Справа№639/2271/20
Провадження №1-кс/639/744/21
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 квітня 2020 року м. Харків
Слідчий суддя Жовтневого райсуду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю: секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Харкові клопотання слідчого СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів,
в с т а н о в и в :
До Жовтневого районного суду м. Харкова надійшло клопотання СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , яке погоджено прокурором Новобаварської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів по кримінальному провадженню №42020221080000224 від 13.04.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.
Клопотання обґрунтовано тим, що слідчим відділенням ВП №1 ХРУП №3 ГУ НП в Харківській області здійснюється досудове розслідування у вказаному кримінальному провадженні.
Під час досудового розслідування встановлено, що службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), будучи розпорядниками бюджетних коштів, протягом 2017-2019 рр. провели ряд допорогових закупівель робіт з капітального ремонту та реконструкції на території м. Харкова та уклали 24 договори з наступними суб`єктами господарювання: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (п.н. НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (п.н. НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (п.н. НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_5 » (п.н. НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (п.н. НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (п.н. НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (п.н. НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (п.н. НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (п.н. НОМЕР_10 ).
Згідно інформації отриманої правоохоронними органами, під час здійснення наведених закупівель та виконання робіт з капітального ремонту та реконструкції об`єктів Харківського метрополітену, службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », зловживаючи владою та службовим становищем шляхом штучного завишення цін на предмет закупівель здійснили привласнення бюджетних коштів.
В ході аналізу відкритих джерел інформації було встановлено факт укладення наступних договорів за результатами проведення допорогових закупівель:
14.03.2017 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) був укладений договір підряду №17/1-КР на суму 646 323 грн. 00 коп., предметом якого є «Капітальний ремонт будівельних конструкцій пішохідного сходу №6 підземного підвуличного пішохідного переходу №1 біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_10 » за адресою: АДРЕСА_1 ».
21.03.2017 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) був укладений договір підряду №17/2-КР на суму 786 621 грн. 00 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №2 підземного підвуличного пішохідного переходу біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_10 » за адресою: АДРЕСА_2 ».
20.04.2017 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) був укладений договір підряду №17/3-КР на суму 421 004 грн. 00 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №5 підземного підвуличного пішохідного переходу біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_11 » за адресою: АДРЕСА_3 ».
12.05.2017 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) був укладений договір підряду №17/4-КР на суму 805 327 грн. 00 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №8 підземного підвуличного пішохідного переходу біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_10 » за адресою: АДРЕСА_1 ».
10.07.2017 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (п.н. НОМЕР_8 ) був укладений договір підряду №17/5-КР на суму 202 799 грн. 00 коп., предметом якого є «Роботи з реконструкції будівельних конструкцій приміщення №19 в підземному підвуличному пішохідному переході №2 біля станції метрополітену «пр-т Гагаріна» за адресою: АДРЕСА_4 ».
09.08.2017 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) був укладений договір підряду №17/6-КР на суму 692 126 грн. 00 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №4 підземного підвуличного пішохідного переходу №2 біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_10 ».
05.09.2017 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) був укладений договір підряду №17/7-КР на суму 548 117 грн. 92 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №6 підземного підвуличного пішохідного переходу №2 біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_12 ».
26.09.2017 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) був укладений договір підряду №17/8-КР на суму 532 431 грн. 72 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №5 підземного підвуличного пішохідного переходу №2 біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_12 ».
23.10.2017 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) був укладений договір підряду №17/9-КР на суму 961969 грн. 66 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №5 підземного підвуличного пішохідного переходу №1 біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_13 ».
07.12.2017 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) був укладений договір підряду №17/10-КР на суму 378 213 грн. 60 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №1 підземного підвуличного пішохідного переходу №2 біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».
29.05.2018 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) був укладений договір підряду №18/2-КР на суму 670 218 грн. 00 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій нежитлових приміщень переходу №1-10 в літ. «А-п» по майдану Бугримової, 2(підземний підвуличний пішохідний переход)».
13.06.2018 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) був укладений договір підряду №18/3-КР на суму 701 022 грн. 00 коп., предметом якого є «Роботи з реконструкції павільйону над пішохідним виходом №5 підземного підвуличного пішохідного переходу №1 біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».
09.08.2018 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) був укладений договір підряду №18/4-КР на суму 995 155 грн. 87 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №2 підземного підвуличного пішохідного переходу №1 біля станції метро « ІНФОРМАЦІЯ_14 ».
04.09.2018 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) був укладений договір підряду №18/5-КР на суму 1104 787 грн. 51 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №1 підземного підвуличного пішохідного переходу №2 біля станції метро « ІНФОРМАЦІЯ_14 ».
17.09.2018 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) був укладений договір підряду №18/6-КР на суму 453 609 грн. 60 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту окремих будівельних конструкцій нежитлових приміщень переходу №1-10 в літ. «А-п» по майдану Бугримової, 2 (пішохідні виходи №1 та №2 підземного підвуличного пішохідного переходу)».
08.11.2018 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) був укладений договір підряду №18/7-КР на суму 700 483 грн. 20 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №1 підземного підвуличного пішохідного переходу №2 біля станції метро « ІНФОРМАЦІЯ_15 » за адресою: АДРЕСА_5 ».
19.11.2018 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) був укладений договір підряду №18/8-КР на суму 770 343 грн. 60 коп., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій нежитлових приміщень переходу № 1-10 в літ. «А-п» по майдану Бугримової, 2 (підземний підвуличний пішохідний перехід».
21.12.2018 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) був укладений договір підряду №18/9-КР на суму 917 406 грн. 00 коп., предметом якого є «Роботи з реконструкції павільйону над пішохідним виходом №1 підземного підвуличного пішохідного переходу №2 біля станції метрополітену « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».
11.02.2019 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) був укладений договір підряду №19/1-КР на суму 783384, 00 грн., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №2 підземного підвуличного пішохідного переходу №2 біля станції метро « ІНФОРМАЦІЯ_15 » за адресою: АДРЕСА_5 ».
25.02.2019 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) був укладений договір підряду №19/2-КР на суму 1 311090, 37 грн., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №3 підземного підвуличного пішохідного переходу №1 біля станції метро « ІНФОРМАЦІЯ_14 » за адресою: АДРЕСА_6 ».
25.03.2019 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) був укладений договір підряду №19/3-КР на суму 1 071260, 78 грн., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій пішохідного сходу №2 підземного підвуличного пішохідного переходу №2 біля станції метро « ІНФОРМАЦІЯ_16 » за адресою: АДРЕСА_7 ».
08.05.2019 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) був укладений договір підряду №19/4-КР на суму 1498 489, 20 грн., предметом якого є «Роботи з капітального ремонту будівельних конструкцій підземного переходу через проспект Московський до ЕВМ, літ. «А-п» по АДРЕСА_8 ».
21.05.2019 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) був укладений договір підряду №19/5-КР на суму 324204, 00 грн., предметом якого є «Роботи з капітального павільйонів пішохідних сходів №1 та №2 підземного підвуличного пішохідного переходу №2 біля станції метро « ІНФОРМАЦІЯ_15 » за адресою: АДРЕСА_5 ».
20.06.2019 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) був укладений договір підряду №19/6-КР на суму 1098794, 24 грн., предметом якого є «Роботи з капітального будівельних конструкцій пішохідного сходу №4 підземного підвуличного пішохідного переходу №1 біля станції метро « ІНФОРМАЦІЯ_16 » за адресою: АДРЕСА_7 ».
При цьому, з метою заволодіння бюджетними грошовими коштами службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » погодили завищені ціни на матеріально технічні ресурси, прийняли їх завідомо завищеними, без відповідного обґрунтування, після чого підписали договірну ціну, відповідні договори та незаконно перерахували бюджетні кошти.
В результаті аналізу даних договірної ціни, зазначеної вище інформації, яка частково міститься у відкритих джерелах та даних податкової звітності отримувачів бюджетних коштів та їх контрагентів, встановлені факти не обґрунтованого завищення вартості придбаних товарів, робіт та послуг, включення їх завищеної вартості до ф. № КБ-2в, № КБ-3 та не законне перерахування бюджетних грошових коштів.
Слідчим СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУ НП в Харківській області на адресу КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » направлено запит в порядку ст. 93 КПК України про витребування документів щодо фінансово-господарських взаємовідносин з наступними суб`єктами господарювання: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (п.н. НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (п.н. НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (п.н. НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_5 » (п.н. НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (п.н. НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (п.н. НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (п.н. НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (п.н. НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (п.н. НОМЕР_10 ) за період часу з 01.01.2017 по теперішній час, однак відповіді станом на сьогодні отримано не було, що в свою чергу свідчить про перешкоджання законним діям правоохоронних органів зі сторони службових осіб КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та можливе приховування неправомірних дій, учинених ними протягом проведення допорогових закупівель та виконання вищенаведених договорів.
У зв`язку з вищевикладеним, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей та документів з можливістю вилучення оригіналів документів, які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (п.н. НОМЕР_1 ),місцезнаходження юридичноїособи:АДРЕСА_9 , а саме:
-статут підприємства;
-накази (протоколи) про призначення директора, заступників директора та головного бухгалтера, а також їх функціональні обов`язки (посадові інструкції тощо);
-договори, додатки до них, додаткові договори (угоди, контракти), специфікації до них, договірні ціни, довідки про вартість виконаних будівельних (ремонтних) робіт, наданих товарів, послуг (форми КБ-3), акти приймання виконаних робіт (наданих товарів, послуг) (форми № КБ-2в), загальновиробничі витрати до актів № КБ-2в, акти огляду прихованих робіт, накладні, підтверджуючі факт придбання та ціну використаних робіт та матеріалів, відомості ресурсів, журнали обліку робіт, документи, що стосуються оплати вартості вказаних робіт (послуг), товарно-транспортні накладні, рахункифактури, журнали обліку робіт, листування, доповнення, уточнення, платіжні доручення, довіреності, підсумкові відомості ресурсів до акту виконаних робіт КБ-2в, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, по об`єктам, де роботи виконувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (п.н. НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (п.н. НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (п.н. НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_5 » (п.н. НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (п.н. НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (п.н. НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (п.н. НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (п.н. НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 );
-листи від зазначених суб`єктів господарювання щодо погодження залучених субпідрядних підприємств, які залучались для виконання робіт та надання послуг на замовлення Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) протягом 2017-2019 р.р.;
-список працівників з технічного нагляду, які закріплені за об`єктами, де роботи виконувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (п.н. НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (п.н. НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (п.н. НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_5 » (п.н. НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (п.н. НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (п.н. НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (п.н. НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (п.н. НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) на замовлення Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) протягом 2017-2019 р.р.;
-річний план закупівель на 2017-2021 роки, з додатками, рішення сесій за 2017-2021 р.р. щодо виділення коштів на КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) протягом 2017-2021 р.р.;
-накази директора про призначення відповідальної особи за проведення допорогових закупівель;
-документи, якими було створено Тендерний комітет у період часу 2017-2020 рр., а також Положення про тендерний комітет, протоколи засідань тендерного комітету за 2017-2020 рр.
Зазначені речіта документи,самі пособі тав сукупностіз іншимиречами тадокументами цьогокримінального провадженнямають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні,зокрема,розслідуваних злочинів, викриття винних у цьому осіб, оскільки являються джерелом доказів та є необхідними для їх здобуття шляхом проведення комплексних будівельно-технічних та судово-економічних експертиз, у зв`язку з чим слідчий просить надати тимчасовий доступ до речей та документів.
В судовому засіданні слідчий та прокурор не з`явились, надали заяви про розгляд справи за їх відсутності, вимоги клопотання просили задовольнити.
У відповідності до ч. 2ст.163КПК України зазначене клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів розглядається слідчим суддею без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Дослідивши додані до клопотання матеріали та матеріали кримінального провадження, перевіривши доводи клопотання, приходжу до такого.
Відповідно до п. 18 інформаційного листа Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 05.04.2013 №223-558/0/4-13, застосування стороною кримінального провадження такого способу збирання доказів як вилучення речей чи документів під час отримання доступу до речей і документів може здійснюватися у випадках, якщо речі та документи згідно зі ст.162 КПК України містять охоронювану законом таємницю і таке вилучення необхідне для досягнення мети застосування цього заходу забезпечення.
Стороною обвинувачення доведено, що існує підозра щодо вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи, про який ідеться у клопотанні слідчого тимчасовий доступ до документів.
Обставини, на які посилається слідчий підтверджуються витягом з ЄРДР за №№42020221080000224 та копіями матеріалів досудового розслідування, доданих до клопотання.
Сторона обвинувачення також довела наявність достатніх підстав вважати, що документи, зазначені в клопотання, самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; ці відомості можуть бути використані як докази.
З наданих суду матеріалів вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, доступ до яких просить надати слідчий, знаходиться у володінні на КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
При цьому, встановити (довести) обставини, які передбачається довести за допомогою відповідних документів (інформації) іншим способом неможливо.
Водночас,слідчим в порушення вимог п. 7 ч. 2 ст. 160 КПК України, у клопотанні належним чином не обґрунтовано та не доведено необхідності вилучення оригіналів відповідних документів.
Так, в обґрунтування вказаної вимоги, слідчий посилався на необхідність проведення будівельно-технічних та судово-економічних експертиз.
Проте положення п. 5. Розділу ІІ та Розділу ІІІ Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5, не вимагають надання для проведення будівельно-технічноїта судово-економічноїекспертизи виключнооригіналів відповіднихдокументів.
Підпунктом 3.3. п. 3 розділу ІІІ ЕКОНОМІЧНА ЕКСПЕРТИЗА встановлено, що для проведення дослідження необхідно надати оригінали документів або належним чином завірені їх якісні копії.
З огляду на викладене, вищезазначені обставини свідчать про наявність, передбачених ст. 132, ч. ч. 5, 6 ст. 163 КПК України, підстав для часткового задоволення клопотання слідчого.
Керуючись ст. ст. 132, 160, 162, 163 КПК України, слідчий суддя,
п о с т а н о в и в :
Клопотання слідчого СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів по кримінальному провадженню №42020221080000224 від 13.04.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України задовольнити частково.
Зобов`язати КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яке зареєстроване та фактично знаходиться за адресою: АДРЕСА_9 надати (забезпечити)групі слідчих СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУ НП в Харківській області зі складу: ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_3 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 та прокурорам Новобаварської окружної прокуратури м. Харкова, які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні, тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення їх копій, а саме:
-статут підприємства;
-накази (протоколи) про призначення директора, заступників директора та головного бухгалтера, а також їх функціональні обов`язки (посадові інструкції тощо);
-договори, додатки до них, додаткові договори (угоди, контракти), специфікації до них, договірні ціни, довідки про вартість виконаних будівельних (ремонтних) робіт, наданих товарів, послуг (форми КБ-3), акти приймання виконаних робіт (наданих товарів, послуг) (форми № КБ-2в), загальновиробничі витрати до актів № КБ-2в, акти огляду прихованих робіт, накладні, підтверджуючі факт придбання та ціну використаних робіт та матеріалів, відомості ресурсів, журнали обліку робіт, документи, що стосуються оплати вартості вказаних робіт (послуг), товарно-транспортні накладні, рахункифактури, журнали обліку робіт, листування, доповнення, уточнення, платіжні доручення, довіреності, підсумкові відомості ресурсів до акту виконаних робіт КБ-2в, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, по об`єктам, де роботи виконувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (п.н. НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (п.н. НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (п.н. НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_5 » (п.н. НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (п.н. НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (п.н. НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (п.н. НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (п.н. НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 );
-листи від зазначених суб`єктів господарювання щодо погодження залучених субпідрядних підприємств, які залучались для виконання робіт та надання послуг на замовлення Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) протягом 2017-2019 р.р.;
-список працівників з технічного нагляду, які закріплені за об`єктами, де роботи виконувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (п.н. НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (п.н. НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (п.н. НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_5 » (п.н. НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (п.н. НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (п.н. НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (п.н. НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (п.н. НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) на замовлення Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) протягом 2017-2019 р.р.;
-річний план закупівель на 2017-2021 роки, з додатками, рішення сесій за 2017-2021 р.р. щодо виділення коштів на КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) протягом 2017-2021 р.р.;
-накази директора про призначення відповідальної особи за проведення допорогових закупівель;
-документи, якими було створено Тендерний комітет у період часу 2017-2020 рр., а також Положення про тендерний комітет, протоколи засідань тендерного комітету за 2017-2020 рр.
Попередити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Копії ухвали надати слідчому СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 , зобов`язавши її або іншу уповноважену на виконання ухвали особу вручити один примірник представнику КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Жовтневий районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2021 |
Оприлюднено | 28.05.2024 |
Номер документу | 96678667 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Жовтневий районний суд м.Харкова
Кісь Д. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні