Постанова
від 05.05.2021 по справі 362/2221/21
ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 362/2221/21

Провадження № 1-кс/362/451/21

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 травня 2021 року Васильківський міськрайонний суд Київської області в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,за участі:секретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,прокурора ОСОБА_3 ,слідчого ОСОБА_4 ,підозрюваної ОСОБА_5 ,захисника ОСОБА_6 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні вм.Василькові Київськоїобласті клопотаннястаршого слідчогоСВ відділуполіції №1Обухівського РУПГУНП вКиївській областікапітана поліції ОСОБА_7 про встановлення строку ознайомлення з матеріалами досудового розслідування,-

В С Т А Н О В И В:

29.04.2021 р. до Васильківського міськрайонного суду Київської області звернувся старший слідчий СВ відділу поліції №1 Обухівського РУП ГУНП в Київській області капітана поліції ОСОБА_7 з клопотанням про встановлення строку для ознайомлення з матеріалами кримінального провадження №12019110140001551 від 08.11.2019 р. підозрюваній ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та її захиснику адвокату ОСОБА_6 протягом 7-ми (семи) календарних днів з дня постановлення ухвали.

Клопотання слідчого мотивовано наступним.

Короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання:

Слідчим відділенням відділу поліції № 1 Обухівського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019110140001551 від 08.11.2019, за ознаками кримінальних правопорушень - злочинів, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 191 та ч. 3 ст. 191 КК України КК України, тобто видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем та розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинена повторно.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , на підставі рішення Здорівської сільської ради Васильківського району Київської області № 32-4-VII «Про припинення повноважень Здорівського сільського голови» від 29.01.2016 відповідно до ч. 2 ст. 42 та п. 1 ч. 3 ст. 50 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії сільської ради, обраної на чергових місцевих виборах, здійснює тимчасово повноваження сільського голови Здорівської сільської ради тимчасово.

Тим самим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України будучи службовою особою яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Встановлено, що 19.03.2018 Здорівською сільською радою Васильківського району Київської області (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04359264, місцезнаходження: вул. Соборна, 175, с. Здорівка, Васильківського району, Київської області, далі Замовник) та ФОП « ОСОБА_8 (ідентифікаційнийкод ЄДРПОУ/ДРФО НОМЕР_1 ,місцезнаходження: АДРЕСА_1 - далі ФОП « ОСОБА_8 » або Підрядник) укладено договір № 21 від 19.03.2018 (далі Договір), предметом якого є зведення підпірної стінки по АДРЕСА_2 .

Згідно п. 4.2. сума Договору складає 109240 грн. 35 коп., без ПДВ. Договірна ціна за цим Договором тверда може переглядатись сторонами та уточнюватися у випадках п. 3.3. ДСТУ Б.Д.1.1-2013 протягом всього терміну проведення будівництва. Перегляд договірної, ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформляється сторонами шляхом складання Додаткових угод до цього договору.

Відповідно до п. 5.1. Договору, прийом-передача виконаних робіт здійснюється сторонами за Актами, виконаних підрядних робіт (за формою КБ-2В) та за Довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (за формою КБ-3), з зазначенням фізичних обсягів виконаних робіт.

Пунктом 5.2. Договору передбачено, що у випадку необґрунтованого ухилення «Замовника» від підписання Актів виконаних робіт, або не подання обґрунтованих письмових заперечень протягом 3-х днів від дати направлення Акта про виконання робіт, датою завершення робіт вважається дата повідомлення «Підрядником» про виконання певного обсягу робіт або своїх договірних зобов`язань. В даному випадку такі роботи вважаться прийнятими «Замовником».

Однак, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді виконувачки обов`язків голови Здорівської сільської ради, будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи з прямим умислом, всупереч інтересам служби та достовірно знаючи, що роботи по зведенню підпірної стінки по АДРЕСА_2 не виконано, будучи ознайомленою з неправдивими відомостями зазначеними у акті виконаних робіт, умисно погодила та підписала акт № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт від 21.03.2018, про завершення ФОП « ОСОБА_8 » робіт, завіривши їх відтиском гербової печатки, тим самим надавши вказаному документу статус офіційного, з метою подальшої видачі даного документу до органів казначейського обслуговування для реєстрації бюджетного зобов`язання Здорівської сільської ради та оплати коштів за виконані роботи (платіжне доручення № 4 від 21.03.2018 на суму 53493,43 грн.).

У подальшому, на підставі підписаного ОСОБА_5 акту приймання виконаних будівельних робіт за березень 2018 року у порушення вимог ст.42Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» та ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи розпорядником бюджетних коштів, без проведення зазначених у договорі робіт, проведено розрахунок в повному обсязі.

Відповідно до висновку експерта № 24/29 від 28.09.2020 (будівельно-технічна експертиза) встановлено, що роботи за фактом зведення підпірної стінки по АДРЕСА_2 згідно договору підряду № 21 від 19.03.2018 на суму 109240, 35 гривень не виконувались.

Відповідно до висновку експерта № 17-3/831 від 01.07.2020 (судово-почеркознавча експертиза) встановлено, що підписи, що містяться в договорі

№ 21 від 19.03.2018 та акті № 2 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2018 року та 14 травня 2018 року та актів № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2018 року та 21 березня 2018 року, поблизу напису « ОСОБА_5 » виконані ОСОБА_5 .

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , на підставі рішення Здорівської сільської ради Васильківського району Київської області № 32-4-VII «Про припинення повноважень Здорівського сільського голови» від 29.01.2016 відповідно до ч. 2 ст. 42 та п. 1 ч. 3 ст. 50

ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії сільської ради, обраної на чергових місцевих виборах, здійснює тимчасово повноваження сільського голови Здорівської сільської ради тимчасово.

Тим самим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України будучи службовою особою яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Встановлено, що 19.03.2018 Здорівською сільською радою Васильківського району Київської області (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04359264, місцезнаходження: вул. Соборна, 175, с. Здорівка, Васильківського району, Київської області, далі Замовник) та ФОП « ОСОБА_8 (ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ДРФО НОМЕР_1 , місцезнаходження: АДРЕСА_1 - далі ФОП « ОСОБА_8 » або Підрядник) укладено договір № 21 від 19.03.2018 (далі Договір), предметом якого є зведення підпірної стінки по АДРЕСА_2 .

Згідно п. 4.2. сума Договору складає 109240 грн. 35 коп., без ПДВ. Договірна ціна за цим Договором тверда може переглядатись сторонами та уточнюватися у випадках п. 3.3. ДСТУ Б.Д.1.1-2013 протягом всього терміну проведення будівництва. Перегляд договірної, ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформляється сторонами шляхом складання Додаткових угод до цього договору.

Відповідно до п. 5.1. Договору, прийом-передача виконаних робіт здійснюється сторонами за Актами, виконаних підрядних робіт (за формою КБ-2В) та за Довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (за формою КБ-3), з зазначенням фізичних обсягів виконаних робіт.

Пунктом 5.2. Договору передбачено, що у випадку необґрунтованого ухилення «Замовника» від підписання Актів виконаних робіт, або не подання обґрунтованих письмових заперечень протягом 3-х днів від дати направлення Акта про виконання робіт, датою завершення робіт вважається дата повідомлення «Підрядником» про виконання певного обсягу робіт або своїх договірних зобов`язань. В даному випадку такі роботи вважаться прийнятими «Замовником».

Однак, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді виконувачки обов`язків голови Здорівської сільської ради, будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи з прямим умислом, всупереч інтересам служби та достовірно знаючи, що роботи по зведенню підпірної стінки по АДРЕСА_2 не виконано, будучи ознайомленою з неправдивими відомостями зазначеними у акті виконаних робіт, умисно погодила та підписала акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт від 14.05.2018, про завершення ФОП « ОСОБА_8 » робіт, завіривши їх відтиском гербової печатки, тим самим надавши вказаному документу статус офіційного, з метою подальшої видачі даного документу до органів казначейського обслуговування для реєстрації бюджетного зобов`язання Здорівської сільської ради та оплати коштів за виконані роботи (платіжне доручення № 12 від 14.05.2018 на суму 55746,92 грн.).

У подальшому, на підставі підписаного ОСОБА_5 акту приймання виконаних будівельних робіт за березень 2018 року у порушення вимог ст.42Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» та ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи розпорядником бюджетних коштів, без проведення зазначених у договорі робіт, проведено розрахунок в повному обсязі.

Відповідно до висновку експерта № 24/29 від 28.09.2020 (будівельно-технічна експертиза) встановлено, що роботи за фактом зведення підпірної стінки по АДРЕСА_2 згідно договору підряду № 21 від 19.03.2018 на суму 109240, 35 гривень не виконувались.

Відповідно до висновку експерта № 17-3/831 від 01.07.2020 (судово-почеркознавча експертиза) встановлено, що підписи, що містяться в договорі

№ 21 від 19.03.2018 та акті № 2 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2018 року та 14 травня 2018 року та актів № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2018 року та 21 березня 2018 року, поблизу напису « ОСОБА_5 » виконані ОСОБА_5 .

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , на підставі рішення Здорівської сільської ради Васильківського району Київської області № 32-4-VII «Про припинення повноважень Здорівського сільського голови» від 29.01.2016 відповідно до ч. 2 ст. 42 та п. 1 ч. 3 ст. 50 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії сільської ради, обраної на чергових місцевих виборах, здійснює тимчасово повноваження сільського голови Здорівської сільської ради тимчасово.

Тим самим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України будучи службовою особою яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Встановлено, що 19.03.2018 Здорівською сільською радою Васильківського району Київської області (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04359264, місцезнаходження: вул. Соборна, 175, с. Здорівка, Васильківського району, Київської області, далі Замовник) та ФОП « ОСОБА_8 (ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ДРФО НОМЕР_1 , місцезнаходження: АДРЕСА_1 - далі ФОП « ОСОБА_8 » або Підрядник) укладено договір № 21 від 19.03.2018 (далі Договір), предметом якого є зведення підпірної стінки по АДРЕСА_2 .

Згідно п. 4.2. сума Договору складає 109240 грн. 35 коп., без ПДВ. Договірна ціна за цим Договором тверда може переглядатись сторонами та уточнюватися у випадках п. 3.3. ДСТУ Б.Д.1.1-2013 протягом всього терміну проведення будівництва. Перегляд договірної, ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформляється сторонами шляхом складання Додаткових угод до цього договору.

Відповідно до п. 5.1. Договору, прийом-передача виконаних робіт здійснюється сторонами за Актами, виконаних підрядних робіт (за формою КБ-2В) та за Довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (за формою КБ-3), з зазначенням фізичних обсягів виконаних робіт.

Пунктом 5.2. Договору передбачено, що у випадку необґрунтованого ухилення «Замовника» від підписання Актів виконаних робіт, або не подання обґрунтованих письмових заперечень протягом 3-х днів від дати направлення Акта про виконання робіт, датою завершення робіт вважається дата повідомлення «Підрядником» про виконання певного обсягу робіт або своїх договірних зобов`язань. В даному випадку такі роботи вважаться прийнятими «Замовником».

Однак, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді виконувачки обов`язків голови Здорівської сільської ради, будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи з прямим умислом, всупереч інтересам служби та достовірно знаючи, що роботи по зведенню підпірної стінки по АДРЕСА_2 не виконано, посвідчила своїм підписом акт № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2018 року від 21.03.2018 та акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2018 року від 14.05.2018, про завершення ФОП « ОСОБА_8 »робіт,з метоюрозтрати бюджетнихкоштів виділенихна зведенняпідпірної стінки,шляхом зловживаннясвоїм службовимстановищем,будучи ознайомленаз неправдивимивідомостями зазначенимиу актахвиконаних робіт,умисно звказаною метоюпогодила тапідписала вказаніофіційні документи,завіривши їхвідтиском гербовоїпечатки,тим самимнадавши вказаномудокументу статусофіційного,для подальшої видачі даного документу до органів казначейського обслуговування для реєстрації бюджетного зобов`язання Здорівської сільської ради та оплати коштів за виконані роботи.

У подальшому, на підставі підписаних ОСОБА_5 актів приймання виконаних будівельних робіт за березень та травень 2018 року у порушення вимог ст.42Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» та ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи розпорядником бюджетних коштів, без проведення зазначених у договорі робіт, проведено розрахунок в повному обсязі.

Таким чином, ФОП « ОСОБА_8 » незаконно отримав грошові кошти в сумі 109240 грн. 35 коп., внаслідок зловживання ОСОБА_5 своїм службовим становищем.

Відповідно до висновку експерта № 24/29 від 28.09.2020 (будівельно-технічна експертиза) встановлено, що роботи за фактом зведення підпірної стінки по АДРЕСА_2 згідно договору підряду № 21 від 19.03.2018 на суму 109240, 35 гривень не виконувались.

Відповідно до висновку експерта № 17-3/831 від 01.07.2020 (судово-почеркознавча експертиза) встановлено, що підписи, що містяться в договорі

№ 21 від 19.03.2018 та акті № 2 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2018 року та 14 травня 2018 року та актів № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2018 року та 21 березня 2018 року, поблизу напису « ОСОБА_5 » виконані ОСОБА_5 .

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , на підставі рішення Здорівської сільської ради Васильківського району Київської області № 32-4-VII «Про припинення повноважень Здорівського сільського голови» від 29.01.2016 відповідно до ч. 2 ст. 42 та п. 1 ч. 3 ст. 50 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії сільської ради, обраної на чергових місцевих виборах, здійснює тимчасово повноваження сільського голови Здорівської сільської ради тимчасово.

Тим самим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України будучи службовою особою яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Встановлено, що 20.12.2018 Здорівською сільською радою Васильківського району Київської області (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04359264, місцезнаходження: вул. Соборна, 175, с. Здорівка, Васильківського району, Київської області, далі Замовник) та ФОП « ОСОБА_9 (ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ДРФО НОМЕР_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 , - далі ФОП « ОСОБА_9 » або Підрядник) укладено договір № 92 від 20.12.2018 року (далі Договір), предметом якого є поточний ремонт дороги по вул. Дружби в с. Здорівка Васильківського району, Київської області.

Згідно п. 4.2. сума Договору складає 199941 грн. 63 коп. без ПДВ. Перегляд договірної ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформляється сторонами шляхом укладання Додаткових угод до цього Договору.

Відповідно до п. 5.1. прийом-передача виконаних послуг здійснюється сторонами за Актами, виконаних підрядних робіт (форма № КБ-2в) та за Довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), з визначенням фізичних обсягів виконаних робіт.

Пунктом 5.2. у випадку необґрунтованого ухилення «Замовника» від підписання Актів виконаних робіт, або не подання обґрунтованих письмових заперечень протягом 3-х днів від дати направлення Акта про виконання робіт, датою завершення робіт вважається дата повідомлення «Підрядником» про виконання певного обсягу робіт або своїх договірних зобов`язань. В даному випадку такі роботи вважаються прийнятими «Замовником».

Однак, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді виконувачки обов`язків голови Здорівської сільської ради, будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи з прямим умислом, всупереч інтересам служби та достовірно знаючи, що роботи з поточного ремонту дороги по вул. Дружба в с. Здорівка Васильківського району Київської області не виконано, будучи ознайомленою з неправдивими відомостями зазначеними у актах виконаних робіт, умисно погодила та підписала акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 22 грудня 2018, про завершення ФОП « ОСОБА_9 » робіт, завіривши їх відтиском гербової печатки, тим самим надавши вказаному документу статус офіційного, з метою подальшої видачі даного документу до органів казначейського обслуговування для реєстрації бюджетного зобов`язання Здорівської сільської ради та оплати коштів за виконані роботи.

У подальшому, на підставі підписаного ОСОБА_5 акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 22 грудня 2018 року, у порушення вимог ст.42Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» та ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи розпорядником бюджетних коштів, без проведення зазначених у договорі робіт, проведено розрахунок 22.12.2018 у повному обсязі.

Відповідно до висновку експерта № 24/38 від 29.10.2020 (будівельно-технічної експертизи) встановлено, що загальна вартість невиконаних робіт згідно договору підряду № 92 від 20.12.2018 із залученням інших витрат, які нараховуються на прямі, становить 130656, 96 гривень.

Вартість фактично виконаних будівельних робіт згідно договору підряду № 92 від 20.12.2018 становить 69284, 68 гривень.

Відповідно до висновку експерта № 17-3/831 від 01.07.2020 (судово-почеркознавчої експертизи) встановлено, що підписи у договорі № 92 від 20.12.2018 та актів № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 22 грудня 2018, поблизу напису « ОСОБА_5 » виконані ОСОБА_5 .

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , на підставі рішення Здорівської сільської ради Васильківського району Київської області № 32-4-VII «Про припинення повноважень Здорівського сільського голови» від 29.01.2016 відповідно до ч. 2 ст. 42 та п. 1 ч. 3 ст. 50 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії сільської ради, обраної на чергових місцевих виборах, здійснює тимчасово повноваження сільського голови Здорівської сільської ради тимчасово.

Тим самим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України будучи службовою особою яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Встановлено, що 20.12.2018 Здорівською сільською радою Васильківського району Київської області (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04359264, місцезнаходження: вул. Соборна, 175, с. Здорівка, Васильківського району, Київської області, далі Замовник) та ФОП « ОСОБА_9 (ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ДРФО НОМЕР_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 , - далі ФОП « ОСОБА_9 » або Підрядник) укладено договір № 92 від 20.12.2018 року (далі Договір), предметом якого є поточний ремонт дороги по АДРЕСА_2 .

Згідно п. 4.2. сума Договору складає 199941 грн. 63 коп. без ПДВ. Перегляд договірної ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформляється сторонами шляхом укладання Додаткових угод до цього Договору.

Відповідно до п. 5.1. прийом-передача виконаних послуг здійснюється сторонами за Актами, виконаних підрядних робіт (форма № КБ-2в) та за Довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), з визначенням фізичних обсягів виконаних робіт.

Пунктом 5.2. у випадку необґрунтованого ухилення «Замовника» від підписання Актів виконаних робіт, або не подання обґрунтованих письмових заперечень протягом 3-х днів від дати направлення Акта про виконання робіт, датою завершення робіт вважається дата повідомлення «Підрядником» про виконання певного обсягу робіт або своїх договірних зобов`язань. В даному випадку такі роботи вважаються прийнятими «Замовником».

Однак, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді виконувачки обов`язків голови Здорівської сільської ради, будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи з прямим умислом, повторно, всупереч інтересам служби та достовірно знаючи, що поточний ремонт дороги по вул. Дружба в с. Здорівка Васильківського району Київської області в повному обсязі не виконано, посвідчила своїм підписом акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 22 грудня 2018, про завершення ФОП « ОСОБА_9 » робіт, з метою розтрати бюджетних коштів виділених на поточний ремонт дороги, шляхом зловживання своїм службовим становищем, будучи ознайомлена з неправдивими відомостями зазначеними у актах виконаних робіт, умисно з вказаною метою погодила та підписала вказані офіційні документи, завіривши їх відтиском гербової печатки, тим самим надавши вказаному документу статус офіційного, для подальшої видачі даного документу до органів казначейського обслуговування для реєстрації бюджетного зобов`язання Здорівської сільської ради та оплати коштів за виконані роботи.

У подальшому, на підставі підписаного ОСОБА_5 акту приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року у порушення вимог ст.42Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» та ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи розпорядником бюджетних коштів, без проведення поточного ремонту дороги по вул. Дружба у повному обсязі, проведено 22.12.2018 повний розрахунок.

Таким чином, ФОП « ОСОБА_9 » незаконно отримав грошові кошти в сумі 130656, 96 коп., внаслідок зловживання ОСОБА_5 своїм службовим становищем.

Відповідно до висновку експерта № 24/38 від 29.10.2020 (будівельно-технічної експертизи) встановлено, що загальна вартість невиконаних робіт згідно договору підряду № 92 від 20.12.2018 із залученням інших витрат, які нараховуються на прямі, становить 130656, 96 гривень.

Вартість фактично виконаних будівельних робіт згідно договору підряду № 92 від 20.12.2018 становить 69284, 68 гривень.

Відповідно до висновку експерта № 17-3/831 від 01.07.2020 (судово-почеркознавчої експертизи) встановлено, що підписи у договорі № 92 від 20.12.2018 та актів № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 22 грудня 2018, поблизу напису « ОСОБА_5 » виконані ОСОБА_5 .

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , на підставі рішення Здорівської сільської ради Васильківського району Київської області № 32-4-VII «Про припинення повноважень Здорівського сільського голови» від 29.01.2016 відповідно до ч. 2 ст. 42 та п. 1 ч. 3 ст. 50 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії сільської ради, обраної на чергових місцевих виборах, здійснює тимчасово повноваження сільського голови Здорівської сільської ради тимчасово.

Тим самим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України будучи службовою особою яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Встановлено, що 30.10.2018 Здорівською сільською радою Васильківського району Київської області (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04359264, місцезнаходження: вул. Соборна, 175, с. Здорівка, Васильківського району, Київської області, далі Замовник) та ФОП « ОСОБА_9 (ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ДРФО НОМЕР_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 , - далі ФОП « ОСОБА_9 » або Підрядник) укладено договір № 74 від 30.10.2018 року (далі Договір), предметом якого є зведення підпірної стіни по АДРЕСА_2 .

Згідно п. 4.2. сума Договору складає 103309 грн. 85 коп. без ПДВ. Договірна ціна за цим Договором тверда може переглядатися сторонами та уточнюватися у випадках п. 3.3 ДСТУ Б.Д.1-1-2013 протягом всього терміну проведення будівництва. Перегляд договірної, ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформлюється сторонами шляхом укладання Додаткових угод до цього Договору.

Відповідно до п. 5.1. прийом-передача виконаних послуг здійснюється сторонами за Актами, виконаних підрядних робіт (форма № КБ-2в) та за Довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), з визначенням фізичних обсягів виконаних робіт.

Пунктом 5.2. у випадку необґрунтованого ухилення «Замовника» від підписання Актів виконаних робіт, або не подання обґрунтованих письмових заперечень протягом 3-х днів від дати направлення Акта про виконання робіт, датою завершення робіт вважається дата повідомлення «Підрядником» про виконання певного обсягу робіт або своїх договірних зобов`язань. В даному випадку такі роботи вважаються прийнятими «Замовником».

Однак, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді виконувачки обов`язків голови Здорівської сільської ради, будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи з прямим умислом, всупереч інтересам служби та достовірно знаючи, що роботи по зведенню підпірної стіни по вул. Дружби в с. Здорівка Васильківського району Київської області не виконано, будучи ознайомленою з неправдивими відомостями зазначеними у акті виконаних робіт, умисно погодила та підписала акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року від 01.11.2018, про завершення ФОП « ОСОБА_9 » робіт, завіривши його відтиском гербової печатки, тим самим надавши вказаному документу статус офіційного, з метою подальшої видачі даного документу до органів казначейського обслуговування для реєстрації бюджетного зобов`язання Здорівської сільської ради та оплати коштів за виконані роботи (платіжне доручення № 26 від 01.11.2018 на суму 63783,62 грн.)..

У подальшому, на підставі підписаного ОСОБА_5 акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року від 01.11.2018, у порушення вимог ст.42Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» та ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи розпорядником бюджетних коштів, без проведення зазначених у договорі робіт, проведено розрахунок в повному обсязі

Відповідно до висновку експерта № 24/57 від 23.10.2020 (будівельно-технічної експертизи) встановлено, що роботи за фактом зведення підпірної стінки по АДРЕСА_2 згідно договору підряду № 74 від 30 жовтня 2018 року на суму 103309, 85 грн. не виконувались.

Відповідно до висновку експерта № 17-3/831 від 01.07.2020 (судово-почеркознавчої експертизи) встановлено, що підписи які містяться у договорі № 74 від 30.10.2018 та акті № 2/2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року та 21 листопада 2018, поблизу напису « ОСОБА_5 » виконані ОСОБА_5 .

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , на підставі рішення Здорівської сільської ради Васильківського району Київської області № 32-4-VII «Про припинення повноважень Здорівського сільського голови» від 29.01.2016 відповідно до ч. 2 ст. 42 та п. 1 ч. 3 ст. 50 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії сільської ради, обраної на чергових місцевих виборах, здійснює тимчасово повноваження сільського голови Здорівської сільської ради тимчасово.

Тим самим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України будучи службовою особою яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Встановлено, що 30.10.2018 Здорівською сільською радою Васильківського району Київської області (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04359264, місцезнаходження: вул. Соборна, 175, с. Здорівка, Васильківського району, Київської області, далі Замовник) та ФОП « ОСОБА_9 (ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ДРФО НОМЕР_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 , - далі ФОП « ОСОБА_9 » або Підрядник) укладено договір № 74 від 30.10.2018 року (далі Договір), предметом якого є зведення підпірної стіни по АДРЕСА_2 .

Згідно п. 4.2. сума Договору складає 103309 грн. 85 коп. без ПДВ. Договірна ціна за цим Договором тверда може переглядатися сторонами та уточнюватися у випадках п. 3.3 ДСТУ Б.Д.1-1-2013 протягом всього терміну проведення будівництва. Перегляд договірної, ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформлюється сторонами шляхом укладання Додаткових угод до цього Договору.

Відповідно до п. 5.1. прийом-передача виконаних послуг здійснюється сторонами за Актами, виконаних підрядних робіт (форма № КБ-2в) та за Довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), з визначенням фізичних обсягів виконаних робіт.

Пунктом 5.2. у випадку необґрунтованого ухилення «Замовника» від підписання Актів виконаних робіт, або не подання обґрунтованих письмових заперечень протягом 3-х днів від дати направлення Акта про виконання робіт, датою завершення робіт вважається дата повідомлення «Підрядником» про виконання певного обсягу робіт або своїх договірних зобов`язань. В даному випадку такі роботи вважаються прийнятими «Замовником».

Однак, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді виконувачки обов`язків голови Здорівської сільської ради, будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи з прямим умислом, всупереч інтересам служби та достовірно знаючи, що роботи по зведенню підпірної стіни по вул. Дружби в с. Здорівка Васильківського району Київської області не виконано, будучи ознайомленою з неправдивими відомостями зазначеними у акті виконаних робіт, умисно погодила та підписала акт № 2/2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року від 21.11.2018, про завершення ФОП « ОСОБА_9 » робіт, завіривши його відтиском гербової печатки, тим самим надавши вказаному документу статус офіційного, з метою подальшої видачі даного документу до органів казначейського обслуговування для реєстрації бюджетного зобов`язання Здорівської сільської ради та оплати коштів за виконані роботи (платіжне доручення № 33 від 22.11.2018 на суму 39526,23 грн.).

У подальшому, на підставі підписаного ОСОБА_5 акту № 2/2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року від 21.11.2018, у порушення вимог ст.42Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» та ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи розпорядником бюджетних коштів, без проведення зазначених у договорі робіт, проведено розрахунок в повному обсязі.

Відповідно до висновку експерта № 24/57 від 23.10.2020 (будівельно-технічної експертизи) встановлено, що роботи за фактом зведення підпірної стінки по АДРЕСА_2 згідно договору підряду № 74 від 30 жовтня 2018 року на суму 103309, 85 грн. не виконувались.

Відповідно до висновку експерта № 17-3/831 від 01.07.2020 (судово-почеркознавчої експертизи) встановлено, що підписи які містяться у договорі № 74 від 30.10.2018 та акті № 2/2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року та 21 листопада 2018, поблизу напису « ОСОБА_5 » виконані ОСОБА_5 .

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , на підставі рішення Здорівської сільської ради Васильківського району Київської області № 32-4-VII «Про припинення повноважень Здорівського сільського голови» від 29.01.2016 відповідно до ч. 2 ст. 42 та п. 1 ч. 3 ст. 50 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії сільської ради, обраної на чергових місцевих виборах, здійснює тимчасово повноваження сільського голови Здорівської сільської ради тимчасово.

Тим самим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України будучи службовою особою яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Встановлено, що 30.10.2018 Здорівською сільською радою Васильківського району Київської області (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04359264, місцезнаходження: вул. Соборна, 175, с. Здорівка, Васильківського району, Київської області, далі Замовник) та ФОП « ОСОБА_9 (ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ДРФО НОМЕР_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 , - далі ФОП « ОСОБА_9 » або Підрядник) укладено договір № 74 від 30.10.2018 року (далі Договір), предметом якого є зведення підпірної стіни по АДРЕСА_2 .

Згідно п. 4.2. сума Договору складає 103309 грн. 85 коп. без ПДВ. Договірна ціна за цим Договором тверда може переглядатися сторонами та уточнюватися у випадках п. 3.3 ДСТУ Б.Д.1-1-2013 протягом всього терміну проведення будівництва. Перегляд договірної, ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформлюється сторонами шляхом укладання Додаткових угод до цього Договору.

Відповідно до п. 5.1. прийом-передача виконаних послуг здійснюється сторонами за Актами, виконаних підрядних робіт (форма № КБ-2в) та за Довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), з визначенням фізичних обсягів виконаних робіт.

Пунктом 5.2. у випадку необґрунтованого ухилення «Замовника» від підписання Актів виконаних робіт, або не подання обґрунтованих письмових заперечень протягом 3-х днів від дати направлення Акта про виконання робіт, датою завершення робіт вважається дата повідомлення «Підрядником» про виконання певного обсягу робіт або своїх договірних зобов`язань. В даному випадку такі роботи вважаються прийнятими «Замовником».

Однак, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді виконувачки обов`язків голови Здорівської сільської ради, будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи з прямим умислом, повторно, всупереч інтересам служби та достовірно знаючи, що зведення підпірної стіни по АДРЕСА_2 не виконано, посвідчила своїм підписом акт № 2/2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року та 21 листопада 2018, про завершення ФОП « ОСОБА_9 » робіт, з метою розтрати бюджетних коштів виділених на зведення підпірної стіни, шляхом зловживання своїм службовим становищем, будучи ознайомлена з неправдивими відомостями зазначеними у актах виконаних робіт, умисно з вказаною метою погодила та підписала вказані офіційні документи, завіривши їх відтиском гербової печатки, тим самим надавши вказаному документу статус офіційного, для подальшої видачі даного документу до органів казначейського обслуговування для реєстрації бюджетного зобов`язання Здорівської сільської ради та оплати коштів за виконані роботи.

У подальшому, на підставі підписаного ОСОБА_5 акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року у порушення вимог ст.42Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» та ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи розпорядником бюджетних коштів, без проведення робіт по зведенню підпірної стіни, проведено розрахунок в повному обсязі.

Таким чином, ФОП « ОСОБА_9 » незаконно отримав грошові кошти в сумі 103309 грн. 85 коп., внаслідок зловживання ОСОБА_5 своїм службовим становищем.

Відповідно до висновку експерта № 24/57 від 23.10.2020 (будівельно-технічної експертизи) встановлено, що роботи за фактом зведення підпірної стінки по АДРЕСА_2 згідно договору підряду № 74 від 30 жовтня 2018 року на суму 103309, 85 грн. не виконувались.

Відповідно до висновку експерта № 17-3/831 від 01.07.2020 (судово-почеркознавчої експертизи) встановлено, що підписи які містяться у договорі № 74 від 30.10.2018 та акті № 2/2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року та 21 листопада 2018, поблизу напису « ОСОБА_5 » виконані ОСОБА_5 .

Крім того,досудовим розслідуваннямвстановлено,що ОСОБА_5 , на підставі рішення Здорівської сільської ради Васильківського району Київської області № 32-4-VII «Про припинення повноважень Здорівського сільського голови» від 29.01.2016 відповідно до ч. 2 ст. 42 та п. 1 ч. 3 ст. 50

ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії сільської ради, обраної на чергових місцевих виборах, здійснює тимчасово повноваження сільського голови Здорівської сільської ради тимчасово.

Тим самим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України будучи службовою особою яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Встановлено, що 30.10.2018 Здорівською сільською радою Васильківського району Київської області (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04359264, місцезнаходження: вул. Соборна, 175, с. Здорівка, Васильківського району, Київської області, далі Замовник) та ФОП « ОСОБА_9 (ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ДРФО НОМЕР_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 , - далі ФОП « ОСОБА_9 » або Підрядник) укладено договір № 75 від 30.10.2018 року (далі Договір), предметом якого є виконання поточного ремонту дороги по АДРЕСА_2 .

Згідно п. 4.2. сума Договору складає 199623 грн. 51 коп., без ПДВ. Перегляд договірної ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформлюється сторонами шляхом укладання Додаткових угод до цього Договору.

Відповідно до п. 5.1. Договору, прийом-передача виконаних робіт здійснюється сторонами за Актами, виконаних підрядних робіт (за формою КБ-2В) та за Довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (за формою КБ-3), з визначення фізичних обсягів виконаних робіт.

Пунктом 5.2. у випадку необґрунтованого ухилення «Замовника» від підписання Актів виконаних робіт, або не подання обґрунтованих письмових заперечень протягом 3-х днів від дати направлення Акта про виконання робіт, датою завершення робіт вважається дата повідомлення «Підрядником» про виконання певного обсягу робіт або своїх договірних зобов`язань. В даному випадку такі роботи вважаються прийнятими «Замовником».

Однак, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді виконувачки обов`язків голови Здорівської сільської ради, будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи з прямим умислом, всупереч інтересам служби та достовірно знаючи, що поточний ремонт дороги по АДРЕСА_2 не виконано, будучи ознайомленою з неправдивими відомостями зазначеними у актах виконаних робіт, умисно погодила та підписала акт № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року від 01 листопада 2018, про завершення ФОП « ОСОБА_9 » робіт, завіривши їх відтиском гербової печатки, тим самим надавши вказаному документу статус офіційного, з метою подальшої видачі даного документу до органів казначейського обслуговування для реєстрації бюджетного зобов`язання Здорівської сільської ради та оплати коштів за виконані роботи.

У подальшому, на підставі підписаного ОСОБА_5 акту № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року від 01 листопада 2018 року, у порушення вимог ст.42Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» та ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи розпорядником бюджетних коштів, без проведення зазначених у договорі робіт, на підстав платіжного доручення № 13 від 01.11.2018 проведено розрахунок в повному обсязі.

Відповідно до висновку експерта № 24/4 від 15.05.2020 (будівельно-технічна експертиза) визначити вартість фактично виконаних будівельних робіт за договором № 75 від 30.01.2018 не видається за можливе в зв`язку з відсутністю:

-ознак, що характеризують результати виконаних робіт, які, в свою чергу, мають підлягати візуалізації та фіксації інструментальним способом,

-підтверджуючої документації щодо використання будівельних машин та механізмів за переліком відомості ресурсів до акту форми КБ-2в (балансової довідки, свідоцтва про реєстрацію машин, договорів оренди машин та механізмів з актами виконаних робіт до них тощо), загального журналу робіт та актів огляду прихованих робіт.

У свою чергу, відповідно до висновку експерта № 24/268-13-2/120 від 25.09.2020 (будівельно-технічна експертиза) встановлено, що роботи за фактом проведення поточного ремонту дороги по вул. Шкільна в с. Здорівка Васильківського району Київської області згідно договору № 75 від 30.10.2018 на суму 199623, 51 грн. з урахуванням висновку експерта Київського НДЕКЦ МВС України № 24/4 від 15.05.2020 не проводились.

Завданий збиток Здорівській сільській раді внаслідок невиконання робіт згідно договору № 75 від 30.10.2018 з урахуванням висновку будівельно-технічної експертизи (пит. 2.1) становить 199623, 51 гривень.

Відповідно до висновку експерта № 17-3/600 від 14.04.2020 (судово-почеркознавча експертиза) встановлено, що:

- підпис, що міститься у договорі № 75 від 30.10.2018 на 2 арк. поблизу напису « ОСОБА_5 », виконано ОСОБА_5 ;

- підпис, що міститься у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк. поблизу напису « ОСОБА_5 », виконано ОСОБА_5 ;

- підпис, що міститься у акті № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року від 01 листопада 2018 на 1 арк. поблизу напису « ОСОБА_5 », виконано ОСОБА_5 ;

- підпис, що міститься у зведеному кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва № 02-001-001 на 1 арк., поблизу напису « ОСОБА_5 », виконано ОСОБА_5 ;

- підпис, що міститься у договірній ціні № 02-001-001 на 1 арк., поблизу напису « ОСОБА_5 », виконано ОСОБА_5 .

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , на підставі рішення Здорівської сільської ради Васильківського району Київської області № 32-4-VII «Про припинення повноважень Здорівського сільського голови» від 29.01.2016 відповідно до ч. 2 ст. 42 та п. 1 ч. 3 ст. 50

ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії сільської ради, обраної на чергових місцевих виборах, здійснює тимчасово повноваження сільського голови Здорівської сільської ради тимчасово.

Тим самим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України будучи службовою особою яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Встановлено, що 30.10.2018 Здорівською сільською радою Васильківського району Київської області (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04359264, місцезнаходження: вул. Соборна, 175, с. Здорівка, Васильківського району, Київської області, далі Замовник) та ФОП « ОСОБА_9 (ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ДРФО НОМЕР_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 , - далі ФОП « ОСОБА_9 » або Підрядник) укладено договір № 75 від 30.10.2018 року (далі Договір), предметом якого є виконання поточного ремонту дороги по АДРЕСА_2 .

Згідно п. 4.2. сума Договору складає 199623 грн. 51 коп., без ПДВ. Перегляд договірної ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформлюється сторонами шляхом укладання Додаткових угод до цього Договору.

Відповідно до п. 5.1. Договору, прийом-передача виконаних робіт здійснюється сторонами за Актами, виконаних підрядних робіт (за формою КБ-2В) та за Довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (за формою КБ-3), з визначення фізичних обсягів виконаних робіт.

Пунктом 5.2. у випадку необґрунтованого ухилення «Замовника» від підписання Актів виконаних робіт, або не подання обґрунтованих письмових заперечень протягом 3-х днів від дати направлення Акта про виконання робіт, датою завершення робіт вважається дата повідомлення «Підрядником» про виконання певного обсягу робіт або своїх договірних зобов`язань. В даному випадку такі роботи вважаються прийнятими «Замовником».

Однак, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді виконувачки обов`язків голови Здорівської сільської ради, будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи з прямим умислом, повторно, всупереч інтересам служби та достовірно знаючи, що поточний ремонт дороги по АДРЕСА_2 не виконано, посвідчила своїм підписом акт № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року від 01 листопада 2018, про завершення ФОП « ОСОБА_9 » робіт, з метою розтрати бюджетних коштів виділених на поточний ремонт дороги, шляхом зловживання своїм службовим становищем, будучи ознайомлена з неправдивими відомостями зазначеними у актах виконаних робіт, умисно з вказаною метою погодила та підписала вказані офіційні документи, завіривши їх відтиском гербової печатки, тим самим надавши вказаному документу статус офіційного, для подальшої видачі даного документу до органів казначейського обслуговування для реєстрації бюджетного зобов`язання Здорівської сільської ради та оплати коштів за виконані роботи.

У подальшому, на підставі підписаного ОСОБА_5 акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року у порушення вимог ст.42Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» та ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи розпорядником бюджетних коштів, без проведення зазначених у договорі робіт, на підстав платіжного доручення № 13 від 01.11.2018 проведено розрахунок в повному обсязі.

Таким чином, ФОП « ОСОБА_9 » незаконно отримав грошові кошти в сумі 199623 грн. 51 коп., внаслідок зловживання ОСОБА_5 своїм службовим становищем.

Відповідно до висновку експерта № 24/4 від 15.05.2020 (будівельно-технічна експертиза) визначити вартість фактично виконаних будівельних робіт за договором № 75 від 30.01.2018 не видається за можливе в зв`язку з відсутністю:

-ознак, що характеризують результати виконаних робіт, які, в свою чергу, мають підлягати візуалізації та фіксації інструментальним способом,

-підтверджуючої документації щодо використання будівельних машин та механізмів за переліком відомості ресурсів до акту форми КБ-2в (балансової довідки, свідоцтва про реєстрацію машин, договорів оренди машин та механізмів з актами виконаних робіт до них тощо), загального журналу робіт та актів огляду прихованих робіт.

У свою чергу, відповідно до висновку експерта № 24/268-13-2/120 від 25.09.2020 (будівельно-технічна експертиза) встановлено, що роботи за фактом проведення поточного ремонту дороги по вул. Шкільна в с. Здорівка Васильківського району Київської області згідно договору № 75 від 30.10.2018 на суму 199623, 51 грн. з урахуванням висновку експерта Київського НДЕКЦ МВС України № 24/4 від 15.05.2020 не проводились.

Завданий збиток Здорівській сільській раді внаслідок невиконання робіт згідно договору № 75 від 30.10.2018 з урахуванням висновку будівельно-технічної експертизи (пит. 2.1) становить 199623, 51 гривень.

Відповідно до висновку експерта № 17-3/600 від 14.04.2020 (судово-почеркознавча експертиза) встановлено, що:

- підпис, що міститься у договорі № 75 від 30.10.2018 на 2 арк. поблизу напису « ОСОБА_5 », виконано ОСОБА_5 ;

- підпис, що міститься у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк. поблизу напису « ОСОБА_5 », виконано ОСОБА_5 ;

- підпис, що міститься у акті № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року від 01 листопада 2018 на 1 арк. поблизу напису « ОСОБА_5 », виконано ОСОБА_5 ;

- підпис, що міститься у зведеному кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва № 02-001-001 на 1 арк., поблизу напису « ОСОБА_5 », виконано ОСОБА_5 ;

- підпис, що міститься у договірній ціні № 02-001-001 на 1 арк., поблизу напису « ОСОБА_5 », виконано ОСОБА_5 .

Правова кваліфікація кримінального правопорушення:

ч.1ст.366КК України- видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів.

ч. 2 ст. 191 КК України розтрата чужого майна, яке перебувало у віданні шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем;

ч. 3 ст. 191 КК України - розтрата чужого майна, яке перебувало у віданні шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненому повторно.

25.01.2021 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень - злочинів, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 191 та ч. 3 ст. 191 КК України;

10.03.2021 ОСОБА_5 повідомлено про нову підозру у вчиненні кримінальних правопорушень - злочинів, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 191 та ч. 3 ст. 191 КК України.

В подальшому, зібрані під час досудового розслідування докази визнано достатніми для складання обвинувального акта, тому, керуючись п. 4 ч. 2 ст. 36, ч.ч.1-7 ст.290 КПК України, прокурором Васильківського відділу Обухівської окружної прокуратури ОСОБА_10 24.03.2021 до СВ Васильківського відділу поліції № 1 Обухівського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області скеровано доручення про відкриття матеріалів кримінального провадження підозрюваній ОСОБА_5 , захиснику - адвокату ОСОБА_6 та представнику потерпілого ОСОБА_11 , про що було повідомлено останніх, згідно повідомлень про завершення досудового розслідування та відкриття сторонам кримінального провадження матеріалів від 24.03.2021, які було надіслано поштою.

24.03.2021 повістки про виклик для ознайомлення з матеріалами досудового розслідування в порядку ст. 290 КПК України на 29.03.2021, 30.03.2021 та 31.03.2021. Однак, незважаючи на це, ні підозрювана ОСОБА_5 , ні захисник підозрюваної - адвокат ОСОБА_6 не з`явилися до слідчого та не реалізували своє право на ознайомлення з матеріалами досудового розслідування та не повідомили про причини свого неприбуття до органу досудового розслідування.

Окрім цього, відповідно до клопотання адвоката ОСОБА_6 від 29.01.2021 захиснику було надано 15.03.2021 під час досудового розслідування частину матеріалів кримінального провадження №12019110140001551 від 08.11.2019 для ознайомлення, про що свідчить протокол надання доступу до матеріалів досудового розслідування в порядку ст. 221 КПК України від 15.03.2021.

22.04.2021при розглядів судовомузасіданні клопотанняпро встановлення строку ознайомлення з матеріалами досудового розслідування, підозрюваній ОСОБА_5 та захиснику ОСОБА_6 були вручені повідомлення про відкриття сторонами кримінального провадження матеріалів та повістки про виклик ОСОБА_5 для ознайомлення з матеріалами досудового розслідування у порядку ст. 290 КПК України на 26.04.2021 та 27.04.2021, однак на вказані повістки ніхто не зявився

Враховуючи вищевикладене та те, що з 24.03.2021, коли матеріали досудового розслідування були відкритими, сторона захисту не ознайомилась з матеріалами кримінального провадження, таким чином є достатні підстави вважати, що сторона захисту намагається затягнути процес ознайомлення з матеріалами досудового розслідування.

Також, встановлення строку для ознайомлення з матеріалами кримінального провадження ніяким чином не порушує права сторони захисту на ознайомлення з матеріалами досудового розслідування, а лише обмежує у часі.

Враховуючи зволікання підозрюваної ОСОБА_5 та її захисника - адвоката ОСОБА_6 при ознайомленні з матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019110140001551 від 08.11.2019, за ознаками кримінальних правопорушень - злочинів, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 191 та ч. 3 ст. 191 КК України до якого станом від 24.03.2021 їм надано доступ, але останні не з`являються до органу досудового розслідування з метою ознайомлення та не повідомляють про причини своєї неявки, а також враховуючи їх незначний об`єм, а саме чотири томи та відсутність обставин, що ускладнюють можливість в їх ознайомленні, слідчий звернувся з даним клопотанням до суду.

Прокурор в судовому засіданні підтримав клопотання, просив його задовольнити. Пояснив, що для забезпечення розгляду справи в розумних строках, підозрюваному вручались повістки на травень місяць 2021 р.

Слідчий в судовому засіданні підтримав клопотання, просив його задовольнити.

Підозрювана ОСОБА_5 в судовому засіданні відмовилась від пояснень, передала слово своєму захиснику.

Захисник підозрюваної ОСОБА_5 ОСОБА_6 в судовому засіданні заперечив щодо задоволення клопотання слідчого, оскільки вважає, що дане клопотання подано до суду передчасно. 22.04.2021 р. було розглянуто аналогічне клопотання, саме тоді, коли повідомили про відкриття матеріалів кримінального провадження. Слідчий викликав на 27 та 28.04.2021 р., проте, він був зайнятий. 28.04.2021 р. вони прибули. В справі є відеозаписи великого об`єму, вони домовилися за дати ознайомлення: 13.05.2021, 14.05.2021, 21.05.2021, 26.05.2021 р. Ознайомлення ними з матеріалами кримінального провадження ними було розпочато, але не закінчено. Вони ознайомлюються з матеріалами справи та не затягують досудове розслідування. Слідчий пропонував ОСОБА_5 принести флеш накопичувач на 1 Гб, проте такого пристрою у ОСОБА_5 немає. Їх викликали на 04.05.2021 р., проте, це був офіційний вихідний день. Повістки були виписані слідчим на 13.05.2021 р., 14.05.2021 р., 21.05.2021 р., 26.05.2021 р., а тому вважає, що дане клопотання подано слідчим передчасно.

Вислухавши учасниківсудового процесу,дослідивши матеріаликлопотання,слідчий суддявважає,що вононе підлягаєзадоволенню,з наступнихпідстав.

Відповідно до ч.10 ст. 290 КПК України, сторонам кримінального провадження, потерпілому надається достатній час для ознайомлення з матеріалами, до яких їм надано доступ. У разі зволікання при ознайомленні з матеріалами, до яких надано доступ, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з урахуванням обсягу, складності матеріалів та умов доступу до них зобов`язаний встановити строк для ознайомлення з матеріалами, після спливу якого сторона кримінального провадження або потерпілий вважаються такими, що реалізували своє право на доступ до матеріалів. Клопотання розглядається слідчим суддею місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, не пізніше п`яти днів з дня його надходження до суду з повідомленням сторін кримінального провадження. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про місце та час проведення судового засідання, не перешкоджає розглядові клопотання.

Відповідно доРішення Конституційного Суду України від 18.01.2012 р. №1-рп/2012, Рішення Європейського суду з прав людини у справі "Корнєв і Карпенко проти України" при визначенні адекватності часу та можливостей, які необхідні обвинуваченому для підготовки захисту, суд враховує конкретні обставини справи, її складність, обсяг матеріалів справи, який було пред`явлено для ознайомлення, обсяг матеріалів, з якими необхідно ознайомитись, тощо.

Слідчим суддею в судовому засіданні встановлено, що слідчим визначено дати стороні обвинувачення для ознайомлення з матеріалами кримінального провадження, а саме, на: 13.05.2021 р., 14.05.2021 р., 21.05.2021 р. та 26.05.2021 р., а тому дане клопотання є передчасним та не підлягає задоволенню.

Отже, наведене об`єктивно перешкоджає підозрюваній та її захиснику ознайомитись із матеріалами кримінального провадження.

За таких обставин, в задоволенні клопотання слід відмовити.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 16, 234, 235 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

В задоволенніклопотання старшогослідчого СВвідділу поліції№1Обухівського РУПГУНП вКиївській областікапітана поліції ОСОБА_7 про встановлення строку ознайомлення з матеріалами досудового розслідування,- відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудВасильківський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення05.05.2021
Оприлюднено30.01.2023
Номер документу96774416
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про встановлення строку ознайомлення з матеріалами кримінального провадження

Судовий реєстр по справі —362/2221/21

Постанова від 05.05.2021

Кримінальне

Васильківський міськрайонний суд Київської області

Кравченко Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні