копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 червня 2010 р. Справа № 2а-2770/10/1870
Сумський окружний адмін істративний суд у складі:
головуючого судді - Соп'яне нко О.В.
за участю секретаря судового засідання-Шаповал Є.А.,< Текст >
розглянувши у відкритом у судовому засіданні в примі щенні суду в м. Суми адміністр ативну справу за позовом Пр окурора Середино-Будського району в інтересах держави в особі відокремленого підро зділу "Держенергонагляд у Пі внічному регіоні" до комуна льної установи "Сумська місь ка стоматологічна полікліні ка" про стягнення штрафу ,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, прокурор Серед ино-Будського району в інтер есах держави в особі відокре мленого підрозділу "Держенер гонагляд у Північному регіон і", звернувся до суду з адмініс тративним позовом до комуна льної установи "Сумська місь ка стоматологічна полікліні ка", в якому просить стягнути з відповідача штраф у розмірі 510,00 грн. Позовні вимоги обґрун товуються тим, що під час пров едення перевірки за дотриман ням чинного законодавства бу ло виявлено порушеня, внаслі док чого відповідачу було ви дано обов' язковий до викона ння припис № С-1243т від 14.11.08року п ро усунення виявлених поруше нь. За невиконання припису до відповідача було застосован о штраф в сумі 510 грн.
Сторони в судове засідання не з' явилися. Від відокремл еного підрозділу "Держенерго нагляд у Північному регіоні" надійшла заява про розгляд с прави без участі представник а позивача, позовні вимоги пі дтримують в повному обсязі.
Відповідач, повідомлений п ро час, дату та місце розгляду справи за адресою, внесеною д о Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що підтверджується довідкою вищезазначеного ре єстру (а.с.23), в судове засідання не з' явився. Про причини нея вки суд не повідомив, клопота ння про відкладення розгляду справи до суду не надав.
Відповідно до ч. 8 ст. 35 КАС Укр аїни вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщ о вона доставлена за адресою , внесеною до відповідного де ржавного реєстру, або за адре сою, яка зазначена її предста вником, і це підтверджується підписом відповідної службо вої особи. Таким чином, суд вв ажає, що відповідач є належно повідомлений про дату, час та місце судового засідання, йо го відсутність в судовому за сідання не перешкоджає розгл яду справи.
Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши док ази у їх сукупності, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
У відповідності до ст.121 Конс титуції України та ст. 36 Закон у України „Про прокуратуру" п рокурори та їх заступники ма ють право звертатися до суду з позовними заявами в інтере сах держави в особі органів д ержавної влади або органів м ісцевого самоврядування, яки м законом надано повноваженн я органів державної влади.
Згідно з Указом Президента України „Про зміни в структу рі центральних органів викон авчої влади" від 15.12.99р. №1573/99 з мето ю вдосконалення структури ор ганів виконавчої влади та пі двищення ефективності держа вного управління внесено змі ни до структури центральних органів виконавчої влади та затверджено систему їх реалі зації, якою визначено, що до ск ладу органів виконавчої влад и України входить Міністерст во палива та енергетики Укра їни.
Державне підприємство „На ціональна енергетична компа нія „Укренерго" підпорядкова но Міністерству палива та ен ергетики України і засновано на державній власності.
Основною метою діяльності підприємства є забезпечення цілісності об'єднаної енерг етичної системи, забезпеченн я інтересів держави, енергоо щадних підприємств усіх форм власності, запобігання пору шенням режимів і аварій сист емного значення та ліквідаці я наслідків можливих аварій з найменшими для держави втр атами.
Відповідно до ст. 5 Закону Ук раїни „Про електроенергетик у" однією із засад державної п олітики в енергетиці є створ ення умов безпечної експлуат ації об'єктів електроенергет ики, а також забезпечення від повідальності енергопостач альників та споживачів.
Згідно зі ст. 9 зазначеного з акону та п. 1 Положення „Про де ржавний енергетичний нагляд за режимами споживання елек тричної та теплової енергії" , затвердженого КМУ від 07.08.96р. №9 29 із змінами та доповненнями, державний енергетичний нагл яд за технічним станом та орг анізацією експлуатації елек тричних, теплових, тепловико ристовувальних установок і м ереж, режимами споживання ел ектричної та теплової енергі ї суб'єктів електроенергетик и, суб'єктів відносин у сфері т еплопостачання і споживачів електричної енергії здійсню є Державна інспекція з енерг етичного нагляду за режимами споживання електричної і те плової енергії (Держенергона гляд). Державні інспектори з е нергетичного нагляду за режи мами споживання електричної та теплової енергії мають пр аво застосовувати у встановл еному законом України порядк у санкції до суб'єктів господ арської діяльності за поруше ння нормативно-правових акті в. За ухилення від виконання а бо несвоєчасне виконання ріш ень чи приписів Державної ін спекції з енергетичного нагл яду за режимами споживання е лектричної та теплової енерг ії суб'єкти господарської ді яльності несуть відповідаль ність у вигляді штрафу у розм ірі до п'яти тисяч неоподатко вуваних податком мінімумів д оходів громадян.
Згідно з Положенням Про від окремлений підрозділ „Держе нергонагляд у Північному рег іоні", затвердженим директор ом Державного підприємства „ Національна енергетична ком панія „Укренерго", Держенерг онагляд у Північному регіоні утворено з метою забезпечен ня функціонування електроен ергетичної системи регіону в межах Харківської, Полтавсь кої та Сумської областей Укр аїни, як складової частини ці лісної об'єднаної енергосист еми України.
У ході перевірки ВП „Держен ергонагляд у Північному регі оні" за дотриманням чинного з аконодавства встановлено, що в період з 14 листопада 2008 року п о 14 листопада 2008 року інспекціє ю з енергетичного нагляду за режимами споживання електри чної та теплової енергії у Су мській області було проведен о обстеження з питань техніч ного стану, організації експ луатації тепловикористовую чих установок і мереж, систем опалення, вентиляції, гарячо го водопостачання та систем збору і повернення конденсат у, дотримання режимів спожив ання теплової енергії комун альної установи "Сумська міс ька стоматологічна поліклін іка", про що було складено акт №С-1243т (а.с.25-26).
За результатами обстеженн я відповідачеві було видано обов'язковий до виконання пр ипис №С-1243т від 14.11.08р. (а.с.27-28) про ус унення виявлених порушень, я кі відповідач у встановлений термін не виконав, що підтвер джується протоколом №07/30-0191т ві д 11.02.09р.(а.с.29).
Старшим державним інспект ором України з енергонагляду у Сумській області за поруше ння законодавства про електр оенергетику та за невиконанн я припису на відповідача, згі дно зі ст. 27 Закону України „Пр о електроенергетику" та „ Про порядок накладання на суб'єк тів господарювання штрафів з а порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання ", затв ердженого Постановою КМУ №1312 від 30.07.99р. із змінами і доповненнями, внесеними пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 05 листопада 2008року № 970, накладено штраф у розмірі т ридцяти неоподатковуваних м інімумів доходів громадян у сумі 510 (п'ятсот десять) гривень , про що було винесено постано ву №ОСт 35/09-30 від 17.02.09р.(а.с.30).
Відповідно до п.10 Положення „Про порядок накладання на с уб'єктів господарювання штра фів за порушення законо давства в галузі електр оенергетики та сфері тепл опостачання", затвердженого постановою Кабінету Міністр ів України від 21 липня 1999р. №1312 і з змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабін ету Міністрів України від 05 ли стопада 2008року №970, суб'єкт госп одарювання за порушення зако нодавства в галузі електроен ергетики повинен сплатити шт раф протягом 30 днів з дня вине сення постанови про його нак ладання. У разі несплати штра фу у зазначений термін він ст ягується в судовому порядку.
До теперішнього часу поста нову відповідачем не виконан о, відомостей про сплату не на дходило.
Ненадходження, а також несв оєчасне надходження штрафни х санкцій до бюджету зачіпає інтереси держави, оскільки в ідбувається недофінансуван ня бюджетних установ, органі зацій, соціальних програм, що створює загрозу стабільност і соціальної політики держав и.Штрафи, накладені Державно ю інспекцією з енергетичного нагляду спрямовуються до де ржавного бюджету України.
Враховуючи вищевикладене , суд приходить до висновку, що вимоги позивача обґрунтован і та підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 К АС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позо в Прокурора Середино-Будськ ого району в інтересах держа ви в особі відокремленого пі дрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" до кому нальної установи "Сумська мі ська стоматологічна поліклі ніка" про стягнення штрафу в сумі 510 грн - задовольнити в п овному обсязі.
Стягнути з комунальної уст анови "Сумська міська стомат ологічна поліклініка" (40007, м.Су ми, вул.Паркова, 2/1, код 03395111, р/р 354110010 03081) на користь Державного бюдж ету на р/р 31119106700002 ГУДКУ у Сумські й області, МФО 837013, код ЄДРПОУ 236363 15, код платежу 21081100 штраф в сумі 510,00 грн. (п' ятсот десять грн.).
Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у через Сумський окружний ад міністративний суд шляхом по дачі заяви про апеляційне ос карження постанови суду в де сятиденний строк з дня склад ення постанови в повному обс язі та подання після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, або без попередн ього подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо апеля ційна скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення. Якщо постанову було про голошено у відсутності особи , яка бере участь у справі, то с трок подання заяви про апеля ційне оскарження обчислюєть ся з дня отримання нею копії п останови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у встановл ений строк, постанова набира є законної сили після закінч ення цього строку. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.
Суддя < Текст > О.В. Соп'яненко
З оригіналом згідно
Суддя О.В. Соп'яненко
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.06.2010 |
Оприлюднено | 12.07.2010 |
Номер документу | 9682193 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
О.В. Соп'яненко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні