Ухвала
від 26.04.2021 по справі 295/5013/21
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/5013/21

1-кс/295/2401/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26.04.2021 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання про надання тимчасового доступу до документів, внесене заступником начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_4 в кримінального провадження№42019060000000052 від 04.12.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст.212 КК України, та додані до нього матеріали, -

В С Т А Н О В И В :

Заступник начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 за погодженням з прокурором звернувся із клопотанням, в якому зазначено, що слідчим управлінням Головного управління ДФС у Житомирській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню № 42019060000000052 від 04.12.2019, щодо посадових осіб суб`єктів господарювання, які упродовж 2019 року реалізують дизельне пальне без сплати податків, за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Досудове розслідування розпочато за матеріалами, які надійшли від УСБУ в Житомирській області, у відповідності до яких встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 ) протягом 2019 року поза податковим та бухгалтерським обліком здійснюють реалізацію на території Житомирської області паливно мастильні матеріали на АЗС та підконтрольні СГД з метою подальшого продажу не облікованих товарів та формування податкового кредиту та валових витрат.

У подальшому для прикриття незаконної діяльності службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у бухгалтерському та податковому обліку підприємства використовують реквізити підконтрольних підприємств реального сектору економіки України, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), СФГ « ОСОБА_6 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДР НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДР НОМЕР_20 ) через банківські рахунки яких проводяться грошові кошти за нібито реалізовані ПММ.

У ході досудового розслідування, кримінального провадження встановлено, що на території Житомирської області та міста Києва діє організована група осіб, яка використовуючи реквізити підконтрольних суб`єктів господарської діяльності здійснюють реалізацію поза бухгалтерським та податковим обліком паливно мастильні матеріали на АЗС, які знаходяться на території Житомирської, Київської, Рівненської областей та м. Києва.

У подальшому з метою отримання коштів на рахунки для розрахунків за імпортовані паливно мастильні матеріали у бухгалтерському та податковому обліку підконтрольних підприємств відображаються безтоварні операції з реалізації паливно мастильних матеріалів господарствам реального сектору економіки, в наслідок чого у первинні бухгалтерські документи вносяться недостовірні данні стосовно періоду, обсягу та постачання паливно мастильних матеріалів.

Відповідно до висновку аналітичного дослідження № 11/06-30-16-05/35611258 від 30.04.2020 «Про результати дослідження фінансово господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо наявності ознак правопорушень, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, та інших правопорушень за період з 01.01.2019 по 31.12.2019 року встановлено ознаки (ризики) маніпулювання протягом 2019 року з податковими та документами СГД по ланцюгу постачання оформлення реалізації ПММ за відсутності необхідних матеріальних та трудових ресурсів для їх виконання.

Під час досудового розслідування кримінального провадження, проведено обшуки за місцем здійснення господарської діяльності осіб, які задіяні у незаконній схемі яка направлена на ухилення від сплати податків, під час яких вилучено первинні бухгалтерські документи у т.ч. і товарно транспортні накладні, що фіксують факт перевезення ПММ між підконтрольним суб`єктами господарської діяльності.

Оглядом товарно транспортних накладних встановлено, що: відповідно до (товарно-транспортна накладна № СМ 0000256 від 17.01.2020) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснювалося транспортування ПММ автоперевізником ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_13 » автомобілем з д.н.з. НОМЕР_21 та причепом з д.н.з. НОМЕР_22 , водій ОСОБА_7 ; відповідно до (товарно-транспортна накладна № СМ 0000255 від 17.01.2020) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснювалося транспортування ПММ автоперевізником ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_13 » автомобілем з д.н.з. НОМЕР_21 та причепом з д.н.з. НОМЕР_22 , водій ОСОБА_7 .

Згідно інформації з ІНФОРМАЦІЯ_19 автомобіль д.н.з. НОМЕР_21 належить на праві власності ОСОБА_8 .

У ході досудового розслідування кримінального провадження виникла необхідність у встановленні наступної інформації та вилучені документів, які фіксують та підтверджують факт проведення перевезення ПММ, а саме інформацію стосовно чи надавалися ОСОБА_8 послуги з перевезення ПММ вищевказаними автомобілями на замовлення ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Допитаний у ході досудового розслідування ОСОБА_8 повідомив, що транспортний засіб належить йому на праві власності та він за своїми технічними характеристиками не може здійснювати перевезення зазначених в ТТН паливно мастильних матеріалів, крім того такі підприємства як ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДР НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДР НОМЕР_24 ) йому взагалі не відомі та він ніколи не спілкувався та не зустрічався з службовими особами вказаних СГД.

У ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » згідно податкових накладних, руху грошових коштів протягом 2019 мало фінансово господарські операції з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код ЄДР НОМЕР_25 ) на загальну суму 1050 тис. грн. ПДВ, допитаний в якості свідка ОСОБА_9 який відповідно до реєстраційних документів є директором та головним бухгалтером на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » останній повідомив, що він утратив паспорт та таке підприємство йому взагалі не відоме, що вказує на нікчемність відображених по ланцюгу постачання товарно матеріальних цінностей від продавця до покупця.

Аналізом аналітичної системи ГУ ДФС у Житомирській області «Податковий блок» встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ) у бухгалтерському та податковому обліку підприємства відобразили операції з придбання товарів, робіт та послуг від наступних СГД: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код ЄДР НОМЕР_26 ), ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДР НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДР НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДР НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код ЄДР НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код ЄДР НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДР НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код ЄДР НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код ЄДР НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код ЄДР НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код ЄДР НОМЕР_35 ), ФОП ОСОБА_11 (код ідн. НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДР НОМЕР_37 ), ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДР НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код ЄДР НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код ЄДР НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код ЄДР НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_19 ).

Крім того службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ) у бухгалтерському та податковому обліку підприємства відобразили операції з реалізації товарів, робіт та послуг на наступні СГД: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код ЄДР НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код ЄДР НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код ЄДР НОМЕР_44 ), ПП « ОСОБА_13 » (код ЄДР НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код ЄДР НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код ЄДР НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код ЄДР НОМЕР_48 ), ПП « ОСОБА_14 » (код ЄДР НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код ЄДР НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код ЄДР НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код ЄДР НОМЕР_52 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код ЄДР НОМЕР_53 ), ПП « ОСОБА_15 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код ЄДР НОМЕР_54 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (код ЄДР НОМЕР_55 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (код ЄДР НОМЕР_56 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код ЄДР НОМЕР_57 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код ЄДР НОМЕР_58 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код ЄДР НОМЕР_59 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код ЄДР НОМЕР_60 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код ЄДР НОМЕР_61 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код ЄДР НОМЕР_62 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код ЄДР НОМЕР_63 ), ФГ « ОСОБА_16 » (код ЄДР НОМЕР_64 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 » (код ЄДР НОМЕР_65 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 » (код ЄДР НОМЕР_66 ).

У службових(посадових)осіб ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_17 » (кодЄДР НОМЕР_19 )знаходяться наступнідокументи попроведеним господарськимопераціям міжТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(кодЄДР НОМЕР_2 )за періодчасу змоменту проведенихфінансово господарських операційпо теперешнійчас,у томучислі:договори,додатки додоговорів,видаткові таподаткові накладні,товарно-транспортнінакладні,акти приймання-передачіТМЦ,довіреності наотримання ТМЦ, податкові та акцизні накладні з руху паливно мастильних матеріалів; первинні документи та облікові регістри з обліку та руху (придбання, оприбуткування, реалізація, списання, залишки) паливно мастильних матеріалів (звіти про рух нафтопродуктів, акти списання/прийому- передачі/оприбуткування тощо, журнали обліку нафтопродуктів, квитанції, лімітно заправочні відомості для кожного ТЗ, відомості обліку видачі нафтопродуктів, подорожні листи, диспетчерські журнали, картки обліку витрачання палива ТЗ, особова картка водія, зведена відомість обліку витрат паливно мастильних матеріалів ТЗ за місяць, інвентаризаційні описи про залишки паливно мастильних матеріалів, акти зняття залишків палива, журнали та звіти РРО; оборотно сальдові відомості, картки рахунків 20, 23, 28, 30, 31, 37, 63, 64, 79, 91-94), карточки складського обліку, акти виконаних робіт та наданих послуг, журнал виїзду та в`їзду автотранспортних засобів, документів щодо листування між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (в тому числі вхідні та вихідні листи), з приводу виконання договорів. Інші документи, що стосується виконання договорів при здійсненні господарської діяльності.

У зазначених документах, наявна інформація, яка не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а саме: документи, відомості, що містять інформацію стосовно проведених фінансово господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » містять відомості які підтвердять або спростують факт проведення фінансово господарських операцій, містять зразки почерку осіб, які задіяні у незаконній діяльності яка направлена на ухилення від сплати податків.

Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а саме: експертного дослідження, проведення позапланових перевірок, а також аналізу обсягу і кількості операцій та розрахунків, що здійснювались, для з`ясування їх реальності, встановлення кола суб`єктів господарської діяльності та осіб задіяних у протиправній схемі злочинної діяльності яка направлена на ухилення від сплати податків, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

В судове засідання заступник начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області не з`явився, подав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі, просив його задовольнити.

Згідно вимог ст. 107 КПК України фіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалось.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебували речі та автомобіль, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза їх змін, переховування або знищення.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотання доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використати ці документи як доказ та відсутності можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання та надає дозвіл на доступ до речей і документів та відмовляє у наданні дозволу на вилучення оригіналів документів, оскільки заступник начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 не довів необхідності такого вилучення відповідно до положень п. 7 ч. 6 ст. 163 КПК України.

Керуючись ст. ст. 159, 160, 162, 163 КПК України, слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання задовольнити частково.

Надати заступнику начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області капітану податкової міліції ОСОБА_3 , заступнику начальника відділу ОВЕЗ управління УПЕП ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_17 , старшому оперуповноваженому з ОВС УПЕП ГУ ДФС у Житомирській області майору податкової міліції ОСОБА_18 , старшому оперуповноваженому з ОВС управління УПЕП ГУ ДФС у Житомирській області капітану податкової міліції ОСОБА_19 , старшому оперуповноваженому з ОВС управління УПЕП ГУ ДФС у Житомирській області старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_20 , старшому оперуповноваженому з ОВС управління УПЕП ГУ ДФС у Житомирській області старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_21 , старшому оперуповноваженому з ОВС управління УПЕП ГУ ДФС у Житомирській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_22 , старшому оперуповноваженому з ОВС управління УПЕП ГУ ДФС у Житомирській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_23 , слідчим слідчої групи або співробітникам податкової міліції, визначених ОСОБА_3 відповідним дорученням щодо проведення слідчих (розшукових) дій в порядку ст.ст. 40, 41 КПК України чи постановою про проведення процесуальних дій на іншій території в порядку ст. 218 КПК України дорученням (постановою), тимчасовий доступ дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_19 ) оригіналів документів по проведеним господарським операціям між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ) за період часу з моменту проведених фінансово господарських операцій по теперешній час, у тому числі: договори, додатки до договорів, видаткові та податкові накладні, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі ТМЦ, довіреності на отримання ТМЦ, податкові та акцизні накладні з руху паливно мастильних матеріалів; первинні документи та облікові регістри з обліку та руху (придбання, оприбуткування, реалізація, списання, залишки) паливно мастильних матеріалів (звіти про рух нафтопродуктів, акти списання/прийому- передачі/оприбуткування тощо, журнали обліку нафтопродуктів, квитанції, лімітно заправочні відомості для кожного ТЗ, відомості обліку видачі нафтопродуктів, подорожні листи, диспетчерські журнали, картки обліку витрачання палива ТЗ, особова картка водія, зведена відомість обліку витрат паливно мастильних матеріалів ТЗ за місяць, інвентаризаційні описи про залишки паливно мастильних матеріалів, акти зняття залишків палива, журнали та звіти РРО; оборотно сальдові відомості, картки рахунків 20, 23, 28, 30, 31, 37, 63, 64, 79, 91-94), карточки складського обліку, акти виконаних робіт та наданих послуг, журнал виїзду та в`їзду автотранспортних засобів, документів щодо листування між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (в тому числі вхідні та вихідні листи), з приводу виконання договорів без їх вилучення, з можливістю виготовлення копій.

В решті вимог відмовити.

Строк дії ухвали встановити до 25.05.2021 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_24 Перекупка

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення26.04.2021
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу96939788
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/5013/21

Ухвала від 26.04.2021

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Перекупка І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні