Рішення
від 02.06.2021 по справі 420/2483/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/2483/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 травня 2021 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Юхтенко Л.Р.,

за участю секретаря судового засідання - Закуріної А.М.,

за участю

від позивача - Самарська І.О. - за довіреністю

від відповідача - ОСОБА_1 - за Витягом

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (код ЄДРПОУ 38643633, місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знам`янської сільської ради Іванівського району Одеської області (код ЄДРПОУ 22502305, місцезнаходження: 67212, Одеська обл., Іванівський район, смт. Радісне, вул. Миру, 4) про застосування заходів реагування,-, -

ВСТАНОВИВ:

До суду з позовом звернулося Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (код ЄДРПОУ 38643633, місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знам`янської сільської ради Іванівського району Одеської області (код ЄДРПОУ 22502305, місцезнаходження: 67212, Одеська обл., Іванівський район, смт. Радісне, вул. Миру, 4), в якому позивач просив застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівель Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знам`янської сільської ради Іванівського району Одеської області, який знаходиться за адресою: 67212, Одеська обл., Іванівський район, смт. Радісне, вул. Миру, 4 шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаних приміщень та будівель від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків, викладених в акті перевірки №89 від 20.12.2019 року до повного усунення недоліків, визначених у акті перевірки №89 від 20.12.2019 року за номерами: 1, 3-16.

Ухвалою від 13 травня 2020 року прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження з повідомленням (викликом) сторін.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що під час проведення перевірки Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знам`янської сільської ради Іванівського району Одеської області виявлено порушення вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, норм і правил у сфері пожежної безпеки, які є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити реальну загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Так, позивач зазначив, що при такому становищі учні, вчителі та обслуговуючий персонал постійно перебувають в умовах, коли існує реальна загроза втрати життя, отримання травм, шкоди своєму здоров`ю через невиконання та ігнорування керівництвом та посадовими особами Відповідача вимог законодавства з питань пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту. Враховуючи не усунення відповідачем виявлених в ході проведення перевірки порушень, існують підстави застосування заходів реагування, гостро постає питання вірогідного виникнення пожежі чи надзвичайної ситуації, а в разі їх настання - неминучого заподіяння шкоди здоров`ю або життю людей.

До суду 11 червня 2020 року (вхід. №ЕП/8680/20) від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого відповідач надав докази на усунення деяких порушень Кодексу цивільного захист населення, Правил пожежної безпеки в Україні та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, норм і правил у сфері пожежної безпеки.

Ухвалою від 08 липня 2020 року розгляд цієї справи продовжено за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою від 27 липня 2020 року продовжено строк підготовчого провадження по справі на 30 днів до 05.10.2020 року.

Ухвалою, що занесено до протоколу підготовчого засідання від 22.09.2020 року закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті.

Ухвалою від 29 жовтня 2020 року зупинено провадження у справі до поліпшення рівня епідемічної ситуації в м. Одесі та Іванівському районі Одеської області.

Ухвалою, занесеною до протоколу підготовчого засідання 24 травня 2021 року поновлено провадження у справі зі стадії, на якій воно було зупинено.

Представник позивача на відкритому судовому засіданні, посилаючись на обставини,викладені у позовній заяві підтримав позовні вимоги.

У вступному слові представник позивача пояснив, що відповідачем частково усунуто порушення, однак залишаються не усунутими порушення, зазначені у пп. 2,3,6 акту перевірки №89 від 20.12.2019 року, які є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити реальну загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Представник відповідача на відкритому судовому засіданні визнав позовні вимоги, посилаючись на те, що майже всі порушення усунуто, окрім тих, які зазначені пп. 2,3,6 акту перевірки №89 від 20.12.2019 року, оскільки їх виконання потребує більш тривалого часу та більших витрат.

Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, судом встановлено таке.

Матеріалами справи підтверджено, що на підставі наказу №420 від 11.12.2019 року Про проведення позапланових перевірок та посвідчення від 16.12.2019 року № 103 у період з 16.12.2019 року по 20.12.2019 року провідним інспектором Іванівського РС ГУДСНС в Одеській області Романій О.М. в присутності директора Радісненського ЗЗСО 1-3 ст. ОСОБА_1 здійснено позапланову перевірку Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знамянської сільської ради Іванівського району Одеської області , яка розташована за адресою: 67212, Одеська обл., Іванівський район, смт. Радісне, вул. Миру, буд. 4, під час якої перевірено будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

За наслідками перевірки складено акт №89 від 20 грудня 2019 року, відповідно до якого встановлено порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України №252/26697 від 05.03.2015 року та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки (а.с.11-18).

Представник позивача у відкритому судовому засіданні зазначив, що виявлені в ході перевірки порушення, зокрема визначені в пунктах акту 1,3-16 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Як вбачається з матеріалів справи, примірник акту перевірки №89 від 20.12.2019 року отримано директором ОСОБА_1 23.12.2019 року, про що свідчить підпис в акті перевірки (а.с.18). Жодних зауважень щодо встановлених порушень не зазначено.

Суд встановив, що за наслідками перевірки стосовно директора ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення ОД №009552 та постанову про накладення адміністративного стягнення ОД № 009553 (а.с.19-20).

Також, в ході розгляду справи встановлено, що відповідачем усувалися встановлені порушення, а саме: здійснено забезпечення приміщень засобами пожежогасіння, проведено замір опору ізоляції електричних мереж, проведено спеціальне навчання особа, відповідальної за протипожежний стан, розроблені схеми евакуації людей, територію закладу забезпечено протипожежним водопостачанням, відгулу жувальні та з`єднувальні коробки зариті кришками з негорючих матеріалів, зняті грати з вікон, світильники зі знятими ковпаками не шкідливі для здоров`я, лінії живлення побутового кондиціонеру забезпечення автономним пристроєм електричного захисту, зі стін актової зали демонтовано вагонку, електрощити оснащені схемою підключення споживачі із поясненнями, та прийнято наказ від 16.01.2020 року № 15 Про організацію роботи та призначення відповідальних за протипожежний стан в приміщеннях закладу , про що надано відповідні докази.

Також, відповідач повідомив, що укладено договір на розробку проекту пожежної сигналізації.

Суд встановив, що Іванівським РС ГУДСНС в Одеській області проведено перевірку з питань усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної перевірки та прийнято акт від 24 лютого 2021 року про часткове усунення порушень виявлених під час перевірки, за результатами якої складено акт перевірки №89 від 20.12.2019 року.

Також 24 лютого 2021 року Іванівським РС ГУДСНС в Одеській області винесено директору Радісненського ЗЗСО 1-3 ст. ОСОБА_1 припис на усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, згідно з яким залишились не усуненими такі порушення: не надана експлуатаційно-технічна документація на пристрої захисту території, будівель та споруд від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, що відповідає пункту 2 акту перевірки №89 від 20.12.2019 року; будівлі не обладнані пристроями захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, що відповідає п. 3 акту перевірки №89 від 20.12.2019 року; та адміністративно-побутові приміщення, виробничі, складські будівлі не обладнані системами протипожежного захисту а саме: автоматичною пожежною сигналізацією (АПС) та системою оповіщення людей про пожежу, що відповідає п. 6 акту перевірки №89 від 20.12.2019 року (а.с.110-111).

Таким чином, в ході розгляду справи встановлено та не заперечувалось сторонами, що відповідачем не усунено порушення, викладені у пунктах 2,3,6 акту перевірки №89 від 20 грудня 2019 року.

Проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини та встановлені судом факти та обставини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належать задоволенню частково, виходячи з такого.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності № 877-V " від 05.04.2007 року (надалі Закон № 877-V).

Частиною четвертою статті 4 Закону України № 877-V передбачено, що вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності встановлюється виключно законами.

Згідно з частиною п`ятою статті 4 Закону України № 877-V, у сфері господарської діяльності" виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Частиною сьомою статті 7 цього Закону України передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Відповідно до пункту 1 Указу Президента України №20/2013 від 16 січня 2013 року Про деякі питання Державної служби з надзвичайних ситуацій Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України (далі - Міністр). ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Відповідно до п. п. 57 п. 4 цього Положення ДСНС України відповідно до покладених до неї завдань організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення i територій вiд надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива.

Наказом Державної служби з надзвичайних ситуацій затверджено Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області № 507 від 21.09.2017р., відповідно до якого управління здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Частина перша статті 67 Кодексу цивільного захисту України передбачає, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу.

Відповідно до частин першої та другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Як визначено згідно з частинами першою та другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Статтею 1 Закону України № 877-V дано визначення поняття державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч. 5 ст. 4 цього Закону встановлено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Матеріалами справи підтверджено, що у період з 16.12.2019 року по 20.12.2019 року провідним інспектором Іванівського РС ГУДСНС в Одеській області Романій О.М. в присутності директора Радісненського ЗЗСО 1-3 ст. ОСОБА_1 здійснено позапланову перевірку Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знамянської сільської ради Іванівського району Одеської області , яка розташована за адресою: 67212, Одеська обл., Іванівський район, смт. Радісне, вул. Миру, буд. 4, за наслідками якої складено акт №89 від 20 грудня 2019 року, відповідно до якого встановлено порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України №252/26697 від 05.03.2015 року та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки (а.с.11-18).

Суд встановив, що в ході розгляду справи відповідачем частково усунуто виявлені порушення та залишилося не усунутими лише порушення, зазначені в пунктах 2,3,6 акту перевірки №89 від 20 грудня 2019 року.

Однак, позивач наполягає на задоволенні позову повністю, оскільки не усунення порушень, зазначених в пунктах 2,3,6 акту перевірки №89 від 20 грудня 2019 року впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити реальну загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Оцінюючи надані сторонами докази, суд доходить висновку, що порушення пожежної безпеки, зафіксовані в пунктах 2,3,6 акту перевірки №89 від 20 грудня 2019 року є істотними та дійсно впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити реальну загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей, та за умови, що об`єктом перевірки є навчальний заклад, недотримання вказаних правил пожежної безпеки є підставою для вжиття заходів реагування.

Однак, з огляду на те, що відповідачем добросовісно та добровільно усунуто решт порушень та залишилося не усунутими порушення, зафіксовані в пунктах 2,3,6 акту перевірки №89 від 20 грудня 2019 року, усунення яких потребують більш тривалого часу та більших витрат, суд доходить висновку, що позовні вимоги належать задоволенню частково та заходи реагування мають бути застосовані частково, а саме: у вигляді зупинення експлуатації адміністративно - побутових приміщень, виробничих та складських будівель Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знам`янської сільської ради Іванівського району Одеської області, який знаходиться за адресою: 67212, Одеська обл., Іванівський район, смт. Радісне, вул. Миру, 4 шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаних приміщень та будівель від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків, викладених в п.2,3,6 акту перевірки №89 від 20.12.2019 року до повного усунення недоліків, визначених у акті перевірки №89 від 20.12.2019 року.

У задоволенні позовних вимог в частині повного зупинення експлуатації будівель Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знам`янської сільської ради Іванівського району Одеської області, який знаходиться за адресою: 67212, Одеська обл., Іванівський район, смт. Радісне, вул. Миру, 4 шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаних приміщень та будівель від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків, викладених в акті перевірки №89 від 20.12.2019 року до повного усунення недоліків, визначених у акті перевірки №89 від 20.12.2019 року за номерами: 1, 4-16, суд доходить висновку, що слід відмовити, оскільки відповідачем усунуто порушення, зазначені в пп. 1, 4-16 акту перевірки №89 від 20.12.2019 року.

Частиною 1 статті 72 КАС України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 3 зазначеної статті Кодексу докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Враховуючи вищевикладене, суд доходить висновку щодо задоволення позову частково.

Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. У зв`язку з тим, що судові витрати пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз в цій справі відсутні, інші судові витрати з відповідача стягненню не підлягають.

А також, враховуючи, що відсутні докази понесення судових витрат відповідачем, жодні судові витрати не належать стягненню з позивача на користь відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,293,295 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (код ЄДРПОУ 38643633, місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знам`янської сільської ради Іванівського району Одеської області (код ЄДРПОУ 22502305, місцезнаходження: 67212, Одеська обл., Іванівський район, смт. Радісне, вул. Миру, 4) про застосування заходів реагування,- задовольнити частково.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знам`янської сільської ради Іванівського району Одеської області (код ЄДРПОУ 22502305) у вигляді зупинення експлуатації адміністративно - побутових приміщень, виробничих та складських будівель Радісненського закладу загальної середньої освіти 1-3 ступенів Знам`янської сільської ради Іванівського району Одеської області, який знаходиться за адресою: 67212, Одеська обл., Іванівський район, смт. Радісне, вул. Миру, 4 шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаних приміщень та будівель від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків, викладених в п.2,3,6 акту перевірки №89 від 20.12.2019 року до повного усунення недоліків, визначених у акті перевірки №89 від 20.12.2019 року.

В іншій частині позовних вимог, - відмовити.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 293,295,297 КАС України, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 Перехідних положень КАС України, п. 3 розділу УІ Прикінцеві положення КАС України.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 02 червня 2021 року.

Суддя Л.Р. Юхтенко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.06.2021
Оприлюднено03.06.2021
Номер документу97353023
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/2483/20

Рішення від 02.06.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Рішення від 26.05.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 29.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 27.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 08.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 13.05.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 24.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні