Справа № 947/5960/21
Провадження № 2-а/947/82/21
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14.05.2021 року
Київський районний суд м. Одеси в складі:
головуючого - судді Маломуж А.І.,
за участі секретаря судового засідання - Абухіної Н.Р.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Державної екологічної інспекції Південного округу (м. Херсон, пров. Козацький, 10) про скасування постанови,-
ВСТАНОВИВ:
22.02.2021 року позивач звернувся до суду з позовом до Державної екологічної інспекції в Південного округу про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення № 5/03/1-08 від.11.02.2021 року.
Позивач мотивує свої вимоги тим, що 11.02.2021 року відносно нього Державною екологічною інспекцією Південного округу (надалі-Відповідач) було винесено постанову про накладення адміністративного стягнення №5/03/1-08, по визнання винним у вчинені адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст.53-3 КУпАП України, а саме за невиконання умов спеціального дозволу на зняття та збереження родючого шару ґрунту, на земельних ділянках з кадастровими номерами 2321586100:01:001:0156 та 2321586100:01:001:0131 не забезпечено перенесення та складування ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) відповідно до умов зазначених у Дозволах на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок від 29.08.2019 №0035 та від 29.08.2019 №0036, виданих ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області ТОВ БІЛЯЇВСЬКИЙ ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ .
Всупереч цій нормам КУпАП, вчинення ним адміністративного правопорушення не підтверджено жодними доказами, адже при перевірці не встановлено фактів, щодо якої кількості ґрунтової маси не забезпечено перенесення та складування ґрунтового покриву, адже умовами дозволів та робочих проектів передбачено реалізацію проекту в 2 роки та зняття а об`єм родючого шару ґрунту, що підлягає тимчасовому складуванню у відвалі складає 21250 куб.м, та 23338 куб.м.
Акт не містить відомостей, яку кількість ґрунту знято та не перенесено, чи це весь обсяг, чи частина. До того ж складування ґрунту у відвал передбачено на земельній ділянці з кадастровим № 2321586100:01:001:0130 з відстанню транспортування у 3 км., але ні акт, ні постанова не містить жодних відомостей, пояснень свідків, фото, відео доказів, що земельна ділянка з кадастровим № 2321586100:01:001:0130 також перевірялася, адже вона мала стати місцем складування тимчасового відвалу, щоб з упевненістю підтвердити, що умови дозволів на зняття ґрунту не дотримані і весь знятий родючий шар чи його частина не знаходиться, там де повинно бути. Отже усупереч вимогам КУпАП, Відповідач не встановив жодних фактичних даних, які мають значення для правильного вирішення справи.
У зв`язку з чим позивач звернувся до суду з вказаною позовною заявою.
Відповідно до автоматизованої системи документообігу адміністративну справу було розподілено судді Київського районного суду м. Одеси Маломуж А.І.
Ухвалою судді Київського районного суду м. Одеси від 02.03.2021 року відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду в порядку спрощеного провадження.
Представник позивача в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву про слухання справи у його відсутність, позов підтримує в повному обсязі .
Представник відповідача Державної екологічної інспекції Південного округу в судове засідання не з`явився, про причини своєї неявки суд не повідомив, надав відзив відповідно до якого просив у задоволенні позову відмовити, посилаючись на те, що у період з 26.01.2021 по 05.02.2021 Інспекцією у відповідності до вимог Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності проведено позапланову перевірку дотримання Товариством вимог природоохоронного законодавства.
За результатами вказаної перевірки 05.02.2021 складено акт позапланової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства №06/1-14/20/21 (далі - акт перевірки).
В ході здійснення заходу державного нагляду (контролю), під час обстеження земельних ділянок з кадастровими номерами 232158616100:01:001:0131 та 2321586100:01:001:0156, які розташовані на території Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області та знаходяться у власності ТОВ Біляївський збагачувальний комбінат встановлено невжиття заходів щодо запобігання негативного і екологонебезпечного впливу на земельні ділянки, а саме: підприємством ТОВ Біляївський збагачувальний комбінат при проведенні робіт, пов`язаних з порушенням ґрунтового покриву (зняття та перенесення грунтового покриву) не забезпечено перенесення та складування відокремленої грунтової маси у тимчасовий відвал (брут), відповідно до умов зазначених у дозволах на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) земельної ділянки від 29.08.2019 №0035 та №0036.
Порушення природоохоронного законодавства зафіксовано в акті перевірки у розділі Опис виявлених порушень вимог законодавства .
Отже, факт порушення природоохоронного законодавства встановлено Інспекцією в ході проведення перевірки із дотриманням вимог законодавства, що відповідає повноваженням Державної екологічної інспекції.
Інспекція вважає аргументи позивача викладені в позові таким, що не мають правового значення та є необгрунтованими.
Умови виконання робіт зі зняття родючого шару ґрунту Товариству визначені дозволами на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки від 29.08.2019 №0035 та №0036.
Відповідно до розділу 4 Умови виконання робіт дозволів Товариству встановлено зняття шару грунту з подальшим навантаженням на транспортні засоби та транспортуванням з відсипанням у тимчасовий відвал (брут) на земельну ділянку з кадастровим номером 2321586100:01:001:0130, яка знаходиться у користуванні Товариства.
З врахуванням зазначеного, вбачається відсутність обрахування об`єму знятого родючого шару грунту для його перенесення та складування у тимчасовий відвал (брут).
Так, умовами виконання робіт встановлені Товариству розрахункові об`єми родючого шару грунту, що знімається. Поряд з цим, не здійснення суб`єктом господарювання обрахунку об`ємів знятого грунту не звільняють позивача від обов`язку виконання робіт зі зняття родючого шару грунту та подальшого його транспортування до встановленого у дозволі місця.
З врахуванням наведених нормативних положень та умов дозвільних документів вбачається, що визначення об`єму добутого позивачем родючого шару ґрунту не має жодного правового значення для встановлення факту не виконання Товариством умов дозволів на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) земельної ділянки від 29.08.2019 №0035 та №0036.
Сторони в судове засідання не з`явились, проте враховуючи, що відзив та всі докази надані та зважаючи на тривалий час перебування справи в провадженні, суд вважає за необхідне провести розгляд за їх відсутності.
Дослідивши зібрані по справі матеріали суд приходить до висновку, що позовна заява підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 , є директором Товариства з обмеженою відповідальністю БІЛЯЇВСЬКИЙ ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ (код ЄДРПОУ 34441335), розташоване за адресою :70002, Запорізька обл., Вільнянський р-н., м. Вільнянск, вул. Бочарова, 16, офіс 175.
У період з 26.01.2021 по 05.02.2021 Державною екологічною інспекцією Південного округу у відповідності до вимог Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності проведено позапланову перевірку дотримання Товариством з обмеженою відповідальністю БІЛЯЇВСЬКИЙ ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ вимог природоохоронного законодавства.
За результатами вказаної перевірки 05.02.2021 складено акт позапланової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства №06/1-14/20/21 (далі - акт перевірки).
В ході здійснення заходу державного нагляду (контролю), під час обстеження земельних ділянок з кадастровими номерами 232158616100:01:001:0131 та 2321586100:01:001:0156, які розташовані на території Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області та знаходяться у власності ТОВ Біляївський збагачувальний комбінат Інспекцією встановлено невжиття заходів щодо запобігання негативного і екологонебезпечного впливу на земельні ділянки, а саме: підприємством ТОВ Біляївський збагачувальний комбінат при проведенні робіт, пов`язаних з порушенням ґрунтового покриву (зняття та перенесення грунтового покриву) не забезпечено перенесення та складування відокремленої грунтової маси у тимчасовий відвал (брут), відповідно до умов зазначених у дозволах на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) земельної ділянки від 29.08.2019 №0035 та №0036.
Порушення природоохоронного законодавства було зафіксовано в акті перевірки у розділі Опис виявлених порушень вимог законодавства .
05.02.2021 року державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Південного округу Басмановим С.С. складено протокол про адміністративне правопорушення №000339 за статтею 53-3 КУпАП, в якому зафіксовано, що ОСОБА_1 , займаючи посаду директора ТОВ Біляївський збагачувальний комбінат вчинив правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 53-3 КУпАП (Зняття та перенесення грунтового покриву земельних ділянок без спеціального дозволу).
Постановою про накладення адміністративного стягнення від 11.02.2021 №5/03/1-08 позивача притягнуто до адміністративної відповідальності, передбаченої статтею 53-3 КУпАП, у вигляді штрафу в розмірі 510 грн.
ТОВ БІЛЯЇВСЬКИЙ ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ є власником земельних ділянок з кадастровими номерами 2321586100:01:001:0131 та 2321586100:01:001:0156 на підставі договору купівлі-продажу від 05.10.2018 року, посвідченого Крикливою О.М., приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу та зареєстрованого в реєстрі за №2002 та договору купівлі-продажу від 04.10.2018 року, посвідченого Крикливою О.М., приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу та зареєстрованого в реєстрі за №1996 відповідно. Вказані земельні ділянки розташовані на території Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області і відповідно до проекту будівництва на вказаних земельних ділянках в подальшому буде споруджено гірничо-збагачувальний комплекс з добування каоліну, в зв`язку з чим підприємством було отримано дозволи на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок від 29.08.2019 №0035 та від 29.08.2019 №0036.
Відповідно до дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки від 29.08.2019 №0036 щодо земельної ділянки з кадастровим № 2321586100:01:001:0131 в умовах виконання робіт передбачено, що зняття родючого шару ґрунту здійснити на земельній ділянці, на якій планується будівництво збагачувальної фабрики для розробки Біляївського родовища первинних каолінів площею 5,2387 га (кадастровим № 2321586100:01:001:0131) при товщині зняття родючого шару ґрунту 0,45 м. Знятий шар ґрунту буде розроблюватись бульдозерами з подальшим навантаженням екскаваторами на автомобілі-самоскиди та транспортуванням на відстань до 3 км. Від місця зняття з відсипанням у тимчасовий відвал (бурт) на земельну ділянку з кадастровим номером 2321586100:01:001:0130 загальною площею 3,9686 га. Комплекс робіт щодо влаштування відвалу поверхневого шару ґрунту (родючого шару ґрунту) формування тіла відвала ,заїздів та з`їздів з відвалу, планування укосів та гребня відвалу. Схема руху на місці завантаження та місця розвантаження, маршрут перевезення визначено у робочому проекті. Зазначеним дозволом передбачено, що за порушення умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту, порядку проведення рекультивації порушених земель, визначених у проекті землеустрою та зазначених у дозволі відповідальні особи будуть притягнуті до адміністративної відповідальності за статтею 53-30 КУпАП. Після завершення необхідно повідомити орган, який видав дозвіл. Дозвіл дійсний строком 2 роки, відповідно до строків проведення земляних робіт, визначених у проекті землеустрою.
Відповідно до робочого проекту землеустрою щодо зняття, перенесення тимчасового зберігання родючого шару ґрунту на земельній ділянці, яка розташована на території Павлівської сільської ради Вільнянського району кадастровий № 2321586100:01:001:0131 об`єм родючого шару грунту, що підлягає тимчасовому складуванню у відвалі складає 23338 куб.м., загальна тривалість реалізації проекту 2 роки, відстань перевезення ґрунту до 3 км.
Згідно з дозволом на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки від 29.08.2019 №0035 щодо земельної ділянки з кадастровим № 2321586100:01:001:0156 в умовах виконання робіт передбачено, що зняття родючого шару ґрунту здійснити на земельній ділянці, на якій планується будівництво збагачувальної фабрики для розробки Біляївського родовища первинних каолінів площею 4,7700 та (кадастровим № 2321586100:01:001:0156) при товщині зняття родючого шару ґрунту 0,45 м. Знятий шар ґрунту буде розроблюватись бульдозерами з подальшим навантаженням екскаваторами на автомобілі-самоскиди та транспортуванням на відстань до 3 км. Від місця зняття з відсипанням у тимчасовий відвал (бурт) на земельну ділянку з кадастровим номером 2321586100:01:001:0130 загальною площею 3,9686 га. Комплекс робіт щодо влаштування відвалу поверхневого шару ґрунту (родючого шару ґрунту) формування тіла відвала, заїздів та з`їздів з відвалу, планування укосів та гребня відвалу. Схема руху на місці завантаження та місця розвантаження, маршрут перевезення визначено у робочому проекті. Зазначеним дозволом передбачено, що за порушення умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту, порядку проведення рекультивації порушених земель, визначених у проекті землеустрою та зазначених у дозволі відповідальні особи будуть притягнуті до адміністративної відповідальності за статтею 53-30 КУпАП. Після завершення необхідно повідомити орган, який видав дозвіл. Дозвіл дійсний строком 2 роки, відповідно до строків проведення земляних робіт, визначених у проекті землеустрою.
Відповідно до робочого проекту землеустрою щодо зняття, перенесення тимчасового зберігання родючого шару ґрунту на земельній ділянці, яка розташована на території Павлівської сільської ради Вільнянського району кадастровий № 2321586100:01:001:0156 об`єм родючого шару ґрунту, що підлягає тимчасовому складуванню у відвалі складає 21250 куб.м., загальна тривалість реалізації проекту 2 роки, відстань перевезення ґрунту до 3 км.
Згідно з ст.35 Закону України Про охорону земель , від 19 червня 2003 року № 962- IV власники і землекористувачі, в тому числі орендарі, земельних ділянок при здійсненні господарської діяльності зобов`язані:
дотримуватися вимог земельного та природоохоронного законодавства України; проводити на земельних ділянках господарську діяльність способами, які не завдають шкідливого впливу на стан земель та родючість ґрунтів;
підвищувати родючість ґрунтів та зберігати інші корисні властивості землі на основі застосування екологобезпечних технологій обробітку і техніки, здійснення інших заходів, які зменшують негативний вплив на ґрунти, запобігають безповоротній втраті гумусу, поживних елементів тощо;
дотримуватися нормативів при здійсненні протиерозійних, агротехнічних, агрохімічних, меліоративних та інших заходів, пов`язаних з охороною земель, збереженням і підвищенням родючості ґрунтів;
надавати відповідним органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування відомості про застосування пестицидів та агрохімікатів;
сприяти систематичному проведенню вишукувальних, обстежувальних,
розвідувальних робіт за станом земель, динамікою родючості ґрунтів;
своєчасно інформувати відповідні органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування щодо стану, деградації та забруднення земельних ділянок;
забезпечувати додержання встановленого законодавством України режиму
використання земель, що підлягають особливій охороні;
забезпечувати використання земельних ділянок за цільовим призначенням та дотримуватися встановлених обмежень (обтяжень) на земельну ділянку;
забезпечувати захист земель від ерозії, виснаження, забруднення, засмічення, засолення, осолонцювання, підкислення, перезволоження, підтоплення, заростання бур`янами, чагарниками і дрібноліссям;
уживати заходів щодо запобігання негативному і екологонебезпечному впливу на земельні ділянки та ліквідації наслідків цього впливу.
Відповідно до ст.168 Земельного кодексу України ґрунти земельних ділянок є об`єктом особливої охорони. Власники земельних ділянок та землекористувачі не мають права здійснювати зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок без спеціального дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, крім випадків: а) проведення робіт із буріння та облаштування нафтових і газових свердловин, будівництва, технічного обслуговування, ремонту і реконструкції нафтових і газових свердловин та пов`язаних з їх обслуговуванням об`єктів трубопровідного транспорту, виробничих споруд, під`їзних доріг, ліній електропередачі та зв`язку, підземних кабельних мереж енергозабезпечення; б) проведення робіт, пов`язаних з ліквідацією та запобіганням аварійним ситуаціям на нафтових і газових свердловинах та пов`язаних з їх експлуатацією об`єктах трубопровідного транспорту, виробничих спорудах, під`їзних дорогах, лініях електропередачі та зв`язку, підземних кабельних мережах енергозабезпечення; в) проведення робіт з дослідно-промислової розробки родовищ бурштину, інших корисних копалин загальнодержавного значення та/або видобування бурштину, інших корисних копалин загальнодержавного значення. У випадках, визначених підпунктами "а"' "б" і в], цієї частини, зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок здійснюються виключно на підставі робочого проекту землеустрою. При здійсненні діяльності, пов`язаної з порушенням поверхневого шару ґрунту, власники земельних ділянок та землекористувачі повинні здійснювати зняття, складування, зберігання поверхневого шару ґрунту та нанесення його на ділянку, з якої він був знятий (рекультивація), або на іншу земельну ділянку для підвищення її продуктивності та інших якостей.
Згідно ст.53-3 КУпАП зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок без спеціального дозволу, а також невиконання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двадцяти до п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно з ст.53-3 КУпАП склад адміністративного правопорушення полягає в знятті та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок без спеціального дозволу, а також невиконання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту. Всупереч визначеному, Інспектором при притягненні позивача до адміністративної відповідальності не зазначено жодних відомостей щодо часу вчинення адміністративного правопорушення, в чому конкретно виражається правопорушення щодо невиконання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту, адже єдиною претензією є не забезпечення перенесення та складування відокремленою ґрунтової маси у тимчасовій відвал (бурт), відповідно до умов зазначених у Дозволах на зняття та перенесення ґрунтового покриву, при цьому ні акт, ні постанова не містить відомостей, які умови передбачені у Дозволах на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) і що саме з них не було дотримано.
Відповідно до ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами. Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
Всупереч цій нормі КУпАП, вчинення позивачем адміністративного правопорушення не підтверджено жодними доказами, адже при перевірці не встановлено фактів, щодо якої кількості ґрунтової маси не забезпечено перенесення та складування ґрунтового покриву та зняття, адже умовами дозволів та робочих проектів передбачено реалізацію проекту в 2 роки, а об`єм родючого шару ґрунту, що підлягає тимчасовому складуванню у відвалі складає 21250 куб.м, та 23338 куб.м.
Акт не містить відомостей, яку кількість ґрунту знято та не перенесено, чи це весь обсяг, чи частина. До того ж складування ґрунту у відвал передбачено на земельній ділянці з кадастровим № 2321586100:01:001:0130 з відстанню транспортування у 3 км., але ні акт, ні постанова не містить жодних відомостей, пояснень свідків, фото, відео доказів, що земельна ділянка з кадастровим № 2321586100:01:001:0130 також перевірялася, адже вона мала стати місцем складування тимчасового відвалу, щоб з упевненістю підтвердити, що умови дозволів на зняття ґрунту не дотримані і весь знятий родючий шар чи його частина не знаходиться, там де повинно бути. Отже усупереч вимогам КУпАП, відповідач не встановив жодних фактичних даних, які мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ст.245 КУпАП передбачено, що завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Згідно з п. 1 ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: відсутність події і складу адміністративного правопорушення.
Таким чином, підсумовуючи все вищевикладене, відповідачем не в повному обсязі було досліджено всі обставини та неналежно зібрано докази в розумінні ст. 251 КУпАП, на підставі яких можна дійти висновку про наявність в діях позивача адміністративного правопорушення, передбаченого ст.53-3 КУпАП, яке виразилось у невиконанні умов спеціального дозволу на зняття та збереження родючого шару грунту, на земельних ділянках з кадастровими номерами 2321586100:01:001:0156 та 2321586100:01:001:0131, не забезпечено перенесення та складування ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) відповідно до умов зазначених у Дозволах на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок від 29.08.2019 №0035 та від 29.08.2019 №0036, виданих ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області ТОВ БІЛЯЇВСЬКИЙ ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ .
Під час розгляду справи судом встановлено, що: при винесенні оскаржуваної постанови відповідачем не доведено вини позивача у вчиненні правопорушення; відповідачем не враховано пояснень позивача, які суд, оцінивши за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності та керуючись законом, визнає правдивими і такими, що підтверджуються наданими ним доказами.
За таких обставин, з урахуванням встановлених в ході розгляду справи обставин по суті, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 280-284 КУпАП , ст.ст. 243-246 , 250 , 286 Кодексу адміністративного судочинства України , суд,
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Державної екологічної інспекції Південного округу (м. Херсон, пров. Козацький, 10) про скасування постанови - задовольнити повністю.
Скасувати постанову про накладення адміністративного стягнення № 5/03/1-08 від 11.02.2021 року, складеною Державною екологічною інспекцією Південного округу стосовно ОСОБА_1 та закрити провадження по справі.
Рішення може бути оскаржене шляхом подання П`ятому апеляційному адміністративному суду через Київський районний суд м. Одеси апеляційної скарги протягом десяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення виготовлено 14.05.2021 року.
Суддя Маломуж А. І.
Суд | Київський районний суд м. Одеси |
Дата ухвалення рішення | 14.05.2021 |
Оприлюднено | 19.05.2021 |
Номер документу | 96984959 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський районний суд м. Одеси
Маломуж А. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні