копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 травня 2010 р. Справа № 2а-4094/10/1870
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Глазька С.М.,
за участю секретаря судового засідання-Чикалової М.С.,< Текст >
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції в місті Суми до приватної комерційної фірми "Восход" про припинення юридичної особи ,-
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекція в місті Суми звернулася до суду з позовом, в якому просить припинити юридичну особу - приватну комерційну фірму "Восход". Свої вимоги позивач мотивує тим, що відповідач всупереч вимог п.п.4.1.4 п.4.1. ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» більше року не подає до ДПІ в м. Суми податкову звітність.
В судове засідання представник позивача не з’явився, справу просив розглядати без його участі (а.с.3).
Відповідач, повідомлений про час і місце розгляду справи за останнім відомим місцем реєстрації (а.с.4,5,11), в судове засідання не з’явився. Відповідно до ч. 1 ст. 40 КАС України у разі неповідомлення про зміну адреси повістка надсилається за останньою адресою і вважається врученою.
Перевіривши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити, виходячи з наступного.
В судовому засіданні встановлено, що приватна комерційна фірма "Восход" (400300, Сумська область, м. Суми, вул. Харківська, буд. 4, і.к.14013785), виконавчим комітетом Сумської районної ради 24 липня 1992 року зареєстроване як юридична особа та включене до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що підтверджується копією довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с.4).
Згідно статті 33 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам —правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.
Відповідно до ч. 2. ст. 38 зазначеного Закону однією з підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Як вбачається з довідки від 02 квітня 2010 року № 23818/9/15-106 (а.с.6), відповідач з 01 жовтня 1992 року та по теперішній час не подає звітності інспекції, господарську діяльність не здійснює, податкова заборгованість перед позивачем відсутня.
Таким чином, судом встановлено, що відповідач не виконує вимогу п.1 ст. 9 Закону України “Про систему оподаткування”, та більше року не подає податкової звітності, а тому вимоги позивача щодо припинення юридичної особи - приватної комерційної фірми "Восход" є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 5 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи.
Згідно з ч. 6 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.
Отже, вказані правові норми передбачають повноваження суду призначати комісію з припинення юридичної особи за умови можливості такого призначення. В іншому випадку ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" покладає зобов’язання з встановлення голови такої комісії на державного реєстратора.
Позивачем не було надано суду відомостей про осіб, яких він пропонує і погоджується призначити членами комісії з припинення юридичної особи – приватної комерційної фірми "Восход".
За таких обставин суд дійшов висновку, що призначення в судовому рішенні комісії з припинення відповідача є неможливим. В цьому разі зобов'язання з встановлення голови комісії з припинення юридичної особи – приватної комерційної фірми "Восход" покладається на державного реєстратора.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції в місті Суми до приватної комерційної фірми "Восход" про припинення юридичної особи –задовольнити в повному обсязі.
Припинити юридичну особу - приватну комерційну фірму "Восход" (400300, Сумська область, м. Суми, вул. Харківська, буд. 4, і.к.14013785), зареєстровану виконавчим комітетом Сумської районної ради 24 липня 1992 року.
Копію постанови після набрання її законної сили надіслати державному реєстратору Сумської районної ради за місцем реєстрації юридичної для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду в десятиденний строк з дня складення постанови в повному обсязі та подання після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, або без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя (підпис) С.М. Глазько
< Список > < Дата >
З оригіналом згідно
Суддя С.М. Глазько
Повний текст постанови складений 28 травня 2010 року
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2010 |
Оприлюднено | 28.08.2010 |
Номер документу | 9681954 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.М. Глазько
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні