РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
31 травня 2021 р. Справа № 120/1986/20-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Поліщук І.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до Дубівської початкової школи Жмеринської міської ради про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду звернулось Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області (далі - позивач) з адміністративним позовом до Комунального закладу "Дубівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня - дошкільний навчальний заклад" (далі - відповідач) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за результатами проведеної позапланової перевірки відповідача посадовими особами управління виявлено ряд порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей. За результатами перевірки складено Акт перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 30.01.2020 №39, у якому зафіксовано виявлені під час перевірки порушення. Однак, станом на момент звернення з адміністративним позовом будівля навчального корпусу та їдальні продовжує експлуатуватись з грубими порушеннями вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють реальну загрозу життю й здоров`ю людей.
Вказане, на думку позивача, свідчить про наявність підстав для застосування заходів у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі навчального корпусу та їдальні Комунального закладу "Дубівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня - дошкільний навчальний заклад", що і стало підставою для звернення позивача до суду з даним адміністративним позовом.
Ухвалою суду від 19.05.2020 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні (без повідомлення учасників справи). Даною ухвалою також встановлено відповідачу строк на подання відзиву на позовну заяву.
12.06.2020 відповідачем подано відзив на позовну заяву, в якому останній зазначив, що ним докладаються усі зусилля задля усунення порушень, які слугували підставою для звернення позивача до суду з даним позовом.
Ухвалою від 15.06.2020 задоволено клопотання представників сторін та зупинено провадження у справі до 15.09.2020 з метою надання сторонам часу для примирення.
Ухвалою від 29.09.2020 задоволено клопотання представників сторін та зупинено провадження у справі до 29.12.2020 з метою надання сторонам часу для примирення.
Ухвалою від 04.01.2021 задоволено клопотання представників сторін та зупинено провадження у справі до 04.03.2021 з метою надання сторонам часу для примирення.
Ухвалою від 31.03.2021 поновлено провадження у даній справі. Крім того, даною ухвалою також витребувано у Комунального закладу "Дубівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня - дошкільний навчальний заклад" та зобов`язано надати суду в 7-денний строк з дня отримання копії даної ухвали документально підтверджену інформацію щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, визначених у приписі №155 від 21.06.2019.
Копія ухвали від 31.03.2021 отримано відповідачем 02.04.2021, що підтверджується матеріалами справи, зокрема, підтвердженням про отримання копії ухвали засобами електронного поштового зв`язку.
Разом із тим, у встановлений судом строк жодної інформації з приводу усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, визначених у приписі №155 від 21.06.2019, відповідачем надано не було.
В той же час, 27.05.2021 від представника позивача надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи додаткових доказів, зокрема, акту №116 від 17.05.2021, складеного за наслідками планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Крім того, представник позивача також подав клопотання про заміну первинного відповідача його правонаступником.
Ухвалою від 31.05.2021 замінено первинного відповідача - Комунальний заклад "Дубівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня - дошкільний навчальний заклад" на його правонаступника - Дубівську початкову школу Жмеринської міської ради.
Суд, вивчивши матеріали справи та оцінивши наявні у ній докази в їх сукупності встановив наступні обставини.
Так, в період з 10 по 21 червня 2019 року посадовими особами позивача здійснено планову перевірку Комунального закладу Дубівський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа 1 ступеня - дошкільний навчаль ний заклад за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, с. Дубова, вул. Олега Кандирала, 3.
За результатами перевірки складено Припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 21.06.2019 №155, яким встановлено терміни виконання виявлених порушень до 15 серпня 2019 року.
В подальшому, на виконання доручення Прем`єр-міністра України від 11.12.2019 №44205/1/1-19 з 29 по 30 січня 2020 року здійснено позапланову перевірку Комунального закладу Дубівський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа 1 ступеня - дошкільний навчаль ний заклад .
За результатами перевірки складено Акт від 30.01.2020 №39, в якому зафіксовані невиконані заходи згідно попередньої перевірки, а також нові порушення у сфері техногенної та пожежної безпеки в будівлі навчального корпусу та будівлі їдальні, а саме:
1. Керівник об`єкта не забезпечив утримання засобів протипожежного захисту у працездатному стані та не забезпечив їх технічне обслуговування (Розділ III гл. 2 п. 2.2 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України 30.12.2014 1417, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 252/26697 (далі - ППБУ)) [п. 4 Акту №39];
2. Люк, що веде на горищне приміщення з навчального корпусу виконано не протипожежним (Розділ III гл. 2 п. 2.3 ППБУ) [п. 5 Акту №39];
3. Дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності (Розділ III гл. 2 п. 2.5 ППБУ) [п. 4 Припису №155; п. 6 Акту №39];
4. Двері виходу (шлях евакуації) з приміщення навчального корпусу відчиняються проти напрямку виходу з будівлі (Розділ III гл. 2 п. 2.27 ППБУ) [п. 8 Акту №39];
5. Коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням (Розділ III гл. 2 п. 2.31 ППБУ) [п. 6 Припису №155; п. 9 Акту №39];
6. З`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів у приміщенні котельні та приміщенні корпусу їдальні здійснено за допомогою скрутки (Розділ IV гл. 1 п. 1.6 ППБУ) [п. 7 Припису №155; п. 10 Акту №39];
7. У приміщенні котельні розподільчі коробки відкриті (Розділ IV гл. 1 п. 1.7 ППБУ) [п. 8 Припису №155; п. 11 Акту №39];
8. В будівлі школи, їдальні та приміщенні котельні електророзетки та вимикачі влаштовані на горючій основі (Розділ IV гл. 1 п. 1.17 ППБУ) [п. 12 Акту №39];
9. Замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання не проводиться 1 раз на 2 роки (Розділ IV гл. 1 п. 1.20 ППБУ) [п. 9 Припису №155; п. 13 Акту №39];
10. Захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірка не виконано відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд (Розділ IV гл. 1 п. 1.21 ППБУ) [п. 10 Припису №155; п. 14 Акту №39];
11. Димову трубу опалювального приладу котельні не обладнано іскрогасником (Розділ IV гл. 2 п. 2.9 ППБУ) [п. 13 Припису №155; п. 17 Акту №39];
12. В будівлі їдальні експлуатується саморобний опалювальний прилад (Розділ IV гл. 2 п. 2.12 ППБУ) [п. 18 Акту №39];
13. Будівлю та приміщення не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (Розділ V гл. 1 п. 1.2 ППБУ) [п. 17 Припису №155; п. 19 Акту №39];
14. Об`єкт не забезпечений необхідною кількістю води для цілей пожежо гасіння (Розділ V гл. 2 п. 2.1 ППБУ) [п. 18 Припису №155; п. 20 Акту №39];
15. Територію, будівлі та приміщення не забезпечено нормативною кількістю первинних засобів пожежогасіння (вогнегасниками) (Розділ V гл. 3 п. 3.6 ППБУ) [п. 19 Припису №155; п. 21 Акту №39];
16. Пожежний щит не укомплектований відповідним протипожежним інвентарем згідно норм належності (Розділ V гл. З п. 3.11 ППБУ) [п. 20 Припису №155; п. 22 Акту №39];
17. Не здійснено технічне обслуговування вогнегасників (Розділ V гл. 3 п. 3.17 ППБУ) [п. 23 Акту №39];
18. Працівників відповідно до законодавства не забезпечено засобами радіаційного та хімічного захисту (п. 2 ч. 1 ст. 20 Кодексу ЦЗУ, розділ III п. 2 Правил техногенної безпеки, затверджених наказом МВС України 05.11.2018 №879, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.11.2018 1346/32798) [п. 23 Припису №155; п. 28 Акту №39];
19. У приміщеннях, пов`язаних з перебуванням дітей, килими, паласи, килимові доріжки не прикріплені до підлоги (Розділ VI гл. 1 п. 1.2 ППБУ) [п. 24 Припису №155; п. 29 Акту №39].
20. Пічне опалення розміщено в приміщенні навчального закладу (Розділ IV п. 3 Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України 15.08.2016 №974, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 08.09.2016 1229/29359 (далі - ППБСОУ)) [п.25 Припису №155; п. 32 Акту №39];
21. Котельню розміщено вбудованою в приміщення навчального закладу (Розділ IV п. 3 ППБСОУ) [п. 26 Припису №155; п. 33 Акту №39].
Припис від 21.06.2019 №155 вручено директору НВК Михайленко Л.О., про що свідчить її власноручний підпис. Зауважень або заперечень щодо Припису до Головного управління не надходило.
Акт перевірки від 30.01.2020 №39 вручено в.о. директора НВК Шелінговській М.В., про що свідчить її власноручний підпис. Зауважень або заперечень щодо Акту перевірки до Головного управління не надходило.
Крім того, 18.06.2019 за результатами планової перевірки до адміністративної відповідальності за ст. 175 Кодексу України про адміністративні правопорушення притягнуто директора НВК ОСОБА_1 . Штраф було сплачено добровільно.
Як вказує позивач, приміщення опалювального пункту Комунального закладу "Дубівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня - дошкільний навчальний заклад" експлуатується з грубими порушеннями вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що зазначені в Акті перевірки від 28.02.2020 №54, які створюють реальну загрозу життю й здоров`ю людей, що і слугувало підставою для звернення до суду з даним адміністративним позовом.
Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходив з наступного.
Спірні правовідносини регулюються Кодексом цивільного захисту України та Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
Статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Відповідно до статті 1 Кодексу цивільного захисту України, даний правовий акт регулює відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов`язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Відповідно до статей 64, 65 та 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону. Такий нагляд уповноважений здійснювати і позивач у справі - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області, яке реалізує повноваження відповідного центрального органу виконавчої влади.
Згідно із п. 12 ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Частиною 1 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.
Так, судом встановлено, що у ході перевірки Киянівської загальноосвітньої школи-сад І ступеня на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки виявлені порушення, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.
В силу ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Статтею 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:
1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;
2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;
3) випуск і реалізація вибухопожеженебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;
4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;
5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;
8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;
9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту.
10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;
11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.
Частиною 2 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
З аналізу викладених положень слідує, що орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.
Як вказує позивач, станом на дату звернення до суду будівлі навчального корпусу та їдальні Комунального закладу "Дубівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня - дошкільний навчальний заклад" експлуатується з грубими порушеннями вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що зазначені в Акті перевірки від 30.01.2020 №39, які створюють реальну загрозу життю й здоров`ю відвідувачі, персоналу та осіб, задіяних в гасінні пожежі, а саме:
- відсутність системи протипожежного захисту перешкоджає швидкому виявленню та гасінню пожежі, повідомленню (оповіщенню) про неї, а також оперативній евакуації людей на ранній стадії виникнення пожежі;
- відсутність вогнезахисної обробки дерев`яних конструкцій сприяє швидкому розповсюдженню пожежі, а в результаті може призвести до обвалення конструкцій, що створює загрозу життю й здоров`ю персоналу, дітей та особам, задіяних в гасінні пожежі;
- порушення правил пожежної безпеки щодо утримання шляхів евакуації створює небезпечні умови для евакуації людей у разі виникнення небезпечної події на об`єкті;
- порушення щодо улаштування, утримання та експлуатації електромереж, електрообладнання, відсутність блискавкозахисту створює загрозу виникнення пожежі від дії теплових проявів електричної енергії;
- порушення при влаштуванні системи опалення створює загрозу виникнення пожежі при її експлуатації;
- улаштування котельні вбудованої в будівлю навчального закладу створює небезпеку вибуху та руйнування несучих конструкцій будівлі;
- відсутність (недостатність) на об`єкті первинних засобів пожежогасіння унеможливлює здійснення своєчасної ліквідації пожежі на початковій стадії;
- відсутність запасу води для цілей зовнішнього протипожежного водопостачання унеможливлює здійснення своєчасної ліквідації пожежі;
- відсутність засобів індивідуального захисту може призвести до травмування людей у разі виникнення надзвичайної події на об`єкті.
За змістом статті 3 Конституції України, людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.
Частиною 4 статті 43 Конституції України кожному гарантовано право на належні, безпечні і здорові умови праці.
При цьому, судом враховано долучений позивачем Акт №116 від 17.05.2021, складений за наслідками планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання Дубівською початковою школою Жмеринської міської ради вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Разом із тим, як слідує із переліку виявлених порушень, відповідачем в повній мірі не усунуто порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які слугували підставою для звернення позивача до суду з даним позовом.
За таких обставин та враховуючи те, що під час проведення перевірки Комунального закладу "Дубівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня - дошкільний навчальний заклад", який перейменовано в Дубівську початкову школу Жмеринської міської ради, виявлено порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову, а саме: застосування заходів реагування у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі навчального корпусу та будівлі їдальні Дубівської початкової школи Жмеринської міської ради, яка знаходиться за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, с. Дубова, вул. Олега Кандирала, 3, шляхом відключення від джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощити та вхідні двері, за винятком проведення робіт з усунення недоліків, зазначених в Акті перевірки від 30.01.2020 №39, до повного усунення порушень законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, вказаних у позові.
Відповідно до положень частини 2 статті 139 КАС України судові витрати стягненню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Зстосувати до Дубівської початкової школи Жмеринської міської ради заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі навчального корпусу та будівлі їдальні Дубівської початкової школи Жмеринської міської ради, яка знаходиться за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, с. Дубова, вул. Олега Кандирала, 3, шляхом відключення від джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощити та вхідні двері, за винятком проведення робіт з усунення недоліків зазначених в Акті перевірки від 30.01.2020 №39, до повного усунення порушень законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, вказаних у позові.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області (вул. 600-річчя, 11, м. Вінниця, код ЄДРПОУ 38635397);
Дубівська початкова школа Жмеринської міської ради (вул. Олега Кандирала, 3, с. Дубова, Жмеринський район, Вінницька область, код ЄДРПОУ37996983).
Повний текст рішення складено 31.05.2021.
Суддя Поліщук Ірина Миколаївна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2021 |
Оприлюднено | 02.06.2021 |
Номер документу | 97315738 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні