Постанова
від 12.05.2010 по справі 2-а-4841/10/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

 І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

12 травня 2010 року                                                                            справа № 2-а-4841/10/1070

Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді – Балаклицького А.І., розглянувши в порядку письмового провадження в м. Києві адміністративну справу

за позовом

Фастівської об’єднаної державної податкової інспекції Київської області

до

Товариства з обмеженою відповідальністю «Транссервіс»

про

стягнення податкової заборгованості,

в с т а н о в и в:

Фастівська об’єднана державна податкова інспекція Київської області (далі - Позивач) звернулася до суду з адміністративним позовом, в якому просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Транссервіс» (далі – Відповідач) на користь держави податкову заборгованість на загальну суму 193 281,38 грн.

Позовні вимоги мотивовано тим, що за результатами проведених перевірок з питань дотримання вимог податкового та валютного законодавства та щодо своєчасності сплати податків за Відповідачем рахується податкова заборгованість на загальну суму 193 281,38 грн. зі сплати податку на додану вартість, з податку на прибуток підприємств та комунального податку.

12 травня 2010 року представником позивача подано до суду клопотання про розгляд справи без його участі, в порядку письмового провадження. Позовні вимоги підтримує в повному обсязі і просить їх задовольнити.

Представник відповідача в письмовій заяві від 12 травня 2010 року заявив, що позовні вимоги визнає в повному обсязі та просить суд розглядати справу без його участі.

    Відповідно до ч. 3 ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, якщо всі особи, які беруть участь у справі заявили клопотання про розгляд справи за їх відсутності.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає позов таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.    

Товариство з обмеженою відповідальністю «Транссервіс» зареєстровано Виконавчим комітетом Фастівської міської ради Київської області 30.12.1999 року, про що видано Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи.

Відповідно до Закону України «Про систему оподаткування» від 25.06.1991 року № 1251-ХІІ, Відповідач знаходиться на обліку в Фастівській ОДПІ з 01.02.2000 року за № 167, як платник податку на додану вартість зареєстрований 21.07.2003 року – свідоцтво № 100109173 і є платником відповідних податків і зборів.

Як вбачається з матеріалів справи, працівниками Фастівської ОДПІ проведено планову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Транссервіс» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2006 року по 31.12.2008 року. За результатами проведеної перевірки складено Акт перевірки від 18.06.2009 року № 296/33/2301-30664703.

Перевіркою було встановлено порушення ТОВ «Транссервіс» п. 3.1 ст. 3, п. 4.1 ст. 4, п. 10.1 ст. 10, п.п.11.3.1 п. 11.3 ст. 11, п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» від 22.05.1997 року № 283/97-ВР та п.п.4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», а саме: занижено податок на прибуток на загальну суму 33 333,33 грн. та не подано декларацію з податку на прибуток за І квартал 2008 року та за 2008 рік.

Відповідно до п. 16.4. ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» від 22.05.1997 року № 283/97-ВР податок за звітний період сплачується його платником до відповідного бюджету у строк, визначений законом для квартального податкового періоду.

Платники податку у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з урахуванням від’ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності відповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Закону. При цьому за звітні квартал, півріччя та три квартали платники податку подають спрощену декларацію, а за результатами звітного року — повну.

Також виявлено порушення вимог п. 4.1 ст. 4, п.п.7.3.1 п. 7.3, п.п.7.4.1, п.п.7.4.5 п. 7.4 ст. 7, п. 10.1, п. 10.2 ст. 10 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 року № 168/97-ВР та п.п.4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 96 892,63 грн., в тому числі за травень 2008 року у сумі 50 000,00 грн., за червень 2008 року у сумі 30 225,96 грн., за серпень 2008 року у сумі 3 333,33 грн., за вересень у сумі 13 333,34 грн., а також не подані декларації з податку на додану вартість за жовтень 2007 року, за лютий 2008 року, за березень 2008 року, за квітень 2008 року, за жовтень 2008 року, за листопад 2008 року, за грудень 2008 року.

Відповідно до Акту перевірки встановлено порушення Відповідачем вимог абз. «б» п.п.4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та Рішення Фастівської міської ради від 20.03.1995 року № 10 «Про місцеві податки і збори», у зв’язку з чим до Фастівської ОДПІ не було подано розрахунок комунального податку за І квартал 2008 року та за ІV квартал 2008 року, а також п.п. «б» п. 19.2 ст. 19 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб», а саме: не подано до Фастівської ОДПІ податкових розрахунків за формою № 1ДФ.

На підставі виявлених порушень та Акту перевірки від 18.06.2009 року № 296/33/2301-30664703 начальником Фастівської ОДПІ прийняті податкові повідомлення рішення: № 0000312301/0 від 30.06.2009 року, яким Відповідачу визначено податкове зобов’язання по сплаті податку на прибуток та застосовано штрафну санкцію на загальну суму 44 923,33 грн.; № 0000302301/0 від 30.06.2009 року, яким Відповідачу визначено податкове зобов’язання з ПДВ з урахуванням штрафної санкції на загальну суму 146 528,95 грн.; № 0000322301/0 від 30.06.2009 року, яким визначено податкове зобов’язання по сплаті комунального податку та застосовано штрафну санкцію на суму 340,00 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, податкові повідомлення-рішення отримані Відповідачем особисто 30.06.2009 року.

Згідно з підпунктом 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» № 2181-ІІІ, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов’язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платникові податків податкові вимоги.  

Фастівською ОДПІ на підставі ст. 6 Закону № 2181 були вручені ТОВ «Транссервіс» податкові вимоги від 25.08.2008 року № 1/314 та від 25.09.2008 року № 2/361 для погашення податкового боргу. Дані податкові вимоги залишились без задоволення.

21 жовтня 2009 року працівником сектору адміністрування податку на додану вартість відділу оподаткування юридичних осіб Фастівської ОДПІ проведена невиїзна документальна перевірка ТОВ «Транссервіс» з питань неподання податкової звітності з податку на додану вартість за жовтень, листопад, грудень 2008 року, січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень 2009 року. За результатами перевірки складено Акт перевірки від 21.10.2009 року № 481/45/1501/30664703 та винесено податкове повідомлення-рішення № 0001861501/0 від 21.10.2009 року за порушення вимог п.п.4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та п. 10.2 ст. 10 Закону України «Про податок на додану вартість», яким застосовано штрафну (фінансову) санкцію в сумі 1 870,00 грн.

01 лютого 2010 року працівником відділу оподаткування юридичних осіб Фастівської ОДПІ проведена невиїзна документальна перевірка ТОВ «Транссервіс» з питання неповернення свідоцтва платника ПДВ. За результатами даної перевірки складено Акт перевірки від 01.02.2010 року № 16/7/1501/30664703 та винесено податкове повідомлення-рішення № 0000351501/0 від 01.02.2010 року за порушення п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про податок на додану вартість», яким застосовано штрафну (фінансову) санкцію в сумі 170,00 грн.

Вказані податкові повідомлення-рішення та податкові вимоги Відповідачем в адміністративному та в судовому порядку не оскаржувалися. Вони не скасовані у спосіб та відповідно до процедури, що регламентована статтями 5 та 6 Закону № 2181.

Таким чином, на час розгляду справи в суді відповідачем податкова заборгованість по сплаті податків на суму 193 281,38 грн. в добровільному порядку не сплачена.

Заборгованість Відповідача підтверджується: наявними в матеріалах справи  копіями податкових декларацій на прибуток підприємств, копіями Актів перевірок від 18.06.2009 року № 296/33/2301-30664703, від 21.10.2009 року № 481/45/1501/30664703 та від 01.02.2010 року № 16/7/1501/30664703, копіями податкових повідомлень-рішень, копіями корінців першої та другої податкових вимог, копією облікової картки платника та довідкою про суми податкової заборгованості.

Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов’язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п.п.5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податкової декларації , протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

Пункт 1.3. ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.20.2000 р. № 2181-ІІІ визначає, що податковий борг (недоїмка) – податкове зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов’язання.

Стаття 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.20.2000 р. № 2181-ІІІ зазначає, що штрафні санкції за порушення податкового законодавства накладаються на платника податків у розмірах, визначених цією статтею, крім штрафних санкцій за порушення валютного законодавства, що встановлюються окремим законодавством.

Пунктом 11 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу» від 04.12.1990 р. № 509-ХІІ визначено, що органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції у випадках, порядках та розмірах, встановлених законами України.

Відповідно до п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України № 2181, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов’язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов’язаний сплатити штраф у таких розмірах: при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов’язання – у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу.

Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу» від 04.12.1990 року № 509-ХІ фінансові (штрафні) санкції, суми недоїмки, пені накладені (застосовані) органами державної податкової служби України, сплачуються платниками податків добровільно або стягуються в судовому порядку.

Згідно з п.п. 3.1.1 п.3.1 ст. 3 Закону України № 2181, активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Отже, Відповідачем не виконане зобов’язання платника податків сплатити до бюджету відповідну суму податкової заборгованості у порядку та у строки визначені Законом України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ.

Відповідно до ст. 112 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову.  

Суд, дослідивши обставини справи, встановив, що дії Відповідача щодо визнання адміністративного позову не суперечать закону та не порушують чиїх - небудь прав, свобод  або інтересів.

Враховуючи викладені норми чинного законодавства, всебічно розглянувши матеріали справи , приймаючи до уваги те, що відповідач визнає позовні вимоги, суд дійшов висновку про правомірність заявлених позовних вимог і, відповідно, позов підлягає задоволенню в повному обсязі.

Оскільки спір вирішено на користь суб’єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб’єкта владних повноважень, пов’язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) згідно ч. 4 ст. 94 КАС України стягненню з відповідача не підлягають.

На підставі викладеного, керуючись ст. 124 Конституції України, ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», ст. ст. 69, 70, 71, 158-163, 167, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

п о с т а н о в и в:

Адміністративний позов Фастівської об’єднаної державної податкової інспекції Київської області – задовольнити .

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Транссервіс» (08500, Київська область, м. Фастів, вул. Набережна, 106, код ЄДРПОУ 30664703) на користь держави в особі Фастівської об’єднаної державної податкової інспекції Київської області податкову заборгованість в сумі 193 281 (сто дев’яносто три тисячі двісті вісімдесят одну) грн. 38 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

    Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-ти денний строк з дня її проголошення заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Суддя: / підпис/

З оригіналом згідно

Суддя                                                                                            А.І.Балаклицький

 

Постанова станом на 12 травня 2010 року законної сили не набрала.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.05.2010
Оприлюднено12.07.2010
Номер документу9674086
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-4841/10/1070

Постанова від 12.05.2010

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні