Рішення
від 08.06.2021 по справі 300/960/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"08" червня 2021 р. справа № 300/960/20

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі:

судді Біньковської Н.В.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС в Івано-Франківській області до державного підприємства "Рогатинське лісове господарство" про стягнення боргу в сумі 1253849,03 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Головне управління ДПС в Івано-Франківській області звернулося до суду з адміністративним позовом до ДП "Рогатинське лісове господарство" про стягнення боргу в сумі 1253849,03 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані наявністю у відповідача заборгованості в загальній сумі 1253849,03 грн., яка виникла в результаті несплати самостійно задекларованих та донарахованих сум з податку на додану вартість в сумі 622529,94 грн., рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в розмірі 630212,98 грн., та земельного податку в сумі 1106,11 грн.

Відповідач правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався.

Процесуальні строки в цій справі продовжені в силу дії пункту 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України.

З 17.08.2020 по 29.09.2020 та з 08.02.2021 по 10.03.2021 головуючий суддя у справі перебувала у відпустці та на листку непрацездатності.

Заяв про розгляд справи з викликом сторін суду не надходило. У відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглянув справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін за наявними в справі матеріалами.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, дослідивши в сукупності письмові докази, суд встановив наступне.

ДП "Рогатинське лісове господарство" перебуває на обліку в контролюючому органі як платник податків, що покладає на нього обов'язок сплачувати в установленому законодавством порядку податки і збори.

Згідно частини 1 статті 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до пункту 6.1 статті 6 Податкового кодексу України (надалі також - ПК України) податком є обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу. В Україні встановлюються загальнодержавні та місцеві податки та збори (пункт 8.1 статті 8 ПК України).

До загальнодержавних належать податки та збори, що встановлені цим Кодексом і є обов'язковими до сплати на усій території України, крім випадків, передбачених цим Кодексом (пункт 8.2 статті 8 ПК України).

Відповідно до підпункту 9.1.3, 9.1.6 пункту 9.1 статті 9 Податкового кодексу України до загальнодержавних податків належить податок на додану вартість та рентна плата.

До місцевих належать податки та збори, що встановлені відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, визначених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних, міських рад та рад об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, у межах їх повноважень і є обов`язковими до сплати на території відповідних територіальних громад (пункт 8.3 статті 8 ПК України).

Підпункт 10.1.1. пункту 10.1. статті 10 Податкового кодексу України до місцевих податків відносить, зокрема, податок на майно.

Податок на майно складається, серед іншого, з плати за землю (підпункт 265.1.3. пункту 265.1. статті 265 ПК України).

За визначенням, наведеним у підпункті 14.1.147. пункту 14.1. статті 14 ПК України, плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

За змістом підпункту 16.1.4. пункту 16.1. статті 16 ПК України платники податків зобов`язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи, що, у відповідності до статті 36 Кодексу, є податковим обов`язком. Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком, збором та є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.

Підстави припинення податкового обов`язку, крім його виконання, визначені пунктом 37.3. статті 37 ПК України.

Згідно пункту 38.1. статті 38 ПК України виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.

Пунктом 38.2. статті 38 Податкового кодексу України визначено, що сплата податку та збору здійснюється платником податку безпосередньо, а у випадках, передбачених податковим законодавством, - податковим агентом, або представником платника податку.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Підпунктом 14.1.178 пункту 14.1 статті 14 Кодексу передбачено, що податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу.

Згідно із статтею 203 ПК України, податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Пунктом 256.1 статті 256 ПК України передбачено, що платниками рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів є лісокористувачі - юридичні особи, їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, що не мають статусу юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, які отримують доходи з джерел їх походження з України або виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, фізичні особи (крім фізичних осіб, які мають право безоплатно без видачі спеціального дозволу використовувати лісові ресурси відповідно до лісового законодавства), а також фізичні особи - підприємці, які здійснюють спеціальне використання лісових ресурсів на підставі спеціального дозволу (лісорубного квитка або лісового квитка) або відповідно до умов договору довгострокового тимчасового користування лісами.

Згідно пунктів 257.2 та 257.5 статті 257 ПК України платники рентної плати самостійно обчислюють суму податкових зобов'язань з рентної плати.

Сума податкових зобов'язань з рентної плати, визначена у податковій декларації за податковий (звітний) період, сплачується платником до бюджету протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання такої податкової декларації.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів сплачується лісокористувачами щокварталу рівними частинами від суми рентної плати, зазначеної в спеціальних дозволах, виданих у відповідному календарному році, крім сум рентної плати, сплачених відповідно до підпунктів "а" і "б" підпункту 256.11.6 пункту 256.11 статті 256 цього Кодексу.

Відповідно до статті 269 Податкового кодексу України платниками земельного податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.

Пунктом 286.2 статті 286 ПК України встановлено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму плати за землю щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.

Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов`язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (пункт 286.3 статті 286 Податкового кодексу України).

Податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (пункт 287.3 статті 287 ПК України).

Як слідує із матеріалів справи, згідно довідки Головного управління ДПС в Івано-Франківській області від 12.03.2020 та інтегрованої картки платника загальна сума заборгованості відповідача з податку на додану вартість, рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів та земельного податку становить 1253849,03 грн. (а.с.15, 52-54 ).

Судом встановлено, що за ДП Рогатинське лісове господарство обліковується заборгованість з податку на додану вартість в розмірі 563776,06 грн., яка виникла в результаті несплати самостійно задекларованих відповідачем сум податку за податковими деклараціями з податку на додану вартість за листопад 2019 року №9305898927 від 19.12.2019 в сумі 43026,06 грн. (а.с.52), за грудень 2019 року №9331987588 від 20.01.2020 в сумі 285390 грн., за січень 2020 року №9029047754 від 19.02.2020 в сумі 233377 грн., а також уточнюючим розрахунком за грудень 2019 року №9029109747 від 19.02.2020 в сумі 1983 грн. (а.с.28).

Також суд встановив, що за ДП Рогатинське лісове господарство обліковується заборгованість з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів, яке виникло в результаті несплати самостійно задекларованих сум за 4 квартал 2019 в розмірі 630212,98 грн., а саме:

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування на суму 103057 грн. згідно розрахунку №2 від 04.02.2020 (а.с. 32),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування на суму 271372,23 грн. згідно розрахунку №1 від 04.02.2020 на суму 272080 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 707,77 грн., сума до стягнення становить 271372,23 грн.) (а.с.33, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 19273 грн., згідно розрахунку №16 від 05.02.2020 (а.с.34),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 4651,28 грн., згідно розрахунку №8 від 04.02.2020 на суму 5013 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 361,72 грн., сума до стягнення становить 4651,28 грн.) (а.с.35, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 4606,9 грн., згідно розрахунку №13 від 05.02.2020 на суму 4612 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 5,1 грн., сума до стягнення становить 4606,9 грн.) (а.с.36, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 10673,16 грн., згідно розрахунку №11 від 04.02.2020 на суму 10799 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 125,84 грн., сума до стягнення становить 10673,16 грн.) (а.с.37, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 26102,42 грн., згідно розрахунку №9 від 04.02.2020 на суму 26356 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 253,58 грн., сума до стягнення становить 26102,42 грн.) (а.с.38, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 4425,96 грн., згідно розрахунку №3 від 04.02.2020 на суму 4613 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 187,04 грн., сума до стягнення становить 4425,96 грн.) (а.с.39, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 4498,00 грн., згідно розрахунку №10 від 04.02.2020 на суму 4498,00 грн. (а.с.40),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 46124,08 грн., згідно розрахунку №7 від 04.02.2020 на суму 46707 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 582,92 грн., сума до стягнення становить 46124,08 грн.) (а.с.41, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 12299,37 грн., який виник в результаті несплати самостійно задекларованих сум згідно розрахунку №12 від 05.02.2020 на суму 16612 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 4312,63 грн. сума до стягнення становить 12 299,37 грн.) (а.с.42, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 1288,87 грн., згідно розрахунку №1 від 04.02.2020 на суму 1612 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 323,13 грн. сума до стягнення становить 1288,87 грн.) (а.с.43, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 19904 грн., згідно розрахунку №15 від 05.02.2020 на суму 8194 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 49 грн. сума до стягнення становить 8145 грн.) (а.с. 44) та розрахунку №14 від 05.02.2020 на суму 11759 грн. (а.с.45, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 44949,92 грн., згідно розрахунку №4 від 04.02.2020 на суму 44953 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 3,08 грн. сума до стягнення становить 44949,92 грн.) (а.с.46, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 14321,96 грн., згідно розрахунку № 5 від 04.02.2020 на суму 14466 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 144,04 грн. сума до стягнення становить 14321,96 грн.) (а.с.47, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 28817,02 грн., згідно розрахунку №2 від 04.02.2020 на суму 28955 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 137,98 грн. сума до стягнення становить 28817,02 грн.) (а.с.48, 52-54),

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на суму 13847,81 грн., згідно розрахунку №6 від 04.02.2020 на суму 13932 грн. (враховуючи часткове погашення в розмірі 84 грн. сума до стягнення становить 13847,81 грн.) (а.с.49, 52-54).

Як слідує із матеріалів справи, відповідачем подано позивачу податкову декларацію з плати за землю за 2020, в якій самостійно розраховано розмір вказаного грошового зобов'язання в сумі 94698,41 грн. за рік (а.с.50).

Загальна сума заборгованості за платежем земельний податок з юридичних осіб станом на 12.03.2020, як зазначає позивач і підтверджує довідкою про борг та інтегрованою карткою платника податку становить 1106,11 грн. (а.с.15, 53).

У відповідності до приписів п.56.11 ст.56 ПК України податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків, не підлягає оскарженню.

Таким чином, самостійно визначені відповідачем податкові зобов`язання з вказаних платежів є узгодженими з дня подання декларацій.

Відповідно до підпункту 20.1.19. пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи наділені правом застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Відповідно до пункту 57.3 статті 57 ПК України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 ПК України, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Судом встановлено, що до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції на підставі податкових повідомлень-рішень: №0013275104 від 28.01.2020 про донарахування штрафних (фінансових) санкцій на суму 17452,54 грн., згідно із актом камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних №279/09-19-51-04/22192916 від 22.01.2020 (а.с.21, 24); №0049925104 від 12.02.2020 про донарахування штрафних (фінансових) санкцій на суму 2000 грн., відповідно до акту камеральної перевірки про порушення правил сплати (перерахування) податків, зборів №573/09-19-51-04/22192916 від 10.02.2020 (а.с.17, 20); №0049895104 від 12.02.2020 про донарахування штрафних (фінансових) санкцій на суму 39242,34 грн., згідно із актом камеральної перевірки про порушення правил сплати (перерахування) податків, зборів №573/09-19-51-04/2211192916 від 10.02.2020 (а.с.18, 20).

Крім того, в уточнюючому розрахунку за грудень 2019 року №9029109747 від 19.02.2020 позивачем самостійно визначено штрафні (фінансові) санкції в сумі 59,0 грн. (а.с.22).

Загальна сума штрафних (фінансових) санкцій складає 58753,88 грн. Вказані податкові повідомлення-рішення відповідачем отримані в день їх прийняття та не оскаржені.

Отже, сума податкових зобов'язань визначена наведеними вище податковими повідомленнями-рішеннями є узгодженою.

Згідно п.59.1, 59.5 ст.59 Кодексу у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення рішення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

11.10.2019 позивачем відповідачу надіслано податкову вимогу форми "Ю" за №127741-51 на суму 250442,85 грн., яка вручена відповідачу 28.10.2019, що підтверджується рекомендованим повідомлення про вручення поштового відправлення із відповідною відміткою поштового зв`язку (а.с. 16). На час розгляду справи податкова вимога є неоскаржена та невідкликана.

Підпунктом 14.1.156. пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України визначено, що податкове зобов'язання - це сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Відповідно до підпункту 14.1.175. пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що сума узгодженого податкового зобов`язання з податку на додану вартість, рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів, земельного податку, в загальному розмірі 1253849,03 грн., є податковим боргом відповідача, який ним не сплачено, а тому підлягає стягненню у судовому порядку.

Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості, що є предметом стягнення у цій справі відповідачем суду не надано.

Відповідно до пункту 95.1. статті 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно пункту 95.3. статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

За таких обставин суд приходить до висновку, що відповідач зобов'язаний погасити податковий борг в загальній сумі 1253849,03 грн. Наявність такого обов'язку у відповідача є визначальним для вирішення вказаного спору, крім того, цей обов'язок забезпечується статтею 67 Конституції України.

За змістом частини 2 статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Отже, судовий збір, сплачений позивачем у сумі 18807,74 грн. стягненню не підлягає.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а позов таким що підлягає до задоволення.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з розрахункових рахунків у банках, що обслуговують державне підприємство "Рогатинське лісове господарство" та за рахунок готівки, що йому належить, в дохід бюджету податковий борг в сумі 1253849,03 грн. (один мільйон двісті п'ятдесят три тисячі вісімсот сорок дев'ять гривень 03 копійки).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Відповідно до статей 255, 295, 297, підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до суду апеляційної інстанції через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Учасники справи:

позивач - Головне управління ДПС в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 43142559, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76018),

відповідач - Державне підприємство "Рогатинське лісове господарство" (код ЄДРПОУ 22192916, вул. Галицька, 13 А, с. Руда, Рогатинський район, Івано-Франківська область, 77024).

Суддя /підпис/ Біньковська Н.В.

Дата ухвалення рішення08.06.2021
Оприлюднено11.06.2021
Номер документу97524913
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/960/20

Рішення від 08.06.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 15.05.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні