Ухвала
від 03.06.2021 по справі 295/6884/21
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/6884/21

1-кс/295/3307/21

УХВАЛА

Іменем України

03.06.2021 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду міста Житомира ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

представника ПП «Алкогрупа» адвоката ОСОБА_3 ,

прокурора ОСОБА_4 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання адвоката ОСОБА_3 в інтересах Приватного підприємства «Алкогрупа» про скасування арешту майна у кримінальному провадженні №42020060000000040 від 22.05.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 199 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Адвокат ОСОБА_3 звернулася в інтересах Приватного підприємства «Алкогрупа» до слідчого судді із даним клопотанням, в якому просить скасувати арешт, накладений ухвалою слідчого судді Богунського районного суду м. Житомира від 08.05.2020 у справі №295/5475/20 на майно, вилучене в ході проведення обшуку офісного та складського приміщення Житомирської філії ПП «Алкогрупа» за адресою: м. Житомир, вул. Покровська (Щорса), 169, а саме, з:

-Проміжної виписки за період з 16.03.2020 по 13.04.2020 на 4-х аркушах;

-Рахунку-фактури №СФ-0000154 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 03.04.2020 по 13.04.2020 на 1-му аркуші;

-Проміжної виписки за період з 26.03.2020 по 02.04.2020 на 1-му аркуші;

-Проміжної виписки за період з 25.03.2020 по 25.03.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 22.03.2020 по 23.03.2020 на 1-му аркуші;

-Проміжної виписки за період з 20.03.2020 по 20.03.2020 на 5-ти аркушах;

-Проміжної виписки за період з 17.03.2020 по 17.03.2020 на 2-х аркушах;

-Листа №20.1.0.0.0/7-20200304/3954 від 04.03.2020 на 1-му аркуші;

-Листа №20.1.0.0.0/7-20200304/4005 від 04.03.2020 на 1-му аркуші;

-Листа №20.1.0.0.0/7-20200304/3975 від 04.03.2020 на 1-му аркуші;

-Рахунку-фактури №СФ-0000109 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 05.03.2020 по 05.03.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 04.03.2020 по 04.03.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 02.03.2020 по 02.03.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 01.02.2020 по 29.02.2020 на 6-ти аркушах;

-Заключної виписки за період з 28.02.20202 по 28.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 25.02.2020 по 25.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 24.02.2020 по 24.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 20.02.2020 по 20.02.2020 на 1-му аркуш;

-Заключної виписки за період з 18.02.2020 по 18.02.2020 на 1-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 17.02.2020 по 17.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 13.02.2020 по 13.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 12.02.2020 по 12.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 14.02.2020 по 14.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 11.02.2020 по 11.02.2020 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 10.02.2020 по 10.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 05.02.2020 по 05.02.2020 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 03.02.2020 по 03.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 03.01.2020 по 03.01.2020 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 08.01.2020 по 08.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 10.01.2020 по 10.01.2020 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 14.01.2020 по 14.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 15.01.2020 по 15.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 16.01.2020 по 16.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 17.01.2020 по 17.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 20.01.2020 по 20.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 21.01.2020 по 21.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 22.01.2020 по 22.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 23.01.2020 по 23.01.2020 на 1-му аркуші;

-Листи про повернення коштів на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 24.01.2020 по 24.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 27.01.2020 по 27.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 28.01.2020 по 28.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 29.01.2020 по 29.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 30.01.2020 по 30.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 31.01.2020 по 31.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 01.12.2019 по 31.12.2019 на 10-ти аркушах;

-Заключної виписки за період з 01.11.2019 по 30.11.2019 на 4-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 11.12.2019 по 11.12.2019 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 01.12.2019 по 10.12.2019 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 09.12.2019 по 09.12.2019 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 01.12.2019 по 09.12.2019 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 01.10.2019 по 31.10.2019 на 2-х аркушах;

-Аналізу рахунку ЖФ ПП «Алкогрупа» за листопад 2019 року на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 01.11.2019 по 30.11.2019 на 4-х аркушах;

-Аналізу рахунку ЖФ ПП «Алкогрупа» за жовтень 2019 року на 1-му аркуш;

-Листу №20.1.0.0.0/7-20200131/3174 від 31.01.2020 на 1-му аркуші;

-Чека АТ «Приватбанк» - 1 шт;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_5 » на 1-му аркуші;

-Свідоцтва ОСОБА_6 на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_7 » на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_8 » на 2-х аркушах;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_9 » на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_10 » на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_11 » на 1-му аркуші;

-Копії паспорту ОСОБА_11 на 1-му аркуші;

-Копії РНОКПП ОСОБА_11 на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_12 » на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_13 » на 1-му аркуші;

-Копії паспорт ОСОБА_13 на 1-му аркуші;

-Копії РНОКПП ОСОБА_13 на 1-му аркуші;

-Бланків договорів поставки з неповними реквізитами на 113-ти аркушах;

-Бланків оприбуткування товару за 2020 рік на 14-ти аркушах;

-Інвентаризації на складі №1 від 17 березня 2020 на 5-ти аркушах;

-Таблиці у розрізі «Склад, Номенклатура, базова одиниця виміру та кінцевий залишок;

-Видаткових накладних за 2020 рік на 106-ти аркушах;

-Таблиці у розрізі «Контрагент, Номенклатура, базова одиниця виміру на 36-ти аркушах;

-Накладних на повернення товару за 2020 рік на 18-ти аркушах;

-ТТН та супроводжуючи документи за квітень 2020 року на 28-ми аркушах;

-Прибуткових накладних №3 з додатками від 09 січня 2020 року на 3-х аркушах;

-Дебетів по 16.10.2019 на 2-х аркушах;

-Копії сертифікатів відповідності з додатками до них на 9-ти аркушах;

-Актів звірки взаєморозрахунків на 1-му аркуші;

-Декларації виробника на 3-х аркушах;

-Актів списання товарів на 18-ти аркушах;

-Видаткових накладних за 2019 рік на 2-х аркушах;

-Таблиць з найменуванням алкогольних напоїв на 8-ми аркушах;

-Таблиці торгових агентів на 1-му аркуші;

-Прайс-листів на 12 аркушах;

-Цінових груп в таблиці на 7-ми аркушах;

-Таблиці номенклатури та кількість на 1-му аркуші;

-Прайс-листів ТМ «Дикая Утка» на 1-му аркуші;

-Положення про ЖФ ПП «Алкогрупа» на 11-ти аркушах;

-Чорнових записів на 19-ти аркушах;

-Договорів поставки на 580-ти аркушах;

-Договорів поставки на 56-ти аркушах;

-Інвентаризації на складі №54 від 27 квітня 2020 року на 7-ми аркушах;

-Інвентаризації на складі №57 від 04 травня 2020 року на 6-ти аркушах;

-Копії ліцензії, свідоцтв та виписок на 179-ти аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 30.01 на 50-ти аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 20.02 на 62-х аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 18.02 на 48-ми аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 27.02 на 55-ти аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 23.01 на 87-ми аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 09.01 на 74-х аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 06.02 на 65-ти аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 16.01 на 79-ти аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 14.01 на 47-ми аркушах;

-Реєстрів документів з додатками на 775-ти аркушах;

-Розрахунків з контрагентами на 25-ти аркушах;

-48 картонних коробок типу «Beg in Box», об`ємом 10 л кожна;

-1 поліетиленовий пакет типу «Beg in Box», об`ємом 10 л.

Крім цього представник ПП «Алкогрупа» просить слідчого суддю скасувати арешт, накладений ухвалою слідчого судді Богунського районного суду міста Житомира від 08.05.2020 у справі №295/5475,20 на майно, вилучене в ході проведення обшуку офісного та складського приміщення Житомирської філії ПП «Алкогрупа» за адресою: Житомирська область, м. Коростень, провулок Шевченка, 4, а саме, на:

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Воздух» у кількості 440 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Воздух» у кількості 256 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Воздух» у кількості 40 пляшок;

- скляна пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Первак» (горілка особлива) у кількості 48 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Первак» (горілка особлива подвійного перегону) у кількості 70 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Первак» (горілка особлива подвійного перегону) у кількості 3 пляшки;

-скляну пляшку об`ємом 0,25 л з етикеткою «Цельсій Класік» з рідиною прозорого кольору у кількості 70 пляшок;

- скляну пляшка об`ємом 0,37л. з етикеткою «Мороша Джерельна» у кількості 34 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,3л. (0,2л.) з етикеткою «Мороша Джерельна» у кількості 91 пляшка;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 10 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,2л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 188 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 67 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 11 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 7 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 21 пляшка;

- скляну пляшку об`ємом 0.5л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 2 пляшки;

-скляну пляшку об`ємом 0,25 л з етикеткою «Біленка» з рідиною прозорого кольору у кількості 687 пляшки;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Прайм» з рідиною прозорого кольору у кількості 98 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Прайм» з рідиною прозорого кольору у кількості 106 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Прайм» з рідиною прозорого кольору у кількості 106 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Домашня» (вишня) у кількості 746 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Домашня» (слива) у кількості 1965 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Домашня» (журавлина) у кількості 1084 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Домашня» (амарето) кількості 1091 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Миронівська» з рідиною прозорого кольору у кількості 3659 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,25 л з етикеткою «Миронівська» з рідиною прозорого кольору у кількості 1485 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості 590 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості 49 пляшок;

- скляну пляшка об`ємом 1л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості 57 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості 264 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою Хлібний дар» у кількості1500пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,18л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості1830пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,1л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості 225 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Козацька Рада» у кількості1351пляшка;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Козацька Рада» у кількості 378 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Козацька Рада» у кількості 81 пляшка;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Козацька Рада» у кількості 127 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1л. з етикеткою «Козацька Рада» у кількості 14 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Есмеральда» у кількості 47 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Франческа» у кількості 82 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Баккара» у кількості 43 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Салюте Асті» у кількості 17 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Светское» у кількості 59 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Semisweet» у кількості 30 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Артемівське» у кількості 13 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Азнаурі» у кількості 70 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Алазанська долина Червоне» у кількості 79 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Rose» у кількості 2 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Есмеральда» у кількості 47 пляшок;

- картонний пакет об`ємом 10л. з етикеткою «Біла Орхідея» у кількості 2 штук;

- картонний пакет об`ємом 10л. з етикеткою «Дамський каприз» у кількості 4 штук;

- картонний пакет об`ємом 10л. з етикеткою «Валенсія» у кількості 1 штука;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Gudauri» у кількості 5896 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Gudauri» у кількості 657 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом0,5л. з етикеткою «Немирів (особлива) у кількості 126 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Немирів» (особлива) у кількості 53 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Немирів» (делікатна) у кількості 72 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Немирів» (делікатна) у кількості 54 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Немирів» (делікатна) у кількості 15 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1л. з етикеткою «Немирів» (делікатна) у кількості 5 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Немирів» (медова з перцем) у кількості 39 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1л. з етикеткою «Немирів» (медова з перцем) у кількості 5 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Немирів» (відбірна) у кількості 66 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Немирів» (лиман) у кількості 90 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Немирів» (лиман) у кількості 168 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л. з етикеткою «Zubroh» (респект) у кількості 3260 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л. з етикеткою «Zubroh» (зубровиця) у кількості 3220 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л. з етикеткою «Срібниця» з рідиною прозорого кольору у кількості 1020 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Greenday» у кількості 2 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,2л. з етикеткою «Greenday» у кількості 66 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Хортиця» (срібна) у кількості 480 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,2л. з етикеткою «Хортиця» (срібна) у кількості 267 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Хортиця» (срібна) у кількості 41 пляшка;

- скляну пляшку об`ємом 1л. з етикеткою «Хортиця» (срібна) у кількості 8 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Хортиця» (срібна) у кількості 16 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Немирів» (медова з перцем) у кількості 59 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Немирів» (особлива) у кількості 165 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,1л. з етикеткою «Немирів» (особлива) у кількості 126 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Коблево резерв» у кількості 22 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Коблево резерв» у кількості 12 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «MarengoBianco» у кількості 12 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Таврія» з рідиною бурого кольору у кількості 9 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Старий Кахеті» (3*) у кількості 12 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Старий Кахеті» (4*) у кількості 2 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Старий Кахеті» (5*) у кількості 7 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Коньяк Грузинський» у кількості 3 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Коньяк Грузинський» у кількості 6 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Allex» у кількості 300 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,25 л з етикеткою «Пшенична» з рідиною прозорого кольору у кількості 300 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Сотник» з рідиною прозорого кольору у кількості 2248 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,25 л з етикеткою «Приватна колекція» з рідиною прозорого кольору у кількості 368 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Мікадо» (червона слива) у кількості 109 пляшок;

- скляна пляшка об`ємом 0,7л. з етикеткою «Мікадо» (чорниця) у кількості 17 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Мікадо» (слива біла) у кількості 84 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 0,7 з етикеткою «Мікадо» (Маракуйя) у кількості 16 пляшок;

- пакет об`ємом 1л. з етикеткою «Ізабелла» у кількості 38 пляшок;

- пакет об`ємом 1л. з рідиною бурого кольору у кількості 30 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1,5л. з етикеткою «Бастрадо Ореанда» у кількості 44 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 1,5л. з етикеткою «Ореанда Піно Блан» у кількості 60 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1,5л. з етикеткою «Бастрадо Ореанда» у кількості 44 пляшки.

В обґрунтування вимог клопотання адвокат зазначає, що арешт на указане майно було накладено в рамках кримінального провадження №42019060000000025, яке розслідувалось СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області, та підставою для задоволення клопотання про накладення арешту на вищевказане вилучене в ході обшуку майно, стало те, що останні являються речовими доказами та підлягають доказуванню, а отже арешт накладено з метою збереження речового доказу. У подальшому прокурором у кримінальному провадженні №42019060000000025 за ознаками кримінальному правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 240 КК України, матеріали за фактом можливого незаконного виготовлення з метою використання марок акцизного податку виділені в окреме кримінальне провадження №42020060000000040 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.199 КК України, яке перебуває в провадженні СВ Житомирського МВ ГУНП в Житомирській області. Сааме ж кримінальне провадження №42019060000000025 22 травня 2020 року закрито на підставі постанови старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_14 у зв`язку з відсутністю складу кримінального правопорушення, а арештоване майно у вказаному кримінальному провадженні зберігається на ТОВ «Біо-Утиль».

За словами адвоката, ПП «Алкогрупа» має ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі, а також згідно з доданою до клопотання документацією алкогольна продукція, вилучена в ході обшуків складських приміщень ПП «Алкогрупа», є законно виготовленою та поза розумним сумнівом не містить на собі марок акцизного податку, які можуть мати ознаки підробки, а отже не можуть являтись речовими доказами в розумінні статті 98 КПК України. Крім цього представник ПП «Алкогрупа» звертала увагу, що кримінальне провадження №42020060000000040 було внесене до ЄРДР 22.05.2020 року, відтак орган досудового розслідування мав беззаперечну можливість за цей час призначити відповідні судові експертизи, а отже є достатні підстави вважати, що у подальшому застосуваннятакого заходуяк арештмайна ПП«Алкогрупа»,відпала потреба. Також ні в рамках кримінального провадження №42019060000000025, ні у кримінальному провадженні №42020060000000040, слідчими органами не проведено жодної слідчої дії за участю службових осіб ПП «Алкогрупа», що в своїй сукупності з іншими фактами, свідчить про те, що вилучене майно без достатніх на те підстав, утримується органом досудового розслідування, і це призводить до нанесенню ПП «Алкогрупа» матеріальних збитків, у вигляді відсутності можливості реалізації товару та втраченої вигоди, тобто здійснюється перешкода у здійсненні законної господарської діяльності, а також порушується принцип розумності та співмірності обмеження права власності.

Представник ПП «Алкогрупа» адвокат ОСОБА_3 в судовому засіданні клопотання підтримала, просила його задовольнити. Додала, що у ТОВ «Біо-Утиль» на зберіганні перебуває скляна тара, яку передавали ще працівники ДФС. У свою чергу вилучена документація не може мати ознак підробки, з огляду на правову кваліфікацію кримінального правопорушення, а тому має бути повернута за відсутності доказів підробки марок акцизного податку.

Прокурор ОСОБА_4 в судовому засіданні заперечив проти задоволення клопотання, посилаючись на те, що у подальшому застосуванні цього заходу забезпечення кримінального провадження потреба не відпала. Додав, що в рамках кримінального провадження №42020060000000040 проводилась повторна експертиза і за висновками експерта марки акцизного податку, наклеєні на вилучених пляшках, відповідають тим, що перебувають у законному обігу на території України. Визнав, що вилучена документація на даний час знаходиться в органу досудового розслідування, а скляна тара перебуває на відповідальному зберіганні у ТОВ «Біо-Утиль». На запитання слідчого судді прокурор відповів, що всі експертизи, призначені на даний час органом досудового розслідування, проведені та у майбутньому у проведенні додаткових експертиз необхідності не вбачається.

Заслухавши представника володільця майна, прокурора, вивчивши й дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя прийшов до наступного висновку.

Встановлено,що врамках кримінальногопровадження №42019060000000025,досудове розслідуванняпо якомуздійснювало СУФР ГУДФС уЖитомирській області,ухвалою слідчогосудді Богунськогорайонного судум.Житомира від08.05.2020року усправі № 295/5475/20 накладено арешт, зокрема, на вилучені у ході проведеного обшуку 06.05.2020 за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 169 та наведені вище документацію, а також 48 картонних коробок типу «Beg in Box», об`ємом 10 л кожна, 1 поліетиленовий пакет типу «Beg in Box» об`ємом 10 л.

У цьомуж кримінальномупровадженні напідставі ухвалислідчого суддіБогунського районногосуду м.Житомира від08.05.2020року усправі № 295/5476/20 накладено арешт, зокрема, на вилучену у ході проведеного обшуку 06.05.2020 за адресою: Житомирська область, м. Коростень, пров. Шевченка, 4 та наведену вище скляну тару.

Згідно з відповіддю ГУ ДФС у Житомирській області від 14.04.2021 року на адвокатський запит, прокурором 22 травня 2020 року у кримінальному провадженні №42019060000000025 за ознаками кримінальному правопорушення, передбаченого ч.3 ст.240 КК України, матеріали за фактом можливого незаконного виготовлення з метою використання марок акцизного податку при продажі товарів підакцизної групи товарів ЛГВ, виділені та за вказаним фактом у ЄРДР зареєстровано окреме кримінальне провадження №42020060000000040 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 199 КК України. Проведення досудового розслідування даного кримінального провадження доручено СВ Житомирського МВ ГУНП в Житомирській області.

Із доданої до клопотання ухвали слідчого судді Богунського районного суду м. Житомира від 22.12.2020 у справі №295/14358/20 та пояснень учасників провадження у судовому засіданні слідує, що вилучені у ході проведеного обшуку 06.05.2020 скляні пляшки, пакети та коробки знаходяться на відповідальному зберіганні у ТОВ «Біо-Утиль».

З наявного в матеріалах справи висновку експерта №СЕ-19/106-21/5437-ДД від 26.05.2021 року вбачається, що марки акцизного податку на наданих на дослідження скляних пляшках, тетрапакетах відповідають аналогічним, що знаходяться в офіційному обігу на території України.

За змістом частини 1 статті 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Відповідно до ч. 1 ст. 174 КПК України власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження судом. Арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням власника або володільця майна, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Судова практика Європейського суду з прав людини орієнтує на те, що будь-яке втручання державного органу у право на мирне володіння майном повинно забезпечити «справедливий баланс» між загальним інтересом суспільства та вимогами захисту основоположних прав конкретної особи. Необхідність досягнення такого балансу відображена в цілому в структурі статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Необхідного балансу не вдасться досягти, якщо на відповідну особу буде покладено індивідуальний та надмірний тягар «Спорронг та Льоннрот проти Швеції». Іншими словами, має існувати обґрунтоване пропорційне співвідношення між засобами , які застосовуються, та метою, яку прагнуть досягти.

Відповідно до частин 1, 2 ст. 22 КПК України кримінальне провадження здійснюється на основі змагальності, що передбачає самостійне обстоювання стороною обвинувачення і стороною захисту їхніх правових позицій, прав, свобод і законних інтересів засобами, передбаченими цим Кодексом. Сторони кримінального провадження мають рівні права на збирання та подання до суду речей, документів, інших доказів, клопотань, скарг, а також на реалізацію інших процесуальних прав, передбачених цим Кодексом.

Враховуючи викладене, оскільки всі необхідні слідчі дії із указаними у клопотанні речами й предметами проведені, а також те, що арешт на майно накладено з метою збереження речових доказів, досудове розслідування у кримінальному провадженні триває, але докази, які б свідчили про необхідність подальшого застосування цього заходу забезпечення кримінального провадження у повному обсязі відсутні, слідчий суддя вважає за можливе скасувати арешти, накладені на підставі ухвал слідчого судді Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_15 від 08.05.2020 року (справи №295/5475/20, 295/5476/20), на зазначену у резолютивній частині цих ухвал документацію, скляну тару, пакети та картонні коробки.

Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 169 КПК України тимчасово вилучене майно повертається особі, у якої воно було вилучено у разі скасування арешту.

За наведених підстав вказане у клопотанні майно підлягає поверненню його володільцю приватному підприємству «Алкогрупа».

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 169-174, 309 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Скасувати арешт, накладений на підставі ухвали слідчого судді Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_15 від 08.05.2020 року (справа №295/5475/20) на вилучені у ході проведеного обшуку 06.05.2020 за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 169 речі й документи, а саме з:

-Проміжної виписки за період з 16.03.2020 по 13.04.2020 на 4-х аркушах;

-Рахунку-фактури №СФ-0000154 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 03.04.2020 по 13.04.2020 на 1-му аркуші;

-Проміжної виписки за період з 26.03.2020 по 02.04.2020 на 1-му аркуші;

-Проміжної виписки за період з 25.03.2020 по 25.03.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 22.03.2020 по 23.03.2020 на 1-му аркуші;

-Проміжної виписки за період з 20.03.2020 по 20.03.2020 на 5-ти аркушах;

-Проміжної виписки за період з 17.03.2020 по 17.03.2020 на 2-х аркушах;

-Листа №20.1.0.0.0/7-20200304/3954 від 04.03.2020 на 1-му аркуші;

-Листа №20.1.0.0.0/7-20200304/4005 від 04.03.2020 на 1-му аркуші;

-Листа №20.1.0.0.0/7-20200304/3975 від 04.03.2020 на 1-му аркуші;

-Рахунку-фактури №СФ-0000109 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 05.03.2020 по 05.03.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 04.03.2020 по 04.03.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 02.03.2020 по 02.03.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 01.02.2020 по 29.02.2020 на 6-ти аркушах;

-Заключної виписки за період з 28.02.20202 по 28.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 25.02.2020 по 25.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 24.02.2020 по 24.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 20.02.2020 по 20.02.2020 на 1-му аркуш;

-Заключної виписки за період з 18.02.2020 по 18.02.2020 на 1-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 17.02.2020 по 17.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 13.02.2020 по 13.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 12.02.2020 по 12.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 14.02.2020 по 14.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 11.02.2020 по 11.02.2020 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 10.02.2020 по 10.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 05.02.2020 по 05.02.2020 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 03.02.2020 по 03.02.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 03.01.2020 по 03.01.2020 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 08.01.2020 по 08.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 10.01.2020 по 10.01.2020 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 14.01.2020 по 14.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 15.01.2020 по 15.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 16.01.2020 по 16.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 17.01.2020 по 17.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 20.01.2020 по 20.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 21.01.2020 по 21.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 22.01.2020 по 22.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 23.01.2020 по 23.01.2020 на 1-му аркуші;

-Листа про повернення коштів на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 24.01.2020 по 24.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 27.01.2020 по 27.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 28.01.2020 по 28.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 29.01.2020 по 29.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 30.01.2020 по 30.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 31.01.2020 по 31.01.2020 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 01.12.2019 по 31.12.2019 на 10-ти аркушах;

-Заключної виписки за період з 01.11.2019 по 30.11.2019 на 4-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 11.12.2019 по 11.12.2019 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 01.12.2019 по 10.12.2019 на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 09.12.2019 по 09.12.2019 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 01.12.2019 по 09.12.2019 на 2-х аркушах;

-Заключної виписки за період з 01.10.2019 по 31.10.2019 на 2-х аркушах;

-Аналізу рахунку ЖФ ПП «Алкогрупа» за листопад 2019 року на 1-му аркуші;

-Заключної виписки за період з 01.11.2019 по 30.11.2019 на 4-х аркушах;

-Аналізу рахунку ЖФ ПП «Алкогрупа» за жовтень 2019 року на 1-му аркуш;

-Листу №20.1.0.0.0/7-20200131/3174 від 31.01.2020 на 1-му аркуші;

-Чека АТ «Приватбанк» - 1 шт;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_5 » на 1-му аркуші;

-Свідоцтва ОСОБА_6 на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_7 » на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_8 » на 2-х аркушах;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_9 » на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_10 » на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_11 » на 1-му аркуші;

-Копії паспорту ОСОБА_11 на 1-му аркуші;

-Копії РНОКПП ОСОБА_11 на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_12 » на 1-му аркуші;

-Ліцензії ФОП « ОСОБА_13 » на 1-му аркуші;

-Копії паспорт ОСОБА_13 на 1-му аркуші;

-Копії РНОКПП ОСОБА_13 на 1-му аркуші;

-Бланків договорів поставки з неповними реквізитами на 113-ти аркушах;

-Бланків оприбуткування товару за 2020 рік на 14-ти аркушах;

-Інвентаризації на складі №1 від 17 березня 2020 на 5-ти аркушах;

-Таблиці у розрізі «Склад, Номенклатура, базова одиниця виміру та кінцевий залишок;

-Видаткових накладних за 2020 рік на 106-ти аркушах;

-Таблиці у розрізі «Контрагент, Номенклатура, базова одиниця виміру на 36-ти аркушах;

-Накладних на повернення товару за 2020 рік на 18-ти аркушах;

-ТТН та супроводжуючих документів за квітень 2020 року на 28-ми аркушах;

-Прибуткової накладної №3 з додатками від 09 січня 2020 року на 3-х аркушах;

-Дебетів по 16.10.2019 на 2-х аркушах;

-Копії сертифікатів відповідності з додатками до них на 9-ти аркушах;

-Акту звірки взаєморозрахунків на 1-му аркуші;

-Декларації виробника на 3-х аркушах;

-Актів списання товарів на 18-ти аркушах;

-Видаткових накладних за 2019 рік на 2-х аркушах;

-Таблиць з найменуванням алкогольних напоїв на 8-ми аркушах;

-Таблиці торгових агентів на 1-му аркуші;

-Прайс-листів на 12 аркушах;

-Цінових груп в таблиці на 7-ми аркушах;

-Таблиці номенклатури та кількість на 1-му аркуші;

-Прайс-листа ТМ «Дикая Утка» на 1-му аркуші;

-Положення про ЖФ ПП «Алкогрупа» на 11-ти аркушах;

-Чорнових записів на 19-ти аркушах;

-Договорів поставки на 580-ти аркушах;

-Договорів поставки на 56-ти аркушах;

-Інвентаризації на складі №54 від 27 квітня 2020 року на 7-ми аркушах;

-Інвентаризації на складі №57 від 04 травня 2020 року на 6-ти аркушах;

-Копії ліцензії, свідоцтв та виписок на 179-ти аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 30.01 на 50-ти аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 20.02 на 62-х аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 18.02 на 48-ми аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 27.02 на 55-ти аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 23.01 на 87-ми аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 09.01 на 74-х аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 06.02 на 65-ти аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 16.01 на 79-ти аркушах;

-Реєстрів документів з додатками від 14.01 на 47-ми аркушах;

-Реєстрів документів з додатками на 775-ти аркушах;

-Розрахунків з контрагентами на 25-ти аркушах;

-48 картонних коробок типу «Beg in Box», об`ємом 10 л кожна;

-1 поліетиленового пакету типу «Beg in Box», об`ємом 10 л.

Скасувати арешт, накладений на підставі ухвали слідчого судді Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_15 від 08.05.2020 року (справа №295/5476/20) на вилучені у ході проведеного обшуку 06.05.2020 за адресою: Житомирська область, м. Коростень, пров. Шевченка, 4, речі, а саме на:

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Воздух» у кількості 440 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Воздух» у кількості 256 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Воздух» у кількості 40 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Первак» (горілка особлива) у кількості 48 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Первак» (горілка особлива подвійного перегону) у кількості 70 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Первак» (горілка особлива подвійного перегону) у кількості 3 пляшки;

-скляну пляшку об`ємом 0,25 л з етикеткою «Цельсій Класік» з рідиною прозорого кольору у кількості 70 пляшок;

- скляну пляшка об`ємом 0,37л. з етикеткою «Мороша Джерельна» у кількості 34 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,3л. (0,2л.) з етикеткою «Мороша Джерельна» у кількості 91 пляшка;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 10 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,2л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 188 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 67 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 11 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 7 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 21 пляшка;

- скляну пляшку об`ємом 0.5л. з етикеткою «Хортиця Класична» у кількості 2 пляшки;

-скляну пляшку об`ємом 0,25 л з етикеткою «Біленка» з рідиною прозорого кольору у кількості 687 пляшки;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Прайм» з рідиною прозорого кольору у кількості 98 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Прайм» з рідиною прозорого кольору у кількості 106 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Домашня» (вишня) у кількості 746 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Домашня» (слива) у кількості 1965 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Домашня» (журавлина) у кількості 1084 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Домашня» (амарето) кількості 1 091 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Миронівська» з рідиною прозорого кольору у кількості 3659 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,25 л з етикеткою «Миронівська» з рідиною прозорого кольору у кількості 1485 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості 590 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості 49 пляшок;

- скляну пляшка об`ємом 1л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості 57 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості 264 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою Хлібний дар» у кількості1500пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,18л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості1830пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,1л. з етикеткою «Хлібний дар» у кількості 225 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Козацька Рада» у кількості1351пляшка;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Козацька Рада» у кількості 378 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Козацька Рада» у кількості 81 пляшка;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Козацька Рада» у кількості 127 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1л. з етикеткою «Козацька Рада» у кількості 14 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Есмеральда» у кількості 47 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Франческа» у кількості 82 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Баккара» у кількості 43 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Салюте Асті» у кількості 17 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Светское» у кількості 59 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Semisweet» у кількості 30 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Артемівське» у кількості 13 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Азнаурі» у кількості 70 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Алазанська долина Червоне» у кількості 79 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Rose» у кількості 2 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,75л. з етикеткою «Есмеральда» у кількості 47 пляшок;

- картонний пакет об`ємом 10л. з етикеткою «Біла Орхідея» у кількості 2 штук;

- картонний пакет об`ємом 10л. з етикеткою «Дамський каприз» у кількості 4 штук;

- картонний пакет об`ємом 10л. з етикеткою «Валенсія» у кількості 1 штука;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Gudauri» у кількості 5896 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Gudauri» у кількості 657 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом0,5л. з етикеткою «Немирів (особлива) у кількості 126 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Немирів» (особлива) у кількості 53 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Немирів» (делікатна) у кількості 72 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Немирів» (делікатна) у кількості 54 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Немирів» (делікатна) у кількості 15 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1л. з етикеткою «Немирів» (делікатна) у кількості 5 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Немирів» (медова з перцем) у кількості 39 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1л. з етикеткою «Немирів» (медова з перцем) у кількості 5 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Немирів» (відбірна) у кількості 66 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Немирів» (лиман) у кількості 90 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Немирів» (лиман) у кількості 168 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л. з етикеткою «Zubroh» (респект) у кількості 3260 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л. з етикеткою «Zubroh» (зубровиця) у кількості 3220 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л. з етикеткою «Срібниця» з рідиною прозорого кольору у кількості 1020 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Greenday» у кількості 2 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,2л. з етикеткою «Greenday» у кількості 66 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Хортиця» (срібна) у кількості 480 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,2л. з етикеткою «Хортиця» (срібна) у кількості 267 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,37л. з етикеткою «Хортиця» (срібна) у кількості 41 пляшка;

- скляну пляшку об`ємом 1л. з етикеткою «Хортиця» (срібна) у кількості 8 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Хортиця» (срібна) у кількості 16 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Немирів» (медова з перцем) у кількості 59 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Немирів» (особлива) у кількості 165 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,1л. з етикеткою «Немирів» (особлива) у кількості 126 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Коблево резерв» у кількості 22 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Коблево резерв» у кількості 12 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «MarengoBianco» у кількості 12 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Таврія» з рідиною бурого кольору у кількості 9 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Старий Кахеті» (3*) у кількості 12 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Старий Кахеті» (4*) у кількості 2 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Старий Кахеті» (5*) у кількості 7 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,25л. з етикеткою «Коньяк Грузинський» у кількості 3 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Коньяк Грузинський» у кількості 6 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,5л. з етикеткою «Allex» у кількості 300 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,25 л з етикеткою «Пшенична» з рідиною прозорого кольору у кількості 300 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,5 л з етикеткою «Сотник» з рідиною прозорого кольору у кількості 2248 пляшок;

-скляну пляшку об`ємом 0,25 л з етикеткою «Приватна колекція» з рідиною прозорого кольору у кількості 368 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Мікадо» (червона слива) у кількості 109 пляшок;

- скляна пляшка об`ємом 0,7л. з етикеткою «Мікадо» (чорниця) у кількості 17 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 0,7л. з етикеткою «Мікадо» (слива біла) у кількості 84 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 0,7 з етикеткою «Мікадо» (Маракуйя) у кількості 16 пляшок;

- пакет об`ємом 1л. з етикеткою «Ізабелла» у кількості 38 пляшок;

- пакет об`ємом 1л. з рідиною бурого кольору у кількості 30 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1,5л. з етикеткою «Бастардо Ореанда» у кількості 44 пляшки;

- скляну пляшку об`ємом 1,5л. з етикеткою «Ореанда Піно Блан» у кількості 60 пляшок;

- скляну пляшку об`ємом 1,5л. з етикеткою «Бастардо Ореанда» у кількості 44 пляшки.

Зобов`язати слідчого СВ Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області, який здійснює(-вав) досудове розслідування у кримінальному провадженні №42020060000000040, та працівників ТОВ «Біо-Утиль» за місцем відповідального зберігання указаного в ухвалі майна повернути представникам приватного підприємства «Алкогрупа» перелічені у резолютивній частині даної ухвали речі й документи.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення03.06.2021
Оприлюднено31.01.2023
Номер документу97547109
СудочинствоКримінальне
Сутьскасування арешту майна у кримінальному провадженні №42020060000000040 від 22.05.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 199 КК України

Судовий реєстр по справі —295/6884/21

Ухвала від 03.06.2021

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Кузнєцов Д. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні