Ухвала
від 07.06.2021 по справі 240/11227/20
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

(про закриття провадження у справі)

07 червня 2021 року м. Житомир справа № 240/11227/20

категорія 112030300

Житомирський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Єфіменко О.В., розглянувши письмовому провадженні питання про закриття провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Коростенської районної державної адміністрації, ліквідаційної комісії відділу охорони здоров`я, ліквідаційної комісії відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернулася ОСОБА_1 із позовом, в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Ліквідаційної комісії відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області, щодо не нарахування та не подачі звіту до Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської ради Житомирської області про нарахування їй з 17.07.2018 року щомісячної доплати до заробітної плати у розмірі двох мінімальних заробітних плат передбачених Законами України "Про Державний бюджет України" на відповідний рік зв`язку відповідно до норм ст.39 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи";

- зобов`язати Ліквідаційну комісію відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області, здійснити нарахування та подати звіт до Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської ради Житомирської області про нарахування їй з 17.07.2018 року щомісячної доплати до заробітної плати у розмірі двох мінімальних заробітних плат передбачених Законами України "Про Державний бюджет України" на відповідний рік зв`язку відповідно до норм ст.39 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи";

- зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області прийняти звіт Ліквідаційної комісії відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області про нарахування мені з 17.07.2018 року щомісячної доплати до заробітної плати у розмірі двох мінімальних заробітних плат передбачених Законами України "Про Державний бюджет України" на відповідний рік та здійснити виплату доплати до заробітної плати відповідно до норм ст.39 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи";

- зобов`язати Ліквідаційну комісію відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації і Управління праці та соціального захисту населення Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області виконати негайно рішення суду в межах суми платежу за один місяць, та подати звіт про виконання судового рішення протягом 10 днів з дня набрання ним законної сили.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач відмічає, що є працюючим пенсіонером, проживає в населеному пункті, який віднесено до зони гарантованого добровільного відселення, а тому має право на доплату до заробітної плати.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 24.07.2020 відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи, того ж дня провадження у справі зупинено до набрання чинності рішенням Верховного Суду у справі №510/1286/16-а.

Після усунення обставин, які слугували зупиненню, провадження у справі ухвалою суду від 05.02.2021 поновлено.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов до наступного висновку.

Частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Положеннями пункту 1 частини 1 статті 4 КАС України визначено, що адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір.

В свою чергу, публічно-правовий спір - спір, у якому, зокрема: хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій (п.2 ч.1 ст.4 КАС України).

При цьому, суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг (п.7 ч.1 ст.4 КАС України).

Пунктом 1 частини 1 статті 19 КАС України передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах.

Аналіз вказаних вище норм, дає підстави для висновку, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у спорах, зокрема, фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їхньою посадовою або службовою особою, предметом яких є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб), відповідно, прийнятих або вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій та у спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби.

Відтак, матеріалами справи підтверджено, що позивач в частину позовних вимог пред`являє до Ліквідаційної комісії відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області, щодо ненарахування їй за період з 17.07.2018 доплат, як громадянину-пенсіонеру, який працює на території радіоактивного забруднення в розмірі, визначеному ст.39 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та просить суд зобов`язати Ліквідаційну комісію відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області вчинити такі дії.

Проте, в силу ч. 1 ст. 19 Цивільного процесуального кодексу України, якою визначено справи, що відносяться до юрисдикції загальних судів, передбачено що суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи, що виникають з цивільних, земельних, трудових, сімейних, житлових та інших правовідносин, крім справ, розгляд яких здійснюється в порядку іншого судочинства.

Отже, зважаючи на суб`єктивний склад учасників справи, зокрема, що позивачем у справі є фізична особа, а відповідачем у даному спорі виступає юридична особа - Ліквідаційна комісія відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області не є суб`єктом владних повноважень у розумінні КАС України, тому дана справа підлягає вирішенню за правилами цивільного судочинства.

Згідно з п.1 ч.1 ст.239 КАС України визначено, що суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

Нормами ч.2 ст.239 КАС України встановлено, що у разі закриття провадження у справі повторне звернення до суду зі спору між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав не допускається.

На виконання ч.1 ст.239 КАС України суд роз`яснює позивачу, що даний спір підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства та підсудний місцевому загальному суду.

З огляду на наведені обставини справи, суд дійшов висновку про закриття провадження в частині позовних вимог у зв`язку з тим, що вони не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.

Керуючись статтями 243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ухвалив:

Закрити провадження в адміністративній справі №240/11227/20 за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Коростенської районної державної адміністрації, ліквідаційної комісії відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії, в частині позовних вимог:

- визнати протиправною бездіяльність Ліквідаційної комісії відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області, щодо не нарахування та не подачі звіту до Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської ради Житомирської області про нарахування ОСОБА_1 з 17.07.2018 року щомісячної доплати до заробітної плати у розмірі двох мінімальних заробітних плат передбачених Законами України "Про Державний бюджет України" на відповідний рік зв`язку відповідно до норм ст.39 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи";

- зобов`язати Ліквідаційну комісію відділу охорони здоров`я Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області, здійснити нарахування та подати звіт до Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської ради Житомирської області про нарахування ОСОБА_1 з 17.07.2018 року щомісячної доплати до заробітної плати у розмірі двох мінімальних заробітних плат передбачених Законами України "Про Державний бюджет України" на відповідний рік зв`язку відповідно до норм ст.39 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи";

Роз`яснити позивачу, що розгляд такої справи віднесений до юрисдикції загального суду у порядку цивільного судочинства.

Ухвала суду набирає законної сили негайно після її проголошення та може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням приписів пп. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В. Єфіменко

Повний текст рішення складено: 07.06.2021.

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.06.2021
Оприлюднено09.06.2021
Номер документу97485478
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/11227/20

Рішення від 07.06.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 07.06.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 05.02.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 24.07.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 24.07.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні