Постанова
від 11.05.2010 по справі 2723/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія< >

Харківський окружний адмі ністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

"11" травня 2010 р. Справ а № 2а-2723/10/2070

Харківський окружн ий адміністративний суд у ск ладі

головуючого судді - Мельник ова Р.В.

за участю:

секретаря судового засіда ння - Вороніної І.О. ,

представника позивача - Б ольшакової А.В.,

представника відповідача - не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщ енні Харківського окружного адміністративного суду адмі ністративну справу за позово м Контрольно-ревізійного уп равління в Харківській облас ті до Краснокутського виро бничого управління житлово-к омунального господарства п ро зобов'язання вчинити дії ,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Контроль но-ревізійне управління в Ха рківській області, звернувся до Харківського окружного а дміністративного суду з позо вом до Краснокутського вироб ничого управління житлово-ко мунального господарства, в я кому просить суд зобов'язати Краснокутське виробниче упр авління житлово-комунальног о господарства виконати вимо гу КРУ в Харківській області від 06.10.2009 № 06-21/7079, а саме: отримати д озвіл на демонтаж та списанн я автомобіля ЗІЛ-130 від Органу управління або відновити ро бочий стан автомобіля баланс овою вартістю 5392,65 грн., мотивую чи свої вимоги тим, що відпові дач, який допустив порушення фінансово-господарської дія льності, у встановлений стро к та в повному обсязі не викон ав законну вимогу службових осіб державної контрольно-ре візійної служби.

Відповідач, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, що під тверджується повідомленням и про вручення поштового від правлення (а.с.17, 21), у судові засі дання свого представника не направив, про причини неявки , всупереч вимогам ч. 2 ст. 40 КАС У країни, суд не повідомив, запе речень проти позову не надси лав.

З огляду на зазначене, суд в важає, що, оскільки відповіда ч повідомлений належним чино м, неприбуття представника в ідповідача в судове засіданн я не є перешкодою для розгляд у справи.

У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги у повному обсяз і та повідомив, що станом на де нь розгляду справи вказана в имога залишається невиконан ою.

Суд, заслухавши пояснення п редставника позивача, дослід ивши матеріали справи, оціни вши докази в їх сукупності, вв ажає, що позов підлягає задов оленню, виходячи з наступног о.

Плановою ревізією фінансо во-господарської діяльності Краснокутського виробничог о управління житлово-комунал ьного господарства (Красноку тського ВУЖКГ) за період з 01.07.2007 по 01.07.2009 встановлено наступне.

Під час проведення інвента ризації встановлено, що авто мобіль ЗІЛ-130, держ. №86-93 ХАФ, який рахується на балансі Красно кутського ВУЖКГ балансовою в артістю 5392,65 грн., знаходиться в напіврозібраному стані, а са ме, на даному автомобілі відс утні основні деталі та вузли : двигун, коробка передач, раді атор, акумулятор та інші вузл и і деталі, які розміщуються п ід капотом та кузовом автомо біля. Вилучені з автомобіля д еталі та вузли (двигун, КПП тощ о) знаходяться в складських п риміщеннях Краснокутського ВУЖКГ. Дефектні акти щодо дем онтажу даного автомобіля та дозвіл Органу управління на проведення демонтажу до реві зії не надавались. Таким чино м, факт демонтажу не погоджув ався з Органом управління, що суперечить вимогам Статуту. Також, означене є порушенням вимог п.30 ст.26, ст.29 Закону Украї ни "Про місцеве самоврядуван ня" від 21.05.1997 №280/97-ВР, відповідно д о яких виключно на пленарних засіданнях сільської, селищ ної, міської ради вирішуютьс я такі питання як прийняття р ішень щодо відчуження відпов ідно до закону комунального майна; підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щ одо порядку та умов відчужен ня комунального майна, орган ізація виконання цих програм , подання раді письмових звіт ів про хід та результати відч уження комунального майна на лежить до відання виконавчих органів сільських, селищних , міських рад належать. А також порушенням п.21, п.22 та п.23 Порядк у списання об'єктів державно ї власності, затвердженого п остановою КМУ від 08.11.2007 №1314, яким и передбачено, що розбирання та демонтаж майна, що пропону ється до списання, проводить ся тільки після прийняття ві дповідним суб'єктом управлін ня рішення про надання згоди (згідно з цим Порядком) на спи сання майна (крім випадків по шкодження майна внаслідок ав арії чи стихійного лиха). Розб ирання, демонтаж та списання майна, а також відображення н а рахунках бухгалтерського о бліку фактів проведення відп овідних господарських опера цій згідно з цим Порядком заб езпечується безпосередньо с уб'єктом господарювання, на б алансі якого перебуває майно . Усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та д емонтованого обладнання, при датні для ремонту іншого обл аднання чи для подальшого ви користання, а також матеріал и, отримані в результаті спис ання майна, оприбутковуються з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запа сів.

Тобто, Краснокутським ВУЖК Г здійснено демонтаж автомоб іля ЗІЛ-130 без надання Органом управління рішення про нада ння згоди на списання даної о диниці автотранспорту, що пр извело до розбирання об'єкта основних всупереч нормам чи нного законодавства на суму 5392,65 гривень.

Вказане зафіксовано в акті про результати ревізії від 24. 09.2009 №06-12/104 (а.с.10-12).

З актом про результати реві зії ознайомлений та отримав другий примірник начальник К раснокутського ВУЖКГ, про що свідчить його підпис (а.с.12 - з воротня сторона).

На підставі акту про резуль тати ревізії від 24.09.2009 №06-12/104 перш им заступником начальника КР У в Харківській області була прийнята вимога №06-21/7079 від 06.10.2009 п ро усунення виявлених ревізі єю в Краснокутського виробни чого управління житлово-кому нального господарства поруш ень законодавства з фінансов их питань (а.с.6-7), відповідно до якої відповідачеві пред' яв лено, зокрема, таку вимогу: заб езпечити відшкодування втра т внаслідок розбирання (демо нтажу) автомобіля ЗІЛ-130 шляхо м отримання дозволу на демон таж та списання автомобіля в ід органу управління або від новити робочий стан автомобі ля.

КРУ в Харківській області н а адресу відповідача було на діслано лист від 04.02.2010 №06-21/666 про з абезпечення відшкодування (а .с.8), в якому повідомлялося про невиконання вказаної вимоги КРУ в Харківській області.

Краснокутське ВУЖКГ відпо віло на вказаний лист листом від 16.02.2010 №32 (а.с.9), у якому повідом ило, що автомобіль ЗІЛ-130, про як ий згадується в акті перевір ки КРУ, стоїть на балансі ВУЖК Г - балансова вартість 5392,65 гр н. Автомобіль відновиться до робочого стану при наявност і коштів в 2010 році.

Правовідносини щодо виконання вимог контрольно-р евізійної служби регулюютьс я Законом України “Про держа вну контрольно-ревізійну слу жбу в Україні”.

Відповідно до пунктів 1, 7, 10 ч.1 ст.10 Закону України “Про держ авну контрольно-ревізійну сл ужбу в Україні” від 26 січня 1993 р оку N 2939-XII (зі змінами і доповнен нями) Головному контрольно-р евізійному управлінню Украї ни, контрольно-ревізійним уп равлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Сева стополі, контрольно-ревізійн им підрозділам (відділам, гру пам) у районах, містах і района х у містах надаються права: пе ревіряти у підконтрольних ус тановах грошові та бухгалтер ські документи, звіти, коштор иси й інші документи, що підтв ерджують надходження і витра чання коштів та матеріальних цінностей, проводити переві рки фактичної наявності цінн остей (грошових сум, цінних па перів, сировини, матеріалів, г отової продукції, устаткуван ня тощо); пред'являти керівник ам та іншим службовим особам підконтрольних установ, що р евізуються, вимоги щодо усун ення виявлених порушень зако нодавства з питань збереженн я і використання державної в ласності та фінансів, вилуча ти в судовому порядку до бюдж ету виявлені ревізіями прихо вані і занижені валютні та ін ші платежі, ставити перед від повідними органами питання п ро припинення бюджетного фін ансування і кредитування, як що отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використову ються з порушенням чинного з аконодавства; звертатися до суду в інтересах держави, якщ о підконтрольною установою н е забезпечено виконання вимо г щодо усунення виявлених ре візією порушень законодавст ва з питань збереження і вико ристання активів.

Частиною 2 ст.15 Закону Україн и “Про державну контрольно-р евізійну службу в Україні” в становлено, що законні вимог и службових осіб державної к онтрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконанн я службовими особами об'єкті в, що ревізуються.

Таким чином, судом встановл ено, що вимога КРУ в Харківськ ій області від 06.10.2009 №06-21/7079 у повно му обсязі відповідачем не ви конана, що підтверджується м атеріалами справи та пояснен нями представника позивача.

Відповідно до ч.1 ст.11 КАС Укр аїни розгляд і вирішення спр ав в адміністративних судах здійснюється на загальних за садах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду с воїх доказів і у доведенні пе ред судом їх переконливості.

Відповідач правом участі в судовому засіданні не скори стався, доказів щодо спросту вання вимог позивача суду не надав.

Суд, враховуючи викладене, в важає, що вимоги Контрольно-р евізійного управління в Харк івській області про зобов' я зання відповідача виконати з азначену вимогу є обґрунтова ними та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.10, 15 За кону України “Про державну к онтрольно-ревізійну службу в Україні”, ст.ст. 4, 7, 11, 69-71, 86, ч.1 ст.158, 160- 163, 186, 254 Кодексу адміністративно го судочинства України Харкі вський окружний адміністрат ивний суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністра тивний позов Контрольно-рев ізійного управління в Харків ській області до Краснокутс ького виробничого управлінн я житлово-комунального госпо дарства про зобов'язання вч инити дії - задовольнити у п овному обсязі.

Зобов'язати Кра снокутське виробниче управл іння житлово-комунального го сподарства (ідент. код 22666610) вико нати вимогу Контрольно-ревіз ійного управління в Харківсь кій області від 06.10.2009 № 06-21/7079, а сам е: отримати дозвіл на демонта ж та списання автомобіля ЗІЛ -130 від Органу управління або в ідновити робочий стан автомо біля балансовою вартістю 5392,65 г рн.

Постанова може бути оскаржена в Харківський апеляційний адміністративн ий суд через Харківський окр ужний адміністративний суд ш ляхом подачі заяви про апеля ційне оскарження постанови с уду в десятиденний строк з дн я складення постанови в повн ому обсязі та поданням після цього протягом двадцяти дні в апеляційної скарги, або без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, я кщо апеляційна скарга подаєт ься у строк, встановлений для подання заяви про апеляційн е оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутно сті особи, яка бере участь у сп раві, то строк подання заяви п ро апеляційне оскарження обч ислюється з дня отримання не ю копії постанови.

Постанова набирає з аконної сили після закінченн я строку подання заяви про ап еляційне оскарження, якщо та ку заяву не було подано. Якщо б уло подано заяву про апеляці йне оскарження, але апеляцій на скарга не була подана у вст ановлений строк, постанова н абирає законної сили після з акінчення цього строку. У раз і подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасова но, набирає законної сили піс ля закінчення апеляційного р озгляду справи.

У повному обсяз і постанову складено 17.05.2010.

Суддя (підпис) < > Р.В. М ельников

З оригіналом згідно . Постанова не набрала законн ої сили. Оригінал постанови з находиться в матеріалах спра ви.< >

Суддя< > Р.В. Мельников< >

Секретар< > І.О. Вороніна < >

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.05.2010
Оприлюднено01.09.2010
Номер документу9757748
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2723/10/2070

Ухвала від 16.03.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Постанова від 11.05.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні