ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 квітня 2021 р. м. Чернівці Справа № 600/588/21-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Анісімова О.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Аплот" до Головного управління ДПС у Чернівецькій області про визнання дій протиправними, -
В С Т А Н О В И В:
І. РУХ СПРАВИ
1.1. Товариство з обмеженою відповідальністю Аплот (далі - позивач або ТОВ Аплот ) звернулось до суду із позовом до Головного управління ДПС у Чернівецькій області (далі - відповідач або ГУ ДПС) про визнання протиправними дії щодо включення його до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2021 рік.
1.2. Ухвалою суду від 16.02.2021 року позовну заяву залишено без руху.
1.3. 26.02.2021 року ухвалою суду відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі, без повідомлення учасників справи (у порядку письмового провадження).
1.4. Ухвалою суду від 18.03.2021 року задоволено клопотання представника ГУ ДПС про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
1.5. Ухвалою суду від 18.03.2021 року задоволено клопотання представника ГУ ДПС про заміну неналежної сторони.
1.6. 22.04.2021 року від представників сторін надійшли заяви про розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами, у зв`язку з чим суд визнав за можливе продовжити розгляд справи в порядку письмового провадження.
ІІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
2.1. ГУ ДПС включено ТОВ Аплот до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2021 рік.
2.2. Позивач вважає такі дії протиправними, оскільки він не відноситься до платників податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, платежів.
ІІІ. АРГУМЕНТИ СТОРІН
Позиція позивача
3.1. Відповідно до змісту позову та відповіді на відзив позивач вважає, що його включено до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2021 рік протиправно, оскільки він не відноситься до платників податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, платежів.
3.2. Зокрема звертає увагу на те, що аргументуючи правомірність включення позивача до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на 2021 року відповідач зазначає, що за результатами господарської діяльності за 9 місяців 2020 року ТОВ Аплот мало ризики несплати до бюджету податків та зборів, платежів та дає свою оцінку виключно такому ризику, як рівень сплати податку на додану вартість нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю 2,18 (0,03/2,21). Проте вказаний показник рівня сплати податку на додану вартість за відповідною галуззю, відповідач не підтверджує жодним належним та допустимим доказом.
3.3. Також, у позові позивач зазначив, що протягом останніх шести місяців він чотири рази був об`єктом документальних виїзних перевірок.
Позиція відповідача
3.4. Згідно відзиву на позов та запереченню на відповідь на відзив, ГУ ДПС позов не визнає та вважає його необґрунтованим, оскільки позивачем не надано жодних доказів щодо неправомірності дій по включенню ТОВ Аплот до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2021 рік.
3.5. Зокрема, відповідно до плану-графіка для проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.
3.6. За результатами господарської діяльності за 9 місяців 2020 року ТОВ "Аплот" мало ризики несплати до бюджету податків та зборів, платежів, а саме: рівень сплати податку на додану вартість нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю - 2,18 (0,03/2,21); декларування суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, у сумі понад 1 млн гри або понад 5 відсотків загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис. гри за останній звітний (податковий) період - 739,0 тис. грн; нарахування та виплата доходів за ознакою 157 (дохід, виплачений самозайнятій особі), визначеною Довідником ознак доходів, у сумі понад 5 відсотків загального обсягу доходу від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначеного за правилами бухгалтерського обліку 6,468%; інші операційні витрати більші за інші операційні доходи - 5003,5 тис. грн (13735,6/8732,1); ІР-адреса або електронна адреса, яка використовується платником податків для листування з контролюючими органами, використовується більш ніж сімома платниками податків з обсягами реалізації понад 4 млн гривень -1.
3.7. Розрахунок критеріїв ризику несплати податків здійснювався засобами інформаційно-комунікаційних систем контролюючих органів зокрема за даними податкової звітності платників податків.
3.8. За таких обставин, враховуючи те, що позивач віднесений до платників податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, його правомірно включено до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2021 рік.
ІV. ОБСТАВИНИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ
4.1. ТОВ Аплот зареєстровано Сторожинецькою районною державною адміністрацією, запис про реєстрацію від 17.09.2013 року, №10371020000000943. Взято на облік в контролюючому органі 18.09.2013 року, №241113148777, зареєстроване платником податку на додану вартість 01.11.2013 року (Т.1, а.с.17).
4.2. 24.12.2020 року ГУ ДПС надіслано на адресу Державної податкової служби України паперовий варіант плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податку на 2021 рік з додатками, серед яких обґрунтування підстав включення платників податків юридичних осіб до плану-графіка на 2021 року.
Згідно наведених документів, відповідачем запланована на 2021 рік документальна перевірка ТОВ Аплот , оскільки товариство за 9 місяців 2020 року відповідає п`ятьом критеріям ризику. В обґрунтування цього надано інформаційно-аналітичну довідку щодо діяльності підприємств, податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма 1 ДФ) за 1,2,3 квартал 2020 року, фінансова звітність малого підприємства станом на 01.10.2020 року, податкова декларація з податку на додану вартість за 9 місяців 2020 року, податкова декларація з податку на прибуток підприємства за три квартали 2020 року (Т.1, а.с.202-219).
4.3. Відповідно до обґрунтування підстав включення платників податків юридичних осіб до плану-графіка на 2021 року та інформаційно-аналітичної довідки щодо діяльності підприємств (Т.1, а.с.204-209), ТОВ Аплот за результатами господарської діяльності за 9 місяців 2020 року мало наступні ризики несплати до бюджету податків та зборів, платежів:
- рівень сплати податку на додану вартість нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю - 2,18 (0,03/2,21);
- декларування суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, у сумі понад 1 млн гри або понад 5 відсотків загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис. гри за останній звітний (податковий) період - 739,0 тис. грн;
- нарахування та виплата доходів за ознакою 157 (дохід, виплачений самозайнятій особі), визначеною Довідником ознак доходів, у сумі понад 5 відсотків загального обсягу доходу від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначеного за правилами бухгалтерського обліку 6,468%;
- інші операційні витрати більші за інші операційні доходи - 5003,5 тис. грн (13735,6/8732,1);
- ІР-адреса або електронна адреса, яка використовується платником податків для листування з контролюючими органами, використовується більш ніж сімома платниками податків з обсягами реалізації понад 4 млн гривень -1.
4.4. Окрім цього, у справі наявний автоматичний розрахунок ризиків несплати до бюджети податків та зборів, платежів за результатами господарської діяльності ТОВ Аплот (Т.1, а.с.245-246).
V. ПОЗИЦІЯ СУДУ
5.1. Предметом цього позову є дії ГУ ДПС щодо включення ТОВ Аплот до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2021 рік. Отже, при розгляді цієї справи, суд має надати зазначеним діям оцінку на предмет відповідності чинним нормативно-правовим актам, через призму верховенства права.
5.2. Зокрема судом має бути встановлено, чи обґрунтовано ГУ ДПС віднесено позивача до платників податків із високим ступенем ризику, що фактично стало підставою для включення його до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2021 рік.
Релевантні джерела права
5.3. Так, відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
5.4. Відносини, що виникають у сфері справлення податків і зборів, вичерпний перелік податків і зборів, що справляються в Україні та порядок їх адміністрування, платники податків і зборів, їх права та обов`язки, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані Податковим кодексом України №2755-VI від 02.12.2010 року із змінами та доповненнями (далі - ПК України).
5.5. Відповідно до пунктів 5.1 та 5.2 статті 5 ПК України, поняття, правила та положення, установлені ним, застосовуються виключно для регулювання відносин, передбачених статтею 1 Кодексу, а в разі якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення Кодексу.
5.6. За приписами підпункту 14.1.164 пункту 14.1 статті 14 ПК України план - графік документальних виїзних перевірок - це перелік платників податків, що підлягають плановій перевірці контролюючими органами у відповідний період календарного року.
5.7. Відповідно до статті 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.
5.8. Згідно з пунктами 77.1, 77.2, 77.4 статті 77 ПК України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок. План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.
До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.
Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік.
Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.
5.9. Наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 року №524 затверджено Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків (далі - Порядок №524).
5.10. Відповідно до пунктів 1, 3 та 5 розділу І Порядку №524 річний план-графік для документальних планових перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, складається відповідно до вимог статті 77 розділу II ПК України.
План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування.
Проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДПС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки засобами інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів. Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДПС не пізніше 15 числа останнього місяця першого або другого кварталу засобами інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів. У випадку, коли зміни пов`язані із змінами найменування (прізвища, імені, по батькові (за наявності)) платника податків та/або виправленням технічних помилок, проекти коригування планів-графіків формуються територіальними органами ДПС не пізніше 15 числа місяця, що передує місяцю, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.
Разом з проектом плану-графіка (коригування плану-графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.
План-графік складається з планів-графіків територіальних органів ДПС та затверджується Головою Державної податкової служби України (далі - Голова ДПС). Затверджений план-графік є обов`язковим для виконання всіма підрозділами територіальних органів ДПС. Належну якість формування плану-графіка та його коригування забезпечує територіальний орган ДПС, який сформував план-графік (коригування плану-графіка).
5.11. Розділом III Порядку №524 визначено процедуру відбору до плану-графіка платників податків - юридичних осіб.
5.12. Згідно з пунктом 3 Розділу ІІІ Порядку №524 до плану-графіка включаються платники податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, платежів.
5.13. Відповідно до пункту 2 Розділу №524 формування переліку платників податків до розділів I, II плану-графіка проводиться за критеріями ризиків згідно з вимогами цього розділу, у тому числі за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.
При формуванні плану-графіка на наступний рік враховуються показники за результатами діяльності платника податків за 9 місяців поточного року. Якщо податковим (звітним) періодом для податку на прибуток платника податків є календарний рік, при плануванні враховуються показники за попередній рік. При коригуванні плану-графіка враховуються показники за результатами діяльності платника податків за останній податковий (звітний) період, крім показників за результатами діяльності платника податків за перший квартал.
5.14. Пунктом 5 Розділу ІІІ Порядку №524 визначено критерії відбору платників податків - юридичних осіб: 1) високого ступеня ризику; 2) середнього ступеня ризику; 3) незначного ступеня ризику.
5.15. Про високий ступінь ризику платника податку свідчать, зокрема, такі факти, що рівень сплати податку на додану вартість нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю; про середній ступень ризику платника податків свідчать: декларування залишку від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду, у сумі понад 1 млн грн або понад 5 відсотків загального обсягу податкового кредиту, але не менше 100 тис. грн за останній звітний (податковий) період; нарахування та виплата доходів за ознакою 157 (дохід, виплачений самозайнятій особі), визначеною Довідником ознак доходів, у сумі понад 5 відсотків загального обсягу доходу від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначеного за правилами бухгалтерського обліку; інші операційні витрати більше інших операційних доходів.
Аналіз обставин справи через призму релевантних джерел права
5.16. Як встановлено судом вище (див. пункт 4.3 цього рішення) відповідно до інформаційно-аналітичної довідки щодо діяльності підприємств, ТОВ Аплот за результатами господарської діяльності за 9 місяців 2020 року мало наступний ризик несплати до бюджету податків та зборів, платежів: рівень сплати податку на додану вартість нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю - 2,18 (0,03/2,21).
5.17. У силу положень пункту 5 Розділу ІІІ Порядку №524 наведений ризик віднесено до високого ступеня ризику платника податку, а тому, враховуючи те, що періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, відповідно до пункту 77.2 статті 77 ПК України ТОВ Аплот могло бути включено відповідачем до плану-графіку проведення документальних планових перевірок не частіше одного разу на календарний рік.
5.18. Відповідно до пункту 3 Розділу І Порядку №524 проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДПС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки засобами інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.
Разом з проектом плану-графіка (коригування плану-графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.
5.19. У справі наявна інформаційно-аналітична довідка щодо діяльності ТОВ Аплот (Т.1, а.с.205-209) та автоматичні розрахунки ризиків несплати до бюджету податків та зборів, платежів за результатами господарської діяльності ТОВ Аплот (Т.1, а.с.245,246), які визначили, що рівень сплати податку на додану вартість нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю - 2,18 (0,03/2,21).
5.20. Наведені розрахунки розраховано згідно показників податкових декларацій з податку на додану вартість за 9 місяців 2020 року, як відхилення між рівнем сплати податку на додану вартість ТОВ Аплот та рівнем сплати податку на додану вартість суб`єктів господарювання, які декларують галузь виробництво металевих дверей i вiкон .
5.21. Галузь виробництво металевих дверей i вiкон вказана як основний вид діяльності в реєстраційних даних ТОВ Аплот , що не заперечується позивачем.
5.22. Рівень сплати податку на додану вартість суб`єкта господарювання розраховується як відношення суми позитивного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду, яке сплачується до державного бюджету (р.18 податкової декларації з ПДВ) до обсягів постачання (без податку на додану вартість) (без врахування показників декларацій з ПДВ за звітні місяці, за які суб`єкт господарювання декларує до відшкодування ПДВ з державного бюджету), та для ТОВ Аплот становить 0,03 відсотка.
5.23. Рівень сплати податку на додану вартість по відповідній галузі розраховується як відношення суми позитивного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду, яке сплачується до державного бюджету (р.18 податкової декларації з ПДВ) до обсягів постачання (без податку на додану вартість) суб`єктів господарювання, які декларують вищевказану галузь (не враховуються показники декларацій з ПДВ за звітні місяці, за які суб`єкт господарювання декларує до відшкодування ПДВ з державного бюджету), та становить для галузі виробництво металевих дверей i вiкон 2,21 відсотків.
5.24. Таким чином, відхилення між рівнем сплати податку на додану вартість суб`єкта господарювання ТОВ Аплот та рівнем сплати податку на додану вартість суб`єктів господарювання, які декларують галузь виробництво металевих дверей i вiкон , становить 2,18 відсотків (0,03/2,21 * 100 = 1,35%; 100% - 1,35%= 98,65 % (різниця між рівнем сплати ПДВ по ТОВ Аплот становить більше 50 відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю); відповідно відхилення від середньогалузевого показника становить 2,18 (2,21 - 0,03)).
5.25. Дослідженням матеріалів справи встановлено, що наведені вище дані сформовані з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем ДПС, що відповідає Порядку №524, і які в тому числі формуються за рахунок звітності платників податків.
5.26. Отже, підсумовуючи наведене вище, слід прийти до висновку, що ТОВ Аплот за наслідками своєї діяльності за 9 місяців 2020 року, віднесено до високого ступеня ризику платника податку, за критерієм рівень сплати податку на додану вартість нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю , а тому його правомірно включено до плану-графіку проведення документальних планових перевірок на 2021 рік.
5.27. Щодо позиції позивача згідно якої показник рівня сплати податку на додану вартість за відповідною галуззю, відповідач не підтверджує жодним належним та допустимим доказом, суд зазначає, що така позиція є нормативно та фактично не обґрунтованою, оскільки показник рівня сплати податку на додану вартість за відповідною галуззю сформований ГУ ДПС з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів, що відповідає Порядку №524.
Водночас суд зазначає, що наведене правозастосування відповідає висновкам щодо правозастосування в подібних правовідносинах, які наведені у постанові Верховного Суду від 11.12.2020 року, справа №420/3259/19 (адміністративне провадження №К/9901/2808/20).
5.28. Крім цього, суд звертає увагу, що ТОВ Аплот відповідало критеріям середнього ступеня ризику платника податків (окрім високого ступеня ризику), однак наведене не спростовує та не позбавляє право ГУ ДПС включити його до плану-графіку проведення документальних планових перевірок на 2021 рік, у зв`язку із наявністю високого ступеня ризику платника податків, про що зазначалось вище.
5.29. Щодо позиції відповідача, згідно якої протягом останніх шести місяців він чотири рази був об`єктом документальних виїзних перевірок, суд зазначає, що наведене дійсно мало місце, однак це були позапланові перевірки (див. накази проведення документальних позапланових виїзних перевірок ТОВ Аплот від 10.08.2020 року, №308, від 19.10.2020 року, №510, від 13.11.2020 року, №558 та від 15.12.2020 року, №607), проведення яких обумовлено положеннями підпункту 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 ПК України (платником подано декларацію, в якій заявлено до відшкодування з бюджету податок на додану вартість, за наявності підстав для перевірки, визначених у розділі V цього Кодексу, та/або з від`ємним значенням з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень).
Планові документальні перевірки за правовою природою призначення та мети їх проведення відрізняються від позапланових, та ототожнення їх є необґрунтованим.
5.30. Будь-яких інших процедурних порушень під час формування ГУ ДПС плану-графіку проведення документальних планових перевірок на 2021 рік, судом не виявлено, а отже не має підстав для визнання його дій протиправними.
VІ. ВИСНОВКИ СУДУ
6.1. Таким чином, аналізуючи викладене вище, суд вважає, що у ГУ ДПС були усі правові підстави для включення ТОВ Аплот до плану-графіку проведення документальних планових перевірок на 2021 рік, а тому у задоволенні цього позову необхідно відмовити у повному обсязі.
VІІ. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ
7.1. У зв`язку з відмовою у задоволенні цього позову, суд не стягує та не присуджує на користь позивача судові витрати.
Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
В И Р І Ш И В:
У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю Аплот до Головного управління ДПС у Чернівецькій області про визнання протиправними дії щодо включення його (Товариство з обмеженою відповідальністю Аплот ) до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2021 рік, відмовити у повному обсязі.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне найменування учасників процесу:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Аплот" ( вул. Головна, 31-О, Великий Кучурів, Сторожинецький район, Чернівецька область, 59052 код ЄДРПОУ 38623486)
Відповідач - Головне управління ДПС у Чернівецькій області (вул. Героїв Майдану, 200-А,м. Чернівці,58013 код ЄДРПОУ 44057187)
Суддя О.В. Анісімов
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2021 |
Оприлюднено | 30.04.2021 |
Номер документу | 96582136 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні