Копія< >
Харківський окружний адмі ністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
"11" травня 2010 р. Справ а № 2а-2723/10/2070
Харківський окружн ий адміністративний суд у ск ладі
головуючого судді - Мельник ова Р.В.
за участю:
секретаря судового засіда ння - Вороніної І.О. ,
представника позивача - Б ольшакової А.В.,
представника відповідача - не прибув
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщ енні Харківського окружного адміністративного суду адмі ністративну справу за позово м Контрольно-ревізійного уп равління в Харківській облас ті до Краснокутського виро бничого управління житлово-к омунального господарства п ро зобов'язання вчинити дії ,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Контроль но-ревізійне управління в Ха рківській області, звернувся до Харківського окружного а дміністративного суду з позо вом до Краснокутського вироб ничого управління житлово-ко мунального господарства, в я кому просить суд зобов'язати Краснокутське виробниче упр авління житлово-комунальног о господарства виконати вимо гу КРУ в Харківській області від 06.10.2009 № 06-21/7079, а саме: отримати д озвіл на демонтаж та списанн я автомобіля ЗІЛ-130 від Органу управління або відновити ро бочий стан автомобіля баланс овою вартістю 5392,65 грн., мотивую чи свої вимоги тим, що відпові дач, який допустив порушення фінансово-господарської дія льності, у встановлений стро к та в повному обсязі не викон ав законну вимогу службових осіб державної контрольно-ре візійної служби.
Відповідач, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, що під тверджується повідомленням и про вручення поштового від правлення (а.с.17, 21), у судові засі дання свого представника не направив, про причини неявки , всупереч вимогам ч. 2 ст. 40 КАС У країни, суд не повідомив, запе речень проти позову не надси лав.
З огляду на зазначене, суд в важає, що, оскільки відповіда ч повідомлений належним чино м, неприбуття представника в ідповідача в судове засіданн я не є перешкодою для розгляд у справи.
У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги у повному обсяз і та повідомив, що станом на де нь розгляду справи вказана в имога залишається невиконан ою.
Суд, заслухавши пояснення п редставника позивача, дослід ивши матеріали справи, оціни вши докази в їх сукупності, вв ажає, що позов підлягає задов оленню, виходячи з наступног о.
Плановою ревізією фінансо во-господарської діяльності Краснокутського виробничог о управління житлово-комунал ьного господарства (Красноку тського ВУЖКГ) за період з 01.07.2007 по 01.07.2009 встановлено наступне.
Під час проведення інвента ризації встановлено, що авто мобіль ЗІЛ-130, держ. №86-93 ХАФ, який рахується на балансі Красно кутського ВУЖКГ балансовою в артістю 5392,65 грн., знаходиться в напіврозібраному стані, а са ме, на даному автомобілі відс утні основні деталі та вузли : двигун, коробка передач, раді атор, акумулятор та інші вузл и і деталі, які розміщуються п ід капотом та кузовом автомо біля. Вилучені з автомобіля д еталі та вузли (двигун, КПП тощ о) знаходяться в складських п риміщеннях Краснокутського ВУЖКГ. Дефектні акти щодо дем онтажу даного автомобіля та дозвіл Органу управління на проведення демонтажу до реві зії не надавались. Таким чино м, факт демонтажу не погоджув ався з Органом управління, що суперечить вимогам Статуту. Також, означене є порушенням вимог п.30 ст.26, ст.29 Закону Украї ни "Про місцеве самоврядуван ня" від 21.05.1997 №280/97-ВР, відповідно д о яких виключно на пленарних засіданнях сільської, селищ ної, міської ради вирішуютьс я такі питання як прийняття р ішень щодо відчуження відпов ідно до закону комунального майна; підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щ одо порядку та умов відчужен ня комунального майна, орган ізація виконання цих програм , подання раді письмових звіт ів про хід та результати відч уження комунального майна на лежить до відання виконавчих органів сільських, селищних , міських рад належать. А також порушенням п.21, п.22 та п.23 Порядк у списання об'єктів державно ї власності, затвердженого п остановою КМУ від 08.11.2007 №1314, яким и передбачено, що розбирання та демонтаж майна, що пропону ється до списання, проводить ся тільки після прийняття ві дповідним суб'єктом управлін ня рішення про надання згоди (згідно з цим Порядком) на спи сання майна (крім випадків по шкодження майна внаслідок ав арії чи стихійного лиха). Розб ирання, демонтаж та списання майна, а також відображення н а рахунках бухгалтерського о бліку фактів проведення відп овідних господарських опера цій згідно з цим Порядком заб езпечується безпосередньо с уб'єктом господарювання, на б алансі якого перебуває майно . Усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та д емонтованого обладнання, при датні для ремонту іншого обл аднання чи для подальшого ви користання, а також матеріал и, отримані в результаті спис ання майна, оприбутковуються з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запа сів.
Тобто, Краснокутським ВУЖК Г здійснено демонтаж автомоб іля ЗІЛ-130 без надання Органом управління рішення про нада ння згоди на списання даної о диниці автотранспорту, що пр извело до розбирання об'єкта основних всупереч нормам чи нного законодавства на суму 5392,65 гривень.
Вказане зафіксовано в акті про результати ревізії від 24. 09.2009 №06-12/104 (а.с.10-12).
З актом про результати реві зії ознайомлений та отримав другий примірник начальник К раснокутського ВУЖКГ, про що свідчить його підпис (а.с.12 - з воротня сторона).
На підставі акту про резуль тати ревізії від 24.09.2009 №06-12/104 перш им заступником начальника КР У в Харківській області була прийнята вимога №06-21/7079 від 06.10.2009 п ро усунення виявлених ревізі єю в Краснокутського виробни чого управління житлово-кому нального господарства поруш ень законодавства з фінансов их питань (а.с.6-7), відповідно до якої відповідачеві пред' яв лено, зокрема, таку вимогу: заб езпечити відшкодування втра т внаслідок розбирання (демо нтажу) автомобіля ЗІЛ-130 шляхо м отримання дозволу на демон таж та списання автомобіля в ід органу управління або від новити робочий стан автомобі ля.
КРУ в Харківській області н а адресу відповідача було на діслано лист від 04.02.2010 №06-21/666 про з абезпечення відшкодування (а .с.8), в якому повідомлялося про невиконання вказаної вимоги КРУ в Харківській області.
Краснокутське ВУЖКГ відпо віло на вказаний лист листом від 16.02.2010 №32 (а.с.9), у якому повідом ило, що автомобіль ЗІЛ-130, про як ий згадується в акті перевір ки КРУ, стоїть на балансі ВУЖК Г - балансова вартість 5392,65 гр н. Автомобіль відновиться до робочого стану при наявност і коштів в 2010 році.
Правовідносини щодо виконання вимог контрольно-р евізійної служби регулюютьс я Законом України “Про держа вну контрольно-ревізійну слу жбу в Україні”.
Відповідно до пунктів 1, 7, 10 ч.1 ст.10 Закону України “Про держ авну контрольно-ревізійну сл ужбу в Україні” від 26 січня 1993 р оку N 2939-XII (зі змінами і доповнен нями) Головному контрольно-р евізійному управлінню Украї ни, контрольно-ревізійним уп равлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Сева стополі, контрольно-ревізійн им підрозділам (відділам, гру пам) у районах, містах і района х у містах надаються права: пе ревіряти у підконтрольних ус тановах грошові та бухгалтер ські документи, звіти, коштор иси й інші документи, що підтв ерджують надходження і витра чання коштів та матеріальних цінностей, проводити переві рки фактичної наявності цінн остей (грошових сум, цінних па перів, сировини, матеріалів, г отової продукції, устаткуван ня тощо); пред'являти керівник ам та іншим службовим особам підконтрольних установ, що р евізуються, вимоги щодо усун ення виявлених порушень зако нодавства з питань збереженн я і використання державної в ласності та фінансів, вилуча ти в судовому порядку до бюдж ету виявлені ревізіями прихо вані і занижені валютні та ін ші платежі, ставити перед від повідними органами питання п ро припинення бюджетного фін ансування і кредитування, як що отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використову ються з порушенням чинного з аконодавства; звертатися до суду в інтересах держави, якщ о підконтрольною установою н е забезпечено виконання вимо г щодо усунення виявлених ре візією порушень законодавст ва з питань збереження і вико ристання активів.
Частиною 2 ст.15 Закону Україн и “Про державну контрольно-р евізійну службу в Україні” в становлено, що законні вимог и службових осіб державної к онтрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконанн я службовими особами об'єкті в, що ревізуються.
Таким чином, судом встановл ено, що вимога КРУ в Харківськ ій області від 06.10.2009 №06-21/7079 у повно му обсязі відповідачем не ви конана, що підтверджується м атеріалами справи та пояснен нями представника позивача.
Відповідно до ч.1 ст.11 КАС Укр аїни розгляд і вирішення спр ав в адміністративних судах здійснюється на загальних за садах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду с воїх доказів і у доведенні пе ред судом їх переконливості.
Відповідач правом участі в судовому засіданні не скори стався, доказів щодо спросту вання вимог позивача суду не надав.
Суд, враховуючи викладене, в важає, що вимоги Контрольно-р евізійного управління в Харк івській області про зобов' я зання відповідача виконати з азначену вимогу є обґрунтова ними та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст.10, 15 За кону України “Про державну к онтрольно-ревізійну службу в Україні”, ст.ст. 4, 7, 11, 69-71, 86, ч.1 ст.158, 160- 163, 186, 254 Кодексу адміністративно го судочинства України Харкі вський окружний адміністрат ивний суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністра тивний позов Контрольно-рев ізійного управління в Харків ській області до Краснокутс ького виробничого управлінн я житлово-комунального госпо дарства про зобов'язання вч инити дії - задовольнити у п овному обсязі.
Зобов'язати Кра снокутське виробниче управл іння житлово-комунального го сподарства (ідент. код 22666610) вико нати вимогу Контрольно-ревіз ійного управління в Харківсь кій області від 06.10.2009 № 06-21/7079, а сам е: отримати дозвіл на демонта ж та списання автомобіля ЗІЛ -130 від Органу управління або в ідновити робочий стан автомо біля балансовою вартістю 5392,65 г рн.
Постанова може бути оскаржена в Харківський апеляційний адміністративн ий суд через Харківський окр ужний адміністративний суд ш ляхом подачі заяви про апеля ційне оскарження постанови с уду в десятиденний строк з дн я складення постанови в повн ому обсязі та поданням після цього протягом двадцяти дні в апеляційної скарги, або без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, я кщо апеляційна скарга подаєт ься у строк, встановлений для подання заяви про апеляційн е оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутно сті особи, яка бере участь у сп раві, то строк подання заяви п ро апеляційне оскарження обч ислюється з дня отримання не ю копії постанови.
Постанова набирає з аконної сили після закінченн я строку подання заяви про ап еляційне оскарження, якщо та ку заяву не було подано. Якщо б уло подано заяву про апеляці йне оскарження, але апеляцій на скарга не була подана у вст ановлений строк, постанова н абирає законної сили після з акінчення цього строку. У раз і подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасова но, набирає законної сили піс ля закінчення апеляційного р озгляду справи.
У повному обсяз і постанову складено 17.05.2010.
Суддя (підпис) < > Р.В. М ельников
З оригіналом згідно . Постанова не набрала законн ої сили. Оригінал постанови з находиться в матеріалах спра ви.< >
Суддя< > Р.В. Мельников< >
Секретар< > І.О. Вороніна < >
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.05.2010 |
Оприлюднено | 01.09.2010 |
Номер документу | 9757748 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Мельников Р.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні