Ухвала
від 18.05.2021 по справі 642/2692/21
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

18.05.2021

Справа № 642/2692/21

Провадження № 1-кс/642/1256/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 травня 2021 року слідчий суддя Ленінського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 ,прокурора ОСОБА_3 розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання прокурора Новобаварської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 про арешт майна, у кримінальному провадженні №42020221070000158 від 08.07.2020, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України,

встановив:

До Ленінського районного суду м. Харкова звернувся прокурор з клопотанням про проведення обшуку. В обґрунтування зазначено, що в ході досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020221070000158 від 08.07.2020 за ч. 3 ст. 191 КК України., за фактом того, 07.07.2020 до Харківської місцевої прокуратури №5 надійшло повідомлення УСБУ в Харківській області щодо виявленого факту вчинення групою осіб за попередньою змовою з числа посадових осіб ПП «Тайгер Про» (код ЄДРПОУ 35072959) та регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» кримінального правопорушення, пов`язаного із заволодінням бюджетними коштами під час оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» за укладеними договорами на загальну суму 13 мільйонів гривень.

12.04.2021 прокурором Слобідської окружної прокуратури міста Харкова визначено підслідність за СВ ВП №2 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області.

Досудовим розслідуванням встановлено, що у 2020 році регіональна філія «Південна залізниця» провела 7 публічних торгів із закупівлі послуг з розроблення документації із землеустрою, необхідної для формування земельних ділянок та державної реєстрації права постійного користування. У всіх публічних закупівлях переможцем визнано ПП «Тайгер Про» (м. Харків, код ЄДРПОУ 35072959), з яким були укладені відповідні договори на загальну суму понад 13 млн. грн.

За наявною у співробітників УСБУ в Харківській області інформацією, посадові особи регіональної філії «Південна залізниця» вступили в попередню змову з керівництвом ПП «Тайгер Про», внаслідок чого під час складання кошторисної документації та укладання договорів до вказаних документів вносились неправдиві відомості, що призвело до штучного завищення вартості послуг.

Зокрема, в зазначених договорах про надання послуг встановлено завищений порядок коефіцієнтів кошторису, посилаючись на спільний Наказ Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства фінансів України та Міністерства економіки України № 97/298/124 від 15.06.2001р. «Про затвердження Розмірів оплати земельно-кадастрових робіт та послуг», який було скасовано спільним Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства фінансів України та Міністерство економічного розвитку і торгівлі України № 83/411/625 від 05.04.2016р. «Про визнання таким, що втратив чинність», що дозволило завищити вартість послуг на суму понад 2 млн. грн.

Також, кошторис вказаних послуг розраховувався на підставі необґрунтовано завищеної категорії складності роботи, а саме, завищена категорія вартості земельних робіт, яка регламентується «Збірником цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва», затверджений постановою Державного комітету СРСР № 121 від 16.07.1981р., та є дійсним відповідно до ДБН Д.1.1-7-2000.С.14, що призвело до завищення вартості послуг на суму понад 5 млн. грн.

Крім цього, у Додатках № 2 до договорів, укладених між РФ «Південна залізниця» та ПП «Тайгер Про», внесено неправдиві відомості щодо терміну, часу та сезону виконання робіт, що призвело до завищення коефіцієнту оплати за роботи, які регламентуються відповідно до діючих норм «Збірником цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва», затвердженого постановою Державного комітету СРСР № 121 від 16.07.1981р., що призвело до завищення вартості послуг на суму понад 1 млн. грн.

Таким чином, аналіз отриманих даних свідчить про те, що посадові особи РФ «Південна залізниця» уклали з ПП «Тайгер Про» 7 договорів (П/НКМ-20167/НЮ від 17.02.2020р. (вартість послуг 2136000 гривень), П/НКМ-20127/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 3124451 гривень), П/НКМ-20123/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 1636532 гривень), П/НКМ-20125/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 220643 гривень), П/НКМ-20126/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 2245484 гривень), П/НКМ-20166/НЮ від 17.02.2020р. (вартість послуг 1219520 гривень), П/НКМ-20124/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 1843200 гривень)) на послугу із землевпорядкування, вартість яких завищена суму, за попередніми даними, близько 8,0 млн. грн.

Разом з цим встановлено, що перераховані регіональною філією грошові кошти за надані ПП «Тайгер Про» послуги в подальшому перераховуються на банківські рахунки ТОВ «Геодезична компанія «ГЕОПРОМ» та ТОВ «АРМАДАБУДПРОЕКТ», після чого конвертуються у готівку для передачі посадовим особам регіональної філії «Південна залізниця».

Вивченням змісту вищевказаних договорів про надання послуг встановлено, Виконавець (Приватне підприємство «ТАЙГЕР ПРО» в особі директора ОСОБА_4 ) зобов`язується за завданням Замовника (АТ «Українська залізниця» в особі головного інженера регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Українська залізниця» ОСОБА_5 , який діє на підставі довіреності від 10.10.2019 та начальника структурного підрозділу «Служба з управління майновими і земельними ресурсами» Регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Українська залізниця» ОСОБА_6 ) надати послуги землевпорядних робіт з оформлення / переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки: ДК 021:2015 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги»: розроблення документації із землеустрою, необхідної для формування земельних ділянок та державної реєстрації права постійного користування земельними ділянками АТ «Укрзалізниця» в установленому законом порядку, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити ці послуги відповідно до цього Договору. Зазначені послуги включають в себе склад послуг та робіт, визначений в п.7 Додатку 1 до цього Договору (Технічне завдання»). Загальна вартість послуг за цим Договором визначена і складена на підставі кошторису вартості послуг по кожній ділянці згідно чинного законодавства. Оплата за Договорами проводится Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця відповідно до виставленого рахунку-фактури протягом 30 банківських днів з моменту підписання Акту приймання передачі наданих послуг та реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до чинного законодавства України.

Зі сторони Замовника Акту приймання-передачі підписується з урахуванням вимог статуту Замовника щонайменше двома такими уповноваженими особами:

- Директор Філії (особа, що виконує його обов`язки);

- Перший заступник директора філії (особа, що виконує його обов`язки);

- Головний інженер філії (особа, що виконує його обов`язки);

- Заступник директора філії з інфраструктури (особа, що виконує його обов`язки);

- Заступник директора філії з рухомого складу (особа, що виконує його обов`язки);

- Заступник директора філії з фінансово-економічних питань (особа, що виконує його обов`язки).

Акт приймання-передачі наданих Послуг або видаткова накладна та інші первинні документи, що стосуються виконання цих Договорів та приймання Послуг, підписуються вищевказаними особами.

Окрім іншого до обов`язків Виконавця належить забезпечення надання Послуг, якість яких відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договорів (Обсяг та якість Послуг) та чинним законодавством України; розробити та погодити документацію із землеустрою, яка передбачена п.2.4.1 Договору, у порядку, встановленому Земельним кодексом України, Законом України «Про землеустрій» та іншими нормативно-правовими актами, які регулюють вказані правовідносини.

Строк виконання вищевказаних договорів до 31.12.2020. На теперішній час Замовником перераховані грошові кошти Виконавцю в повному обсязі, що свідчить про наявність необхідних документів, що стосуються виконання цих Договорів та приймання Послуг.

В подальшому в ході досудового розслідування та процесуального керівництва у кримінальному провадженні отримано відповідь ПП «Український Експертний Будівельний центр» (м.Київ), відповідно до якого проведеним аналізом вищевказаних договорів та їх додатків, між посадовими особами регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Українська залізниця» та ПП «Тайгер Про», встановлено, що надані на розгляд договори (П/НКМ-20167/НЮ від 17.02.2020р. (вартість послуг 2136000 гривень), П/НКМ-20127/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 3124451 гривень), П/НКМ-20123/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 1636532 гривень), П/НКМ-20125/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 220643 гривень), П/НКМ-20126/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 2245484 гривень), П/НКМ-20166/НЮ від 17.02.2020р. (вартість послуг 1219520 гривень), П/НКМ-20124/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 1843200 гривень)) та кошториси до них мають однаковий склад робіт, через що проведеним аналізом договору П/НКМ-20123/НЮ від 10.02.2020р. встановлено наступне.

Відповідно до п.1 Технічного завдання на закупівлю від 10.02.2020 та п.1.1 договору №П/НКМ-20123/НЮ від 10.02.2020 найменування послуги «Розроблення документації із землеустрою, необхідної для формування земельних ділянок та державної реєстрації права постійного користування земельними ділянками АТ «Укрзалізниця».

При цьому земельні ділянки вже сформовані, про що свідчать номера Державних актів у таблиці до початку технічного завдання, отримані у 2002 році.

Відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр» розділ VII Прикінцеві та перехідні положення п.2 «Земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера», у зв`язку з чим немає потреби розроблювати проект відведення земельної ділянки.

Разом з тим, необхідно розробити технічну документацію із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Цей вид землевпорядних робіт (складання технічної документації) регламентований ст.55 Закону України «Про землеустрій».

Щодо кошторису вартості послуг №1:

П.1 ЗЦВР-82 зі змінами 1990 року таблиця 403 частини 7 «Комплексні інженерно-геодезичні вишукування на забудованих територіях із складанням плану в масштабі 1:500 (категорія складності 3) враховано необґрунтовано, що призводить до неправомірного збільшення вартості послуг.

ПП «Український Експертний Будівельний центр» (м.Київ), інформує, що «Укрупненні ціни на вишукувальні роботи» передбачалися для скорочення кошторисної документації при визначенні вартості вишукувань для промислового, сільсько-господарчого та житлово-громадського будівництва. До укрупненої ціни таб.403 враховано повний комплекс робіт, починаючи з рекогносцировки ділянки, координування кутів капітальний споруд, детальна горизонтальна зйомка фасадів, обмір будівель, нівелювання підземних комунікацій, розбивка і планово-висотна прив`язка геологічних виробіток. Складання планів підземних комунікацій. Вичерпування планово-висотних зйомочних мереж. Т

Також встановлений факт завищення розрахункових показників (1га) 8,18394 га, при необхідних відповідно до календарного плану 5,5732 га.

Для розроблення технічної документації із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) не потрібно виконання такого складу робіт.

П.2,3,4,5,6,7,8,10, - не правомірно використовувався «Розмір оплати земельно-кадастрових робіт», який був затверджений наказом №97/298/124 від 15.06.2001 та скасований наказом №83/411/625 від 05.04.2016.

Зазначені в Договорах роботи необхідно перерахувати по збірнику цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва, М.1982 рік.

Вищевказані зауваження стосуються всіх вищевказаних Договорів.

Стосовно Договору № П/НКМ-20125/НЮ від 10.02.2020р. у технічному завданні на закупівлю відсутні документи, що підтверджують право власності, що означає не сформованість земельних ділянок та необхідність отримання Державних актів на постійне користування землею.

Щодо кошторису вартості послуг №1:

П.1 ЗВЦР-82 зі змінами 1990 року таблиця 403 частини 7 «Комплексні інженерно-геодезичні вишукування на забудованих територіях із складанням плану в масштабі 1:500 (категорія складності 3) враховано обґрунтовано, треба лише замінити 3 категорію складності на 2 категорію складності.

Також, завищено розрахунковий показник (1га) 17,53364 га, а треба відповідно до календарного плану 13,6019 га.

П.2,3,4,5,6,7,8 Неправомірно використовувався «Розмір оплати земельно кадстрових робіт», який був затверджений наказом №97/298/124 від 15.06.2001 та скасований наказом №83/411/625 від 05.04.2016.

Дані роботи потрібно перераховувати по збірнику цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва, М.1982 рік.

П.9,10,11 Видалити, як враховані двічі, бо ці роботи входять до складу робіт п.1 ЗЦВР-82 зі змінами 1990 року таблиця 403 частини 7.

Вищевказані зауваження стосуються кошторису №2 до договору №П/НКМ-20125/НЮ від 10.02.2020.

17.05.2021 на підставі ухвали слідчого судді проведено обшук за адресою: АДРЕСА_1 , під час якого виявлено та вилучено майно, а саме:

1. Акт прийому передачі межових знаків 2016 року на 1 арк.;

2. Технічна документація із землеустрою на ділянку з кадастровим номером № 6325456200:04:000:0325 на 42 арк.

Під час проведення обшуків досягнуто їх мети та вилучено предмети та документи дозвіл на відшукання та вилучення яких було надано в ухвалі слідчого судді.

Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримала, просила задовольнити, посилаючись на викладені в ньому обставини.

Власник майна належним чином повідомлений про слухання справи, до судового засідання не з`явився. Надав заяву слухати справу за його відсутності та вимоги клопотання підтримує.

Слідчий суддя, вислухавши слідчого, дослідивши матеріали клопотання, вважає його обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як вбачається з наданих матеріалів, Новобаварською окружною прокуратурою здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020221070000158 від 08.07.2020 за ч. 3 ст. 191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, Досудовим розслідуванням встановлено, що у 2020 році регіональна філія «Південна залізниця» провела 7 публічних торгів із закупівлі послуг з розроблення документації із землеустрою, необхідної для формування земельних ділянок та державної реєстрації права постійного користування. У всіх публічних закупівлях переможцем визнано ПП «Тайгер Про» (м. Харків, код ЄДРПОУ 35072959), з яким були укладені відповідні договори на загальну суму понад 13 млн. грн.

За наявною у співробітників УСБУ в Харківській області інформацією, посадові особи регіональної філії «Південна залізниця» вступили в попередню змову з керівництвом ПП «Тайгер Про», внаслідок чого під час складання кошторисної документації та укладання договорів до вказаних документів вносились неправдиві відомості, що призвело до штучного завищення вартості послуг.

Зокрема, в зазначених договорах про надання послуг встановлено завищений порядок коефіцієнтів кошторису, посилаючись на спільний Наказ Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства фінансів України та Міністерства економіки України № 97/298/124 від 15.06.2001р. «Про затвердження Розмірів оплати земельно-кадастрових робіт та послуг», який було скасовано спільним Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства фінансів України та Міністерство економічного розвитку і торгівлі України № 83/411/625 від 05.04.2016р. «Про визнання таким, що втратив чинність», що дозволило завищити вартість послуг на суму понад 2 млн. грн.

Також, кошторис вказаних послуг розраховувався на підставі необґрунтовано завищеної категорії складності роботи, а саме, завищена категорія вартості земельних робіт, яка регламентується «Збірником цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва», затверджений постановою Державного комітету СРСР № 121 від 16.07.1981р., та є дійсним відповідно до ДБН Д.1.1-7-2000.С.14, що призвело до завищення вартості послуг на суму понад 5 млн. грн.

Крім цього, у Додатках № 2 до договорів, укладених між РФ «Південна залізниця» та ПП «Тайгер Про», внесено неправдиві відомості щодо терміну, часу та сезону виконання робіт, що призвело до завищення коефіцієнту оплати за роботи, які регламентуються відповідно до діючих норм «Збірником цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва», затвердженого постановою Державного комітету СРСР № 121 від 16.07.1981р., що призвело до завищення вартості послуг на суму понад 1 млн. грн.

Таким чином, аналіз отриманих даних свідчить про те, що посадові особи РФ «Південна залізниця» уклали з ПП «Тайгер Про» 7 договорів (П/НКМ-20167/НЮ від 17.02.2020р. (вартість послуг 2136000 гривень), П/НКМ-20127/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 3124451 гривень), П/НКМ-20123/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 1636532 гривень), П/НКМ-20125/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 220643 гривень), П/НКМ-20126/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 2245484 гривень), П/НКМ-20166/НЮ від 17.02.2020р. (вартість послуг 1219520 гривень), П/НКМ-20124/НЮ від 10.02.2020р. (вартість послуг 1843200 гривень)) на послугу із землевпорядкування, вартість яких завищена суму, за попередніми даними, близько 8,0 млн. грн.

Разом з цим встановлено, що перераховані регіональною філією грошові кошти за надані ПП «Тайгер Про» послуги в подальшому перераховуються на банківські рахунки ТОВ «Геодезична компанія «ГЕОПРОМ» та ТОВ «АРМАДАБУДПРОЕКТ», після чого конвертуються у готівку для передачі посадовим особам регіональної філії «Південна залізниця».

17.05.2021 на підставі ухвали слідчого судді проведено обшук за адресою: АДРЕСА_1 , під час якого виявлено та вилучено майно.

Постановою слідчого вказані предмети були визнані речовими доказами.

Відповідно до ст. 131 КПК України, арешт майна є заходом забезпечення кримінального провадження.

Згідно з ч. 7 ст. 237 КПК України вилучені речі та документи, що не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Відповідно до ч. 1 ст. 167 КПК України тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває зазначене у частині другій цієї статті майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення.

Згідно ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Арешт майна допускається з метою забезпечення:1) збереження речових доказів;2) спеціальної конфіскації;3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Згідно з ч. 5 ст. 171 КПК України клопотання слідчого, прокурора про арешт тимчасово вилученого майна повинно бути подано не пізніше наступного робочого дня після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, у якої його було вилучено.

Згідно з ч. 2 ст. 173 КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених п.п. 3, 4 ч. 2 ст. 170 цього Кодексу); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому п. 4 ч. 2 ст. 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження. 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, яка його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 цього Кодексу (ч. 1 ст. 173 КПК України).

Прокурором в судовому засіданні доведено, що зазначене вище вилучене майно, має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, тому повернення вищевказаних речей може призвести до їх знищення, втрати, пошкодження або інших наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню, з метою встановлення всіх обставин кримінального правопорушення.

Враховуючи те, що прокурором надано достатньо доказів, що вказані речі мають доказове значення для даного кримінального провадження, а також під час досудового розслідування може виникнути необхідність у проведенні судових експертиз і незастосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна може перешкодити кримінальному провадженню, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність задоволення клопотання на накладення арешту на вказані вилучені речі.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 167, 170, 171-173 КПК України, слідчий суддя

ухвалив:

Клопотання прокурора Новобаварської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 про арешт майна - задовольнити.

Накласти арешт, у вигляді заборони користування та розпорядження, на майно, вилучене під час обшуку за адресою: а саме: АДРЕСА_1 , а саме:

- акт прийому передачі межових знаків 2016 року на 1 арк.;

-технічна документація із землеустрою на ділянку з кадастровим номером № 6325456200:04:000:0325 на 42 арк.

Місцем зберігання речових доказів документів визначити матеріали кримінального провадження №42020221070000158 від 08.07.2020 за ч. 3 ст. 191 КК України.

Ухвала слідчого судді про арешт майна підлягає негайному виконанню.

Виконання ухвали суду доручити СВ ВП № 2 ХРУП № 3 ГУНП в Харківській області.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЛенінський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення18.05.2021
Оприлюднено30.01.2023
Номер документу96968617
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

Судовий реєстр по справі —642/2692/21

Ухвала від 05.01.2022

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бородіна О. В.

Ухвала від 18.05.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гомада В. А.

Ухвала від 18.05.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гомада В. А.

Ухвала від 18.05.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гомада В. А.

Ухвала від 18.05.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гомада В. А.

Ухвала від 18.05.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гомада В. А.

Ухвала від 18.05.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гомада В. А.

Ухвала від 13.05.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гомада В. А.

Ухвала від 13.05.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гомада В. А.

Ухвала від 13.05.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гомада В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні