Постанова
від 31.05.2010 по справі 5159/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний ад міністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

31 травня 2010 р. № 2-а- 5159/10/2070

Харківський окружний адм іністративний суд у складі г оловуючого судді Волкова Л. М., при секретарі судового зас ідання Свіргун О.О.

за участю:

представника позивача - н е прибув

представника відповідача - не прибув

розглянув у відкритому суд овому засіданні у приміщенні суду справу за адміністрати вним позовом

Державної податкової інс пекції у Дзержинському район і м. Харкова

до Приватної фірми «Будкомп лект»

про припинення юридичної осо би,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Ха рківського окружного адміні стративного суду з позовом, в якому просив суд припинити П риватну фірму «Будкомплект» .

В обґрунтування позовних в имог позивачем в позові зазн ачено наступне. ПФ «Будкомпл ект» зареєстрована у Виконко мом Харківської міської ради як суб' єкт підприємницької діяльності-юридична особа 26.0 7.1994р. та взяте на облік у ДПІ у Дз ержинському районі м. Харков а 02.08.1994 року. З II кварталу 2002 року п о теперішній час місячні, ква ртальні та річні бухгалтерсь кі звіти, податкові декларац ії, розрахунки сум податків т а обов' язкових платежів від повідач до податкової інспек ції не надає, у зв' язку з чим позивач просив суд припинити державну реєстрацію ПФ «Буд комплект».

В судове засідання, признач ене на 31.05.2010р., представник пози вача не прибув, просив суд слу хати справу без його участі, п ро що зазначив у позові (а.с. 2).

Відповідач в судове засіда ння, призначене на 31.05.2010р., свого представника не направив, пр о час, дату та місце розгляду с прави був повідомлений належ ним чином, за адресою, внесено ю до Єдиного Державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців, причин н еприбуття не повідомив, пись мових заперечень щодо подано го позову до суду не надав.

Відповідно до ч. 8 ст. 35 КАС Укр аїни вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщ о вона доставлена за адресою , внесеною до відповідного де ржавного реєстру, або за адре сою, яка зазначена її предста вником, і це підтверджується підписом відповідної службо вої особи. Таким чином, суд вв ажає, що відповідач є належно повідомлений про дату, час та місце судового засідання, йо го відсутність в судовому за сідання не перешкоджає розгл яду справи, слід розглянути с праву за наявними в ній матер іалами.

Суд, дослідивши матер іали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вважа є, що позов підлягає задоволе нню з наступних підстав.

Приватна фірма «Будкомпле кт» була зареєстрована як юр идична особа 26.07.1994р. Виконкомом Харківської міської ради, що підтверджується копією Свід оцтва про державну реєстраці ю юридичної особи (а.с. 9), як пла тник податків перебуває на о бліку в ДПІ у Дзержинському р айоні м. Харкова з 02.08.1994р., що підт верджується даними Акту від 23.04.2010р. за № 327/196597/22651577 (а.с. 7).

Відповідно до п. 2 ст. 9 Закону України „Про систему оподат кування” від 25.06.1991р. за №1251-ХІІ, пл атники податків зобов' язан і надавати до податкової інс пекції податкові декларації , інші документи, пов' язані з обчисленням та сплатою пода тків.

Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» органи держ авної податкової служби у ви падках, в межах компетенції т а у порядку, встановлених зак онами України, мають, зокрема , право звертатися у передбач ених законом випадках до суд ових органів із заявою (позов ною заявою) про скасування де ржавної реєстрації суб' єкт а підприємницької діяльност і.

Статтею 2 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні» визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є: здійснення контролю за додержанням под аткового законодавства, прав ильністю обчислення, повното ю і своєчасністю сплати до бю джетів, державних цільових ф ондів податків і зборів (обов ' язкових платежів), а також н еподаткових доходів, установ лених законодавством (далі - податки, інші платежі); внесен ня у встановленому порядку п ропозицій щодо вдосконаленн я податкового законодавства ; прийняття у випадках, передб ачених законом, нормативно-п равових актів і методичних р екомендацій з питань оподатк ування; формування та веденн я Державного реєстру фізични х осіб - платників податків та інших обов' язкових плат ежів та Єдиного банку даних п ро платників податків - юри дичних осіб; роз' яснення за конодавства з питань оподатк ування серед платників подат ків; запобігання злочинам та іншим правопорушенням, відн есеним законом до компетенці ї податкової міліції, їх розк риття, припинення, розслідув ання та провадження у справа х про адміністративні правоп орушення.

З системного аналізу вказа них норм Закону України «Про державну податкову службу в Україні» вбачається, що до ко мпетенції органів державної податкової служби віднесено контроль за додержанням под аткового законодавства.

Останнім звітом, який було п одано відповідачем, був звіт за ІІ квартал 2001р. (а.с. 12-13), інших д окументів обов' язкової зві тності та обліку починаючи з ІІІ кварталу 2001р. та по теперіш ній час відповідачем не пода валось, що підтверджується д аними довідки від 23.04.2010р. за № 4706/9/ 15-130 (а.с. 5) та Акту перевірки від 23 .04.2010р. № 327/196597/22651577 (а.с. 7).

Згідно з п. 2 ст. 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я» платники податків і зборі в (обов' язкових платежів) зо бов' язані подавати до держа вних податкових органів та і нших державних органів відпо відно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, п ов' язані з обчисленням і сп латою податків і зборів (обов ' язкових платежів).

Відповідно до ч. 1 ст. 238 Господ арського кодексу України за порушення встановлених зако нодавчими актами правил здій снення господарської діяльн ості до суб' єктів господарю вання можуть бути застосован і уповноваженими органами де ржавної влади або органами м ісцевого самоврядування адм іністративно-господарські с анкції, тобто заходи організ аційно-правового або майново го характеру, спрямовані на п рипинення правопорушення су б' єкта господарювання та лі квідацію його наслідків.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 38 Зако ну України „Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців” від 15.05.2003 року № 755 підставами для по становлення судового рішенн я щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкру тством юридичної особи є неп одання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, доку ментів фінансової звітності відповідно до закону.

Дії відповідача щодо непод ання декларації про доходи п орушують вимоги п.п. 4. 1. 4 ст. 4 Зак ону України „Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами” від 21.12.2001 року № 2181-ІІІ, якими встановлено, що для подання д екларації про доходи на прот язі 40 календарних днів, слідую чих за останнім календарним днем звітного (податкового) к варталу, платник податку под ає податковому органу за міс цем свого знаходження податк ову декларацію незалежно від того, чи виникло в цьому періо ді податкове зобов' язання, чи ні.

Відповідно до ч. 1 та ч. 6 ст. 59 Го сподарського кодексу Україн и припинення діяльності суб' єкта господарювання здійсню ється шляхом його ліквідації за рішенням суду з підстав ск асування державної реєстрац ії такого суб' єкта господар ювання.

Станом на дату розгляду спр ави в суді відповідач заборг ованості перед бюджетами по сплаті податків не має, що під тверджується довідкою від 23.04 .2010р. та № 469819/15-130 (а.с. 6).

Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС Укр аїни розгляд і вирішення спр ав в адміністративних судах здійснюється на засадах змаг альності сторін та свободи в наданні ними суду своїх дока зів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідач правом участі в судовому засіданні не скори стався, заперечень на позов д о суду не надав.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни у справах, в яких позивач ем є суб' єкт владних повнов ажень, а відповідачем - фізи чна чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 59, 238 Господарськ ого кодексу України, п. 2 ст. 9 За кону України «Про систему оп одаткування», ст.ст. 2, 11 Закону України «Про державну податк ову службу в Україні», ст. 38 Зак ону України „Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб-підприємців” ві д 15.05.2003 року № 755, ст. 4 Закону Украї ни „Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами” від 21.12.2001 року № 2181-ІІІ, ст.ст. 11, 12, 51, 71, 72, 94, ч. 1 ст. 158, ст. 159, ч.ч. 1, 2 ст. 160, ст. 161, ч. 1, ч. 1 с т. 162, ст. 163 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний по зов Державної податкової інс пекції у Дзержинському район і м. Харкова до Приватної фірм и «Будкомплект» про припинен ня юридичної особи - задоволь нити в повному обсязі.

2. Припинити юридичну особу Приватну фірму «Будкомплек т»(ідентифікаційний код 22651577, м ісце знаходження: вул. 23 Серп ня, 31, кв. 81, м. Харків, 61086).

3. Копію постанови направити до Департаменту державної р еєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Харківської міської ради. < С ума задоволення > < Текст >

4. Постанова може бут и оскаржена в Харківський ап еляційний адміністративний суд через Харківський окруж ний адміністративний суд шля хом подачі заяви про апеляці йне оскарження постанови суд у в десятиденний строк з дня ї ї проголошення та поданням п ісля цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, або без попереднього подання за яви про апеляційне оскарженн я, якщо апеляційна скарга под ається у строк, встановлений для подання заяви про апеляц ійне оскарження.

5. Постанова набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо таку з аяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна с карга не була подана у встано влений строк, постанова наби рає законної сили після закі нчення цього строку. У разі по дання апеляційної скарги пос танова, якщо її не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.

Повний текст постан ови виготовлено 01 червня 2010 рок у.

Суддя Волкова Л.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.05.2010
Оприлюднено31.08.2010
Номер документу9759568
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —5159/10/2070

Ухвала від 30.04.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

Ухвала від 29.04.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

Постанова від 31.05.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні