ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
21 квітня 2010 року < Час п роголошення > № 2а-16868/09/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі:
судді: Пісоцької О .В.,
за участю:
секретаря
судового засідання Кузьменкової С.П.,
представника Державної податкової інспекції у Пече рському районі міста Києва Готри Т.В.,
розглянувши у відкрито му судовому засіданні у міст і Києві справу
за позовною заявою Державної податкової інс пекції у Печерському районі міста Києва
до приватного підприємства « Второпласт»,
за участю
третьої особи - Державного реєстратора Печерської районної у м. Києв і державної адміністрації,
про припинення юридичної особ и,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інсп екція у Печерському районі м іста Києва (далі - ДПІ у Печер ському районі м. Києва, позива ч) звернулась до Окружного ад міністративного суду міста К иєва з позовними вимогами до приватного підприємства «Вт оропласт»(далі - ПП «Второпл аст», відповідач) про припине ння юридичної особи.
Позовні вимоги ДПІ у Печерс ькому районі м. Києва мотивов ано тим, що відповідачем прот ягом року не подавалися орга нам державної податкової слу жби податкові декларації, до кументи фінансової звітност і відповідно до вимог закону .
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 28 грудня 2009 року відкрито п ровадження в адміністративн ій справі за вказаним вище по зовом, залучено до участі у сп раві Державного реєстратора Печерської районної у місті Києві державної адміністрац ії як третю особу, яка не заявл яє самостійних вимог на пред мет спору, на стороні позивач а та призначено справу до роз гляду.
В судовому засіданні пред ставник позивача позовні вим оги підтримав та просив їх за довольнити у повному обсязі.
Відповідач відзиву на позо в не надав, явку своїх предста вників в судове засідання не забезпечив, тоді як про час та місце розгляду справи був по відомлений належним чином. У хвала про призначення справи до розгляду та повістки напр авлялися відповідачу за адре сою, внесеною відповідачем д о Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців. Відповідно до змісту ч. 2 ст. 17, ч. 1 ст. 18 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців»з ур ахуванням вимог ч. 8 ст. 35 Кодек су адміністративного судочи нства України така адреса вв ажається достовірною, а пові стка, направлена за нею, вруче ною юридичній особі.
Державний реєстратор Пече рської районної у м. Києві дер жавної адміністрації про час та місце проведення судовог о засідання також повідомлен ий належним чином, явку повно важних представників в судов е засідання не забезпечив. Пр оте, заступником голови Пече рської районної у місті Києв і державної адміністрації на адресу суду надіслано клопо тання про розгляд даної спра ви у відсутності представник а третьої особи.
Відповідно до ст. 128 Кодексу а дміністративного судочинст ва України справа вирішуєтьс я на підставі наявних в ній до казів.
На підставі ч. 3 ст. 160 Кодексу а дміністративного судочинст ва України 21 квітня 2010 року у ві дкритому судовому засіданні проголошено вступну та ре золютивну частини постан ови про задоволення позовних вимог.
Ознайомившись з матеріала ми справи та поданими докуме нтами, заслухавши пояснення представника позивача, всебі чно і повно з' ясувавши всі ф актичні обставини, на яких ґр унтуються позовні вимоги, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору, Окружний адміністр ативний суд міста Києва дійш ов наступних висновків.
ПП «Второпласт»зареєстро вано як суб' єкта підприємни цької діяльності - юридичну особу (ідентифікаційний код юридичної особи за ЄДРПОУ 2373553 7) Печерською районною у місті Києві державною адміністрац ією 30 квітня 1996 року, а 14 травня 199 6 року відповідача взято на об лік ДПІ у Печерському районі м. Києва як платника податків .
Згідно довідки ДПІ у Печерс ькому районі м. Києва від 16 гру дня 2009 року №16816/9 ПП «Второпласт »не подає до ДПІ у Печерськом у районі м. Києва декларації т а документи фінансової звітн ості з 2004 року.
Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні»органи дер жавної податкової служби у в ипадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених за конами України, мають, зокрем а, право звертатися у передба чених законом випадках до су дових органів із заявою (позо вною заявою) про скасування д ержавної реєстрації суб' єк та підприємницької діяльнос ті.
Статтею 2 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні»визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є: здійснення контролю за додержанням под аткового законодавства, прав ильністю обчислення, повното ю і своєчасністю сплати до бю джетів, державних цільових ф ондів податків і зборів (обов ' язкових платежів), а також н еподаткових доходів, установ лених законодавством (далі - п одатки, інші платежі); внесенн я у встановленому порядку пр опозицій щодо вдосконалення податкового законодавства; прийняття у випадках, передб ачених законом, нормативно-п равових актів і методичних р екомендацій з питань оподатк ування; формування та веденн я Державного реєстру фізични х осіб - платників податків та інших обов' язкових платежі в та Єдиного банку даних про п латників податків - юридични х осіб; роз' яснення законод авства з питань оподаткуванн я серед платників податків; з апобігання злочинам та іншим правопорушенням, віднесеним законом до компетенції пода ткової міліції, їх розкриття , припинення, розслідування т а провадження у справах про а дміністративні правопоруше ння; здійснення контролю за д одержанням податкового зако нодавства, правильністю обчи слення, повнотою і своєчасні стю сплати до бюджетів, держа вних цільових фондів податкі в і зборів (обов' язкових пла тежів), а також неподаткових д оходів, установлених законод авством (далі - податки, інші п латежі); внесення у встановле ному порядку пропозицій щодо вдосконалення податкового з аконодавства; прийняття у ви падках, передбачених законом , нормативно-правових актів і методичних рекомендацій з п итань оподаткування; формува ння та ведення Державного ре єстру фізичних осіб - платник ів податків та інших обов' я зкових платежів та Єдиного б анку даних про платників под атків - юридичних осіб; роз' я снення законодавства з питан ь оподаткування серед платни ків податків; запобігання зл очинам та іншим правопорушен ням, віднесеним законом до ко мпетенції податкової міліці ї, їх розкриття, припинення, ро зслідування та провадження у справах про адміністративні правопорушення.
З системного аналізу вказа них норм Закону України «Про державну податкову службу в Україні»вбачається, що до ко мпетенції органів державної податкової служби віднесено контроль за додержанням под аткового законодавства.
Відповідно до наданої пози вачем довідки від 16 грудня 2009 р оку №16816/9 ПП «Второпласт»з 2004 ро ку не подає до ДПІ у Печерсько му районі м. Києва декларації , бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, п ов' язані з обчисленням і сп латою податків і зборів (обов ' язкових платежів).
Відповідач заборгованості перед бюджетом не має, що підт верджується довідкою ДПІ у П ечерському районі м. Києва ві д 08 грудня 2009 року №15923/9.
Згідно з п. 2 ст. 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я»платники податків і зборів (обов' язкових платежів) зоб ов' язані подавати до держав них податкових органів та ін ших державних органів відпов ідно до законів декларації, б ухгалтерську звітність та ін ші документи і відомості, пов ' язані з обчисленням і спла тою податків і зборів (обов' язкових платежів).
Як встановлено судом, відпо відач шляхом неподання до де ржавних податкових органів т а інших держаних органів від повідно до законів деклараці й, бухгалтерської звітності та інших документів і відомо стей порушив правила здійсне ння господарської діяльност і, встановлені п. 2 ст. 9 Закону У країни «Про систему оподатку вання».
Відповідно до ч. 1 ст. 238 Господ арського кодексу України за порушення встановлених зако нодавчими актами правил здій снення господарської діяльн ості до суб' єктів господарю вання можуть бути застосован і уповноваженими органами де ржавної влади або органами м ісцевого самоврядування адм іністративно-господарські с анкції, тобто заходи організ аційно-правового або майново го характеру, спрямовані на п рипинення правопорушення су б' єкта господарювання та лі квідацію його наслідків.
Згідно ст. 247 Господарського кодексу України у разі здійс нення суб' єктом господарюв ання діяльності, що суперечи ть закону чи установчим доку ментам, до нього може бути зас тосовано адміністративно-го сподарську санкцію у вигляді скасування державної реєстр ації цього суб' єкта та його ліквідації. Скасування держ авної реєстрації суб' єкта г осподарювання провадиться з а рішенням суду. Зазначена ст аття кореспондується зі зміс том ч. 1 ст. 33 Закону України «Пр о державну реєстрацію юридич них та фізичних осіб-підприє мців», відповідно до якої юри дична особа припиняється, зо крема, за судовим рішенням.
У відповідності до ст. 38 Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних та фізични х осіб-підприємців» підстава ми для постановлення судовог о рішення щодо припинення юр идичної особи, що не пов' яза но з банкрутством юридичної особи, зокрема, є неподання пр отягом року органам державно ї податкової служби податков их декларацій, документів фі нансової звітності відповід но до закону.
Відповідно до ч. 1 та ч. 6 ст. 59 Го сподарського кодексу Україн и припинення діяльності суб' єкта господарювання здійсню ється шляхом його ліквідації за рішенням суду з підстав ск асування державної реєстрац ії такого суб' єкта господар ювання.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.
Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.
Враховуючи викладене, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги ДПІ у Печерському район і м. Києва підлягають задовол енню.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов' язаних із залучення м свідків та проведенням суд ових експертиз, судові витра ти (судовий збір) стягненню з в ідповідача не підлягають.
Керуючись статтями 7, 9, 11, 69-71, 94, 1 58-163, 167 Кодексу адміністративно го судочинства України Окруж ний адміністративний суд міс та Києва
ПОСТАНОВИВ:
Позов Державної под аткової інспекції у Печерськ ому районі міста Києва задов ольнити.
Припинити юридичну особу - приватне підприємство «Втор опласт»(ідентифікаційний ко д за ЄДРПОУ 23735537).
Зобов' язати державного р еєстратора Печерської район ної у місті Києві державної а дміністрації не пізніше наст упного робочого дня з дати на дходження судового рішення щ одо припинення юридичної осо би - приватного підприємств а «Второпласт»(ідентифікаці йний код за ЄДРПОУ 23735537) - внести до Єдиного державного реєст ру запис щодо цього судового рішення та здійснити заходи з припинення юридичної особ и у встановленому законом по рядку.
Постанова набирає законно ї сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного с удочинства України.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України.
Суддя О.В. Пісоцька
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.04.2010 |
Оприлюднено | 09.09.2010 |
Номер документу | 9763244 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Пісоцька О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні