ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
07 червня 2021 року о/об 17 год. 05 хв.Справа № 280/3208/21 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новіковій Д.А., розглянувши у місті Запоріжжі за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСОЙЛТРЕЙД (69041, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Таганська, буд.16; код ЄДРПОУ 38229281)
до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ ВП 44118663)
про визнання протиправним та скасування акту опису майна, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСОЙЛТРЕЙД (надалі - позивач ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД ) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (надалі - відповідач, ГУ ДПС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд 1) визнати протиправним та скасувати Акт опису майна №56 від 14.02.2019 (нежитлових приміщень, реєстраційний номер 83434923101, 83506523101, 83533423101, 83557823101, що знаходяться за адресою АДРЕСА_1 ), складений Головним управлінням ДФС у Запорізькій області; 2) зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області звільнити з податкової застави майно, що включене до Акта опису майна №56 від 14.02.2019 та виключити таку заставу шляхом подання заяви про припинення обтяження і виключення запису про реєстрацію обтяження з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про податкову заставу.
У позовній заяві зазначено наступне. У зв`язку з тим, що ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД не отримувало акт опису майна у податкову заставу, 05.04.2021 на адресу ГУ ДПС у Запорізькій області було скеровано адвокатський запит. 13.04.2021 ГУ ДПС у Запорізькій області на адвокатський запит надало копію рішення №112 про опис майна у податкову заставу яке прийняте 14.02.2019 уповноваженою особою ГУ ДФС у Запорізькій області Косенко І.В. та акт №56 опису майна від 14.02.2019 складений податковим керуючим ОСОБА_1 . Дії податкового керуючого ОСОБА_1 , щодо складання акту №56 опису майна від 14.02.2019 є протиправними. Станом на дату прийняття рішення №112 про опис майна у податкову заставу та складання акту №56 опису майна від 14.02.2019 ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД мало податковий борг у розмірі 79268,86 грн. ТОВ ТРАНСОИЛТРЕЙД постійно погашає борги зі сплати податків та сплачує штрафні санкції за несвоєчасну сплату податків. Акт №56 опису майна від 14.02.2019 є незаконним та протиправним у зв`язку з тим, що підчас його складання податковим керуючим було порушено норми діючого законодавства, щодо порядку його складання. Відповідно до вказаного акту в податкову заставу було включено чотири майнові об`єкти, що належать ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД а саме: нежитлове приміщення X літ.А-14, А1, А2 реєстраційний номер 83434923101, адреса АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення XI літ.А1, а2 реєстраційний номер 83506523101, адреса АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення №170 літ.А1, реєстраційний номер 83533423101, адреса АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення №170а літ.А1, реєстраційний номер 83557823101, адреса АДРЕСА_1 . Загальна площа нежитлових приміщень, що було описано у податкову заставу складає 1103,2 (кв.м.), балансова вартість чотирьох об`єктів складає 3800000 (три мільйони вісімсот тисяч) гривень. В порушення вимог законодавства при складанні акту №56 опису майна від 14.02.2019 податковий керуючий ОСОБА_1 , не визначила балансову вартість об`єктів, які було описано у податкову заставу. Також податковим керуючим не було взято до уваги, що об`єкти які обули описані у податкову заставу є подільними, мають окремі реєстраційні номери, а тому можуть бути реалізовані окремо одне від одного. Порушуючи вимоги, щодо оцінки мана на яке накладається податкова застава, податковим керуючим безпідставно описано майно у податкову заставу балансова вартість якого значно перевищує суму податкового боргу платника податків. Акт опису майна у податкову заставу складено у відсутності платника податків та без залучення понятих. Станом на 16.04.2021 недоїмка зі сплати податку на додану вартість складає 40347,63 грн., недоїмка по сплаті податку на прибуток приватних підприємств становить 38088,86 грн., загальна заборгованість складає 78436,49 грн.
Позивач підтримав позовну заяву.
Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено наступне. Станом на 12.05.2021 по ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД (код за ЄДРПОУ 38229281) наявний податковий борг на суму 94538,13 грн. Податкова вимога сформована та направлена платнику податків 11.06.2014. З метою опису майна у податкову заставу, 11.02.2019 було здійснено вихід за юридичною адресою ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД . В результаті перевірки місцезнаходження майна та офісу підприємства не встановлено. За юридичною адресою, а саме АДРЕСА_1 знаходиться житловий багатоквартирний будинок. Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД (код за ЄДРПОУ 38229281) наявне майно. Опис майна може бути проведено за інформацією, документами і матеріалами державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності та їх посадових осіб, які забезпечують ведення відповідних державних реєстрів (кадастрів). У зв`язку з відсутністю інформації про балансову вартість в інформаційній довідці з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД майно описано в повному обсязі. Таким чином, актом №56 від 14.02.2019 податковим керуючим ОСОБА_1 , на підставі рішення уповноваженої особи ГУ ДФС у Запорізькій області від 14.02.2019 за №112 у присутності двох понятих, було описано майно, а саме: нежитлове приміщення, X літ.А-14, А1, А2 реєстраційний номер 83434923101 адреса АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення, XI літ.А1, а2 реєстраційний номер 83506523101, адреса АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення, №170 літ.А1 реєстраційний номер 83533423101, адреса АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення, №170а літ.А1 реєстраційний номер 83557823101, адреса АДРЕСА_1 . ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД код ЄДРПОУ 38229281 було надіслано лист від 14.02.2019 з документами, який було повернуто за закінченням терміну зберігання 15.03.2019: Акт №56 опису майна від 14.02.2019 з доказами направлення; Рішення №112 про опис майна у податкову заставу від 14.02.2019. Враховуючи вищевикладене, Акт опису у податкову заставу майна ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД від 14.02.2019 є правомірним та складений ГУ ДПС у Запорізькій області із дотриманням вимог діючого законодавства.
Відповідач проти позовної заяви заперечував.
Ухвалою судді від 26.04.2021 в адміністративній справі відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) та без проведення судового засідання.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
Рішенням про опис майна у податкову заставу №112 від 14.02.2019 уповноважена особа Головного управління ДФС у Запорізькій області Косенко Ірина Володимирівна посилаючись на ст.89 Податкового кодексу України вирішила здійснити опис майна, що перебуває у власності (господарському віданні або оперативному управлінні) платника податків - ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД (ЄДРПОУ 38229281).
Відповідачем не надано до суду інтегровану картку по ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД щодо наявності у ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД на день винесення відповідачем Рішення про опис майна у податкову заставу №112 від 14.02.2019 податкового боргу.
У складеному 14.02.2019 податковим керуючим ОСОБА_1 . Акті опису майна №56 зазначено, що на підставі Рішення уповноваженої особи ГУ ДФС у Запорізькій області №112 від 14.02.2019 та Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, єдиного реєстру заборони відчуження об`єктів нерухомого майна проведено опис майна: 1) нежитлове приміщення, X літ.А-14, А1, А2 реєстраційний номер 83434923101, адреса АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення, XI літ.А1, а2 реєстраційний номер 83506523101, адреса АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення №170 літ.А1, реєстраційний номер 83533423101, адреса АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення №170а літ.А1, реєстраційний номер 83557823101, адреса АДРЕСА_1 . Усього на загальну суму 00 грн. 00 коп. (а.с.10, 47).
Судом досліджено: Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД ; Розпорядження голови районної адміністрації Запорізької міської ради по Ленінському району від 15.04.2016 за №257р Про присвоєння поштової адреси відокремленим нежитловим приміщенням по АДРЕСА_1 ; Фото майнового комплексу за адресою - АДРЕСА_1 ; Ухвалу Запорізького окружного адміністративного суду від 10.02.2021 про відкриття провадження в адміністративній справі №280/434/21 за позовом ГУ ДПС у Запорізькій області до ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі; інші матеріали справи.
У відповіді позивача на відзив відповідача на позовну заяву зазначено, зокрема: … 13.04.2021 року Позивачу за письмовим запитом було надано копію акту №56 опису майна від 14 лютого 2019 року, складений податковим керуючим ОСОБА_1 . Після отримання вказаного акту було встановлено, що до акту внесені відомості, які станом на 24.11.2020 року у ньому не містились, а з`явились вже після того як Позивач скерував на адресу Відповідача письмовий запит про надання копії вище вказаного акту з метою його подальшого оскарження. Вже після цього, невстановлена особа Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка має доступ до оригіналу акту внесла до нього недостовірні дані з приводу присутності понятих підчас його складання. У справі №280/434/21, яка розглядається Запорізьким окружним адміністративним судом за позовом Головного управління ДПС у Запорізькій області до ТОВ ТРАНСОЙЛТРЕЙД щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі, Позивач надав до суду акт №56 від 14 лютого 2019 року, який було завірено при наданні до суду 24.11.2020 року ОСОБА_3 , вказаний акт у цій справі не містить підписів понятих, в іншій частині змісту документу є ідентичним. … .
Відповідачем не спростоване зазначене у відповіді позивача на відзив відповідача на позовну заяву.
У матеріалах даної адміністративної справи №280/3208/21 перебувають дві копії Акту опису майна №56 від 14.02.2019, одна з яких підписана Іншими залученими особами ОСОБА_4 , ОСОБА_2 (а.с.10), а друга - ні (а.с.47).
Таким чином, суд погоджується з позивачем щодо існування обґрунтованого сумніву в оформленні відповідачем належним чином Акту опису майна №56 від 14.02.2019.
Відповідно до пп.19-1.1.22 п.19-1.1 ст.19 Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу: здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.
Згідно з п.87.2 ст.87 Податкового кодексу України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
У п.88.1 ст.88 Податкового кодексу України зазначено, що з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу.
Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення (п.88.2 ст.88 Податкового кодексу України).
Як зазначено у п.89.1 ст.89 Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин), право податкової застави виникає у разі: 89.1.1 несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку; 89.1.2 несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу. (…).
Згідно з п.89.2 ст.89 Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) з урахуванням положень цієї статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому. У разі якщо балансова вартість майна, на яке поширюється податкова застава, є меншою ніж сума податкового боргу платника податків, право податкової застави поширюється на таке майно. У разі якщо балансова вартість такого майна не визначена, його опис здійснюється за результатами оцінки, яка проводиться відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні". (…).
Відповідно до п.89.3 ст.89 Податкового кодексу України майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, яке пред`являється платнику податків, що має податковий борг. Акт опису майна, на яке поширюється право податкової застави, складається податковим керуючим у порядку та за формою, що затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Відмова платника податків від підписання акта опису майна, на яке поширюється право податкової застави, не звільняє такого платника податків від поширення права податкової застави на описане майно. У такому випадку опис здійснюється у присутності не менш як двох понятих.
У разі якщо платник податків не допускає податкового керуючого для здійснення опису майна такого платника податків у податкову заставу та/або не подає документів, необхідних для такого опису, податковий керуючий складає акт відмови платника податків від опису майна у податкову заставу. Контролюючий орган звертається до суду щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків, заборону відчуження таким платником податків майна та зобов`язання такого платника податків допустити податкового керуючого для опису майна у податкову заставу. Зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків та заборона відчуження таким платником податків майна діють до дня складення акта опису майна платника податків у податкову заставу податковим керуючим або акта про відсутність майна, що може бути описано у податкову заставу, або погашення податкового боргу в повному обсязі. Податковий керуючий не пізніше робочого дня, що настає за днем складення цих актів, зобов`язаний надіслати банкам, іншим фінансовим установам, а також платнику податків рішення про складення актів, яке є підставою для поновлення видаткових операцій та скасування заборони на відчуження майна (п.89.4 ст.89 Податкового кодексу України).
Контролюючий орган зобов`язаний безоплатно зареєструвати податкову заставу у відповідному державному реєстрі (п.89.8 ст.89 Податкового кодексу України).
Як зазначено у п.1 розділу ІІ Порядку застосування податкової застави податковими органами , затвердженого 16.06.2017 наказом Міністерства фінансів України №586, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.07.2017 за №859/30727 (надалі - Порядок застосування податкової застави податковими органами ), опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення про опис майна у податкову заставу (додаток 1), яке приймається керівником податкового органу (його заступником або уповноваженою особою). Рішення про опис майна у податкову заставу надається платнику податків, що має податковий борг.
Відповідно до п.2 розділу ІІ Порядку застосування податкової застави податковими органами майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису майна (додаток 2). Акти опису майна реєструються у журналі реєстрації актів опису майна у податкову заставу (додаток 3). Повноваження щодо опису майна платника податків, що має податковий борг, покладаються на податкового керуючого.
Згідно з п.3 розділу ІІ Порядку застосування податкової застави податковими органами (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) відмова платника податків від підписання акта опису майна, на яке поширюється право податкової застави, не звільняє такого платника податків від поширення права податкової застави на описане майно. У такому разі опис здійснюється у присутності не менш як двох понятих. Понятими не можуть бути працівники контролюючих органів або правоохоронних органів, а також інші особи, участь яких як понятих обмежується Законом України Про виконавче провадження .
З огляду на матеріали справи, суд вважає, що Акт опису майна №56 від 14.02.2019 не містить: підпису, ініціалів та прізвища представника платника податків; підпису, ініціалів та прізвища інших залучених осіб (понятих).
Відповідачем не надано до суду доказів: надання позивачу Рішення про опис майна у податкову заставу №112 від 14.02.2019; відмови платника податків від підписання акта опису майна, на яке поширюється право податкової застави; здійснення опису майна у присутності не менш як двох понятих.
До акта опису насамперед включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу (п.5 розділу ІІ Порядку застосування податкової застави податковими органами ).
У загальному розумінні ліквідність - це здатність цінностей легко перетворюватись на гроші, тобто абсолютно ліквідні засоби або здатність підприємства за будь-яких умов перетворювати свої активи (в тому числі і майно) в гроші без втрати своєї ринкової вартості, можливість трансформації саме оборотних активів як найбільш мобільної частини майна.
Жодних доказів ліквідності майна, вказаного 14.02.2019 податковим керуючим ОСОБА_1 в Акті опису майна №56, відповідачем до суду не надано.
Відповідно до п.4 розділу ІІ Порядку застосування податкової застави податковими органами у разі якщо платник податків не допускає податкового керуючого для здійснення опису майна такого платника податків у податкову заставу та/або не подає документів, необхідних для такого опису (окрім особливостей, передбачених розділом III цього Порядку), складається акт відмови платника податків від опису майна у податкову заставу (додаток 4). У такому разі контролюючий орган звертається до суду щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків, заборони відчуження таким платником податків майна та зобов`язання такого платника податків допустити податкового керуючого для опису майна у податкову заставу. У разі прийняття судом рішення щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків, заборони відчуження таким платником податків майна та зобов`язання такого платника податків допустити податкового керуючого для опису майна у податкову заставу його копія надсилається (надається) контролюючим органом банкам та іншим фінансовим установам, а також платнику податків. (…).
Відповідачем не надано до суду доказів здійснення заходів, передбачених п.4 розділу ІІ Порядку застосування податкової застави податковими органами , п.89.4 ст.89 Податкового кодексу України відповідач не здійснив.
Як зазначено у п.6 розділу ІІ Порядку застосування податкової застави податковими органами , у разі якщо балансову вартість такого майна не визначено, його опис здійснюється за результатами оцінки, яка проводиться відповідно до Закону України Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні .
В Акті опису майна №56 від 14.02.2019 зазначено вартість майна 00 грн. 00 коп. Звідси, відповідачем не здійснено опис майна за результатами оцінки, яка проводиться відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".
Таким чином, податковим керуючим при складанні 14.02.2019 Акту опису майна №56 порушені наведені приписи Податкового кодексу України та Порядку застосування податкової застави податковими органами , у зв`язку з чим дії відповідача щодо опису майна є протиправними, а Акт опису майна №56 від 14.02.2019 (оскільки він впливає на права та інтереси позивача) є протиправним і підлягає скасуванню.
У постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 27.05.2021 у справі №819/2347/17 (адміністративне провадження №К/9901/65183/18) зазначено: … Колегія суддів зазначає, що акт опису майна у податкову заставу є індивідуальним актом, який створює відповідні правові наслідки для особи та з урахуванням положень частини першої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України є рішенням суб`єкта владних повноважень, яке може бути оскаржене до адміністративного суду в порядку встановленому Кодексом адміністративного судочинства України. Крім того, колегія суддів зазначає, що питання правомірності дій контролюючих органів при прийнятті таких актів та власне - прийняття/затвердження актів опису майна у податкову заставу, неодноразово було предметом розгляду адміністративними судами України. … .
Згідно з п.93.1 ст.93 Податкового кодексу України майно платника податків звільняється з податкової застави з дня: 93.1.1. отримання контролюючим органом підтвердження повного погашення суми податкового боргу та/або розстрочених (відстрочених) грошових зобов`язань та процентів за користування розстроченням (відстроченням) в установленому законодавством порядку; 93.1.2. визнання податкового боргу безнадійним; 93.1.3. набрання законної сили відповідним рішенням суду про припинення податкової застави у межах процедур, визначених законодавством з питань банкрутства; 93.1.4. отримання платником податків внаслідок проведення процедури адміністративного або судового оскарження або в інших випадках, передбачених статтею 55 цього Кодексу, рішення відповідного органу про визнання протиправними та/або скасування раніше прийнятих рішень щодо нарахування суми грошового зобов`язання. 93.1.6. отримання платником податків згоди контролюючого органу на відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, відповідно до статті 92 цього Кодексу.
Відповідно до п.93.2 ст.93 Податкового кодексу України підставою для звільнення майна платника податків з-під податкової застави та її виключення з відповідних державних реєстрів є відповідний документ, що засвідчує закінчення будь-якої з подій, визначених пунктом 93.1 цієї статті.
На думку суду, позовна вимога щодо: зобов`язання ГУ ДПС у Запорізькій області звільнити з податкової застави майно, що включене до Акта опису майна №56 від 14.02.2019 та виключити таку заставу шляхом подання заяви про припинення обтяження і виключення запису про реєстрацію обтяження з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про податкову заставу - є передчасною, оскільки не встановлена протиправна бездіяльність відповідача щодо не вжиття зазначених заходів, а, отже, задоволенню не підлягає.
У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).
Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З огляду на викладене вище, позовні вимоги позивача є частково обґрунтованими і підлягають частковому задоволенню. Доводи позивача та відповідача частково не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
Оскільки відповідачем у справі було ГУ ДПС у Запорізькій області, то з нього мають бути стягнуті на користь позивача понесені ним судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у сумі 2270 грн. 00 коп.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСОЙЛТРЕЙД (69041, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Таганська, буд.16; код ЄДРПОУ 38229281) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ ВП 44118663) про визнання протиправним та скасування акту опису майна, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати Акт опису майна №56 від 14.02.2019 (нежитлових приміщень, реєстраційний номер 83434923101, 83506523101, 83533423101, 83557823101, що знаходяться за адресою АДРЕСА_1 ), складений Головним управлінням ДФС у Запорізькій області.
В іншій частині позовної заяви відмовити.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСОЙЛТРЕЙД (69041, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Таганська, буд.16; код ЄДРПОУ 38229281) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ ВП 44118663) судові витрати у вигляді сплаченого позивачем судового збору в сумі 2270 грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга може бути подана до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд.
Рішення виготовлено у повному обсязі 07.06.2021.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2021 |
Оприлюднено | 11.06.2021 |
Номер документу | 97524689 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні