулок Робочий №12, що належить Херсонській обласній раді, з метою відшукання та вилучення:
-документації, щодо здійснених закупівель паливних брикетів (іншого твердого палива), дерев`яних виробів, послуг з ремонту та обслуговування системи опалення, продуктів харчування, миючих та засобів особистої гігієни, блокнотів (зошитів) та інших чорнових записів а також актів списання, виконання робіт, які можуть містити у своєму контексті інформацію щодо вказаних закупівель (в т.ч. носії електронної інформації - флеш накопичувачі, жорсткі диски з електронною документацією за вказаними закупівлями) з 2019 року по теперішній час;
-штатний розклад, табелі робочих графіків та документи бухгалтерської звітності (в т.ч. носії електронної інформації - флеш накопичувачі, жорсткі диски з електронною документацією) за найманих працівників з 2019 року по теперішній час;
-журналів обліку громадян, які перебувають на утриманні в КЗ «Херсонський обласний психоневрологічний будинок-інтернат», але тимчасово перебувають за місцем мешкання в близьких родичів за період з 2019 по теперішній час;
-документи бухгалтерської звітності, внутрішні накази щодо нарахування заробітних плат, преміальних грошових коштів, (в т.ч. носії електронної інформації - флеш накопичувачі, жорсткі диски з електронною документацією) за період з 2019 по теперішній час;
-документації (плани-схеми) перебування на балансовому обліку всіх допоміжних та господарських приміщень, які перебувають на території інтернату (з можливим наданням стороні кримінального провадження здійснення фіксації відомостей щодо фактичної наявності таких приміщень на території інтернату);
-відеозаписів з камер зовнішнього спостереження (фотографій як в друкованому так і в електронному вигляді), які можуть містити відомості щодо фактів фактичного постачання товарів, робіт та послуг суб`єктами господарської діяльності за договорами та угодами, сплата за які здійснювалась коштами державного бюджету.
Встановити строк дії ухвали до 23.05.2021 року (включно).
Ухвала оскарженню не підлягає.
Повний текст ухвали буде виготовлено та проголошено 26.04.2021 року о 10.00 год.
Слідчий суддяОСОБА_1
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.04.2021 |
Оприлюднено | 12.06.2023 |
Номер документу | 96565036 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Радченко Г. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні