ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
14 квітня 2021 року Справа № 280/8379/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Артоуз О.О. розглянув у судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження (в порядку письмового провадження) адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЛАВАДА (71670, Запорізька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, 7, код ЄДРПОУ 40878297) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 43143945) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю ЛАВАДА (далі - позивач) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі - відповідач), відповідно до якого позивач просить суд: визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 04.11.2020 року №00005670901 про застосування штрафної (фінансової) санкції у розмірі 250000 грн., від 04.11.2020 року №00005690901 про застосування штрафної (фінансової) санкції у розмірі 44213,10 грн., від 04.11.2020 року №00005680901 про застосування штрафної (фінансової) санкції у розмірі 60000 грн..
Ухвалою суду від 21.12.2020 позовну заяву призначено до судового розгляду в порядку спрощеного позовного провадження на 14.01.2021 з викликом сторін. Відповідачу запропоновано надати відзив на позовну заяву в п`ятнадцятиденний строк з дня отримання ухвали.
Ухвалою суду від 14.01.2021 розгляд справи відкладено на 09.02.2021.
16.01.2021 представником позивача подано уточнюючий адміністративний позов, відповідно до якого позивачем уточнено зміст позову без зміни предмету позову. В обґрунтування позову позивач зазначає, що TOB ЛАВАДА (ЄДРПОУ: 40878297) відповідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань здійснює діяльність за КВЕД 47.30 роздрібна торгівля пальним, та жодним чином не здійснює діяльність пов`язану з оптовою торгівлею пальним та зберігання пального. Згідно ч.20 ст.15 ЗУ Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виборів та пального (в редакції від 01.07.2020 року) роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю. В результаті чого відповідач прийняв рішення, що дії позивача порушують вимоги частини 20 статті 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячною і плодовою, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19 грудня 1995 № 481/95-ВР. Прийняті за результатом перевірки повідомлення-рішення є протиправними та підлягають скасуванню в силу правової невизначеності, з урахуванням відсутності умислу позивача в порушення, що в свою чергу виключає протиправність дій платника податків, та як наслідок, притягнення його до відповідальності. Просить скасувати оскаржувані податкові повідомлення-рішення.
Відповідач позов не визнав надав до суду відзив (вх.. №2713 від 16.01.2021), відповідно до якого зазначає, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення є правомірними та такими, що підтверджуються результатами перевірки, відповідно до яких встановлено, що позивач в період з 01.07.2019 по 13.08.2019 (включно) здійснював роздрібну торгівлю пальним за відсутності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та відсутності (не обладнання) і не реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнемірів-лічильників на резервуарі (уніфікований номер 2) в кількості 1 одиниці та відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності витратомірів-лічильників на місці відпуску пального наливом з акцизного складу в кількості 2 одиниці. У задоволенні позову просить відмовити з підстав викладених у відзиві.
Ухвалою від 09.02.2021 відкладено розгляд справи на 23.02.2021.
Ухвалою суду від 23.02.2021 зупинено провадження у справі для надання часу сторонам для примирення до 13.04.2021.
Ухвалою суду від 13.04.2021 розгляд справи поновлено.
Представником позивача подано клопотання про розгляд справи без участі позивача (вх. №10646 від 22.02.2021).
Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Згідно з ч. 4 с. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.
Суд, оцінивши повідомлені позивачем та відповідачем обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, їх достатність і взаємний зв`язок у сукупності, встановив наступне.
TOB ЛАВАДА свою діяльність здійснює на підставі СТАТУТУ затвердженого рішенням засновника TOB ЛАВАДА (рішення №1 від 05.10.2016 року).
07.08.2019 складена заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або етилового та/або акцизних складів форми № 1-АКПС та повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти через які провадиться діяльність форми №20-ОПП. У Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового 07.08.2019 TOB ЛАВАДА зареєстровано за №3501, а також зареєстровано акцизний склад за адресою: Запорізька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд. 7, якому присвоєно уніфікований номер 1011670.
14.08.2019 ТОВ ЛАВАДА отримало ліцензію на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, яка зареєстрована у Єдиному державному реєстрі суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, за номером 08030314201900313.
Відповідно до наказу Головного управління ДПС у Запорізькій області від 28 вересня 2020 року № 2501 та направлень від 28 вересня 2020 року № 2522, № 2521, на підставі пп.80.2.5 п.80.2 ст.80 Податкового кодексу України фахівцями Головного управління ДПС у Запорізькій області проводилась фактична перевірка об`єкта господарювання (АЗС) за адресою: Запорізька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд. 7, де здійснює діяльність ТОВ "ЛАВАДА" (код за ЄДРПОУ 40878297), за період діяльності з 01.07.2019 по день закінчення фактичної перевірки.
В ході проведення перевірки встановлені порушення вимог:
ч.20 ст.15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19.12.1995 №481/95-ВР зі змінами та доповненнями, - реалізація пального з 01.07.2019 по 13.08.2019, включно, в період відсутності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним;
пп. 212.3.4 п.212.3 ст.212 Податкового кодексу України - реалізація пального без реєстрації платником акцизного податку;
пп.230.1.2 п.230.1 ст.230, пункту 12 підрозділу 5 розділу ХХ Податкового кодексу України, в частині відсутності (не обладнання) та не реєстрація в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнемірів-лічильників на резервуарі (уніфікований номер 2) для зберігання та відпуску пального в кількості 1 одиниці та відсутність позитивного результату повірки або оцінки відповідності витратомірів-лічильників на місці відпуску пального наливом з акцизного складу в кількості 2 одиниці.
За результатами фактичної перевірки складено акт, який зареєстровано 09.10.2020 за №57/08/09/40878297. Зауважень до акту перевірки Позивачем не надано.
Посадові особи (уповноважені) ТОВ ЛАВАДА для ознайомлення, підписання та отримання акту про результати фактичної перевірки до Головного управління ДПС у Запорізькій області не з`явились, про що був складений відповідний акт. Другий примірник акту направлений на податкову адресу позивачу засобами поштового зв`язку з повідомленням про вручення, який отримано позивачем 13.10.2020 року.
Позивач заперечення на акт про результати фактичної перевірки від 09.10.2020 за №57/08/09/40878297, після отримання та ознайомлення, не надавав.
На підставі акту фактичної перевірки Головним управлінням ДПС у Запорізькій області 04.11.2020 прийняті податкові повідомлення-рішення №00005670901, №00005690901, №00005690901 на загальну суму 354213,10 грн.
Не погоджуючись з вказаними податковими повідомленнями-рішеннями позивач звернувся до суду з даним позовом.
Розглядаючи спір по суті суд зазначає наступне.
Функції контролюючих органів (територіальних органів ДПС) визначені статтею 19-1 Податкового кодексу України, серед яких:
19-1.1.14. здійснюють контроль у сфері виробництва, обігу та реалізації підакцизних товарів, контроль за їх цільовим використанням, забезпечують міжгалузеву координацію у цій сфері;
19-1.1.16. здійснюють заходи щодо запобігання та виявлення порушень законодавства у сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та пального;
19-1.1.17. проводять роботу щодо боротьби з незаконним виробництвом, переміщенням, обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та пального;
19 1.1.48. здійснюють інші функції, визначені законом.
Відповідно до ст. 62 ПК України, одним із способів здійснення податкового контролю є перевірки та звірки відповідно до вимог цього кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
З метою виконання наданих цим Кодексом функцій, відповідно до статті 20 ПК України, контролюючі органи мають такі права:
1) проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення (пп.20.1.4.);
2) запитувати та вивчати під час проведення перевірок первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, пов`язану з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів, виконанням вимог законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи (пп.20.1.6.);
3) вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки (пп.20.1.9.);
4) здійснювати контроль за додержанням законодавства з питань регулювання обігу готівки (крім банків), порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів, за додержанням порядку приймання готівки для подальшого переказу (крім приймання готівки банками), за дотриманням суб`єктами господарювання установлених законодавством обов`язкових вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів (пп.20.1.10.);
5) доступу під час проведення перевірок до територій, приміщень (крім житла громадян) та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності та/або є об`єктами оподаткування, або використовуються для отримання доходів (прибутку), або пов`язані з іншими об`єктами оподаткування та/або можуть бути джерелом погашення податкового боргу (пп.20.1.13.).
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи (абз.2 п.75.1 ст.75 ПК України).
До інших законів контроль за дотриманням яких покладено на органи ДПС належать Закон України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг Закону від 06.07.1995 №265/95-ВР (зі змінами та доповненнями) та Закон України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів від 19.12.1995 №481/95-B (зі змінами та доповненнями).
Фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи), на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки (п.80.1, 80.2 ст.80 ПК України).
Відповідно до ст. 81 ПК України посадові особи органу державної податкової служби мають право приступити до проведення фактичної перевірки за умови пред`явлення таких документів:
- направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку.
Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника контролюючого органу або його заступника, що скріплений печаткою контролюючого органу;
- копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника контролюючого органу або його заступника та скріплення печаткою контролюючого органу;
- службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.
Лише непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки (абз.5 п.81.1. ст. 81 ПК України).
При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення (абз.7 п.81.1. ст. 81 ПК України).
Згідно приписів ст.85 Податкового Кодексу України платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок наступає у платника податків після початку перевірки.
Щодо виявленого порушення ч.20 ст.15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19.12.1995р. №481/95-ВР зі змінами та доповненнями, судом встановлено:
В абзаці першому преамбули Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та пального від 19.12.1995 № 481/95-ВР (далі - Закон №481), із змінами і доповненнями, зазначено, що цей Закон визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України.
З метою покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів, Законом України від 23 листопада 2018 року N 2628-VIII в редакції, що діяла з 01.01.2019, (далі - Закон №2628) внесені зміни до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України.
Згідно з абзацом 5 пункту 1 розділу II Закону №2628, зміни до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" та зміни до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" набирають чинності з 1 липня 2019 року.
Закон України від 23 листопада 2018 року N 2628-VIII опубліковано 12.12.2018 року в газеті Голос України №237-238 і Відомостях Верховної Ради України №49.
Підпунктом 17 пункту 2 розділу II Закону №2628 внесені зміни до пункту 3 частини другої статті 2 та пункту 7 частини першої статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 02.03.2015 №222-VIII, згідно з якими дія цього Закону не поширюється на порядок видачі, переоформлення та анулювання ліцензій на здійснення виробництва і торгівлю спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами і пальним, зберігання пального, що здійснюється відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального".
Підпунктом 6 пункту 2 розділу II Закону №2628 внесені зміни та доповнення до багатьох статей Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19.12.1995 №481/95-ВР, в т.ч. до статей 15, 16, 17, 18.
Так, статтею 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19.12.1995 №481/95-ВР зі змінами та доповненнями станом на 01.07.2019 (далі - Закон №481) встановлено, що роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю (ч. 20 ст.15).
Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання терміном на п`ять років (ч.29 ст.15).
Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію (ч.31 ст.15).
Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2000 гривень на кожне місце роздрібної торгівлі пальним (ч.24 ст.15).
У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального) (ч.32 ст.15).
Суб`єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним (ч.33 ст.15).
У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби (ч.34 ст.15).
У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним суб`єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі (ч.36 ст.15).
Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (ч.37 ст.15).
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального (ч.38 ст.15).
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник (ч.39 ст.15).
Тобто, норми Закону №481 для отримання відповідної ліцензії на роздрібну торгівлю пальним встановлюють для суб`єкта господарювання обов`язковість письмового звернення із заявою до уповноваженого Кабінетом Міністрів України органу виконавчої влади за місцем торгівлі.
Відповідальність за роздрібну торгівлю пальним без наявності ліцензії, встановлена абзацом дев`ятим частини другої статті 17 Закону №481, - до суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 250000 гривень.
Контроль за дотриманням Закону №481 згідно зі статтею 16 Закону № 481 здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України.
Перелік органів ліцензування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 року N 609. Постановою КМ України від 19.06.2019 №545 Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України внесені зміни до пункту 6 Постанови №609 та визначено територіальні органи ДФС органами ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, зберігання пального. Зміни до Постанови КМ України №609 опубліковані 28.06.2019 року в газеті Урядовий кур`єр №121 та набрали чинності з 1 липня 2019 року.
Функції контролюючих органів (територіальних органів ДФС) визначені статтею 19-1 Податкового кодексу України (зміни до якої внесені Законом №2628 та діють з 01.01.2019), серед яких:
здійснення заходів щодо запобігання та виявлення порушень законодавства у сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та пального (пп.19-1.1.16. п. 19-1.1. ст.19-1);
проведення роботи щодо боротьби з незаконним виробництвом, переміщенням, обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та пального (пп.19-1.1.17. п. 19-1.1. ст.19-1).
За приписами частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що вибірковим аналізом інформації з реєстратора розрахункових операцій моделі NAFTA POSV6, заводський номер TH00001414 , фіскальний номер 3000270504, яку передано ТОВ "ЛАВАДА" до ДПС України та зберігається в підсистемі Чеки РРО інформаційної системи Податковий блок встановлено, що на АЗС за адресою: Запорізька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд. 7, через РРО фіскальний номер 3000270504 позивач в період з 01.07.2019 по 13.08.2019 (включно) здійснював роздрібну торгівлю пальним за відсутності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, що підтверджується даними фіскальних чеків за 01.07.2019, 02.07.2019, 04.07.2019 -12.07.2019,15.07.2019-17.07.2019, 19.07.2019-31.07.2019, 01.08.2019-03.08.2019,05.08.2019-07.08.2019.
ТОВ "ЛАВАДА" (ЄДРПОУ 40878297) на АЗС за адресою: Запорiзька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд. 7 отримано ліцензію на роздрібну торгівлю пальним №08030314201900313 від 14 серпня 2019р. з терміном дії з 14.08.2019 до 14.08.2024.
Фактичні обставини свідчать, що позивач був обізнаний про відсутність до 14.08.2019 (включно) ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС за адресою: Запорiзька область, Василівський588 район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд. 7.
Не зважаючи на таку обізнаність, через реєстратор розрахункових операцій моделі МАРІЯ-ЛТ-МТМ-ПОС, заводський номер ВП1212001133, фіскальний номер 3000296453, зареєстрований на АЗС за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, смт. Комишуваха, шосе Запоріжжя-Маріуполь, 38 км, Позивач в період з 01.07.2019 до 15.08.2019 (включно) здійснював реєстрацію розрахункових операцій за реалізацію пального (бензин, дизельне паливо) кінцевим споживачам (роздрібна торгівля) без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Зазначені факти є порушенням ч.20 ст.15 Закону 481/95-ВР.
Щодо порушення пп. 212.3.4 п.212.3 ст.212 Податкового кодексу України судом встановлено:
Відповідно б пп.14.1.6 п.14.1 ст.14 Податкового Кодексу України ( надалі - ПК України), акцизним складом є приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.
Згідно пп.14.1.224 п.14.1 ст.14 ПК України, розпорядник акцизного складу - суб`єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб`єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.
Відповідно пп. 212.3.4 п.212.3 ст.212 ПК України, особи, які здійснюватимуть реалізацію пального або спирту етилового, підлягають обов`язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, постійних представництв, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового.
Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, веде реєстр платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками акцизного податку.
Пунктом 117.3 ст. 117 ПКУ передбачено, що здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку у порядку, передбаченому ПКУ, тягне за собою накладання штрафу на юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у розмірі 100 відсотків вартості реалізованого пального.
При проведені фактичної перевірки, відповідно наданих ТОВ "ЛАВАДА" під час перевірки документів, а саме: книги обліку розрахункових операцій, Z-звітів №№2114-2151 з реєстратора розрахункових операцій моделі NAFTA POSV6, заводський номер TH00001414, фіскальний номер 3000270504, зареєстрованих податкових накладних в ЕРПН за період з 01.07.2019 по 06.08.2019 (включно) встановлена реалізація пального з АЗС за адресою: Запорiзька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд. 7.
Вартість реалізованого пального за період з 01.07.2019 по 06.08.2019 (включно) на з АЗС за адресою: Запорiзька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд. 7, складає 44213,10 грн. - загальна сума з ПДВ.
Обґрунтування виявленого порушення пп. 230.1.2 п.230.1 ст.230, пункту 12 підрозділу 5 розділу ХХ Податкового кодексу України
З 01.07.2019 року діє нова редакція статті 230 Податкового кодексу України (далі - ПК України) відповідно до Закону України від 23 листопада 2018 року N 2628-VIII, який опубліковано 12.12.2018 року в газеті Голос України №237-238 і Відомостях Верховної Ради України №49.
Пунктом 230.1 статті 230 ПК України встановлено, що акцизні склади та акцизні склади пересувні утворюються з метою підвищення ефективності роботи із запобігання та боротьби з незаконним виробництвом і обігом спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів, пального, посилення контролю за повнотою та своєчасністю надходження до бюджету акцизного податку.
Підпунктом 230.1.2. пункту 230.1 статті 230 ПК України встановлено наступні обов`язки та права для розпорядників акцизних складів:
Акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.
Акцизні склади, на яких здійснюються виключно зберігання та реалізація пального, що отримується та реалізується виключно у споживчій тарі без зміни розфасовки, а також скрапленого газу природного, бензолу, метанолу, не обладнуються витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.
Витратоміри-лічильники та резервуари повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, проведені відповідно до законодавства, а рівнеміри-лічильники повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, або калібрування, проведені відповідно до законодавства. У разі відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності, або калібрування витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників для цілей цього Кодексу акцизні склади, на яких вони розташовані, вважаються необладнаними витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.
Паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, встановлені на акцизних складах, на які є позитивні результати повірки або оцінка відповідності, проведені відповідно до законодавства, виконують функції витратомірів-лічильників.
Платники податку - розпорядники акцизних складів зобов`язані зареєструвати:
а) усі розташовані на акцизних складах резервуари, введені в експлуатацію, витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники у розрізі акцизних складів - в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі;
б) усі акцизні склади - в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Один акцизний склад може бути зареєстрований виключно одним розпорядником акцизного складу. Один розпорядник акцизного складу може зареєструвати один і більше акцизних складів.
Забороняється здійснення реалізації пального без наявності зареєстрованих витратомірів-лічильників, рівнемірів-лічильників та резервуарів, без реєстрації акцизного складу.
Відповідно до частини другої статті 17 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" Кабінет Міністрів України постановою від 4 червня 2015 р. N 374 затвердив перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці (далі - Постанова N 374), в т.ч.
- паливороздавальні колонки для заправки автомобілів: світлими нафтопродуктами, мастилами; скрапленим газом; стисненим газом (категорія 53);
- рівнеміри (категорія 61);
- стаціонарні резервуари для комерційного обліку: нафтопродуктів (горизонтальні та вертикальні циліндричні,сферичні); скрапленого газу (горизонтальні циліндричні) (категорія 66).
Строки, в які платники зобов`язані обладнати акцизні склади витратомірами-лічильниками та/або рівнемірами-лічильниками та зареєструвати їх в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, визначені в пункті 12 Підрозділу 5 Розділу ХХ Перехідні положення ПК України:
акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких перевищує 20000 куб. метрів, - не пізніше 1 липня 2019 року;
акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких перевищує 1000 куб. метрів, але не перевищує 20000 куб. метрів, - не пізніше 1 жовтня 2019 року;
акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів, - не пізніше 1 січня 2020 року.
На виконання п.12 Постанови КМУ N 891 Міністерство фінансів України наказом від 27.11.2018 N 944, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 р. за N4/32975, затвердило формат даних, структури та форм електронних документів для наповнення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів - лічильників рівня пального у резервуарі (далі - Наказ N 944).
Розділом I Наказу N 944 визначено формат даних Реєстру: Єдиний державний реєстр витратомірів-лічильників і рівнемірів - лічильників рівня пального у резервуарі (далі - Реєстр) - електронна база даних, яка містить податкову інформацію про наявність у розпорядників акцизних складів витратомірів та рівнемірів, їх серійні (ідентифікаційні) номери, відомості щодо резервуарів та акцизних складів, на яких встановлені витратоміри і рівнеміри, а також облікові дані щодо обсягів обігу та залишку пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД у розрізі резервуарів та акцизних складів.
Файли електронних форм довідок розробляються адміністратором Реєстру. Розроблення файлів електронних форм документів та кодування відповідних полів документів здійснюються у форматі Adobe Portable Document Format (PDF) та у XML-форматі із застосуванням схем контролю XML-документів (XML-Schema) відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 29 листопада 2013 року N 729 "Про затвердження Формату (стандарту) електронного документа звітності суб`єктів господарювання та Опису довідників, що публікуються з Форматом (стандартом) електронного документа звітності суб`єктів господарювання", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 лютого 2014 року за N 243/25020.
Структура Реєстру визначена Розділом II Наказу N 944: Реєстр складається із записів з посиланням на електронні документи, які подаються у вигляді таких форм:
довідка про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри ( Довідка 1);
довідка про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального (Довідка 2).
Згідно даних ІС Податковий блок та Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального ТОВ "ЛАВАДА" (ЄДРПОУ 40878297) за адресою: Запорiзька область, Василівський район, с.Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд.7, Уніфікований номер акцизного складу - 1011670, відповідно Довідки 1 про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри (реєстраційний номер 9067678012 від 01.04.2020р.) ТОВ "ЛАВАДА" 01.04.2020 зареєстровано:
1) введення в експлуатацію на акцизному складі наступних резервуарів загальною ємністю 34 м.куб. (таблиця 1 Довідки 1 - Інформація щодо розташованих на акцизному складі пального стаціонарних резервуарів та установлених на них рівнемірів):
- уніфікований номер резервуара - 4, тип - РГС-10, серійний номер 649, дата введення в експлуатацію -17.05.2017, ємністю 12 м.куб., модель DELPHI 485, ідентифікаційний номер S.N.010785;
- уніфікований номер резервуара - 3, тип -РГС-10, серійний номер 324, дата введення в експлуатацію -17.05.2017, ємністю 10 м.куб., модель DELPHI 485 ідентифікаційний номер S.N.010786;
- уніфікований номер резервуара -1, тип -РГС-10, серійний номер 432, дата введення в експлуатацію -17.05.2017, ємністю 12 м.куб., модель DELPHI 485 ідентифікаційний номер S.N.010787;
2) введення в експлуатацію на акцизному складі наступних витратомірів (таблиця 2 Довідки 1 - Інформація щодо витратомірів, установлених на акцизному складі пального на місцях відпуску пального наливом з акцизного складу):
- на резервуар з уніфікованим номером 4 встановлено витратомір Геркон 01-2 модель (тип) КЕД-50-0,25-1-2, серійний номер - 207,
- на резервуар з уніфікованим номером 2 встановлено витратомір Геркон 01-2 модель (тип) КЕД-50-0,25-1-2, серійний номер - 207,
- на резервуар з уніфікованим номером 3 встановлено витратомір Геркон 01-2 модель (тип) КЕД-50-0,25-1-2, серійний номер - 207.
Згідно Дозволу Головного управління Держпраці у Запорізькій області № 667.18.23 від 10.12.2018 ТОВ "ЛАВАДА" (ЄДРПОУ 40878297) дозволено експлуатувати на АЗС за адресою: Запорiзька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд. 7, наступне обладнання:
- резервуар сталевий горизонтальний підземний для зберігання нафтопродуктів типу РГС-10, об`єм - 10 м. куб., 2001 року виробництва, країна виробництва Україна, - 2 одиниці;
- резервуар сталевий горизонтальний підземний для зберігання нафтопродуктів типу РГС-12, об`єм - 12 м. куб., 2001 року виробництва, країна виробництва Україна, - 2 одиниці;
- колонка паливно-роздавальна ГЕРКОН 01-2, типу КЕД-50-0,25-1-2, 2008 року виробництва, країна виробництва Україна, - 2 одиниці.
Таким чином, загальний об`єм ємкостей складає 44 м.куб.
Аналіз інформації, внесеної позивачем в Довідку (реєстраційний номер 9067678012 від 01.04.2020) свідчить про відсутність введення в експлуатацію резервуара сталевого горизонтального підземного для зберігання нафтопродуктів типу РГС-12, 2001 року виробництва (уніфікований № 2) та відсутня інформація щодо встановлених на резервуарі рівнемірів.
Документів, які б свідчили про не введення в експлуатацію зазначеного резервуара до матеріалів справи не надані.
При проведені фактичної перевірки на АЗС за адресою: Запорiзька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд. 7, на якій здійснює діяльність ТОВ "ЛАВАДА" (ЄДРПОУ 40878297), 29.09.2020 не були надані до огляду резервуари обладнанні рівнемірами-лічильниками та витратомірами-лічильниками, не надано документи на повірку резервуарів, документи на витратоміри-лічильники та /або рівноміри - лічильники, документи про їх повірку, документи на обладнання наявних резервуарів рівнемірами-лічильниками (з зазначенням об`єму, дати випуску).
ТОВ "ЛАВАДА" (ЄДРПОУ 40878297) надано сертифікат відповідності на рівнеміри магнітострикційні DELPHI 485 від 03.03.2020р. виданий ННЦ Інститут Метрології . На колонки паливно-роздавальні ГЕРКОН 01-2, типу КЕД-50-0,25-1-2,2008p.в., Україна серійний № 207 та № 269 надані лише інструкції по експлуатації.
Враховуючи зазначене, станом на 08.10.2020 відповідно до вимог пп.230.1.2 п.230.1 ст.230, пункту 12 підрозділу 5 розділу ХХ Податкового Кодексу України пункт відпуску пального вважаються не обладнаними витратоміром-лічильником, а резервуар № 2 сталевий горизонтальний підземний для зберігання нафтопродуктів типу РГС-12 не обладнаний рівнеміром - лічильником та не зареєстрований в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.
Таким чином, проведеною перевіркою ТОВ "ЛАВАДА" (ЄДРПОУ 40878297) за адресою: Запорiзька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, буд. 7 встановлено відсутність (не обладнання) та не реєстрація в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнемірів-лічильників на резервуарі (уніфікований номер 2) в кількості 1 одиниці та відсутність позитивного результату повірки або оцінки відповідності витратомірів-лічильників на місці відпуску пального наливом з акцизного складу в кількості 2 одиниці, чим порушено вимоги пп.230.1.2 п.230.1 ст.230, пункту 12 підрозділу 5 розділу ХХ Податкового кодексу України.
Необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, відповідно до п.128-1.1 ст.128-1 ПК України, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу.
Особливості застосування штрафу встановлені пунктом 18 Підрозділу 5 Розділу ХХ Перехідні положення ПК України, де зазначено, що норми пункту 128-1.1 ст.128-1 цього Кодексу застосовуються:
з 1 липня 2019 року - до розпорядника акцизного складу, на акцизному складі якого розташовано резервуари, загальна місткість яких перевищує 20000 куб. метрів (крім розпорядника акцизного складу, який до 1 липня 2019 року не підпадав під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 цього Кодексу);
з 1 жовтня 2019 року - до розпорядника акцизного складу, на акцизному складі якого розташовано резервуари, загальна місткість яких перевищує 1000 куб. метрів, але не перевищує 20000 куб. метрів (крім розпорядника акцизного складу, який до 1 липня 2019 року не підпадав під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 цього Кодексу);
з 1 квітня 2020 року - до розпорядника акцизного складу, на акцизному складі якого розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів (крім розпорядника акцизного складу, який до 1 липня 2019 року не підпадав під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 цього Кодексу);
з 1 липня 2020 року - до розпорядника акцизного складу, який до 1 липня 2019 року не підпадав під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 цього Кодексу (незалежно від загальної місткості резервуарів, розташованих на акцизному складі такого розпорядника), а також до вітчизняних підприємств, на яких здійснюється діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову продукцію (пальне).
У разі надання контролюючим органом доказів, які в сукупності з іншими доказами у справі свідчать, що документи, на підставі яких платник податків задекларував суми податкового кредиту, містять інформацію, що не відповідає дійсності, платник податків має спростовувати ці доводи. Наведене випливає зі змісту частини першої статті 77 КАС, згідно з якою кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відсутність відповідних доказів може бути підставою для відмови в задоволенні позову про скасування податкового повідомлення-рішення, прийнятого контролюючим органом з підстав формування платником податків даних податкового обліку за наслідками фіктивних господарських операцій.
Статтею 90 КАС встановлено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили.
Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Враховуючи встановлені обставини справи, оцінивши докази у справі в їх сукупності та норми чинного законодавства, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що відповідачем у повному обсязі надано докази, що підтверджують правомірність прийнятого рішення, при цьому позивачем вказані факти не спростовані належними доказами, відтак позовні вимоги є такими, що не підлягають задоволенню.
Питання щодо розподілу судових витрат в порядку статті 139 КАС судом не вирішується.
Керуючись статтями 2, 5, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю ЛАВАДА (71670, Запорізька область, Василівський район, с. Мала Білозерка, вул. Першотравнева, 7, код ЄДРПОУ 40878297) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 43143945) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, - відмовити.
Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до частини 1 статті 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Перехідних положень КАС України рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Рішення в повному обсязі виготовлено та підписано 28.04.2021.
Суддя О.О. Артоуз
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.04.2021 |
Оприлюднено | 30.04.2021 |
Номер документу | 96646861 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Артоуз Олеся Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Артоуз Олеся Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Артоуз Олеся Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Артоуз Олеся Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Артоуз Олеся Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Артоуз Олеся Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Артоуз Олеся Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні