Ухвала
від 11.05.2021 по справі 913/908/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, тел./факс (057)702-10-79, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

11 травня 2021 року м.Харків Справа № 913/908/14

Провадження №20б/913/908/14

Господарський суд Луганської області у складі судді М.Ю. Ковалінас, секретар судового засідання І.І. Буцька, розглянувши матеріали

за заявою боржника - Комунального підприємства «Брянкатеплосервіс» ,

м. Брянка Луганської області

Про банкрутство

У засіданні брали участь:

від кредиторів - адвокат Музика С.М., свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю №1751 від 18.04.2002, довіреність №38/20 від 28.12.2020 (Дочірня компанія "Газ України") (в режимі відеоконференції)

- адвокат Юзвенко В.Г., свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю №000367 від 05.11.2018, довіреність №14-343 від 22.12.2020 (НАК "Нафтогаз України"), (в режимі відеоконференції);

ліквідатор банкрута Бохан О.С. - не прибув.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ : банкрутство, ліквідаційна процедура за нормами Кодексу України з процедур банкрутства; заява ГУ ДПС у Луганської області від 10.03.2021 №1890/5/12-32-20-04-29 про заміну кредитора у справі №913/908/14 про банкрутство КП «Брянкатеплосервіс» , відповідно до ст. 52 ГПК України.

Розглянувши матеріали справи, додатково надані та вислухавши присутніх, суд

в с т а н о в и в:

Постановою Господарського суду Луганської області від 28.04.2014 у справі №913/908/14 боржника - Комунальне підприємство «Брянкатеплосервіс» , ідентифікаційний код 34970460, вул. Балтійська, буд.1, м. Брянка Луганської області, визнано банкрутом в порядку ст.95 Закону №4212 та відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Бохана Олександра Сергійовича (свідоцтво від 15.07.2013 №1428), на якого покладено обов`язки й повноваження по проведенню ліквідаційної процедури, встановлені Законом №4212.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 03.07.2014 призначено розгляд справи №913/908/14 у судовому засіданні на 18.08.2014, але у призначений час засідання суду не відбулося, у зв`язку з проведенням антитерористичної операції на території Луганської області.

Розпорядженням Вищого господарського суду України від 02.04.2015 №18-р, відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв`язку з проведенням антитерористичної операції» , Указу Президента України від 12.11.2014 № 868/2014 «Про внесення змін до мережі господарських судів України» та на підставі подання Державної судової адміністрації України від 27.03.2015 №8-5754/15 про можливість відновлення роботи Господарського суду Луганської області, керуючись ст. 34 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» , з 06.04.2015 відновлено роботу Господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Леніна, 5.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 01.07.2015 справу №913/908/14 про банкрутство КП «Брянкатеплосервіс» , призначено до розгляду у судовому засіданні.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 04.08.2015 у справі №913/908/14 продовжено повноваження арбітражного керуючого Бохана О.С. в якості ліквідатора банкрута КП «Брянкатеплосервіс» , до завершення ліквідаційної процедури у справі, призначено розгляд справи та заяв кредиторів у засіданні суду.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 14.12.2017 відновлено матеріали справи №913/908/14 про банкрутство КП «Брянкатеплосервіс» , в частини ухвал господарського суду Луганської області за переліком, а також постанови Господарського суду Луганської області від 28.04.2014.

У дане судове засідання ліквідатор Бохан О.С. не прибув, відомостей щодо проведення ліквідаційної процедури не надав.

На адресу суду від ГУ ДПС у Луганської області надійшла заява від 10.03.2021 №1890/5/12-32-20-04-29 про заміну кредитора у справі №913/908/14 про банкрутство КП «Брянкатеплосервіс» , ГУ ДПС у Луганській області, на його правонаступника - ГУ ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області), в порядку ст. 52 ГПК України, з метою реалізації вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби» , враховуючи наказ ДПС України від 30.09.2020 №529 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби України» , яким утворено як відокремлені підрозділи ДПС територіальні органи згідно переліку, у т.ч. Головне управління ДПС у Луганській області та наказ ДПС України від 12.11.2020 №643 «Про затвердження положень про територіальні органи ДПС» яким затверджено «Положення про Головне управління ДПС у Луганській області» , відповідно до п.1 цього положення, Головне управління ДПС у Луганській області (далі - ГУ ДПС) є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (далі - ДПС) та є правонаступником майна, прав та обов`язків відповідного територіального органу ДПС, що ліквідується.

З метою з`ясування всіх обставин за заявою ГУ ДПС у Луганської області від 10.03.2021 №1897/5/12-32-20-04-29, її було призначено до розгляду у судовому засіданні (ухвала від 17.03.2021).

На адресу суду від ГУ ДПС у Луганської області надійшли письмові пояснення від 02.04.2021 №685/9/12-32-05-04-29, з яких вбачається, що згідно із положеннями ч.ч.2,3 ст. 21-1 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» територіальні органи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, визначені частиною першою цієї статті, утворюються без статусу юридичної особи та є органами державної влади, можуть мати окремий баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк зі своїм найменуванням та із зображенням Державного Герба України. Положення про такий територіальний орган затверджуються керівником відповідного центрального органу виконавчої влади за погодженням з міністром, який спрямовує та координує діяльність відповідного центрального органу виконавчої влади.

За приписами ч.ч.1, 2 ст. 52 ГПК України у разі припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку він замінив.

Правонаступництво у сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.

Відповідно до п.п. 41.1.1 п. 41 ст. 41 Податкового кодексу України (далі - ПК України) контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених п.п 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

У свою чергу повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України. Розмежування повноважень і функціональних обов`язків контролюючих органів визначається законодавством України (п. 41.5 ст. 41 ПК України).

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби» (далі - Постанова № 893) ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком.

Поряд із цим установлено, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій (п. 2 Постанови № 893).

Права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи (п. 3 Постанови № 893).

Наказом Державної податкової служби України від 30.09.2020 № 529 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» (далі - Наказ № 529) було утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком. Можливість з 01.01.2021 забезпечення здійснення новоствореними територіальними органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються, була передбачена відповідним наказом від 24.12.2020 № 755.

Крім цього регламентовано, що кожен територіальний орган ДПС, утворений як її відокремлений підрозділ, є правонаступником майна, прав та обов`язків відповідного територіального органу ДПС, що ліквідується (наказ від 12.11.2020 №643 «Про затвердження положень про територіальні органи ДПС» ).

У частині самопредставництва визначено, що територіальний орган ДПС з метою організації своєї діяльності забезпечує самопредставництво ДПС та ГУ ДПС у судах через начальника ГУ ДПС, а також без окремого доручення Голови ДПС та начальника ГУ ДПС через їхніх заступників, державних службовців підрозділів до функціональних повноважень яких належить представництво в судах інтересів ГУ ДПС відповідно до положень про такі підрозділи, які забезпечують самопредставництво інтересів ДПС та ГУ ДПС в судах без окремого доручення Голови ДПС та начальника ГУ ДПС.

Згідно з ч.1 ст. 56 ГПК України сторона, третя особа, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в Інтересах іншої особи, може брати участь в судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника.

Держава бере участь у справі через відповідний орган державної влади відповідно до його компетенції, від імені якого діє його керівник, інша уповноважена особа відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво органу державної влади) або через представника (ч. 4 ст.56 ГПК України).

Отже, з 01.01.2021 відбулося фактичне (компетенційне) процесуальне правонаступництво, за яким здійснено передання компетенції від ліквідованого територіального органу ДПС як юридичної особи публічного права до територіального органу ДПС як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, що також підтверджено Положенням про Головне управління ДПС України у Луганській області, затверджене наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 №643 ( п.п. 14, 15 Положення).

В обґрунтування до заяви додано копії документів, які підтверджують факт правонаступництва.

Наявних у справі матеріалів та доданих до заяви Головного управління ДПС у Луганській області від 10.03.2021 №1890/5/12-32-20-04-29, достатньо для прийняття рішення по суті цієї заяви.

Відповідно до приписів ст. 52 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.

Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

З огляду на вищевикладене, суд задовольняє заяву Головного управління ДПС у Луганській області від 10.03.2021 №1890/5/12-32-20-04-29 та заміняє кредитора у справі №913/908/14 про банкрутство КП «Брянкатеплосервіс» , Головне управління ДПС у Луганській області, на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області), у т.ч. у реєстрі вимог кредиторів.

Керуючись ст.ст.1, 2, 6, 58-67, 68-89, п.п.1, 2, 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 52, 233 - 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

у х в а л и в :

1. Задовольнити заяву Головного управління ДПС у Луганській області від 10.03.2021 №1890/5/12-32-20-04-29.

2.Замінити кредитора у справі №913/908/14 про банкрутство КП «Брянкатеплосервіс» , Головне управління ДПС у Луганській області, на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області), у т.ч. у реєстрі вимог кредиторів.

3.Призначити розгляд справи у судовому засіданні на 06.07.2021, на 11 годин 00 хвилин, засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Науки, буд.5, зал судового засідання №204.

4. Ліквідатору банкрута Бохану О.С. - продовжити проведення ліквідаційної процедури за нормами КУзПБ, надати до суду в строк до 02.07.2021 звіт (підсумковий або поточний) з доказами направлення комітету кредиторів, а також інформацію які саме дії вживалися ліквідатором у період з вересня 2016 по цей час для виявлення активів банкрута; надати інформацію щодо фінансового та майнового стану банкрута на даний час, відомості щодо формування ліквідаційної маси, проведення її інвентаризації, оцінки та реалізації майна банкрута; відомості щодо стану задоволення вимог кредиторів на цей час; докази звітування перед комітетом кредиторів.

5.Дану ухвалу надіслати: ліквідатору Бохану О.С.; банкруту КП «Брянкатеплосервіс» ; кредиторам у справі; Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції .

Інформація про час і місце судового засідання додатково розміщена на сторінці суду (у розділі "Новини та події суду") офіційного веб-порталу "Судова влада в Україні" в мережі Інтернет (www.court.gov.ua/sudy/).

Ухвала набирає законної сили з дня її оголошення 11.05.2021, її може бути оскаржено до апеляційної інстанції в порядку та у строк, визначені ст.ст. 255-257 ГПК України, з урахуванням особливостей, визначених ст. 9 КУзПБ.

Суддя М.Ю. Ковалінас

Надр. 8 прим.

1 - до справи;

2-5 кредиторам у справі:

- ДК «Газ України» НАК «Нафтогаз України» , (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 1);

- ПАТ НАК «Нафтогаз України» , (01001, м. Київ, вул. Б. Хмельницького 6);

- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (проспект Гвардійський, буд. 30, м. Сєвєродонецьк Луганської області, 93411);

- ГУ ДПС у Луганській області ( вул. Енергетиків, 72, м. Сєвєродонецьк Луганської області, 93400)

- ТОВ "ЛУГАНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ОБ`ЄДНАННЯ" (91021, вул. Горького, 123, м. Старобільськ, Луганська область);

7- ліквідатору Бохану О.С. (а/с 135, м. Сєвєродонецьк-6, Луганська область 93406);

8-Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (вул. Ярослава Мудрого, 16, м. Харків) .

банкруту - КП «Брянкатеплосервіс» , м. Брянка Луганської області, вул. Балтійська, 1, не направляється згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р, враховуючи лист УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.3015 № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду;

кредитору: УПФУ в м. Брянці Луганської області, - не направляється згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р, враховуючи лист УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.3015 № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду.

Вих. №

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення11.05.2021
Оприлюднено17.05.2021
Номер документу96906241
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/908/14

Ухвала від 15.10.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 18.01.2022

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 18.11.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 21.09.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 06.07.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 11.05.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 25.03.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 20.10.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 06.08.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 04.06.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні