Рішення
від 08.06.2021 по справі 240/2887/21
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 червня 2021 року м. Житомир справа № 240/2887/21

категорія 109020100

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

судді Лавренчук О.В.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Фермерського господарства "Анна-Анастасія" до Високівської сільської ради Черняхівського району Житомирської області про зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Фермерське господарство "Анна-Анастасія" 21.02.2021 (відмітка пошти на конверті) звернулось до суду з позовом до Високівської сільської ради Черняхівського району Житомирської області в якому просить зобов`язати Високівську сільську раду Черняхівського району Житомирської області надати дозвіл Фермерському господарству " Анна-Анастасія " на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 1825682000:01:000:0047) у власність.

В обґрунтування позову вказує, що із заявою про розгляд на черговій сесії відповідача питання про надання дозволу ОСОБА_2 (засновнику позивача) на розроблення проекту землеустрою, зокрема, щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 1825682000:01:000:0047) у власність. Зазначає, що відповідач рішенням. В обґрунтування позову вказує, що із заявою про розгляд на черговій сесії відповідача питання про надання дозволу ОСОБА_2 (засновнику позивача) на розроблення проекту землеустрою, зокрема, щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 1825682000:01:000:0047) у власність. Зазначає, що відповідач рішенням 3 сесії 8 скликання №91 від 16.02.2021 відмовив у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 1825682000:01:000:00047) в зв`язку з тим, що на вказану земельну ділянку необхідно виготовити ряд документів, а саме: агрохімічний паспорт, витяг з нормативної грошової оцінки, укласти договір з виконавцем земельних торгів про підготовку лотів до продажу права оренди на земельних торгах (аукціоні) та проведення земельних торгів (аукціону) з подальшим включенням її до переліку земельних ділянок комунальної власності призначених для продажу права оренди на земельних торгах у формі аукціону окремими лотами. Позивач вважає дії/бездіяльність відповідача протиправними, вимушений захистити своє порушене право в судовому порядку, оскільки Земельним кодексом України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. З іншого боку, подання зацікавленою особою документів, необхідних для розгляду клопотання, не в повному обсязі або виявлення у документах, поданих замовником, недостовірних відомостей об`єктивно перешкоджають розгляду та винесенню законного рішення про надання дозволу/вмотивованої відмови на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. У разі надання особою пакету документів, необхідних для отримання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, з недоліками щодо комплектності, форми чи змісту, відповідний орган має право звернутися до заявника з пропозицією усунути виявлені недоліки. Така дія є правомірним способом поведінки органу і має на меті створення громадянам умов для реалізації прав на землю. Зазначена пропозиція щодо усунення недоліків не може вважатися "відмовою у наданні дозволу" у розумінні частини сьомої статті 118 ЗК країни. Проте, звернення з такою пропозицією не звільняє відповідний орган від обов`язку прийняти рішення щодо надання дозволу (або відмову) в межах встановленого законом місячного строку. Протиправна бездіяльність відповідача полягає у неприйнятті ним жодного з цих рішень, які передбачені статтею 118 Земельного кодексу України, а тому належним способом захисту прав позивача є зобов`язання Високівської сільської Ради Черняхівського району Житомирської області прийняти відповідне рішення, тобто рішення про надання дозволу ФГ Анна-Анастасія на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 1825682000:01:000:0047) у власність. Просить позов задовольнити. 3 сесії 8 скликання №91 від 16.02.2021 відмовив у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 1825682000:01:000:00047) в зв`язку з тим, що на вказану земельну ділянку необхідно виготовити ряд документів, а саме: агрохімічний паспорт, витяг з нормативної грошової оцінки, укласти договір з виконавцем земельних торгів про підготовку лотів до продажу права оренди на земельних торгах (аукціоні) та проведення земельних торгів (аукціону) з подальшим включенням її до переліку земельних ділянок комунальної власності призначених для продажу права оренди на земельних торгах у формі аукціону окремими лотами. Позивач вважає дії/бездіяльність Відповідача протиправними, вимушений захистити своє порушене право в судовому порядку, оскільки Земельним кодексом України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. з іншого боку, подання зацікавленою особою документів, необхідних для розгляду клопотання, не в повному обсязі або виявлення у документах, поданих замовником, недостовірних відомостей об`єктивно перешкоджають розгляду та винесенню законного рішення про надання дозволу/вмотивованої відмови на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. у разі надання особою пакету документів, необхідних для отримання дозволу а розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, з недоліками щодо комплектності, форми чи змісту, відповідний орган має право звернутися до заявника з пропозицією усунути виявлені недоліки. Така дія є правомірним способом поведінки органу і має на меті створення громадянам умов для реалізації прав на землю. Зазначена пропозиція щодо усунення недоліків не може вважатися "відмовою у наданні дозволу" у розумінні частини сьомої статті 118 ЗК країни. Проте, звернення з такою пропозицією не звільняє відповідний орган від обов`язку прийняти рішення щодо надання дозволу (або відмову) в межах встановленого законом місячного строку. Протиправна бездіяльність відповідача полягає у неприйнятті ним жодного з цих рішень, які передбачені статтею 118 Земельного кодексу України, а тому належним способом захисту прав позивача є зобов`язання Високівської сільської Ради Черняхівського району Житомирської області прийняти відповідне рішення, тобто рішення про надання дозволу ФГ Анна-Анастасія на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 1825682000:01:000:0047) у власність. Просить позов задовольнити.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 01.03.2021 відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи.

У період із 15.03.2021 по 02.04.2021 головуюча суддя перебувала у відпустці.

Відзив на позовну заяву надійшов до суду 09.04.2021. Заперечуючи позовні вимоги відповідач вказує, що:

- заява позивача від 26.01.2020 до відповідача не підписана ФГ "Анна-Анастасія";

- до заяви від 26.10.2020 не додано документів, що підтверджують досвід роботи в сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі;

- вимога позивача є втручанням в дискреційні повноваження відповідача.

Просить відмовити у задоволенні позову та вказує, що на спірну земельну ділянку також надано заяву ТОВ "Колос Полісся" про передачу її в оренду, у задоволенні якої відмовлено рішенням №92 від 16.02.2021. Окрім того, вказує, що 06.04.2021 спірна земельна ділянка включена до переліку земельних ділянок комунальної власності для продажу права оренди на земельних торгах у формі аукціону окремими лотами, визначено виконавця майбутніх торгів та визначено умови проведення аукціону.

Окрім того, у відзиві відповідач просить залучити до участі у справі в якості третьої особи ТОВ "Колос Полісся".

Відповідь на відзив надійшла до суду 28.04.2021.

Розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи (у письмовому провадженні), з особливостями, визначеними статтями 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, позовну заяву та відзив, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх наявними в матеріалах справи і дослідженими доказами, суд дійшов наступних висновків.

Згідно з ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Щодо викладеного у п. 2 відзиву на позовну заяву прохання відповідача залучити до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ТОВ "Колос Полісся", суд зазначає наступне.

Згідно приписів ч.2 ст. 49 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Разом з тим, як вбачається з копії рішення третьої сесії 8 скликання Високівської сільської ради Житомирського району Житомирської області, ТОВ "Колос Полісся" відмовлено у передачі в оренду не витребуваних земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, зокрема, щодо земельної ділянки кадастровим номер 1825682000:01:000:0047.

Отже, рішення у справі не вплине на права та обов`язків ТОВ "Колос Полісся", а тому відсутні підстави для залучення його до участі у справі в якості третьої особи.

Щодо спору по суті.

Перш за все суд, вважає за необхідне відмітити, що позивач у позовній заяві помилково вказує, що звернувся до відповідача із заявою про надання дозволу ОСОБА_2 (засновнику позивача) на розроблення проекту землеустрою, зокрема, щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 1825682000:01:000:0047) у власність, оскільки з матеріалів адміністративної справи вбачається, що на ім`я голови Високівської сільської ради було подано заяву у якій вказано: "прошу надати дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою, щодо витребування земельних часток (паїв) попередньо площею 5,16 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території села Осники Високівської сільської ради Черняхівського району Житомирської області. Додаток: перелік земельних ділянок; виписка з Єдиного Державного реєстру". Заява зареєстрована 26.01.2021 за вх. №33.

Серед земельних ділянок вказано, зокрема земельну ділянку за кадастровим номером 1825682000:01:000:0047 площею 2,5706га.

До заяви додано копію виписки є ЄДРПОУ щодо Фермерського господарства "Анна-Анастасія".

Рішенням третьої сесії VIII скликання Високівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 16 лютого 2021 року №91 вирішено відмовити Фермерському господарству " Анна-Анастасія " в погодженні надання дозволу на виготовлення технічної документації щодо невитребуваних земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, зокрема, земельної ділянка площею 2,5706 га кадастровий номер 1825682000:01:000:0047 у зв`язку з тим, що: "на вказану земельну ділянку необхідно виготовити ряд документів, а саме: агрохімічний паспорт, витяг з нормативної грошової оцінки, укласти договір з виконавцем земельних торгів про підготовку лотів про продажу права оренди на земельних торгах (аукціоні) та проведення земельних торгів (аукціону) з подальшим включенням її до переліку земельних ділянок комунальної власності призначених для продажу права оренди на земельних торгах у формі аукціону окремими лотами".

Вважаючи свої права та інтереси порушеними, позивач звернувся до суду.

Частиною 1 ст. 116 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Цією ж статтею передбачено, що набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Пунктами а , б ч.1 ст.12 Земельного кодексу України визначено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.

Згідно з ч.1 ст.122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Відповідно до частини другої статті 2 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон), місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Статтею 143 Конституції України передбачено, що територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності.

Відповідно до п.34 ч.1 ст.26 Закону, виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно з ч.1 ст.46 Закону, сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Частиною 1 ст.47 Закону визначено, що постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.

Відповідно до ч.1-3 ст.59 Закону, рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Рішення ради приймаються відкритим поіменним голосуванням, окрім випадків, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26, пунктами 1, 29 і 31 статті 43 та статтями 55, 56 цього Закону, в яких рішення приймаються таємним голосуванням.

З матеріалів адміністративної справи вбачається, що відповідачем було прийнято рішення про відмову у наданні дозволу на виготовлення технічної документації щодо невитребуваних земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, зокрема, земельної ділянка площею 2,5706га кадастровий номер 1825682000:01:000:0047 у зв`язку з тим, що: "на вказану земельну ділянку необхідно виготовити ряд документів, а саме: агрохімічний паспорт, витяг з нормативної грошової оцінки, укласти договір з виконавцем земельних торгів про підготовку лотів про продажу права оренди на земельних торгах (аукціоні) та проведення земельних торгів (аукціону) з подальшим включенням її до переліку земельних ділянок комунальної власності призначених для продажу права оренди на земельних торгах у формі аукціону окремими лотами".

Дослідивши оскаржуване рішення, суд не бере до уваги викладене у відзиві твердження відповідача, що заява позивача від 26.01.2020 до відповідача не підписана ФГ "Анна-Анастасія", а до заяви від 26.10.2020 не додано документів, що підтверджують досвід роботи в сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі, оскільки це не було підставою для відмови у задоволення заяви позивача від 26.01.2021 за вх. №33.

Окрім того, судом не досліджується в межах даного позовного провадження та не надається оцінка правомірності рішення відповідача №92 від 16.02.2021 щодо ТОВ "Колос Полісся", оскільки воно не є предметом спору.

Разом з тим, зі змісту заяви позивача, що зареєстрована відповідачем 26.01.2021 за вх. №33, вбачається, що позивач, звертаючись до відповідача, мав на меті отримати дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою, щодо витребування земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Частиною 1 статті 122 ЗК України встановлено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Статтею 123 ЗК України визначено порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування тоді як статті 118 ЗК України на яку посилається у відзиві відповідач, визначає порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами.

Частиною 6. ст. 79-1 ЗК України, формування земельних ділянок шляхом поділу та об`єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.

Частиною 1 статті 123 ЗК України визначено, що надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:

надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;

формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

З наведених положень Земельного кодексу України вбачається, що у разі зміни меж земельної ділянки яка зареєстрована в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою.

Відповідно до ч.3 ст.123 Кодексу, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Приписами ч. 14. ст. 123 ЗК України визначено, що підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Зміна типу акціонерного товариства або перетворення акціонерного товариства в інше господарське товариство не є підставою для відмови у затвердженні проекту землеустрою або технічної документації із землеустрою.

Таким чином, ст.123 Земельного кодексу України, передбачає виключний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою.

Однак, відмовляючи у задоволенні заяви позивача, відповідач зазначив, що на спірну земельну ділянку необхідно виготовити ряд документів, а саме: агрохімічний паспорт, витяг з нормативної грошової оцінки, укласти договір з виконавцем земельних торгів про підготовку лотів про продажу права оренди на земельних торгах (аукціоні) та проведення земельних торгів (аукціону) з подальшим включенням її до переліку земельних ділянок комунальної власності призначених для продажу права оренди на земельних торгах у формі аукціону окремими лотами".

Отже відповідач відмовив позивачу не з підстав, передбачених ч.3 ст.123 ЗК України, тобто не у спосіб, визначений чинним, на дату виникнення спірних правовідносин, законодавством України.

Суд не бере до уваги твердження позивача про те, що відповідач повинен був надати час позивачу для усунення виявлених у документах недоліків, оскільки як встановлено під час розгляду адміністративної справи, документи щодо спірної земельної ділянки, про які вказує у рішенні №91 від 16.02.2021 відповідач, не є документами, необхідність надання яких визначена у ст. 123 ЗК України, окрім того, позивач просив надати дозвіл на розроблення проекту землеусстрою щодо невитребуваних земельних часток (паїв), а не затвердити, технічну документацію із землеустрою, а тому й підстави для їх надання відсутні.

Окрім того, звертаючись до відповідача із заявою щодо спірної земельної ділянки, позивач не вказував на те, що має на меті її отримання шляхом аукціону.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та визнати протиправним і скасувати Рішення третьої сесії VIII скликання Високівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 16 лютого 2021 року №91 в частині відмови Фермерському господарству " Анна-Анастасія " в погодженні надання дозволу на виготовлення технічної документації щодо невитребуваних земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, зокрема, земельної ділянка площею 2,5706 га кадастровий номер 1825682000:01:000:0047.

Разом з тим, як вірно відмітив у відзиві відповідач, задоволення позову шляхом зобов`язання відповідача прийняти рішення про задоволення заяви позивача від 26.01.2021 за вх. №33 є втручанням в дискреційні повноваження Високівської сільської ради Житомирського району Житомирської області.

Однак, з метою захисту порушеного права позивача, суд вважає за необхідне зобов`язати відповідача повторно розглянути заяву позивача та прийняти рішення у відповідності до вимог Земельного кодексу України.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

При зверненні до суду з адміністративним позовом позивачем сплачений судовий збір у розмірі 2270,00 грн

У зв`язку із частковим задоволенням позовних вимог та сплатою судового збору за одну позовну вимогу немайнового характеру, суд дійшов висновку, що судові витрати, понесені позивачем, належать відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача у повному розмірі.

Керуючись статтями 9, 72-77, 90, 242-246, 255, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позовну заяву Фермерського господарства "Анна-Анастасія" (вул. Будьонного, 48, с.Осники, Черняхівський район, Житомирська область,12342, код ЄДРПОУ 42715200) до Високівської сільської ради Черняхівського району Житомирської області (вул. Чеська, 46, с.Високе, Черняхівський район, Житомирська область,12341, код ЄДРПОУ 04344191), - задовольнити частково.

Визнати протиправним і скасувати Рішення третьої сесії VIII скликання Високівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 16 лютого 2021 року №91 в частині відмови Фермерському господарству " Анна-Анастасія " в погодженні надання дозволу на виготовлення технічної документації щодо невитребуваних земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва щодо земельної ділянка площею 2,5706га кадастровий номер 1825682000:01:000:0047.

Зобов`язати Високівську сільську раду Черняхівського району Житомирської області повторно розглянути заяву Фермерського господарства "Анна-Анастасія" за вх. №33 від 26.01.2021 та прийняти рішення у відповідності до вимог Земельного кодексу України та з урахуванням висновків суду.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Високівської сільської ради Черняхівського району Житомирської області на користь Фермерського господарства "Анна-Анастасія" документально підтверджені судові витрати у сумі 2270 ( дві тисячі двісті сімдесят ) гривень 00 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Лавренчук

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.06.2021
Оприлюднено11.06.2021
Номер документу97524257
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/2887/21

Ухвала від 07.09.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 28.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 12.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Рішення від 08.06.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 01.03.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні