Копія
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
14 травня 2021 року Справа №160/9039/20
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кальника В.В., розглянувши у порядку письмового провадження заяву відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління у сфері державної реєстрації Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради про роз`яснення рішення суду по справі № 160/9039/20 за адміністративним позовом Виконавчого комітету Дніпровської міської ради до Дніпропетровського громадського формування "Екатеринославськая козача осавульська служба" "Екатеринославского козацтва", третя особа - 1: Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради, третя особа - 2: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, третя особа 3 - Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) про припинення діяльності громадського формування шляхом примусового розпуску, -
ВСТАНОВИВ :
Виконавчий комітет Дніпровської міської ради звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Дніпропетровського громадського формування "Екатеринославськая козача осавульська служба" "Екатеринославского козацтва" третя особа - 1: Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради, третя особа - 2: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, в якому позивач просив суд:
-припинити діяльність Дніпропетровського громадського формування «Екатеринославская козача осавульська служба» «Екатеринославского козацтва» (код ЄДРПОУ 35202340, зареєстроване за адресою: 49033, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 18), шляхом примусового розпуску, а саме, ліквідувати (припинити) юридичну особу Дніпропетровське громадське формування «Екатеринославская козача осавульська служба» «Екатеринославского козацтва» (код ЄДРПОУ 35202340, зареєстроване за адресою: 49033, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 18).
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.10.2020 року адміністративний позов Виконавчого комітету Дніпровської міської ради до Дніпропетровського громадського формування "Екатеринославськая козача осавульська служба" "Екатеринославского козацтва", третя особа - 1: Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради, третя особа - 2: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, третя особа 3 - Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) про припинення діяльності громадського формування шляхом примусового розпуску задоволено.
Припинено діяльність Дніпропетровського громадського формування «Екатеринославская козача осавульська служба» «Екатеринославского козацтва» (код ЄДРПОУ 35202340, зареєстроване за адресою: 49033, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 18), шляхом примусового розпуску.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.10.2020 року набрало законної сили 13.11.2020 року.
05 травня 2021 року відділ реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління у сфері державної реєстрації Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради звернувся до суду із заявою про роз`яснення рішення суду по справі № 160/9039/20, в якій просить суд роз`яснити чи буде вважатися належним виконанням рішення суду шляхом внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань судового рішення про припинення юридичної особи Дніпропетровського громадського формування «Екатеринославская козача осавульська служба» «Екатеринославского козацтва» (ідентифікаційний код юридичної особи: 35202340).
Враховуючи, що судове рішення у справі було ухвалено в спрощеному позовному провадженні і відсутня необхідність заслухати заявника, суд вирішує заяву про роз`яснення судового рішення без повідомлення учасників справи.
Відповідно до ст. 254 КАС України за заявою учасника справи, державного виконавця суд роз`яснює ухвалене ним судове рішення, яке набрало законної сили, не змінюючи змісту судового рішення, шляхом постановлення ухвали. Подання заяви про роз`яснення судового рішення допускається, якщо воно ще не виконано або не закінчився строк, протягом якого судове рішення може бути подане для примусового виконання. Суд розглядає заяву про роз`яснення судового рішення у порядку, в якому було ухвалено відповідне судове рішення, протягом десяти днів з дня її надходження.
Досліджуючи наявність підстав для роз`яснення судового рішення, суд звертає увагу на те, що стаття 254 КАС України передбачає можливість роз`яснення судом ухваленого ним рішення з метою усунення такого недоліку, як незрозумілість судового рішення, що перешкоджає його належному виконанню.
Незрозумілість судового рішення є оцінним поняттям, а доцільність роз`яснення судового рішення приймається на розсуд суду, який має відштовхуватись від раціональних критеріїв.
Роз`яснення судового рішення є за своєю суттю одним із способів усунення його недоліків, але без виправлення і постановлення додаткового рішення цим же судом.
Тобто, роз`яснення судового рішення зумовлено його нечіткістю за змістом, коли воно є неясним та незрозумілим як для осіб, стосовно яких воно ухвалене, так і для осіб, що будуть здійснювати його виконання. Це стосується випадків, коли судом недотримані вимоги ясності, визначеності судового рішення. Невизначеність судового рішення означає, що таке рішення містить положення, які викликають суперечки щодо його розуміння та під час виконання.
Таким чином, виходячи з системного тлумачення положень ст.254 КАС України, роз`яснено може бути рішення чи ухвалу суду у разі, якщо без такого роз`яснення її важко виконати, оскільки високою є ймовірність неправильного виконання внаслідок неясності резолютивної частини рішення.
Як вбачається зі змісту звернення, заявник просить суд роз`яснити порядок виконання рішення, в той час, як Кодекс адміністративного судочинства України, а саме стаття 254 передбачає право суду роз`яснити зміст рішення. Відтак, зважаючи на те, що роз`яснення порядку виконання рішення не входить до компетенції суду, суд приходить до висновку, що в задоволенні поданої заяви про роз`яснення рішення суду слід відмовити.
На підставі викладеного, керуючись статтями 248, 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
В задоволенні заяви відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління у сфері державної реєстрації Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради про роз`яснення рішення суду по справі № 160/9039/20 - відмовити.
Ухвала суду набирає законної сили відповідно до статті 256 КАС України та може бути оскаржена у строки, встановлені статті 295 КАС України.
Суддя (підпис) В.В. Кальник
Виготовлено з автоматизованої системи документообігу суду
Суддя В.В. Кальник
14.05.2021
Ухвала набрала законної сили 14 травня 2021 р.
В.В. Кальник
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.05.2021 |
Оприлюднено | 21.05.2021 |
Номер документу | 96998923 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні