Постанова
від 26.05.2010 по справі 2а-2860/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №6.19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 травня 2010 року Справа № 2а-2860/10/1270

Луганський окружний адмін істративний суд у складі:

судді Ірметової О.В.

при секретарі Коро бенко Т.М.,

За участю сторін:

від позивача: пр окурор-заявник: Гриненко С .В.

представник позивача: Гр иненко І.С.,

від відповідача: не з' явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом пр окурора Попаснянського райо ну Луганської області в інте ресах держави в особі Луган ського територіального упра вління Державної комісії з ц інних паперів та фондового р инку до Відкритого акціонер ного товариства «Попаснянсь кий райагропостач» про стяг нення суми штрафних санкцій у прибуток держави,-

ВСТАНОВИВ:

13 квітня 2010 року до Л уганського окружного адміні стративного суду надійшов ад міністративний позов Попасн янського району Луганської о бласті в інтересах держави в особі Луганського територі ального управління Державно ї комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкрито го акціонерного товариства « Попаснянський райагропоста ч» про стягнення суми штрафн их санкцій у прибуток держав и, , в якому послався на те, що у порушення Закону України «П ро державне регулювання рин ку цінних паперів в Україні », вимог Положення «Про розкр иття інформації емітентами ц інних паперів», затвердженог о рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006 р оку. .

Як зазначено в адміні стративному позові Відкрите акціонерне товариство «Попа снянський райагропостач» не розкрило регулярну річну ін формацію (річний звіт) за 2007 р., а саме в термін до 30.04.2008року не ро змістило в загальнодоступні й інформаційній базі даних К омісії і не опубліковано у оф іційному друкованому виданн і та 01.06.2008року не подало до Комі сії. У зв' язку з чим, 23.07.08 року у повноваженою особою у віднош енні ВАТ «Попаснянський райа гропостач» було винесено роз порядження №189-ЛУ від 13.07.2008року, я ке у термін до 23.09.2008року не вико нано.

Дії відповідача підп адають під ознаки правопоруш ення, відповідальність за як е передбачена ст.11 Закону Укра їни «Про державне регулюванн я ринку цінних паперів» - ухил ення від виконання розпорядж ення. Постановою позивача № 513-ЛУ до відповідача було заст осовано санкцію у вигляді на кладення штрафу у розмірі 100 н еоподаткованих мінімумів до ходів громадян у сумі 1700 грн., які він мав сплатити протяго м 15 днів, однак до теперішньог о часу ця сума відповідачем н е сплачена. Тому прокурор про сить стягнути з відповідача в дохід Державного бюджету ш трафні санкції у розмірі 1700,00 г рн.

У судовому засіданні прокурор та представник поз ивача підтримали позовні вим оги, надали пояснення, аналог ічні викладеному у позовній заяві.

Представник відповід ача в судове засідання не з' явився з невідомих суду прич ин, про час та місце слухання с прави повідомлявся належним чином, заперечень проти позо ву не надав, заяв про розгляд с прави за його відсутності до суду не надходило.

Заслухавши пояснення прок урора, представника позивача , дослідивши матеріали справ и та надані докази, суд приход ить до наступного.

Частиною 1 ст.2 Кодексу адмі ністративного судовчинства встановлено, що завданням ад міністративного судочинств а є захист прав, свобод та інте ресів фізичних осіб, прав та і нтересів юридичних осіб у сф ері публічно-правових віднос ин від порушень з боку органі в державної влади, органів мі сцевого самоврядування, їхні х посадових і службових осіб , інших суб' єктів при здійсн енні ними владних управлінсь ких функцій на основі законо давства, в тому числі на викон ання делегованих повноважен ь.

Пункт 4 частини першої статт і 17 КАС України визначає, що до компетенції адміністративн их судів відносяться спори з а зверненнями суб'єкта владн их повноважень у випадах, вст ановлених законом.

Окрім того, такі справи не п ідпадають під перелік публіч но-правових справ, визначени х частиною другою статті 17 КАС , на які не поширюється компет енція адміністративних суді в.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством.

Органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України.

Порядок і строки розкриття на фондовому ринку регулярн ої, особливої інформації та і нформації про іпотечні цінн і папери емітентами цінних паперів та подання її до Де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку регу люється Положенням «Про розк риття інформації емітентами цінних паперів», затверджен ого рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2 006 року.

Згідно глави 1 розділу 5 Пол оження «Про розкриття інформ ації емітентами цінних папер ів», затвердженого рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006 року, емітен ти цінних паперів зобов' яза ні розкривати регулярну річн у інформацію (далі - річна ін формація) у повному обсязі ві дповідно до вимог цього розд ілу, звітним періодом для скл адання річної інформації є к алендарний рік.

Згідно п.1 глави 7 розділу 5 П оложення «Про розкриття інфо рмації емітентами цінних пап ерів», затвердженого рішення м ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006 року розкр иття річної інформації має з дійснюватись шляхом розміще ння в загальнодоступній інфо рмаційній базі даних Комісії , опублікування у офіційному друкованому виданні та пода ння до Комісії, розкриття річ ної інформації здійснюється у такі строки: розміщення в за гальнодоступній інформацій ній базі даних Комісії - у ст рок не пізніше 30 квітня року, н аступного за звітним; опублі кування у офіційному друкова ному виданні - у строк не піз ніше 30 квітня року, наступного за звітним; подання до Комісі ї - не пізніше 1 червня року, н аступного за звітним.

Судом встановлено, що ві дповідач, який відноситься д о вказаних осіб, цей обов' яз ок не виконав, що було встанов лено під час перевірки, внасл ідок чого позивачем було вин есено акт №513-ЛУ від 03 жовтня 2008 р оку про те, що Відкрите акціон ерне товариство «Попаснянсь кий райагропостач» порушил о вимоги п.1 глави 7 розділу 5 Пол оження «Про розкриття інформ ації емітентами цінних папер ів», у термін до 01.06.2008 року підпр иємство не надало регулярну інформацію (річний звіт) за 2007 р оку до ЛТУ ДКЦПФР , у зв' язку з чим у відношенні товариств а уповноваженою особою Коміс ії - т.в.о. начальника Лугансь кого територіального управл іння ДКЦПФР було винесено ро зпорядження про усунення по рушень чинного законодавств а №189-ЛУ від 23.07.2008 року. Згідно цьо го розпорядження акціонерне товариство повинно було у те рмін до 23.09.2008 року розкрити регу лярну річну інформацію (річн ий звіт) за 2007 рік. По теперішні й час розпорядження №189-ЛУ ві д 23.07.2008 року не виконано .

Згідно з п.8 ч.1 ст. 11 Зак ону України «Про державне ре гулювання ринку цінних пап ерів в Україні»- ухилення від виконання або несвоєчасне в иконання розпоряджень, рішен ь про усунення порушень щодо цінних паперів.

Судом встановлено, щ о постановою позивача № 513-ЛУ від 17.10.2008 року про накладення с анкцій за правопорушення на ринку цінних паперів на відп овідача було накладено штраф у сумі 1700,00 грн., який відповідач повинен був сплатити протяг ом 15 днів з дня отримання пост анови , дана постанова була на правлена відповідачеві 20.10.2008 р оку за вих. № 6131-1 (арк. справи 10), ал е до теперішнього часу сума ш трафу не сплачена.

Таким чином, суд вва жає, що є підстави для стягне ння з відповідача зазначеної суми штрафних санкцій.

Питання про розподіл судов их витрат не вирішується, так як прокурор Попаснянського району Луганської області з вільнений від сплати судовог о збору відповідно до ст. 4 Дек рету Кабінета Міністрів Укра їни «Про державне мито» від 21. 01.1993 року та при поданні заяви н е сплачував судовий збір.

На підставі виклад еного, керуючись ст. ст. 17, 18, 94, 158-163 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги за адміністративним позовом По паснянського району Лугансь кої області в інтересах держ ави в особі Луганського тер иторіального управління Дер жавної комісії з цінних папе рів та фондового ринку до Від критого акціонерного товари ства «Попаснянський райагро постач» про стягнення суми ш трафних санкцій у прибуток д ержави задовольнити.

Стягнути з Відкритог о акціонерного товариства «П опаснянський райагропостач », розташованого за адресою: 93 300, Луганська область, м. Попасн а, Попаснянський район; код Є ДРПОУ 00902961, у дохід Державного Б юджету України (р/р 311111067000259 в ГУ Д КУ в Луганській області, МФО 80 4013, код 24046604, код бюджетної класиф ікації 23030300 штрафні санкції у с умі 1700,00 (одна тисяча сімсот гри вень 00 коп.) грн.

Постанова суду може б ути оскаржена до Донецького апеляційного адміністратив ного суду. Заява про апеляці йне оскарження постанови суд у першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складе ння постанови у повному обся зі відповідно до статті 160 цьо го Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Якщо постан ову було проголошено у відсу тності особи, яка бере участь у справі, то строк подання зая ви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отриманн я нею копії постанови. Апеляц ійна скарга на постанову суд у першої інстанції подається протягом двадцяти днів післ я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Постанова суду першо ї інстанції набирає законної сили після закінчення строк у подання заяви про апеляцій не оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо та ку заяву не було подано. Якщо б уло подано заяву про апеляці йне оскарження, але апеляцій на скарга не була подана в стр ок, встановлений цим Кодексо м, постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення цього строк у.

< Текст >

Суддя Ірметова О.В.

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.05.2010
Оприлюднено03.09.2010
Номер документу9677297
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2860/10/1270

Постанова від 26.05.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Ірметова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні