Постанова
від 31.05.2010 по справі 2а-2006/10/1670
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 травня 2010 року < ЧАС > м. Полтава Справа № 2а-2006/10/1670

Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:

головуючого судді - Бойк а С.С.,

при секретарі - Кузьменк о М.В.,

за участю:

представника позивача - Р ичагової В.М.

представника відповідача - Горіної С.В.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом Ре гіонального управління Депа ртаменту контролю за виробни цтвом та обігом спирту, алког ольних напоїв і тютюнових ви робів Державної податкової а дміністрації України в Полта вській області до Приватног о підприємства "Лана-ком" про стягнення фінансових санкці й, суд, -

В С Т А Н О В И В:

12 травня 2010 року Регіон альне управління Департамен ту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольни х напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміні страції України в Полтавські й області звернувся до Полта вського окружного адміністр ативного суду з адміністрати вним позовом до ПП "Лана-ком" п ро стягнення фінансових санк цій в розмірі 3400,00 грн., що виникл а внаслідок несплати вказани м суб' єктом господарювання фінансових санкцій, накладе них на відповідача рішенням від 22 лютого 2010. В підтвердженн я наявності у відповідача за боргованості в сумі 3400,00 грн. на дату подання позову до суду п озивач посилався на дані дов ідки про стан заборгованості відповідача.

Представник позивача в су довому засіданні позовні вим оги підтримав в повному обся зі та просив їх задовольнити .

Відповідач в судовому засі данні проти позову заперечув ав, просив суд відмовити в зад оволенні позовних вимог.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши надані суду та зібрані ним до кази, застосувавши до спірни х правовідносин відповідні н орми матеріального та процес уального права, суд приходит ь до висновку про наявність п ідстав для задоволення по зову, виходячи з наступног о.

Судом встановлено, що ПП "Ла н-ком" зареєстроване як юриди чна особа виконавчим комітет ом Полтавської міської ради 29 лютого 2008 року, про що зроблен о запис за № 15881020000007539, та здійснює роздрібну і оптову торгівлю алкогольними напоями та тют юновими виробами.

З дослідженої судом довідк и щодо стану взаєморозрахунк ів відповідача з бюджетом вб ачається, що відповідачем не оплачена фінансова санкція в сумі 3400,00 грн., накладена на ньог о рішенням Регіонального упр авління Департаменту контро лю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації Ук раїни в Полтавській області від 22 лютого 2010 року № 160615. Це ріше ння в зв'язку із неможливістю вручення, було розміщене на д ошці податкових оголошень (п овідомлень) 30 березня 2010 року.

Суму застосованих фінансо вих санкцій до цього часу ПП "Л ана-ком" не сплачено.

При вирішенні цього спору с уд бере до уваги приписи част ини 1 статті 2 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни, відповідно до якої завдан ням адміністративного судоч инства є захист прав, свобод т а інтересів фізичних осіб, пр ав та інтересів юридичних ос іб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, орг анів місцевого самоврядуван ня, їхніх посадових і службов их осіб, інших суб'єктів при зд ійсненні ними владних управл інських функцій на основі за конодавства, в тому числі на в иконання делегованих повнов ажень.

Оскільки норми КАС України не встановлюють виключення з наведеного правила, то суд в важає, що воно підлягає засто суванню в тому числі і при роз в' язанні спору за звернення м суб' єкта владних повноваж ень.

Фактичною підставою для за стосування до відповідача фі нансової санкції в сумі 3400,00 гр н. згідно вказаного рішення с лугував висновок контролююч ого органу, викладений в акті перевірки від 02 лютого 2010 року № 42/16-32-03/35796532, про порушення ПП "Лан а-ком" частини 30 статті 15 Закону України "Про державне регулю вання виробництва і обігу сп ирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напо їв та тютюнових виробів" внас лідок зберігання алкогольни х напоїв та тютюнових виробі в (на загальну суму 1639,30 грн., з ни х алкогольних напоїв на суму 1032,30 грн., тютюнових виробів - 607,00 г рн.) у місцях зберігання, не вн есених до Єдиного реєстру.

Відповідно до вимог частин и 30 статті 15 зазначеного Закон у встановлено, що зберігання алкогольних напоїв та тютюн ових виробів здійснюється в місцях зберігання алкогольн их напоїв та тютюнових вироб ів, внесених до Єдиного реєст ру, незалежно від того, кому на лежить таке місце зберігання , або того, за заявою якого суб 'єкта господарювання таке мі сце зберігання було внесено до Єдиного реєстру.

Абзацом 9 частини 2 статті 17 З акону України "Про державне р егулювання виробництва і обі гу спирту етилового, коньячн ого і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів " визначено, що зберігання спи рту, або алкогольних напоїв, а бо тютюнових виробів у місця х зберігання, не внесених до Є диного реєстру, - 100% вартості то вару, який знаходиться в тако му місці зберігання, але не ме нше 1700,00 гривень.

Оскільки частина 2 статті 17 З акону України "Про державне р егулювання виробництва і обі гу спирту етилового, коньячн ого і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів " передбачає застосування фі нансових санкцій за зберіган ня алкогольних напоїв та тют юнових виробів у місцях збер ігання, не внесених до Єдиног о реєстру, а відсутність факт у останнього відповідачем не доведений, то є підстави для в исновку про правомірність за стосування до відповідача фі нансових санкцій згідно ріше ння Регіонального управлінн я Департаменту контролю за в иробництвом та обігом спирту , алкогольних напоїв і тютюно вих виробів Державної податк ової адміністрації України в Полтавській області від 22 лю того 2010 року № 160615.

З огляду на викладене суд вв ажає, що зазначене рішення ст ворює для відповідача обов'я зок виконати його владні при писи в частині сплати фінанс ової санкції.

Відповідач доказів сплати фінансової санкції в сумі 3400,00 грн. суду не надав, а судом при виконанні вимог статті 11 КАС України самостійно таких док азів не виявлено.

Таким чином, суд приходить д о висновку, що вимога Регіона льного управління Департаме нту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольни х напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміні страції України про стягненн я фінансової санкції в сумі 340 0,00 грн. є обґрунтованою та зако нною, оскільки відповідає за кону.

Статтею 16 Закону України "Пр о державне регулювання вироб ництва і обігу спирту етилов ого, коньячного і плодового, а лкогольних напоїв та тютюнов их виробів" встановлено, що ко нтроль за дотриманням норм ц ього Закону здійснюють орган и, які видають ліцензії, а тако ж інші органи в межах компете нції, визначеної законами Ук раїни.

Згідно з абзацом 6 пункту 1 ст атті 8 Закону України "Про держ авну податкову службу в Укра їні" на ДПА України, державні п одаткові адміністрації в Авт ономній Республіці Крим, обл астях, містах Києві та Севаст ополі та державні податкові інспекції в містах з районни м поділом покладено виконанн я таких функцій як проведенн я роботи по боротьбі з незако нним обігом алкогольних напо їв та тютюнових виробів, веде нням реєстрів імпортерів, ек спортерів, оптових та роздрі бних торговців, місць зберіг ання алкогольних напоїв та т ютюнових виробів, застосуван ня у випадках, передбачених з аконодавством, фінансових са нкцій до суб'єктів підприємн ицької діяльності за порушен ня законодавства про виробни цтво і обіг спирту етилового , коньячного, плодового, алког ольних напоїв і тютюнових ви робів, здійсненням заходів п о вилученню та знищенню або п ередачі на промислову переро бку алкогольних напоїв, знищ енню тютюнових виробів, що бу ли незаконно вироблені чи зн аходилися у незаконному обіг у.

Пункт 2.12 Положення про Депар тамент контролю за виробницт вом та обігом спирту, алкогол ьних напоїв і тютюнових виро бів Державної податкової адм іністрації України визначає одним із завдань департамен ту застосування у випадках, п ередбачених законодавством , фінансових санкцій до суб'єк тів господарювання за поруше ння вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері ви робництва та обігу спирту, ал когольних напоїв і тютюнових виробів.

Згідно з частиною 5 статті 17 З акону України "Про державне р егулювання виробництва і обі гу спирту етилового, коньячн ого і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів " у разі невиконання суб'єктом господарювання рішення орга нів, зазначених у частині 3 ціє ї статті, сума штрафу стягуєт ься на підставі рішення суду .

Згідно із частиною 1 статті 71 КАС України кожна сторона по винна довести ті обставини, н а яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідач заперечень про ти позову, доказів сплати бор гу чи доказів в спростування вищевикладеного суду не над ав.

Суд перевіривши матеріали справи, оцінивши надані дока зи, дійшов висновку, що позовн і вимоги обґрунтовані, підтв ерджені матеріалами справи т а підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов задовольнити.

Стягнути з Приватного підп риємства "Лана-ком" (вул. П.Ми рного, 19, кв. 2, м. Полтава, код ЄД РПОУ 35796532) фінансову санкцію в р озмірі 3400 (три тисячі чотирист а) грн. 00 коп. до державного бюдж ету (код ЄДРПОУ УДК 34698804 ГУДКУ у Полтавській області, р/р 31117106700002, код б/к 21081100, символ 106, МФО 831019 "Адмі ністративні штрафи та санкці ї").

Копію постанови направити сторонам.

Постанова відповідн о до статті 254 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни набирає законної сили пі сля закінчення строку поданн я заяви про апеляційне оскар ження, встановленого цим Код ексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяв у про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не бул а подана у строк, встановлени й Кодексом адміністративног о судочинства України, поста нова набирає законної сили п ісля закінчення цього строку . У разі подання апеляційної с карги судове рішення, якщо йо го не скасовано, набирає зако нної сили після закінчення а пеляційного розгляду справи .

Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повно му обсязі відповідно до стат ті 160 цього Кодексу - з дня ск ладення в повному обсязі. Як що постанову було проголоше но у відсутності особи, яка бе ре участь у справі, то строк подання заяви про апеляці йне оскарження обчислюєтьс я з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарг а може бути подана у 20-денний с трок після подачі заяви про а пеляційне оскарження в поряд ку, визначеному статтею 186 Код ексу адміністративного суд очинства України.

Повний текст постанови виг отовлено 04 червня 2010 року.

Суддя С.С. Бойко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.05.2010
Оприлюднено12.07.2010
Номер документу9680907
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2006/10/1670

Постанова від 31.05.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Бойко

Ухвала від 13.05.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Бойко

Ухвала від 13.05.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Бойко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні