Справа № 404/2720/21
Номер провадження 1-кс/404/1174/21
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 травня 2021 року слідчий суддя Кіровського районного суду міста Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУ Національної поліції в Кіровоградській області капітана поліції ОСОБА_3 погодженого з прокурором Кропивницької окружної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам кримінального провадження №42021121010000013 від 24.02.2021року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий, за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді Кіровського районного суду міста Кіровограда з клопотанням по вказаному кримінальному провадженню, щодо надання тимчасового доступу слідчому СВ Кропивницького РУП Головному управлінню Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_5 , та слідчим слідчої групи ОСОБА_6 , ОСОБА_3 на проведення тимчасового доступу до оригіналів документів, (з можливістю вилучення належним чином завірених копій), які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо звітності ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса АДРЕСА_2 та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , з Єдиного реєстру податкових накладних із зазначенням: податкового номеру продавця; найменування продавця; податкового номеру покупця; найменування покупця; номеру податкової накладної; дати виписки; реєстрації; загальні суми коштів, що підлягають сплаті; суми ПДВ; обсяг операції за ставкою 20 %; номенклатури товарів/послуг; коду УКЕЗЕД; одиниці виміру товару, послуги; кількості (об`єм, обсяг); ціни постачання одиниці товару; обсягу постачання (бази оподаткування без урахування ПДВ за період з 01.01.2019 до 31.03.2021 включно), а також офіційної документації щодо: облікової юридичної справи, податкової звітності, а саме: декларацій про прибуток підприємства, декларацій з податку на додану вартість,розрахунки коригування сум ПДВ до податкової декларації з податку на додану вартість (Д1) (додаток 1); довідки щодо залишку суми від`ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (Д2) (додаток 2); розрахунки суми бюджетного відшкодування (Д3) (додаток 3); заяв про повернення суми бюджетного відшкодування (Д4) (додаток 4); розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5) (додаток 5), податкових накладних, всіх проведених перевірок: камеральних, документальних (планові, позапланові, виїзні, невиїзні) та фактичних, свідоцтво про взяття на облік платника податків, реєстрацію платника податку на додану вартість, декларацій з плати за землю, розрахунків по комунальному податку, та інших документів (листів, звернень, повідомлень, що мають відношення до вказаного підприємства, тощо), працевлаштованих працівників (форма 1-ДФ) та суми виплачених доходів, наявних розрахункових рахунків в банківських установах (номери рахунків, дати відкриття/закриття, назви та МФО банківських установ); проведених експортних операцій (назва та адреса одержувача, опис товару, об`єм та сума (фактурна вартість)); IP адреси з яких подається звітність за період з моменту реєстрації юридичної особи по теперішній час.
На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що у провадженні Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області перебуває кримінальне провадження за № 42021121010000013 від 24.02.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про те що моніторингом системи ProZorro встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_4 в 2019 році проводились закупівлі комп`ютерного обладнання та машин для обробки даних за рахунок місцевого бюджету. Вивченням наявних матеріалів щодо проведених процедур закупівель встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_4 укладено договори з ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на закупівлю комп`ютерного обладнання (персональний комп`ютер форм-фактора десктон) та машин для обробки персональних даних (Персональний комп`ютер форм-фактора ноутбук у складі: основний блок персонального комп`ютера форм-фактора ноутбуку) за цінами, які явно перевищують середньо ринкову вартість даного товару. Таким чином, в діях посадових осіб ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » вбачаються ознаки привласнення чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, що завдало збитків місцевим бюджетам та в діях посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 вбачаються ознаки розтрати чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем
В ході досудового розслідування встановлено при здійсненні закупівель управління освіти керується Законом У країні «Про публічні закупівлі», який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та має на меті забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенні конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявах корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, на протязі 2019 року управлінням освіти проведено декілька закупівель товарів за кодами ДК 021-2015-30210000 - 4 - Машини для обробка даних та ДК 021-2015-30230000-0 - Комп`ютерне обладнання (Ідентифікатори закупівель - UA-2019-04-23-001437-b, UA-2019-06-18-000027-с, UA-2019-06- 27-000097-а).
Вищезазначені закупівлі проводились управлінням освіти в рамках проекту «Нова українська школа» та на виконання розпорядження № 456-р від 06 березня 2019 року Голови ІНФОРМАЦІЯ_6 .
Згідно п.п. 5 п. 2 розпорядження № 456-р від 06.03.2019 року «Про затвердження Порядку розподілу у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», районним державних адміністраціям, рекомендувати виконавчим комітетам міських рад міст обласного значення, міських, селищних та сільських рад об`єднанні територіальних громад забезпечити кожен 1-й клас у 2019/2020 навчальному році комп`ютером (ноутбуком), принтером (сканером), іншим комп`ютерний обладнанням та мультимедійним контентом, відповідно до переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначенні для навчальних кабінетів початкової школи, затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_7 від 13 лютого 2018 року № 137.
За результатами проведення вищезазначених торгів управлінням освіти укладено договори: №977 від 30.05.2019 року між Управлінням освіти та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »; №1577 від 29.07.2019 року між Управлінням освіти та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; №1782 від 04.09.2019 року між Управлінням освіти та ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
29.03.2021 року було подано запит до ІНФОРМАЦІЯ_4 з метою отримання завірених копій документів щодо взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 .
Відповідно до договору про закупівлю товару №1782 від 04.09.2019 року та договору №977 від 30.05.2019 року укладеного між Управлінням освіти та ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , місцезнаходження ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 АДРЕСА_2 , а також договору №1577 від 29.07.2019 року укладеного між Управлінням освіти та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , місцезнаходження ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 АДРЕСА_4 .
В подальшому було подано запит до ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою отримання інформації щодо ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 та ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , а саме відомості що стосуються ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса АДРЕСА_2 та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , з Єдиного реєстру податкових накладних із зазначенням: податкового номеру продавця; найменування продавця; податкового номеру покупця; найменування покупця; номеру податкової накладної; дати виписки; реєстрації; загальні суми коштів, що підлягають сплаті; суми ПДВ; обсяг операції за ставкою 20 %; номенклатури товарів/послуг; коду УКЕЗЕД; одиниці виміру товару, послуги; кількості (об`єм, обсяг); ціни постачання одиниці товару; обсягу постачання (бази оподаткування без урахування ПДВ за період з 01.01.2019 до 31.03.2021 включно), а також офіційної документації щодо: облікової юридичної справи, податкової звітності, а саме: декларацій про прибуток підприємства, декларацій з податку на додану вартість,розрахунки коригування сум ПДВ до податкової декларації з податку на додану вартість (Д1) (додаток 1); довідки щодо залишку суми від`ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (Д2) (додаток 2); розрахунки суми бюджетного відшкодування (Д3) (додаток 3); заяв про повернення суми бюджетного відшкодування (Д4) (додаток 4); розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5) (додаток 5), податкових накладних, всіх проведених перевірок: камеральних, документальних (планові, позапланові, виїзні, невиїзні) та фактичних, свідоцтво про взяття на облік платника податків, реєстрацію платника податку на додану вартість, декларацій з плати за землю, розрахунків по комунальному податку, та інших документів (листів, звернень, повідомлень, що мають відношення до вказаного підприємства, тощо), працевлаштованих працівників (форма 1-ДФ) та суми виплачених доходів, наявних розрахункових рахунків в банківських установах (номери рахунків, дати відкриття/закриття, назви та МФО банківських установ); проведених експортних операцій (назва та адреса одержувача, опис товару, об`єм та сума (фактурна вартість)); IP адреси з яких подається звітність за період з моменту реєстрації юридичної особи по теперішній час.
В подальшому отримано відповідь зазначено необхідність звернення для отримання даної інформації в порядку ст. 159 КПК України, а саме тимчасовий доступ до речей і документів, полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку)
Обґрунтуванням необхідності у проведенні тимчасового доступу до документів із можливістю їх вилучення являється потреба у встановленні об`єктивної істини під час досудового розслідування та проведення експертизи.
До початку судового розгляду слідчий подав письмову заяву, відповідно до якої вказав, що підтримує клопотання в повному обсягу, просить його задовольнити, а також провести судовий розгляд без його участі.
Представник особи у володінні якої знаходяться речі і документи, тимчасовий доступ до яких просить слідчий, в судове засідання не з`явився, про час і місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, однак його неявка відповідно до вимог ч. 4 ст. 163 КПК України не є перешкодою для розгляду клопотання.
Враховуючи такі обставини, відповідно до ч.4 ст.107 КПК України розгляд клопотання проведено за відсутності учасників процесу та без фіксації судового процесу технічними засобами.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав:
Згідно з ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Відповідно до ч. 2 ст. 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема і подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення). При цьому, положеннями ст. 92 КПК України регламентовано, що обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.
Для забезпечення повноти і всебічності досудового розслідування та викриття винних осіб у вчиненні кримінального правопорушення існує об`єктивна необхідність для надання тимчасового доступу до вищевказаних документів.
Тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх-здійснити їх виїмку (ч. 1 ст. 159 КК України).
Враховуючи вищевикладене,слідчий суддявважає,що матеріаликлопотання містятьдостатні даніщодо необхідностінадання тимчасовогодоступу довказаних документіві речей за період з 01.01.2019 року по 25.05.2021 року, з метою з`ясування важливих обставин у кримінальному провадженні та здобуття доказів для розкриття даного кримінального правопорушення.
З урахуванням вищевикладених правових норм, слідчий суддя, вважає, що клопотання підлягає задоволенню частково.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 246-247, 258, 263-264, 309 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити частково.
Надати слідчому СВ Кропивницького РУП Головному управлінню Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_5 , та слідчим слідчої групи ОСОБА_6 , ОСОБА_3 , дозвіл натимчасовий доступдо оригіналівдокументів, зможливістю ознайомитисяз ними,виготовити зних копіїта вилучитикопії, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо звітності ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса АДРЕСА_2 та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , з Єдиного реєстру податкових накладних із зазначенням: податкового номеру продавця; найменування продавця; податкового номеру покупця; найменування покупця; номеру податкової накладної; дати виписки; реєстрації; загальні суми коштів, що підлягають сплаті; суми ПДВ; обсяг операції за ставкою 20 %; номенклатури товарів/послуг; коду УКЕЗЕД; одиниці виміру товару, послуги; кількості (об`єм, обсяг); ціни постачання одиниці товару; обсягу постачання (бази оподаткування без урахування ПДВ за період з 01.01.2019 року до 31.03.2021 року включно), а також офіційної документації щодо: облікової юридичної справи, податкової звітності, а саме: декларацій про прибуток підприємства, декларацій з податку на додану вартість,розрахунки коригування сум ПДВ до податкової декларації з податку на додану вартість (Д1) (додаток 1); довідки щодо залишку суми від`ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (Д2) (додаток 2); розрахунки суми бюджетного відшкодування (Д3) (додаток 3); заяв про повернення суми бюджетного відшкодування (Д4) (додаток 4); розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5) (додаток 5), податкових накладних, всіх проведених перевірок: камеральних, документальних (планові, позапланові, виїзні, невиїзні) та фактичних, свідоцтво про взяття на облік платника податків, реєстрацію платника податку на додану вартість, декларацій з плати за землю, розрахунків по комунальному податку, та інших документів (листів, звернень, повідомлень, що мають відношення до вказаного підприємства, тощо), працевлаштованих працівників (форма 1-ДФ) та суми виплачених доходів, наявних розрахункових рахунків в банківських установах (номери рахунків, дати відкриття/закриття, назви та МФО банківських установ); проведених експортних операцій (назва та адреса одержувача, опис товару, об`єм та сума (фактурна вартість)); IP адреси з яких подається звітність за період з 01.01.2019 року по 25.05.2021 року.
В задоволенні решти вимог - відмовити.
Строк дії ухвали визначити до 25.07.2021 року.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Кіровського
районного суду
м.Кіровограда ОСОБА_1
Суд | Кіровський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2021 |
Оприлюднено | 27.05.2024 |
Номер документу | 97269623 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Кіровський районний суд м.Кіровограда
Галаган О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні