ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
13 травня 2021 року м. Київ № 640/2932/20
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Маруліної Л.О., розглянувши заяву про залучення третьої особи у справі
за позовом Міністерства юстиції України
до Політичної партії Партія Труда
про анулювання реєстраційного свідоцтва,-
ВСТАНОВИВ:
Міністерство юстиції України (далі також - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Політичної партії Партія Труда (далі також - відповідач), в якому просить анулювати реєстраційне свідоцтво Політичної партії Партії Труда Свідоцтво №120-п.п від 25.03.2005 (ідентифікаційний код юридичної 33400434, місцезнаходження: 04205, м. Київ, проспект болонський, 23-а).
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.02.2020 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
На електронну пошту Окружного адміністративного суду міста Києва 28.12.2020 року громадською організацією Контроль за виборами (далі також - ГО Контроль за виборами ) подано заяву про вступ до участі у справі в якості третьої особи на стороні відповідача.
В обґрунтування заяви ГО Контроль за виборами зазначено, що члени партії Труда одночасно є членами ГО Контроль за виборами . Так, члени ГО Контроль за виборами попросили захистити їх політичні інтереси відповідно до статуту ГО Контроль за виборами , висловити свої міркування щодо предмета спору у справі №640/2932/20 та сприяти їм у захисті їх конституційних політичних та виборчих прав.
З огляду на вищевикладене, рішення у праві може вплинути на права членів ГО Контроль за виборами , їх свободи, інтереси та обов`язки, адже у випадку задоволення позову Міністерства юстиції України, членам ГО Контроль за виборами доведеться додатково витрачати фінансові ресурси та час на створення нової політичної партії.
Вирішуючи заяву ГО Контроль за виборами про залучення останньої до участі у справі в якості третьої особи на стороні відповідача, суд зазначає наступне.
Відповідно до частин першої, другої статті 48 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору, можуть вступити у справу до закінчення підготовчого провадження або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, пред`явивши позов до однієї або декількох сторін. Задоволення позову таких осіб має повністю або частково виключати задоволення вимог позивача до відповідача. У разі вступу третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору, розгляд адміністративної справи за клопотанням учасника справи починається спочатку.
Треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Так, особа, яка має намір вступити у справу в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог, повинна довести наявність у неї правового зв`язку зі сторонами спору або безпосередньо судовим рішенням через обґрунтування наявності трьох критеріїв: вирішення судом питання про її (1) право, (2) інтерес, (3) обов`язок і такий зв`язок має бути очевидним та безумовним, а не ймовірним.
Дослідивши матеріали справи в межах вирішення заяви Громадської організації Контроль за виборами про необхідність залучення останньої до участі у справі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, беручи до уваги предмет спору, судом не встановлено обґрунтованих підстав для його задоволення.
Так, Громадською організацією Контроль за виборами не обґрунтовано вплив рішення суду на її права та обов`язки за результатами розгляду справи №640/2932/20.
Керуючись статтями 6, 9, 48, 243, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
УХВАЛИВ:
У задоволенні заяви Громадської організації Контроль за виборами від 28.12.2020 року про залучення останньої до участі у справі в якості третьої особи відмовити.
Відповідно до частини п`ятої статті 48 Кодексу адміністративного судочинства України Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.
Суддя Л.О. Маруліна
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2021 |
Оприлюднено | 17.05.2021 |
Номер документу | 96899573 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Маруліна Л.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні