РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
10 червня 2021 р. Справа № 120/1818/21-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Віятик Наталії Володимирівни, розглянувши у письмовому порядку в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Відділу соціальної політики та охорони здоров`я Барської міської ради Вінницької області, Управління Соціальної політики Барської районної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 (далі- ОСОБА_1 , позивач) до Відділу соціальної політики та охорони здоров`я Барської міської ради Вінницької області (далі - відповідач 1), із позовом в якому просила:
- визнати дії Відділу соціальної політики та охорони здоров`я Барської міської ради Вінницької області щодо припинення з 01.08.2020 виплати соціальної допомоги як матері одиначки протиправними;
- зобов`язати Відділ соціальної політики та охорони здоров`я Барської міської ради Вінницької області поновити з 01.08.2020 виплату соціальної допомоги як матері одиначці з виплатою недоотриманих сум з 01.08.2020.
Позовні вимоги вмотивовані тим, що відповідач, всупереч положенням Закону України Про державну допомогу малозабезпеченим сім`ям та Закону України Про державну допомогу сім`ям з дітьми , припинив соціальну допомогу як матері одиначки незважаючи на продовження карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
В обґрунтування позовних вимог зазначила, що до 01.08.2020 року вона перебувала на обліку в Управлінні соціальної політики Барської міської ради та отримувала соціальну допомогу як одинока мати на двох дітей. Вважає дії відповідача щодо припинення виплати такої допомоги протиправними, у зв`язку з чим звернулась до суду з даним позовом.
Ухвалою суду від 09.03.2021 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Вирішено здійснювати розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні.
05.04.2021 від відповідача надійшов відзив, в якому зазначено, що Відділом соціальної політики та охорони здоров`я Барської міської ради Вінницької області безпосередньо відносно позивачки жодних дій не вчинялось, оскільки нарахування та виплату соціальної допомоги як матері одиначці здійснювалось Управлінням соціальної політики Барської районної державної адміністрації, де вона і знаходиться на обліку. А відтак, звернуті вимоги щодо визнання протиправними дій та зобов`язання поновити їй виплату соціальної допомоги звернуті не до того відповідача.
Також вказав, що вважає позовні вимоги безпідставними та необґрунтованими, оскільки у власності ОСОБА_1 є два житла (квартира і будинок), розміщених на території Барської ТГ, що є підставою для не призначення соціальної допомоги як одинокій матері.
Ухвалою суду від 27.04.2021 залучено до участі у справі у якості співвідповідача - Управління соціальної політики Барської районної державної адміністрації (площа Пам`яті, 17, Бар, Вінницька область, 23000) та надано строк на подання відзиву на позов.
У встановлений судом строк відзив на позов від Управління соціальної політики Барської районної державної адміністрації до суду не надійшов.
Ухвалою суду від 18.05.2021 витребувано у Відділу соціальної політики та охорони здоров`я Барської міської ради належним чином завірені копії заяви позивача про призначення їй соціальної допомоги як одинокій матері, рішення про призначення/відмову у призначенні їй соціальної допомоги як одинокій матері та усі наявні матеріали щодо питання виплати ОСОБА_1 соціальної допомоги.
На виконання вимог вищевказаної ухвали суду, 25.05.2021 на адресу суду від Відділу соціальної політики та охорони здоров`я Барської міської ради надійшли письмові пояснення щодо відсутності у нього витребуваних судом доказів та вказав, що запитувані матеріали необхідно витребувати в Управління соціальної політики Барської районної державної адміністрації Вінницької області, на обліку в якому перебувала ОСОБА_1 .
Ухвалою суду від 26.05.2021 витребувано в Управління соціальної політики Барської районної державної адміністрації Вінницької області належним чином завірені копії заяви позивача про призначення ОСОБА_1 соціальної допомоги як одинокій матері, рішення про призначення/відмову у призначенні ОСОБА_1 соціальної допомоги як одинокій матері та усі наявні матеріали щодо питання виплати ОСОБА_1 соціальної допомоги.
08.06.2021 на адресу суду надійшли витребувані судом докази, зокрема, завірена копія особової справи ОСОБА_1 ..
Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.
13.08.2020 ОСОБА_1 звернулась до Управління соціальної політики Барської районної державної адміністрації Вінницької області із заявою про призначення допомоги як одинокій матері, до якої додала декларацію про доходи та майновий стан, довідку Обласного гуманітарного ліцею-інтернату для обдарованих дітей при Барському гуманітарно-педагогічному коледжі імені М. Грушевського № 14 від 04.08.2020.
Рішенням Управління соціальної політики Барської районної державної адміністрації Вінницької області від 28.08.2020 відмовлено у виплаті соціальної допомоги як одинокій матері, оскільки у складі сім`ї є працездатний, що не здійснює догляду, який не працював 3 місяці в період за який враховуються доходи.
В подальшому, 16.01.2021 ОСОБА_1 звернулась із заявою до Відділу соціальної політики Барської міської ради, в якій просила надати обґрунтовану відповідь щодо причин припинення нарахування допомоги на дітей, як одинокій матері з серпня 2020.
Відділ соціальної політики Барської міської ради листом № 5 від 21.01.2021 звернувся до Управління соціальної політики Барської РДА та просив надати роз`яснення з зазначених у заяві ОСОБА_1 питань.
Управління соціальної політики Барської РДА листом № 01-Ф-56 від 28.01.2021 направило на адресу Відділу соціальної політики Барської міської ради лист, в якому вказали, що ОСОБА_1 перебуває на обліку в Управлінні соціальної політики Барської РДА, звернення на отримання допомоги на дітей одиноким матерям зареєстровано 13.08.2020.
Вказали, що до складу сім`ї входять:
- ОСОБА_2 , 2004 р.н., дочка дитина одинокої матері ОСОБА_1
- ОСОБА_3 , 2006 р.н., син дитина одинокої матері ОСОБА_1 .
У відповідності до пп. 3 п. 35 постанови КМУ № 1751 від 27.12.2001, Управлінням сформовано запити до органів Державної податкової служби та Пенсійного фонду.
Згідно наданого органами податкової служби розрахунку середньомісячного сукупного доходу сім`ї за період з жовтня 2019 по березень 2020 такий дохід відсутній.
Згідно Інформації з Держаного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон та відчуження об`єктів нерухомого майна № 220503221 від 17.08.2020 на праві приватної власності у ОСОБА_1 знаходиться квартира (загальна площа 42,8) в м. Бар та житловий будинок (житлова площа 54,8) в с. Шершні, Барського району.
Вказали, що допомога на дітей одиноким матерям не призначена, оскільки відповідно до відомостей з реєстру прав на нерухоме майно у ОСОБА_1 перебуває у власності 2 житла, розміщених в Барській ОТГ. , що відповідно до п. 35-2 постанови КМУ №1751 від 27.12.2001 є підставою для не призначення соціальної допомоги як одинокій матері.
Відділ соціальної політики Барської міської ради 16.02.2021 листом № 14/01-17 продублював інформацію Управління соціальної політики Барської РДА та направив ОСОБА_1 відповідь
Не погодившись із такими діями Відділу соціальної політики Барської міської ради, позивач звернулася до суду з даним позовом.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Згідно статті 1 Закону №2811-ХІІ від 21.11.1992 "Про державну допомогу сім`ям з дітьми" (далі - Закон 2811) громадяни України, в сім`ях яких виховуються та проживають неповнолітні діти, мають право на державну допомогу у випадках та на умовах, передбачених цим Законом та іншими законами України.
Порядок призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми та перелік документів, необхідних для призначення допомоги за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Згідно статті 3 Закону №2811 відповідно до цього Закону призначаються такі види державної допомоги сім`ям з дітьми: 1) допомога у зв`язку з вагітністю та пологами; 2) допомога при народженні дитини, одноразова натуральна допомога "пакунок малюка"; 2-1) допомога при усиновленні дитини; 4) допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; 5) допомога на дітей одиноким матерям; 5-1) допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність.
Статтею 18-2 Закону №2811 встановлено, що допомога на дітей одиноким матерям призначається за наявності витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданого відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідки про народження, виданої виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради, із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або документа про народження, виданого компетентним органом іноземної держави, в якому відсутні відомості про батька, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку.
Допомога на дітей одиноким матерям призначається незалежно від одержання на дітей інших видів допомоги, передбачених цим Законом.
Для призначення, виплати та припинення виплати допомоги на дітей одиноким матерям додатково застосовуються умови призначення, виплати та підстави для припинення виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до статті 18-3 Закону №2811 допомога на дітей одиноким матерям, одиноким усиновлювачам, матері (батьку) у разі смерті одного з батьків, які мають дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, - до закінчення такими дітьми закладів освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім`ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.
Допомога на дітей одиноким матерям, одиноким усиновлювачам, матері (батьку) у разі смерті одного з батьків призначається на кожну дитину.
Отже, право на отримання державної допомоги одинокій матері безпосередньо залежить від її майнового стану.
Державою встановлені відповідні майнові фільтри для можливості отримання державної допомоги, які зокрема, полягають у обрахунку майнового стану сім`ї.
Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1751 затверджено Порядок призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, у п.1 якого вказано, що цей Порядок визначає умови призначення і виплати таких видів державної допомоги сім`ям з дітьми, передбачених Законом України "Про державну допомогу сім`ям з дітьми": допомога на дітей одиноким матерям (пункти 33-38 цього Порядку).
Згідно пункту 33 Порядку відповідно до статті 18-1 Закону України "Про державну допомогу сім`ям з дітьми", право на допомогу на дітей одиноким матерям мають одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновлювачі, якщо у свідоцтві про народження дитини або документі про народження дитини, виданому компетентними органами іноземної держави, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку (рішенні про усиновлення дитини) відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку органом державної реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновлювача) дитини.
Допомога на дітей одиноким матерям призначається незалежно від одержання на дітей інших видів допомоги.
Згідно пункту 34 Порядку допомога на дітей одиноким матерям, одиноким усиновлювачам, матерям (батькам) у разі смерті одного з батьків, які мають дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, - до закінчення такими дітьми закладів освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), надається в розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім`ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.
Попередні шість місяців становлять два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням допомоги на дітей одиноким матерям (далі - період, за який враховується дохід).
Середньомісячний сукупний дохід сім`ї визначається відповідно до Порядку обчислення середньомісячного сукупного доходу сім`ї (домогосподарства) для усіх видів державної соціальної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 632.
Згідно пункту 35 Порядку для призначення допомоги на дітей одиноким матерям подаються такі документи:
1) заява про призначення допомоги, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
2) декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики (далі - декларація);
3) довідка про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
4) витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради, із зазначенням підстави для внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або виданий компетентним органом іноземної держави документ про народження, в якому відсутні відомості про батька, за умови легалізації такого документа в установленому законодавством порядку;
5) копія свідоцтва про народження дитини.
Відповідно до п. 1-1 розділу VIII Перехідні положення Закону № 2811-XII установлено, що визначені статтею 6 цього Закону строки звернення щодо призначення державної допомоги сім`ям з дітьми продовжуються на період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, та один місяць після дати його завершення.
Статтею 6 Закону №2811 врегульовано питання терміну розгляду документів для призначення державної допомоги сім`ям з дітьми та, зокрема, зазначено, що документи, необхідні для призначення державної допомоги сім`ям з дітьми, подаються особою, яка претендує на призначення допомоги, самостійно. За наявності письмової заяви особи, яка претендує на призначення допомоги, але за станом здоров`я або з інших поважних причин не може самостійно зібрати необхідні документи, збір зазначених документів покладається на органи, що призначають допомогу.
Статтею 18-4 Закону №2811 визначено умови, за яких виплата допомоги на дітей одиноким матерям припиняється або призупиняється, а саме:
Виплата допомоги на дітей одиноким матерям (батькам) припиняється у разі:
позбавлення отримувача допомоги батьківських прав;
позбавлення отримувача допомоги волі за вироком суду;
скасування рішення про усиновлення дитини або визнання його недійсним;
реєстрації дитиною шлюбу до досягнення нею 18-річного віку;
надання неповнолітній особі повної цивільної дієздатності у випадках, передбачених законом;
смерті дитини;
смерті отримувача допомоги.
Виплата допомоги на дітей одиноким матерям (батькам) призупиняється у разі:
тимчасового влаштування дитини на повне державне утримання;
відібрання дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав;
тимчасового працевлаштування дитини.
У разі припинення дії обставин, передбачених частиною другою цієї статті, виплата допомоги поновлюється за письмовою заявою отримувача допомоги до органу, який призначає допомогу, з місяця, що настає за місяцем, в якому припинилася дія зазначених обставин. Припинення або призупинення виплати допомоги здійснюється на підставі відомостей про обставини, зазначені у частинах першій та другій цієї статті, з місяця, що настає за місяцем, в якому було виявлено зазначені обставини, за рішенням органу, який призначив допомогу.
Порядок №1751 доповнено пунктом 35-2 згідно з Постановою КМ № 632 від 22.07.2020 , який застосовується з 1 липня 2020 року та містить перелік підстав, за яких допомога на дітей одиноким матерям не призначається, зокрема:
1) у складі сім`ї є працездатні особи, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, та не працювали, не проходили військової служби, не провадили підприємницької чи професійної незалежної діяльності, не здобували освіти за денною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, не зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні або як такі, що шукають роботу, сумарно більше ніж три місяці протягом періоду, за який враховуються доходи (крім випадків, передбачених в абзацах десятому - чотирнадцятому цього пункту).
Допомога на дітей одиноким матерям у зазначеному випадку призначається, якщо особи протягом періоду, за який враховуються доходи:
сплатили або за них сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців; доглядали за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного в медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку, за дітьми, хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, за дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідності, за особою з інвалідністю I групи, за особою з інвалідністю II групи внаслідок психічного розладу, за дитиною з інвалідністю віком до 18 років, а також за особами, які досягли 80-річного віку; надавали соціальні послуги з догляду відповідно до законодавства;
2) особи, які входять до складу сім`ї, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням допомоги на дітей одиноким матерям, здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатили (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних згідно із соціальною нормою житла та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати перевищує 50 тис. гривень;
3) у власності сім`ї є друга квартира (будинок), крім житла, яке розташоване на тимчасово окупованій території в Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, та у населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення, або житла, непридатного для проживання, що підтверджено актом обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири), за формою згідно з додатком до Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505;
4) у власності сім`ї є більше ніж один автомобіль, транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації, з дати випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа).
При цьому не враховуються транспортні засоби, отримані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через органи соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля, а також транспортні засоби, придбані батьками - вихователями дитячих будинків сімейного типу.
Наявність (відсутність) у власності членів сім`ї транспортних засобів зазначається у декларації.
Якщо у складі сім`ї є непрацюючі працездатні особи, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, і протягом цього періоду зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні менше трьох місяців або які (за яких) не сплатили (не сплачено) мінімального розміру єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування сумарно протягом трьох місяців періоду, за який враховуються доходи, допомога на дітей одиноким матерям призначається:
не більше ніж на два шестимісячних періоди, якщо:
- у складі сім`ї є особа з інвалідністю, яка згідно з висновком лікарсько-консультаційної комісії потребує постійного стороннього догляду;
- відсутність будь-яких джерел для існування пов`язана з тривалою хворобою одного та/або кількох членів сім`ї.
Допомога на дітей одиноким матерям за таких умов на наступний строк призначається не раніше ніж через шість місяців після завершення виплати такої допомоги; на один шестимісячний період, якщо сім`я є багатодітною і звернулася за призначенням допомоги на дітей одиноким матерям у липні - грудні 2020 року.
Кожним наступним зверненням вважається повторне подання заяви та декларації у строк, який не перевищує шести календарних місяців після припинення виплати раніше призначеної допомоги.
Як було встановлено судом вище, ОСОБА_1 , на підставі п. 35-2 Порядку №1751, не призначено виплату соціальної допомоги як матері одиначці, таким чином суд критично ставиться до тверджень позивача що їй припинено виплату соціальної допомоги, оскільки з матеріалів справи слідує що вона самостійно, 13.08.2020 звернулась із заявою про призначення соціальної допомоги як матері одиначці, за наслідком розгляду якої їй і було відмовлено.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Суд зазначає, що позивачка оскаржує дії щодо припинення виплати соціальної допомоги та вказує на порушення відповідачем вимог п. 1-1 розділу VIII Перехідні положення Закону № 2811-XII, який передбачає продовження строки звернення щодо призначення державної допомоги сім`ям з дітьми на період карантину .
При цьому позивачем не надано жодних доказів на підтвердження того, що виплату допомоги було припинено у зв`язку з не поданням відповідної заяви або порушенням строків подання такої заяви. Натомість судом було встановлено, що 13.08.2020 позивач звернулася із заявою про призначення соціальної допомоги, про що вона не повідомила суд у позовній заяві.
Із витребуваних судом матеріалів було встановлено, що на ОСОБА_1 не отримує допомогу з серпня 2020 року з підстав прийняття Управлінням Соціальної політики Барської районної державної адміністрації акта індивідуальної дії, а не з підстав не подання або не своєчасного подання відповідної заяви. Тому посилання позивача на приписи п. 1-1 розділу VIII Законe № 2811-XII є безпідставним, оскільки питання застосування цього припису, станом на момент звернення позивача до суду, не впливає на спірні правовідносини.
Рішення Управління соціальної політики Барської районної державної адміністрації від 28.08.2020 про відмову в призначенні допомоги позивачем у цій справі не оскаржується.
Доводи позивача, якими вона обґрунтувала свої позовні вимоги, не знайшли свого підтвердження впродовж розгляду справи та спростовуються наведеними в рішенні суду обставинами, з огляду на що, суд дійшов висновку, що за наведеними в позовній заяві підставами позову позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Визначаючись щодо позовних вимог в частині зобов`язання відповідача поновити виплату соціальної допомоги, суд зазначає, що вона є похідною від першої вимоги. Відтак, за відсутності підстав для визнання дій відповідача щодо припинення виплати соціальної допомоги протиправними, - відсутні підстави для зобов`язання суб`єкта владних повноважень поновити таку.
Отже, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що мотивація та докази, на які посилається позивач, не дають суду підстав для постановлення висновків, які б спростовували доводи відповідача, а встановлені у справі обставини не підтверджують позиції позивача, покладеної в основу позовних вимог, а відтак, відсутні підстави для задоволення позову.
Оскільки в задоволені позовних вимог відмовлено, розподіл судових витрат не здійснюється.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову відмовити.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ).
Відповідач 1: Відділ соціальної політики та охорони здоров`я Барської міської ради Вінницької області (майдан Святого Миколая, 18, м. Бар, Вінницька область, код ЄДРПОУ 44086621
Відповідач 2: Управління Соціальної політики Барської районної державної адміністрації (вул. площа Пам`яті, 17, м. Бар, Вінницька область, код ЄДРПОУ 03191851).
Рішення в повному обсязі складено: 10.06.2021 р.
Суддя Віятик Наталія Володимирівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2021 |
Оприлюднено | 13.06.2021 |
Номер документу | 97586777 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні