Ухвала
від 03.06.2021 по справі 759/12044/21
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА

пр. № 1-кс/759/4300/21

ун. № 759/12044/21

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 червня 2021 року слідчий суддя Святошинського районного суду м. Києва ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши в судовому засіданні клопотання старшого слідчогослідчого управлінняГоловного управлінняНаціональної поліціїв Київськійобласті старшоголейтенанта поліції ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42019110000000383 від 11.12.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, -

встановив :

03 червня 2021 року до Святошинського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в Київській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , який погоджено прокурора відділу Київської обласної прокуратури Петра Невірець про продовження строку досудового розслідування.

Вказане клопотання обґрунтовано тим, що службові особи Білоцерківської міської ради, які зловживаючи владою або службовим становищем, з корисливих мотивів, увійшли у змову з посадовими особами підконтрольних їм суб`єктів господарської діяльності, під час розподілу видатків бюджету при укладенні договорів підряду на виконання будівельних робіт за бюджетні кошти об`єктів архітектури, дитячих, спортивних майданчиків, укладенні асфальтобетонної суміші на міських дорогах, тротуарах та прибудинкових проїздів в м. Біла Церква Київської області.

Так встановлено, що основними розпорядниками бюджетних коштів, з корупційною складовою є управління капітального будівництва та департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради.

Відповідно до розпорядження Білоцерківської міської ради від 20.08.2018 № 3184-62-VII, видатки бюджету розвитку на управління капітального будівництва (далі УКБ), становлять 68635936 грн., з яких розподіл витрат місцевого бюджету на реалізацію місцевих, регіональних програм у 2019 році становить 4 361081 грн., на департамент житлово-комунального господарства (далі ДЖКГ), становлять 147894948 грн., з яких розподіл витрат місцевого бюджету на реалізацію місцевих, регіональних програм у 2019 році становить 19378267 грн.

Встановлено, що протягом поточного року службові особи УКБ та ДЖКГ Білоцерківської міської ради Київської області з метою незаконного заволодіння бюджетними коштами, підписали ряд договорів підряду на виконання будівельних робіт на території м. Біла Церква, з підконтрольними суб`єктами господарської діяльності, які певним чином мають відношення до вище зазначеної організованої групи осіб, а саме з ТОВ «Держінвест БУД» (ЄДРПОУ 37236240), ТОВ «Будкомпані-Груп» (ЄДРПОУ 41340658), ТОВ «Голден Сіті» (ЄДРПОУ 41987257), ТОВ «Інбудпроект» (ЄДРПОУ 41178709), ТОВ «Нафтогазпостач» (ЄДРПОУ 32456397), ТОВ «Стікс-Оіл Інжинірг» (ЄДРПОУ 35198717), ТОВ «Паритет БЦ» (ЄДРПОУ 42793650), ТОВ «ВК Алькасар» (ЄДРПОУ 41257738), ТОВ «МЖК-БУД БЦ» (ЄДРПОУ 13701218), ПП «Автобанбудпроект» (ЄДРПОУ 40808020), ПП «Віза.Р» (ЄДРПОУ 37381819), ПП «Дор-Строй Компані» (ЄДРПОУ 41289026), ПП «Керуюча компанія ЖКГ» (ЄДРПОУ 33223383), ПП «Славіна» (ЄДРПОУ 31820880), ПрАТ «КАТП-1028» (ЄДРПОУ 05447639), Представництво «Акелік груп ВАТ» (ЄДРПОУ 26620600), ТОВ «Інбудпроект» (ЄДРПОУ 41178709), ТОВ «Білоцерківське зелене господарство» (ЄДРПОУ 38793864), ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління» (ЄДРПОУ 34018864), ТОВ «Дорбуд сервіс» (ЄДРПОУ 40593676), ТОВ «Євробуддор» (ЄДРПОУ 35155139), ТОВ «Ландшафтний підряд» (ЄДРПОУ 42986598), ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» (ЄДРПОУ 42271109), ТОВ «Союз-світло Україна» (ЄДРПОУ 35961869), ТОВ «ЮСТ» (ЄДРПОУ 30439872), ФОП « ОСОБА_4 », ФОП « ОСОБА_5 », ФОП « ОСОБА_6 », ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_11 », ФОП « ОСОБА_12 », ФОП « ОСОБА_13 », ФОП « ОСОБА_14 », ФОП « ОСОБА_15 », ФОП « ОСОБА_16 », ФОП « ОСОБА_17 », ФОП « ОСОБА_18 та ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління», ПП «Промдіагностика» (ЄДРПОУ 30615588), ПП «Торговий дім «Юніверсал трейдінг компані» (ЄДРПОУ 32740712), ПП «Юр`ївліфт» (ЄДРПОУ 36822877), ТОВ «БК-ВР» (ЄДРПОУ 38013854), ТОВ «Будкомпані груп» (ЄДРПОУ 41340658), ТОВ «Компанія «Укренергопром» (ЄДРПОУ 37235802), ТОВ «Спільне підприємство «Укрінтерм» (ЄДРПОУ 20016760), ФОП « ОСОБА_20 », МПП «Агач» (код ЄДРПОУ 25293931), ТОВ «Білроектмонтаж» (код ЄДРПОУ 36596828).

Посадові особи суб`єктів господарювання, з відома службових осіб Білоцерківської міської ради, з метою отримання надприбутків, вносять у фінансово-звітну документацію завідомо неправдиві відомості, щодо види виконаних робіт, фактичних об`ємів, які не відповідають дійсності, а також вносять відомості про придбання товарів та послуг, які у рази перевищують фактичні ціни, а також відомості про роботи з використанням машин, обладнання та устаткування, які використовувалися частково, або взагалі не використовувалися під час виконання умов договору.

В подальшому отримані надприбутки, як неправомірна вигода, розподіляються між учасниками ОЗГ, зокрема між службовим особам Білоцерківської міської ради, які лобіюють інтереси для підписання договорів підряду з тими чи іншими підрядними організаціями.

В судовомузасіданні слідчийпідтримав клопотаннята просивсуд продовжитистрок досудового розслідування до вісімнадцяти місяців.

Заслухавши думку слідчого, суд приходить до наступних висновків.

Відомості продану подіювнесені доЄРДР 26.03.2019 року за № 12019110000000182 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 28 ч. 2 ст. 364-1, ч. 5 ст. 191, ч.3 ст. 28 ч. 1 ст. 240 КК України.

Станом на дату розгляду клопотання, будь-якій особі у кримінальному провадженні про підозру не повідомлено.

18.02.2020 призначено судову будівельно-технічну експертизу, проведення якої доручено експертам Київського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України.

24.02.2020 винесено та направлено до Київського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України постанова про зміну питань поставлених при призначені судової будівельно-технічної експертизи а саме:

- Який перелік та об`єми фактично виконаних будівельних робіт за договорами підряду, укладеними у 2019 році ДЖКГ Білоцерківської міської ради з ТОВ «Будкомпані-груп», а саме:

-Договір № 187/2019 від 18.03.2019;

-Договір № 189/2019 від 18.03.2019

-Договір № 191/2019 від 18.03.2019;

-Договір № 300/2019 від 04.04.2019;

-Договір № 436/2019 від 25.04.2019;

-Договір № 906/2019 від 29.07.2019;

-Договір № 908/2019 від 29.07.2019;

-Договір № 910/2019 від 29.07.2019,

були виконані підрядником (субпідрядниками) на момент проведення огляду місця події?

- Яка вартість фактично виконаних будівельних робіт за договорами підряду:

-Договір № 187/2019 від 18.03.2019;

-Договір № 189/2019 від 18.03.2019

-Договір № 191/2019 від 18.03.2019;

-Договір № 300/2019 від 04.04.2019;

-Договір № 436/2019 від 25.04.2019;

-Договір № 906/2019 від 29.07.2019;

-Договір № 908/2019 від 29.07.2019;

-Договір № 910/2019 від 29.07.2019,

на момент проведення огляду місця події?

- Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних будівельних робіт за договорами підряду:

-Договір № 187/2019 від 18.03.2019;

-Договір № 189/2019 від 18.03.2019

-Договір № 191/2019 від 18.03.2019;

-Договір № 300/2019 від 04.04.2019;

-Договір № 436/2019 від 25.04.2019;

-Договір № 906/2019 від 29.07.2019;

-Договір № 908/2019 від 29.07.2019;

-Договір № 910/2019 від 29.07.2019,

обсягам та вартості, визначеним узгодженою проектно-кошторисною та фінансово-звітною документацією (дефектним актам, актам приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В та ін.) на момент проведення огляду місця події?

У подальшому, 22.01.2021 у м. Біла Церква, Київської області, було проведено огляд за участі судового експерта за договорами № 910/2019 від 29.07.2019, 189/2019 від 18.03.2019 та № 300/2019 від 04.04.2019.

В ході досудового розслідування вказаного кримінального провадження необхідно провести ряд слідчих (розшукових) та процесуальних дій, проведення та завершення яких потребує додаткового часу, а саме:

- отримати висновок судової будівельно-технічної експертизи № 24/81;

- провести огляди за за участі судового експерта за рештою договорів виконаних ТОВ «Будкомпані-груп»;

- за необхідністю призначити додаткові судово будівельно-технічні експертизи;

- провести слідчі (розшукові) та процесуальні дії, спрямовані на встановлення осіб, які можуть бути причетні до вчиненні вказаного кримінального правопорушення;

- отримати інформацію про осіб, які можуть бути причетні до вчинення вказаного кримінального правопорушення;

- провести інші слідчі та процесуальні дії, в яких виникне необхідність.

Строк досудового розслідування закінчується 11.06.2021 однак завершити досудове розслідування до вказаного строку не представляється можливим, оскільки проведення вищевказаних процесуальних, слідчих (розшукових) дій під час проведення досудового розслідування необхідно для всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, оскільки в подальшому під час проведення судового розгляду даного провадження вони можуть мати доказове значення винуватості підозрюваних осіб.

Обставинами, що перешкоджали здійснити інші необхідні процесуальні дії раніше, є їх великий обсяг та особлива складність даного провадження.

Відповідно дост. 219 КПК Українистрок досудовогорозслідування обчислюєтьсяз моментувнесення відомостейпро кримінальнеправопорушення доЄдиного реєструдосудових розслідуваньдо днязвернення досуду зобвинувальним актом,клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить:

1) шість місяців - у кримінальному провадженні щодо кримінального проступку;

2) дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо злочину невеликої або середньої тяжкості;

3) вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати:

1) двох місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку;

2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину невеликої або середньої тяжкості;

3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Відповідно до ч. 1ст. 295-1 КПК Україниу випадках, передбаченихстаттею 294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

Частиною 5 вказаної статті також передбачено, що слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про продовження строку досудового розслідування після повідомлення особі про підозру, якщо слідчий не доведе, що додатковий строк необхідний для отримання доказів, які можуть бути використані під час судового розгляду, або для проведення чи завершення проведення експертизи, за умови що ці дії не могли бути здійснені чи завершені раніше з об`єктивних причин, а також якщо досліджені під час вирішення цього питання обставини свідчать про відсутність достатніх підстав вважати, що сталася подія кримінального правопорушення, яка дала підстави для повідомлення про підозру, та/або підозрюваний причетний до цієї події кримінального правопорушення.

З досліджених матеріалів кримінального провадження вбачається, що на момент розгляду клопотання групою слідчих з об`єктивних причин не завершено процесуальних дій, спрямованих на отримання доказів, достатніх для складання обвинувального акту.

Суд, вважає, що слідчим доведено наявність об`єктивних чинників про неможливість закінчення досудового розслідування у даному кримінальному провадженні в строк, визначений ст. 219 КПК України з незалежних від слідчого та прокурора причин, а вказані докази є необхідними під час судового розгляду, тому для виявлення обставин, що викривають чи виправдовують підозрюваного, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, слід продовжити строк досудового розслідування до вісімнадцяти місяців.

Керуючись ст.ст.219,294,295-1,372,376 КПК України,слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчогослідчого управлінняГоловного управлінняНаціональної поліціїв Київськійобласті старшоголейтенанта поліції ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42019110000000383 від 11.12.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42019110000000383 від 11.12.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, на 18 (вісімнадцять) місяців.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.06.2021
Оприлюднено31.01.2023
Номер документу97573426
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —759/12044/21

Ухвала від 03.06.2021

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Журибеда О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні