ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 квітня 2021 року Справа № 160/984/21
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Сліпець Н.Є.
розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпро адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ТК КС до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
ВСТАНОВИВ :
22.01.2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю ТК КС (далі - позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - відповідач), в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 11.09.2020 року №0000620710 в частині застосування штрафу у сумі 250 000,00 грн. за порушення, встановлене ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального №481/95-ВР від 19.12.1995 року (із змінами та доповненнями) та на підставі п. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України, ст. 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального №481/95-ВР від 19.12.1995 (із змінами та доповненнями).
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.01.2021 року відкрито провадження у адміністративній справі, та призначено справу до розгляду за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 18.02.2021 року (а.с. 19).
Усною ухвалою суду, із занесенням до протоколу судового засідання, від 16.03.2021 року закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті на 01.04.2021 року о 10:00 год. (а.с. 60).
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області 03.07.2020 року прийнято наказ №1524-п про проведення фактичної перевірки ТОВ ТК КС з питань дотримання законодавства у сфері обігу підакцизних товарів, на підставі якої складено акт №0076/04/36/05/РРО/42811758 від 07.07.2020 року Про результати фактичної перевірки з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладання трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) , на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення №0000620710 від 11.09.2020 року, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 250 000,00 грн. Позивач зазначає, що відбулась звичайна технічна помилка, яка спричинила перевірку техніки на виконання вимог чинного законодавства на автозаправній станції, що розташована за адресою: Нікопольський район, с. Покровське, вул. Покровська, 2А, отже, фактична роздрібна реалізація пального кінцевому споживачу без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним 30.10.2019 року на даній автозаправній станції не відбувалася, у зв`язку з чим, винесене податкове повідомлення-рішення про накладення штрафу є протиправним та підлягає скасуванню.
18.02.2021 року представником відповідача було подано письмовий відзив на позов, у якому у задоволенні позову просив відмовити повністю, посилаючись на те, що Головним управлінням ДПС України у Дніпропетровській області правомірно прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення, на підставі та в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Законами України, оскільки правовою підставою для застосування фінансових санкцій є встановлення факту продажу пального без наявності відповідної ліцензії. Так, в ході проведення перевірки встановлено реалізацію пального без ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним 30.10.2019 року про що свідчать зареєстровані виторги. При цьому, ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним видана ТОВ ТК КС терміном дії з 05.11.2019 року по 05.11.2024 року. Вказане порушення зафіксовано актом перевірки від 07.07.2020 року №0076/04/36/05/РРО/42811758. Таким чином, під час перевірки встановлено порушення ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального , а саме роздрібна торгівля пальним без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, 30.10.2019 року на АЗС за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Покровська, 2-а реалізовано газ краплений на суму 59,98 грн. чек №8373. Частинами 1-3 ст. 17 Закону № 481 /95 передбачено, що за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біостанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством. До суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі: роздрібної торгівлі пальним без наявності відповідної ліцензії - 250 000,00 гривень.
Представник позивача у судове засідання не з`явився, про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, звернувся до суду із заявою з проханням розглянути справу за його відсутності в порядку письмового провадження.
Представник відповідача у судове засідання не з`явився, про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про причини не явки суд не повідомив.
Згідно із ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З урахуванням заяви представника позивача про розгляд справи у письмовому провадженні, відсутності представника відповідача, належним чином повідомленого про дату, час та місце розгляду справи, наявності достатніх доказів у матеріалах справи для вирішення спору по суті заявлених вимог, суд ухвалив здійснити розгляд справи у письмовому провадженні.
Згідно із ст. 229 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи, або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази у сукупності з нормами чинного законодавства України, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю ТК КС зареєстроване, як суб`єкт господарювання, який з 31.10.2019 року займається роздрібною торгівлею пальним та подібними продуктами, що підтверджується відповідною ліцензією від 31.10.2019 року № 04220314201900524, терміном дії до 31.10.2024 року.
03.07.2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області видано наказ №1524-п про проведення фактичної перевірки ТОВ ТК КС з питань дотримання законодавства у сфері обігу підакцизних товарів.
На підставі наказу від 03.07.2020 року №1524-п та направлень від 03.07.2020 року №1941 та №1942 Головним управлінням ДПС України у Дніпропетровській області проведено перевірку ТОВ ТК КС , а саме господарської одиниці (АЗС), розташованої за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Покровська, буд. 2А.
За результатами перевірки складено акт від 07.07.2020 року №0076/04/36/05/РРО/42811758 Про результати фактичної перевірки з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладання трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) .
Перевіркою встановлена роздрібна торгівля пальним без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі, а саме: 30.10.2019 року на АЗС за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Покровська, 2-а реалізовано газ краплений на суму 59,98 грн. чек №8373.
За висновками акту перевірки контролюючим органом встановлено порушення ТОВ ТК КС ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального .
На підставі висновків вказаного акту перевірки Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області винесено податкове повідомлення-рішення форми №0000820710 від 11.09.2020 року про застосування штрафних санкцій за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального в сумі 250 000,00 грн. за роздрібну торгівлю пальним без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Отже, спір між сторонами виник з підстав правомірності та обґрунтованості винесення контролюючим органом податкового повідомлення-рішення №0000620710 від 11.09.2020 року про застосування штрафних санкцій.
Вирішуючи спір по суті заявлених вимог, суд виходить з наступного.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).
Згідно з пунктом 75.1 статті 75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку , встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Підпунктом 75.1.3 пункт 75.1 статті 75 ПК України визначено, що фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).
Порядок проведення фактичної перевірки врегульовано статтею 80 ПК України, пунктом 80.1 якої передбачено, що фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).
Відповідно до пункту 80.5 статті 80 ПК України допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення фактичної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу.
В силу пункту 80.2 статті 80 ПК України, фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки та за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема, пп. 80.2.5 у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.
Згідно із п. 81.1 статті 81 ПК України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:
- направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;
- копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;
- службового посвідчення осіб (належним чином оформленого відповідним контролюючим органом документа, що засвідчує посадову (службову) особу), які зазначені в направленні на проведення перевірки.
Непред`явлення або не надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.
Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється.
При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення.
У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови.
При цьому, позивач у позовній заяві не оскаржує факт призначення перевірки та право контролюючого органу на її здійснення.
Щодо притягнення позивача до відповідальності за роздрібну торгівлю пальним без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, а саме, щодо того, що 30.10.2019 року на АЗС за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Покровська, 2-а реалізовано газ краплений на суму 59,98 грн. чек №8373, суд зазначає наступне.
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України визначені Законом України від 19.12.1995 № 481/95 Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів (далі - Закон №481/95-ВР).
Частиною четвертою статті 17 Закону України № 481/95визначено компетенцію органів, уповноважених застосовувати штрафні санкції за порушення норм цього Закону. Рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою статті 17 Закону, приймаються органами доходів і зборів та/або органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції, визначеної законами України.
Відповідно до п.61.1ст.61 Податкового кодексу України, податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Статтею 62 ПК України передбачено, що податковий контроль здійснюється, в тому числі, шляхом інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів; перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
Суд зазначає, що ст. 1 Закону №481/95-ВР передбачено, що документом державного зразка, який засвідчує право суб`єкта підприємницької діяльності на провадження реалізації тютюнових та алкогольних виробів протягом визначеного строку є ліцензія (спеціальний дозвіл).
Ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481/95-ВР, роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб`єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання терміном на п`ять років. Імпорт або експорт пального здійснюється за наявності у суб`єкта господарювання, що імпортує або експортує пальне, ліцензії на право виробництва або зберігання, або оптової чи роздрібної торгівлі пальним.
Суб`єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
За порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Так, відповідно абзацу 9 частини 2статті 17 Закону №481/95-ВРдо суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів, зокрема, у разі роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії - 250000 гривень.
З аналізу наведених норм Закону №481/95-ВР вбачається, що законодавець пов`язує діяльність з реалізації пального з отриманням спеціальної ліцензії на такий вид діяльності, у разі здійснення роздрібної торгівлі пальним без наявності ліценції до суб`єкта господарювання застосовується штраф.
Контролюючий орган у акті перевірки дійшов висновку, що позивачем здійснено господарську діяльність з реалізації пального без ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним у період 31.10.2019 року.
Водночас, під час розгляду справи судом встановлено, що 31.10.2019 року суб`єктом господарювання ТОВ ТК КС отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за №04220314201900524 терміном дії з 31.10.2019 року по 31.10.2024 року.
Так, Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області при складанні акту було взято до уваги товарний чек №8373 від 30.10.2019 року на загальну суму придбання товару (газу) ТОВ ТК КС - 59,98 грн. на автозаправній станції, яка розташована за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Покровська, 2А.
Однак, як встановлено судом, з метою дотримання чинного законодавства з питань дотримання безпеки та охорони праці, а також враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів - лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв`язку до контролюючих органів від 22 листопада 2017 р. № 891, оператором автозаправної станції, яка розташована за адресою: Нікопольський район, с. Покровське, вул. Покровська, 2А, 30.10.2019 року було проведено тестування обладнання системи витратоміру, яка являє собою паливо-роздавальну колонку з пальним, перед запуском роботи заправної станції на повну потужність.
При цьому, з метою з`ясування чіткого виміру пального під час роботи паливо-роздавальної колонки, відповідно вищезазначених норм чинного законодавства, було здійснено зливання пального у додаткові резервуари, а саме:
- газ - у кількості 17,4 л - на суму 199, 93 грн. о 13 год. 27 хв. 34 с. та у кількості - 5,22 л на суму 59,98 грн. о 13 год.09 хв. 53 с., що підтверджується копією відповідного реєстру.
Тобто загальна кількість палива - газу 22,62 л на суму - 259,91 грн. було злито у автомобіль співпрацівника.
- бензин, який було злито до каністр - у кількості 5 л. - на суму 134, 00 грн. о 13 год. 33 хв. 10 с. та у кількості 10 л. - на суму 268,00 грн. о 18 год. 15 хв. 23 с., тобто, загальна кількість палива - 15 л. на загальну суму 402,00 грн.
Разом з тим, під час проведення даної процедури, оператором товариства було помилково здійснено підключення касового апарату до паливо-роздавальної колонки та проведено автоматичного роздрукування z-звіту.
Враховуючи випадок, що стався 30.10.2019 року на території автозаправної станції, ТОВ ТК КС , як платник податків, здійснив реалізацію пального, згідно акцизних накладних форми П № 103 від 30.10.2019 року та № 104 від 30.10.2019 року.
Вказані акцизні накладні були зареєстровані належним чином та з дотриманням порядку їх реєстрації, передбачених ПК України, в Єдиному реєстрі акцизних накладних, що підтверджується квитанціями про їх прийняття.
Крім того, судом встановлено, що робота автозаправної станції, яка розташована за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Покровська, 2А, почалась саме з 31.10.2019 року, що підтверджується копією відповідного наказу № 89-К від 31.10.2019 року.
З аналізу встановлених обставин вбачається, що відбулася технічна помилка, яка спричинила перевірку техніки на виконання вимог чинного законодавства на автозаправній станції та розташована за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Покровська, 2А, а.
Отже, фактична роздрібна реалізація пального кінцевому споживачу без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним 30.10.2019 року на даній автозаправній станції не відбувалася.
Відтак, з урахуванням встановлених в ході судового розгляду обставин, суд вважає недоведеним факт реалізації позивачем пального без наявності ліцензії.
Будь-яких інших порушень відповідачем встановлено не було.
Таким чином, суд дійшов висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення №0000620710 від 11.09.2020 року щодо застосування до позивача штрафу у сумі 250 000,00 грн., прийнято відповідачем з порушенням приписів податкового законодавства, у зв`язку з чим останнє підлягає скасуванню.
Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а за змістом ст. 90 цього Кодексу суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Оцінюючи усі докази, які були досліджені судом у їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в розмірі 2 270,00 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням №64 від 18.01.2021 року.
Отже, сплачений судовий збір за подачу позову до суду в сумі 2 270,00 грн. підлягає стягненню на користь позивача.
Відповідно до ч. 4 ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.
Згідно із ч. 5 ст. 250 Кодексу адміністративного судочинства України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Керуючись ст.ст. 2-10, 11, 12, 47, 72-77, 94, 122, 132, 139, 193, 241-246, 250, 251, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ТК КС (51217, Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт. Меліоративне, вул. Молодіжна, буд. 20, оф. 15, код ЄДРПОУ 42811758) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд.17-а, код ЄДРПОУ 43145015) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №0000620710 від 11.09.2020 року про застосування штрафних санкцій за порушення законодавства у виробництва та обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального в сумі 250 000,00 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд.17-а, код ЄДРПОУ 43145015) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТК КС (51217, Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт. Меліоративне, вул. Молодіжна, буд. 20, оф. 15, код ЄДРПОУ 42811758) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2 270,00 (дві тисячі двісті сімдесят гривень 00 копійок) грн.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Н.Є. Сліпець
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2021 |
Оприлюднено | 17.05.2021 |
Номер документу | 96896073 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сліпець Надія Євгенівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сліпець Надія Євгенівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні