Постанова
від 21.04.2021 по справі 160/11415/20
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

21 квітня 2021 року м. Дніпросправа № 160/11415/20

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого - судді Білак С.В. (доповідач), суддів: Олефіренко Н.А., Шальєвої В.А., секретар судового засідання - Лащенко Р.В., за участі позивача - ОСОБА_1 , представника позивача - ОСОБА_2, представника відповідача - ОСОБА_3, розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду у м. Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.11.2020 року в адміністративній справі №160/11415/20 (суддя у 1 інстанції Ніколайчук С.В.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Вікторія АРТ до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Вікторія АРТ звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 18.05.2020 року № 0007530504.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що спірне рішення є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки нормативна грошова оцінка земельної ділянки, яка використана ТОВ Вікторія АРТ при декларуванні орендної плати за земельну ділянку за період, що перевірявся, вірна. Так позивачем правомірно застосовано відомості щодо розрахунку розміру орендної плати, які були отримані від ГУ Держгеокадастру в Дніпропетровській області, а саме: витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №2/220317/03-07, дата формування 22.03.2017р., та №25/170818/03-07, дата формування 17.08.2018 р., тому що, при розрахунку орендної плати за землю на 2017 рік позивачем використаний розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №2/220317/03-07 від 22.03.2017р. із коефіцієнтом, який характеризує функціональне використання земельної ділянки Кф 2,00 . Зазначено, що відповідальність за правильність визначення показників (в тому числі і коефіцієнта функціонального використання Кф) при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та обчисленні нормативної грошової оцінки земельної ділянки на підставі цих показників покладається на орган, що його формує - головне управління Держгеокадастру у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області. За таких обставин, користувач земельної ділянки лише використовує відомості про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, визначені у витязі на момент складання податкової звітності, та не може нести відповідальність за правильність її обчислення.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.11.2020 року адміністративний позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 18.05.2020 року № 0007530504. Стягнуто на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Вікторія АРТ" за рахунок бюджетних асигнувань головного управління ДПС у Дніпропетровській області судовий збір у розмірі 2102 грн. 00 коп.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове, яким відмовити у задоволені позовних вимог.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначає, що згідно з витягом із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, кадастровий номер 1210100000:01:006:0010, сформованого відділом у м.Дніпро головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області від 25.06.2018 №97/220618/03-07 на запит департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради по ТОВ "ВІКТОРІЯ АРТ" нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2017 року по м.Дніпро, АНД район, вул. Маршала Малиновського, 13-А, площею 0,2776га складає 10338916,86 грн. Категорія земель: землі рекреаційного призначення. Цільове призначення земельної ділянки: 03.08. - для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування. Коефіцієнт Км2 -2,67. Сукупний коефіцієнт КмЗ-0,96. Коефіцієнт Кф-2,50., проте позивачем безпідставно було застосовано Коефіцієнт Кф - 2, у зв`язку з чим занижено орендну плату. Зазначено, що у спірній ситуації не відбувалось змін у цільовому призначенні земельної ділянки 1210100000:01:006:0010 з моменту укладення договору оренди між позивачем та Дніпровською міською радою, а тому застосування коефіцієнту (КФ) земельної ділянки 2 здійснено виключно у зв`язку з несвоєчасним внесення інформації власником до Державного земельного кадастру щодо цільового призначення земельної ділянки у відповідному періоді. Посилання суду першої інстанції на те, що податковий орган, використовуючи витяг з технічної документації від 25.06.2018 року №97/220618/03-07 під час визначення грошових зобов`язань за 2017 рік, застосував його зворотню дію в часі, що суперечить ст. 58 Конституції України, не відповідають дійсності, оскільки даний витяг не є нормативно-правовим актом.

В відзиві на апеляційну скаргу позивач просив залишити рішення суду першої інстанції без змін.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення сторін та їх представників, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що ТОВ "Вікторія АРТ" (код ЄДРПОУ 35396708) зареєстровано в якості юридичної особи приватного права 14.09.2007 року.

На підставі направлення на перевірку №1082 від 15.11.2019 року, згідно з п.п.19-1.1.1 п. 19-1.1 ст. 19-1, п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, ст. 75, п.п.78.1.1, п.п. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82 Податкового кодексу України та відповідно до наказу ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 15.11.2019 року №1287-п проведена документальна позапланова виїзна перевірка ТОВ "Вікторія АРТ" з питань повноти нарахування плати за землю (орендна плата та/або земельний податок) за земельну ділянку, що перебуває в користуванні ТОВ "Вікторія АРТ" на підставі укладеного договору оренди землі площею 0,2776 га (кадастровий номер - 1210100000:01:006:0010) за період з 01.01.2017 року по 31.12.2018 року.

За результатами перевірки складено акт від 28.11.2019 року №13179/04-36-05-04/35396708, яким встановлено порушення підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16, пункту 286.1, пункту 286.2 статті 286, пункту 289.1 статті 289 Податкового кодексу України, внаслідок чого встановлено заниження орендної плати за земельну ділянку, розташовану на території АНД району м. Дніпро, за період з 01.01.2017 року по 31.12.2018 року на загальну суму 76071,64 грн., у тому числі за період дії договору оренди, а саме за період з 24.03.2017 року по 31.12.2017 року на суму 47859,15 грн., за період з 01.01.2018 року по 31.12.2018 року на суму 28212,49 грн.

В подальшому на підставі вказаного акту перевірки відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення від 18.05.2020 року №0007530504, яким збільшено позивачу суму грошового зобов`язання за платежем орендна плата з юридичних осіб на загальну суму 95089,55 грн., в тому числі за податковими зобов`язаннями у розмірі 76071,64 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 19017,91 грн.

В адміністративному порядку вказане рішення залишено без змін.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів виходить з наступного.

Згідно з ч. 288.1статті 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

У відповідності до пунктів288.4 статті288 Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Згідно з пунктом 288.5 статті 288 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

288.5.1. не може бути меншою за розмір земельного податку;

288.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки;

288.5.3. може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 288.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

Відповідно до пункту 286.1 статті 286 Податкового кодексу України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Такими чином, Податковим кодексом України прямо визначено, що порядок надання інформації контролюючим органом, яка необхідна для обчислення та справляння земельного податку, встановлюється Постановою Кабінету Міністрів України.

Згідно з пунктом 4 Порядку подання інформації про платників податків, об`єкти оподаткування та об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, для забезпечення ведення їх обліку, а також обчислення та справляння податків і зборів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1386 від 21.12.2011 року, Держгеокадастр та Мін`юст подають щомісяця до 10 числа, а також на запит територіального органу ДФС за місцезнаходженням земельної ділянки або ДФС інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю та єдиного податку.

Держгеокадастр - про земельні ділянки, зокрема про кадастровий номер земельної ділянки, дату реєстрації у Державному земельному кадастрі, дату державної реєстрації земельної ділянки (відповідно до державного акта на право власності на земельну ділянку або на право постійного користування земельною ділянкою чи договору оренди), площу відповідно до правовстановлюючих документів, цільове призначення та місце розташування земельної ділянки, дату та значення нормативної грошової оцінки, частку кожного із співвласників земельної ділянки (у разі коли земельна ділянка перебуває у спільній частковій власності), а також про землевласників або землекористувачів, зокрема найменування та місцезнаходження або прізвище, ім`я, по батькові та місце проживання землевласника або землекористувача.

У відповідності до вимог ст.5 Закону України "Про оцінку земель" грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується, зокрема: для визначення розміру земельного податку; орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності -ст. 13 Закону України "Про оцінку земель".

Згідно з ч.1ст.15 Закону України "Про оцінку земель" підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій"-ст.18 Закону України "Про оцінку земель".

Статтею 20 вказаного Закону визначено, що за результатами нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація.

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015р. №5 "Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру, зокрема, утворено головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області.

Відповідно до п.1 Положення головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, затвердженого наказом Держгеокадастру від 17.11.2016р. № 308, головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та їй підпорядковане.

За п.п.4 п.4 вказаного Положення головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області відповідно до покладених на нього завдань надає адміністративні послуги згідно із законом у відповідній сфері.

Аналіз наведених норм свідчить про те, що саме на Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області покладені обов`язки щодо видачі витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок на основі затвердженої рішенням органу місцевого самоврядування технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, при цьому, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою.

Отже, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди земельної ділянки, а платником орендної плати є орендар такої земельної ділянки, в разі несплати орендарем обов`язкових платежів з орендної плати за землю, контролюючий орган зобов`язаний здійснити нарахування сум податку.

25.11.2016 року Міністерством аграрної політики та продовольства України прийнято наказ № 489, яким затверджено новий Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів" (далі - Порядок №489) та визначено, що він застосовується з 01.01.2017 року.

Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Порядку № 489 за результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюється за заявою зацікавленої особи (додаток 8) як витяг із технічної документації про нормативну оцінку земельної ділянки (додаток 9).

В новій формі заяви заявником обов`язково повинна бути зазначена інформація про "категорію земель" та "цільове призначення земельної ділянки відповідно до Класифікації видів цільового призначення земель (КВЦПЗ), затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року № 548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за № 1011/18306". В новій формі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, на відміну від форми, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово - комунального господарства України, Української академії аграрних наук України "Про Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів" від 27.01.2006 року №18/15/21/11, також повинно бути зазначено "категорію земель" та "цільове призначення земельної ділянки відповідно до Класифікації видів цільового призначення земель (КВЦПЗ), та зазначається, що Витяг сформовано.

Згідно з пунктами 3, 5 Розділу ІІ Порядку коефіцієнт Кф - це коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки та встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року №548.

З аналізу вищенаведених правових норм слідує, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди земельної ділянки, а платником орендної плати є орендар такої земельної ділянки, в разі несплати орендарем обов`язкових платежів з орендної плати за землю, контролюючий орган зобов`язаний здійснити нарахування сум податку.

Так, 24.03.2017 року між Дніпровською міською радою (орендодавець) та ТОВ "Вікторія АРТ" (орендар) укладено договір оренди землі, пунктом 1 якого передбачено, що орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку по фактичному розміщенню будівель та споруд кафе, яка розташована за адресою: вул. Маршала Малиновського, 13-А.

Пунктом 2 договору визначено, що в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,2776 га. Цільове призначення земельної ділянки: в межах прибережної захисної смуги площею 0,0112 га - землі водного фонду, в межах водоохоронної зони площею 0,2664 га - землі рекреаційного призначення. Код УКЦВЗ: 1.11.6 (інша комерційна діяльність). Функціональне використання: по фактичному розміщенню будівель та споруд кафе. Кадастровий номер земельної ділянки: 1210100000:01:006:0010.

Відповідно до пункту 5 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки зазначена у витязі із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що додається до договору. Цей Витяг є невід`ємною частиною договору та є підставою для розрахунку розміру орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, грошова оцінка яких проведена. Витяг надається згідно з чинним законодавством територіальним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно з пунктом 8 договір укладено на 25 років.

Пунктом 10 договору передбачено, що обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору оренда чи продовження його дії.

ТОВ "Вікторія АРТ" 23.03.2017 року року через Центр надання адміністративних послуг м. Дніпра отримано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки - кадастровий номер 1210100000:01:006:0010, складений управлінням Держгеокадастру у м. Дніпропетровську від 22.03.2017 року №2/220317/03-07, в якому зазначено наступне:

- місце розташування земельної ділянки: м. Дніпропетровськ, Амур-Нижньодніпровський район, вул. Маршала Малиновського, 13-А;

- категорія земель: землі водного фонду площею 0,0112 га, землі рекреаційного призначення площею 0,2664 га;

- цільове призначення земельної ділянки: інформація не внесена до відомостей Державного земельного кадастру;

- площа земельної ділянки 0,2776 га;

- середня (базова) вартість земель населеного пункту, грн/кв.м.: 581,21;

- коефіцієнт Км2: 2,67;

- сукупний коефіцієнт Км3: 0,96;

- коефіцієнт Кф: 2,00;

- коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки: 1; 1,249; 1,433; 1,06;

- нормативна грошова оцінка земельної ділянки, грн.: 8271133,48 грн.

17.08.2018 року ТОВ "Вікторія АРТ" через Центр надання адміністративних послуг м. Дніпра отримано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки - кадастровий номер 1210100000:01:006:0010, складений управлінням Держгеокадастру у м. Дніпропетровську від 17.08.2018 року №25/170818/03-07, в якому зазначено наступне:

- місце розташування земельної ділянки: м. Дніпропетровськ, Амур-Нижньодніпровський район, вул. Маршала Малиновського, 13-А;

- категорія земель: землі рекреаційного призначення;

- цільове призначення земельної ділянки: 03.08 для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування;

- площа земельної ділянки 0,2776 га;

- середня (базова) вартість земель населеного пункту, грн/кв.м.: 581,21;

- коефіцієнт Км2: 2,67;

- сукупний коефіцієнт Км3: 0,96;

- коефіцієнт Кф: 2,50;

- коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки: 1; 1,249; 1,433; 1,06; 1;

- нормативна грошова оцінка земельної ділянки, грн.: 10338916,86 грн.

З метою з`ясування підстав зміни коду КВЦПЗ по земельній ділянці з кадастровим номером 1210100000:01:006:0010 ТОВ "Вікторія АРТ" зверталось із запитами до головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області.

Так, листом від 12.06.2020 року №28-04-0.38-522/107-20 головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області надало позивачу лист "Про надання інформації", з якого відомо, що 31.05.2018 року за заявою Дніпровської міської ради, як розпорядника земель до Державного земельного кадастру були внесені зміни до відомостей щодо коду виду цільового призначення земель (КВЦПЗ), а саме було встановлено код 03.08 "Для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування" (Кф-2,50).

У вказаному листі головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, також, зазначено наступне:

- до внесення змін до Державного земельного кадастру щодо цільового призначення земельної ділянки, із застосуванням Кф = 2,00 нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:01:006:0010 становила 8 271133,48 грн.;

- згідно з витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 17.08.2018 р. № 25/170818/03-07, із застосуванням Кф = 2.50, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:01:006:0010 становила 10 338 916,86 грн.;

- відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 25.06.2018 р. № 97/220618/03-07, сформованого на замовлення департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради, станом на 2017 рік із застосуванням Кф = 2.50, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:01:006:0010 становила 10 338 916,86 грн.

В листі від 12.06.2020 року №28-04-0.38-522/107-20 головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області зазначило, що витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки формуються на підставі даних про земельну ділянку, які наразі внесені до відомостей Державного земельного кадастру, за допомогою ліцензійного програмного забезпечення, яке дає можливість застосовувати той коефіцієнт функціонального використання (Кф), який відповідає коду класифікації видів цільового призначення земель (КВЦПЗ), котрий міститься у відомостях Державного земельного кадастру, по запитуваній земельній ділянці, на дату формування витягу.

Отримавши від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, відповідні витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що перебуває у користуванні, ТОВ "Вікторія АРТ" на виконання вимог п. 289.2 ст. 289 ПК України розрахувало річну суму орендної плати за 2017 рік та 2018 рік, задекларувавши її в податкових деклараціях з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2017 рік №9060980703 від 11.04.2017 року та за 2018 рік №9019794080 від 13.02.2018 року, застосувавши дані нормативної грошової оцінки земельної ділянки, зазначені у витязі від 22.03.2017 року №2/220317/03-07. Вказаний витяг виданий у встановленому законодавством порядку повноважним органом виконавчої влади головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області, є чинним та не скасованим; витяг відображає дійсний розрахунок нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки з 01.01.2017 року по 31.05.2018 року.

Так спірним в даному випадку є різниця між задекларованою сумою податку з орендної плати позивачем та нарахованої відповідачем в податковому повідомленні-рішенні, яка відбулась на підставі розрахунку суми орендної плати з різних витягів з технічної документації.

При цьому, колегія суддів зазначає, що позивач, розраховуючи суму орендної плати за 2017 рік та 2018 рік, використовуючи показники, зазначену у витязі від 22.03.2017 року №2/220317/03-07, вчиняв правомірні дії та не міг передбачити про можливі розбіжності зазначені в такому витязі, що в свою чергу виключає відповідальність за невірний розрахунок орендної плати у разі хибного зазначення показників в такому витязі.

Відповідальність за правильність визначення показників при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та обчисленні нормативної грошової оцінки земельної ділянки на підставі цих показників, покладається на орган, що його формує (в розрізі спірних відносин - головне управління Держгеокадастру у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області).

За таких обставин, користувач земельної ділянки лише використовує відомості про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, визначені у витязі на момент складання податкової звітності, та не може нести відповідальність за правильність її обчислення.

Аналогічні висновки містяться у постанові Верховного Суду у справі № 826/11184/17 від 23.10.2018 року.

Крім того, суд першої інстанції вірно зазначив, що спірним є саме період 2017 рік та 2018 рік, а тому застосування показників нормативно-грошової оцінки за витягом, отриманим в 2018 році, є не вірним, оскільки витяг від 25.06.2018 року №97/220618/03-07 містить в собі коефіцієнт Кф 2,50, який був застосований до земельної ділянки за адресою: м. Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, вул. Маршала Малиновського, 13-А лише з 31.05.2018 року за заявою Дніпровської міської ради, що підтверджується листом головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області від 12.06.2020 року №28-4-0.38-522/107-20.

З урахуванням викладеного суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що судом першої інстанції повно з`ясовані обставини, що мають значення для справи, висновки, викладені у рішенні суду першої інстанції, відповідають обставинам справи, судом першої інстанції правильно застосовано норми матеріального права та норми процесуального права, а тому відсутні підстави для скасування рішення суду першої інстанції та ухвалення нового рішення.

Доводи апеляційної скарги не спростовують правильності прийнятого судом першої інстанції судового рішення.

Керуючись статтями 242, 243, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.11.2020 року в адміністративній справі №160/11415/20 - залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.11.2020 року в адміністративній справі №160/11415/20 - залишити без змін.

Вступна та резолютивна частини постанови складені в нарадчій кімнаті та проголошені в судовому засіданні 21.04.2021 року, в повному обсязі постанова складена відповідно до приписів ст. 243 КАС України.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку в порядку та строки передбачені ст.329 КАС України.

Головуючий - суддя С.В. Білак

суддя Н.А. Олефіренко

суддя В.А. Шальєва

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.04.2021
Оприлюднено18.05.2021
Номер документу96931639
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/11415/20

Ухвала від 16.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 13.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 21.04.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Постанова від 21.04.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 17.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 17.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 02.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Рішення від 16.11.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 25.09.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні