28/271А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
ПОСТАНОВА
31.08.07 Справа№ 28/271А
12 год 25 хв
За поданням: Виконуючого обов”язки начальника Державної податкової інспекції у Стрийському районі Львівської області, м. Стрий Львівської області
до: Приватного підприємства “Віра”, с. Гірне Стрийського району Львівської області
про продовження строку умовного адміністративного арешту активів Приватного підприємства “Віра” (місцезнаходження: 82468, Львівська область, Стрийський район, с. Гірне, код ЄДРПОУ 22390094) на строк 3168 годин (132 дні).
Суддя Морозюк А.Я.
Секретар судового засідання
Онишко І.Р.
м. Львів, вул. Личаківська,128,
Зал судового засідання № 302.
Представники:
Від ДПІ у Стрийському районі: Андрейків Ю.Я. - головний державний податковий інспектор
Від ПП “Віра”: не з”явився
Розглядається подання начальника Державної податкової інспекції у Стрийському районі Львівської області від 29.08.2007 року №15078/10/10-0 про продовження строку умовного адміністративного арешту активів Приватного підприємства “Віра” (місцезнаходження: 82468, Львівська область, Стрийський район, с. Гірне, код ЄДРПОУ 22390094) на строк 3168 годин (132 дні), на підставі п.п. 9.3.3 п. 9.3. ст.9 Закону України “Про порядок погашення зобов”язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 20.12.2000р. № 2181- III.
Подання отримане господарським судом Львівської області 29.08.2007 року о 14 год 35 хв, ухвалою суду від 29.08.2007 року розгляд подання в судовому засіданні призначено на 31.08.2007 року на 12 год 00 хв.
В судовому засіданні представник ДПІ у Стрийському районі вимоги подання підтримав з підстав, наведених у поданні, свої вимоги податковий орган обґрунтовує тим, що ДПІ у Стрийському районі видавались повідомлення та направлення на проведення планової виїзної документальної перевірки ПП “ Віра” за наявності законних підстав для їх проведення, однак у зв”язку із відсутністю за юридичною адресою посадових осіб ПП “Віра” та відсутністю бухгалтерських чи будь-яких інших документів, така перевірка не була проведена, що підтверджено відповідними актами. Також податковий орган зазначає, що директор ПП “Віра” був належним чином повідомлений про проведення документальної перевірки підприємства, однак документів для проведення перевірки не надав. Таким чином, мають місце обставини, передбачені п.п “г”п.9.1.2 ст.9 Закону України “Про порядок погашення зобов”язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000р. № 2181- III. Право на проведення планової документальної перевірки виникло в податкового органу на підставі статті 11-1 Закону України “Про державну податкову службу в Україні”від 04.12.1990 року № 509-ХІІ(із змінами та доповненнями).
ПП “ Віра” явки уповноваженого представника в судове засідання не забезпечило, пояснення по суті подання суду не подало, вимог подання по суті не оспорило.
В судовому засіданні було досліджено письмові докази, які наявні в матеріалах справи (довідки, запити, акти, службові листи, направлення, поштове повідомлення, повідомлення, подання, рішення, листи та інші наявні в матеріалах справи письмові докази).
Розглянувши матеріали справи, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд дійшов до висновку про задоволення вимог подання про продовження строку умовного адміністративного арешту активів, виходячи із наступного.
Згідно затвердженого ДПА України Плану-графіку проведення документальних перевірок, на ІІІ кв. 2007 року було заплановано проведення документальної перевірки Приватного підприємства “Віра” з питань дотримання вимог податкового та валютного законодавства, про що податковим органом на адресу ПП “Віра” було надіслане повідомлення про проведення виїзної планової документальної перевірки №10904/10/23-106 від 26.06.2007 року. Однак з пошти прийшов лист-повернення з відміткою: „за юридичною адресою не знаходиться”. Після встановлення місцезнаходження керівника ПП “Віра” 26.07.2007 року його було ознайомлено з повідомленням про проведення перевірки №10904/10/23-106. Після чого виписано направлення на проведення перевірки №000431/23-3 від 17.08.2007 року.
При виході на юридичну адресу ПП “ Віра” було складено акт №74/23-3/22390094 від 17.08.2007 року про відсутність ПП “Віра” та посадових осіб ПП “ Віра” за юридичною адресою, та акт №75/23-3/22390094 від 17.08.2007 року про ненадання документів для проведення документальної перевірки та відсутність посадових осіб ПП “ Віра”.
Відповідно до п.8 ч.1 ст.11 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990 року № 509-ХІІ(із внесеними змінами та доповненнями - далі Закон № 509-ХІІ), органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право вимагати від платників податків, діяльність яких перевіряється, усунення виявлених порушень податкового законодавства, контролювати виконання законних вимог посадових осіб органів державної податкової служби, а також припинення дій, які перешкоджають здійсненню повноважень посадовими особами органів державної податкової служби.
Відповідно до ч.1, ч.4 ст.11-1 Закону № 509-ХІІ, плановою виїзною перевіркою вважається перевірка платника податків … , яка передбачена в плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за місцезнаходженням такого платника податків чи за місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна перевірка. Право на проведення планової виїзної перевірки платника податків надається лише у тому випадку, коли йому не пізніше ніж за десять днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано письмове повідомлення із зазначенням дати початку та закінчення її проведення.
Згідно із п.п “г”п.9.1.2 ст.9 Закону України “Про порядок погашення зобов”язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000р. № 2181- III(із внесеними змінами та доповненнями), арешт активів може бути застосовано, якщо з'ясовується, що платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення.
Згідно із п.п.9.3.3 п.9.3 ст.9 Закону № 2181- III, арешт може бути накладено на активи строком до 96 годин від години підписання відповідного рішення керівником податкового органу (його заступником). Зазначений строк не може бути продовжений в адміністративному порядку, у тому числі за рішенням інших державних органів, за винятком випадків, коли власника заарештованих активів не встановлено (не виявлено), - у цьому випадку такі активи перебувають під режимом адміністративного арешту протягом строку, визначеного законодавством для визнання їх безхазяйними, або у разі коли такі активи є такими, що швидко псуються, - протягом граничного строку, визначеного законодавством, після якого вони підлягають продажу за процедурою, встановленою статтею 10 цього Закону. Керівник відповідного податкового органу (його заступник) має право звернутися до суду з поданням про продовження строку арешту активів платника податків за наявності достатніх підстав вважати, що звільнення активів з-під адміністративного арешту може загрожувати їх зникненням або знищенням, а суд повинен прийняти відповідне рішення протягом 48 годин від моменту отримання зазначеного звернення. Строки, визначені цим підпунктом, не включають години, що припадають на вихідні та святкові дні.
28.08.2007 року начальником ВПМ ДПІ у Стрийському районі подано на розгляд в.о. начальника ДПІ у Стрийському районі Подання про застосування адміністративного арешту активів платника податків, в якому зазначено про з'ясування обставин, передбачених п.9.1.2 ст.9 Закону України “Про порядок погашення зобов”язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”(платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення), і викладено прохання про застосування умовного адміністративного арешту активів ПП “ Віра ”. На підставі зазначеного подання 29.08.07 року в.о. начальника ДПІ у Стрийському районі прийняв Рішення про застосування адміністративного арешту активів платника податків, яким вирішив застосувати умовний адміністративний арешт активів платника податків - ПП “ Віра” (82468, Львівська область, Стрийський район, с. Гірне).
За таких обставин суд дійшов до висновку про задоволення вимог подання та продовження строку умовного адміністративного арешту активів Приватного підприємства “Віра” (місцезнаходження: 82468, Львівська область, Стрийський район, с. Гірне, код ЄДРПОУ 22390094) на строк 3168 годин (132 дні).
На підставі вищенаведеного, керуючись п.п. 9.1.2 “г”п.9.1, п.п. 9.3.3 п.9.3 ст.9 Закону України “Про порядок погашення зобов”язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000р. № 2181- III(із внесеними змінами та доповненнями), п.2-1, п.6 Прикінцевих та перехідних положень та ст.ст.69-71,86,158,160,162,163,167 Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року № 2747-IV(із змінами та доповненнями), суд-
ПОСТАНОВИВ:
1. Вимоги подання в.о. начальника Державної податкової інспекції у Стрийському районі Львівської області задоволити повністю.
2. Продовжити строк умовного адміністративного арешту активів Приватного підприємства “Віра” (місцезнаходження: 82468, Львівська область, Стрийський район, с. Гірне, код ЄДРПОУ 22390094) на строк 3168 годин (132 дні).
Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Постанова може бути оскаржена в строк та в порядку, визначеному ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст.160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 31.08.2007 |
Оприлюднено | 26.09.2007 |
Номер документу | 968181 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Морозюк А.Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні