Справа № 524/4675/20
Провадження №2/524/268/21
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19.05.2021 року Автозаводський районний суд м. Кременчука в складі:
головуючого - судді Предоляк О.С.
при секретарі судового засідання Яковлєвій К.В.,
за участю представників: позивача - Лазоренко С.М., представника відповідача - Костянецького А.Г.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Кременчуці в порядку спрощеного провадження цивільну справу за позовом Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області до ОСОБА_1 про стягнення безпідставно збережених коштів ,
В С Т А Н О В И В:
Кременчуцька міська рада Полтавської області звернулася до суду з позовом до ОСОБА_1 про стягнення безпідставно збережених коштів у розмірі орендної плати в сумі 254305,53 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач користувався земельною ділянкою, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 у період з 08.08.2017 року по 29.01.2018 року площею 1574 кв.м., у період з 30.01.2018 року по 11.04.2019 року площею 1229 кв.м., у період з 12.04.2019 року по 30.05.2019 року площею 1204 кв.м., у період з 31.05.2019 року по 01.08.2020 року площею 782 кв.м., проте плату за користування ділянкою у встановленому порядку не вносив, внаслідок чого Кременчуцька міська рада не отримала орендну плату у розмірі 254305,53 грн.
Ухвалою суду від 20.08.2020 року відкрито спрощене позовне провадження у справі.
27.10.2020 року відповідачем ОСОБА_1 подано відзив на позов. Зазначає, що позивачем при здійсненні розрахунку розміру безпідставно збережених коштів не застосовано понижуючий коефіцієнт 0,6 до нормативної грошової оцінки, встановлений рішенням Кременчуцької міської ради від 02.02.2016 р. Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради від 29.05.2012 р. Про розгляд протесту прокурора м. Кременчука від 23.01.2012 р. № 90-908вих12 на рішення Кременчуцької міської ради від 27.12.2011 р. Про внесення змін до рішення міської ради від 24.11.2009 р. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської області , що призвело до необґрунтованого завищення розміру заявлених вимог. Вказує, що позивач стверджує, що відповідач використовував земельні ділянки у період з 08.08.2017 року по 29.01.2018 року площею 1574 кв.м., у період з 30.01.2018 року по 11.04.2019 року площею 1229 кв.м., у період з 12.04.2019 року по 30.05.2019 року площею 1204 кв.м., у період з 31.05.2019 року по 01.08.2020 року площею 782 кв.м., проте належних доказів, що вказані земельні ділянки були сформовані та могли бути об`єктом цивільних прав у період за який проведений розрахунок безпідставно збережених коштів до позовної заяви не додано.
Крім того, Кременчуцькою міською радою безпідставно застосовано ставку орендної плати у розмірі 4 % від нормативної грошової оцінки землі, оскільки фактично нерухоме майно використовувалось для розміщення складу. Позивач при проведенні розрахунків повинен був виходити саме з фактичного виду використання земельної ділянки та застосувати відповідний коефіцієнт, який у відповідності до додатку до рішення міської ради від 21.04.2011 року для складських приміщень визначений у розмірі 3 %.
Також, спірні земельні ділянки не були сформовані та передані в користування саме з вини позивача, який в межах реалізації своїх самоврядних повноважень не розглядав питання, що стосуються зазначеної земельної ділянки, а систематично знімав їх з розгляду ради на доопрацювання.
12.11.2021 року представником Кременчуцької міської ради Полтавської області подано вдповідь на відзив. Зазначає, що земельна ділянка в АДРЕСА_1 , площею 1574 кв.м. є сформованою та їй присвоєно кадастровий № 5310436100:04:001:0057, що спростовує доводи відповідача, щодо не сформованості земельної ділянки.
Право орендної ділянки виникає на підставі відповідного договору з моменту державної реєстрації цього права, отже відповідач, не уклавши договір, користується земельною ділянкою без достатньої правової підстави, а також безпідставно зберігає у себе кошти, які мав сплатити за користування нею.
Наголошує, що розрахунок здійснений на підставі Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489 із правильним застосуванням вихідних даних та відповідно до коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земель, встановлених Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру.
22.03.2021 року представником Кременчуцької міської ради Полтавської області подані додаткові пояснення. Зазначає, що згідно відповіді КП КМБТІ від 04.03.2021 року за № 61/875 технічний поділ в натурі об`єкта нерухомого майна, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 не можливий у зв`язку з недотриманням вимог чинного законодавства. Зважаючи на відсутність формування іншої земельної ділянки для експлуатації та обслуговування будівель та споруд до 01.08.2020 року в користування відповідача без правовстановлюючих документів знаходилась земельна ділянка площею 1574 кв.м., що фактично перебуває під нерухомим майном, пропорційно до часток осіб у праві власності.
Представник позивача Кременчуцької міської ради Полтавської області Лазоренко С.М. позовні вимоги підтримує та просить задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві та відповіді на відзив.
Представник відповідача ОСОБА_1 - ОСОБА_2 просить відмовити у задоволенні позову з підстав викладених у відзиві.
Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються заявлені вимоги у їх сукупності та взаємозв`язку, об`єктивно оцінивши усі наявні докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення заяв по суті, суд приходить до наступного висновку.
Судом встановлено, що на підставі рішення Автозаводського районного суду м.Кременчука від 15.10.2015 року по справі № 524/3870/15-ц звернуто стягнення на предмет іпотеки - магазин будівельних матеріалів із складськими приміщеннями загальною площею 943,10 кв.м., частину адміністративно-побутового корпусу загальною площею 352,7 кв.м., прибудову до тепло генераторної до адміністративного приміщення загальною площею 20,8 кв.м., що знаходяться за адресою: АДРЕСА_2 , всього об`єкти загальною площею 1316,6 кв.м., що належать на праві приватної власності ОСОБА_3 , шляхом визнання права власності на зазначене майно за ОСОБА_1 .
Вищевказане нерухоме майно загальною площею 1316,6 кв.м. розташоване на земельній ділянці комунальної власності площею 0,1574 га, кадастровий номер: 5310436100:04:001:0057.
У відповідності додоговору купівлі-продажу від 30.01.2018 року, посвідченого приватним нотаріусом Кременчуцького міського нотаріального округу Курячим В.М., частину будівлі магазину будівельних товарів з складським приміщенням, загальною площею 288,4 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , розташованого на земельній ділянці комунальної власності площею 0,1574 га, кадастровий номер: 5310436100:04:001:0057 відчужено на користь ОСОБА_4 .
На підставі договору купівлі-продажу будівель від 12.04.2019 року, посвідченого приватним нотаріусом Кременчуцького міського нотаріального округу Полтавської області Прокопом О.Е., прибудову теплогенераторної до адміністративного приміщення загальною площею 20,8 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , розташованого на земельній ділянці комунальної власності площею 0,1574 га, кадастровий номер: 5310436100:04:001:0057 відчужено на користь ОСОБА_5 .
Згідно договору купівлі-продажу будівель від 31.05.2019 року, посвідченого приватним нотаріусом Кременчуцького міського нотаріального округу Полтавської області Прокопом О.Е., частину адміністративного корпусу загальною площею 352,7 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , розташованого на земельній ділянці комунальної власності площею 0,1574 га, кадастровий номер: 5310436100:04:001:0057 відчужено на користь ОСОБА_5 .
Рішенням Кременчуцької міської ради Полтавської області від 21.02.2019 р. Про надання дозволів на розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) юридичним та фізичним особам в м.Кременчуці ОСОБА_1 та фізичній особі-підприємцю ОСОБА_4 надано дозвіл на розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для експлуатації та обслуговування частини магазину будівельних товарів з складським приміщенням по АДРЕСА_1 .
Рішенням Кременчуцької міської ради Полтавської області від 26.06.2019 р. Про внесення та відмову у внесенні змін до рішень органів місцевого самоврядування в м.Кременчуці внесено зміни в п.1.8 рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 21.02.2019 р. Про надання дозволів на розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) юридичним та фізичним особам в м.Кременчуці , а саме: після слів фізичній особі-підприємцю ОСОБА_4 доповнити словами та фізичній особі-підприємцю ОСОБА_5
Посилаючись на те, що відповідач користувався земельною ділянкою, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 у період з 08.08.2017 року по 29.01.2018 року площею 1574 кв.м., у період з 30.01.2018 року по 11.04.2019 року площею 1229 кв.м., у період з 12.04.2019 року по 30.05.2019 року площею 1204 кв.м., у період з 31.05.2019 року по 01.08.2020 року площею 782 кв.м., без укладення договору оренди землі, територіальна громада м. Кременчук в особі Кременчуцькою міською радою позбавлена можливості отримати дохід у такому розмірі від здачі земельної ділянки в оренду, чим порушені охоронювані законом права та інтереси позивача щодо неодержаних коштів у розмірі орендної плати за землю за період з 08.08.2017 р. по 01.08.2020 р. в сумі 254 305,53 грн., позивач звернувся з даним позовом до суду.
Згідно зі статтею 80 Земельного кодексу України суб`єктами права на землі комунальної власності є територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування, незалежно від того, зареєстрована земельна ділянка за територіальною громадою чи ні.
За змістом статей 122 , 123 , 124 Земельного кодексу України селищні міські ради передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб. Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування. Передання в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органів місцевого самоврядування, згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.
Статтею 206 Земельного кодексу України встановлено, що використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
У разі надання земельної ділянки в оренду укладається договір оренди земельної ділянки, яким за положеннями частини першої статті 21 Закону України Про оренду землі визначається орендна плата за землю як платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку про порушення ОСОБА_5 наведених норм законодавства, з огляду на неоформлення нею права користування земельною ділянкою у вказаний період.
Згідно з частиною другою статті 152 Земельного кодексу України власник земельної ділянки може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.
Предметом регулювання глави 83 Цивільного кодексу України є відносини, що виникають у зв`язку з безпідставним отриманням чи збереженням майна і не врегульовані спеціальними інститутами цивільного права.
Відповідно до частин першої та другої статті 1212 Цивільного кодексу України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала. Положення глави 83 ЦК України застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.
Кондикційні зобов`язання виникають за наявності одночасно таких умов: набуття чи збереження майна однією особою (набувачем) за рахунок іншої (потерпілого); набуття чи збереження майна відбулося за відсутності правової підстави або підстава, на якій майно набувалося, згодом відпала.
Предметом позову в цій справі є стягнення з власника об`єкту нерухомого майна безпідставно збережених коштів орендної плати за фактичне користування земельною ділянкою, на якій ці об`єкти розміщені, без належних на те правових підстав.
Перехід прав на земельну ділянку, пов`язаний з переходом права на будинок, будівлю або споруду, регламентується Земельним кодексом України .
Так, якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об`єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача (частина друга статті 120 Земельного кодексу України ). Набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці, є підставою припинення права користування земельною ділянкою у попереднього землекористувача (пункт "е" частини першої статті 141 цього Кодексу).
За приписами ч. 4 ст. 120 ЗК України , у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду кількома особами право на земельну ділянку визначається пропорційно до часток осіб у праві власності жилого будинку, будівлі або споруди.
За змістом глави 15 Земельного кодексу України у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, право користування земельною ділянкою комунальної власності реалізується, зокрема, через право оренди. При цьому згідно зі статтею 125 Земельного кодексу України право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цього права.
Отже, за змістом вказаних приписів виникнення права власності на будинок, будівлю, споруду не є підставою для виникнення права оренди земельної ділянки, на якій вони розміщені.
Право оренди земельної ділянки виникає на підставі відповідного договору з моменту державної реєстрації цього права, проте з огляду на приписи частини другої статті 120 Земельного кодексу України не вважається правопорушенням відсутність у власника будинку, будівлі, споруди зареєстрованого права оренди на земельну ділянку, яка має іншого власника і на якій розташоване це нерухоме майно.
Відповідачем до матеріалів справи не надано належних доказів оформлення права користування спірної земельної ділянки, зокрема, укладення відповідного договору оренди з Кременчуцькою міською радою та державної реєстрації права оренди відповідача за період з 08.08.202017 р. по 01.08.2020 р.
Таким чином, відповідач, як власник об`єктів нерухомого майна, користувався земельною ділянкою, на якій ці об`єкти розміщені, за відсутності оформленого відповідно до вимог чинного законодавства права користування цією земельною ділянкою, не сплачуючи орендну плату.
Отже, відповідач без достатньої правової підстави за рахунок позивача, який є власником земельної ділянки, зберіг у себе кошти, які мав сплатити за користування нею, тобто орендну плату, тому зобов`язаний повернути ці кошти власнику земельної ділянки на підставі частини першої статті 1212 Цивільного кодексу України .
Суд зауважує, що у разі укладення відповідно до положень чинного законодавства договору оренди в ньому сторони б погодили істотні умови, в тому числі і розмір орендної плати, натомість при зверненні з вимогами за бездоговірне користування земельною ділянкою міська рада в одноособовому порядку здійснює розрахунок та визначає розмір плати за користування ділянкою.
При цьому, для вирішення спору щодо стягнення з власника об`єкта нерухомого майна, безпідставно збережених коштів орендної плати згідно із статтями 1212-1214 Цивільного кодексу України за фактичне користування без належних на те правових підстав, земельною ділянкою комунальної власності, на якій цей об`єкт розташований необхідно, насамперед, з`ясувати: а) чи наявні правові підстави для використання земельної ділянки; б) яка площа земельної ділянки та чи є вона сформованою відповідно до вимог земельного законодавства; в) в якому розмірі підлягають відшкодуванню доходи пов`язані із безпідставним збереженням майна розраховані відповідно до вимог земельного законодавства, а саме на підставі нормативної грошової оцінки землі.
Як зазначено вище, у заявлений до стягнення період відповідач не оформив орендні правовідносини з позивачем та не зареєстрував своє право оренди на земельну ділянку, відтак таке користування слід визнати таким, що відбулося без достатніх правових підстав.
Відповідно до витягу ГУ Держгеокадастру у Полтавській області із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 1967 від 15.07.2020 р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 5310436100:04:001:0057, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 , площею 1574 кв.м. становить 3 027 274,20 грн.
Згідно з витягом з ДЗК про земельну ділянку кадастровий номер 5310436100:04:001:0057, державна реєстрація даної земельної ділянки проведена 25.09.2006 р.
Отже, у заявлений до стягнення період спірна земельна ділянка загальною площею 1574 кв.м. вже була сформована як об`єкт цивільних прав у розумінні ст. 79-1 ЗК України.
Дослідивши розрахунок позовних вимог судом встановлено, що позивачем самостійно розраховано займану відповідачем площу земельної ділянки:
- у період з 08.08.2017 по 29.01.2018 р. у розмірі 1574 кв.м.;
- у період з 30.01.2018 року по 11.04.2019 року у розмірі 1229 кв.м., на підставі площі приміщень, належних відповідачеві на праві власності, відносно загальної площі цих приміщень з урахуванням загального розміру земельної ділянки
- у період з 12.04.2019 року по 30.05.2019 року площею 1204 кв.м., на підставі площі приміщень, належних відповідачеві на праві власності, відносно загальної площі цих приміщень з урахуванням загального розміру земельної ділянки
- у період з 31.05.2019 року по 01.08.2020 року площею 782 кв.м. на підставі площі приміщень, належних відповідачеві на праві власності, відносно загальної площі цих приміщень з урахуванням загального розміру земельної ділянки.
При цьому, суд погоджується з доводами позивача, про те, що при здійсненні розрахунку позовних вимог Кременчуцької міською радою враховано вимоги ст. 120 ЗК України, а саме ч. 4 цієї статті.
При здійсненні розрахунку безпідставно збережених коштів у вигляді орендної плати Кременчуцької міською радою застосовано ставку орендної плати у розмірі 4 % від нормативної грошової оцінки землі.
Оскільки належних та допустимих доказів застосування такого розміру річної плати позивачем не надано, суд вважає що до спірних правовідносин слід застосувати ставку орендної плати у розмірі 3 % від нормативної грошової оцінки землі, що є мінімальною ставкою за вимогами податкового законодавства.
Також, суд вважає за необхідне наголосити на тому, що позивачем в своєму розрахунку не застосовано понижуючого коефіцієнту 0,6, про що обґрунтовано зауважує відповідач у відзиві на позовну заяву.
Натомість, застосування такого коефіцієнту відповідає рішенню Кременчуцької міської ради від 21.04.2011 р. Про внесення змін до рішення міської ради від 23.09.2008 р. Про орендну плату за землю в м. Кременчуці , рішенню КМР від 02.02.2016 р. Про внесення змін до рішення КМР від 29.05.2012 р. Про розгляд протесту прокурора м. Кременчука від 23.01.2012 р. № 94-908вих12 на рішення КМР від 27.12.2011 р. Про внесення змін до рішення міської ради від 24.11.2009 р. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської області .
Відповідно до зазначеного рішення Кременчуцької міської ради від 02.02.2016 р., у період з 01.01.2016 р. нормативна грошова оцінка земель діє у розмірі 60 % від затвердженої нормативної грошової оцінки.
Посилання представника позивача про необов`язковість застосування корегуючого коефіцієнту 0,6 у розрахунку при визначенні суми безпідставно збережених коштів через відсутність укладеного між сторонами договору оренди не приймаються до уваги, оскільки рішення органу місцевого самоврядування є обов`язковими до виконання на території відповідного населеного пункту, а наведене рішення не містить певних обмежень щодо сфери його застосування.
Здійснивши власний перерахунок заявлених до стягнення коштів, суд вважає, що обґрунтовано заявленими до стягнення є безпідставно збережені кошти в сумі 114 437, 49 грн.:
- у період з 08.08.2017 по 29.01.2018 р. підлягають стягненню кошти в сумі 26 125,79 грн., оскільки: 3 027 274 грн. (нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 1574 кв.м.) х 3 % (річна ставка орендної плати) х 0,6 = 54 490,93 грн. (сума річного розміру орендної плати). Ця сума (54 490,93 грн.) помножується на кількість днів безоплатного користування земельною ділянкою (175) та розділяється на загальну кількість днів у році (365), внаслідок чого безпідставно збережені кошти у вигляді орендної плати за цей період становлять 26 125,79 грн.;
- у період з 30.01.2018 року по 11.04.2019 р. підлягають стягненню кошти в сумі 50 940,12 грн., оскільки: 2 363 735,70 грн. (нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 1229 кв.м.) х 3 % (річна ставка орендної плати) х 0,6 = 42 547,24 грн. (сума річного розміру орендної плати). Ця сума (42 547,24 грн.) помножується на кількість днів безоплатного користування земельною ділянкою (437) та розділяється на загальну кількість днів у році (365), внаслідок чого безпідставно збережені кошти у вигляді орендної плати за цей період становлять 50 940,12 грн.
- у період з 12.04.2019 року по 30.05.2019 р. підлягають стягненню кошти в сумі 5 595,63 грн., оскільки: 2 315 653,20 грн. (нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 1204 кв.м.) х 3 % (річна ставка орендної плати) х 0,6 = 41 681,76 грн. (сума річного розміру орендної плати). Ця сума (41 681,76 грн.) помножується на кількість днів безоплатного користування земельною ділянкою (49) та розділяється на загальну кількість днів у році (365), внаслідок чого безпідставно збережені кошти у вигляді орендної плати за цей період становлять 5 595,63 грн.
- у період з 31.05.2019 року по 01.08.2020 р. підлягають стягненню кошти в сумі 31 819,30 грн., оскільки: 1 504 020,60 грн. (нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 782 кв.м.) х 3 % (річна ставка орендної плати) х 0,6 = 27 072,37 грн. (сума річного розміру орендної плати). Ця сума (27 072,37 грн.) помножується на кількість днів безоплатного користування земельною ділянкою (429) та розділяється на загальну кількість днів у році (365), внаслідок чого безпідставно збережені кошти у вигляді орендної плати за цей період становлять 31 819,30 грн.
Твердження відповідача про те, що ним використовувалась земельна ділянка виключно в межах належних йому об`єктів нерухомості відхиляються за недоведеністю, оскільки спірна земельна ділянка є сформованим об`єктом цивільних прав ще з 2006 року, і іншого відповідачем не доведено. При цьому, доказів звернення до Кременчуцької міської радиіз заявами про розроблення проекту землеустрою та в подальшому його затвердження з метою формування земельної ділянки у меншому розмірі виключно в межах площі нерухомого майна відповідачем до
На підставі встановлених обставин, суд дійшов висновку, що позов підлягає частковому задоволенню з необхідністю стягнення з відповідача на користь позивача грошових коштів за фактичне користування земельною ділянкою у розмірі 114 43,49 грн.
У відповідності до ст. 141 ЦПК України , з відповідача на користь позивача підлягає до стягнення судовий збір у розмірі 1716,56 грн., пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 10 , 12 , 81 , 141 , 258 , 259 , 263 265 , 280-284 ЦПК України , суд, -
УХВАЛИВ:
Позов Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області до ОСОБА_1 про стягнення безпідставно збережених коштів - задовольнити частково.
Стягнути з ОСОБА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 на користь Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (39600, Полтавська обл., м. Кременчук, площа Перемоги, 2; код ЄДРПОУ 24388300) грошові кошти за фактичне користування земельною ділянкою у розмірі 114 437 (двадцять три тисячі чотири) грн. 49 коп. та витрати по сплаті судового збору у розмірі 1716 (одна тисяча сімсот шістнадцять) грн. 56 коп.
В решті позову - відмовити.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Полтавського апеляційного суду шляхом подання в тридцятиденний строк з дня проголошення рішення суду апеляційної скарги.
Оскільки в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.С. Предоляк
Суд | Автозаводський районний суд м.Кременчука |
Дата ухвалення рішення | 19.05.2021 |
Оприлюднено | 11.06.2021 |
Номер документу | 97543423 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Автозаводський районний суд м.Кременчука
Предоляк О. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні