Ухвала
від 21.05.2021 по справі 202/2969/21
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/2969/21

Провадження № 1-кс/202/2648/2021

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 травня 2021 року м. Дніпро

слідчий суддяІндустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Дніпропетровської спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Південного регіону ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, у кримінальному провадженні № 42020040010000266 від 17.09.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 17.09.2020 року за № 42020040010000266, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України КК України.

20 травня 2021 року слідчому судді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Дніпропетровської спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Південного регіону ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, у кримінальному провадженні № 42020040010000266 від 17.09.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.

Згідно матеріалів клопотання, від ІНФОРМАЦІЯ_1 надійшла інформація щодо неправомірних дій службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме стосовно того, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 спільно з посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) здійснили розтрату та розкрадання бюджетних коштів при проведенні капітального ремонту приміщень будівлі №7/1, Дніпровський госпіталь, м. Дніпро, військове містечко № НОМЕР_3 .

В 2019 році ІНФОРМАЦІЯ_5 (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель ІНФОРМАЦІЯ_6 ) проведено процедуру закупівлі Комп`ютерного томографу на 16 зрізів. Переможцем визначено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з остаточною пропозицією 9697870 грн. За результатами проведеної закупівлі з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » укладено договір №510/19/3 від 20.06.2019. Даний комп`ютерний томограф було придбано для потреб військової частини НОМЕР_5 (Дніпропетровський військовий госпіталь).

Згідно плану медичного забезпечення, до військової частини НОМЕР_5 надійшов даний томограф. У зв`язку з відсутністю приміщень, що відповідають гігієнічним вимогам до влаштування та експлуатації рентгенівських кабінетів і проведення рентгенівських процедур виникла потреба в проведенні капітального ремонту існуючих приміщень, про що військова частина НОМЕР_5 оповістила ІНФОРМАЦІЯ_8 та ІНФОРМАЦІЯ_9 .

25.06.2019 ІНФОРМАЦІЯ_10 укладено договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » № ІНФОРМАЦІЯ_4 -РД-Дн-05.19 від 25.06.2019 на суму 97780,19 грн. на виготовлення проектно-кошторисної документації по об`єкту «Капітальний ремонт приміщень, ІНФОРМАЦІЯ_11 ». Згідно п.8 завдання на проектування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » визначено передбачити в процедурній радіаційний захист згідно державних будівельних норм та гігієнічних вимог по влаштуванню та експлуатації рентгенівських апаратів.

Військовою частиною А4615 до ІНФОРМАЦІЯ_12 неодноразово були направлені листи з інформацією про необхідність переобладнати приміщення для відкриття відділення комп`ютерної томографії відповідно до вимог державних будівельних норм та гігієнічних вимог по влаштуванню та експлуатації рентгенівських апаратів, проведення державної експертизи проектної документації ІНФОРМАЦІЯ_13 та можливість завдання збитків при ігноруванні даних заходів.

Крім цього, листом ІНФОРМАЦІЯ_14 №35-16/11963 від 09.10.2019 повідомлено, що Робочий проект «Капітальний ремонт приміщень, ІНФОРМАЦІЯ_11 » не може підлягати державній експертизі ядерної та радіаційної безпеки, оскільки він виконаний без врахування вимог до влаштування та експлуатації рентгенівських кабінетів і проведення рентгенівських процедур. Також повідомлено, що Робочий проект потребує доопрацювання відповідно до зауважень.

Незважаючи на вимоги діючого законодавства, повідомлень військової частини та листа ІНФОРМАЦІЯ_14 , службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_12 приймаються від « ІНФОРМАЦІЯ_4 » проектні роботи згідно акту №1 від 12.08.2019 по об`єкту «Капітальний ремонт приміщень, ІНФОРМАЦІЯ_11 » без врахування державних будівельних норм та гігієнічних вимог по влаштуванню та експлуатації рентгенівських апаратів, та без проведення державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки. З підприємством ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » проводяться розрахунки в повному обсязі за фактично не виконані умови договору та завдання на проектування.

В подальшому, 27.11.2019 Східним ТКЕУ укладається договір підряду на виконання робіт з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по об`єкту «Капітальний ремонт приміщень, ІНФОРМАЦІЯ_11 » на загальну суму 1472061,77 грн.

Станом на 22.06.2020 ремонтні роботи були завершені, з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » проведені розрахунки в повному обсязі згідно умов договору. Проте, комп`ютерний томограф не введено в експлуатацію, оскільки ремонтні роботи приміщення проведені без врахування державних будівельних норм та гігієнічних вимог по влаштування та експлуатації рентгенівських кабінетів, та без проведення державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки.

В ході візуального огляду приміщення, в якому було проведено капітальний ремонт та пояснень службових осіб військової частини НОМЕР_5 встановлено:

1.Покриття підлоги приміщень улаштовано керамічною плиткою. Згідно п.2.13. наказу МОЗ №294 підлога процедурної, пультової, крім рентген операційної та фотолабораторії, має бути виконана з електроізолювальних матеріалів, що допускають вологу санітарну обробку (паркет, дерев`яна фарбована підлога, лінолеум, інші матеріали).

2.Витяжка з нижньої зони процедурної кімнати відсутня. Згідно п.2.11.наказу МОЗ №294 вентиляція процедурних рентгенкабінетів повинна здійснюватися з верхньої зони 40%, з нижньої 60%.

3.Поверхні стін пофарбовані водоемульсійною фарбою, що може унеможливити вологе прибирання. Згідно п.2.15. наказу МОЗ №294 поверхні стін і стелі в процедурній і кімнаті управління мають бути гладкими, легко чиститися, і допускати вологе прибирання.

4.Двері процедурної відкриваються «на вхід» - проти ходу евакуації. Згідно п.2.20. наказу МОЗ №294 двері з процедурної і кімнати управління в коридор з міркувань пожежної безпеки мають відкриватися «на вихід», тобто за ходом евакуації.

5.Раковина зпідведенням гарячоїта холодноїводи впроцедурній відсутня. Згідно п.2.21. наказу ІНФОРМАЦІЯ_15 у процедурній необхідно передбачити встановлення раковини з підведенням гарячої і холодної води.

6.Відсутнє маркування та сертифікати , які засвідчують свинцевий еквівалент дверей процедурної кімнати. Згідно п.4.8. наказу ІНФОРМАЦІЯ_15 на всіх засобах захисту повинні бути штампи чи позначки, що свідчать про їх свинцевий еквівалент та дату перевірки. Користуватися засобами захисту без зазначеного маркування заборонено.

Листом ІНФОРМАЦІЯ_12 до ІНФОРМАЦІЯ_1 №516/5/650 від 02.06.2020 встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_16 вживаються заходи щодо коригування проектно-кошторисної документації з виконання розділу «Радіологічний захист» для проходження експертизи та отримання дозволу радіологічної інспекції. Вартість додаткових робіт та проходження експертизи становить 600000 грн.

Крім цього, в ході аналізу актів виконаних робіт при проведенні капітального ремонту приміщення встановлено закупівлю ТМЦ за завищеними цінами. Східним ТКЕУ придбано три кондиціонеру GREE за ціною 27499 грн/шт, хоча ринкова вартість такого кондиціонеру становить 11795 грн.

Зазначені обставини можливо встановити та перевірити шляхом аналізу документів, укладених протягом 2019-2021 років між Східним ТКЕ, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а також суб`єктами господарської діяльності, які були субпідрядниками та/або постачальниками товарів, матеріалів і послуг, використаних вказаними підприємствами для виконання умов договорів №ОКБ-РД-Дн-05.19 від 25.06.2019 та №155/2019/155 від 27.11.2019.

Таким чином, для доказування факту вчинення кримінального правопорушення, розміру спричиненої матеріальної шкоди, проведення економічних, почеркознавчих, технічних, товарознавчих експертиз, необхідно отримання тимчасового доступу до документів, які зберігаються у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 .

Наразі, з метою доказування події кримінального правопорушення, виду і розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, проведення судових економічних, почеркознавчих, технічних, товарознавчих експертиз, виявлення способу виведення у тіньовий сектор економіки бюджетних грошових коштів після заволодіння ними, необхідно отримання тимчасового доступу до документів у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ),а самедо: договору №155/2019/155 від 27.11.2019 укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_10 , а також усіх додаткових угод до нього, додатків, специфікацій, платіжних документів, рахунків, довіреностей, службового листування, складеного у зв`язку з укладенням зазначеного договору, документів щодо ходу та результатів виконання зазначеного договору (видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, актів приймання виконаних робіт (послуг), касових ордерів (прибуткових та видаткових), рахунків-фактур (інвойсів), бухгалтерських довідок, технічних паспортів, сертифікатів якості, відповідності, інших документів щодо ходу та результатів виконання умов договору), службової та прецензійної переписки, а також інших документів, що мають відношення до вказаного договору, а також документів, укладених протягом 2019-2021 років між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та суб`єктами господарської діяльності, які були субпідрядниками та/або постачальниками товарів, матеріалів і послуг, використаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для виконання умов договору №155/2019/155 від 27.11.2019 укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_10 , а саме: договорів, додаткових угод, додатків, специфікацій, платіжних документів, рахунків, довіреностей, службового листування, складеного у зв`язку з укладенням договорів, документів щодо ходу та результатів виконання договорів (видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, актів приймання виконаних робіт (послуг), касових ордерів (прибуткових та видаткових), рахунків-фактур (інвойсів), бухгалтерських довідок, технічних паспортів, сертифікатів якості, відповідності, інших документів щодо ходу та результатів виконання умов договорів.

Наведене зумовило слідчого за погодженням з прокурором звернутися до слідчого судді з відповідним клопотанням.

Слідчий у судове засідання не з`явився, натомість надав заяву, відповідно до якої просив здійснювати розгляд клопотання без його участі.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Ознайомившись з наданими матеріалами клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, приходжу до наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про тимчасовий доступ до речей і документів може дати розпорядження про можливість вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи викладене, вважаю, що клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Дніпропетровської спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Південного регіону ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, у кримінальному провадженні № 42020040010000266 від 17.09.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, є обґрунтованим, законним та підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 110, 131, 132, 159-166, 309, 369-372, 395 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Дніпропетровської спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Південного регіону ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, у кримінальному провадженні № 42020040010000266 від 17.09.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України задовольнити.

Зобов`язати вповноважених на те посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , надати слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , а також слідчим слідчої групи в кримінальному провадженні № 42020040010000266 від 17.09.2020 року, тимчасовий доступ до інформації та оригіналів наступних документів з можливістю їх подальшого вилучення а саме: договору №155/2019/155 від 27.11.2019 укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_10 , а також усіх додаткових угод до нього, додатків, специфікацій, платіжних документів, рахунків, довіреностей, службового листування, складеного у зв`язку з укладенням зазначеного договору, документів щодо ходу та результатів виконання зазначеного договору (видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, актів приймання виконаних робіт (послуг), касових ордерів (прибуткових та видаткових), рахунків-фактур (інвойсів), бухгалтерських довідок, технічних паспортів, сертифікатів якості, відповідності, інших документів щодо ходу та результатів виконання умов договору), службової та прецензійної переписки, а також інших документів, що мають відношення до вказаного договору, а також документів, укладених протягом 2019-2021 років між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та суб`єктами господарської діяльності, які були субпідрядниками та/або постачальниками товарів, матеріалів і послуг, використаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для виконання умов договору №155/2019/155 від 27.11.2019 укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_10 , а саме: договорів, додаткових угод, додатків, специфікацій, платіжних документів, рахунків, довіреностей, службового листування, складеного у зв`язку з укладенням договорів, документів щодо ходу та результатів виконання договорів (видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, актів приймання виконаних робіт (послуг), касових ордерів (прибуткових та видаткових), рахунків-фактур (інвойсів), бухгалтерських довідок, технічних паспортів, сертифікатів якості, відповідності, інших документів щодо ходу та результатів виконання умов договорів.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів, відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України.

Визначити строк виконання ухвали до 18 червня 2021 року включно.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення21.05.2021
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу97238419
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/2969/21

Ухвала від 08.09.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Кухтін Г. О.

Ухвала від 08.09.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Кухтін Г. О.

Ухвала від 21.05.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Кухтін Г. О.

Ухвала від 21.05.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Кухтін Г. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні