ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
20 травня 2021 року м. Дніпросправа № 160/8515/20
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),
суддів: Дурасової Ю.В., Лукманової О.М.,
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕМ-ТОРГ на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.11.2020 (суддя Дєєв М.В.) у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕМ-ТОРГ» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
в с т а н о в и В:
У липні 2020 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕМ-ТОРГ» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0010930504 від 26.12.2019 року, яким збільшено суму грошового зобов`язання з орендної плати за земельну ділянку у сумі 661 665,65 грн.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.11.2020 в задоволенні адміністративного позову відмовлено.
Рішення суду мотивовано тим, що позивачем сплачувалися суми орендної плати без врахування нормативної грошової оцінки земельної ділянки в період 2017-2019 років. Крім того,
не надано витягів про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, на підставі яких позивачем проводився розрахунок орендної плати за користування земельною ділянкою, кадастровий номер 1210100000:03:231:0124 за 2017-2019 роки.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції позивач, зазначаючи про порушення судом першої інстанції норм матеріального права, оскаржив його до апеляційного суду. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Апеляційна скарга обґрунтована тим, що відповідно до ст. 15 Закону України Про оцінку земель , підставою для проведення оцінки земель є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. Згідно з п. 271.2 ст. 271 Податкового кодексу України, рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
З наведеного випливає, що нормативна грошова оцінка для визначення плати за землю за 2017 рік мала бути затверджена та оприлюднена не пізніше 15 липня 2016 року, для визначення плати за землю за 2018 рік - не пізніше 15 липня 2017 року, для визначення плати за землю за 2019 рік - не пізніше 15 липня 2018 року
Натомість перевіряючі при здійсненні перерахунку застосовували витяг із технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, сформований у 2019 році, а саме витяг із технічної документації з нормативної грошової оцінки земель № 2309-5894 від 23 вересня 2019 року.
З наведеного випливає, що вказані витяги не підлягають застосуванню для розрахунку орендної плати за землю за 2017, 2018 роки та січень - серпень 2019 року, оскільки відповідна нормативна грошова оцінка затверджена з порушенням строків, визначених п. 271.2 ст. 271 Податкового кодексу України.
Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що між Дніпровською міською радою та ТОВ «ЗЕМ-ТОРГ» було укладено Договір оренди землі від 07.03.2012 року, яким ТОВ «ЗЕМ-ТОРГ» прийнято в строкове платне користування земельну ділянку, яка знаходиться за адресою: м.Дніпропетровськ, Жовтневий район, по вул.Мандриківська, 51-Л площею 0,6313 та (кадастровий номер - 1210100000:03:231:0124). Підставою для надання земельної ділянки в оренду є рішення міської ради від 28.12.2011 року №107/19. Договір посвідчений приватним нотаріусом за реєстраційним 07.03.2012 року за №633. Державна реєстрація якого відбулась 06.07.2012 року за №121010004000600. Договір укладено на три роки.
Також, ТОВ «ЗЕМ-ТОРГ» було укладено Додаткові угоди до вищевказаного договору оренди землі про внесення змін, доповнень та поновлення права користування вищевказаною земельною ділянкою площею 0,6313 га (кадастровий номер - 1210100000:03:231:0124), які є невід`ємною частиною договору:
- Додаткова угода від 23.07.2015 року, державна реєстрація відбулась 23.07.2015 року за номером запису про інше речове право: 10519190. Право користування земельною ділянкою поновлено на три роки з моменту прийняття рішення міської ради від 03.06.2015 року №199/64.
- Додаткова угода від 13.11.2018 року, посвідчена приватним нотаріусом 13.11.2018 року за реєстраційним №1585. Право користування земельною ділянкою поновлено на три роки, починаючи з 04.06.2018 року.
ТОВ «ЗЕМ-ТОРГ» подано податкові декларації з плати за землю, яка розташована у Соборному районі м.Дніпра, вул.Мандриківська, буд.51-Л площею 0,6313 га (кадастровий номер - 1210100000:03:231:0124), а саме:
- за 2017 рік №9012962865 від 08.02.2017 року, тип декларації «Звітна» , річна сума орендної плати, що підлягає сплаті за даними платника за період з 01.01.2017 року по 31.12.2017 року - 171359,18 грн. за 0,6313 га на рік;
- за 2018 рік №9014062841 від 07.02.2018 року, тип декларації «Звітна» , річна сума орендної плати, що підлягає сплаті за даними платника за період з 01.01.2018 року по 31.12.2018 року - 171359,18 грн за 0,6313 га на рік;
- за 2018 рік №9254509517 від 16.11.2018 року, тип декларації «Уточнююча» , згідно із даних якої, скориговано до збільшення суми податкового зобов`язання у 2018 року загальну суму 28669,96 грн, у т.ч. за листопад 2018 року на суму 14334,99 грн та грудень 2018 року на суму 14334,97 грн., річна сума орендної плати, що підлягає сплаті за даними платника за період з 2018 року загальна-200029,15 грн за 0,6313 га.
- за 2019 рік №9007860082 від 29.01.2019 року, тип декларації «Звітна» , річна сума орендної плати, що підлягає сплаті за даними платника за період з 01.01.2019 року по 31.12.2019 року - 343378,99 грн за 0,6313 га на рік.
Під час розрахунку розміру орендної плати та декларуванню грошових зобов`язань ТОВ «ЗЕМ-ТОРГ» було використано витяги із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, отримані на замовлення ТОВ «ЗЕМ-ТОРГ» , затвердженні відділом у м. Дніпро ТУ Держгеокадастру у Дніпропетровській області стосовно земельної ділянки загальною площею 0,6313 га (кадастровий номер 1210100000:03:231:0124) за адресою: м.Дніпропетровськ, Жовтневий, вул. Мандриківська, буд. 51-Л, а саме:
- №03-07/150615/14 від 15.06.2015 року згідно якого, нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 2 572 502,05 грн., сукупний коефіцієнт Км3: 0,80. Коефіцієнт (Кф): 0,50;
- №074115 від 01.11.2018 року - категорія земель: Землі житлової та громадської забудови, цільове призначення земельної ділянки (КВЦПЗ): 02.10 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури. Сукупний коефіцієнт Км3: 0,99, нормативна грошова оцінка земельної ділянки визначена - 14 929 521,33 грн. Коефіцієнт (Кф): 1,50.
При цьому, судом встановлено, що Дніпровською міською радою прийняті наступні рішення:
- №7/11 від 13.07.2016 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.12.2010 №5/6 «Про місцеві податки і збори на території міста» (з 01.08.2016 по 27.02.2017 рр.). Згідно Додатку №2 рішення, річна сума орендної плати у відсотках до нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які надано в користування, становить - 3% (за період з 01.08.2016 рок по 28.02.2017 року);
- №12/18 від 15.02.2017 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.12.2010 №5/6 «Про місцеві податки і збори на території міста» (з 01.03.2017 по 31.12.2017 рр.). - Згідно Додатку №2 Рішення, ставка орендної плати для земельних ділянок сільськогосподарського призначення, житлової та громадської забудови, природно- заповідного та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого призначення, рекреаційного призначення, історійко-культурного призначення, лісогосподарського призначення, водного фонду, промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення - 3% (за період з 01.03.2017 року по 31.12.2017 року);
- №13/27 від 06.12.2017 року «Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста» (з 01.01.2018 по 28.02.2018рр.), Відповідно до Додатку №1 Рішення, розмір орендної плати за землю за кодом 2.10. - Для будівництва багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово- розважальної та ринкової інфраструктури - 3% (за період з 01.01.2018 р. по 28.02.2018 р.);
- №8/30 від 21.02.2018 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2017 року №13/27 «Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста» (з 01.03.2018 року). Згідно із Додатку №1 Рішення розмір орендної плати за землю, у т.ч.: - за кодом 2.10. Для обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (під об`єктами торгово- розважальної та ринкової інфраструктури) - 3%, - за кодом 2.10. Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури - 2,3%.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель (п.289.2 ст.289 ПКУ).
Відповідно до листа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 04.01.2019 року №22-28-0.22-125/2-19 «Про індексацію нормативної грошової оцінки земель» , коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік - 1,703, 1997 рік - 1,059, 1998 рік - 1,006, 1999 рік - 1,127, 2000 рік - 1,182, 2001 рік - 1,02, 2005 рік - 1,035, 2007 рік -1,028, 2008 рік - 1,152, 2009 рік - 1,059, 2010 рік - 1,0, 2011 рік - 1,0, 2012 рік - 1,0, 2013 рік-1,0, 2014 рік - 1,249, 2015 рік - 1,433 (крім сільськогосподарських угідь) та 1,2 для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження), 2016 рік - для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) - 1,0, для земель несільськогосподарського призначення - 1,06, 2017 рік-1,0, 2018 рік-1,0.
Судом встановлено, що відповідно до п. 10.1 договору оренди землі від 07.03.2012 року зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки проводиться без внесення змін та доповнень до даного договору. Зазначені зміни відображаються лише у витягу із технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки та розрахунку орендної плати, що є невід`ємними додатками даного договору.
Також, відповідно до п. 13 договору оренди землі від 07.03.2012 року вказано, що розмір орендної плати переглядається щорічно, на початку кожного бюджетного року не пізніше 31 січня поточного року. При перегляді орендної плати аналізу підлягають: нормативна грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням щорічного коефіцієнта індексації, цільове призначення та функціональне використання земельної ділянки, Порядок перегляду орендної плати встановлюється податковим законодавством України.
Таким чином, умовами договору оренди чітко встановлено, що визначення розміру орендної плати залежить від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а зміна нормативної грошової оцінки такої земельної ділянки є підставою для перегляду орендної плати.
При цьому, позивачем сплачувалися суми орендної плати без врахування нормативної грошової оцінки земельної ділянки в період 2017-2019 років.
Відповідно до підпункту 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 Податкового кодексу України об`єктами оподаткування земельним податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.
Пунктом 286.1 статті 286 Податкового кодексу України визначено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Відповідні центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно з підпунктом 14.142 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, дані державного земельного кадастру - це сукупність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим земельних ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, кількісну та якісну характеристики, розподіл серед власників землі та землекористувачів, підготовлених відповідно до закону.
Відповідно до підпункту 271.1.1 пункту 271.1 статті 271 Податкового кодексу України, базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.
Відповідно до пункту 289.1 статті 289 Податкового кодексу України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Згідно з п.289.3 ст.289 Податкового кодексу України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.
У пункті 4 Порядку подання інформації про платників податків, об`єкти оподаткування та об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, для забезпечення ведення їх обліку, а також обчислення та справляння податків і зборів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2011 № 1386 зазначено, що Держгеокадастр та Мін`юст подають щомісяця до 10 числа, а також на запит територіального органу ДФС за місцезнаходженням земельної ділянки або ДФС інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю та єдиного податку, в тому числі: Держгеокадастр - про земельні ділянки, зокрема про кадастровий номер земельної ділянки, дату реєстрації у Державному земельному кадастрі, дату державної реєстрації земельної ділянки (відповідно до державного акта на право власності на земельну ділянку або на право постійного користування земельною ділянкою чи договору оренди), площу відповідно до правовстановлюючих документів, цільове призначення та місце розташування земельної ділянки, дату та значення нормативної грошової оцінки, частку кожного із співвласників земельної ділянки (у разі коли земельна ділянка перебуває у спільній частковій власності), а також про землевласників або землекористувачів, зокрема найменування та місцезнаходження або прізвище, ім`я, по батькові та місце проживання землевласника або землекористувача.
Матеріалами справи встановлено, що відділом у м. Дніпро ГУ Держгеокадастру у Дніпропетровській області сформовано витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 03.07.2019 р. №0307-4378 станом на 2017 рік.
Так, механізм визначення нормативної грошової оцінки земель врегульований Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 листопада 2016 року №489. Даний наказ застосовується з 01.01.2017р.
Додатком 9 до Порядку №489 затверджено форму витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
Відповідно до даного додатку, у затвердженій формі витягу відсутня приставка станом на , але необхідно зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено заборону формування витягів з зазначенням певного періоду.
В свою чергу, вчинення дій щодо зазначення у витягах з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок певних приміток належить до повноважень управління Держгеокадастру і такі дії є частиною процесу реалізації повноважень, наданих такому суб`єкту чинним законодавством, а саме, повноважень щодо визначення нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
Зазначена правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 18 січня 2021 року по справі №540/2244/19
Так, при співставленні задекларованих показників орендної плати з даними Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 03.07.2019 р. за №0307-4378 податковим органом встановлено, що сума орендної плати, яка повинна бути нарахована ТОВ ЗЕМ-ТОРГ за період з 01.01.2017 по 31.08.2019 складає 1 129 640,20 грн. Загальна сума відхилення становить 529 332,52 грн.
Різниця між задекларованою сумою податку з орендної плати Позивачем та нарахованої податковим органом в податковому повідомленні-рішенні №0010930504 від 26.12.2019 відбулася на підставі застосування витягів з технічної документації про НГО з різними коефіцієнтами, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф) та сукупними коефіцієнтами КмЗ.
Під час декларування грошових зобов`язань з орендної плати за 2017 рік та січень-жовтень 2018 року, Позивачем використано Витяг з технічної документації від 15.06.2015 року за №03-07/150615/14, згідно якого, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки встановлений на рівні 0,50 , сукупний коефіцієнт КмЗ - 0,80 .
Відповідно, нормативну грошову оцінку земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 площею 0,6313 встановлено у розмірі 2 572 502,05 грн. (без урахування коефіцієнтів індексації).
Під час декларування грошових зобов`язань з орендної плати за листопад-грудень 2018 року та 2019 рік, Позивачем використано Витяг з технічної документації від 01.11.2018 року за №074115, згідно якого, сукупний коефіцієнт КмЗ - 0,99 . Відповідно, нормативну грошову оцінку земельної ділянки встановлено у розмірі 14 929 521,33 грн.
В свою чергу, у Витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 03.07.2019 р. за №0307-4378, який використано податковим органом під час проведення перевірки ТОВ ЗЕМ-ТОРГ . коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки встановлений на рівні 1,50 . Сукупний коефіцієнт КмЗ: 1,01. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 15 231 103,30 грн.
Різний коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки та сукупний коефіцієнт став підставою для визначення різних сум орендної плати за земельні ділянки за 2017-2019 роки.
Як вже зазначалось, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується зі значенням 1,50 для земель з цільовим призначенням - 02.10 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.
З огляду на те, що наказ від 25.11.2016 року №489 Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів , яким встановлено Коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф) (Додаток 1), застосовується з 01.01.2017, код КВЦПЗ по відповідній земельній ділянці було правомірно присвоєно з 01.01.2017, про що зазначено у Витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 03.07.2019 р. за №0307-4378.
Отже, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), зі значенням 1,50 для земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 , яка зареєстрована в Державному земельному кадастрі м.Дніпраза кадастровим кодом 1210100000:03:231:0124, введено в дію з 01.01.2017 року.
Таким чином, у Витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки 03.07.2019 р. за №0307-4378 коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки правомірно встановлено на рівні 1,50 .
Відтак, податкове повідомлення-рішення №0010930504 від 26.12.2019 винесено правомірно.
Щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки, суд зазначає наступне.
Згідно ст.271 ПК України, ст.ст. 5, 13 Закону України Про оцінку земель , ст.201 Земельного кодексу України визначено, що базою оподаткування плати за землю є нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Згідно ст.18 ЗУ Про оцінку земель , нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно- правових актів на землях усіх категорій та форм власності.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться для земель, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років.
Таким чином, податкове та земельне законодавство не вимагає проведення та затвердження нової нормативної грошової оцінки земельних ділянок кожен бюджетний рік.
Згідно до ч.І ст.15 Закону України Про оцінку земель підставою для проведення оцінки земель (бонітування грунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Статтею 20 вказаного Закону визначено, що за результатами нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація.
У відповідності до вимог ст. 23 Закону України Про оцінку земель , технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською,селищною, міською радою.
Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період).
Так, Рішенням Дніпропетровської міської ради від 15.07.2015 №4/65 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м.Дніпропетровська було затверджено нормативну грошову оцінку земель м.Дніпропетровська базовою вартістю 1 кв.м. землі - 306,65 грн. і визначено, що нормативна грошова оцінка земель м.Дніпропетровська підлягає щорічній індексації відповідно до вимог чинного законодавства. Нормативну грошову оцінку земель м.Дніпропетровська введено в дію з 01.01.2016.
З огляду на викладене та у зв`язку з прийняттям Дніпропетровською міською радою рішення щодо затвердження нової нормативної грошової оцінки земель міста Дніпропетровська від 15.07.2015 №4/65, витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 15.06.2015 року №03-07/150615/14 втратив чинність у 2015 році і не міг бути використаний для розрахунку сум орендної плати за 2017 рік та січень-жовтень 2018 року.
Таким чином, ГУ ДПС у Дніпропетровській області під час винесення оскаржуваного податкового повідомлення - рішення діяло у спосіб та в порядку, визначеному чинним законодавством України.
На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції вірно встановлено обставини справи та правильно застосовано до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують. Підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні.
Керуючись ст. ст. 242, 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕМ-ТОРГ -залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.11.2020 - залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати її прийняття і касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.
Головуючий - суддя Л.А. Божко
суддя Ю. В. Дурасова
суддя О.М. Лукманова
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2021 |
Оприлюднено | 11.06.2021 |
Номер документу | 97563710 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Божко Л.А.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні