Ухвала
від 02.06.2021 по справі 755/12267/20
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №:755/12267/20

Провадження №: 1-кс/755/2415/21

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"02" червня 2021 р. Дніпровський районний суд м. Києва в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання слідчого з особливо важливих справ четвертого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 320191100000000547 від 09.08.2019 року, про тимчасовий доступ до документів,

за участю:

слідчого ОСОБА_3 ,

в с т а н о в и в:

Слідчий з особливоважливих справчетвертого слідчоговідділу розслідуваннякримінальних провадженьслідчого управлінняфінансових розслідуваньГУ ДФСу м.Києві звернувся до суду із клопотанням, в межах кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 320191100000000547 від 09.08.2019 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.205-1 ч. 3 ст. 212 КК України, про надання тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , з можливістю їх вилучення /виїмки/.

З клопотання вбачається, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) в період з 01.01.2018 по 01.12.2019 умисно ухилися від сплати податку на прибуток підприємства на загальну суму 14 971 480 грн. шляхом перерахування по операціям з придбання цінних паперів, які фактично не відбуваються, коштів, отриманих за організацію будівництва житлового комплексу в м. Києві, на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ), які в свою чергу перераховували вказані грошові кошти на рахунки суб`єктів господарювання з ознаками фіктивності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ).

Механізм вчинення кримінального правопорушення: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), є забудовником житлового комплексу в Солом`янському районі м. Києва, в період січня-травня 2019 року отримало грошові кошти в безготівковій формі від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ) в розмірі 840 млн. грн. за процентну поворотну позику та організацію будівництва, які в свою чергу фактично надійшли на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ) від фізичних осіб-інвесторів будівництва житлових комплексів, що підтверджується матеріалами ОУ ІНФОРМАЦІЯ_10 та висновком експертного дослідження від 29.11.2019 №2-02/12/2019-дос. Після цього, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) перераховує грошові кошти в безготівковій формі за цінні папери в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), які в подальшому перераховують такі грошові кошти в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_11 ).

Для приховування об`єкта оподаткування під час таких операцій від оподаткування не здійснювалося оформлення документів, в тому числі реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, тобто грошові кошти на рахунки суб`єктів господарювання з ознаками фіктивності надходили без ПДВ.

Також встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_11 ) не мають відношення до ведення фінансово-господарської діяльності вказаних підприємств.

Крім того, встановлено кількість працюючих на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_11 ) 1 особа, вказані підприємства за податковими адресами не знаходяться, складських приміщень, транспортних засобів не мають, рухоме чи нерухоме майно на балансі підприємств не обліковується. Згідно інформації, яка міститься в Інформаційно - аналітичній системі «Єдиний реєстр податкових накладних» встановлено невідповідність номенклатури придбаного та реалізованого товару вказаних підприємств.

Внаслідок діяльності вищезазначеної злочинної схеми, податки не нараховувались та не сплачувались, а кошти, які в рахунок сплати податків підлягають спрямуванню до Державного бюджету, в дійсності незаконно переводяться в готівку, минаючи при цьому систему оподаткування України.

Крім того, у ході досудового розслідування проведено огляд руху коштів по рахунках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ) за результатами якого встановлено, що у період 2018-2019 років вказані підприємства отримували грошові кошти на свої розрахункові рахунки від наступних підприємств: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТВО « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ).

Також, проведеним оглядом встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ) у період 2018-2019 років перераховували грошові кошти в адресу наступних підприємств: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_40 ).

Крім того, у ході досудового розслідування проведено огляд руху коштів по рахункахТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ) за результатами якого встановлено, що у період 2018-2019 років вказані підприємства отримували грошові кошти на свої розрахункові рахунки від наступних підприємств: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТВО « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ).

Також, проведеним оглядом встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ) у період 2018-2019 років перераховували грошові кошти в адресу наступних підприємств: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_40 ).

Досудовим розслідуванням встановлено, щоТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТВО « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_40 ) перебувають на податковому обліках уструктурних підрозділах ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_41 ), куди і здійснювали подачу податкової звітності.

Встановлено, що документи податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТВО « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_40 )мають значення для розслідування та встановлення істини по кримінальному провадженні, знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_41 ).

Інформація щодо осіб, які використовували вищевказані підприємствадля прикриття незаконної діяльності підприємствата мінімізації податкових зобов`язань надасть можливість отримати відомості, що стосуються обставин справи та забезпечити одне з завдань кримінального судочинства, яке полягає у повноті та неупередженості розслідування.

Крім того, у ході досудового розслідування виникла необхідність в отриманні інформації про джерела отриманих доходів у період 2016-2021 років особами, які у період 2018-2021 років були службовими особами та засновниками вказаних вище підприємств, зокрема: ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_42 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_43 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_44 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_45 ), ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_46 ), ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_47 ), ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_48 ), ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_49 ), ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_50 ), ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_51 ), ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_52 ), ОСОБА_16 (РНОКПП НОМЕР_53 ), ОСОБА_17 (РНОКПП НОМЕР_54 ), ОСОБА_18 (РНОКПП НОМЕР_55 ), ОСОБА_19 (РНОКПП НОМЕР_56 ), ОСОБА_20 (РНОКПП НОМЕР_57 ), ОСОБА_21 (РНОКПП НОМЕР_58 ), ОСОБА_22 (РНОКПП НОМЕР_59 ), ОСОБА_23 (РНОКПП НОМЕР_60 ), ОСОБА_24 (РНОКПП НОМЕР_61 ), ОСОБА_25 (РНОКПП НОМЕР_62 ), ОСОБА_26 (РНОКПП НОМЕР_63 ), ОСОБА_27 (РНОКПП НОМЕР_64 ), ОСОБА_28 (РНКОПП НОМЕР_65 ).

Одержати в інший спосіб інформацію, яка міститься в документах, що подавались від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТВО « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_40 ) до структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_41 ), а саме: податкові декларації з податку на додану вартість, додатки 5 до податкових декларацій з податку на додану вартість «Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)», податкові накладні вказаних вище товариств, податкові декларації з податку на прибуток, баланси (звіти ), звіти про фінансові результати, звітність за формою 1-ДФ, інформацію про відкриті банківські рахунки вказаних підприємств, інформацію про індивідуальні податкові номери осіб, які у період з 2018 року по теперішній час були службовими особами та засновникамитаких підприємств в межах вказаного кримінального провадження неможливо.

Державну податкову службу України було належним чином повідомлено про дату та час розгляду клопотання, відповідно до ст. 163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення про причини неприбуття, не є перешкодою для розгляду клопотання.

Слідчий в судовому засідання клопотання підтримав, просив задовольнити.

Вислухавши доводи слідчого, якими він обґрунтував клопотання та дослідивши надані копії документів, слідчий суддя приходить до наступного.

Відповідно до вимог ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити її копії та вилучити їх /здійснити їх виїмку/.

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, що є необхідними для з`ясування всіх обставин справи у даному провадженні, є потреба у наданні тимчасового доступу до речей та документів.

Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також така інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використати цю інформацію як доказ, відомостей, що містяться у ній, та відсутності можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначеної інформації, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність часткового задоволення клопотання, в частині податкової звітності указаних підприємств за період розслідування, а в частині інформації про джерела доходів указаних у клопотанні осіб, - відмовити, як необґрунтованими.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 110, 163-165, 309 КПК України, слідчий суддя,

у х в а л и в:

Клопотання слідчого з особливоважливих справчетвертого слідчоговідділу розслідуваннякримінальних провадженьслідчого управлінняфінансових розслідуваньГУ ДФСу м.Києві ОСОБА_3 задовольнити частково.

Надати слідчим слідчої групи з особливо важливих справ четвертого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідуваньГУ ДФСу м.Києві ОСОБА_3 та слідчим групи слідчих: ОСОБА_29 , тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме: до податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТВО « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_40 ) за період 2018-2019 років, у тому числі: податкові декларації з податку на додану вартість, додатки 5 до податкових декларацій з податку на додану вартість «Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)», податкові накладні вказаних вище товариств, податкові декларації з податку на прибуток, звітність за формою 1-ДФ, інформацію про відкриті банківські рахунки вказаних підприємств, інформацію про індивідуальні податкові номери осіб, які у період з 2018 року по 2019 рік були службовими особами та засновниками таких підприємств, балансів, звітів про фінансові результати (звітів про сукупний дохід), звітів про рух грошових коштів (за прямим методом), звітів про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звітів про рух грошових коштів (за прямим методом), звітів про власний капітал, приміток до фінансової звітності а також іншу податкову звітність подану вказаними підприємствами за період 2018-2019 років до ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_41 ), з метою вилучення, та копій у паперовому вигляді та в електронному вигляді.

Строк дії ухвали не може перевищувати двох місяців з дня постановлення ухвали.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення02.06.2021
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу97439230
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —755/12267/20

Ухвала від 22.06.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 22.06.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 02.06.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 02.06.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 02.06.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 02.06.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 02.06.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 02.06.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 02.06.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 02.06.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні