Справа 127/13563/21
Провадження 1-кс/127/6116/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 червня 2021 року м. Вінниця
Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , розглянувши в залі Вінницького міського суду Вінницької області клопотання старшого слідчого з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області підполковника податкової міліції ОСОБА_2 , про тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (код - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), за відсутності фіксації судового розгляду технічними засобами,-
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий ОСОБА_2 звернувся до суду з вищевказаним клопотанням, яке погоджено з прокурором про тимчасовий доступ до речей та документів.
Клопотання мотивовано тим, що у слідчого в провадженні знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021020000000155 від 22.04.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, у зв`язку із чим у органу досудового розслідування постала необхідність у отриманні дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів.
Під час судового розгляду, з матеріалів клопотання встановлено, що проведення службовими особами ПП ОСОБА_3 безтоварних фінансово-господарських операцій, під виглядом придбання будівельних послуг у підконтрольних суб`єктів господарювання, а саме : ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_2 (код - НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (код - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 (код - НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 ) та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_4 (код - НОМЕР_4 , АДРЕСА_4 ).
Проведеним дослідженням фінансово-господарської діяльності приватного підприємства ОСОБА_3 (висновок аналітичного дослідження ІНФОРМАЦІЯ_5 №50/02-32-08-20/34722208 від 22.12.2020) встановлено, що протягом серпня 2018 року ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (код - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) було виконано ремонтно-будівельні роботи для ПП ОСОБА_3 на загальну суму 861 012 грн. , а саме: реконструкція будівлі (термомодернізація) закладу ІНФОРМАЦІЯ_6 по АДРЕСА_5 ; капітальний ремонт приміщень інфекційного відділення ІНФОРМАЦІЯ_7 по АДРЕСА_6 ; реконструкція з прибудовами та надбудовами універсаму ІНФОРМАЦІЯ_8 по АДРЕСА_7 .
Замовниками вищевказаних ремонтно-будівельних робіт виступали бюджетні установи м. Вінниці, зокрема: ІНФОРМАЦІЯ_9 та Комунальне некомерційне підприємство ІНФОРМАЦІЯ_10 .
Проведеним аналізом відомостей з єдиного реєстру податкових накладних по ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (код - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) встановлено, що вищевказані ремонтно-будівельні роботи реалізовані в адресу ПП ОСОБА_3 не були здійснені ним самостійно, а придбані в свою чергу від ряду сумнівних юридичних осіб, серед яких: ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_11 (код - НОМЕР_5 , АДРЕСА_8 ), вид діяльності - оптова торгівля, наймані працівники відсутні, будівельні послуги у інших суб`єктів господарської діяльності не придбавались; ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_12 (код - НОМЕР_6 , АДРЕСА_9 ), вид діяльності - оптова торгівля, наймані працівники відсутні, будівельні послуги у інших суб`єктів господарської діяльності не придбавались; ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_13 (код - НОМЕР_7 , АДРЕСА_10 ), вид діяльності - оптова торгівля, наймані працівники відсутні, будівельні послуги у інших суб`єктів господарської діяльності не придбавались; ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_14 (код - НОМЕР_8 , АДРЕСА_11 ), вид діяльності - оптова торгівля, наймані працівники відсутні, будівельні послуги у інших суб`єктів господарської діяльності не придбавались.
Вищевикладене свідчить про відсутність трудових та матеріально-технічних ресурсів у вищезазначених юридичних осіб, необхідних для виконання даного об`єму будівельних робіт.
У зв`язку з цим, під час здійснення досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі з можливістю вилучення оригіналів первинних фінансово-господарських документів ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (код - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) по проведеним фінансово-господарським операціям вказаного товариства із покупцем будівельних послуг - ПП ОСОБА_3 (код - НОМЕР_9 , АДРЕСА_12 ), а також їх постачальниками: ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_11 (код - НОМЕР_5 , АДРЕСА_8 ), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_12 (код - НОМЕР_6 , АДРЕСА_9 ), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_13 (код - НОМЕР_7 , АДРЕСА_10 ) та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_14 (код - НОМЕР_8 , АДРЕСА_11 ) за період з 01.01.2018 по 31.12.2020 року, тобто можливість ознайомитися з ними та вилучити їх для запобігання їх можливому знищенню, проведення судово-криміналістичних експертиз (здійснити їх виїмку).
На підставі вище викладеного, слідчий просив слідчого суддю клопотання задовольнити.
Слідчий в судове засідання не з`явився, завчасно подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність.
Дослідивши матеріали клопотання, оцінивши докази в їх сукупності, слідчий суддя дійшов наступного висновку.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Враховуючи наведене, судовий розгляд клопотання здійснювався за відсутності фіксації судового процесу технічними засобами.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з якими подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Матеріалами кримінального провадження та клопотанням слідчого підтверджено те, що документи про доступ до яких клопоче останній перебувають у володінні ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (код - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).
Крім того, під час розгляду клопотання знайшло своє підтвердження те, що документи, про вилучення яких клопоче слідчий, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Враховуючи те, що вказані обставини є доведеними матеріалами кримінального провадження, оскільки сукупність інших заходів, застосованих слідчим підтверджує неможливості отримання вказаних відомостей іншими способами, а в подальшому відомості, що містяться в документах можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, тому слідчий суддя дійшов висновку, що дане клопотання слід задовольнити частково.
Клопотання в частині вилучення оригіналів вказаних у клопотанні слідчого документів задоволенню не підлягає, оскільки стороною кримінального провадження не доведено наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення документів представниками ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також, що по провадженню призначено експертизу.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 159, 162, 163, 164, 165 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області підполковника податкової міліції ОСОБА_2 задовольнити частково.
Надати дозвіл старшим слідчим з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_2 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , старшому слідчому СУ ФР ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_9 , начальнику другого відділу РКП СУ ФР ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_10 , заступнику начальника другого відділу РКП СУ ФР ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_11 , заступнику начальника першого відділу РКП СУ ФР ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_12 на тимчасовий доступ, виїмку належним чином завірених копій первинних фінансово-господарських документів ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (код - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) по проведеним фінансово-господарським операціям вказаного товариства із покупцем будівельних послуг - ПП ОСОБА_3 (код - НОМЕР_9 , АДРЕСА_12 ), а також їх постачальниками: ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_11 (код - НОМЕР_5 , АДРЕСА_8 ), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_12 (код - НОМЕР_6 , АДРЕСА_9 ), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_13 (код - НОМЕР_7 , АДРЕСА_10 ) та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_14 (код - НОМЕР_8 , АДРЕСА_11 ) за період з 01.01.2018 по 31.12.2020 року, а саме :
- договорів (реконструкції будівлі (термомодернізація) закладу ІНФОРМАЦІЯ_6 по АДРЕСА_5 ; капітального ремонту приміщень інфекційного відділення ІНФОРМАЦІЯ_7 по АДРЕСА_6 ; реконструкції з прибудовами та надбудовами універсаму ІНФОРМАЦІЯ_8 по АДРЕСА_7 ), а також будь-яких інших договорів (угод) укладених ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 із ПП ОСОБА_3 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_11 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_12 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_13 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_14 , протягом 2018-2020 років та відповідних документів до них, а саме:
- додаткових угод до договорів, договірних цін (форма №9), актів приймання виконаних робіт, довідок про вартість виконаних робіт та витрати, локальних кошторисів, розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, загальновиробничих витрат на будову, зведених кошторисних розрахунків вартості об`єкта будівництва, актів прихованих робіт, дефектних актів, підсумкових відомостей вартості ресурсів відповідно до актів виконаних робіт, календарних графіків виконання робіт, графіків фінансування замовником робіт, інформації про залучення субпідрядних організацій при виконані робіт, договорів субпідряду;
- відомостей про нарахування та виплату заробітної плати працівникам, наказів про призначення та звільнення працівників, укладених трудових (цивільно-трудових) договорів, відомостей про залучених до виконання робіт осіб на умовах цивільно правового договору;
- податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) за 2018-2020 роки;
- банківських виписок з оплати наданих послуг (виконаних робіт), актів звірки взаємних розрахунків за період 2018-2020 років, інших фінансово-господарських документів що підтверджують проведення взаємовідносин ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 із ПП ОСОБА_3 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_11 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_12 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_13 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_14 протягом 2018-2020 років.
В іншій частині клопотання слідчого відмовити.
Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.
У разі невиконання даної ухвали, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді є остаточною та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 08.06.2021 |
Оприлюднено | 27.05.2024 |
Номер документу | 97521715 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Ковбаса Ю. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні