Ухвала
від 17.05.2021 по справі 203/4439/20
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 203/4439/20

1-кс/0203/573/2021

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 травня 2021 року Кіровський районний суд м.Дніпропетровська в складі:

слідчого судді - ОСОБА_1

при секретарі - ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Дніпро клопотання прокурора відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про арешт майна, заявлене у рамках кримінального провадження №12020040000000860, -

ВСТАНОВИВ:

До Кіровського районного суду м.Дніпропетровська надійшло вищезазначене клопотання прокурора про арешт майна, вилученого під час проведення обшуку за місцем мешкання ОСОБА_4 за адресою: АДРЕСА_1 .

В судовому засіданні 14.05.2021 року прокурор підтримав подане клопотання та просив задовольнити останнє в повному обсязі. В призначене на 17.05.2021 року прокурор не з`явився.

ОСОБА_4 та її захисник за викликами до суду 14.05.2021 року та 17.05.2021 року не з`явились, про причини своєї неявки не повідомили.

За вказаних обставин та враховуючи положення ч.1 ст.172 КПК України слідчий суддя вважає за можливе провести подальший розгляд клопотання за відсутності прокурора, власника майна та його захисника, а також у відповідності до ч.1 ст.107 КПК України без фіксування за допомогою технічних засобів.

Заслухавши прокурора в судовому засіданні 14.05.2021 року, перевіривши доводи клопотання та дослідивши надані до нього матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно ч.1 ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно п.7 ч.2 ст.131 КПК України одним із заходів такого забезпечення є арешт майна.

Частинами 1,3 ст.132 КПК України встановлено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.

Застосування заходівзабезпечення кримінальногопровадження недопускається,якщо слідчий,прокурор недоведе,що: 1)існує обґрунтованапідозра щодовчинення кримінальногоправопорушення такогоступеня тяжкості,що можебути підставоюдля застосуваннязаходів забезпеченнякримінального провадження; 2)потреби досудовогорозслідування виправдовуютьтакий ступіньвтручання управа ісвободи особи,про якийідеться вклопотанні слідчого,прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Відповідно до ч.ч.1,2 ст.167 КПК України тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває зазначене у частині другій цієї статті майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення, або його спеціальну конфіскацію в порядку, встановленому законом.

Тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони: 1) підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди; 2) призначалися (використовувалися) для схиляння особи до вчинення кримінального правопорушення, фінансування та/або матеріального забезпечення кримінального правопорушення або винагороди за його вчинення; 3)є предметомкримінального правопорушення,у томучислі пов`язаногоз їхнезаконним обігом; 4) одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від них, а також майно, в яке їх було повністю або частково перетворено.

Частинами 1,2 ст.168 КПК України передбачено, що тимчасово вилучити майно може кожен, хто законно затримав особу в порядку, передбаченомуст.ст.207,208,298-2цього Кодексу. Кожна особа, яка здійснила законне затримання, зобов`язана одночасно із доставленням затриманої особи до слідчого, прокурора, іншої уповноваженої службової особи передати їй тимчасово вилучене майно. Факт передання тимчасово вилученого майна засвідчується протоколом.

Тимчасове вилучення майна може здійснюватися також під час обшуку, огляду.

Згідно ч.1 ст.169 КПК України тимчасово вилучене майно повертається особі, у якої воно було вилучено: 1) за постановою прокурора, якщо він визнає таке вилучення майна безпідставним; 2) за ухвалою слідчого судді чи суду, у разі відмови у задоволенні клопотання прокурора про арешт цього майна; 3) у випадках, передбаченихчастиною п`ятою статті 171,частиною шостою статті 173цього Кодексу; 4)у разіскасування арешту; 5) за вироком суду в кримінальному провадженні щодо кримінального проступку.

Відповідно до ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації;

3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди (ч.2 ст.170 КПК України).

В свою чергу ч.3 ст.170 КПК України передбачено, що у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст.98цього Кодексу.

Згідно ч.ч.10,11 ст.170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Відповідно до ч.1 ст.98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Під час розгляду клопотання встановлено, що відділом розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12020040000000860, відомості про яке внесено до ЄРДР 20.11.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.362, ч.1 ст.366 КК України та 16.04.2021 року за ч.1 ст.358 КК України.

Процесуальне керівництво досудовим розслідуванням здійснюється Дніпропетровською обласною прокуратурою.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ТОВ «АУКТІОН», код 41922399, ТОВ «ДАВІС ГРУП», код 42099801, ТОВ «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП», код 40356501, ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ», код 42511265 та ФОП ОСОБА_4 ІПН НОМЕР_1 , ФОП ОСОБА_5 ІПН НОМЕР_2 , у період з березня 2017 року по травень 2020 року, знаходячись у не встановленому органом досудового розслідування місці, діючи умисно, за попередньою змовою групою осіб, достовірно знаючи що фактично фінансово-господарські операції не відбувалися, використовуючи програмне забезпечення для подачі податкової звітності «М.Е.Doc», особисто підготували завідомо підроблені податкові накладні від вказаних вище підприємств та фізичних осіб - підприємців - отримувачів (покупців) товарів робіт, послуг, нібито отриманих від ТОВ «КСГ «ДНІПРО» код ЄРДПОУ 20252198, та у подальшому зареєстрували їх в автоматизованій системі «Єдиний реєстр податкових накладних» на інформаційному порталі ДПС України, тим самим внесли несанкціоновані зміни у інформацію про діяльність ТОВ «КСГ «ДНІПРО» яка обробляється у вказаній автоматизованій системі, внаслідок чого зменшили податкові зобов`язання даних підприємств по сплаті податку на додану вартість.

Крім того встановлено, що службові особи ТОВ «АУКТІОН» код 41922399, ТОВ «ДАВІС ГРУП», код 42099801, ТОВ «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП», код 40356501, ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ», код 42511265 та ФОП ОСОБА_4 ІПН НОМЕР_1 , ФОП ОСОБА_5 ІПН НОМЕР_2 , у період з березня 2017 року по травень 2020 року, діючи умисно, знаходячись у не встановленому органом досудового розслідування місці, склали та видали завідомо неправдиві офіційні документи по взаємовідносинам з ТОВ «КСГ «ДНІПРО», до яких внесли завідомо неправдиві відомості про вчинення фінансово-господарських операцій, які фактично не відбувались.

Також, під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020040000000860, виявлено факт вчинення іншого (окремого) кримінального правопорушення, - підроблення офіційних документів, які видаються, посвідчуються підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, а також виготовлення підроблених печаток, штампів наступних суб`єктів підприємницької діяльності: ТОВ «КСГ ДНІПРО», код 20252198, ТОВ «ЮВАС РІТЕІЛ ГРУП» №2, код 40356501, ТОВ «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП», код 40356501, ТОВ «ЮВАС РІТЕІЛ ГРУП» №1, код 40356501, ТОВ «ДЕКСАГРО», код 43660252, ТОВ «АУКТІОН», код 41922399, «ТОВ СТАРТ ПОСТ», код 41390012, дві печатки ТОВ «ЛІВАНТІ», код 42682495, ТОВ «БУДСПЕЦТРАНС РЕГІОН», код 43485226, ФОП « ОСОБА_6 », РНОКПП НОМЕР_3 , ТОВ «УСПЕХ ТРЕЙД», код 41924820, дві печатки ПП «РОТОР», код 31716757, ФОП « ОСОБА_7 » РНОКПП, ТОВ «ГРІНПЛІТ» код. 37068923, ТОВ «ТРІАЛАНТ», код 41864620, ТОВ «КАСКАД МЕГАТРЕЙД», код 43484641, ТОВ «АГРОСТАР-М», код 43324308, ТОВ «БРІОШЬ», код 37069089, ТОВ «АГРОЛАНД-СЕНТ», код 44108367, ТОВ «АУКТІОН», код 41922399, ТОВ «К.П.К. СКІФІЯ», код 42395708, ТОВ «ЕКО-ФРУКТ», код 41425998, ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ «ПАРОСТОК», код 36555069, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РАНТЬЄ», код 31071616, ТОВ «ТЕРМІНАЛ-2000», код 36792130, ТОВ «АГРОФІРМА КАСКАД МЕГА ТРЕЙД», код 43484641, ФЕРМЕРСКЕ ГОСПОДАРСТВО «ЛЕВЧЕНКО», код 36278285, ФОП « ОСОБА_8 », ТОВ «ДЕКСАУЛ», ТОВ «ПРОФІЛЬ ТРЕЙД», код 43088984, ТОВ «ДАВІС ГРУП», код 42099801, ФОП «БІЛУХІН ВАДИМ ВАДИМОВИЧ», РНОКПП НОМЕР_4 , ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА», код 38901782, ТОВ «НОВИЙ РІТЕІЛ», код 42870677, ТОВ «АЛЬФАПРОМ АКТИВ», код 43484882, ТОВ «ГРАНТХУР», код 42057321, ФОП « ОСОБА_4 », РНОКПП НОМЕР_1 , дві печатки ТОВ «КОММОН СЕЛ», код 44114695, ТОВ «ЕКСТІ-ГРУП АГРО», код 44032089, ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРІНГ», код 38114069, дві печатки ФОП « ОСОБА_9 », РНОКПП НОМЕР_5 , ПП «ПРОДСНАБ», код 30345784, ТОВ «ІВАНІВКА», код 31004377, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЗЕРНАРІ», код 41710594, ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «ПУШКАРІВСЬКЕ», код 40331930, ТОВ «СТАІЛ ГРУП ДОН», код 43318818, ТОВ «АГРОФІРМА «ПРОФІЛЬ ТРЕЙД», код 43088984, ФОП « ОСОБА_10 », РНОКПП НОМЕР_6 , ФОП « ОСОБА_11 », РНОКПП НОМЕР_7 , ФОП « ОСОБА_12 », РНОКПП НОМЕР_8 , ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ», код 42511265, ФОП « ОСОБА_13 », РНОКПП НОМЕР_9 , ФОП « ОСОБА_14 », РНОКПП НОМЕР_10 , ФОП « ОСОБА_15 », РНОКПП НОМЕР_11 , ФОП « ОСОБА_16 » РНОКПП НОМЕР_12 , ТОВ «ТАМАІР» код 41441454, з метою використання їх підроблювачем, іншою особою, за даним фактом внесено відомості до ЄРДР та розпочато кримінальне провадження №12021040000000311 за ч. 1 ст. 358 КК України.

16.04.2020 постановою прокурора відділу Дніпропетровської обласної прокуратури матеріали досудового розслідування у кримінальному провадженні №12021040000000311 приєднано до матеріалів кримінального провадження №12020040000000860.

14.04.2021 року на підставі ухвали слідчого судді Кіровського районного суду м.Дніпропетровська від 15.03.2021 року було проведено санкціонований обшук за місцем мешкання ОСОБА_4 за адресою: АДРЕСА_1 , під час якого було виявлено та вилучено предмети, речі та документи, а також грошові кошти, конкретний перелік яких наведений в клопотанні, відображений в протоколі огляду від 23.04.2021 року.

Постановою слідчого від 14.04.2021 року вилучені предмети, речі та документи, а також грошові кошти визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №12020040000000860.

15.04.2021 прокурором у кримінальному провадженні подано клопотання про арешт вилученого майна, яке 23.04.2021, ухвалою слідчого судді Кіровського районного суду м. Дніпропетровська повернуте прокурору на підставі ч.3 ст.172 КПК України, для усунення недоліків в строк до 28.04.2021 року включно.

Після чого 28.04.2021 року прокурором подано клопотання з виправленими недоліками.

Заслухавши під час розгляду клопотання прокурора та перевіривши доводи, викладені останнім в поданому клопотанні, слідчий суддя вважає, що враховуючи обставини та характер вчинених кримінальних правопорушень, вилучені під час обшуку предмети та документи могли бути використанні під час вчинення кримінальних правопорушень, містити в собі інформацію щодо останніх, а тому відповідають критеріям речових доказів, визначеним ст.98 КПК України.

Так, мобільні телефони, сім-карти, сім-холдери, мають значення речових доказів, оскільки знаходились у користуванні ОСОБА_4 , могли використовуватись нею як контактні номер у СПД, у тому числі, для підтримки зв`язку (дзвінків, листування) із особами, які були задіяні до вчинення кримінальних правопорушень досудове розслідування яких здійснюється у кримінальному провадженні, можуть містити на встановлених накопичувачах містити («зберігати у собі») інформацію щодо вчинення кримінальних правопорушень, тобто зберегли на собі сліди кримінальних правопорушень та містять інші відомості, які можуть бути використані, як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Документи у папках, договори, бланки, блокноти, бухгалтерські документи, чорнові записи, аркуші паперу із записами, печатки та штампи суб`єктів підприємницької діяльності, мають значення речових доказів, оскільки безпосередньо відносяться до вчинених кримінальних правопорушень, зберегли на собі сліди кримінальних правопорушень та містять інші відомості, які можуть бути використані, як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Комп`ютерна техніка, а саме роутер, планшет та флеш-носії, мають значення речових доказів, оскільки знаходились у користуванні ОСОБА_4 , а на встановлених накопичувачах можуть містити («зберігати у собі») інформацію щодо вчинення кримінальних правопорушень, у тому числі могли використовуватись для підтримки зв`язку (дзвінків, листування) із особами, які були задіяні до вчинення кримінальних правопорушень досудове розслідування яких здійснюється у кримінальному провадженні, тощо, тобто зберегли на собі сліди кримінальних правопорушень та містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Банківські платіжні картки, мають значення речових доказів, оскільки вони могли бути отримані без участі осіб, на ім`я яких відкриті відповідні рахунки та використанні при вчинення кримінальних правопорушень, крім того на банківських рахунках, до яких видано зазначені платіжні картки, можуть знаходитися грошові кошти, набуті кримінально протиправним шляхом.

З урахуванням вищенаведеного, з метою збереження останніх та запобігання їх знищення, переховування або спотворення, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання прокурора та наявність передбачених п.1 ч.2, ч.3 ст.170 КПК України підстав для арешту вилучених предметів та документів.

В зв`язку з цим, клопотання прокурора в цій частині слід задовольнити, наклавши арешт на вилучені предмети та документи, з позбавленням права відчуження, розпорядження та користування останніми.

Також в поданому клопотанні прокурор просив накласти арешт на вилучені під час обшуку грошові кошти, мотивуючи це тим, що останні є речовими доказами, ймовірно були отримані ОСОБА_4 кримінально-протиправним шляхом, тобто як винагорода за вчинення кримінальних правопорушень щодо яких здійснюється досудове розслідування.

Поряд з цим, слідчий суддя враховує, що досудове розслідування у кримінальному провадженні здійснюється за фактом вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.358, ч.3 ст.362, ч.1 ст.366 КК України, тобто за фактом несанкціонованого втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп`ютерів), автоматизованих систем, комп`ютерних мереж чи мереж електрозв`язку; підроблення документів, печаток, штампів та бланків; а також за фактом службового підроблення.

Будь-яких належних обгрунтувань тому, яке доказове значення у кримінальному провадженні мають вилучені грошові кошти, їх відповідність критеріям, визначеним ст.98 КПК України, в поданому клопотанні прокурором не наведено.

Доводи клопотання зводяться до того, що вилучені грошові кошти ймовірно були отримані ОСОБА_4 кримінально-протиправним шляхом, тобто носять характери припущень. Будь-яких документів, які б містили інформацію про походження цих коштів, наявності або відсутності у ОСОБА_4 доходів та надавали б можливість визначитись з приводу можливості останньої отримати вилучені кошти законним шляхом, до клопотання не долучено.

Також слідчий суддя приймає до уваги, що на момент подання та розгляду клопотання ОСОБА_4 в рамках кримінального провадження про підозру у вчиненні будь-якого кримінального правопорушення не повідомлялось.

В зв`язку з цим, в задоволенні клопотання в частині накладення арешту на вилучені грошові кошти, як речові докази, слід відмовити за необгрунтованістю, повернувши вилучені грошові кошти особі, у якої вони були вилучені.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.98,131,132,167-173,309,369-372 КПК України, слідчий суддя -

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про арешт майна, заявлене у рамках кримінального провадження №12020040000000860 задовольнити частково.

Накласти арештна вилученіпід часпроведення 14квітня 2021року санкціонованогообшуку за місцем мешкання ОСОБА_4 за адресою: АДРЕСА_1 , предмети, речі та документи, а саме:

1. Блокнот в шкіряній обкладинці червоного кольору з чорновими записами;

2. Мобільний телефон «iPhone Xs» в чохлі білого кольору, ІМЕІ 1: НОМЕР_13 ; ІМЕІ 2: НОМЕР_14 з сім-картою № НОМЕР_15 ;

3. Мобільний телефон «Nokia» (кнопочна) чорного кольору ІМЕІ 1: НОМЕР_16 ; ІМЕІ 2: НОМЕР_17 з сім-картою № НОМЕР_18 ;

4. 8 (вісім) чеків про зняття (отримання) готівки в касі банківської установи АТ «Рада-Банк» відділення № 16 м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 (на загальну суму 1040000 грн. від 25.03.2021), а саме:

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №1 за адресою м.Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 25 березня 2021 року на зняття готівки на суму 100000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №1 за адресою м.Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 25 березня 2021 року на зняття готівки на суму 100000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №1 за адресою м.Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 25 березня 2021 року на зняття готівки на суму 140000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №1 за адресою м.Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 25 березня 2021 року на зняття готівки на суму 140000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №1 за адресою м.Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 25 березня 2021 року на зняття готівки на суму 140000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №1 за адресою м.Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 25 березня 2021 року на зняття готівки на суму 140000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №1 за адресою м.Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 25 березня 2021 року на зняття готівки на суму 140000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №1 за адресою м.Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 25 березня 2021 року на зняття готівки на суму 140000 грн.;

5. Мобільний телефон «Sony Experia» модель G8342 ІМЕІ 1: НОМЕР_19 ; ІМЕІ 2: НОМЕР_20 , з сім-карткою № НОМЕР_21 ;

6. Банківські картки 5 (п`ять) штук: НОМЕР_22 ; НОМЕР_23 ; НОМЕР_24 ; НОМЕР_25 ; НОМЕР_26 ;

7. Банківські картки 8 (вісім) штук АТ «АБ Радабанк» НОМЕР_27 , НОМЕР_28 , НОМЕР_29 , НОМЕР_30 , НОМЕР_31 , НОМЕР_32 , НОМЕР_33 , НОМЕР_34 ;

8. Роутер «Mikrotik» SNA1C30A447C5D/928/r2 зі шнурами живлення;

9. Банківські картки 4 (чотири) шт: АТ «АБ РАДАБАНК» НОМЕР_35 ; НОМЕР_36 ; НОМЕР_37 ; АТ «Райффайзен Банк» 4239220020290077;

10. Фрагмент аркушу паперу (формат А-6) з чорновими рукописними записами наступного змісту: № телефона НОМЕР_38 , интернет kuksa, пароль НОМЕР_39 , НОМЕР_40 , НОМЕР_41 Ростик, НОМЕР_42 .

11. Сім-холдер без сім-карти мобільного оператора Лайфселл № НОМЕР_43 ;

12. 3 (три) аркуші паперу з друкованим текстом та рукописними записами, а саме:

- Роздруківка таблиці з рукописним написом «Реализация», та переліком ТОВ, ФОП та чорновими записами на 1 аркуші;

- Роздруківка таблиці з рукописним написом «Приобретение товаров » та переліком ТОВ, ФОП та чорновими записами на звороті на 1 аркуші;

- Роздруківка таблиці з найменуваннями: ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 , ТОВ Юко Трейдінг на 1 аркуші.

13. Копії документів стосовно ТОВ «УКРДЕБТ ПЛЮС» на 12 (дванадцяти) арк., а саме: копія листа ТОВ «УКРДЕБТ ПЛЮС» вих. №2221835/1 від 31.08.2020 року, на 2 арк., інформаційна довідка №217540001, дата: 23.07.2020, на 1 арк.; копія довіреності №9700 від 17 серпня 2020 року на 2 арк.; відомості з реєстру прав власності на нерухоме майно з реєстраційним номером майна 14228833 на 1 арк. - у двох екземплярах;

14. Оригінали документів (договори, бухгалтерські документи) щодо ТОВ «КСГ ДНІПРО», ТОВ «ЮКО ТРЕЙД», ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД», ТОВ «ТАМАІР», ТОВ « ЛІВАНТІ», ТОВ «ДАВІС ГРУП», ПП «Самріз», ТОВ «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП», ТОВ «П`ятихатська зернова компанія», ФОП «Хабарова», ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА», ТОВ «АУІКТІОН» на 142 (сто сорока двох) арк., а саме:

- Довідка ТОВ «АУКТІОН» від 9 червня 2020 року на 1 аркуші;

- Довідка ТОВ «ДАВІС ГРУП» від 12 червня 2020 року на 1 аркуші;

- Довідка ТОВ «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП» від 9 червня 2020 року на 1 аркуші;

- Договір №25/03/18-1 про відступлення права вимоги від 25 березня 2018 року між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ФОП ОСОБА_4 без підпису ОСОБА_4 на 2 аркушах;

- Повідомлення про відступлення права вимоги «КСГ ДНІПРО» до ФОП ОСОБА_4 від 02.01.2018 р на 1 аркуші;

- Договір поставки № 05/03/18 від 5 березня 2018 року між ТОВ КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 2 аркушах;

- Договір №02/01/18-1 від 2 січня 2018 року між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ФОП ОСОБА_4 без підпису ОСОБА_4 на 2 аркушах;

- Повідомлення про відступлення права вимоги ТОВ «КСГ ДНІПРО» до ФОП ОСОБА_4 від 25.03.2018р. на 1 аркуші;

- Рахунок фактура та видаткова накладна № ГА00000001 від 14 листопада 2017 року, податкова накладна №53 від 14.11.2017р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 3 аркушах;

- Рахунок фактура та видаткова накладна № ГА-0000017 від 22 листопада 2017 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» , податкова накладна з порядковим номером 69 від 22.11.2017 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 3 аркушах;

- Рахунок фактура та видаткова накладна №ГА-000018 від 23 листопада 2018 року між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА», податкова накладна з порядковим номером 70 від 23.11.2017 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 3 аркушах;

- Рахунок фактура та видаткова накладна № ГА-0000004 від 16 травня 2018р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА», податкова накладна з порядковим номером 71 від 16.05.2018 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 3 аркушах;

- Рахункова фактура № ГА- 0000006 від 18 травня 2018 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № ГА- 0000022 від 18 травня 2018 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Податкова накладна з порядковим номером 78 від 18.05.2018 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Рахунок фактура та видаткова накладна № ГА-0000023 від 22 травня 2018 р., податкова накладна з порядковим номером 79 від 22.05.2018р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 3 аркушах;

- Договір поставки №05/03/18 від 5 березня 2018р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 2 аркушах;

- Договір про відступлення права вимоги № 25/03/18-1 від 25 березня 2018р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» і ФОП ОСОБА_4 , без підпису ОСОБА_4 на 2 аркушах;

- Повідомлення про відступлення права вимоги ТОВ «КСГ ДНІПРО» до ФОП ОСОБА_4 від 02.01.2018р. на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № ГА-0000001 від 14 листопада 2017 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Рахунок фактура № ГА-0000017 від 22 листопада 2017р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № ГА-000017 від 22 листопада 2017р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Рахунок фактура № ГА- 000018 від 23 листопада 2017р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № ГА-000018 від 23 листопада 2017 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Рахунок фактура № ГА-0000004 від 16 травня 2018 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № ГА-0000004 від 16 травня 2018 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Рахунок фактура № ГА-0000006 від 18 травня 2018 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № ГА-0000022 від 18 травня 2018 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Рахунок фактура № ГА-0000023 від 22 травня 2018 р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № ГА-0000023 від 22 травня 2018р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Роздруківка листа від Тетяни ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» про необхідність надання документів щодо ТОВ «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Договір про відступлення права вимоги № 02/02/18-1 від 2 січня 2018р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ФОП ОСОБА_4 , без підпису ОСОБА_4 на 2 аркушах;

- Повідомлення про відступлення права вимоги між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ФОП ОСОБА_4 від 25.03.18р. на 1 аркуші;

- Договір про відступлення права вимоги № 02/02/18-1 від 2 січня 2018р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ФОП ОСОБА_4 , без підпису ОСОБА_4 на 2 аркушах;

- Повідомлення про відступлення права вимоги між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ФОП ОСОБА_4 від 25.03.18р. на 1 аркуші;

- Договір про відступлення права вимоги № 25/03/18-1 від 25 березня 2018р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ФОП ОСОБА_4 , без підпису ОСОБА_4 на 2 аркушах;

- Повідомлення про відступлення права вимоги між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ФОП ОСОБА_4 від 02.01.18р. на 1 аркуші;

- Видаткова накладна №4 від 2 березня 2020р. між ТОВ «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна №5 від 2 березня 2020р. між ТОВ «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна №6 від 2 березня 2020р. між ТОВ «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна №7 від 3 березня 2020р. між ТОВ «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна №8 від 3 березня 2020р. між ТОВ «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна №10 від 1 квітня 2020р. між ТОВ «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна №11 від 1 квітня 2020р. між ТОВ «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна №17 від 3 квітня 2020р. між ТОВ «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна №18 від 2 квітня 2020р. між ТОВ «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» на 1 аркуші;

- Акт приймання-передач ТМЦ № 4/03 від 2 березня 2020 року між «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» без підпису ОСОБА_17 на 1 аркуші;

- Акт приймання-передач ТМЦ № 5/03 від 2 березня 2020 року між «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» без підпису ОСОБА_17 на 1 аркуші;

- Акт приймання-передач ТМЦ № 6/03 від 2 березня 2020 року між «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» без підпису ОСОБА_17 на 1 аркуші;

- Акт приймання-передач ТМЦ № 7/03 від 3 березня 2020 року між «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» без підпису ОСОБА_17 на 1 аркуші;

- Акт приймання-передач ТМЦ № 8/03 від 3 березня 2020 року між «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» без підпису ОСОБА_17 на 1 аркуші;

- Акт приймання-передач ТМЦ № 10/04 від 1 квітня 2020 року між «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» без підпису ОСОБА_17 на 1 аркуші;

- Акт приймання-передач ТМЦ № 11/04 від 1 квітня 2020 року між «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» без підпису ОСОБА_17 на 1 аркуші;

- Акт приймання-передач ТМЦ № 17/04 від 3 квітня 2020 року між «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» без підпису ОСОБА_17 на 1 аркуші;

- Акт приймання-передач ТМЦ № 18/04 від 2 квітня 2020 року між «П`ятихатська Зернова Компанія» і ТОВ «Давіс Груп» без підпису ОСОБА_17 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № РН-0000067 від 16 квітня 2020 р. між ТОВ «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП» та ПП «САМРІЗ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № 16/01-2 від 16 квітня 2020р. між ТОВ «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП» та ПП «САМРІЗ» у двох примірниках;

- Видаткова накладна № РН-0000068 від 16 квітня 2020 р. між ТОВ «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП» та ПП «САМРІЗ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № 16/01-3 від 16 квітня 2020р. між ТОВ «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП» та ПП «САМРІЗ» у двох примірниках;

- Видаткова накладна № РН-0000010 від 20 січня 2020 р. між «ДАВІС ГРУП» та ПП «САМРІЗ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № 20/01-2 від 20 січня 2020р. між ТОВ «ДАВІС ГРУП» та ПП «САМРІЗ» у двох примірниках;

- Видаткова накладна № РН-0000009 від 20 січня 2020 р. між «ДАВІС ГРУП» та ПП «САМРІЗ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № 20/01-1 від 20 січня 2020р. між ТОВ «ДАВІС ГРУП» та ПП «САМРІЗ» у двох примірниках;

- Видаткова накладна № РН-0000008 від 16 січня 2020 р. між «ДАВІС ГРУП» та ПП «САМРІЗ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № 16/01-1 від 16 січня 2020р. між ТОВ «ДАВІС ГРУП» та ПП «САМРІЗ» у двох примірниках;

- Договір поставки товару №26/03 від 20.03.2020р. між ПП «САМРІЗ» та ТОВ «АУКТІОН» на 1 аркуші;

- Договір купівлі-продажу №03/20-3 від 20 березня 2020 р. між ТОВ «ДАВІС ГРУП» у особі ОСОБА_17 та ПП «САМРІЗ» у особі ОСОБА_18 на 2 аркушах;

- Видаткова накладна № РН-0000066 від 16 квітня 2020р. між «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП» та ПП «САМРІЗ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № 16/01-1 від 16 квітня 2020р. між ТОВ «ЮВАС РІТЕЙЛ ГРУП» та ПП «САМРІЗ» у двох примірниках;

- Видаткова накладна № 388 від 28 грудня 2019р. між ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД» та ТОВ «ЛІВАНТІ» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 387 від 23 грудня 2019р. між ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД» та ТОВ «ЛІВАНТІ» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 18 від 15 січня 2020р. між ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 386 від 28 грудня 2019р. між ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 385 від 28 грудня 2019р. між ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 384 від 25 грудня 2019р. між ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 382 від 1 грудня 2019р. між ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 390 від 18 грудня 2019р. між ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД» та ТОВ «ТАМАІР» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 389 від 01 грудня 2019р. між ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД» та ТОВ «ТАМАІР» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 391 від 28 грудня 2019р. між ТОВ «ІНТЕХСЕРВІС ЛТД» та ТОВ «ТАМАІР» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 142 від 17 квітня 2020р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату №142 від 17 квітня 2020р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р253 від 17 квітня 2020р. між ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Зворотна накладна від покупця № 10 від 17 квітня 2020р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р254 від 17 квітня 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 121 від 13 квітня 2020р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату №131 від 13 квітня 2020р. між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р253 від 13 квітня 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 110 від 03 квітня 2020 р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату № 110 від 03 квітня 2020 р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р253 від 03 квітня 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 88 від 31 березня 2020р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату № 8 від 31 березня 2020р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р253 від 31 березня 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 77 від 20 березня 2020 р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату № 77 від 20 березня 2020р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р253 від 20 березня 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 66 від 05 березня 2020 р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату № 66 від 05 березня 2020р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р253 від 05 березня 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 41 від 09 січня 2020 р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату № 411 від 09 січня 2020р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р253 від 09 січня 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 23 від 16 січня 2020 р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату № 23 від 16 січня 2020р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р253 від 16 січня 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 26 від 17 січня 2020 р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату № 26 від 17 січня 2020р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р253 від 17 січня 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Акт надання послуг №55 від 29 лютого 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату № 55 від 29 лютого 2020р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Акт надання послуг №98 від 31 березня 2020р. між «ЮКО ТРЕЙДІНГ» та «КСГ ДНІПРО» на 1 аркуші;

- Рахунок на оплату № 98 від 31 березня 2020р. між КСГ ДНІПРО» та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» на 1 аркуші;

- Договір оренди нерухомого майна № 01/12/2019-2 від 1 грудня 2019р. між КСГ ДНІПРО» в особі ОСОБА_19 та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» у особі ОСОБА_5 на 4 аркушах;

- Акт прийому-передачі до договору оренди нерухомого майна №01/12/2019-2 від 1 грудня 2019р. між КСГ ДНІПРО» в особі ОСОБА_19 та ТОВ «ЮКО ТРЕЙДІНГ» у особі ОСОБА_5 , без підписів на 1 аркушах.

15. Звіти форми № 29-СТ за 2020 рік ТОВ «АГРАРНО НВФ, КРИНИЦЯ» на 129 (сто двадцяти дев`яти) арк., а саме:

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році з респондентом ТОВ «АГРАРНО НВФ «КРИНИЦЯ»» з ідентифікаційним кодом 39755772, КОАТУУ 6320280000, на 12 аркушах;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році з респондентом ТОВ «АГРАРНО НВФ «КРИНИЦЯ»» з ідентифікаційним кодом 39755772, КОАТУУ 4424880000, на 12 аркушах;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році з респондентом ТОВ «АГРАРНО НВФ «КРИНИЦЯ»» з ідентифікаційним кодом 39755772, КОАТУУ 4423380000, на 12 аркушах;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році з респондентом ТОВ «АГРАРНО НВФ «КРИНИЦЯ»» з ідентифікаційним кодом 39755772, КОАТУУ 1422480000, на 12 аркушах;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році з респондентом ТОВ «АГРАРНО НВФ «КРИНИЦЯ»» з ідентифікаційним кодом 39755772, КОАТУУ 6320480000, на 12 аркушах;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році з респондентом ТОВ «АГРАРНО НВФ «КРИНИЦЯ»» з ідентифікаційним кодом 39755772, КОАТУУ 6320680000, на 12 аркушах;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році з респондентом ТОВ «АГРАРНО НВФ «КРИНИЦЯ»» з ідентифікаційним кодом 39755772, КОАТУУ 5320280000, на 13 аркушах;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році з респондентом ТОВ «АГРАРНО НВФ «КРИНИЦЯ»» з ідентифікаційним кодом 39755772, КОАТУУ 2310494000, на 12 аркушах;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році з респондентом ТОВ «АГРАРНО НВФ «КРИНИЦЯ»» з ідентифікаційним кодом 39755772, КОАТУУ 2320680000, на 12 аркушах;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році з респондентом ТОВ «АГРАРНО НВФ «КРИНИЦЯ»» з ідентифікаційним кодом 39755772, КОАТУУ 2320980000, на 12 аркушах;

16. Копії документів (договори, довіреності, бухгалтерські документи) щодо ТОВ «КСГ ДНІПРО», ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА», а саме:

- Копія довіреності від 28 вересня 2016 року між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ОСОБА_19 на 1 аркуші;

- Копія довіреності від 10 лютого 2017 року між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ОСОБА_19 на 1 аркуші;

- Копія договору поставки №0117 від 01 січня 2017 року між ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» та ТОВ «КСГ ДНІПРО» на 4 аркушах;

- Копія рахунок фактури №К-00000127 від 10 травня 2018 року між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія видаткової накладної №К-000127 від 10 травня 2018 року між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія податкової накладної з порядковим номером 15 від 22.03.2018 року між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія рахунку фактури №К-00000003 від 22 березня 2018 року між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія видаткової накладної № К-00000003 від 22 березня 2018 року між ТОВ «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія податкової накладної з порядковим номером 13 від 21.03.2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія рахунку фактури №К-00000002 від 21 березня 2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія видаткової накладної №К-00000002 від 21 березня 2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія податкової накладної з порядковим номером 6 від 15.03.2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія рахунку фактури №К-00000001 від 15 березня 2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія видаткової накладної №К-00000001 від 15 березня 2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія податкової накладної з порядковим номером 22 від 27.03.2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія рахунку фактури №К-00000123 від 27 березня 2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія видаткової накладної №К-000006 від 27 березня 2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія податкової накладної з порядковим номером 52 від 12.05.2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія рахунку фактури №К-00000128 від 12 травня 2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші;

- Копія видаткової накладної №К-000128 від 12 травня 2018 року між «КСГ ДНІПРО» та ТОВ «АББАКОР ПРОМПОСТАВКА» на 1 аркуші.

17. 7 (сім) чеків про отримання готівки у відділенні № 16 АТ «АБ РАДАБАНК» від 06.04.2021 на загальну суму 890000 (вісімсот дев`яносто тисяч) грн., а саме:

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №3 за адресою м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 06 квітня 2021 року на знаття готівки на суму 50000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №3 за адресою м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 06 квітня 2021 року на знаття готівки на суму 140000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №3 за адресою м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 06 квітня 2021 року на знаття готівки на суму 140000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №3 за адресою м.Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 06 квітня 2021 року на знаття готівки на суму 140000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №3 за адресою м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 06 квітня 2021 року на знаття готівки на суму 140000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №3 за адресою м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 06 квітня 2021 року на знаття готівки на суму 140000 грн.;

- Чек АТ АБ «РАДАБАНК» відділення № 16, каса №3 за адресою м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5 від 06 квітня 2021 року на знаття готівки на суму 140000 грн.;

18. Фрагменти аркушів паперу 2 (два) шт. з рукописними текстами наступного змісту: trotskaip@oschadbank.ua, 0978537213 Ирина; 94838121 SSID, TP LINK_122E.

19. Мобільний телефон «iPhone7» золотого кольору ІМЕІ: НОМЕР_44 , сім-карта № НОМЕР_45 (пароль НОМЕР_46 );

20. IPad (5 покоління) ІМЕІ НОМЕР_47 в чохлі помаранчевого кольору;

21. Сім-холдер з сім-карткою № НОМЕР_48 ;

22. Флеш-носій «TOSHIBA» 4Gb;

23. Флеш-носій «Kingstone» 8Gb;

24. 3 (три) блокноти з чорновими рукописними записами;

25. Оригінали документів (договори) щодо ТОВ «Дніпроелеватор», ТОВ «АГРОФІРМА КАСКАД МЕГАТРЕЙД» на 6 (шести) арк., а саме:

- Акт приймання-передачі нежитлових приміщень №1501/21-1 від 15 січня 2021 року між ТОВ «ДНІПРОЕЛЕВАТОР» та ТОВ «АГРОФІРМА КАСКАД МЕГАТРЕЙД» на 2 аркушах;

- Договір оренди нежитлових приміщень №1501/21-1 від 15 січня 2021 року між ТОВ «ДНІПРОЕЛЕВАТОР» та ТОВ «АГРОФІРМА КАСКАД МЕГАТРЕЙД» на 4 аркушах;

26. Аркуші паперу з друкованим текстом у т.ч. копії документів на аркуші паперу з червоними рукописними записами, а саме:

- таблиці позначені іменами (Маша, Лена, Хлеб, Таня, Опт, Надя, Тося, Люда, ОСОБА_20 , Оксана, Рая, Наташа) за січень та лютий місяці 2021 року на 2 аркушах;

- довідки про вартість товарів з рукописними написами за 2021 рік на 5 аркушах;

- таблиця зі специфікацією цін постачальників за 2021 рік з рукописними написами;

- роздруківка квитанції №2 від 26.01.2021 «АГРОФІРМА КАСКАД МЕГА ТРЕЙД»;

- повідомлення ТОВ «АГРОФІРМА КАСКАД МЕГА ТРЕЙД» за формою N20-OПП на 3 аркушах;

- додаток до повідомлення за формою N20-OПП на 2 аркуші;

- роздруківка квитанції №2 від 25.01.2021 «АГРОФІРМА КАСКАД МЕГА ТРЕЙД»;

- повідомлення ТОВ «АГРОФІРМА КАСКАД МЕГА ТРЕЙД» за формою N20-OПП на 1 аркуші;

- бланк договору оренди нежитлових приміщень ТОВ «ДРІЛЛ РЕСУРС» на 4 аркушах;

- бланк акту прийому-передач ТОВ «ДРІЛЛ РЕСУРС» НА 2 аркушах;

- роздруківка видаткової накладної (у переробку) №11 від 19 жовтня 2020 року на 1 аркуші;

- бланк договору підряду № 1910-01 від 19 жовтня 2020 року на 3 аркушах;

- роздруківка з текстом щодо руху документації від 19 жовтня 2020 року на 1 аркуші;

- бланк акту приймання-передачі конструкторської документації №1 від 19.10.2020 на 1 аркуші;

- бланк акту приймання-передачі конструкторської документації №2 від 29.10.2020 на 1 аркуші;

- роздруківка податкової накладної ТОВ «ЕЛІАС ГРУП» від 29.10.2020 на 1 аркуші;

- роздруківка протоколу погодження договірної ціні від 19.10.2020 на 1 аркуші;

- роздруківка видаткової накладної ТОВ «ЕЛІАС ГРУП» від 19.10.2020 на 1 аркуші;

- роздруківка акту надання послуг №1910-01 від 19 жовтня 2020 року на 1 аркуші;

- таблиці з найменуванням товарів на 3 аркушах;

- роздруківка аналізу закупівлі продуктів харчування КЗДО за лютий 2021 року на 12 аркушах;

- роздруківка цінової політики закупівлі продуктів харчування КЗДО 08.02.2021 на 1 аркуші;

- роздруківка аналізу закупівлі продуктів харчування ЗЗСО за лютий 2021 року на 6 аркушах;

- роздруківка аналізу закупівлі продуктів харчування КЗДО за лютий 2021 року на 6 аркушах;

- роздруківка аналізу закупівлі продуктів харчування ЗЗСО за лютий 2021 року на 5 аркушах;

- копія листа ГУС у Дніпропетровській області від 28.12.2020 №06-11/4121-20 на 4 аркушах;

- роздруківка цінової пропозиції на постачання продуктів харчування на 2021 рік на 2 аркушах;

- чорнові записи на 3 аркушах паперу;

- копія листа ГУС у Дніпропетровській області від 28.12.2020 №06-11/4121-20 з чорновими записами на 4 аркушах;

- аркуш паперу з друкованим текстом;

- роздруківка таблиць цінової пропозиції на 2 аркушах;

- роздруківка з переліком товарів на 1 аркуші;

- роздруківка листа Вих. №23/12/2020-1 від 23.12.2020р. на 2 аркушах ;

- довідки про вартість товарів з рукописними написами за січень-лютий 2021 року на 5 аркушах;

- роздруківки таблиць щодо руху шрот соняшниковий і кукурудзи на 6 аркушах;

- роздруківки таблиць цінової пропозиції на 2 аркушах;

- роздруківки таблиць цінової пропозиції на 2 аркушах;

- роздруківки таблиць з позначенням товарів на 4 аркушах;

- копія листа вих. №23/12/2020-1 від 23.12.2020 на 2 аркушах;

- роздруківка таблиць щодо руху: пелети з лушпиння соняшника, шроту соняшникового та кукурудзи на 5 аркушах;

- аркуші паперу з чорновими записами у кількості 6 (шість) штук.

27. Банківські картки 3 (три) шт.: АТ «Райффайзен банк» НОМЕР_49 ; НОМЕР_50 ; АТ «ІДЕЯ-БАНК» - НОМЕР_51 ;

з позбавленням права відчуження, розпорядження та користування.

В іншій частині в задоволенні клопотання прокурора відмовити.

Повернути ОСОБА_4 вилучені під час обшуку документи, а саме:

1. Грошові кошти в сумі 1800 (одна тисяча вісімсот) доларів США, купюрами номіналом по 100 доларів: LB36416220C; LB36416219C; LB82972945J; LB38076943P; LL27948975G; LK40350466A; LK40350468А; MF11478668F; MK42395905B; ML37266623C; ML66245362C; ML66245528C; MK42395903B; MK42395908B; KK24304946A; HG01327622B; FB00269783D; KB66408839J.

2. Грошові кошти в сумі 24700 (двадцять чотири тисячі сімсот) доларів США, купюрами номіналом по 100 доларів (двісті сорок сім купюр): KF30674598D; KF30674597D; KF30674596D; KF30674595D; KF30674594D; KF30674593D; KF30674592D; KF30674591D; KF30674590D; KF30674589D; KF30674547D; KF30674545D; KF30674579D; KF30674552D; KF30674551D; KF30674550D; KF30674549D; KF30674548D; KF30674501D; KF30674599D; KF30674506D; KF30674505D; KF30674504D; KF30674503D; KF30674540D; KF30674539D; KF30674538D; KF30674502D; KF30674700D; KF30674699D; LE96726148B; LE22445432D; LB32975962K; LB68275617K; LL77696324A; MH20359990A; DB29941133C; KL46059645D; KF11381511A; KB27672900N; MB83269361C; MF62991225D; LK01715766E; LL54777261G; MB60269444E; MB34074775M; LF16978347G; LB77852120W; LB12291927E; LB08611930X; KF30674588D; KF30674587D; KF30674586D; KF30674585D; KF30674584D; KF30674583D; KF30674572D; KF30674557D; KF30674556D; KF30674546D; KF30674544D; KF30674543D; KF30674542D; KF30674541D; KF30674525D; KF30674537D; KF30674536D; KF30674535D; KF30674532D; KF30674534D; KF30674533D; KF30674531D; KF30674522D; KF30674521D; KF30674530D; KF30674529D; KF30674528D; KF30674527D; KF30674523D; KF30674524D; KF30674698D; KF30674520D; KF30674569D; KF30674568D; KF30674567D; KF30674566D; KF30674565D; KF30674564D; KF30674561D; KF3067460D; KF30674559D; KF30674558D; KF30674554D; KF30674555D; KF30674553D; KF30674526D; HA85874013A; KB64704867M; KB15603776K; HG00514491B; HL21018443E; KB57932419G; HF67199412B; HA86985934A; KD07239392A; HF92740905C; DF37301782B; KB16644198F; KC05123586A; HB23248526Q; HB23248525Q; HB23248522Q; HC27932519A; KF34333613A; HB66695705Q; KF14712785C; KB75426895D; HB28042149B; KB42122741Q; KL43556927C; AD66459742A; AD66459744A; AD66459745A; AD66459743A; AD66459746A; AD66459747A; LF63336412D; LB11525499H; LB46886081H; LC02604181*; AD66459718A; AD66459719A; AD66459720A; AD66459721A; AD66459722A; AD66459723A; AD66459724A; AD66459725A; PL04420621C; KK86789510A; LF21810461A; LF21810435A; LC02604186*; LF16470510D; LF16470509D; LF16470508D; LG14065752A; LB96847064J; LG14065750A; LB86179278G; MF18525927G; MF18525926G; LB07342631C; LB27628325G; LF32316254A; LB85391254K; LB3803373C; LB32975963K; LB32975964K; LB32975965K; AD66459732A; AD66459733A; AD66459734A; AD66459735A; AD66459736A; AD66459737A; AD66459738A; AD66459739A; AD66459740A; AL84859242B; LB63129777T; LC02604185*; AD66459741A; LC02604184*; LC02604183*; LB09404591H; LB18786862K; MF18525925G; LL37592537E; MF30385421D; AD66459755A; AD66459756A; AD66459757A; AD66459758A; AD66459759A; AD66459726A; AD66459727A; AD66459728A; AD66459730A; AD66459731A; LF21810463A; LB96550924K; LB15253893H; LB57749781K; LL17821295A; LD55073825A; LD55073824A; LB96550930K; LC02604182*; HH08833008B; LB52076663Q; LB89108763D; LB05019828J; LB63129772T; LB63129771T; LB63129775T; LB83014581L; LB86179277G; LF22204110C; LB41512134C; LB32975959K; LB32975960K; AD66459729A; AD66459748A; AD66459749A; AD66459750A; AD66459751A; AD66459752A; AD66459753A; AD66459754A; AB01191750Y; KB74159971F; FH23587628A; KB24066265Q; DJ31125939A; KB82114460I; KB80253678J; DH21280146A; KB03359170Q; FJ28082735A; HB87503037N; KL66279254C; KA60582588A; LB15398964P; MB95338995Q; MB06589411R; LF14562769H; MB06589422R; MB09589421R; LB06941458K; PB17306022F; LB12028964S; MB80901013J; PB62972121F; PB62972119F; PB70404474A; LB04061157F;

3. Грошові кошти у сумі 66300 (шістдесят шість тисяч триста) гривень купюрами номіналом 500 грн 131 шт., номіналом 200 грн 4 шт.

4. Грошові кошти в сумі 11000 (одинадцять тисяч) гривень купюрами номіналом 200 грн. 55 шт.;

5. Грошові кошти в сумі 6 000 (шість тисяч) гривень купюрами номіналом 500 грн. 12 шт.

Ухвала може бути оскаржена шляхом подачі апеляційної скарги до Дніпровського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня отримання її копії.

Ухвала в частині накладення арешту підлягає негайному виконанню відповідно до ч.1 ст.175 КПК України з дня її постановлення. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКіровський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення17.05.2021
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу96957764
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —203/4439/20

Ухвала від 10.09.2021

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Онушко Н. М.

Ухвала від 10.09.2021

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Онушко Н. М.

Ухвала від 10.09.2021

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Онушко Н. М.

Ухвала від 10.09.2021

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Онушко Н. М.

Ухвала від 09.09.2021

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Кононенко О. М.

Ухвала від 20.08.2021

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

Казак С. Ю.

Ухвала від 20.08.2021

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

Казак С. Ю.

Ухвала від 19.08.2021

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

Казак С. Ю.

Ухвала від 19.08.2021

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

Казак С. Ю.

Ухвала від 18.08.2021

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

Казак С. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні