Рішення
від 27.04.2021 по справі 480/4113/20
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 квітня 2021 року Справа № 480/4113/20

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Осіпової О.О.,

за участю секретаря судового засідання - Мікулінцевої А.П.,

представника позивача - Дерези М.Е.,

представника відповідача - Мулик К.К.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/4113/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Укрросхим" до Офісу великих платників податків ДПС, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Укрросхим" звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Офісу великих платників податків ДПС, Державної податкової служби України, в якій просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН Офісу великих платників податків ДПС № 1658330/14013532 від 22.06.2020 року про відмову в реєстрації розрахунку коригування № 47 від 21.05.2020 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування ТОВ ТД Укрросхим № 47 від 21.05.2020 року.

Свої вимоги мотивує тим, що оскаржуване рішення є неправомірним, оскільки позивач надав суб`єкту владних повноважень усі необхідні копії первинних документів та пояснення, яких достатньо для прийняття рішення про реєстрацію розрахунку коригування, згідно з п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520, а саме: Акт звірки взаєморозрахунків за період 01.01.2020р. - 21.05.2020 р., Договір поставки № 1 від 03.01.2020 р., Рахунок на оплату по замовленню № 5047 від 14.04.2020 р., Виписку банку від 14.04.2020 р,: Видаткову накладну № 10654 від 21.05.2020р., Договір № ДГ- АМС-ХТ-02261 від 20.12.2019 р.: Видаткову накладну № Р11-0521009 від 21.05,2020р.: Виписку банку від 19.05.2020р.; Залізничну накладну № 48887236 від 21.05.2020р., Залізничну накладну № 48887251 від 21.05.2020р.: Сертифікат якості № 5235 від 21.05.2020р.; Сертифікат якості № 5237 від 21,05.2020р.: Оборотно-сальдову відомість по рахунку 6811 за період 01.04.20р. - 21.05.20р., Картку рахунку 6811 за період 01.04.20p.-21.05.20р. Крім того, у графі Додаткова інформація (зазначити конкретні документи) рішення про відмову у реєстрації розрахунку коригування від 22.06.2020р. не вказано жодної інформації.

Ухвалою від 10.07.2020р. провадження у справі відкрито, розгляд справи вирішено проводити за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.

Представником відповідача - Офісу великих платників податків ДПС подано відзив на позовну заяву (а.с.71-74), в якому, заперечуючи проти задоволення позовних вимог, посилається на те, що оскаржуване рішення є правомірним, оскільки підставою його винесення стало ненадання копій первинних документів щодо постачання, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, рахунків-фактур, актів приймання-передачі товарів, накладних. Так, позивач надавав договір, проте він не є первинним документом щодо постачання. Надано акт звірки взаєморозрахунків, що також не є первинним документом щодо постачання, зберігання. Подано рахунок на оплату по замовленню № 5047 від 14.04.2020 року та виписка з банку (по іншому, ніж поставлено коду УКТЗЕД), тобто рахунку на поставку саме селітри аміачної не надано. Залізничні накладні, які надані позивачем, по суті підтверджують іншу господарську операцію, а саме транспортування за договором між позивачем та ТОВ Хім-Трейд , за яким покупцем виступає саме позивач, тобто вони не мають жодного відношення до господарської операції, за якою була складена податкова накладна, отже не можуть її підтвердити. Разом з тим, документів, що підтверджують саме транспортування до ТОВ Таго Трейд селітри аміачної, позивачем не надано. Також надані товариством оборотно-сальдові відомості по рахунку 6811, однак вони є підтвердження оплати, а не постачання, транспортування, навантаження та розвантаження. Сертифікати якості також не можуть підтвердити необхідні дані. З викладеного вбачається, що позивачем не надано жодного документу з переліку, визначеному в п.п. 5-6 Порядку № 520. Тому у контролюючого органу і не було необхідності заповнювати графу Додаткова інформація , визначаючи конкретні документи, оскільки жодного документу з наведеного переліку позивачем надано не було.

Ухвалою від 23.09.2020р. підготовче провадження у справі закрито та призначено судове засідання.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити.

Представник відповідача - Офісу великих платників податків ДПС в судовому засіданні у задоволенні позовних вимог просив відмовити з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву.

Представник відповідача - Державної податкової служби України, належним чином повідомлений про день, час та місце розгляду справи (а.с.133), в судове засідання не з`явився, клопотань про відкладення розгляду справи не подав, відзиву на позовну заяву від нього не надходило.

Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши наявні в ній докази в їх сукупності, суд прийшов до висновку, що позов є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Судом встановлено, що за допомогою Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДПС України ТОВ Торговий дім Укрросхим подано до Єдиного реєстру податкових накладних/ розрахунок коригування кількісних і якісних показників №47 від 21.05.2020 року до податкової накладної № 80 від 14.04.2020 року, що підтверджується квитанцією про реєстрацію від 29 травня 2020 року (№ 9120743959).

За результатами обробки вищевказаний розрахунок коригування було прийнято, проте реєстрація зупинена на підставі пунктів 4-5 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України. Позивачу було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК для розгляду питання прийнята рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У зв`язку з вищевказаною обставиною товариством подані пояснення №1747 від 16 червня 2020 року, до яких додані копії наступних документів: Акт звірки взаєморозрахупків за період 01.01.2020р. - 21.05.2020 р., Договір поставки № 1 від 03.01.2020 р., Рахунок на оплату по замовленню № 5047 від 14.04,2020р., Виписка банку від 14.04.2020р., Видаткова накладна № 10654 від 21.05.2020р., Договір № ДГ-АМЄ-ХТ-02261 від 20,12.2019р., Видаткова накладна № РН-0521009 від 21.05.2020р., Виписка банку від 19.05.2020р., Залізнична накладна № 48887236 від 21.05.2020р., Залізнична накладна № 48887251 від 21,05.2020р., Сертифікат якості № 5235 від 21.05.2020р., Сертифікат якості № 5237 від 21.05.2020р.: Оборотно-сальдова відомість по рахунку 6811 за період 01,04.20р. 21,05.20р., Картка рахунку 6811 за період 01.04.20р. 21.05.20 р.

22 червня 2020 року Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних було прийнято рішення про відмову в реєстрації розрахунку коригування №1658330/14013532 від 22.06.2020 року у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів - первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, цослуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних .

Вирішуючи спір, суд зазначає, що згідно зі ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку; суд зазначає наступне.

Відповідно до абз. 1 п. 201.1 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п. 201.10. ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг та Про електронні довірчі послуги .

З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених п. 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Платник податку має право зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну та/або розрахунок коригування, складені починаючи з 1 липня 2015 року, в яких загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 ст. 200-1 цього Кодексу.

Якщо сума, визначена відповідно до п. 200-1.3 ст. 200-1 цього Кодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов`язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

Виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.

У разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної, передбачених п. 201.1 ст. 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена згідно з п. 201.16 цієї статті) податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або допущено помилки при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної та/або порушено граничні терміни реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв`язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Протягом 90 календарних днів з дня надходження такої заяви із скаргою з урахуванням вимог, встановлених п.п. 78.1.9 п. 78.1 ст. 78 цього Кодексу, контролюючий орган зобов`язаний провести документальну перевірку зазначеного продавця для з`ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов`язань з податку за такою операцією.

Податкова накладна, що містить помилки в реквізитах, визначених п. 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, є підставою для віднесення покупцем сум податку до податкового кредиту.

Відповідно до п. 201.16. ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, яка набула чинності з 01.02.2020 року, серед іншого, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Пунктом 2 Порядку №1165 визначено, зокрема, що автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної / розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації; критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик; ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної / розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а" або "б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а" або "б" пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній / розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Згідно з пунктом 3 Порядку №1165 визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.

Відповідно до пунктів 4, 5 вказаного Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Згідно з пунктом 7 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Пунктами 10, 11 Порядку №1165 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Відповідно до абз. 2 п. 25, п. 26 Порядку №1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Додатком 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, якими є:

1. Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за Нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

2. Відсутність (анулювання, зупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 і 215.3.2 пункту статті 215 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, зазначених платником податку в податковій накладній / розрахунку коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі на дату їх складення.

3. Відсутність на дату складення податкової накладної / розрахунку коригування відомостей (актуального запису) в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, у яких зазначено товар (пальне) за кодами згідно з УКТЗЕД відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу.

4. Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами згідно з УКТЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів), за умови відсутності такого/такої товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування, поданому для реєстрації в Реєстрі, у таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (надається).

5. Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданому отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, величини залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України з 1 січня 2017 р., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних / розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 р., зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних / розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги.

6. Складення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, та подання для реєстрації в Реєстрі у строк, що перевищує 14 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом.

Відповідно до п. 44 Порядку №1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема окреслений Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі- Порядок прийняття рішень), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку прийняття рішень визначено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Пунктами 3,4 Порядку прийняття рішень встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Пунктами 5, 6 Порядку прийняття рішень визначено, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з п. 6 Порядку прийняття рішень, копії визначених в пункті 5 документів разом з письмовими поясненнями платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Пунктом 11 Порядку прийняття рішень визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: 1. ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; 2. та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до п. 5 цього Порядку; 3. та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

З матеріалів справи вбачається, що підставою для відмови в реєстрації розрахунку коригування №47 від 21.05.2020р. стало ненадання платником податку копій документів - первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, цослуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

На підтвердження реальності здійснення господарської операції позивачем подані пояснення з підтверджуючими документами, а саме: Акт звірки взаєморозрахунків за період 01.01.2020р. - 21.05.2020 р., Договір поставки № 1 від 03.01.2020 р., Рахунок на оплату по замовленню № 5047 від 14.04.2020 р., Виписку банку від 14.04.2020 р,: Видаткову накладну № 10654 від 21.05.2020р., Договір № ДГ- АМС-ХТ-02261 від 20.12.2019 р.: Видаткову накладну № Р11-0521009 від 21.05,2020р.: Виписку банку від 19.05.2020р.; Залізничну накладну № 48887236 від 21.05.2020р., Залізничну накладну № 48887251 від 21.05.2020р.: Сертифікат якості № 5235 від 21.05.2020р.; Сертифікат якості № 5237 від 21,05.2020р.: Оборотно-сальдову відомість по рахунку 6811 за період 01.04.20р. - 21.05.20р., Картку рахунку 6811 за період 01.04.20p.-21.05.20р.

Так, згідно з поданими документами судом встановлено, що ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ УКРРОСХИМ (код ЄДРПОУ 14013532) - (Постачальник) було укладено договір поставки з ТОВ ТАГО ТРЕЙД (код 39977229) (Покупець) від 03.01.2020р № 1 на поставку мінеральних добрив Амофос NP 10-46 (код УКТЗЕД 3105 40 00 00) в кількості 273,6 т. та Селітра аміачна (код УКТЗЕД 3102 30 90 00) в кількості 552 т. на загальну суму 6512970,24 грн., в тому |числі ПДВ 1085495,04грн.

ТОВ ТАГО ТРЕЙД (покупець) за Договором поставки № 1 від 03.01.2020р. був виставлений рахунок на Оплату по замовленню № 5047 від 14.04.2020р. за мінеральні добрива: Амофос NP 10- 46 (код УКТЗЕД 3105 40 00 00) в кількості 273,6 т. та Селітра аміачна (код УКТЗЕД 3102 30 90 00) в кількості 552 т. на загальну суму 6512970,24 грн., в тому числі ПДВ 1085495,04грн.

Згідно з п 1.1 договору ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ УКРРОСХИМ протягом дії договору поставляти та передавати у власність ТОВ ТАГО ТРЕЙД , який зобов`язується приймати та оплачувати товар, перелік і кількість визначається відповідно до рахунків та видаткових накладних.

Пунктом 2.2 договору передбачено, що розрахунки за договором здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах попередньої оплати 100% вартості партії Товару. Товар постачається на умовах СРТ Станція/Склад призначення, або EXW склади Постачальника, або DDP склад Покупця. Умови поставки узгоджуються Сторонами на кожну партію товару.

ТОВ ТАГО ТРЕЙД здійснив оплату відповідно платіжного доручення № 601 від 14.04.2020 р. на загальну суму 3 255 949,44 грн., в т.ч. ПДВ 542 658,24грн. за Амофос NP 10-46 (код УКТЗЕД 3105 40 00 00) в кількості 273,6 т згідно з рахунком на оплату по замовленню № 5047 від 14.04.2020р.

Згідно з отриманою передплатою за товар ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ УКРРОСХИМ була сформована та зареєстрована - податкова накладна № 80 від 14.04.2020р. (реєстраційний номер 9087751256) на Амофос NP 10-46 (код УКТЗЕД 3105 40 00 00) в кількості 273,6 т.

Покупцю 21.05.2020р. за даним рахунком був відвантажений товар - Селітра аміачна (код УКТЗЕД 3102 30 90 00) в кількості 137 тон на суму 808 354,80грн., в т.ч. ПДВ 134 725,80 грн., згідно видаткової накладної № 10654 від 21.05.2020р., внаслідок чого був сформований розрахунок коригування № 47 від 21.05.2020р. до податкової накладної № 80 від 14.04.2020р. на зміну номенклатури.

Селітра аміачна, яка була реалізована ТОВ ТАГО ТРЕЙД (Покупцю), придбана ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ УКРРОСХИМ у ТОВ ХІМ-ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 41947222 м. Київ, вул. Мечнікова буд. 2 літера А) по договору № ДГ-АМС-ХТ-02261 від 20.12.2019р. та видаткової накладної № РН-0521009 від 21.05.2020р.

Оплату за придбаний товар у ТОВ ХІМ-ТРЕЙД здійснило ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ УКРРОСХИМІ) 19.05.2020р. по платіжному дорученню № 3737.

Транспортування товару здійснено залізничним транспортом (у вагонах) безпосередньо від підприємства-виробника товару - ПрАТ Сєвєродонецьке об`єднання Азот м. Сєверодонецьк на станцію отримання покупця згідно із залізничними накладними:

№48887236 станція відправлення Рубіжне (Луганська обл. склад - ПрАТ Сєвєродонецьке об`єднання Азот ) станція прибуття Абазовка (Полтавська область),

№48887251 станція відправлення Рубіжне (Луганська обл. склад - ПрАТ Сєвєродонецьке об`єднання Азот ) станція прибуття Абазовка (Полтавська область).

Послуги з транспортування оплатив ТОВ ХІМ-ТРЕЙД (умови поставки: СРТ станція покупця) та включені в ціну придбання товару.

При цьому, щодо поданих представником позивача копій залізничних накладних від 21.05.2020р. суд вважає необхідним відмітити, що вони були складені за Правилами оформлення перевізних документів, затвердженими Наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000 № 644 (у редакції наказу Міністерства інфраструктури України 08.06.2011 № 138) (із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства транспорту № 542 від 20.08.2001, № 334 від 28.05.2002, № 54 від 31.01.2004. Наказом Міністерства транспорту та зв`язку № 540 від 12.09.2005) (із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства транспорту та зв`язку № 84 від 06.02.2007, № 1454 від 01.12.2008. Наказами Міністерства інфраструктури № 138 від 08.06.2011, № 570 від 21.09.2012, № 513 від 14.10.2014, № 313 від 18.09.2017), а саме графа 1. Відправник: ПрАТ Сєвєродонецьке об`єднання Азот , графа 4. Одержувач: ТОВ ТАГО ТРЕЙД , графа 10. Станція та залізниця призначення: Абазовка ЮЖН, графа 11. Найменування під`їзної колії: ТОВ ТАГО ТРЕЙД , графа 16. Станція та залізниця відправлення: Рубежное ДОН, графа 15. Відмітки, не обов`язкові для залізниці: в даному випадку вказаний договір придбання товару між ТОВ ХІМ-ТРЕЙД та ПрАТ Сєверодонецьке об`єднання Азот (Договір № 29ОПР/18-13/ХР від 23.10.2018р.) та кінцевий покупець (вантажоодержувач) товару ТОВ ТАГО ТРЕЙ (дану графу заповнює вантажовідправник і зазначає ті відомості, які важливі для вантажовідправника та які йому відомі), графа 19. Номер вагону: 60736857 та 63616973 (а.с.43,45), які співпадають із номерами вагонів, вказаних у видатковій накладній №10654 від 21.05.2020р. (а.с.28).

Водночас, суд зазначає, що залізнична накладна є документом на переміщення (транспортування) вантажу, оформлюється відповідно до вимог законодавства для ідентифікації даного переміщення від відправника до одержувача вантажу; вона не є винятковим документом, згідно з яким юридично оформлюється перехід права власності на вантаж, а лише додатковим документом, який відображає як, від кого, до кого, коли, тощо вантаж переміщався в рамках господарської операції, в ній не відображаються всі учасники господарської операції з купівлі- продажу товару (коли між виробником та кінцевим покупцем існує кілька підприємств-покупців), а лише відправник та одержувач вантажу. Оскільки переважну більшість граф накладної заповнює вантажовідправник (окрім залізниці), він не знає і не зобов`язаний знати всіх підприємств- учасників господарської операції в рамках купівлі-продажу даного товару.

Виробником товару - є ПрАТ Сєвєродонецьке об`єднання Азот (код 33270581, м. Сєверодонецьк, вул.. Пивоварова буд.5 ), що підтверджується сертифікатами якості №5235 (селітра аміачна) та №5237 (селітра аміачна), які оформлюються на кожну партію та надаються отримувачу товару.

Заборгованість по розрахунках між ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ УКРРОМСХИМ та ТОВ ТАТО ТРЕИД згідно з оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 6811, та акту звірки взаєморозрахунків станом на 21.05.2020 р. складає 2447594,64 грн.

Відтак, враховуючи те, що відповідні пояснення та документи надані контролюючому органу, суд доходить висновку, що в контролюючого органу не було достатніх підстав для відмови у проведенні реєстрації розрахунку коригування.

У цьому контексті суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.

Одночасно, в межах даної спірної ситуації суд звертає особливу увагу на той факт, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результатами розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарських операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації розрахунку коригування.

Таким чином, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів щодо ризиковості платника податку, та на те, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію розрахунку коригування, останній не мав правових підстав для відмови позивачу в його реєстрації.

Крім того, як вбачається зі змісту спірного рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в ньому проставлено позначки у відповідних пунктах стосовно підстав для відмови у реєстрації податкової накладної, а саме в пункті Ненадання платником податку копій документів, а також в пункті, що містить загальний перелік документів, що не були надані, а саме Первинні документи щодо постачання /придбання товарів/послуг, зберігання, навантаження/розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури /інвойси, накладні , в приписці до даного пункту, у дужках, зазначено, що документи, які не надано платником, необхідно підкреслити.

Однак, вказане рішення не містить жодних підкреслень, що свідчить про не надання комісією належної оцінки, які ж саме документи платником податку не було подано, і яким чином це унеможливило реєстрацію розрахунку коригування в ЄРПН.

Суд зазначає, що саме лише зазначення про відсутність документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації розрахунку коригування з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.

В цьому випадку, під час розгляду справи відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навів обґрунтованих мотивів прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування ТОВ Торговий дім Укрросхим в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Окрім того, у постановах від 12 листопада 2019 року у справі №816/2183/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18, від 18 лютого 2020 року у справі №360/1776/19, від 27 квітня 2020 року у справі №360/1050/19, від 18 червня 2020 року у справі №824/245/19-а та ряду інших суд касаційної інстанції наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Таким чином, за наведених вище обставин суд дійшов висновку про обґрунтованість та наявність підстав для задоволення позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення № 1658330/14013532 від 22.06.2020 року про відмову в реєстрації розрахунку коригування № 47 від 21.05.2020 року.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати поданий розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, то варто звернути увагу на таке.

Відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.

Згідно з приписами п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених п. 12 цього Порядку (крім абз. 10), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.

Проте, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію розрахунку коригування № 47 від 21.05.2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій щодо остаточного вирішення спору між сторонами, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування ТОВ ТД Укрросхим № 47 від 21.05.2020 року.

Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, воно повинно бути ще й ефективним у захисті порушених прав, свобод та інтересів. А тому вважає, що покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати розрахунок коригування не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.

Відповідно до приписів ст. 9, 77 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Разом з тим, відповідачі як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів на підтвердження правомірності рішення про відмову в реєстрації розрахунку коригування.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, суд доходить висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд вказує, що відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку задовольнити позовні вимоги повністю, тому на користь позивача слід пропорційно стягнути сплачений ним при поданні позовної заяви до суду судовий збір за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків ДПС та Державної податкової служби України, а саме по 2102грн.00коп. з кожного відповідача.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Укрросхим" до Офісу великих платників податків ДПС, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН Офісу великих платників податків ДПС № 1658330/14013532 від 22.06.2020 року про відмову в реєстрації розрахунку коригування № 47 від 21.05.2020 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд.8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування ТОВ ТД Укрросхим № 47 від 21.05.2020 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків ДПС (04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд.11Г, код ЄДРПОУ 43141471) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Укрросхим" (40020, м. Суми, вул. Ковпака, буд.4, код ЄДРПОУ 14013532) судовий збір у сумі 2102грн.00коп. (дві тисячі сто дві грн. 00коп.).

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд.8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Укрросхим" (40020, м. Суми, вул. Ковпака, буд.4, код ЄДРПОУ 14013532) судовий збір у сумі 2102грн.00коп. (дві тисячі сто дві грн. 00коп.).

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення. Апеляційні скарги до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подаються через Сумський окружний адміністративний суд.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 30 квітня 2021 року

Суддя О.О. Осіпова

Дата ухвалення рішення27.04.2021
Оприлюднено05.05.2021

Судовий реєстр по справі —480/4113/20

Ухвала від 16.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 29.07.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бершов Г.Є.

Ухвала від 06.07.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бершов Г.Є.

Ухвала від 06.07.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бершов Г.Є.

Рішення від 27.04.2021

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.О. Осіпова

Рішення від 27.04.2021

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.О. Осіпова

Ухвала від 24.03.2021

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.О. Осіпова

Ухвала від 11.02.2021

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.О. Осіпова

Ухвала від 17.12.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.О. Осіпова

Ухвала від 12.11.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.О. Осіпова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні